من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

کالباس!


سلاممممممممممممم

این چهار روز اول سال  نو به اندازه تمام سال 90 من خندیدم و خوش گذشت بهم..

این چهار روز  سبک و خوب و زیبا گذشت ..دید و بازدید با ادم هایی که انتظار دیدن من رو نداشتند و از دیدار دوباره با هم خوشحال شدیم...خوشم میاد بعضی کدورت ها  و خجالت ها  به راحتی اب خوردن  محو میشه اگه سخت نگیریم...


امسال سال وارد شدن ادم های  جدید و با  انرژی و شاد و خوشفکر  و رفتن آدم های سنگین و همیشه متوقع  خواهد بود ..تصمیم بزرگ امسال من همین هست .


فیلم درباره الی رو یادتونه؟ یک بازی  پانتومیم میکردند با همدیگه که بقیه باید حدس میزدن اجرا کننده چه  جمله ای منظورش هست..الان من به اندازه یک خروار آتو دارم دست ملت از بس خندیدند به من و اداهام برای  رسوندن مطلب به بقیه ..

یک نمونه اش :

شرق شرق شرق چند باز زدم وسط  فرق سرم!!  ملت هی  میگفتن درد ..آخ ..منظورت کله هست ؟!! و آخر یک خدا پدر بیامرزی  گفت کچل؟ و من هول شدم و هی  اشاره کردم مترادفش و بلاخره یکی گفت کل؟ و من با سر اشاره کردم اوهوم..اوهوم...


بعد با این دو دستم و دهنم ادای  کشیدگی رو در اوردم انگار   مثلا بگی  آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا

و باز شرق شرق  کوبیدم فرق سرم!! بعد ادای  سوار  اتوبوس شدن رو در  اوردم و هی به  تابلوی  فرضی ایستگاه اتوبوس  اشاره میکردم !! بلاخره ملت فهمیدن منظورم  کالباس !!!!! بود .

خانم داداشم میگه صمیم جان راحت تر  نبود ادای  گاز زدن ساندویچ در  میاوردی  گزینه دوم سومش  همون کالباس میشد دیگه!!!


اینا  همش دارن به من میخندن از  اون روز ...یعنی  سال اسکول شدن ما شد به سلامتی  امسال...


 انشالله هر روز خبرهای خوب  خوب  بشنوید و مثل من از  همه اخبار  ناخوشایند  دوری کنید ...

و هر کی بچه نداره امسال رو برنامه ریزی کنه برای این امر   مشعوف کننده!! اقا آی  حال میده هی به بچه آدم عیدی بدن!! اقا آی  حال میده...انگیزه از  این معنوی تر؟؟!!!

انشالله تا اخرش پر برکت باشه برای  همه مون.


نظرات 27 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:13

سلام و هزاران سلام به صمیم جون گلم تو این سال جدید . البته از سال جدید که خیلی گذشته و امیدوارم اس ام اس تبریک من به دستت رسیده باشه . انقدر خط قاطی بود اخرش ما نفهمیدیم کدوم دلیور شد کدوم نشد . اول از همه خیلی خیلی خیلی شرمنده م که تولدتو به موقع تبریک نگفتم . راستش شاید توجیه خوبی نباشه اما این قوم الظالیمن برای ادم حواس نمیذارن . خلاصه شرمنده م صمیم گلم . اما برات هزاران دعای خیر و خوب دارم تو این سال جدید از زندگیت . خوشحالم که روزهای اول سال جدید برات با خنده و خوشحالی گذشته امیدوارم همه ش تا اخر همینطور باشه . میگم با اون ادا یی که تو از خودت در اوردی ذهن ملت همه جا رفت الا به کالباس!!!!!! تازه در مورد عیدی هم دستت درد نکنه بالاخره به ما یه انگیزه ای دادی که این بچه دار شدنمون یه فایده ای داره و اونم چیزی نیست جز عیدی گرفتن بچه ی جدید . الان میگی من گفتم هر کی بچه نداره تو دیگه خودتو قاطی نکن دو تا داشتی الانم باز با خیک قلنبه اینجا نشستی!!!(خنده ) برم بقیه ی پستا تو بخونم بوووووووووووووووس برای خودت و یونا و ارزوی سالی سرشار از خوبیها برای خودت علی آقا و یونا کوچولووووو

سمانه مترجمه تهران یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 14:54

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممم

مامان بردیا یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 19:44

صمیم جان سال نو مبارک

غلامی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 12:51 http://tasaod.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک
راستش دارم فک می کنم به لقمه پیچوندن دور سر

غلامی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 12:49 http://tasaod.blogfa.com/

سلام
سال نو مبارک
راستش دارم فک می کنم به لقمه پیچوندن دور سر

دنیا جمعه 11 فروردین 1391 ساعت 18:13

سلام و سال نو مبارک. خوشحالم که این چند روز کلی بهت خوش گذشته . منم تازه با این بازی اشنا شدم و گاهی با دوستان کلی ادا در میاریم و می خندیم.
صمیم جان یک سئوال: واسه ختم قران میی شه اینجوری ختم کرد که اون سایتی رو که معرفی کردی بزارم بخونه و من خط ببرم؟! یعنی خودم نخونم؟! مرسی

عزیز دلم هر جور که تو راحتی بخون.. مهم تاثیر قران هست چه بخونی چه گوش کنی و ارامش بهت بده و چه دلت یک حس خاص با صوت دلنین یک قاری پیدا کنه...

Hafez.badenoosh@yahoo.com پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 14:35

سلام؛
ما یه فامیل خیلی نزدیک داریم که تازه چهارسالش شده.علاوه بر «پـِرسـِرو»=(پرحرف بودن)که ویژگی ژنتیکی کودکان خاندان ماست(ازجمله کودکی خودم)،شیطون هم هست. چند روز پیش یکی دیگه از فامیل ها ابتکار جدید این نیم وجبی رو تعریف میکرد:«بعد از تحویل سال همه ی فامیل سرخاک (مادربزرگم)بودن(طرف ما رسمه بعد از تحویل سال مردم سر مزار امواتشون می رن یه فاتحه ای هم می خونن)و این نیم وجبی یه بسته شکلات دستش بد به مردم تعارف می کرد(انقدربهت کنه میشه تا یکی برداری،با چیزی به اسم نمیخورم و نمی خوام آشنایی نداره!).من(راوی)بهش میگه:«برادرام دارن میان شکلات رو ببر بهشون تعارف کن».نیم وجبی ما شکلات رو میزاره روی یه قبر ومیگه:«بیا اینجا(سرخاک مادربزرگم)فاتحه بخونن بهشون شکلات بدم!»
من بچگی هام به حاظر جواب بودن وپرحرف بودن مشهور بودم ولی بقول مازندرانی ها:«مـِره سه گـُن پیش هاییت دارنـِه»=(سه برابر منه)!

مریم توپولی پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 13:04 http://man-va-to-ma.blogsky.com

الهی من دورت بگردم اخه عزیزم یه راه دیگه هم بود میشد یه چیز دیگه پیدا کنی که اداش رو دی بیاری نه؟؟؟؟؟؟
راستی خوشحالم که خوشحالی
دلم واسه یه پست پر از شیطنت تنگ شده بود

سارا چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 16:18

سلام صمیم جان_اون وبت رو دیروز یافتم از اول تا اخرش خوندم_یهو دیدم تموم!ادامه نداده بودی_خیلی جالبه این وبت 4ساله است_خیلی دلم میخواد بدونم الان جند کیلویی؟موفق شدی؟

دوباره مینویسم توش انشالله

الان...از خودم راضی ام ولی میخوام بهتر بشم..

آفرین چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 16:05 http://afarin55.persianblog.ir/

سلام صمیم بانو.نوروزت خجسته!
منم یه جزء می خوام.

فاطمه از مشهد چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 12:20

صمیم جون یه جزء لطفا

حافظ کوزه شکسته سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 20:14

سلام؛
کمممممممممممممک! ما عیدی میخواهیم!!!چه معنی می دهد آدم به مهمان عیدی ندهد!آن هم مهمان عزیزی مثل ما!(آخر اعتماد به نفس!).آقا ما هر جا رفتیم عید دیدنی،یا عزادار بودن(یکی از بستگانشون مرحوم شده بود)یا به روی مبارک نیاوردن!ومسئله ی مهم عیدی نگرفتن ما باعث شد که از بزرگان مجلس(کارشناسان مربوطه در این سایت)چند سوال فنی بپرسیم:

1-سن دریافت عیدی چنده؟
2-تا چند ماه دیگه بیست سالم میشه.من شامل حال دریافت کننده ها می شم؟

نکته ی مهم : بزرگان مجلس و صاحب خانه ی محترم(سلام صمیم خانم)عیدی ما فراموش نشود!!

چشم....روی چشم هایم
صمیم کوره!

بهار سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 08:11

صمیم جان سلام سال نو مبارک. امیدوارم سالی پر از خنده و سلامتی و آرامش در پیش رو داشته باشی. پانتومیمت هم خیلی خوب بود.بوووووووووووووس

دنیا سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 00:45

سلام صمیم خانوم سال نومبارک
ازاول امسال باوبت اشناشدم ھرشب تاخودصبح باگوشیم میام وبتومیخونم ازاولش شروع کردم.انشاالہ ھمیشہ خوشبخت باشی

ستاره مهتابی دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 21:53

سلاااام سال نو مبارک ایشالله یه سال فوق العاده داشته باشید ..... واااای پانتومیم ! عاشششششقشم .... تو مدرسه اینقد بازی کردیمو خندیدیم که حد نداره .... ولی حالا همش شده "خاطره" .... یه خاطره خوب ....بیخیال ؛)
خوش بگذره

کوثر دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 21:28

سلام صمیم.چرا دیگه وبلاگ رژیمی ت رو آپ نمی کنی؟ به وزن دلخواهت رسیدی یا . . .؟

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 17:47

- سیم
2- سکسیونر
3- سنسور
4- سروموتور
5- سنکروسکوپ
6- سروموتور
7- سازین
اینم 7 سین برقی ها!
سال نو بر همه ی برقی نو بر همه ی برقی ها ، غیر برقی ها ، اونایی که به برقی ها آلرژی دارن، اونایی که تو این خط ها نیستن و بقیه ی اقشار جامعه مبارک باد!
من اومدم! با اتفاق های جالب انگیز ناکی که تو این چند روز اول سال پیش اومد بر می گردم.

مامان نیکان دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 10:58

صمیم جون آرزو می کنم امسالت تمامش خنده و شادی و خوشی باشه. در کنار خانواده ات با تندرستی و سربلندی زندگی کنید

هنگامه دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 08:04

سلام عزیزم عیدت مبارک مثل همیشه قشنگ نوشته بودی شاد باشی

راستی به خودت افتخار کن چون کسی جز پدر ومادرم و دایی بچه پیدا نشدن به کوچولو ما عیدی بده .
نامردا وقتی بچههاشون کوچک بود ما میدادیم اما حالا که خرشون از پل گذشته انگار نه انگار

عزیززززززززم
ما هم یک جاهای جدید رفتیم و خوشبختانه! دست عیدی دانشون خوب بود وگرنه بچه ما هم یک خاله داره و یک دایی
یک عمه و دو عمو والسلام.

ندا دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 02:27

صمیم جونم سال نو مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی و همه چی مطابق میلت پیش بره.

یه دوست-یزد یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 19:53

سلام تولدت مبارک

ممنون.
خوشحالم بدون نوشتنم یادتون بود .

زنانه شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 21:20 http://zanane90.blogfa.com

صمیم جون سال نو رو بهت تبریک میگم سال خوب و شاد و پربرکتی برات آرزو می کنم . ما که دستمون از زیارت امام رضا کوتاه ازت خواهش می کنم هر وقت چشمت به ضریح اما رضا افتاد هر وقت به دلت بود که دعایی بکنی واسه منم دعا کن از شک و تردید کلافه شدم نمی تونم تصمیم درست بگیرم . از خدا بخواه که بهترین راه رو با یقین و ایمان سر راهم قرار بده .

ممنونتم

مامان قندعسل شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 15:20 http://ehsan88-90.blogfa.com

سلام صمیم جون عیدت مبارک.

الان هم میشه واسه ختم قرآن شرکت کرد؟اگه میشه واسه منم یه جزء در نظر بگیر.

جزء 19 عزیزم

اسما شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:33

سلام صمیم جان
سال نو مبارک انشالله سالی سرشار از سلامتی و شادی در کنار خانواده و همسر خوب و گل پسرت داشته باشی.به امام رضای عزیز خیلی سلام برسون و اگه یادت بود برای من خیلی دعا کن. راستی اگر هنوز قران رو تقسیم میکنی یک جز دیگه هم به من بده. ممنونم به خاطر تمام خوبی هایی که به ما یاد میدی و شادی که به ما هدیه میکنی

جزء 18 عزیزم.

صوری شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 08:29 http://soorii.blogfa.com/

سلام صمیم گلی عید شاد و خوشگلت مبارک
لینک وبلاگ میثمکو برات میزارم اگه دوست داشتی برو سوتیای امسالو بخون آدم میترکه از خنده خیلی توپه
http://meysamak.blogfa.com

مریمی شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 06:36 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

تفلد عید شما مبارک . لی لی لی لی لی لی .... صمیمک مهربونم ... باز هم سال نو مبارک دخترکم . الهی فدای خنده هات بشم خودم تهناییییی . خوشحالم که بهت خوش گذشته . امیدوارم همیشه خوش باش دخملی من . کلهی سحر دارم ریسه می رم از خنده . فکر کن !!! از دست یه خانم گلی ... فکر کن ازت بپرسن انگیزه ت از بچه دار شدن چی بوده ؟ اون وقت بگی که عیدی بگیره ! اصلا عالی بود . کلا حرف نداشت . اون وقت تازه .... باس کل ؟ یعنی در واقع کل باس که می شه مخفف کل عباس ؟ :)))))))))))))))))))) قربون خلاقیتت برم ننههههه . خیلی خوب بید

ban0o0o0o0o0o جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 22:47 http://2nafarehayema90.blogfa.com

aaaaaaaakheeeeey
aziiizam..ishala ke hamishe khandun bashiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد