من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

فرصت..

برای درد و دل حس و دلی نیست 

اگر هم هست  اینجا همدلی  نیست  

 البته شماها که هستید همدل ، ولی روح من هنوز به رکودش داره ادامه میده و روحیه ام هم برای نوشتن اینجا هنوز آمادگی  نداره. 

 از صبوری هاتون ممنونم. 

خوبیم .واقعا مشکلی نیست. فقط  از  نوشتن دور شدم...به محض نزدیک شدن به صمیم شما ،حتما دوباره مینویسم. قبل از آخر شهریور...

نظرات 24 + ارسال نظر
ساتین سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 00:25

چقدر گویا مادری رو توصیف کردی صمیم جان
امیدوارم از غارت بیای بیرون بالاخره
حالا نه ...هر وقت وقتش شد

مامان هستی دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 16:20

صمیم جون هر جوری باشی دوستت داریم فقط باش

شیوا دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 12:18 http://earlybird.blogsky.com

سلام
از ته دلم از خدا میخواهم بشی همون صمیمی دوست داشتنی و عاشق

باور دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 10:08 http://www.baavar.blogfa.com

صمیم ما با صمیم تو فرقی نمیکنه! تو همیشه برای من همون صمیمی هستی که بودی چه شاد باشی چه ناراحت.
بی معرفتیه که فقط از تو همون صمیم شیطون رو بخوام.
همه ی ما انسانیم و بعضی وقتا عزلت رو دوست داریم.

امیدوارم همیشه زندگی در تو زبانه بکشه.

باور دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 09:59 http://www.baavar.blogfa.com

صمیم ما با صمیم تو فرقی نمیکنه! تو همیشه برای من همون صمیمی هستی که بودی چه شاد باشی چه ناراحت.
بی معرفتیه که فقط از تو همون صمیم شیطون رو بخوام.
همه ی ما انسانیم و بعضی وقتا عزلت رو دوست داریم.

امیدوارم همیشه زندگی در تو زبانه بکشه.

الیس در برره دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 02:27

بیا دیگه . کجایی پس ؟ نگرانتیم ها

آنیتا یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 19:31

samim eydetoon mobaarak
eyd shodo nayoomadi :(
delam barat tang shode kheilii :(

کتایون شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 20:28

قشنگی اینجا به خاطرات خنده دار و گاهی گریه دارش نیست صرفا. من وقتی میام اینجا به این فکر میکنم که شما تمام این انرژی رو از خودتون دارید.همیشه فکر میکردم تا همه چیز از نظر اجتماعی . مالی / شغلی و خانوادگی طبق میل آدم نباشه خوشبختی بی معنیه.اما از شما یاد گرفتم که خودم احساس خوشبختی رو ایجاد کنم با عشق ورزیدن به همه!

علی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:16

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.بعضی وقتها تنهایی میتونه واسه ادم خیلی خوب باشه.همه ادم ها بعضی اوقات به تنهایی نیاز دارند.
زندگی بافتن یک قالیست/نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی/نقشه را اوست که تعیین کردست/تودر این بین فقط می بافی/نقشه را خوب ببین/نکند اخر کار قالی زندگیت را نخرند.
یا حق

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 19:34

سلام صمیم جون فردا عید فطر و الان نزدیک افطار از خدا میخوام به حرق این لحظه ها هر چه زودتر دوباره همون صمیم شاد و سرزنده همیشگی باشی امین با رب العالمین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 12:06

سلامممممممم

مدام سر میزنم تا بیای.راست میگی حس و حال میخاد اینجا نوشتن.اما خوشبحالت که کلی ادم منتظرتن

نوشته ها و نظر عاشق روانی رو خوندم.دختره عجیبه.پسره گناه داره.جدا دختره چرا اینجوریه؟

پالتو پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 11:04

حرف عسل آشیانه عشق خیلی خوب بود. باهاش موافقم. ایشالله به همین ماه عزیز خدا زودتر دلتونو شادشاد می کنه. شمایی که دل خیلی هارو اینجا شاد می کنید.

ریحانه چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 18:47

من همیشه وبلاگت رو میخونم یعنی امکان نداره نوشته هات رو از دست بدم امیدوارم مشکلات حل بشن و روحت آروم بشه

نگاه مبهم چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:16

سلام.

این جمله ات خیلی کمکم کرد که افکار منفی رو دور کنم.

"واقعا مشکلی نیست. فقط از نوشتن دور شدم"

تو فقط خوب باش اصلا ننویس.

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 10:42

عزیزم لازم نیست تو به صمیم ما نزدیک بشی. تو همون خودت باش. ما بهت نزدیک میشیم.

مهر چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 03:37 http://mehregana.persianblog.ir/

خدا رو شکر که خوبی. اما ما دلمون برات تنگ شده هاااااا

گوگولی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 23:51

سلام صمیم جان باحال که الان بی حالی و من بمیرم برای همه آدمای باحال که بی حال میشن مثل الان خودم.مدت زمان کمیه که نوشته هاتو میخونم و با اینکه مثلا آخر ادبیاتم باید اعتراف کنم که تو نوشتنت کم آوردم عالین.خوشبحالت خوشبحال زندگیت و خوشبحال عشق تو علی.همیشه آرزوی همچین عشقی و داشتم فکر میکردم بدستش آوردم اما نشد.دلم مثل دلت یه دنیا گرفته روحم داره چلونده میشه.ببخشم که تو این حالت و برای بار اول اینجوری دارم شروع میکنم.برا دلم برا روحم و برا عشقم دعا کن که من برا عشقت و تازه شدن و ناب شدنش برات دعا میکنم.برا نعمتی که خدا بهت داده صدقه یادت نره خدا به هر کسی این نعمت و نمیده

ناهید سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 21:51

سلام صمیم جان منتظرت هستیم

عاشق روانی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 18:46 http://asheghe10ravani@yahoo.com

منم 1عاشقم یه عاشق روانی مغرورترین بودم اماخاک شدم شادترین بودم اماالان غمگین ترینم 10ساله شبوروزم شده اون تاحالا70.80باررفتم خواستگاریش عشق من دخترعمومه دخترفوق العاده خاصیه به حدی زیباست که وقتی جایی میره محاله براش خواستگار نیاداماخیلی مغروروسنگدله ازعشق هیچی حالیش نیست حال زار منومیبینه امابهم فحش میده ومیره 10ساله میگه دوسم نداره امامن روانیوارمیخوامش اون محل سگ هم بهم نمیذاره خوب حق داره اونقدخواستگاروعاشق داره که من براش هیچم تو17سالگی براش خواستگاردکتر مهندس میومد من نمیدونم خداچقدبراش وقت گذاشته که بدترین پسرهم که فقط پی عشق وحاله وقتی ایشونومیبینن دل ودینشونومیبازن بااینکه حجابش کامله ووقتی بیرونم میره سرش پایینه همه درحیرتن که پسراودختراوهمه ادماچرااینقددنبالشن من بااینکه بادیدن این صحنه هاروانی میشم امابارهادیدم چطوهرکی میبینتش حتی زناوبچه ها زل میزنن بهش حتی وقتی ویترین مغازه هارو نگاه میکنه حتی از شیشه مغازه همه نگاش میکننومحوزیباییش میشن عاشقتم ای سنگدل نامهربون من اخه من مگه چی کم دارم خونه ماشین باغهای شمال همه همه ارزونی تومن که شبوروزم شده نمازخوندن واسه تو وظیفمه اماچرانمیخوایم البته حقم داری ایشون تاحالا2نفرعاشقوفرستادن اون دنیاچندنفرم مثل من خودگشیاشون ناموفق بوده یکی ازعاشقاش 53باربخاطرش خودکشی کرده بودیعنی این براش نازمیکرداونم طاقت دوریشونداشت خودکشی میکردحتی یکبارخواسته بودباچاقوقلبشودربیاره میدونین من مطمئنم دختری توتاریخ قدایشون خاطرخواه نداشته ایشون حتی ژسراییروکه همش ژی عشق وحال بودنم عاشق کرده عشق زیباوملوسم قربون چشای سبزنازت برم دیگه نمیتونم دارم ازدوریت میمیرم درکم کن بهترین وعزیزترین کسم برام دعاکنید

یه تک پا پیش مشاور برید بد نیست....
خب حالا این ها رو چرا اینجا مینویسید؟

رها سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 18:27 http://virus_khatari

صمییییییییم عزیزم.خوشحالم که هستی ...که خوبی...خیلی خیلی دوست دارم دلم واست خیلی تنگ شده بووووس

دنیا سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 15:41

زودی سر حال شو دوستییییی! بشو همون صمیم خودمون!ما منتظرت می مونیم! امیدوارم اگه مشکلی هست زودی رفع شه عزیرم
بوسسس

فروغ سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 15:18

سلام وای نمیدونی جقدر خوشحال شدم که گفتی حالتون خوبه.برات دعا میکنم که حالت زود خوب بشه و زود برگردی صمیم جان

سما سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 14:14

وا صمیم
امیدوارم زودتر این رونق بیاد

امی سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 13:29 http://weingreenisland.blogsky.com/

امیدوارم زودتر همه چیز درست بشه و باز بیای بنویسی ، ما منتظریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد