من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بای بای

یعنی واقعا یه وقتایی باید پی پی کرد به این شانس!!!!مدل تخم شتر مرغی ما!!!البته فعلا اونه که پی پی کرده به ما!!!

فک کن تو این شلوغی و سیاه بازار  رزور بلیط و هتل!!!  واسه شیراز  اون از یکی دو ماه قبل،از یه هفته قبل برنامه هات رو جور کنی چون از دو هفته قبل ترش گفتن قراره آقا!!!!!! (جانم فدای  آقا!!!!)برن شیراز احتمالا برای برگزاری سال بیچاره هایی که سوختن و ترکیدن و خاکستر شدن!!! و ما هم انقدر صبر کنیم تا تشریف نا نحسشون رو ببرن و برگردن سر خونه زندگی  خودشون .... ولی درست روزی که فرداش عازم سفری زرتی اخبار بگه اقا!!!!!!  مشرف شدن به شیراز!!!! ......ای تو روحت!!!!!

۱۰ روزی با اجازه داریم میریم هم فستیوال بالون هاست و هم اولین همایش  بین المللی شیراز ...شهر راز... اینا رو از خودشون شنیدم و تبلیغش رو تو نت دیدم.بعد هم میریم مراسم گلاب گیری قمصر کاشون و خدا بخواد شاید سری هم به ابیانه بزنیم.هنوز اصفهان تو سایه روشن تردید قرار داره واسه این سفر.خلاصه که برای اولین باره داریم میریم این دو شهر و دوست دارم خوب استفاده کنم.از تو نت همه جاهای دیدنی و ساعت های مناسبی که  که باید بریم و دیدنی تره رو پیدا کردیم.همچنین لیست رستوران های سنتی  و جاهای دیدنی رو.ولی خوب تجربه اونایی که رفتن چیز دیگه ایهه. 

میگم راستی اگه سفارشی پیامی و توصیه ای دارین برای استفاده بهتر حتما بگین ها!!!! ضمنا ما با تور داریم میریم البته فقط شیرازش رو و طبق عادت خیلی هم پایبند برنامه های تور نیستیم و خودمون مسیرمون رو پیدا میکنیم و لذت کشف چیزهای تازه ر وتجربه.

پنجشنبه میریم و احتمالا تا اون یکی شنبه اش!!!!! نمیتونم آپ کنم.ولی تا قبل از سفر منتظر پیام هاتون میمونم تا  توصیه هاتون ر و با  کمال میل بشنوم.ضمنا با کمال تعجب خودم از نیمچه هتلی تو کاشون شنیدم که اونجا اصلا هتل نداره و یکی دو تا یی هم که هست در اصل تالار عروسیه!!!!! که چند تا اتاق هم توش زدن.ضمنا آقاهه شدیدا اصرار داشت بریم پارک ایت االه مدنی شب بخوابیم!!!!!  خیلی جالب ناک بود.از پشت تلفت لهجه اشون خیلی بامزه بودودوست داشتم.

کسی میدونه چه جوری میشه  اتاق گرفت تو خونه های کاشان؟ چون هتل امیر کبیر فقط یه شب جا داشت و بیشتر میخواهیم بمونیم.دو نفر زوج جوون میتونن اعتماد کنن به این خونه ها ؟البته یکی از دوستان خوب  گفت تلفن یکی از اون خونه ها  رو داره..کس دیگه ای پیشنهاد دیگه ای نداره؟

راستی میگم این گلاب تلخ کاشان چه موارد استفاده ای داره؟ خوراکی هم هست؟ چون سفارش کردن براشون بیارم نمیدونم چی چی هست اصلا!!!! شانس که نداریم. یهو دیدی وسط راه به جرم حمل مشروبات ال..ک..لی  در هواپیما رو باز کردن گفتن بفرمایین پایین !!! ولله!!

بعدا نوشت:

این سایت   .www.shirazcity.org  در مورد شیراز  محشر نوشته.عالی و کامل.

این جا هم کلا مفیده.   http://www.stsi.ir مربوط به سایت تسهیلات سفرهای کشوره.

نظرات 72 + ارسال نظر
امین شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 01:52

برو یره

سارا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 18:30

من خیلی اصفهان رو دوست دارم دوست دارم شوهرم اصفهانی باشه

سارا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 18:29

من خیلی اصفهان رو دوست دارم دوست دارم شوهرم اصفهانی باشه

یاس شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 23:52

مرسی صمیم جون (بوس)

خواهش عزیزم.

روناک شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 22:45

تو را من چشم در راهم شباهنگام !
که میگیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی
وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم
تو را چشم در راهم شباهنگام
شباهنگام، در آندم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گَرم یاد آوری یا نه،
من از یادت نمی کاهم
تو را من چشم در راهم.

زیباست.مرسی.

X شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:30 http://stillness.blogfa.com

اومدی؟

مستانه شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 09:53 http://baadbadak.blogsky.com

صمیم جون بیا تعریف کن خوش گذشت.

خانوم مارپل شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 01:26 http://www.missmarpel.blogfa.com

سفر خوش بگذره
منم سفرنامه نوشتم توپ!!
امر خیر بوده!!

سامان شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 00:30 http://amirsaman2.blogfa.com/

حسادت میدونی چیه ؟

روناک جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 02:32

ای خدا این وصل را هجران مکن

سر خوشان عشق را نالان مکن

باغ جان را تازه و سرسبز دار

قصد این مستان و این بستان مکن

چون خزان بر شاخ و برگ دل مزن

خلق را مسکین و سرگردان مکن

بر درختی کاشیان مرغ توست

شاخ مشکن مرغ را پران مکن

جمع شمع خویش را بر هم مزن

دشمنان را کور کن شادان مکن

گرچه دزدان خصم روز روشن اند

آنچه می خواهد دل ایشان مکن

کعبه ی اقبال این حلقه است و بس

کعبه ی امید را ویران مکن

نیست در عالم ز هجران تلخ تر

هر چه خواهی کن ولیکن آن مکن


یاس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 13:21

سلام صمیم جون. یه سوال ازت داشتم که چون مشهد هستی میتونی خ خ خ کمکم کنی . من عروسیم مشهده و الان ساکن اصفهانم. میتونی آرایشگاه خوب بهم معرفی کنی با قیمت مناسب! واقعا ممنونت میشم

عزیزم من یه دوستی دارم که آرایشش معمولا ملایمه و خیلی زحمت میکشه.شاید ۲۰ سالی باشه که بشناسمش فقط منمیدونم هنوز سالن داره یا نه چون بنا به کار همسرش تو خونه سازمانی هستند و شاید محدودیت داشته باشه.
آرایشگاه رز زرد (مریم خانوم هم هست.بذار بپرسم چند میگیره.ضمنا زهره خانوم تو میلاد سجاد هم میگن خوبه من دختر خالم رفته بود خیلی خوشگل شده بود.از دوستام که تابستون عروسیشونه میپرسم برات میذارم خبرش رو .
چشم.

زوناک پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 02:57

سلام.پس کی میای ؟؟؟؟دلتنگ پست جدیدتم!بای

سایه(شاید وقتی دیگر) چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 22:57 http://ghamnameyesayeh.persianblog.ir/

سلام
ببین فقط اگه اومدی شیراز فقط رو ۱۰ صبح به بعد حساب کن
بس که ماشاالله فعالن!
اما رستورانای خوبش تو خیابان عفیف آباد هست. مرکز خرید هم هست. مراکز خرید دیگش هم توی خیابان ملاصدرا. خیابان قصرالدشت(سینما سعدی بهش میگن) هست
هتل هم تو خیابان رودکی و خیابان سعدی (واقع در چهاررا زند هم قیمتشان مناسبه و هم امکاناتشون).. هتل پارک... هتل رودکی... هتل فردوسی ... هتل ارم و ...
جاهای دیدنیشم که دیگه می دونی
فقط تو این فصل نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک و باغ جهان نما رو فراموش نکن.
غذا همه جا نخورین. کیفیت غذاهاش عموما بده و فقط جاهای خاصش خوبن.
مخصوصا سمت چهارراه زند که همون سمت هتلا هست غذا نخورین. رستوران شاطر عباس تو فلکه گاز (واقع در خیابان خاکشناسی فک کنم )خوبه... رستوران صوفی واقع در قصرالدشت.
تاکسیای اینجا هم اکثرا دودره هستند
خاستین برین نمایشگاه با اتوبوس هم میتونین برین
اکثر اتوبوسها تو پایانه ی نمازین واقع در فلکه نمازی.
دیگه همین
خوش بگذره

میشول چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 22:24 http://www.mishoolkhanoomi.blogfa.com/

شیراز تو این ماه معرکست...خوش بگذره

زنجیر عشق - حمید چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 17:32 http://www.lovechain.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوبین؟

امیدوارم لحظات زندگیتون همیشه سرشار و اکنده از عطر عشق و صمیمیت و محبت باشه و همیشه همین طور عاشقانه به همسرتون عشق بورزید.

چند بار اومدم و عرض ادبی کردم اما حتی یک بار هم قابل ندونستین که ....اشکالی نداره. بجای شما من میام بوبلاگتون البته اگه ایرادی نداشته باشه

در مورد شیراز نوشتین. شهر شعر و ادب ...گل و بلیل .
یادم افت به یه ترانه زیبا از فیروزه شیرازی که یه مصرعش میگه:
یه شیرازی لب وا کنه ازش هنر میباره
شیرازیها همشون مهربونن
...یادم رفته ترانه خیلی قشنگیه. شهر زیبایی است با اثار باستانی و جاهای دیدنی بسیار. دفعه بعد تشریف اوردین شیراز به اثار باستانی کازرون هم سر بزنید خالی از لطف و صفا نیست.
در بهترینها را براتون ارزو میکنم
[گل]
انسانی که عشق شرط بقا و رشد او شده است و هنر گیرا و معجزه آسای دوست داشتن را فرا گرفته است، به مادری میماند که مکن است شب و روز از رنج کودکش خواب نداشته باشد، ولی اگر این کودک از او گرفته شود، همه چیز او از میان رفته است. او کسی است که برای عشق خود حساب و کتاب باز تکرده است و بر گردن انچه که میخواهد زنده بماند، " منت نمی گذارد ". او از ان جهت عاشق است که می خواهد زنده بماند، رشد کند و آزاد باشد، از راه عشق بر تنهایی خود چیره شود و با قدرت درونی روزافزونی که از این راه بدست می آورد و همه دیوارها را از میان بر میدارد و بر همه چیز تسلطی حقیقی و زنده بدست اورد. مولوی می گوید:

عاشقی بنگریستن بود و وارستن زین زمین دژم و بر سر کیوان بودن

به پر عشق بپر در هوا و در گردون چو آفتاب منزه ز جمله گردونها

و ورمن رولان ادامه می دهد : " دوست داشتن، نفس کشیدن و زندگی کردن است".

بندرعباس(مریم) چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 10:28

سلام صمیم جان
از خوندن مطالبت بسیار لذت بردم خیلی ساده و روان و همچنین با حال می نویسی کلی ازت انرژی گرفتم
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی :)

الینا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 15:26 http://changemyview.blogfa.com

من اصفهان زندگی می کنم هر سال کاشان می ریم یههتلیهست به اسم لاجوردی تلفنشو گم کردم ولی از ۱۱۸ کاشان می تونی بگیری بین هتل و مهمانسراست ولی خیلی تمیز و با قیمت خوبه تقریبا شبی ۲۰ تومن برا ی دو نفر باید جا داشته باشه
کاشان که می ری: ابیانه - مشهد اردهال قبر سهراب- نیاسر- قمصر. تپه های سیلک - حمام فین - خانه های قدیمی کاشان مثل خانه طباطبائی ها موزه کاشان یادت نره خواستی بازم بگم
گلاب هم باهاش شربت درست می کنند . توی حلوا میریزن بعد اصولا افرادی که زدن ادوکلن را حرام می دانند انرا به خودشان هم می زنند.
خوش بگذره

خانمه سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 09:26 http://he-and-she.blogfa.com/

هنوز برنگشتی خانم ؟

باران سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 02:32 http://barain.blogfa.com/

خوش بگذره صمیم جان.البته شیراز و میدونم جای نیست که بد بگذره!
چند روز هست که وبلاگتو می خونم و البته هنوز تمام نشوده.خوشحال میشم به منم سر بزنی.

امیر دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 17:21 http://www.bitonemikhandam.blogfa.com

ادم وقتی عاشق شد ... حتی یه لحظه هم عشقش رو نمیذاره و بره ... ! اگه این کارو کرد ... اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... چشمش خود به خود روی همه بسته میشه ... ! اگه نشد ... اون عشق نیست ...آدم وقتی عاشق شد ... فقط صلاح و خوبیه عشقش رو میخواد ... ! اگه غیر از این بود ... اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... یه لحظه نمیتونه غم عشقش رو ببینه و آروم بگیره ... ! اگه غیراز این شد اون عشق نیست
be manam sar bezani khoshhal misham

اعظم دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 15:29 http://yass1980.blogfa.com/

سلام صمیم جونم بهتون خیلییییییی خوش بگذره

صبا و پرهام دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 11:33 http://anymoanyma.blogsky.com

گوجه طلا شد

سمیرا دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 10:08

سلام عزیزم
من همیشه وبلاگت رو میخونم ولی خوب چون وبلاگ ندارم پس نظری هم نمیذارم
ولی در مورد اینکه میخواستی بری شیراز چون من عید رفته بودم میخواستم بهت یه چند تایی پیشنهاد بکنم
اول از همه اینکه رستوران شاطر عباس (سنتی) رو حتما برو چون غذاهاش عالین
دوم اینکه برنامه نور و صدا رو تو تخت جمشید برو که واقعا قشنگه
سوم هم اینکه توی نارنجستان قوام میتونی با این لباس سنتی ها عکس بگیری خیلی خوشگلن لباس رو اجاره میکنی و هر چقدر دوست داشتی عکس میگیری
چهارم هم اینکه حتما اگه میخوای فالوده بخوری برو پشت ارگ یه بستنی فروشی هست که معروفترین فالوده ها رو داره و خیلی خوشمزه است.
در هر صورت اگه راهنمایی دیگه هم خواستی بگو بهت بگم

نگاه مبهم دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 09:34

سلام صمیم

بهت خوش می گذره عزیزم.

نگار دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 03:48 http://papion1366.blogfa.com

سلام من تازه با وبتون آشنا شدم اما بسیار بسیار فیض بردم از خوندن پستاش.خوشحال می شم بهم سر بزنید و انشالاه که هر روز سبک وزن تر از دیروز باشید.

نگار دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 03:46

سلام.من تازه با وبتون آشنا شدم اما بسیار بسیار فیض بردم از خوندن پستاش.خوشحال میشم بهم سر بزنید و انشالاه که هر روز سبک وزن تر از دیروز باشید.

خانوم میم یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 20:12 http://maa-hich-maa-negaah.blogfa.com/

زود بیا ! دلمون تنگ شده

ساره یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 17:18 http://sareheh.persianblog.ir

واااااااااااااای چه وقت خوبی واسه سفر... حسابی خوش بگذره... دیگه واسه التماس دعا اندکی دیر شده و شما رفتین به سلامتی! پس بازم خوش بگذره!

فرزاد یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 15:41 http://www.farzadmalas.blogfa.com

سلام

نظر بدید و پست بعدی ما رو شما تعیین کنید

نرم افزار می خوای

ترفند می خوای یاد بگیری

همه و همه اینجاست

www.farzadmalas.blogfa.com

قالب ، کد های جاوا ، کد موزیک برای وب ، نرم افزار ، ترفند ها از گوشی تا com سفارش بده تحویل بگیر .

فرزاد ملس آمادگی خود را برای هرگونه تبادل لینک با شما دوست عزیز اعلام می کند .

منتظرم شما هستیم .

سمیرا یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 ساعت 10:58 http://samsot.blogfa.com/

سلام صمیم جان
امیدوارم بهت خیلی خوش بگذره رستوران سنتی توی شیراز(توی حمام وکیله)حتما برو جالبه غذاش هم خوبه حافظیه هم حتما شب برو یه حال و هوای دیگه داره جای من رو هم خالی کن تو کاشان هم یه رستو.ران هست مال یه خانم انگلیسیه اسمش رو یادم نیست غذای اونجا هم بد نیست خانمه پدرش اومده اونجا بعدش که فوت میکنه اونم دیگه برنمی گرده کشورش اون رستوران رو اداره می کنه.
شاد باشی

من شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 20:22 http://www.sarv.blogsky.com

خوش بگذره برگشتی پیش ما بیا

ترنم شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:57

ازت بدم میاد صمیم چاق و خپل

ثمین شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 12:54 http://lafkadi0.blogsky.com

مراقب حرف زدنت باش ...

بابا شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 11:49 http://farzandam.blogfa.com

سلام
خیلی خوب می نویسید .
ممنونم

باغ گل سرخ شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 11:39 http://chereamie.blogsky.com

سلام. ایمیلتونو چک کنید

تی تی شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 10:23 http://titikhanoomi.persianblog.ir

میتونی چادر هم ببری که احتمالا اگه هوا خوب بود کنار باغ فینی جای خوش آب و هوایی علم کنید..پسر عموی پدرم کاشانه و ما تا به حال اونجا هنل نرفتیم ولی فک کنم همونجوری که گفتی نداشته باشه ...

سید حسن مبارز جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 12:37 http://emammahdi13.blogfa.com

کمی هم به یاد خدا باش

مهتاب جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 12:36 http://sokootesardema.blogfa.com

بهت خوش بگذره عزیزم ...

leili پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 23:37 http://ش

خوابیدن توی پارک هم برای خودش عالمی داره !
ما اصولا در سفرهای طولانی مان از پارک های عمومی استفاده می کردیم و ... چه کیفی می کردیم ! البته ما چادر داشتیم و یه کم جلوی آبروریزیمون گرفته می شد!!
خوش بگذره ! مواظب خودت و رژیمت باش.

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:46

در ضمن اگه تشنه شدین فالوده و شربت بیدمشک نسترن فراموش نشود.راستی اگه هم هوس دیزی کردین توی بازار وکیل/سرای مشیر یه رستوران کوچیک به اسم سرای مهر هست که غذاش خوبه.البته چایخانه هم هست و فالوده و بستنی هم داره.مممممممممم دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه.جز اینکه اینجا روزا یه خورده گرمه ولی از شب هاش غافل نشین.هوا این شبا خیلی خوبه.اون پیشنهاد پیاده روی توی اون ۲ تا خیابون رو هم از دست نده.سفر به سلامت عزیزم.منتظر سفرنامه ات هستم.بای

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:42

آخر هم اینکه امیدوارم بهت خوش بگذره.در ضمن رستوران هتل پارس رو هم الان یادم اومد که خوبه.هتل پارس یکی از هتل های درجه یک شیراز هست.امیدوارم حسابی خوش بگذرونی.بووووس

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:40

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه به جز شبهای حافظیه که اونجا تا دیروقت بازه.کلا شیراز شهر شبه.صبح ها همه دیر از خواب بیدار میشن به جاش تا نصف شب توی خیابون هستن.اگه هم اهل ورزش صبح هستین صبح ها برید بلوار چمران پیاده روی.در ضمن توی این بلوار پر هست از فست فود و رستوران.پاتوق شیرازی هاست.

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:38

فست فود هم که فراوون.ولی من واسه پیتزا بهت پیتزا هات توی خیابان عفیف آباد رو پیشنهاد میکنم.توی ستارخان هم یه فست فود به اسم جیوانی هست که پاستاش پیشنهاد میشه و سالهاست که توی بورسه.یه کافی شاپ هم شخصا پیشنهاد میدم که برو کیک شکلاتی مخصوصش رو امتحان کن.کافی شاپ برنتین توی خیابان ستارخان.ناهار و شام هم میده و واقعا غذاش خوبه.پاتوق خودم هم هست شدید.اگه هم گذارت به خیابان معالی آباد افتاد برو کافی شاپ بلنسی طبقه پایین برج دنا.تارت توت فرنگیش و کیکش رو با قهوه عالیش بخور به جون من دعا کن.ولی به نظرم لوتوس رو حتما برو.اینجا هم چیزی نخر که به شدت گرونه.مشهد خیلی ارزونتره.ولی اگه جنس برقی و خارجی میخواهی برو خیابان داریوش.اگه جنس مارکدار میخواهی خیابان زرگری مخصوصا مجتمع سینا و ستار خان و عفیف آباد برو.یه پیشنهاد دیگه اینکه یه شب وقتی هوا خنک میشه با همسرت برید توی خیابان قصرالدشت و یه شب دیگه توی خیابان باغ ارم قدم بزنید.عالییییییییییییه و خیلی رمانتیک.کوچه های این ۲ تا خیابون خیلی هم قشنگه.مطمئن باش بی اندازه خوش میگذره.این دو تا خیابون رویایی هستن.البته از سر عفیف آباد میتونین برید تا چهارراه زرگری و از اونجا هم برید به طرف فلکه قصرالدشت.اگه هم شب رفتین توی قصرالدشت سر قم آباد یه ساندویچی دنج هست که صندلی میزنه توی پیاده رو به اسم عصرانه.همبرگرش خوشمزه هست.

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:23

چند تا رستوران خوب دیگه هم هست.مثل صوفی توی خیابان ستارخان.یا شاندیز مشهد که نزدیک دروازه قرآن هست ولی خب خودت داری از مشهد مییایی فایده نداره.یا رستوران صوفی باز توی همون عفیف آباد.رستوران زیتون توی خیابان صنایع الکترونیک.رستوران شرزه نزدیک بازار وکیل که جای سنتی هست ولی من شخصا از برخوردشون خوشم نمیاد.یه رستوران درب و داغون هم هست که توی شیراز مشهوره غذاش ولی خب مثل رستوران بین راهی میمونه.ولی غذاش عالیه.اگه رفتین بازار وکیل همون طرف ها هست.رستوران رودکی توی چهارراه زند/خیابان رودکی.

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:17

یه رستوران دیگه هم هست که حتما پیشنهاد میکنم واسه شب برید.ولی ظهر هم بازه.شب موسیقی داره(پیانو)و اگه خوش شانس باشید سازدهنی.غذاش عالیه.جاش بی نظیره.گارسون هاش مودبن واقعا.فقط یه خورده گرون شاید باشه.نفری ۱۰ تومن مثلا.البته اگه از سالادبار استفاده نکنین ارزونتر میشه.به شدت پیشنهادش میکنم.رستوران لوتوس توی خیابان عفیف آباد.طبقه آخر مجتمع ستاره فارس.در ضمن این خیابون یکی از مرکز خریدهای شیراز هست.گرچه خود مجتمع ستاره اکثر جنس هاش بنجل هست.به هر حال اون خیابون پاتوق هست به شدت.

سحر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:11

خب سلام .من شیرازی هستم.خیلی وقته وبلاگت رو میخونم ولی هیچ وقت نظر نذاشتم.ولی الان دیگه واجبه.دیدنی های شیراز که خب معروفه و میری میبینی.ولی چون میدونم شکمو هستی مثل خودم من از غذا برات میگم.اول نزدیک شیراز یک جایی هست به اسم قلات که نیم ساعتی از شهر فاصله داره.یه رستوران کوچیک اونجا هست به اسم ستاره قلات کنار یه رودخونه کوچیک.کبابش که عالی هست.در ضمن یه آبشار هم نزدیکش هست که خیلی خوشگله و کلی میتونین برین صفا در طبیعت.فقط بهتره روز تعطیل برید که خلوت نباشه.زود هم برید تا جا گیرتون بیاد.مثلا ۱۲ ظهر اونجا باشین.

مری پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 21:04

آخی اینقده دلم برا تنگیده بوووووووووووووووووووووووووووووود
بووووووووووووس

X پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 13:42 http://stillness.blogfa.com

خوشا به حالت!!! من همیشه این وقت سال یعنی وسطای بهار، عجیب دلم هوای سفر می کنه! ولی متاسفانه همیشه این طور موقع ها اوج درس و مشقمونه! جالب اینه که معمولاً تابستونا که میشه رفت سفر ، خیلی حسش رو ندارم!


خوش بگذره...

نویسنده پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 11:01 http://gahinameh.blogfa.com

سلام. دیر رسیدم چون رفتین تا حالا. می تونستید به جا برید به نام میمند، حدود 80 km با شیراز فاصله داره. گلاب گیری داره مثل همون قمصر ولی خب شهرتش کمتره چون اکثرش مصرف داخلی نداره. به هر حال خوش بگذره. از شیراز بنویس هر چند شنیدم این چند روزه خیلی گرم شده.

patriot پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1387 ساعت 08:35 http://iran-patriot.blogfa.com

الو الو
نرفتین که هنو
الو الو
صدا میاد
به جای قمصر برید نیاسر
خیلی باحال تره
خیلی هم عرقیاتش بهتره
آدماشم خیلی باحال ترن
خوووولاصه خیلی خیلی تر تر تر هستند از قمصر
من پارسال رفتم خیلی بیشتر از اونور حال داد
خوووش بگذره
فعلا
patriot

شیوا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 20:34

صمیم جون نانازی روزت مبارک...بوس بوس زیاد


سایه تردید اصفهان کی آفتابی می شه تا از رستورانهای خوشمزش برات بگم

پیشول چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 19:18 http://www.yavashakiham.blogfa.com

سلام عزیزم.من یه دوست کاشونی دارم.از اون شماره یه هتل دیگه توکاشان و گرفتم که گفت خوبه. هتل کوثر.اینم شماره هتل ۵۵۶۰۳۲۰ ۰۳۶۱

تقویم صبورا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 19:07 http://saboorajanam.persianblog.ir

خوش بگذره

سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 17:01 http://sarasadr.blogfa.com/

لینکت کردم اگه میشه شما هم

سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 16:44 http://sarasadr.blogfa.com/

سلام من تازه با بلاگ آشنا شدم ما( من و همسرم ) هم پارسال به جاهایی که نام بردی رفتیم البته آخرهای اردیبهشت و اوایل خرداد تا اونجا که یام است تو قمصر و نیاسر تو این زمان عرق بید مشک میگیرن نه گلاب خرداد گلاب میگیرن ابیانه هم خیلی سرد بود هوا بارونی بود من لباس گرم نداشتم لباس گرم همرات داشته باش
به باغ تالار نیاسر هم سر بزنید قشنگه

یاردبستانی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 15:40

سلام سفر بی خطر ایشالا . امیدوارم بهتون خوش بگذره و حسابی از این مسافرت لذت ببرین .
در ضمن فکر کنم خودتون بهتر از من میدونین که در بین محبوب ترین وبلاگ های فارسی سال تا الان شما مقام 14 ام رو دارین و این موفقیت رو به شما تبریک میگم .
امیدوارم همیشه ایام شاد و سلامت و سعادتمند باشین و در پناه لطف خدا
یا حق

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 14:21

خوش بگزره

گلپر چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 14:00 http://nimegomshodeh.blogsky.com

سلام صمیم جون
سلام نو هم به شیراز برسون.اردیببهشت شیراز محشره.
من خودم شیرازی هستم بهت توصیه میکنم حتما نارنجستان رو برو که الان محشره.سعدی و حافظ و باغ ارم و باغ عفیف آباد رو هم که حتما خودت می دونی.اگه هم خواستی عرقیات بخری حتما برو توی خیابون ساحلی که بهتری عرق ها رو اونجا داره.بازار وکیل و حمامش و زندانش هم که جای خود دارد.اگه هم خواستی چیزای شیک و مدرن ببینی برو پاساژ ستاره فارس مخصوصا طبقه آ؟خرشو حتما برو که دنیای کودکی هست و روحت شارژ میشه.رستوران خوب هم برو شاطر عباس توی فلکه گاز و صوفی .البته جاهای خوب زیاد هست اما غذای سنتی شاطر عباس محشره مخصو صا ماهیش.

JOJO چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 13:56 http://www.arashbon.blogfa.com

سفر به شما خوش بگذره در ضمن هتل چمران شیراز یک باصطلاح کافی شاپی داره که چون موسیقی زنده هم داره بدی نیست و ما که رفته بودیم خوش گذشت انشاله به اگه تشریف بردید خوش بگذره ... .

مریم خانومی چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 12:28 http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام صمیم جان

شیراز که همیشه شهر راز هست(البته واسه تفریح) .اما خوب اردیبهشت یه چیز دیگه ست !
من به اندازه ی تمام موهای سرم رفتم شیراز :دی !
چون شهرمون (بوشهر) به شیراز نزدیکه . تا تعطیلی میخورد می رفتیم . دور از جون شما وقتی بر می گشتم دیگه پوستم از سفیدی ( نه که بلور بارفتنممممممم ) به قهوه ای تبدیل میشد . کرم ضد آفتاب مد افتاب افاقه نمی کنه . مخصوصا حالا هم که دیگه آفتاب در حد تیم ملی می تابههههههه !!!!!!!
امیدوارم خوش بگذره .
مرده شور این کنکور رو ببرن که نمیذاره آدم بره فستیفال :دی !

گلاب گیری قمصر رو تا حالا ندیدم . خیلی بسیار زیادددددد دوست می دارم . خانومی یخده عکس بگیر ما ببینیم ( نه که من عکس کم دیدم :دی ) اینکه ندید بدیدم خلاصه .
اما باغ فین رو حتما برید خیلی خشکله . توی موزه ی حمومش هم برید . ووی آدم یه طوریش میشه از این آدم مومی ها رو میبینه :دی . بنده خدا امیرکبیر رو کشتنننننن !!!!!!!! خدا لهشون کنه ! البته این امیدکبیر رو اول خدا یه بلایی سرش بیاره که مدرسه رو باز کرد ! ای ............. .
آرامگاه سهراب هم اگه فرصت داشتید و دوست داشتید برید . من که نرفتم :دی . یعنی فرصتش نشد .
چرا ؟ آخه داشتیم می رفتیم ابیانه :دی .
واییییییییییی خیلی خشکله . خیلی بسیار بسیار زیاد ابیانه خشکله . اصلا یه چیز تپلیه هااااااااااا !!!!!!!!!!

ایشالا سفر بی خطر صمیم جان .
خوش بگذره

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:19 http://maa-hich-maa-negaah.blogfa.com/

خوش بگذره بهت ;)

پریسا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:18

میخوای همدیگه رو تو شیراز ببینیم یا من ایده خودمو عملی کنم؟

عزیزم
the latter is better
قربونت.مواظب خودت باش میترسم رسوا کنی منو تو شهر غریب دختر!!!!

ساناز چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:12

آره صمیم جون مطمئن هست
بعدم خونه یک طبقه هست صاحبخانه هم خودش هم از خونه میره بیرون
برات میل کردم برو ببین

راستی تپه های سیلک را حتماْ برو ببین

مرسی عزیزم.
زنگ میزنم بهش.ربونت.

مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 11:10

سلام صمیم جان یه چیزی واست mailکردم به دست رسید؟

آره ولی حجمش زیاد بود.پاسخ دادم ایمیلی.

حمید چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 09:55 http://karaj400.blogsky.com

راستی یادم رفت از شما تشکر کنم برای نظری که بر یکسالگی باورمن گذاشتید
خیلی نظرت باحال بود

خواهش میکنم.

پریسا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 09:47

راستی صمیم جون ابیانه رو حتما برین. ما قبلا رفتیم محشره. اصلا از دستش ندید . از نظر جادبه های توریستی و تاریخی اولین روستای دیدنی در کل دنیا طبقه بندی شده.
در ضمن ما امشب اگه خدا بخواد راه میافتیم. پروازمون ساعت ۷:۳۰ عصره. اگه خدا بخواد شب رو تو شیراز میخوابیم. آخ جووووووووون هوای وطن............

چه جالب.چون ما هم برنامه ابیانه رو داریم تو سفرمون.
عالی میشه.

حمید چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 09:44 http://karaj400.blogsky.com

سلام
سفر بی خطر انشاالله
پس آقا هم با شما همسفره ؟ داره میاد بالون هوا کنه یا میاد بگه کورش آسوده بخواب ؟
ضمنآ اونی که حافظ گفته شرابی تلخ میخواهم که مرد افکن بود زورش برای ما جرمه ولی گلاب تلخ جرم که نیست هیچ ثواب هم داره و توصیه موکد شده طالبی رو رنده میکنی یخ میندازی توش کمی شکر ته پیاله گلاب اونوقت میری به معراج
خدا قسمت کنه به همه مومنین
کاربردهای دیگر هم داره که تدریجآ خودت پیدا میکنی
بای بای و التماس دعا
خوووووش بگذره

پریسا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 09:37

سلام صمیم جون
اتفاقا ما هم داریم میایم شیراز. با شوشو ۴ روز میمونیم و بعد میریم تهران و بقیه مسافرت ....... میدونم اهل دوستی تو دنیای بیرون نیستی و دوست داری تو وب با کسی دوست باشی ولی اگه خواستی ما هتل آریو برزن هستیم. با ۱۰۰۰ مکافات تونستم رزرو کنم.کلی منت آقاهه رو کشیدم که پدرت خوب مادرت خوب ما از دبی میایم. بلیط گرفتیم. نمیشه عوضش کنیم....... تا بالا خره موفق شدیم.
پس بدون که بدشانس هایی مثل تو تعدادشون کم نیست. بعد از عمری گفتیم بریم کشور گل و بلبل همون موقع آقا هم تشریف فرما شدن. شایدم اومدن استقبال ما.........
میگم نکنه بکشن در تخت جمشید رو تخته کنن ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال اگه دوست داشتی یکی از دوست خارجی هاتو ببینی به من ایمیل بزن تا شماره موبایل ایرانم رو برات بذارم.
امیدوارم که بهت خوش بگذره.اگر هم نخواستی قرار بذاریم من هر جا یه خانم گامبالو دیدم که زیاد میخنده میدوم جلو و میگم سلام صمیم جون.چه شود؟........ این سفر ما به شیراز

سلام عزیزم
خوش بگذره به شما هم.
خیلی هم گامبالو نیستم الان دیگه!!!!!!!وای ایده بامزه ای بود.اجراش کن خبرم هم بده بهم تا بیام سند بذارم درت بیارم!!!!

لیلی و مجنون چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 08:53 http://faghatma.persianblog.ir

خوش بگذره خانومی...

ممنونم.

ساناز چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 08:43

سلام صمیم جون خوبی
امیدوارم سفر خوبی درپیش داشته باشی .
درمورد کاشان پرسیده بودی ما توی ایام عید رفتیم کاشان اما هتل بدرد بخور پیدا نکدیم حتی هتل امیر کبیر هم بی خود بود ولی وقتی دنبال جا می گشتیم یکنفر را پیدا کردیم که خانه اش را اجاره می داد . ما رفتیم آنجا خیلی عالی و تمیز بود .
تلفنش را برات میل می کنم

ممنونم عزیزم.منتظرم.فقط من خیلی از این خونه ها میترسم.مطمئن هستن که؟
ما هم امیر کبیر رزور کردیم.فقط یک شب البته.جا نداشت دیگه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 08:41

سلام صمیم جان خوبی ؟ خوش بحالت منم دلم خیلییییی هوای سفر کرده می شه بگی لیست جاهای دیدنی و ساعتهاش رو از کجا سرچ کردی ؟

من تو تالارهای گفتگو خیلی پرسه زدم.ضمنا یه سایت هم هست به اسم www.shirazcity.org خیلی کامل و عالیه.

فیروزه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 08:40

سلام ... خیلی خیلی بهت خوش بگذره صمیم ... صفر بی خطر ...
شیراز خیلیییییییییییییییییی قشنگه ... الان هم که بهترین فصله ... جاهای دیدنی خیلی زیاد داره ... سعی کن همه جاهاش رو ببینی ... جای منم خالی کن ...
ماماننننننننننننن دلم شیراز خواست :(
راستی یه سوال ... از شیراز تا کاشان با چی میایید؟! کاشان مگه فرودگاه داره؟!

ممنونم عزیزم.
نه متاسفانه ظاهرا فقط اتوبوس داره .هواپیما که مطمئنم نداره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد