من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

نیلوفرانه!!

یه  سوء تفاهمی برا یکی از دوستان که هم اسم اون نیلو خانمه بودن پیش اومد و فکر کرده من منظورم اونه.ای   نیلوفر خانم  خانم عزیز!!! تو که میدونی من در مورد تو جز  خوبی فکر دیگه ای نمیکنم.تو چرا به خودت گرفتی.اتفاقا  بطور اتفاقی هنوز وقت نکرده بودم بعضی کامنت ها رو جواب بدم  و کامنت این نیلوفر جونم هم بین اونا بوده و این طفلی فکرکرده من با اون بودم که نبودم.از همین جا ازش دعوت میکنم بیشتر از همیشه بنویسه  که منتظرم .

اون یکی نیلو حتی جسارت اینکه برام آدرس بذاره رو نداشت.ببینین من خودم یه بار برا یکی که تازه وبلاگ زده بود  نظر شخصی و واقعیم رو گفتم و اونقدر عرضه هم داشتم که هم اسمم رو نوشتم هم آدرس وبم رو و هر چند طرف تا دنیا دنیاست  از من متنفر شده  و کلی هم زد به صحرای کربلا و شیش نفر هم چهار تا لیچار بار من کردن و بدون اینکه بدونن ممکنه هر کسی اشتباه کنه  یا دچار سوء تفاهم بشه   اعتراض کرد و محترمانه گفت تو غلط میکنی این ریختی فکر میکنی!!!!! خب من نظرم رو دادم و  اونم توضیحاتش رو داد  و من شدم  آدم بده !!! چون مثل خیلی ها راحت و بی درد سر نیومدم تو وبش و براش  به اسم های مختلف یا بدون آدرس پیام بذارم و خب چوبش رو هم خوردم.نه برا اینکه اون با من بد شد!!نه!!! برا اینکه اومد تو  وبم و خیلی چیزا گفت و رفت فقط به خاطر اینکه من هویت واقعیم رو بغل نظرم هم نشونش دادم. این صداقت اخر منو میکشه!!!(صداقت همکارم رو میگم ها!!!)

 

ضمنا اگه کامنت اون دختره  ماه آسا (خوبی تو؟!!)!! و بقیه رو هم پاک کردم چون خیلی از این شوخیها باهاش  دارم و خیلی هم دوسش دارم و دو تاییمون هم جنبه اش رو داریم ولی نخواستم چشم بعضی ها به اون بیفته و دچار دگرگونی حالات !!!! بشن!!همش محفوظه!! شماها به دل نگیرین.

 قراره امروز عصر راه بیفتیم.مامان جون هم باهامون میاد.یعنی من اصرار کردم بیاد. دیشب تا 12 شب لباس میشستم و کارامو روبراه میکردم.ای علی میکشمت با این یدفعه خبر دادنت و منو تو منگنه !!!گذاشتن!!(چقدر هم که این منگنه هه داره فشار میاره جون خودم!!) الان خونمون شده تابلوی عصر عاشورا!!!! یعنی بزن بزن ها تموم شده و صحنه جنگش فقط مونده برامون!!!! خدا به خیر کنه من برگرم کی میخواد اینا رو مرتب کنه. تازه مراسم پشم کنون هم دارم امروز .نمیشه که با این سبیل ها و  پاچه بزی ها برم مسافرت که!! برا موهامم زنگ زدم به آرایشگرم شانس خر بیار باقالی ببر ما !!!این   شوهرش پاش در رفته و اونم تو بیمارستان داشت بقایای شوهره رو جمع میکرد!!!!بس که این مردا لوسن وقتی کاریشون میشه!!!!!ایییییییییییششششششششش!!!!

دیشب رفتم و شلوار خریدم.دهنم سرویس شد(البته از اون نوع خوبش !) از بس سایزم عوض شده بود!!!شلواری که از زانو هم بالاتر نمیرفت خیلی خوشگل رفت بالا و فرتی دکمه اش هم بسته شد.داشتم ذوق مرگ میشدم!!!!!تازه اینقدر تو پا خوشگل وامیسته که حد نداره.بعد من چون اصولا جنبه ممبه!!! ندارم همون جا دوتا ازش خریدم مشکی و خاکستری. و علی بیچاره شد دم رفتن!!!! گذاشتم برا روز مبادام !!!!!

بعد اومدم خونه به خودم میگم خب دختر عاقل!!!! تو که همین طور قراره سایز و وزن کن کنی که دو روز دیگه این یکی هم از همه جات میشره میاد پایین ننه جان!!!! تازه به عمق  حماقتم پی بردم ولی فعلا حال دو تاش رو میبرم تا بعد!!!!

برا دوست عای گفتیم از همین جا یه چیزی بگیریم که هی دنبال کادو نگردیم.یه فروشگاه هست جنساش میگه!! مال دوبی  و اون طرفاست البته غلط زیادی کرده !!!!! خلاصه یه   ظرف کریستال خیلی جینگولی خریدیم که چشم خودم خیلی تو پر و پاچش بود هنوزم هست!!! ایشالا کوفتشون بشه!!!!!!چون اینهمه پول برا خودم که به این راحتی ها نمیدادم فرتی!!!!!البته علی هم منو میکشت بس مامان جان چپ و راست  خونمون روپر کرد با این چیزا!!!!(عوض تشکرته دختره خیره خاک بر سر؟!!!)

پ.ن.

اونایی که مثل قبلا  من،  بلد نیستن به یه اسمی  وسط متنشون لینک بدن اینجوری کنن تا جل الخالق شه!!!!!!

تو محیط ورد که دارن متنشون رو تایپ میکنن  به اون اسمه یا جایی  که میخوان لینک بدن که رسیدن ،اول  آدرس اینتر نتی اون اسمه (مثل همین نیلوفر مرداب) رو کپی کنن بعد کلیکی راست کنن تو ورد  هایپر لینکش کنن(همون علامته که کره زمینه و دورش زنجیر داره!!!!) یه جدولی باز میشه که اون بالاش  میگه جای این آدرسه چی میخواین بنویسین مثلا((اینجا)) یا ((اونجا))  و ... البته اینا رو اون نمیگه ها!!! صمیم میگه بهتون!!بعد شما در قسمت پایین اون  باکس ، آدرسی رو که کپی کرده بودین رو پیست میکنین و اینجوری بهش میگین این آدرس رو  اون کلمه ها نشون بده براتون!!!! به سلامتی وقتی  تو وب گذاشتین متنتون رو میبینین میشه یه لینک خوشگل و ملت رو میبره سراغ اون صفحه مورد نظر شما!!!!

خدایی این حمید تو دوخط توضیح داد برام!! من خودم بازش کردم براتون و خوب لقمه رو پیچوندم دور سر م و دادم دهن شما!!!!( خدا نکنه پیش مرگم شه کسی!!!!!)

 2- شنبه صبح میام یکی کی غیبت هاتون  رو چک میکنم.وای به حالتون اگه دوروزی که نبودم  کارت نزده باشین!!!!!

 

نظرات 58 + ارسال نظر
بشری یکشنبه 4 آذر 1386 ساعت 08:02 http://Boshraa.blogsky.com

سلاام :دی
شرمنده بابت تاخیر که نتونستم تو مهلت تعیین شده بیام نظر بدم :دی
باور کن انقده مشغول خراب کارب تو حسابای مملکت بودم که خودمو هم فراموش کرده بودم. دیگه دیروز عصر همه خراب کاریا رو درست کردم.... آخ اگه بدونی چه حرصی خوردم... خدا نصیب نکنه یه دیتا بیس بدن دستت که همه حساباب مالی مردم توش باشه و تو با یه اشتباه کوچیک کلشو می تونی از دست بدی :-Ss
خلاصه که اینا گفتم بدونی دلیل تاخیر رو
راستی سفر خوش گذشت :)

این حرفا چیه خانومی؟!!
میگم پس دست تو هم تو حسابه انگار!!!!
هر کی اینجا رو خوند همون یه ذره آی کیو و دقتش رو هم داد موشه خورد!!!
خیلی .ممنون.

رویا شنبه 3 آذر 1386 ساعت 10:56 http://roya-nouri.blogfa.com

خوب صمیم جان تصمیم گرفتم از این به بعد کارت بزنم...من که هم وبلاگ قدیمیتو کامل خونده ام هم اینو...پی حاضر

شاذه شنبه 3 آذر 1386 ساعت 10:16

من اومدم اینجا حاضری بزنم غیبت نخورم!

پرند نیلگون شنبه 3 آذر 1386 ساعت 10:09

شلوار نو مبارکه !
۵ شنبه اومدم کارت بزنم ، به خصوص بعد از خوندن تهدیدت ، خواستم اظهار وجود کنم اکانت م تموم شد !
خب دیگه ،
یهنی تو برگشتی از سفر ؟ خوش گذشت ؟
ببینم بلایی که سر ساری و ساکنانش نیاوردی ناقلا ؟
ایشالله همیشه از این سفرای خوب و خوبترش هم بلکه ، پیش بیاد که بری !
ولی تو رو خدا اگه سفر خارج رفتی از اون جا آپ کنی ها ! دلمون برات تنگ می شه ! راستی برو حتما اهرام مصر رو هم ببین . یه سر هم برج ایفل و ... ( باز من آلزایمرم عود کرد )
خوش باشی

قزن قلفی جمعه 2 آذر 1386 ساعت 18:10 http://afandook.blogsky.com

خوش بگذره عزیزم .. راستی یادت باشه ها .... دیشب پابرهنه دویدی وسط خواب من .........

اقلیما جمعه 2 آذر 1386 ساعت 12:07

سلام خانوم معلم
ما خواب موندیم
یه کم دیر اومدیم ولی اومدیم
عیدت مبارک
فعلا بای تا های

دختر یخی جمعه 2 آذر 1386 ساعت 02:25 http://www.icylady.persianblog.ir

صمیم جون مسافرت خوش بگذره.خوش به حالت داری سایز کم می کنی.حسودیم شد ننه

پانیذ و پارمیس جمعه 2 آذر 1386 ساعت 01:02

سلام ...
چه خوب که شما و همسرتون عاشقونه همدیگر رو دوست دارین...

یاسمن بانو جمعه 2 آذر 1386 ساعت 00:59 http://manam1zan.persianblog.ir

خوش بگزره از شلوارم لذت ببر ... اومممممم کارتم زدم .. خوب دیگه برم تا ننداختیم بیرون... بوسسسسسس

مریم جمعه 2 آذر 1386 ساعت 00:42 http://www.anie.blogfa.com

سلام
خوش بگذره سفر!!!!!

آشیانه سبز ما پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 18:23 http://alfa6862.blogfa.com/

سلام خیلی خوشم میاد از نوشته هات به منم سر بزن خوشحال میشم بیشتر باهات دوست جونی شم!!!

نیلوفر پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 15:37

اِ...ببخشین...چیزه...این کارت من توی دستگاه کارت زنیه شما گیر کرده!! میشه بدینش هر وقت که اومدین؟‌:)))

خانومی پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 15:14 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

سلام صمیم خانوم گل گلاب خودم نمیدونی من چقدر تورو دوست دارم باورت نمیشه اما ازت دلگیرم تو دل منو شکوندی تو منو ناراحت کردی میدونی چرا؟ میگم خدمتت ... واسه چی آپ میکنی منو خبر نمیکنی من میخوام باهات دوست باشم دو تا دوست صمیمی ببین تو نمیذاری هااا ....
من آپ کردم یه کم دیر اومدم بگم آخه خودمم چند روزیه نت نیومدم
بدو بیا منتظرتم دیگه هم نبینم منو ناراحت کنی هااااااااا ....

همسر نادیا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:50 http://www.thesoundofmusic.persianblog.ir

سلام من همسر نادیا هستم. امروز حالش خوب نیست نمیتونه بیاد. عذرش موجهه. گفتم بهتون اطلاع بدم!

خانومی پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:45 http://www.khoneye-ma.blogfa.com

مسافرت خوش بگذره جیگرررررررررررررررر
بوس بوس

خانومی پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:43 http://www.khoneye-ma.blogfa.com

اول کارت!

ملودی پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 14:12

صبر کن اول ببینم در اینجا رو چهار طاق باز نذاشته باشی موقع رفتن.ببینم قفله تاییدیه چیه آخه ننه

بهار پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 13:53 http://www.bahargoli.blogfa.com

اینجا رو تازه پیدا کردم
فکر کنم دوسش دارم...

مشتی ماشالا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 11:07 http://mashtimashala.blogspot.com/

به به
تو اینجا چرا پس؟
گم شده بودی؟ یا من گم بودم؟ الان هاچ زنبور عسل شدی؟ یا مادرش شدی؟ یا من مادر هاچ شدم تو منو پیدا کردی؟
خوش اومدی؟ یا اومدم؟

گذشته از اینها خوب شد پیدا شدی...
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 10:41

کارت زدم
مهسا

لیلا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 10:21

:)

سکوت پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 09:22 http://www.be-quiet.blogfa.com

سلام صمیم جان وبلاگت خیلی باهال مثل خودت
خوشحال میشم یه سری هم به وب تازه تاسیس من بزنی
در ضمن فکر کنم هم رشته باشیم البته من هنوز دانشجو هستم.

فریبا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 07:08 http://faribaneh2007.blogfa.com

سلام عزیز دل ... خوش بگذره نازنین ... چون قضیه کارت زدنه ... منم کارتم رو زدم ... فدات ... مراقب خودت باش

زهرا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 00:40 http://777rosesorkh.blogfa.com

خوش بگذره ..تو این روزا از دو تا شلوارا نهایت استفاده رو ببر گلم ....من چند روزه کارت نزدم ..این به جای همش بود...

نوشی چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 17:39 http://nuchi.blogsky.com

صمیم جونم دستت درد نکنه.
مادر ایشالا مسافرت گوشت بشه به تنت!ایشالا همش خوش بگذره
مادر ایشالا ۳تا از اون ظرف کریستالیا برات بیارن.ایشالا ظرفه کوفته اونا شه.
ایشالا بعد اینکه حال شلوارا رو بردی ۱۰ کیلو لاغر شی
مادر ایشالا پسر بزایی
مادر ایشالا تا عمر داری علی آقا تو رو رو تخم چشاش نگه داره(ببین چه انگیزه خوبی برای لاغر شدنه)
خولاصه اینکه دست گلت و ماچ مال کردیم

بیژن همشهری گیلاسی چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 16:13 http://www.ritajoon.blogfa.ir

سلام صمیم خوبی
من ازدواج کردم بیا تو وبلاگم بخون

نادیا چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 15:40 http://www.thesoundofmusic.persianblog.ir

اجازه خانم حاضر

خانومی هستم چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 14:27 http://www.khanoomiii.blogsky.com

هیما چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 14:04 http://hima77.blogfa.com

پس کامنت قبلی من کو که گفتم سفر به خیر...؟؟؟؟
صمیم خوردیش شکمو؟؟

X چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 13:24 http://stillness.blogfa.com

خوش بگذره! بسیار دلمان مسافرت خواست! دلمان سوخت!!! دلمان همچنان می سوزد! منم میخوام بیامممممممممممممممم! مامانننننننننننننننننننننن

عسل بابا چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 12:31 http://man-o-babayi.blogfa.com

سلام عزیزم

خوبی؟

ایشالا که خیلی خیلی خوش بگذره!

اومدم حاضری بزنم یه وقت غیبت نخورم از حقوقم کم شه!! (نیش!)

√ҰâŞâmįη چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 10:50 http://havayebaro0oni.blogfa.com

راستى صمیم جونم من این لینک کردنو بلد بودمااا نمیدونم چرا توضیحات تو رو که خوندم همه ش پرید :دی

√ҰâŞâmįη چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 10:47 http://havayebaro0oni.blogfa.com

سلام صمیم جوووووووووووووووووووووووووووون *:

دلم واسه کامنت گذاشتن برات تنگیده بود (‌جمله رو :دی )

همه ی پستاتو خوندمااااااااااااا :دی

صمیم جونم میدونی چی شد؟!

من خودمو بعد از ۳ هفته وزن کردم دیدم ۲ کیلو کمیدم !!
بعد رفتم داروخونه با این ترازو دقیقا :دی خودمو وزنیدم دیدم ۱ کیلو ام زیاد کردم که :دی
ولی هرکی تو دانشگاه منو میبینه میگه چقد لاغر شدی :دی رژیمی؟‌:دی
منم که آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ذوق مرگ و اینا :دی
لباسامم دیگه سایزش کم شده :دی وقتی میخوام بخرم همه میگن یاسی این تنگه برات بابا :دی وقتی میپوشم دهنشون صاف نه ببخشید وا میمونه :دی
ببین من الان نمیدونم تو شوهر عمه ت فوت کرده بود خدای نکرده که میخوای بری مسافرت یا گیلاس بود :دی آخه همین الان جفتتونو خوندم :دی
آها تو میری شمال !!‌*: ایشالا خوش بگذره عزیزم !! وای چقد حرفیدم :دی
به مامانم میگم اون دوستم که رژیممو بهم داده میخواد بره شمال مامانم گیر داده میگه منم شمال میخوااااااااااااااااام (:/ :دی
میبینی تو رو خدا؟ جاها عوض شده :دی من حاضریمو زدم بازم میام تمدیدش میکنم ولیکن !!‌:دی
تو دیگه نمیای؟‌ ):
به علی آقا سلام مخصوص برسون !! سعی کن خیلی خوش بگذره بهش !!‌به خودت که میگذره :دی
ایشالا سلامت برگردین !!‌*: ببخش خیلی وراجی کردم ! فدات بشم *: خدافظ فعلا!!ایشالا فردا میای !!‌:دی

optimist چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 10:34

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر نازنین ترین صمیم دنیا !
خوبی ؟؟؟؟

یکم دیر اومدم و کلی نخونده بود اما باز هم مثل همیشه لذت بردم و از راه دوووووووووووووووور دلم خواست بغلت کنم .

دوم باز هم مثل همیشه خوب و خوش‌حال و شیرین و دوست داشتنی ...........

سوم سفر هرچند دو روزه خوش بگذره و امن ........

چهارم همین !

کاوه - روزمرگی چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 10:00

سلام صمیم عزیز .

به علت اینکه نوشته ء اخیرت کمپلت در مورد جامعه محترم نسوان و نیز اصول کم کردن وزن و چربی و . . . بود لذا از گذاشتن هر گونه نظر مظر معذوریم.
اصولآ من خودم هم فشنم و گاهی هم خشنم.

پی نوشت : مزاح های منو در مورد لینکم جدی نگیرید صرفآ جهت خالی نبودن عریضه بیان میشوند.و هر آینه خود را به زحمت نندازید برای درج لینک سایر دوستان.

شاد باش و شاد زی - دیر باش و دیر زی

نیلوفر چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 07:05

فک کنم امروز اولین نفریم که کارت میزنم... :))))
خوش بگذره صمیم جونم :)))))))

اناربانو سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 23:27

چلاملکم صمیم جون:دی

راستش در مورد پاسخ کامنت قبلت و حمید خیلی دوست دارم توی بلاگم از احساست الان (بعد از جداییمون )بنویسم اما وقتی تو مود ناراحتی عشق حمیدم دوستام توی بلاگ ناراحت میشن منم ترجیح میدم شاد باشم از از درون بسوزم. نمیدونممم کار درستیه یا غلط!!

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 19:43 http://www.eham.blogfa.com


son of a gan
پدر سوخته

ببین ترجمه هاش خیلی مثبته ... یعنی تو هم داری
به بچه ها یاد میدی همینارو بگو ...خندهههه
البته که شما استادین
بوسسسس


kisser ass
چاپلوس

god damn it
لعنت بر تو

he's Fucked
دهنش سرویس شده
(سووتتتتت)
خندههههه

thats enough of your bull shit
دیگه این چرندیات رو به من تحویل نده

tit for tat
این به اون در

cock and bull story
به من چرند نگو


خندهههههه !!!
مواظب خودت باش
راستی یه تست زدم تو وبلاگم ... بیا جواب بده.. اوگی؟؟

راستی رشت اومدی در خدمتم
بوسسسسسسس

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 19:42 http://www.eham.blogfa.com

سلاممممم
شطوری صمیمممی؟؟
خوبی؟؟
اومممممم///آخه من با تو شی کار کنم؟؟
چرا اینجوری آپ میکنی؟؟ گریههههههه
5روز 5 روز نیمنویسی... یعنی به عبارتی هر روز سر
میزنم و پیدات نیست ...
یهو که یه 2 روز نیستم شونصدتا پست میزنی
گریهههههههه
به فکر منم باش
بغضضضضض
خب........
خوبی عسیسم؟؟
نیشششش
دلم برات تنگلوده بود :دی
واژه رو عشق کردی؟؟
نیششش

اومدم چند تا فحش بدمو برممممم
خندهههه
سوء تفاهم نشه
زبون

کارت زدماااااااااااا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 19:37

سلام.....
من معمولا اینجارو میخونم ولی حوصله ام نمیاد اسم بنویسم! و یا گاها کامنت! ( داشتی صداقتو که!)
اما این دفعه برای لینک دادن به یه کلمه برات کامنت میذارم.... کلمه رو بنویس بعد هایلایتش کن (‌وقتی شوهر خانمه خوب شد و خانمه برگشت سرکارش!)..... بعد تو منوی اون بالا یا اون کنار٬ یه چیزی شبیه همون کرهه باید باشه...... بعد که بزنیش یه چیزی میاد که آدرستو میگیره و از این چیزا..... بعد اوکی میکنی و کلمه ی لینک شده آماده ست!
موفق باشی

سارینا سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 18:27

سلام..من تو پست قبل دوتا کامنت گذاشتم و کلی ابراز فضل هم در به کردم ولی دلیلی ندیدم که اسم و ادرس بنویسم ولی حالا گفتم بیام اسم بنویسم ما رو نذاری تو دسته بازدید کننده هایی که (......)!!!! هستن.راستی اون ۵۰ ٪ رو من از خودم نگفتم ها....امار رسمی دادم خدمتتون...به هر حال من بابت این تدریس جانانه تشکر میکنم...کاملا متوجه شدم چی گفتی راستی من ۴ کیلو کم دارم تا تازه به حد نرمال برسم خداییش تو حق منو نخوردی؟؟؟به هر حال موفق و شاد و خوشحال و سلامت باشین هر دوتاتون...بای.

هیما سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 13:57 http://hima77.blogfa.com

سفر بخیر!!!
امیدوارم بعد سفر ۲تا شلوارات از تنت بیفته( لاغرتر بشی)
سوغاتی یادن نره صمیم

بهار سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 13:41 http://nashenase-hamdel.blogsky.com

خوش بگذره صمیم جان. با دست پر برگرد. نترس منظورم خاطره بود نه سوغاتی.
تو رو خدا مواظب تذکر دادنت باش چون از یه اسم ممکنه چند نفر باشن. این نیلوفر ما کلی گریه کرد و دپرس شد طفلی.

نادیا سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 13:38 http://www.thesoundofmusic.persianblog.ir

امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره صمیم جون. اگه زودتر گفته بودی من هم باهاتون میومدم حیف که دیر گفتید و من وقتشو نداشتم!!

نیلوفر سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:47

راستی صمیم جون...اون نیلو خانم واسه منم کامنت گذاشته با همون آیپی به این مضمون : عزیزم من وبلاگ ندارم که آدرسشو به شما بدم و نمی تونم ای میلم رو هم بذارم . من میخواستم فقط به شما بگم که گاهی زیاده روی میکنی و مسائلی رو میگی که فقط به زن و شوهر مربوط میشه .اگر ناراحت شدی من ازت معذرت میخوام. منو ببخش
توجه داشتی؟؟؟؟؟

نیلوفر سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:42

صمیم بانو...بازم شرمنده ام... :-*

نیلوفر سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:35

ای جونمممممممممممممممممممم...قربونت برم صمیم جونمممممممممممممممممممممم...به خدا از دیروز که دیدم اون نوشته هرو کپ کردم!!! خوب خانم جان یه اهمی اوهومی چیزی...به هر حال منم خیلی خیلی معذرت می خوام بابت این مسخره بازی و لوس بازیم...
بوسسسسسسسسسسسسس

نیلوفر سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:33

ای جونممممممممممممممممممممممم...قربونت برم صمیم جونممممممممممممممممممم...به خدا از دیروز ک

مامان کسری! سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:32 http://360.yahoo.com/nikoo_marzi

به به مسافرت. خوش به حالت. منم دلم مسافرت می خوووووواد ولی با این فینگی مگه می شه جایی رفت! فرتی از بینیش آب می آد و ...... دیگه شب بیداری ما شروع می شه.
ضمنا اینجوری من از مطالب گرفت، شیطنت تو ا همههههه بیشتره! حتی از فینگیل من! بیخود به بقیه می گی شیطون!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 12:13

ما مخلصیم همه جوره.
من قربون لنگه کفش و چک و کتکت برم.پایه ی پایم.
الان مازوخیسمم عود کرده.یه ذره جنبه داشته باش صمیم. باز دستت نره سمت لنگه کفش.
بوس گنده.
مهسا.

خانمه سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 11:40 http://he-and-she.blogfa.com/

دیروز از صبح وبلاگت جلو روم باز بود وقت نشد بخونم ...امروز اومدم میبینم چه کردی با این همه پست ...
جای منم یه چند دقیقه ای زل بزن به دریا ...
به من چه که ساری دریا نداره تو زل بزن بی زحمت ...
قربون مرامت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 10:45

خوش بگذره صمیم جون.
تو طالع این ماهم اومده بود یه سفر در پیش دارم.نگو همین سفر تو اه ها.من و تو نداریم که.
من رفتم انگار تو رفتی.تو رفتی انگار خودت رفتی!!!
قربونت برم.
دلم برات تنگولیده میشه به شدت.
مواظب خودت باش.خوش بگذرون حسابی.
مهسا.

گفتم الان میای ذوق میکنی که برجسته ات کردم!!! ای بی جنبه!!!!
تو رو فقط باس با لنگه کفش و چک و کتک اینجا نگهت داشت.گفتم شاید بخوای عوض شی منم باهات درست تر !!! رفتار کنم !!!
اونم باشه!!

نگار۲ سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 10:23 http://iranegar.blogfa.com

منم میخوام سایز کم کنم ذوق مرگ شم :دییییییی

میترسم سایز کم کنی ذوقش نیاد فقط فوتش بیاد!!!!!
خب پس ایتدا دم دهان مبارک یه چسب تا کمتر بخوریم و بعد هم شروع!

رها(ستایش) سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 09:53 http://setayesh07.blogfa.com



سفر بی خطر-خوش بگذره بهتون

راستی ممنون بابت راه کار پول تو جیبی ستوندن از شوهر

اما خوب برای منی که مثل تو از بچگی از کسی پول نمیگرفتم و همیشه پو ل توجیبیم رو یه جوری خرج میکردم که مجبور نباشم از کسی بگیرم سخته

میدونم خوب متوجه منظورم میشی

اما بدم نمیاد مزه اش کنم البته نه اینکه اتفاق نیفتاده باشه نه

ولی شاید به تعداد انگشتهای تنها یک دستمان از جناب سرهنگ پول ستانده ایم

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

آقا ما یه جناب سرهنگ داریم که خداییش سرباز صفر هم حساب نمیشه جلوی زنش بس که چشم چشم میکنه!!!
پس دخل و خرجت رو میتونی به هم لقا الله بدی!!
خب حتما انگشت ها اونقدر چاق و چله بودن که کفایت میکرده همون دو بارش هم!!

ملودی سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 09:12

من کارتمو زدم اینجا اصلا کامنت نبودا.قربونت برم من مسافرت خوش بگذره شلوارا هم نوش جونت ایشالا دو روز دیگه سر بخوره از پات بیفته بس که سایز کم کردی.بعد دوباره مجبور بشی بری به پولای علی آقا که با عرق جبین در آورده یه گند حسابی بزنی دوباره شلوار بخری باز گشاد بشه باز بری بخری تا بالاخره سایزت ثابت بشه علی آقا هم نماز شکرانه بخونه که دیگه تو نمیری دو تا دو تا شلوار بخری دو روز دیگه زرتی بیاد پایین.اصولا این همه نوشتی من علاقه ای نشون ندادم بعد دو تا شلوار خریدی من گیر دادم به این دو تا.اصلا من کامنت میذارم مرتبط با موضوع میدونی که.الان هم شوشو خوابیده من دارم کامنت میذارم باید زود برم وگرنه راجع به کریستاله هم میگفتم.آخ داغ نبینی خواهر که رفتی همچین کادویی خریدی غم آخرت باشه.ببین من بلد بودم لینک بدم اینا رو که گفتی همون کاری که خودم بلد بودم یادم رفت

ببین من اینهمه افاضات کردم تو حتما منظورت خورد کردن شخصیت برجسته!!! شیکم من بود که اینهمه گیر دادی به شلوارم!!!! من خودم میدونم.اینقدر هم منو دق نده!!!!
راستی الان بسی خنده ناک شدیم با برخی مطالب!!!!!

ملودی سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 09:05

سلام عزیز دل ملودی من اومدم کارت بزنم .بوووووووووس

قربون آبچی!!!
شوما کارت نزده قبول بودین !

مریم سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 08:57 http://www.cassper.blogsky.com

سلام
مطالبت و سیو کردم که سر فرصت بخونمش. من دفعه اولی که میام اینجا ولی دفعه اخر نیست. خوشحال میشم یه سری به ما بزنی
منتظرم

خوش اومدین.
حتما.

خانم حلزون سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 08:51 http://niyaz5959.blogsky.com

خوش بگذره
من این لینک دادن رو بلد نبودم . خدا خیرت بده .

ممنونم
ربونت خودم چون ید گرفتم ذوق کردم و اونجوری ملتو گیج کردن با توضیحاتم.
حالا خدایی تو چیزی فهمیدی از مدل نوشتنم؟
فچ کنم خودم نفهمیدم چی گفتم آخه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد