من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

نق نق نق.....

آقا کسی دلش نخواد سیزده به در بره تو دومن طبیعت و اونجا رو به جیش!!!! بکشه و درب و داغون و خسته و در حال ترکیدن!!!! برگرده خونه کی رو باید ببینه آخه؟!!!!!!!!!!!!!!!!
من دلم میخواد امروز که دارم از زور کمر درد و ... میممیرم فقط دراز بکشم رو تخت راحت و دوست داشتنی ام و کتاب بخونم و متکاهای سفید و نرم رو هم زیر سرم بذارم و آرامش داشته باشم و صدای علی رو هم دور و برم بشنوم و خیالم جمع باشه که هست پیشم!
نه آخه این یعنییییییییییی چی که آدم رو به زور میبرن سیزده اش رو در کنه.حالا این ها رو گفتم تا نگین نگفتی!!!
من دلم خونه خودمون رو میخواد!!
مامانننننننننننننننننننننن


خیالم جمع باشه که هست پیشم!
نه آخه این یعنییییییییییی چی که آدم رو به زور میبرن سیزده اش رو در کنه.حالا این ها رو گفتم تا نگین نگفتی!!!
من دلم خونه خودمون رو میخواد!!
مامانننننننننننننننننننننن


اضافه شده در ساعت 10 شب
نامردا برداشتن ما روبردن روز سیزده ای موزه مار و کروکودیل و سوسمار. اونم اجرای زنده !! وای که از جیغ و داد این زن های مزخرف وقتی مار گندهه از رو شونه پسر بچه هه افتاد رو زمین و جمعیت داشت از ترس سکته میکرد به معنایی واقعی منو دق داد!!!! آدم اونقدر وحشت میکنه از دست این مارهای هیکل و گنده که نحسی سیزده پیشش لنگ میندازه!!!! واقعا مستفیض شدیم!!!!
بعد میخواستیم ناهار رو بیرون باشیم که مامان گفت برای شب شامش رو از ظهر حاضر کرده و دلتون نخواد باقالی پلو با مزغ درست کرده و علی یهو ویارش گرفت وگفت من برای ناهار میخوام و این مامان هم کشون کشون ما رو برداشت برد ساعت 3 سر ظهر خون خودشون تا علی جونش!!!!! ویارش برورده بشه!!!ما هم که نقش پشم نشیمن گاه اون کروکودیل رو کلا ایفا مینمودیم امروز!!! واقعا من الان دارم از اینهمه لذت و طبیعت گردی!!!!! میمیمرم امشب.

راستی جهن از دل در اوردن مامان خانوم یه تیشرت آبی خوشگل که سوغتی مالزیش بود بهم داد و نذاشت دست های آلوده!!!!! سهیل بهش برسه !!! خداییش تو خونه ای که بابا و پسر و دختر خوشگلشون!!!! تقریبا هم سایز باشسن راز بقا درست میشه سر چار تا تیشرت و شلوارک!!!! تو خود حدیث مفصل بخوان عزیز دلم............


من نمیخوام فردا برم سر کار!!!! مگه زوره!!!
نق نق نق نق زر زر زر زر ا پیف پیف پیف پیف اه اه اه اه

اضافه شده ساعت ۴ صبح!

آقا من خوابم نمیبره.دلم میخواد فردا تا لنگ ظهر بخوابم اصلا کی گفت من کارمند بشم!؟  خدایا ناشکری نمیکنم ها ولی درسته که  فقط ۲ ساعت کله مو بچسبونم به متکا و زینگ زینگ از خواب بیدار شم.بیشتر به سوک سوک شبیهه تا خواب!!!!

خدایا بابت داده ها و نداده هات شکر......

نظرات 5 + ارسال نظر
گلناز چهارشنبه 14 فروردین 1387 ساعت 01:08 http://golehamishehbahar.persianblog.ir

عزیزم اینا که گفتی یعنی نحسیه ۱۳ تورو گرفته:ی
فردا من جای توام میخوابم تو با خیال راحت برو سرکار

غزل سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 20:35 http://daftarche86.blogfa.com

سلام صمیم جان
ااااااااااااااااخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نگو که دلم خووونه
ای بابا من بدبخت ۱۰ روز تمام تو کوه دشت و بیانان بودم
دلم واسه خانه زندگیم مخصوصا pc عزیزم یک ذره شده بود
بعد این دایی محترم من را همراه خانواده عیالش برده بود ۱۳ بدر کنم...!!
گور پدر هرچی ۱۳
تا بعد
فعلا
...

سپیده سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 14:35 http://aarmita.blogfa.com

سلام صمیم جونم خوبی؟
راستی صمیم جون چه کتابی بخونم که زبان انگلیسیم کم کم خوب بشه
دیگه اینکه منم حوصله سیزده را نداشتم
خونه را ترجیح میدم اما من که یار ندارم
با خودم تنهایی حال می کنم چون کسی نیست فعلا
دیگه اینکه مهمون داری کردی
راستی تو بازی اگر شرکت نمی کنی عزیزم!

فوزیه سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 14:11

سلام.من هم حوصله ی ۱۳ بدر رو ندارم.اخه تنهایی که نمی چسبه.باز اگه یکی-دو تا خانواده با هم برن یه چیزی!!!!!!!
ترجیحاا میشینیم خانه و برا کنکور می خوانیم.
اینجوری نگاه نکن دیگه.بخدا من خرخون نیستم.باور کن...!!!!!!

***بهار-فرشته معصوم*** سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 10:26 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست گلم...
خیلی خوشحال شدم که وبلاگتو دیدم...
3 تا از پست هاتو خوندم..عالی بود...بقیشم بعدا میخونم..
پیش من بیا.با تبادل لینک موافق بودی حتما خبرم کن.
منتظرت هستم عزیزم...به همسر مهربونتم سلام برسون.
با آرزوی بهترینــــــــها:بهـــــــــــار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد