من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ختم قرآن کریم ( ادامه دور سوم و شروع چهارمین دور )

جزء ۲۵


راحله عزیز که اسمش جا افتاده بود و ممنوم بابت تذکرش     حزب ۱ و۲و۳

 آرزو (mon- dieu)  حزب 4



جزء 26

رضوانه  حزب 1و2

الهه ناز  حزب 3 

شهره  حزب 4


جزء  27

یاسمن  حزب 1 و 2

جلال  حزب 3

هنگامه الهی  حزب  4


جزء 28 

سارا 1982   حزب  1

شلیل خانومی  حزب 2

 نازنین ( من و خودم)  حزب  3   

فنجون حزب 4 


جزء 29

پرنده خانوم  حزب 1

شاها  حزب 2 

کسی که دیگه تنها نیست   حزب  3و4   عزیزم مامان و خواهرها در ادامه هستند


جزء 30     خواهر  آلما 


**********************

ختم قرآن کریم   دور چهارم 



جزء  1و2و3 4    مموش  خانومی

 

جزء 5 

کسی که دیگه تنها نیست ( مامان و خواهرها)   حزب  1و2و3

صدف   حزب  4 


جزء 6

لیلا اسماعیلی  حزب 1

 ویدا و همسری حزب 2 

پانیذ  حزب  3و 4  ( پانیذ  جان مطمئنم قبلا هم برات گذاشتم.یه چکی بکن )


جزء 7   سارا پویش

جزء 8     زیبا *** 


جزء 9

یه خواننده خاموش   حزب 1و2

 رویا ( خاطرات یک زندگی )  حزب  3و4


جزء 10

 هانیه   hanieh    حزب  1و2

پریسا مامان امیر ارسلان   حزب   ۳

  x  عزیز    حزب  4


جزء 11  و 12  و 13  پریزاد  


 جزء 14 

سیما  حزب  1  و 2 

خا  طره  حزب  ۳

مانیا  حزب ۴ 

 

جزء ۱۵    ماریلا 


 جزء ۱۶ 

  مریم   حزب  ۱ و ۲ 

لیلا حزب  ۳  و ۴


جزء  ۱۷ و ۱۸  نیشابور


جزء ۱۹

 ادیبی  حزب  ۱

هیوا  حزب ۲ و ۳

 مادر  مهسا ( مامان کوروش )  حزب  ۴


جزء ۲۰ 

نارگل حزب  ۱و ۲

پریا حزب  ۳ 

عسلی  حزب  ۴ 


جزء ۲۱ 

می می  حزب ۱ و ۲

آنیتا و همسری  حزب  ۳و ۴


جزء ۲۲


 فاران  حزب  ۱ 

دردووونه  حزب   ۲و ۳

 حزب  ۴ این جزء  برای  هر کس که مایل بود ( تکرارش  اصلا ایرادی  نداره )


جزء ۲۳  اوینا 


جزء ۲۴ 

جودی  حزب ۱

درسا  حزب  ۲و۳

بهار حزب  ۴


جزء ۲۵  پوپک


جزء ۲۶

پدیده پرنیان   حزب  ۱و۲

 تداعی   حزب ۳

زهره ( gimini)    حزب  4 


جزء 27

شکلات تلخ  حزب  1و2و3

شیرین  حزب  4


جزء 28  ارمیتا 

 جزئ 29  هانیه 313


جزء 30

مریم حزب  1و2 

شیوا حزب  3 و 4 


مرضیه جون ( بهار شیراز)  جزء  30

آزی                                جزء 30

  دنیا مامان اهورا              جزء  30  ( برای سلامتی  پسرکش  دعا کنیم همه )

مهدی نامزد رضوانه  جزء 7 حزب  1و 2 رو خواسته بود.


********************

نوشین جزء  24 حزب  1و2 

شیرین اسمت رو گذاشتم عزیزم.جزء 27 رو نگاه کن.





نظرات 55 + ارسال نظر
سمیه شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 11:33 http://golhanoom27.blogsky.com

سلام صمیم جان
یونا خبه همسرت خوبه؟ عزیزم چرا آپ نمیکنی من که معتاد وب تو شدم . جدی میگم جدا از نوشتهات لذت میبرم و گاهی منو بشدت بفکر میبره

صفورا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 04:37

سلام صمیم جان، میشه دور 5 ام رو شروع کنید؟ لطف کنید و 2 حزب رو به من بدید.

صفورا جان از جزء ۳۰ هر چقدر خواستی بخون.

پریا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 10:32

سلام
دستت دردنکنه صمیم جان وقتی اسمم تو لیست دیدم خیلی خوشحال شدم
کاش ۱۴صلوات سال پیش امسال هم تکرار بشه

برنامه اش رو داریم برای شب قدر سوم.

مرضیه ب پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 08:10

سلام صمیم جون تو دور چهارم واسه منم یه حزب دیگه بذار. ممنونم واسه اینکه موجب شدی ما هم تو یه کار خیر سهیم باشیم. آرزوی بهترینها رو واسه همه دارم.

عزیزم جزء 30 حزب چهارمش.

سوده چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 21:59 http://inrouzha.blogfa.com/

سلام صمیم جان
ممنون از زحمتت.
اگه امکانش هست یه جز هم به من بده برای خوندن.
ممنونم.

جزء ۳۰ عزیزم.

شیرین چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 21:06 http://life-lines.blogfa.com

صمیم جان الان اسم من نیست .
میسه گلم یه حزب به من هم بدی عزیزم ؟!
تورو خدا با اسمم یذار ببینم... یا بنویس شیرین سطرهای زندگی .دستت درد نکنه..خدا یونا رو همیشه سالم و قبراق نگهداره و به همه پدر و مادر ها ببخشه نینی هاشون رو.

چیلی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 20:27

سلام خانم
من نخوندم اما مرسی از همتون که دعاگو بودید.من الان گوله گوله دارم اشک می ریزم که این همه خواننده وبلاگ دل به دل هم دادن و برای مریض ها و در راه مانده ها و تنها یان دعا می کنند. قربون دستتون و امیدورام چرخ زندگی همیشه به کامتون بچرخه.

Hanieh چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 20:02

mer30 samim joon az mohebatet azizam .kheyli mamnoonam az inkeh yek hamchin forsati ra bevojood ovordi ke hamayeh maha baham dar in kar sahim bashim.yoona koochoolooto hesabi az ghole man beboos.

غزل چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 19:50 http://www.baraneghazal.persianblog.ir

صمیم جان ثواب بزرگی داری می بری و با وجود یونا کوچولو که دایم باید بهش برسی این همتت ۱۰۰ آفرین داره. من هم آرزو دارم که هر چی از خدا می خواهی بهترینش برایت فراهم بشه. فقط التماس دعا. شاید چون به امام رضا نزدیکتری به حرف تو بهتر گوش بده. در دعاهات برای این دوست که همیشه به وبلاگت سر می زنه هم آرامش بخواه. همیشه شاد باشی خانومی.

دنیا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 19:47

صمیم جون یه جز دیگه هم واسه من و همسری حساب کن
راستی میشه هر ۲ شو شب جمعه بخونیم؟
راستی اهورای من یادت نره...

آزی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 18:21

سلام
من ۱ جزء می خونم . پارسال یادمه روزهای قدر یونا نازنین رو از خدا گرفتی. من امروز آزمایش دادم و باردار نبودم و پر بغض.
اگه می شه این شبا برای مامان شدن منم دعا کن

دردووونه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:55 http://dordooone.blogfa.com

منم می خوام توی این ختم قرآن شرکت کنم ! میشه به منم بگی کجارو بخونم البته ۲ حزب رو برام بزار. میشه ؟؟؟؟؟؟ مرسی

مرضیه جون چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:17

من یک جز می خوام لطفا.خدا خیرت بده صمیم جان

شیرین چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 17:11

التماس دعا. یک حزب به من هم بدید.فقط تورو خدا صمیم جون زود مطلع کن.
صمیم جون توروخدا منم بنویس که همه دعا کنن بتونم یه بچه سالم داشته باشم. مثل قبل نشه که نبینم بچم رو.
الهی آمین. خدایا جوجه رو به پدر مادرش ببخش.
صمیم خدا اجرتو بده عزیزم

مریم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:31

سلام عزیزم اگه هنوز چیزی باقی مونده 2تا حزب هم به ما بده ممنون میشیم
ایشالا که هرچه زودتر خبر سلامتی کامل این فرشته کوچولو را بنویسید

هانیه........ چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:12

من هم یک جز میخوام خانومی

زهره چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:06

سلام من وبلاگ ندارم ولی همیشه نوشته هات رو میخوندم و خیلی هم برام آموزنده بود .حالا که حرف از کار خیره یه جزء به منم بده .انشاءالله که خدا حاجت همرو برآورده کنه التماس دعا

آرمیتا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:04 http://dailies.blogsky.com

من یه جزء دیگه هم می خوام. ممنون صمیم جون. ایشالا تو هم به هرچی می خوای برسی.

پانیذ چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:02

راستی صمیم جون همین شب جمعه که شهادت هست بخونیم یا هر وقت دیگه؟

پانیذ چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 16:00

صمیم جون الان تازه اسمم اومده تو لیست .
دوباره چک کردم قبلا برام ننوشته بودی کدوم حزب ولی الان مشخص شد .
صمیم جون تو رو خدا به بچه ها بگو برای پدرم از خدا شفا بخوان چون خیلی جوان هست ولی خیلی مریضی سختی گرفته .

شکلات تلخ چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:52 http://chocolatnoir.persianblog.ir

من 3 حزب میخونم.فرقی نداره کجا. بهم بگو

تداعی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:44

منم میخوام شرکت کنم چون دلم همه اون چیزایی که به عنوان مقدمه برای ختم ۳ گذاشتی رو میخواد صمیم

مهدی (نامزد رضوانه) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:33

سلام صمیم خانوم
ببخشید من تو کامنت اول اشتباه کردم. جزء 17، حزب 1 و 2 رو میخونم :)

مهدی (نامزد رضوانه) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:26

سلام صمیم خانوم
من نامزد رضوانه هستم. منم حزب 3 و 4 از جزء 3 رو می خونم :)

مهدی (نامزد رضوانه) چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:26

سلام صمیم خانوم
من نامزد رضوانه هستم. منم حزب 3 و 4 از جزء 3 رو می خونم :)

پدیده /پرنیان چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:17

سلام صمیم جون
لطفا برا منم ۲ تا حزب بذار.برا ۵ شنبه هست دیگه؟
لطفا خیلی التماس دعا برا من
خوندم گریم گرفت.خوش به حالت

پوپک چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:00 http://Poupak_Akbarnejad@yahoo.com

سلام عزیزم
لطفا برای من هم یک جزء را انتخاب کنید متشکرم من فقط یک روز وبلاگ شما را چک نکردم عقب افتادم

بهار چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:34 http://zendegiemanoto.mihanblog.com

سلام صمیم جان
لطف کن به منم بده خیلی دلم میخواد منم شرکت کنم
وقتی امروز وبلاگتو دیدم واقعاْ یه جس عجیبی ژیدا کردم خوشحالم که این جور چیزا هنوز هم برگزار میشهو مشتاق زیاد داره تبریک میگم به همتون

درسا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:29

منم میخوام شرکت کنم.2 حزب
خدا حاجات همه رو روا کنه

جودی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:23 http://a2sacrodet.persianblog.ir

به من نگفتی هیچ قسمتی رو.

مریم چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:21

لطفاً برای دور چهارم برای من جزء 16 حزب اول و دوم رو که سوره حضرت مریم توش هست بگذار.
ضمناً بگو تا کی وقت داریم بخوانیم

اوینا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:10

سلام صمیم بانو .من هم حاضرم 1 جز بخوانم وتوی دعا برای سلامتی برای اون کوچولو شریک باشم اگر شد دعایی برای مریض های من هم بکنید یک دنیا ممنون هستم

اوینا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 14:05

سلام صمیم بانو .من را هم شریک ختم قران کنید من تا 1 جز ئ هم قبول دارم ممنون میشم و توی دعای شما برای اون کوچولو ودعا برای مریض های من شریک باشیم یونای خوشگلت رو ببوس

faraan چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:48 http://ghatreashk.persianblog.ir

صمیم جان من هم می خوام یک حزب بخونم اگه میشه مشخص کن کدوم حزب رو بخونم

آنیتا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:38

من و همسری هم 2 حزب.

می می چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:25

سلام صمیم جونم
منم از اون خاموشهام که دیدم الن باید روشن شم
۲ تا حزب هم بده من بخونم

عسلی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:15

salam
che kare khoobi kardid
koochooloo ro didam teflak cheghade nazo shirine
manam mikham ye hezb bekhoonam
mamnoon misham ye hezb khodetoon ta'yin konin
movafagh bashi

پریا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:11

سلام صمیم جان
خیلی وقته وبلاگتو میخوندم ولی دیگه واسه این اپت نتونستم نظر ندم
منم هستم
مرسی واسه این کار قشنگت

نارگل چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:07 http://www.zane30saleh.blogfa.com

صمیم عزیزم سلام. منم دلم می خواد تو ختم قرآن شرکت کنم. اگه بتونی تا قبل از ساعت ۳۰/۱۵ امروز بهم خبر بدی منم می تونم شرکت کنم وگرنه چون تا شنبه به اینترنت دسترسی ندارم این شانس رو از دست می دم. لطفا دو حزب برای من انتخاب کن گلم.

صبا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 13:02

صمیم جونم معذرت میخوام.گشتم اسمم رو پیدا کردم. همیشه میگن عجله کار شیطونه ها! خلاصه اینکه ببخشید. خدا خیرت بده و یونا گلی رو برات نگه داره.

صبا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:59 http://roozhayema3ta.blogfa.com

سلام صمیم جون ما روقابل ندونستی برامون حزب بذاری؟

مهسا مامان کورش چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:58 http://myfootstep.ir

پس چرا برای مامان من نمی ذاری ؟ :(

هیوا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:54

من دو تاحزب رو میخونم. فقط میشه بگی چه حزب هایی رو باید بخونم ؟!!!!

ادیبی چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:50

سلام من تا امروز ساعت ۲ به اینترنت دسترسی دارم اگر لطف کنی شماره حزبی که باید بخونم و قبل اون بفرستی ممنون میشم
۲روز قبل هم پیغام گذاشتم اما .....
ادیبی

نیشابور چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:48

بیزحمت ۲ جزئ

فاطمه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:40

ممنون صمیم جان :)
انشالا حاجت همه برآورده بشه

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:36

قبول باشه عزیزم. برای ما هم دعا کن.

ماریلا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:34

صمیم جان خیلی شرمنده ام اما چون فردا صبح زود عازم مشهد هستم و دیگه به اینترنت دسترسی ندارم اگر شد و یونا کوچولو همکاری کرد و خودت تونستی و ... تا آخر شب یه خبری بده ... فدای مهربونیت

لیلا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:32

با سلام
منم می خوام شرکت کنم لطفا اسم منو هم بذار.
لیلا

مانیا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:32

سلام صمیم جان
تو دوره ۴ به من ۱ جز بده عزیزم‌

ماریلا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:29

قربونت برم صمیم جون خیلی ممنون از زحمتت... اگه تونستی یک جزء تو این دور جدید برام بذار ... مرسی

حنا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 12:12 http://www.doosjoon.blogfa.com

مرسی صمیم جون. ایشاا... همه حاجتهاشون رو بگیرن. دست گلت درد نکنه.

X چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:52 http://stillness.blogfa.com

ماشالله رسید به دور چهارم!ای ول بچه ها...ای ول صمیم...ای ول همه... دوباره یه حزب بده بیاد...

پریزاد چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:29 http://zehneziba16.blogfa.com

من ۳ جز می خونم.

سمیه چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 11:21

خانمی به خاطر این کا خیریت امیدوارم خدا برات بهترینها رو هم برای خودت هم فرزندت پیش بیاره
همگی قبولشون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد