من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

امشب.....

 

میدونی من ادعای ایمان خلوص قلب ندارم ولی تا حالا هم خدا شرمنده نشده جلوم!!!!(رو رو برم!!) در عین حال به یه چیزایی خیلی اعتقاد دارم مثلا راضی بودن پدر و مادر ....راضی بودن همسرم از من (این یکی به طرز فجیعی در من شدت داره!! و البته به شرطی که منم ازش راضی باشم.!!) و همچنین به قداست ماهی که توش هستیم.یه وقتایی هم بود که نماز روزه هام به درد عمه نداشته ام میخورد...یه وقتایی هم حسابی میزدم به اون درش و ماه به ماه نماز نمیخوندم ولی ناشد بود خدا روم روزمین بندازه...همیشه هم علی رو تحسین میکردم شاید دیر میشد ودیر و زود داشت نمازاش ولی سوخت و سوز نداشت....همیشه نمونه ((رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود ))بود برام....تا اینکه امسال تصمیم گرفم یه ذره آدم تر باشم..و اینطوری بود که اگه تو دلتون نخندین و مسخره نکنین باید بگم تونستم به قولم تا الان وفادار باشم و نذارم نمازام تیر تو پر بشن بخصوص صبح ها...میدونی من پارسال واسه سحر بیدار نمیشدم و خیلی روزها محروم میشدم ازخیلی چیزا ....

همه این ها رو گفتم تا مقدمه باشه واسه این حرفم: ببین! هر کی هستی و هر اعتقادی داری....چه از من بدت میاد و چه دوستم داری.......چه این ماه رو قبول داری و چه این شبا و این روزا تو این مایه ها نیستی....... ازت یه چیز میخوام....فقط یه چیز.....من مثل دو شب دیگه امشب هم درم میرم پیش امام رضا.....میدونی آدم اونجا که هست یه جور دیگه ای میشه...انقدر شلوغ بود شب 21 و اونقدر از همه جای شهر آدم امده بود که از تاکسی که پیاده شدیم مجبور شدیم نیم متر اونطرف تر به زور روی فرش هایی که پهن کردن بشینیم ...ببین یعنی حتی  نمیشد رفت داخل صحن ها...توی خیابون  بودی ولی انگار امام رضا کنارت نشسته بود.....شاید بخندی..شاید مسخره کنی .....شایدم بگی  شما بیچاره ها برین و فک کنین با دو خط دعا خوندن هه گند کاریهتون بخشیده میشه.....ولی میدونی من چی فکر میکنم؟ من مطمئنم همون گند کاری های امثال من تو بزرگی و مهربونی همین خدا گم میشه انگار دو قطره سیاهی و کثیفی رو بریزی توی یه استخر بزرگ...یه دریا..یه اقیانوس..اونوقته که اون دو قطره زلال میشه و پاک. 

امسال انگار این شب ها شب های شماست برام..همش اسم دوستای اینترنتیم میاد تو ذهنم ....دعا که میکنم میگم برای همه اونایی که مجازین برای من و حقیقی هستن برای تو  ای خدا و زیر بال و پر خودت میگیری هممون رو....و بعد همه خوبیهای دنیا رو برای همتون میخوام....سلامتی همتون رو...دل خوش  و شاد بودن همتون ...ایمن بودن از بلاها و پاک بودن و موندن دل همه شماها....واسه اونایی از شما که بچه ندارن و دوست دارن داشته باشن و واسه اونایی که دارن برای هر دو خیر و برکت و سلامتی میخوام....از خدا میخوام این روز و شب ها انقدر محبت بین شوما و شوهرتون زیاد شه و دلتون برای هم در طول همه سال بتپه که هیچ چیزی نتونه مردتون رو به طرف خیانت و شما روبه طرف دلسردی بکشونه...از خدا میخوام زندگی هاتون گرم گرم بمونه و اگه مجردین بهترین باشینبرای یکی و بهترین نصیبتون بشه....از خدا میخوام  اونقدر بهتون بده تا زیر بال و پرتون بگیرین بچه های  بی پناه و بی سرپرست رو ....و هیچ وقت تنتون درد نیاد ...دلتون درد نیاد...قبلتون درد نیاد.....گل سر سبد دعاهای من اینه که گناهی نباشه که کرده باشیم و خدا توی این ماه نبخشیده باشه اون رو..و بعد هم عافیت دنیا و آخرت همهمون رو میخوام.سلامتی و طول عمر همه پدر و مادر هامون.برای همه اعضای وبلاگ عروس هم دعا کردم و میکنم تا رابطه هاشون و نگاهشون به زندگی انقدر قشنگ بشه و قدردان محبت اونا بشن خونواده همسراشون که دیگه جز خوشی و مهربونی از چیز دیگه ای ننویسن...اسم ویولت عزیزم و گیلی خوبم  که میاد همه این دعاها چند برابر میشن انگار....و تا سقف جایی که جا داره ذهنم همه خوبیهای دنیا رو براشون آرزو میکنم...آرامش رر و سلامت رو.....و بعد هم از خدا میخوام همه چیزهای خوب دنیا و ارزوهایی که به ذهنمون هم نمیرسه بهمون بده....و از امام زمان هم میخوام دست محبتش رو روی چشم و سر و دل هممون بذاره و محکم هممون رو توی آغوش حمایت خودش بگیره....میدونی من از این جا از تویی که اینا رو میخونی یه خواهش دارم: میشه امشب که شب 23 میشه  ده تا (فقط 10 تا) صلوات بفرستی برای برآورده شدن آرزوهای قشنگ همه  و جلوتر از همه خودت...و آخرش هم برای سلامتی امام زمان یه صلوات با همه خلوصی که داری و هر چه بیشتر بهتر البته. 

میدونی با این کارت من مدیون خوبی های  تو میشم و تو مدیون همه خوبیهایی که خدا توی دومنت میریزه؟ 

من امشب منتظر تو هستم بعد از نماز مغرب عشا تا هر وقت که دلت خواست..........من توی حرم و تو هر جای دنیای خدا که هستی.... هممون زیر یه سقف..... 

قرارمون یادت نره........

نظرات 75 + ارسال نظر
hadis(بهشهر) چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 18:28

سلام صمیم جان خوبی ؟کجا بودی اخه؟دلم واسه نوشته هات تنگ شده بود .کاش حالا که عکس گیلاس انی ویولت رو دیدیم عکسی ازتو هم می دیدیم...امیدوارم همتون تو زندگی موفق باشین.نمی دونم چرا چند روزه مدام تو فکر گیلاسم این چند روزه....تو میدونی؟همیشه شاد باشی.

مرسی عزیزم.
ممنون از لطفی که به من و به همه دوستان داری.نه خبر ندارم.میخونمش اما.
قربونت.

سارا دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 20:31

صمیمم سلام
دلم اونقدر برات تنگ شده که الان وقتی صفحه رو باز کردم چیزی ازت ندیدم نا خوداگاه بغضم گرفت . نمیدونم تو کدوم ژنجره از دلم خونه کردی که ازش فقط عطر محبت تو میاد . صمیمم شاید این حرفم برات خنده دار یه بهور نکردنی باشه ولی اونقدر آرزو داشتم که کنارت بشینم دستاتو بگیرم تا با هم حرف بزنیم . نمیدونم چرا احساس میکنم منو تو خیلی به هم شبیهیم . دلم نمیاد خداحافظی کنم باهات ولی روم هم نمیشه بیشتر ا زاین سرتو درد بیارم
صمیم نازم دوست دارم
سارا

عزیزمممممممممممممم
حتما امروز فردا اپ میکنم
قربونت که اینقدر مهربونی
راستش خنده دار که نیست اصلا و ابدا بلکه خیلی هم دلنشین بود.
فدات.دوستت دارم.

سمیه دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 13:02

سلام صمیم جان... چرا وبلاگ رژیمت رو آپدیت نمیکنی؟؟ من هم تو مایه رژیم هستم. 6/2/87 صد کیلوگرم ناقابل بودم (با قد 158 البته!!!!!!!!!!) و الان 8/7/87 هشتاد و دو کیلوگرم میباشم... خوبه نه؟؟ عالیه!!!

عالییییییییییییییی
۱۸ کیلو
رفتم که برای تو هم که شده اپش کنم....

مدی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 12:52

به به چه پست دل نشینی بود ... حتم دارم که از دل هم می اومد که بر دل هم نشست

ممنونم.

شادی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 08:13

باورم نمی شه جوابمو دادی.اصلا باااااااااااااورم نمیشه:)
کسی که راحت حرف دلشو می زنه!!!! وای که چقدر تو حرفات به دل می شینه* من اصلا راحت حرف نمی زنم بعضی از دوستهام اولین بار که منو دیدن به نظرشون یخ ترین آدم دنیا اومدم.باید واقعا با طرفم احساس راحتی کنم تا حرف بزنم در حال حاضرم به غیر از همسرم فقط با تعداد کمی راحتم.اصلا چی دارم می گم؟؟؟؟؟ من خوشحالم خیلی خوشحالم.مرسیییییییی.حتما میلمو می دم با
خوشحاااااااااااااااااااااااالی .بازم مرسی خییییییییییییییلی مرسیی.
من دیگه کلا منتظرم :)
--------------------------------------------------------------------------------

پاسخ:
شادی جان میدونی خیلی از ماها اینجا راحت تر از بیرونمون هستیم.
اتفاقا خود منم با غریبه ها زود گرم نمیگیرم اولش...ولی اینجا نه اجباری هست برای کسی که خودش رو به من بچسبونه و نه قید وبتد اجتماعی و رو درواسی پس همه همدیگه رو برای خود طرف و نه منافعمون میخواهیم و این منو خوشحال میکنه که تو اینقدر با محبت با من هستی ...ممنونتم و منتظر میل هات.
.
.
.
اونی که گفتی لحاظ کردم برات خانومی.

آنا یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 22:28 http://chi0begam.blogfa.com/

من حس می کنم دیگه خدا منو دوس نداره ولم کرده تو اینن دنیا هی برا خودم بچرخم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:31

صمیم جونم مرسی که بازم بهم جواب دادی :)
حتما سعی می کنم سر فرصت میل بزنم تا از جوابت خیلی خیلی خوشحال بشم و چندین روزی شارژ باشم.
فقط یه سوال می شه او نظرمو که میلمو توش داده بودم حذفش کنی؟ همه همکارام وبلاگ تورو می خونن نمی خوام بدونن که من این حرف ها رو زدم یه ذره سختمه.نمی دونم می تونم منظورمو برسونم یا نه
حالا بعدا بیشتر توضیح میدم
بازم مرسی

باشه عزیزم.
متوجه شدم.

مهرو یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 15:05

آیکون دندان قروچه عصبانیت و من دیگه فردا وبلاگت را چک نمی کنم.

NaKhaaStani یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 13:20 http://250585.blogfa.com

دلم واست تنگه نمیای؟!

( بغض )

گلاب شنبه 6 مهر 1387 ساعت 23:47

اییییییییییییییییییییییییییییییی یره کجا بچه های فردوسی خر میزنن؟
:دی من همش 2ماه خوندم.

جان ما یعنی فقط ۲ ماه خوندی و روزانه مشهد تیچینگ قبول شدی؟ ینی رسما رتبه ات زیر ۱۰ بوده؟یعنی زبان عمومی رو چکار کردی پس؟ یعنی من با اینهمه سال فاصله از زبان عمومی ر سطح ارشد چه خاکی به سرم بگیرم؟!!!!!

شوشو شنبه 6 مهر 1387 ساعت 20:13 http://habaibi.blogfa.com

سلام صمیم جون!
چه پست دلنشینی!

ممنونم عزیزم.

آنا شنبه 6 مهر 1387 ساعت 14:36 http://annakhanoom.persianblog.ir

وااای صمیم جون میدونستی بغض منو در آوردی با این پستت.گر چه دیر رسیدم.اما منم امسال دعا کردم.و خوش به حالت که توی حرم امام رضا بودی.واقعا دلم تنگ شده برای مشهد.امیدوارم همه دعاهای خوبمون بر آورده بشه

عزیزمممممممممم
انشالله خودت میری زیارتش به زودی.

حدیث شنبه 6 مهر 1387 ساعت 13:48 http://tazeinat.blogfa.com

سلام
منکه دیر رسیدیم اما تر و خدا وقتی میری حرم برای منم دعا کن ( خیلی احتیاج دارم )
بابا پس کجایی دیگه بیا !!!!!!!!

چشم.
دارم میام...دارم میام....

مهسا مامان ملودی شنبه 6 مهر 1387 ساعت 13:21

عزیزم التماس دعا ازت ممنونم که حس قشنگی رو تو دلم زنده کردی دعا کن تا امسال سال دیدار با خانوادم باشه میبوسمت از طرف من به امام رضا سلام برسون بگو میام پابوسش

مهسا گفتی !!!
انشالله امسال ملودی جون بتونه چشمش به دیدن مامانی و باباییش تو ایران روشن بشه.
و ایضا شما هم.
دختر ملوست رو ببوس عزیزم.

روح باران شنبه 6 مهر 1387 ساعت 12:40 http://www.roohebaran.blogfa.com/

بی دعوت آمده ام ...
میهمان نا خوانده دوست دارید ؟!

قدم بر چشم!!

NaKhaaStani شنبه 6 مهر 1387 ساعت 09:04 http://250585.blogfa.com

صمیم جونم !! من خیلی دعاتون کردم همه ی شباش !

تو منو دعا کردی؟!

متشکرم.

بهار سبز شنبه 6 مهر 1387 ساعت 08:24

صمیم جان من فقط ازت تشکر کرده بودم چون یک بغض را شکستی. چون یادم انداختی که می تونم دعا کنم و از مهربانترین طلب آرامش. کنار همسرت سلامت و شادمان باشی.

ممنوم عزیزم.
انشالله همیشه شاد باشه دلت و خالی از غم.
قربونت.

خوش به حالت صمیم جان
من که امسال خیلی بد شدم.خیلیییییییی.نمیدونم چم شده.

میدونی اون اصلا ماها رو بد نمیبینه؟ همش مهربونی و بخشش و آغوش باز داره...
نگو......

آلنوش جمعه 5 مهر 1387 ساعت 13:24 http://www.aln00sh.blogfa.com

خوش به حالت صمیم جان
من که امسال خیلی بد شدم.خیلیییییییی.نمیدونم چم شده.

مهربان جمعه 5 مهر 1387 ساعت 02:52 http://mehrabo0on65.blogfa.com

سلام
منم توی این ۳شب همونجا بودم...شاید کنارتو ویا چند متر اونطرفتر...
قرارمون رو هم یادم نرفت
کنار ضریح انجامش دادم.....به امید اجابت آرزوهای همه

مرسی عزیزم.
خیلی ممنون برای همه دعا کردی.
حاجت خودت هم روا.

چه حیف که جا موندم ......!! کفشدوزک جا موند :( !!! ...
۱۰تا صلوات .. با تاخیر !!! هیییی !!!

شاد باشی و سلامت ... همیشه و همیشه و همیشه !

خانم شکلات؟!!! تو که میدونی تو این چیزا جا موندن محلی از اعراب نداره!!
تو دیگه چرا..
این ماهی رو هر وقت از آب بگیری تو آب دوباره شنا میکنه.....
قربونت و مرسی.

الهام پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 19:23 http://spicylife.blogfa.com/

صمیم عزیزم خوش به حالت که مشهدی

دعاهاتم قبول

ممنون.همین طور برای شما.

یگانه پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 13:31

سلام
نمیتونم بگم وقتی نوشتتو خوندم چه احساسی داشتم !‌
بغض کردم اما نتونستم گریه کنم چون دیشب به اندازه کافی تو شام غریبان یه عزیزه ۲۳ سالمون گریه کردم !‌
براشون دعا کن !‌دعا کن خدا بهشون صبر بده !
پسر ۲۳ سالشون رفت پیش خدا !‌
برا منم اون ته تها دعا کن !‌
دوست دارم !‌

خدا صبرشون بده..(بغض)

عسل پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 10:18

یعنی کامنت من نیومده ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم صلوات فرستاده بودم حاج خانوم

دندون بذار روی اون جیگر ت عسلی جون تا ز غوره حلوا سازم برایت!!!
خوبی تو ؟

فرشته کوچولو پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 03:42 http://www.paniz123.blogfa.com

شما مشهدی هستین؟؟

افتخار همجواری با امام رضا...
بله.

شلیل خانومی پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 01:58 http://avisa65.blogfa.com/

صمیم جان خیلی قشنگ نوشتی عزیزم اما من ۱شب دیر رسیدم انگار٬ اما ۱۰ تا صلوات رو میفرستم. درسته که امشب شب قدر نیست اما خدا که هست...
راستش من ۲بار میخواستم واسه پست انتخاب با شماست کامنت بذارم که هر۲بار نشد اما حالا میگم که من خیلی وقته وبلاگتو میخونم و هربار که میام اینجا لذت میبرم از رابطه ی تو با همسرت لذت میبرم که اینقدر قشنگ توصیف میکنی عشقتو٬ انشاالله که همیشه همینطور باشین و دعا میکنم که منم لیاقت داشته باشم تا بتونم اینقدر عاشقانه کسی رو دوست داشته باشم و اونم همینطور...
امیدوارم خدا هرچی که خواستی به دل پاکت بده که اینقدر مهربونی که واسه همه دعا کردی

مرسی عزیزم.
قربوبت و منم دعا میکنم همه حاجاتشون به صلاح باشه و روا.
در مورد من و همسری هم لطف داری.خوشحالم کردی ..خیلی

رز چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 23:10 http://roz_e_sokhte.persianblog.ir/

سلام
دلم امام رضا رو می خواد
خیلییییییییی

عزیزمممممممممممممم

مریم چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 19:58 http://maryamm-m.blogfa.com/

چه دل پاک و مهربونی داری.

نظر لطفته خانمی.

آزاده چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 16:34 http://azadeh-mahan.blogfa.com

سلام
۱سال هست که وبلاگ شما رو میخونم و از تجربیات خوبتان استفاده میکنم ولی از شانس بد من دیروز اینترنت قطع بود و این متن زیبایی رو که نوشتین الان دیدم بدجور دلم هوای ایران و مخصوصا حرم رو کرده ولی حیف........تورو خدا ماروهم یادتان باشه
ارزوی سلامتی و خوشبختی برای شما و همسر عزیزتان دارم

آزاده باور میکنی برای اونایی که دور از اینجان خیلی دعا کردم..که هر جا هستن ارامش و خوشبختی داشته باشن.
ممنونم.منم همین طور.

yasetti چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 14:57 http://yasetti.wordpress.com/

سلام:
خوشا به حال شما.دعاهاتون مستجاب همشون.
برای همه غریبها بیرون از خانه بزرگ،ایران، دعاکنید.

دعای همه مستجاب
حتما.

مینا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 14:51

سلام
من دیر رسیدم و نتونستم بیام سر قرار ولی قول میدم از امشب بعد از نماز حتما اون ۱۰ صلوات رو بفرستم.راستش دیروز خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده بود و امروز که وبتو دیدم خیی حسرت خوردم که چرا دیشب نتوستم بیام سر قرار تا تو اونجا که هستی برام دعا کنی.ولی اشکالی نداره صمیم عزیز ازت می خوام اگه دوباره رفتی حرم برام دعا کن .به امام رضا بگو دلم خیلی براش تنگ شده.

حتما عزیزم.
اتفاقا بعدش که رفتیم سلام خیلی ها رو رسوندم
چشم.

غزاله چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 14:01 http://formyself.blogfa.com

دیشب همش به یادت بودم صمیم جون
صلواتا رو واسه شادی همه فرستادم ولی خودم تا خود صبح داشتم گریه می کردم...

غمت ناپایدار و شادیت مستدام
نبینم غصه خورده باشی
ممنونم

هستی چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:52 http://kolbeyeasemaniema.blogfa.com/

خیلی با حس و حال نوشتی خیلی هم با واقعیت جور بود خوش بسعادتت که اونجا بودی اگه خدا بخواد و امام رضا بطلبه منم قرار آخر هفته برم دل تو دلم نیست تورو خدا دعا کن مرخصیم جور شه

وای انشالله درست میشه.
چه خوب که داری میای زیارت.

ترانه چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:51

خیلی مطلبت دلنشین بود عزیز. خیلی خوشم اومد بابت تصمیم بزرگی که گرفتی و پاش وایسادی! آفرین به تو.
همیشه یاد اون متنی که در مورد سال تحویل و رفتنت پیش امام رضا نوشته بودی میافتم و احساس نزدیکی می کنم بهت. مارو هم دعا کن.

ممنونم ترانه جان
لطف داری به من

ارام چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:48 http://kimiaa57.persianblog.ir

خوش به سعادتت فکر نمیکردم که مشهد باشی راستی صمیم جون چرا وبلاگ رژیمی ات و دیگه ادامه نمیدی یه جورایی من داشتم رژیمهات و دنبال میکردم و به اراده ات حسادت میکردم ادامه بده تا من هم ادامه بدم

عزیزم من رژیمم رورها نکردم
ولی راست میگی یه ذره از نوشتن اونجا غافل شدم..یعمی همش وقت کم میارم برای تایپش.
چشم.

اویرنجی چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:39 http://hagigatenormal.com

سلام
میخوام مثل وبلاگ شما اون بالا برای وبلاگم شرح بنویسم همون قسمتی که نوشتید ( در کنار من هرگز به غصه ها فکر نمیکند.همسرم را می گویم... ) بعد نوشته شناسنامه کامل من .
من هم مشخصات رو پر میکنم اما نمی دونم چرا دیده نمیشه

از صفحه مدیریت وبلاگ وارد بخش تنظیمات ووبعد هم تنظیمات عمومی بشو و زیر عنوان وبلاگ نوشته توضیحات وبلاگ..اونجا رو کامل و بعد هم اوکی کن.
موفق باشی.

عشق فیلم چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 11:47 http://eshgh-e-film.blogfa.com/

سلام
التماس دعا
خیلی وقته میام وبتو میخونم اما اولین باره کامنت گذاشتم

قبول باشه عباداتت
موفق باشی

ممنونم.
و شما هم.

تارا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 11:26

سلام صمیم جان
حیف که دیر اومدم پیشت. شبای قدر چه زود گذشتن. صلواتارو همین الان فرستادم دیر شده ولی شاید خدا قبول کنه اگر نه که باید یک سال تموم صبر کنم تا یه همچین شبی دوباره برسه.
عاشق باشی

عزیزممممممممم برای این چیزا هیچ وقت دیر نمیشه...
قربونت

مینا لایف چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 10:21

ممنون... بابت این همه مهربونی.. بابت خلوص نیتت.. شاید اسم منو به زبون نیاوردی.. ولی مطمئنم.. دعای تو شامل حال منم شده.......
خدا همیشه باهات باشه...
سبز باشی و پایدار......
دوستت دارم...

مرسی عزیزم
من برای همه دعا کردم و دوستانمون هم برای همدیگه.
مرسی.

عسل چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 10:20 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

الهم صلی علی محمد وال محمد ضربدر ۱۰
مرسی که همه رو دعا کردی. ایشالله به هر چی میخوای برسی.

مرسی عسلی.

مسافر چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 10:05

بسیار زیبا بود
به همراه احساسات پاک و بدون آلایش
فقط حیف که دیر اومدم
موفق باشید

برای دعا هیچ وقت دیر نیست.
ممنونم.

خانومک چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 09:56

دیر رسیدم صمیم جان ولی دیشب دلم با همه آدامایی بود که دعا میکردن.میدونم دعاهای من توشون گم میشه ولی... کارت خیلی قشنگ بود.

عزیزم ممنونم.هر وقت دعا کنی اثر بخشه حتما.

اویرنجی چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 08:56 http://hagigatenormal.com

سلام
یک سوال داشتم البته میدونم سرتون شلوغه من تازه وبلاگ باز کرده ام البته قبلا وبلاگم تو بوگفا بود . مشکلم اینه که دربار وبلاگ هر مطلبی که مینویسم اصلا یده نمیشه . ممنوتان میشم کمکم کنید

عزیزم متوجه منظورت نشدم.دقیقا چیه مشکلت.

رسپینا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 04:30

من بعد از اینکه از مصلی و مراسم شب قدر اومدم ، تونستم نوشته های گرمت رو بخونم ولی در عوض همین الان صلواتها رو دادم . چون هنوزم مژه هام خیسند. صمیمم ممنون که برای هممون دعا کردی. و خوشبحالت که نزدیکه آقا بودی. من امشب خیلی صداش کردم اونجایی که ده بار بلند صداش میکردیم بعلی بن موسی ، ازش خواستم که من رو هم بطلبه ، تو هم که بهش نزدیکتری اینو ازش بخواه ،منم تو این وقت سحر از خدا میخوام بهممون دلهای مهربون بده ، که نرمی این دلها همه مشکلات را حل میکنه.

عزیزم انشالله همه حاجت هات روا بشن.....
و به زودی بیای پیش اام رضا و از تو حرمش صداش کنی....
ممنونم از لطفت.

سمن چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 01:03 http://doostaneh.persianblog.ir

قبلا زیاد میومدم اینجا بی سر و صدا.دو سه شب پیش بعد از یه وقفه طولانی باز اومدم و کلی از مطالبتو خوندم و خیلی چیزها یاد گرفتم.امشب که اومدم و این نوشته ات رو خوندم نتونستم بی صدا از اینجا برم بیرون.چقدر دعاهای زیبایی نوشتی صمیم.محشر بود.کاملا میشد حس کرد که از دل براومده.دعا می کنم تو و همسر عزیزت هم اول سلامت باشین و بعد هم خوشبختیتون همیشگی باشه.
ویولت اونقدر عزیزه که بعید میدونم کسی موقع دعا فراموشش کنه.امشب دعا می کردم که خدایا جواب این همه صبر و اراده و محکمی ویولت رو زودتر بده.ویولت برای من یه اسطوره است.ایشالله خیلی زود ببینیم حالش خوب خوب شده.
همه دعاهای قشنگت مستجاب خانومی.

ممنونم سمن جان
من هم برای همه دعا کردم تا زندگی شاد و آرامش داشته باشن.
ویولت داره برکات دل پاک و صبورش رو میبینه این روزا...و هر روز....
ممنونم.برای شما هم.

مرجان چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 00:42 http://kavir-semnan.blogsky.com/

صمیم جان امروز صبح این پستت رو خوندم و داشتم فکر میکردم کاش براى صمیم کامنت بگذارم بگم که التماس دعا، شاید یکى از جاهایى که خیلییییییییییییییییى دلتنگش هستم امام رضا باشه. اما سمینار داشتم و تا عصر اینترنت نداشتم، عصرى که اومدم کامنتت رو خوندم گفتم خدایا ببین چى شد، من میخواستم بگم، صمیم خودش گفت، یک دنیا ممنونم. خیلییییییییییییییى ممنونم صمیم جون منهم امشب دارم میرم مسجد اینجا، حتما براى همه دعا میکنم که سلامت و خوشبخت باشند، از جمله شما و همسر گلت و صبا و مامان و بابا و سهیل و خانمش.

مى بوسمت خیلى زیاد

شاد باشى صمیم مهربوننننن

چقدر دل هامون به هم نزدیک بوده پس ....
منم ممنونم که به فک ما بودی.
من خیلی وقت ها به همه دوستانی که از ایران دورند و دلشون هوای حرم میکنه فکر میکنم و از طرفشون دعا میکنم.
قربونت عزیزم.

آرزو چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 00:04 http://journalisty.blogfa.com

تمام شهر زیر نور امام رضاست انگار. تمام ایران حتی. کم چیزی نیست. میون این همه مرقد طلایی که چشممون بهشون عادت کرده فقط این یکیه... فقط همین یکیه که یه امام واقعیه. واقعی واقعی. مال همون روزا که خدا یه جور دیگه می خواست دل بنده هاش رو نرم کنه. من هفته قبل مشهد بودم و هنوز از به یاد آوردن اون حرمی که بارها دیده بودمش و فقط فکر می کردم یه بارگاه مقدسه، تنم می لرزه... یه امام واقعی... یه امام خیلی خیلی واقعی... همه چیز پوچ می شه پیشش. فقط اونه که واقعیه. همه ما کاهیم در مقابل اون همه نور... یه امام واقعی کنارته. خوش به حالت.

چه درک و توصیف قشنگی داری ازش...دل آدم میلرزه.
مرسی.

سمیرا سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 23:22 http://www.ladyofsky.persianblog.ir

اینکه گفتی همه ساعت ۱۱ دعا کنیم من یاد یه داستان انداخت که می نویسم:
یه روز همسر مردی مریض شد . رفت پیش عابد پهر و گفت: برای زنم دعا کن که حالش خوب شه!
عابد دست به آسمون برد و گفت: خدایا ! همه مریضها رو شفا بده!
مرد با عصبانیت گفت: من از تو خواستم برای زنم دعا کنی اونوقت تو برای همه دعا میکنی؟!
عابد گفت: وقتی تنها برای زن تو دعا کنم فقط یه دعا به آسمون فرستاده میشه ولی اگه برای همه دعا کنم دعای من با دعای همه اونایی که این دعا رو خواستن یکی میشه و و یه دعای بزرگ به آسمون میره و پذیرفته میشه!

هیچوقت تنها برای خودم دعا نمیکنم!

چه جالب....
ممنونم.دعاهات روا انشالله

دختر مهربون سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 23:12

صمیم گلم سلام...من همیشه به وبلاگت سر می زنم و اغلب برات کامنت می زارم....فکر کنم منو بشناسی...در هر حال امشب من برای ویولت خیلی دعا کردم....خوشحال شدم که تو هم براش دعا می کنی و از اینکه براش کامنت گذاشتی خوشحالتر شدم...این دختر همه رو امشب با خودش همراه کرد...من و خیلی های دیگر از اینجا و تو دوست گلم از کنار حرم امام رضا....همه برای شفای عاجل دختر وبلاگستان دعا می کنیم

ویولت لیاقت مهربونی خدا و همه بنده هاش رو داره...از تو هم ممنونم.

فرشته کوچولو سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 22:22 http://www.paniz123.blogfa.com

قرارمون یادم نرفت
امیدوارم تمام آرزوهات براورده شه
دوست دارم خانومی

قزن قلفی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 22:20 http://afandook.blogsky.com

ممنون عزیز دلم که به یاد همه هستی و نایب الزیاره از طرف ما ....... اگر قابل باشیم حتما دعات میکنیم و حتما صلواتهای امشب رو هم می فرستیم .......

مرسی قزن جان
برای تو مخصوص و برای شوشو هم ویژه دعا میکنم قربونت.

ویولت سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 22:13

ممنون از تو محبتت و دعای خیرت
حتما خدای تو چیزی رو که می خوای بهت میده
برات عشق موفقیت و سلامت آرزومندم:)

متشکرم ویولت جان
خوشحالم و شرمنده که وقت گذاشتی برام.
لطفت فراموش نمیشه.

دختر ایرونی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 17:39 http://www.dokhtar-e-iran.blogfa.ir

ok من سر قرار میام, اما میشه لطف کنی و من رو هم به اون لیست دوستان مجازیت اضافه کنی که شدیدا محتاج دعا هستم

حتما عزیزم.
ممنونم از لطفت که میای.

صمد سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 17:16

سلام
وبلاگت جالبه
برا ما هم دعا کن

حاجتتون روا انشالله.

مهربون سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 17:07

سلام صمیم جون خوبی؟خوشی؟خسته نباشی
عزیزم من خیلی از شهر شما و امام رضا دورم ما اینور نقشه ایم شما اونور
یه خواهش دارم ازت امشب که رفتی پیش امام رضا ازش بخواه من رو بطلبه بیام پا بوسش خیلی دوست دارم بیایم مشهد ولی هر دفعه یه اتفاقی میافته اومدنمون کنسل میشه الان که داشتم میخوندم نوشته هاتو اینقده دلم میخواست امشبم منم اونجا بودم صمیم جون التماس دعا..

مهربون عزیزم
من اینجا برای همه دوستای دیگه ام که اونور نقشه هستن مثل مرجان و مامام ملودی و شبشید ها و سبک وزن و مهراجران استرالیا و ....دعلا میکنم.امیدوارم به زودی بیای پیش آقا.

نیلوفر سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:47

عجب اشکی به چشممون آوردی با این نوشته ات. دعا کن امام رضا بطلبه به زودی بیام مشهد. خیلی دلم هوای حرم رو کرده.....

میطلبه...تو فقط بخواه..از ته دل.
مرسی.

حاج خانم سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:39 http://hajkhanoum.persianblog.ir

سلام. جالبه اگه بدونی من هم برای تو دعا م کنم. من مدتهاست که تو رو میشناسم.از پاییز سال قبل. و کل آرشیو بلاگت رو خوندم.نام صمیم برام جالب بود و در ذهنم بود و دلیل دیگه اش هم این بود که اولین بلاگ این سبکی ای بود که خوندم(همسرانه)
تا حالا برات پیام نذاشته بودم.ولی امروز گفتم بزار بدونی که دوستان مجازی ای هستن که بدون اینکه تو بشناسیشون تو رو میشناسن و در شب های قدر یادت می کنن.

ممنونم عزیزم.
منم برای حاج خانوم و حاج آقاشون دعا میکنم.
راستی مطالب قبلیتون کجا بود که اونجا کوچ کردین؟

باران سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:11

من مدتهاست اینجا رو می خونم اما کامنت نذاشتم . ازت می خوام خیلی برای من کنار ائن جایی که هستی دعا کنی خیلی . همین من هم ۱۰ تا صلوات یادم نمیره.

ممنونم.اسم شما هم توی لیست امشبم اومد.

شکلات تلخ سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:04 http://shocolatetalkh.blogfa.com

صمیم جون شکلات خیلی نیاز داره به دعات فراموشم نکنیییییییییییییییییییی

باشه .حتما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:03

صمیم جان برام دعا کن.هیچوقت تو زندگیم مشکلم اینقدر بزرگ نبوده.
پای به هم خوردن همیشگی رابطه ی دو نفر در میونه.برام دعا کن که بتونم درست کنم همه چیو.رابطه ی من نیست.دو نفر دیگه هستن.
مهسا

مهسا چیزی رو به زور ازخدا نمیشه خواست...تو فقط ازش بخاه اونچه به صلاحشون هست براشون پیش بیاد
منم برای حفظش دعا میکنم و برای خود تو عزیزم هم.

شکلات تلخ سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 15:03 http://shocolatetalkh.blogfa.com

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

شیما سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 14:42 http://shima666.persianblog.ir

سلام.صمیم گلم واسه من خیلی دعا کن. واقعا محتاج دعای سبزت توی حرم امام رضا هستم.

خود امام رضا میشنوه دعاهات رو...باشه حتما.

دوشیزه شین سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 14:42 http://shinkhin.wordpress.com

سلام صمیم
اینا رو که خوندم دلم پر کشید.تو رو به هر چیزی که دوست داری،این شب ها که مشهد هستی برای عزیزدل ما هم دعا کن.خیلی براش نگرانم.

برای تو وعزیز دلت و همه فاطی هات هم دعا میکنم ...تو هم همین طور عزیزم.

شیما سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 14:40 http://shima666.persianblog.ir

لطیفه های ایرانی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 14:07 http://iranjoke.ir

سلام. امشب به ما هم دعا کنید که همه رو بتونیم شاد کنیم.... شاد باشید

ممنونم.
شادب بزرگ و روسفیدی جلوی خدا رو برات آرزو میکنم.

مهسا سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:57

سلام.
من هم ۱۰ تا صلوات و هم اون آخری رو می فرستم صمیم جون. التماس دعا ازت دارم خیلی. هر وقت امشب دلت شکست و احساس سبکی کردی به یاد من هم باش که خیلی ملتمس دعام. دعات می کنم.

مهسا
برای همه دعا میکنم.توی لیستم تو رو هم نوشتم دختر..
ممنونم از صلوات هات.

ساناز سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:57

سلام صمیم عزیز
طاعات و عبادات قبول باشه
عزیم امشب کنار حرم امام رضا جای من راهم خالی کن
امیدوارم خدا تمام آرزوهای قشنگت برآورده کن
التماس دعا

گلناز سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:52 http://www.golehamishehbahar.persianblog.ir

این پست از اون پستایی بود که اشکمو در اورد از اینکه دیدم به یکی بدونه اینکه بگم التماس دعا اونم پیش امام رضایی که خیلی دوسش دارم به فکره منه وبلاگ نویس مجازی(دوست مجازیه تو)بوده تنم لرزید...امشب منتظرم باش.بوس

ممنونم عزیزم.
منتظرتیم.

مشی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:50 http://mashi.blogsky.com

از تو لیست به روز شده ها پیدات کردم! برا منم خیلی دعا کن!
یه حاجت دارم که به یه موبنده! فقط برام صلوات بفرست! ۴ تا هم شد شد!
منم برات خیلی دعا می کنم!
سر بزن به من !

ممنونم.
همین الان ۵ تاش رو نقدا بگیر تا بقیه اش بیاد...
حاجت روا بشی الهی...

سارا سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:47

سلام صمیم مهربانم . میدونی چقدر منتظرت شدم تا اومدی ؟ صمیم اگه یادت باشه قبلا راجع به خودم و حامی برات گفته بودم . صمیم مشکلاتمون هر روز داره زیاد تر میشه . برا ما هم دعا کن تاعشقمون به وصال برسه . کاش مدونستی ندیده تو همین مدت کم چقدر دوست دارم . عباداتت قبول .

از تو همقبول عزیزم.
امشب...امشب...برای همه و شما دو تا هم دعا میکنم....

نگاه مبهم سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:46

سلام صمیم مهربون.

چقد ناز و خالص نوشته بودی.

چند سالی می شه که شب های قدر توی حرم، توی صحن آزادی نبودم.

امسالم به امید اینکه حرم شاه عبدالعظیم مث حرم امام رضا باشه رفتم اونجا، اما بیشتر یه بغض و دلتنگی تو دلم نشوند.

امشب که 23 ، منم از تلویزیون، دلم رو می فرستم حرم.

10 تا صلوات برای قسمت خوبیه همه.

خوچکل شفای مریضا و طول عمر پدر و مادر و همسرا چیزیه که در راس می خوام.

صمیم منم به لطف و بخشش خدا خیلی امیدوارم.

همون چرکولک هایی که گفتی که تو دریا غرق می شن.

دعا می کنم. دعا کنی برام.

ممنونم عزیزم.
همه اون سیاهی ها امشب ....
خدا خیلی بزرگه...همین رو میدونم فقط.

شکیبا سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:40 http://www.shakiba-a.blogfa.com

سلام:))
این پست خیلی دلنشین بود. خوش به سعادتت که این شبها تو حرم امام رضا هستی. منم برای همه دوستان مجازیم دعا کردم از ته دل .
صمیم جان التماس دارم بیشتر برای دخترم.

امشب برای هر دو تاشون دعا میبکنم عزیزم.

شادی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:25

خیلی وقت دارم وبلاگتو می خوانم.ببخشید سلام:
می دونم انقدر دوستهای ماه داری که من توش به حساب نمیام ولی واقعا دوست دارم.صبحها سر کار اولین کاری که می کنم اینه که وبلاگ تو و گیلی رو می خوانم تا روحیه بگیرم برا کل روز.سعی می کنم منم مثل شماها با شوهرم که واقعا عاشقشم خووووووب باشم.هر وقت بدوعصبانی می شم یاد عشق شماها میوفتم و سعی می کنم مهربون بشم.انقدر این متنت به دلم نشست که دیگه نتونستم چیزی نگم.خلاصه که ته دعاهات برای افراد نا شناسی که داری بهشون درس درست زندگی کردن می دی هم دعا کن که بتونن مثل تو و امثال تو بشن.
نمی تونم بگم تنها آرزومه چون آرزو زیاد دارم ولی یکی از آرزوهام اینه که با شماها دوست بشم و ازتون تمام خوبی ها رو یاد بگیرم.

شادی عزیزم
چقدر خوشحال میشم با آدمی که اینقدر راحت حرف دلش رو میگه بیشتر دوست بشم......
آدرسی ازت میتونم داشته باشم؟
دعا برای همه بنده های خدا......همه ....میکنم.

اویرنجی سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:15 http://hagigatenormal.com

سلام
امشب ساعت 23
حتمنا

بهار سبز سه‌شنبه 2 مهر 1387 ساعت 13:01

سلام صمیم عزیز
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد