من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

سوال شرعی!!

یه چند روزی فرصت نمیکنم بنویسم!!(نیس این اواخر هر روز آپ میکردم!!!!!!!)

فقط یه سوال داشتم .کسی ازم پرسیده(چون جون خودم  خیلی هم تجربه دارم تو این موارد!!) و منم تو گل گیر کردم!!!!!!

یه بنده خدایی داره میره مکه!!مامانم نیست ها!!!!!!!اصلا!!! بعد چون اصلا نمیدونه چی رو کجا بخره و چی چی بخره که تو هر چهار راهی اینجا سه تا صد تومنیش نباشه!!! و ضمنا سابقه خرید کردنش بیسسسسسسسسیار گل و بلبل!!! می باشد!!!!!من سوالم اینه:

مدینه و مکه بازارهای بدرد بخورش کدومان ؟ و بهترین سوغاتی که دهن این فامیل زبون دراز ما رو بتونه خوب ببنده چیه؟!!!! اصلا جنس بدرد بخور اونجا با ذکر نام محل خرید و قیمت لطفا!!!!!

فعلا امر دیگری نداریم!!!(ای کوفتتتتتتتتتتتت بگیریم ما!!!!)

نظرات 33 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 27 دی 1393 ساعت 00:20

سلام،من 11بهمن عازم هستم.اگر کسی توی مکه یا مدینه پاساژ لباس شب خیلی شیک میشناسه اسم پاساژو لطف کنه.ممنون

من نرفتم تا حالا عزیزم . ببینیم کسی هست نظری داشته باشه

مهرداد جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 00:21

فقظ زیارت خرید وتجارت در کشوری که خود وارد کننده است به دور از عقل است

پریسا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:57

سلام/من 12 فروردین 90 رفتم عربستان/به نظرم اجناس لوکس قیمتشون همه جا بالاست/بستگی داره چه جنسی بخاین/سیتی بلازا - حرم بلازا -سیتی مکس- بن داووود مدینه خوبن/البته یه بن داوود هم روبروی خانه خدا هست که واقعا عالیه/همه هم مارک هست/به نظرم تاکسی بگیرید.خودتون برید.چون اون تاکسی ها یا ون هایی که جلو هتل هستن با پاساژهایی که قرار داد دارن میبرن/راستی از مسجد شیعیان هم دیدن کنید.جای با صفایی هست/اهان یه چیز دیگه تاپ تن هم که میگن درسته 10 ریال هست ولی به پول ما که قبل از عید 7500 بود.....

هانیه سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 13:14

سلام .
خرید توی مدینه خیلی بهتر از مکه است اما توی مکه یه فروشگاه هست به نام تاپ تن که همه جنساش 10 ریالیه

علی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 13:44 http://www.shahran.in

سلام زیارت قبول
من اردیبهشت ۹۰ میرم مکه ممکنه از مراکز خریدی که متونم برم اونجا و ارزش وقت صرف کردن را داره بگید مطلالب گذشته که بروی سایت بود نتونست کمکم کنه فقط نام مرکز و شهر و چه جنسی داره؟
بازم تشکر.

من هنوز خودم مکه نرفتم.. متاسفانه اطلاعی ندارم..

mahsa شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 00:24

کی گفته الشرق خوبه اشغال فروشیه به درد داهاتی ها میخوره من 3 بار مکه رفتم الانم 20 سالم اونجا باید تاکسی بگیری بری 2 3 تا خیابو ن بالاتر از الشرق .سیتی بلازا و حرم بلازا سیتی مکس و بن داووود مدینه اوبری البته اینا همه مارکدار و گرووون

پلازا شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 23:18

توی مدینه هتل اوبروی ، بن داوود ، موونپیک ، سنتر پوینت و مزایا مول و در مکه باوارث بلازا که جدیدا" باز شده ( با باوارث قدیم اشتباه نشه ) ، باز سنتر پوینت و الریام و عائله . باید بگردین تا اجناس خوب گیرتون بیاد . اما به هیچ وجه عبادت رو فدای خرید نکنید که بعدا" پشیمون میشید .

من پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 14:47 http://s380380.blogfa.com

سلام انشالله زیارتشان قبول باشه
بهترین جای خرید مدینه اس در هتل طیبه و طبقه زیر هتل طیبه یه فروشگاه شیک هست به اسم بن داود . اونجا می شه چیزهای خوبی تهیه کرد ولی با توجه به تجربه ای که در ۵ سفر به مکه به دست آوردم مردم رو ول کنید که هرکاری براشون بکنید توش کلی حرفه

اعظم چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 13:53 http://www.yass1980.blogfa.com

پارسال که مامان می خواست مشرف بشه مکه قسمش دادم که اصلا به فکر خرید نباشه بعد همه چیز از همینجا خریدم و بردم اما نصیب بشه من خودم برم به همه می گم که اصلا در قید این چیزها نیستم و نمی خوام لذت اون لحظه هارو با استرس این چیزها از بین ببرم ....
می بوسمت

مهر بانو سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 01:07 http://khoneye-eshgh.blogfa.com

سلام...
یه خیابونی هست تو مدینه به اسم القمه بورس پارچه و لباس شب که حرف نداره
طیبه و الزهرا و مکس و هتل شرایتونم جنسای تمیزی داره
خانومی اونجا قیمتاش خیلی مناسب تر از اینجاست عجیبه که بعضیا غیر از این میگن
کلا تو البسه و پارچه قیمتا قابل مقایسه نیست!!!!

نلی دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:27 http://mehrsis.blogfa.com

ایشالا به سلامتی ...
مامانم که رفته بود میگفت مکه هیچی نداره ، تازه کثیفو پشپشو هم هست !! ولی مدینه خیلی لوکس تره ، اگه به قول خودشون اول مدینه باشه باید همه چی رو اونجا بخره ...
تازه به نظر من آدم باید فقط طلا بخره چون طلاهاشون محشره ،‌ما که کلی حال کردیم...

مکه هیچی نداره........نه! داره ...انقدرچیزا داره که حاضرم بدون سر زدن به یدونه بازار هم تا اونجا پرواز کنم....
ممنونم.

مینی یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 19:31

وااااااااااااااااااااااااااااااااای من الان آ پ پایینو خوندم عزیزم
خیلی تبریک میگم واقعا اشکم در اومد راستی!!
شما با هم همکلاسی بودین؟؟؟
و اینکههههههههه میشه دعا کنی برام؟؟؟ دعای عاشق زود قبول میشه...........
بوسس

یه جورایی همکلاسی بودیم....یعنی من معلم زبانش بودم و اونم شاگرد جسور و بی پروای من......

اقلیما یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 19:18 http://http://www.yedokhtaremahtabi.blogfa.com/

سلام
عطر عربیش خیلی خوفه!!!!
ولی سجاده و لباس و این جور چیزاش خیلی خوبه!! از نظر قیمت!!
اسم مغازه هاشو هم یادم نیست چی بوده(البته من نرفتما) ولی سر کاروان بهشون میگه!!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

محمد یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 14:39

سلام.
بهتر اینه که از مدینه خرید بشه تا مکه.
ولی بهتر ترش اینه که اصلاً از اونجا خرید نکنن. چون فقط زحمت آوردنش واسه آدم میمونه. هر چی اونجا هست اینجا هم هست. فقط یک کم گرونتره. ولی اگه از اینجا کلی خرید کنین همون میشه. میتونین برید میدان ۱۷شهریور ( شما که مشهدی هستین!!!) همه چی رو کلی بخرید. من ۳بار مکه رفتم و تجربه کردم. هیچ چیز با اینجا فرق نداره. بهتره که آدم اونجا خوش بگذرونه تا بره تو بازارا واسه این و اون خرید.

یه سری چیزا که سنگین هستن و بار بر!! میخواد رو فک کنم از همین جا قراره خرید کنن.ممنونم.

مائده یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:17

next که همه سنی داره ولی mothercare فقط سیسمونی

مرسی.

مائده یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 07:49

سلام اگه مارک دار می خوان بخرن یه فایل هست براتون بفرستم.
در ضمن تو مدینه یه هتل هست به اسم اوبروی Oberoi که طبقه دومش فروشگاه next , mothercare (تابستونها حراج، قیمتها هم نسبت به اینجا خیلی بهتر) اگه خواستین کروکی هتل رو هم دارم براتون بفرستم.

چی چی داره اونجا مائده جان؟واسه سیسمونی و ایناس؟

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 06:35

خیلی وقت بود ندیده بودم کسی برای مکه نگران سوغاتی باشه. بهشون لطفا بگو مردم هر چی هم براشون بیاری بالاخره یه ایرادی میگیرن! برای همین خودشونو اذیت نکنن.

ّایرینا یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 04:44 http://irini.blogfa.com

سلام.چه خاطرت قشنگی داری.خوشحالم که با بلاگت آشنا شدم

سبو شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 23:45

بهتون اکیدا تاکید می کنم از اونجا خرید نکنین. جز جنس بنجول هیچی عایدتون نمی شه.
من ۱ ماه قبل اونجا بودم.
فقط مدینه چادر مشکی خوب داره + چادر نماز نازک.
لباس تو خونه هم از همین فروشگاه هایی که دوستان گفتن می شه خرید. اما لباس مجلسی نیست اگر هم باشه عربی دوز و بسی گرونه.

جدییییییییییی!!!!!؟

فیروزه شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 20:11

سلام ... خوبی صمیم؟!
من الان از مامانم پرسیدم برات ... مدینه در مقایسه با مکه گرون تره ... لباس خوابهای نخی ۳۰ ریالی مدینه خیلی عالیه ... مکه هم مرکز خرید هتل هیلتون و هتل شرایتون لباس های شیک مجلسی داره برای خودت و خواهری بگو مامان جان زحمت بکشن :دی
دیگه بن داوود هم بد نیست ... مرکز خرید نزدیک قبرستان بقیع هم پارچه های گیپور جنس خوب داره ...

ممنونم عزیزم.فک نکنم تو خط پارچه مارچه باشه.ولی مرسی از لطفت.

راحیل خانومی! شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 19:32 http://dandooni.blogfa.com

بازارهای خوب مدینه الطیبه و مشاهیر و النور مدینه پارچه هاش قشنگن. باوارث مال مکس.
در ضمن برای باید هواست خیلی جمع باشه سرت کلاه نزارن. مخصوصا مکه. طرف طلاهای مکه و مدینه رفتنم یه کار خیلی پر دردسره. چون بری تو مغازه نمیزارن بدون طلا بیای بیرون.
دیگه همینا فعلا یادم بود. تازشم من همیشه می خوندمت الان حال کردم نظر بدم. اونم چون یه چیزایی می دونستم و دیدم.

شاذه شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 16:53

سلیم
مدینه الشرق لباساش قیمتاش خیلی مناسبه
مغازه های لوکسم تو خیابون سلطانه اس
الان باید برم بیرون. ولی بعداً فکرامو درست می کنم میام آدرس میدم.
ببینم چی یادم میاد

مرسی عزیزم.

لعیا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 16:38

سلام
بار اوله کامنت می ذارم برای شما. نمی دونم این چه اخلاقیه تو ما که همه باید با ما موافق باشن. خوب یکی نظرش و احساسش رو درباره پست شما نوشته چرا باید بی انصافی باشه کارش.
من هم با عنوان سوالتون و چیزی که توش نوشته بودی همین احساس بهم دست داد که به این فردی که برات نظر نوشته بود.کلا مهم نیست. من هم می دونم که تو نظرت این نیست که نباید برا خرید رفت. اما اینکه یکی نظرش رو بنویسه از حسی که به ذهنش اومده و بعد بگی بی انصافی به نظرم بی انصافی تره
برا اینکه گفتی طرف مجبوره هم دلیلش منطقی نیست یعنی که ما همیشه مجبوریم دیگه در حالیکه اینطوری نیست. ما اکثرا خودمون می خواییم تو این لوپ ببر بیار بیفتیم و اراده اینکه ازش دربیاییم رو هم نداریم. تو اقوام ما هم این رسم هست اما یکی اومد از اول گفت که من برا زیارت می رم و قول داد که برا هر خانواده یک نماز بخونه اونجا و کارای دیگه و به آوردن همون تسبیح قناعت کرد. کل خانواده اول گارد گرفتن و بعد که چند نفر دیگه هم پیروی اونا رو کردن و حتی اگه نمی کردن دیگه از ایش و پوفشون کم کردن
عمل نادرست بقیه نباید ما رو به عمل نادرست تری بندازه.

شکیبا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 14:52 http://shakiba-a.blogfa.com

سلام

آفرین صمیم جان سئوال خوبی کردی . فکر کنم در آینده به کار من هم بیاد.
هیچ میدونی من روزی چند بار تو خونه یادت می کنم؟
حالا میگم برات. این وروجک من یه دوست داره اسمش ثمین هر وقت میگه ثمین ، من میگم صمیم ، و وروجک هی میپره بالا و پایین میگه مامان چقدر بیسوادی من هی میگم ثمین شما میگی صمیم !!!
شاد باشی

نازیییییییییییییی.

گلناز شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:47


مامانم از عزیزیه خرید کرده بود.سشوار والرا.ریش تراش.کیف دلسی.روتختی قلاب بافی امریکایی...خانوم گل آبی هم خوب گفته راس میگه حتی ژیراهن مردونه از ۵ ریال هست تا به بالا.حتی پارچه کت و شلواری ۵۰۰ هزار تومنی هم هست.۱۰ تومنی هم هست...واسه جنس های مارک دار اسمی گفته یادم نیست.بعدم طیبه خوب بوده.بن داوودم بوده .یه جا هم تو مکه بوده که دور بوده و اونجا حتما باید با اقا رفت چون واسه خانومه تنها خوب نیست.مامانم میگفت فروشنده هاش همه خارجکی و انگلیسی صحبت میکردن

مرسی گلناز جون.

حنا شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:40

من سال ۸۴ مکه بودم.
مدینه کاپشن مردونه های خیلی خوبی داشت. اسم فروشگاهش یادم نیست ولی گرونهاش ۱۲ تومن بود به ژول ایران. کلاْ خرید از این فروشگاههایی که همه چیز دارن خیلی بهتر از مغازه هاست. قیمت بعضی از چیزهاش واقعاْ مناسبه.
توی مکه هم چادر مشکی آماده و لباس بچه و سیسمونی های خوشگل و ارزونی داشتن. کفش نوزاد ۲ تومن.
اما مدینه لباس بچه هاش خیلی گرون بود.
کلاْ پارچه خریدش خوب نیست. چون نسبت به ایران خیلی فرق نداره. اما پیراهن مردونه اون موقع ۲۵۰۰ بود. برای ژدرم آوردم. خوب بود.
مکه فروشگاه باوارث رفتیم.
درکل توی هر زمان بعضی جنسها ارزون و خوبه. جنسهای عامه پسند برای سوغاتی معمولاْ گرونه. منظورم اونایی که معمولاْ سوغاتی میدنه. مثل پارچه.
راستی اکثر فروشگاهها سرویس مجانی از هتل به فروشگاه و برعکس داره. بستگی به مهارت رئیس کاروان در استفاده داره.
بابای

مرسی.
والله من چند جا سرچ کردم همش دیدم نوشتن سوغاتی های مدینه همش چینی و بنجل و غیره است و از شهر خودتون خرید کنین.آدم میمونه به خدا.
قربونت عزیزم.

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:26

واقعا از همین الان میخوادبره مکه یاد خریده(اون بنده خدا رو میگم) والا زشته بعد اسم خودتونو مسلمون میزارید بعد میگن مشهد مقدس همشهری حسابی ابرومونو بردی اخر زمانه مردم میرن مکه فکر حلالیتن بعد اینا یاد اینکه...

خرید برای خودشون نه!! خرید به عنوان سوغاتی .الان هر ننه قمری که بره مکه مجبوره کیسه رو شل کنه و به ملت بگه به یادشون بوده.شاید شما قیافه فامیلاتون موقع دادن یه تسبیح و گفتن اینکه به یادشون بودین خیلی تو هم نره ولی برا ما شبیه خانوم هاویشام میشن همشون!!!
میدونی یه سری چیزا آدم محبوره!!!!!انجام بده وگرنه حرف و حدیث ها تمومی نداره.این بنده خدا حداقل باید به اونایی که سوغاتی آوردن براش یه چیزی بده حالا که داره میره؟خب چرا چیز الکی بخره؟ من کمک خواستم که حداقل ارزش مادی و زیبایی هدیه هم حفظ بشه.
اول از همه من خودم از اونام که ته ته دلم میخوام حتی یه نفر از نزدیک هام هم نیان فرودگاه چه میدونم بدرقه و پس رقه و پیشواز و اینا!! بعد هم فرداش بپرم برم سر کار و زندگیم و ملت هم هوار نشن رو سرم.از مهمونی های این جور مواقع به شدت بدم میاد.
به مشهدی و مقدس و و غیره اش هم کاری نداره.آبرو بردن هم نیست.سوال پرسیدنه!برای کسیه که بار اولشه و هر سال هم نمیتونه بره مکه و شاید هم اولی و آخری باشه.
خیلی بی انصافی بود.......!!

من آزادم شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:15 http://www.man-azadam.blogfa.com

اینکه کی داره میره خیلی مهمه؟؟؟اما برای فوامیل هرچی آورده شود باز هم غر ها زده خواهد شد

نرجس شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 11:33

مدینه برای خرید کردن بهتره
الطیبه
النور
بازار شیشه
عزیزیه
بازم بگم!!!؟

تو هر کدومش چی چیش خوبه؟
مرسی.

خانمه شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 10:57 http://he-and-she.blogfa.com/

شاید اگه یه سوال غیر شرعی داشتی یه کمکی از دستم بر میومد . اما الان .....

وایییییییییییی خدا مرگم!!!مگه سوال غیر شرعی هم وجود خارجکی داره مادر!!!!؟

گل آبی شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 10:43 http://waterlilium.blogfa.com

چادر مشکی از قواره ای 10 تومان هست تا 60 تومان
چادر نماز از قواره ای 3.5 تا 15 تومان
پیراهن مردانه از 2500 تومان تا 15 تومان
کاپشنهای از احمدی نژادی تا بسیار شیک
و....

گل آبی شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 10:28 http://waterlilium.blogfa.com

سلام
پیشنهاد اینه که توی مدینه خرید کنه و نذاره بمونه مکه!
توی مدینه بعضی پاساژهای فوق لوکس و گرن قیمت هست. اما جنس خوب با قیمت مناسب رو میشه توی مراکز خرید القمه و عادل الدولی پیدا کرد. مغازه های معمولی هم توی جنس تیراژ بالا تخفیف خوبی میدن. چادر مشکی، چادر نماز و مجلسی، انواع پارچه لباسی و کت شلواری عالین. ژیراهن و تی شرت مردونه و کاپشن و لباس زنونه های مناسبی میشه پیدا کرد. تازه سه تا صدتومانیهاش هم خیلی بهتر از مال مان!‌یعنی اطراف حرم دستفروشها بساط شال و روسری و کیف دستی دارن. مثلاْ روسریهای خوشگل ۲۵۰۰ تومانیش اینجا حدااقل ۶-۵ تومنه! سجاده های نمازش هم خیلی خوبه. کلاْ خیلی ارزونتر از اینجاست و خرید کردنش می ارزه. من مامانم دو ماه ژیش مکه بود و مادرشوهرم هفته پیش اومد. اگه بازم راهنمایی خواستی در خدمتم!

ممنون.خیلی خوب بود.منتقل می نماییم.!

یواشکی های من شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 09:00 http://www.mymemos.blogfa.com

چه عجب اپیدی

متن قبلت رو خونده بودم ولی نشد بیام...براینظر

فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد