من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

میجوابیم.

چند تا کامنت از قبل مونده و کامنت های پست آخر رو همه رو جواب میدم.ترو خدا انقدر گله مند نشین.رو چشمم.
نظرات 45 + ارسال نظر
azra یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 18:34 http://maheshab.bogsky.com

صمیم خوب سلام
اگثر اوقات به وب شما سر میزنم و تا به الان کم سعادتی از من بوده که نتونستم نظر بدم ولی من وبلاگ شما رو دوست دارم وخوشحالم که جزو لینک های وبلاگمه...
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم...
همیشه موفق و خرسند باشی

سلام خانومی
خوش اومدی و ایشالا دو روز دیگه فرار نکنی از اینجا.
منم خوشحال میشم.

هانی شنبه 5 آبان 1386 ساعت 16:29 http://www.honeey.blogsky.com

سلام بر صمیم گلم.چطوری خانوم؟
دلم کلی واست تنگ شده بود.پست قبلیت خیلی باحال بود.خستگیم در رفت.
راستی منم اپیدم.وقت کردی یه سری بزن.قربونت برم.بوووووووس

سلام
خوبم.یعنی دارم خوب میشم از این گند زدنام به روح آشپزخونه!!
ممنونم.حتما.

[ بدون نام ] شنبه 5 آبان 1386 ساعت 12:14

تو هنوز نآپیدی که باز.مث اینکه تو کتک لازم شدی.اونم درست و حسابی که ....من دو روز نت نداشتم.اچ تی ام ال خونم به شدت کم شده.تو هم که......لا اله الا الله....مهسا

من چرا هر وقت آپ میکنم بعدش میام تهدید های تو رو میخونم و خندم میگیره؟!!!

سحر شنبه 5 آبان 1386 ساعت 09:30 http://cometotellyou.blogfa.com

سلام صمیم خانوم.
من خیلی وقته از طریق وبلاگ بعضی دوستات با وبلاگت آشنا شدم و وبلاگتو می خونم ولی هیچ.قت کامنت نذاشتم. ایندفعه هوینجوری دلم خواست لا اقل بگم که یه خواننده ای هم داری که روحت هم خبر نداره:)
خیلی خیلی پر انرژی و بامزه می نویسی من هم اگه مادر شوهرت بودم خیلی دوستت می داشتم عزیزم. من کلا عاشق آدمهای شیطونم چه دختر چه ... :)
راستی در مورد مسواک : دقییییییییییییقا من هم همینجوریم. :) چه تفاهمی!

آخی !!اینهمه وقت آروم میخوندی و مثل بچه خوب میرفتی خونتون؟!!
قربونت خانومی.انرژی من شماها هستین.بیا ببوسمت نوه عزیزم!!
میگم مگه چند سالته که به مادر شوهر بودن هم فکر میکنی.؟فکر نکنم بیشتر از ۲۵ باشی.
الهی شکر که کرم ها دندونای فقط من رو گاز نمیزنن!!

الهام-پافا-جواهر ی در قصر شنبه 5 آبان 1386 ساعت 09:18

سلام گلم
وبلاگ خیلی قشنگی داری
به ما هم سربزن
موفق باشی

ممنون.چشم.

فریبا شنبه 5 آبان 1386 ساعت 07:14 http://faribaneh2007.blogfa.com/

سلام صمیم جان
فکر کنم شما بودی که از عابرای پیاده ایی که بی سر و صدا به وبلاگت سر میزنن و رد پایی از خودشون بجا نمیزارن گله کرده بودی ... باشه چشم ... منم از این به بعد یه رد پا میزارم برات ... فدات

نه من نبودم.ولی توقع خیلی ها هست.
ممنونم.فدای رد پات .فقط تو برف نباشه که آب میشه نمیبینمش.!!!!!

پرند نیلگون جمعه 4 آبان 1386 ساعت 21:11

صمیم خیلی دوستت دارم ، چاکر مخلصتم !
فچ نمی کردم تو از این حرفا بزنی ( شما و کم آوردن ؟؟؟؟؟ ) شما سروری !
دوست دارم بخلت کنم بخاطر همین چیزا!
راستی ! انگده گفتی ریش بابا من هی هوس کردم . حالا یکی از فامیلامون از مشهد برام ریش بابا فرستاده ! حالا یکی تعبیر کنه ریش بابای نطلبیده هم مراده یا نه ؟
در مورد پیشنهادت هم اگه مجرد بودم فکر می کردم ، اونم از اون فکرا !!!!!!!!!!! ولی حالا نمی شه ! مگه اینکه جسدم فکر کنه !
دوستت دارم . شاد و پیروز و بکام باشی همیشه خوشمل خودم !

حالا من یه چیزی گفتم تا دل تو خوش باشه دختر!!
خدا به تو و صاحبت یا همون شوهرت رحم کنه.خوبه هنوز بهش فکر نمیکنی!!
ممنونم.تازه ورزش رو هم دارم جدی میگیرم.شاد شاد باشی.

زهرا جمعه 4 آبان 1386 ساعت 11:42 http://777rosesorkh.blogfa.com

چند روز مسافرت من چقده فعال شدی صمیم جون ...ولی همه پستا رو خوندما ...جا نموندم!!!!!!!!!!

تو کجا رفته بودی خانم مارکو چلو!!
تبریک...

دنیا پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 20:10 http://www.world-of-mine.blogfa.com

سلام عرض شدصمیم خانوم جان/خوبی؟/کجایی ؟/هنوزدرحال جوابیدنی؟

آره دارم میجوابم.
همین دور و برا دارم آتیش میسوزونم دودش از کالیفرنیا در نیومد هنوز؟!!

یگانه پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 18:55

حدودآ ۱ سالی میشه میام وبت رو میخونم صمیم جون !‌ اما هیچ وقت کامنت نذاشتم!
حالال میخواستم ببینم نمیشه هر شب آپ میکنی ؟؟؟؟
آخه من هر شب بهت میسرم! D:

فدات شم من معمولا روزا میتونم آپ کنم چون چند وقتیه مودمم فوت شده و من از خونه نمیتونم.
در اولین فرصت چشم.

√ҰâŞâmįη پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 16:24

صمیم اگه گفتی کی میای :دی

وقتی هویجم رو خوردم مامانی!!

نادیا پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 13:10 http://www.thesoundofmusic.persianblog.ir

صمیممممممممممممممممم کو لینک من پسسسسسسسسسسسسسس. این همه اومدم برات یخ حوض شکستم این بود جواب من؟؟؟؟؟؟؟ من میخوام رو پای تو وایسممممممممممممم. مرسی اومدی خوندی و مرحمت فرموده قلم در دست گرفتی و انشا نوشتی. راستی من ادبیات انگلیسی خوندم. چه ربطی داشت؟؟؟
I dont know!

یخ حوض شکستن یعنی چی!!؟
فدات شم پس همرشته هم هستیم.
باز تو ناشکری کردی؟میدونی که من خیلی کامنت گذاری نمیکنم و بسی همای سعادت اومد ه بود سراغت!!!؟
take it easy.

optimist پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 10:55

سلام صمیم خانوم گل گلاب !
خوبی ؟؟؟؟

یکم این که حالا این شباهت ها با کی هست ؟؟ به گیلاسی می خوره ، بله ؟

دوم این مهربونی ها و از خود گذشتگی ها کار دستت می ده ، آخه چه ارتباطی داره که گره ی همه را شما از کارشون باز کنی ؟

سوم من عرض کردم خدمتتون که تعداد پست ها را توی صفحه ی اصلی کم کنی نه که کم بنویسی عزیززززززززززززززززززم ! OK ؟

سلام عزیزم.تو چند وقته کجایی؟

آره شبیهه کمی تا قسمتی ابری!!
نمیدونم والا.دلم میسوزه میگم بذار زکات علمم رو بدم!!!
فهمیدم.چشم.

زیبا پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 09:27 http://ziba-2006.blogfa.com

سلام صمیم خانم
خوبین انشااله
مدت زیادیه وبلاگ شما رو می خونم امروز می خواستم با اجازتون لینکتون کنم. وبلاگ رژیمی رو هم از دیروز می خونم. فقط متأسفانه به درد من نمی خوره آخه من باید برعکس شما رژیم بگیرم. اگه بتونید تو اون زمینه هم بنویسید خیلی عالیه.

سلام زیبا جان
خوش به حالت که مثل من نمیخواد حس حمل دنبه ببعی بهت دست بده!!
شما صاحب اختیارید.خوشحال هم میشم.دروغ چرا!!

نیلوفر پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 07:12 http://ajoojmajooj20.blogsky.com

سلام عزیزم...پست جدید پیلیز!!!
راستی ..میدونی اولین وبلاگی که خوندم مال تو بود و میدونی که دیگه نشد که نخونمش...یعنی منو گرفتی بد جور...همه مطالبتو دوست دارم صمیم

نیو پست ایز ردی فور یو. اینجوی یور سلف.
راست میگی.؟پس چه حسن افتتاحی!!!!
ممنونم.

ژ یگولو پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 00:09

سیلام...

هر جور راحتی صمیم جان...:دی

اون چادر بستنتم حال میده ها..فقط وایسم بهت بخندم...خندهههههه...

ای ملاجم..نامردددد...

من که میدونم عکسمو داری تازه ازش پرینت گرفتی قاب کردی گذاشتی رو تیفال خونتون همش جلو چشمت باشه یه وقت دلت نگیره که...:دی..خندههه..سوت...

صمیممممممممممم...

هیچی..هویجوری..:دی

سلام .
میگم با من مثل این خانوم محترم ها حرف برن لطفا!!!!!!!!!!!همش داری شخصیت منو زیر پاهات خورد میکنی و میریزی دور!!!!!!!
من چی از خانوم دکتر ها کم دارم مگه؟ همش هم در میری و فرداش یه متر ((غلط کردم!)) ردیف میکنی برام!!گرفتی چی گفتم؟!!(نیش!)

ملودی چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 19:35

اینو تایید نکن جیگر جون اصلا بذار ببینم تاییدی هست یا نه ضایع بازی نشه

خیلی توپ بود.چه جالب بود ها!!!
تو هیچ وقت ضایع نمیشی عزیزم.من خودم استادم تو ضایع شدن !!
ممنونم هزار تا.قربونت ملودی جونم.

همدل چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 14:26 http://hamdellife.blogsky.com

خیلی قشنگ می نویسی صمیم جون . پیش منم بیا عزیزم خوشحال می شم

سلام عزیزم.
قربونت شرمنده میکنی منو.
حتما.

نادیا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 11:27 http://http:www.thesoundofmusic.persianblog.ir

سلام صمیم با مزه. من همیشه وبلاگتو ماجراهای شگفت انگیزتو با شوهر و قوم شوهر و مامان جونت میخونم. ولی با یه اسم دیگه کامنت میذاشتم. حالا یه وبلاگ زدم به اسم نادیا. دوست داشتی بیا بخون. یه لینک هم بده که مردم م بیان استفاده کنن. جای دور نمیره. منم تو این غربت از تنهایی در میام.والا بخدا.

سلام نادیا جون
میگم آدرسی که برام گذاشتی یه جوری نبود به نظر خودت؟!!!
فدات شم من بیچاره شوهرم کجا بود که قومش باشه.ما از دار دنیا یه مادر شوهر داریم و یه گله فامیل!!!
اون جای دوری نمیره ات وادارم کرد بذارم تو زندگی رو پای خودت واستی عزیزم.!!(نیش!!)

مرتضی چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 10:38

سلام
شما چقدر با هم دوست هستید!!!!!!!!!
شلوار اون زهره هه رو میکشم به سرش ها!!
بیچاره علی

آخی هنوز نیومده دیدی ما کله پاچه هم رو بار گذاشتیم اینجا!!
نه !ما داریم با هم شوخی میکنیم منتها یه مشت سبزی هم ریختیم تو کوچه و دور هم هم میگیم میخندیم هم سبزی پلوی ظهر آقاهامونو جور میکنیم.شوما خیلی تعجب نکن دادش من!!

هیما چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 10:33 http://hima77.blogfa.com

پست جدید می خوام یالاااااااااا!!!!!

الان نداریم والالللللللللللللللللللاا !!!!!!!!!

پرند نیلگون چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 10:09

نه ! مث این که ...
آقا ما غللللللللللللللط کردیم از اولش! غرض فقط عرض تفریک بود و بس !
خودتم بسی دوست میداریم ! خیلی باحالی !
خوب شد باهات فامیل نیستم . چون دوس ندارم فرت و فرت کم بیارم !

پرند جان من تو رو به عنوان زن بابام هم میتونم دوست داشته باشم ها!! بازم روش فک کن دخترم!!
اون جمله آخرت منو کشت چون خدایی خودمم داشتم کم میاوردم که دیگه چی بنویسم برات که ختم به خیرش کردی.صلواتتت!!

ژ یگولو سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 23:41

هرکی جواب منو بخونه بی برو برگرد میگه دیوونه ای صمیم.از اون لحاظ خوب باحالشا..من هم میگم دیوونه ای هم میگم شیطونی و هم میگم محشری تو دخمل اشپز باشی...:دی

تو حالا هی زور بزن حال منو بگیر...ولی فایده ای ندارها گفته باشم..بعدم اینکه این زور زدنات یه فایدهع داره فقط..اونم اینه که تو لاغر شدنت بهت کمک میکنه..خندهههههه..فرارررررررررر...

ریخت بیریختمم که یه بار تو عکس بیشتر ندیدی اونم پاکش کردی که نامرد...:دی

خوش باشی..فعلا...

البته که من چادر بستم به کمرم تا خول بودن تو رو کنار خنگی خودم ثابت کنم!!
از جواب ها خوشت اومده انگار پس پیش به سور کفگیر و ملاقه برای ملاج شما!!!
اولا من از ترسم عکست رو ندیده و نشنیده دیلیت کردم تا شب کابوس نبینم
دوما قوه تخیل من قویه مادر!!

پرند نیلگون سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 23:03

چی ؟ هان ؟ یهنی که چه که شما فچ کردی من خیلی با ادبم هان ؟
که می خوای منو بی ادب کنی از آخر ؟ خب بابا بیا از اول بکن بی ادب مارو ! یهنی ما رو بی ادب کن ! اااا نداشتیما !
ما خودمان بسی بسیار زیاد بی ادبناک و پررو و سانسور بشو و خودسانسور کن هستیم ! بلای ما از جان شما و بلباگتان( همون وبلاگه ) به دور ماناد همی !
دوستت دارم فجییییییییییییییع
من عاشق اون بابایی هام که دخمل .... مامانتون که اینورا نیستن ؟ اگه هم هستن ساتور ماتور و چاقو ماقو رو از جلو دستشون جمع کن بی زحمت !
خودت بهتر میدونی من چی فرستادم واسه بابایی گلتون . انقدم خودت به کوچه ...چپ نزن پلیز! به دردتو نمی خوره ! ازش استفاده نکنیا!
بوسسسسسسسسسسس

اون فجیع گفتنت رو حال کردم خیلی!!
مامانم اگه نیس خودم که هستم در خدمتتون!!!بیا و دست از سر این پیرمرد بردار و بذار زندگیشو بکنه انقدرم از چیزای بیتربیتی و اغوا کننده نفرست براش.میام حالتو میگیرم ها!!!

انار بانو سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 21:56 http://pomegranate-lady.blogfa.com/

دلمان برایت بسی تنگ شده بود. گفتیم نظری بگذاریم. البته خداییش نوشته هاتو میخوندم. اما فرصت کامنت گذاشتم نداشتم. شرمنده تم صمیم جان!!:بووووووووووس

سلام انار جونم
آی من خیلی باهات کار دارم یه سر میام اونجا و لیست سوالاتم رو هم با خودم میارم.بوس باربی خانوم.

علی و یاسمن سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 16:09 http://www.yasegoleali.blogfa.com

سلام سلام
خدایا…………………!
به هرکه دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است و به هرکه دوست ترمی داری بچشان که دوست داشتن ازعشق برتر.
به ما هم سر بزنید.

خدایا دکتر علی شریعتی محبوب من را بیامرز .
باشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 11:12

تو یه چیزیت هست صمیم.انگار باز اتفاقی برات افتاده که نمی نویسی.نگرانتم ها.نکنه بازم مشکلی برات پیش اومده؟(باورت می شه به جای بازم ،اول نوشتم بزام!!!)مهسا.

سلام این پاسخ به کامنتی که ۱۲۰۰ سال پیش گذاشته شده می باشد....لطفا تعجب نکنبد.
تو میتونی همون زاییدن رو بنویسی یا اگه دوست داری انجام بدی!!راحت باش قربونت...

خانمه سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 10:38 http://he-and-she.blogfa.com/

ببینم به کامنتدونی پست قبلی رژیم دادی؟؟؟ کامنت ما پریده یعنی؟؟؟

نه خانومه عزیزم
الان دارم جواب مبدم!!یه دو هزار سالی گذشته فک کنم الان!!!!!!!

کاوه - روزمرگی سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 09:55

سلام دوست عزیز

نه نه نیومدم که نظر بدم .

فقط اومدم ببینم هنوز لینکم اوله یا نه که بحمدلله خرسسسسسسسسسسند شدیم ازینکه دیدیم لینکمون هنوز اوله.

انشالله همیشه اول باشید .

سلام کاوه خان
اون نه نه اولت منو کشتوند به خدا!!
ببین! من سعی میکنم لینک تو رو در صدر نگه دارم.خیالت جمع.اینقدر هم شبا کابوس نبین و داد نزن تو خواب!۱

ّایرینا سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 05:36 http://irini.blogfa.com

سلام علیکم!! نه بابا من ژیگولو رو چه میشناسم من طرف حسابم تویی!! حالا اون بنده خدا بخاطر کم توجهی شما کتک میخوره!!!!! هنوز لینکشو ندیدم ولی از نوشته های محبت امیز (!!!!) شما فهمیدم یکی از خواننده های پارو پا قرص اینجا است !!

ژیگولو یک عدد انسان نمایی است که رو اعصاب من فیل آبی!! پرورش میدهد و من تا نکشمش ولش نمیکنم.
آره برو ببین چیا که در جوابش ننوشتم مادر!!

ّایرینا سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 05:28 http://irini.blogfa.com

سلام صمیم خانم گل!!!!!!!!
پارسال دوست امسال آشنا کجایی بابا! من اگه به امید تو مونده بودم که از غذا افتاده بودم!!!!!
1 کیلو چاق شدم خدا بگم از سر تقصیراتت بگذره که هر چی میکشم از دست تو است هر روز بلاگتو میخونم باید همونو بخورم!! حالا کالری هاشم ندارم!!!! دیگه 1 دو بشقاب هم که چشم گاو است من کالری های کشک و بادمنجان لوبیا پلو فسنجان الویه ته چین و کلا هرچی غذای معروف است را میخواهم.... به عنوان تخفیف در مجازاتت(!!!) هرچی رو که خودت دوست داری بنویس یه ایمیل بزنی بد نیست ها!! یه کم دل به کار بده !!!!!!!!

تبریک بابات دمبه های جدید!!!!
ببین من قبل از این جواب کلی برات پاسخ های رنگ وارنگ گذاشتم.یه دوری بزنی پیداشون میکنی.

نیلوفر سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 02:02 http://www.hormozgangagool.blogfa.com

سلام عزیزم من عاشق نوشته هاتم هم جذاب هم اموزنده(چشمک) من دارم براحتی تجربه کسب می کنمD:

راستی یه سر به وبم بزن خیلی خوشحال می شم نظرتو بدونم

صمیم جونم دوست دارم(بوس)

اون بخش آموزنده که اند پینوکیو بود !!ها ها ها
چشم.دارم میام.

solmaz دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 22:29

salam samim jan,
age e-mail addreseto lotf koni bedi mamnon misham
ye soal dashtam ke mikham az tarighe e-mail azet beporsam..

سلام عزیزم
alisa5050@yahoo.com
منتظرم.

امین دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 21:38 http://www.ketabe-zendegim.blogsky.com

سلام
صمیم این نظر رو تایید نکن
این نظر ما جریان داره برا خودش ، داشتم نظرایه گیلاس رو میخوندم بعد چشمم افتاد به نظر تو ؛ خودمونیم خدایی فک نمیکردم تو اصلن بتونی جدی باشی ، همچین باکلاس شده بودی که تا نیم ساعت داشتم میخندیدم و البته همچنان خنده هه ادامه داره
نگا واجب شد این سری که امام رضا طلبیدمون یسر بیام دانشگاتون تو رو ببینم (نگا تو ادرس بده من میام از دور میبینم میرم که تو منو نبینی (نیش))
ضمنن کشته اون نصیحت کردنتم

الان من با نیش باز دلم خواست این کامنت رو تایید کنم و تو هم مثل اسفند رو آتیش بالا پایین بپری!!
آدم خنگ!! من همه جا ذلقک نیستم دیگه!! تازشم اوفففففیینا فک کردی من الکی آدرس مادرس میدم به کسی که مامانتو بفرستی واسه خواستگاری شوهرم؟!!!
الان به این حرف های من فک کن تا دو روز و بعد خبرش رو بهم بده که اون موقع که داشتن خاکت میکردن چه احساسی داشتی دخترم!!!!!!!

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 16:56 http://www.eham.blogfa.com



سلام خانوم صمیم خانوم
اسم پستت به جای گلابی باید هلو میبود ..چون ما را بسی خوشحال نمود ...

ببین به نظر من تو یه روزی ( شاید 100 سال دیگه) ولی بالاخره یه آشپز خیلی توپی میشی
چون علاقه ت و پشکارت محشره... از علایق خریدتم کاملا مشخصه

راستی اگه کارت زیاد ه و بیزی هستی کامنتا رو جواب نده
ما همینجوری امممم دوستتتتتتتتتت داریممممممممممممممممممممم

قوبونت ...

بابا گلابی منظورم اون گلاب به روتون بود دیگه! اونجا نمیرن که مثل هلو قورت بدن اونا رو که !!(ایییششششش!)
تو چقدر تو تشویق ملت به همه دلگرمی میدی.الان اشک تو چشمام جمع شده از اینهمه بزرگواری تو!!!!!!!!!

آشپز مدرن دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 12:59 http://monnom.blogfa.com

سلام دوست تازه. دوربین همسر من کانون ۵ هست که تقریبا حرفه ای یه. آخه کارش تقریبا عکاسی یه!!!!
ممنون از لطفت عزیزم.

دیجیتالی دیگه!نه؟
خیلی خوشگلن.غذاهاتو میگم.دهنم آب میفته.

X دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 12:57 http://stillness.blogfa.com

من واقعاً درک نمی کنم شماها واسه چی قبل از دستشویی رفتن همه ی بند و بساطتون رو در میارید!!! آخه مگه یه شلوار چقدر دست و پا گیره؟

فدات شم اولا بند نداره و بالاش با سنجاق قفلی وصله به بالاتنه چون لاغر شدم!!!
دوما دو دفعه که تو هم بری و خیس اب بیای بیرون و شوهرت از همون دم در بهت بگه برگرد همون تو و تا خشک نشدی !! حق نداری بیای پیش من شما هم ترجیح میدی کلهم اجمعین شوت کنی بیرون همه این چیز های دست و پا گیر رو!!!
مشکل از سیستم ماست البته انگار!!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 10:32

احتمالا کتک بخوای .من این روزا دست بزن پیدا کردم میم جون....سوت....خلاصه از ما گفتن.نآپونی می زنم چپر چلاقت می کنم گلم.مهسا.

سلامی دوباره و پونصد باره!!
میگم اون کلمه نا مانوس ((گلم))به کلمه مانوس (چپر چلاقت!) نمیخوره یه ذره!!!
من بلاخره نفهمیدم منو دوست داری یا میخوای ناکارم کنی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 10:30

سلام.چرا نمی آپونی آخه.دلم می تنگه برات.نکنه گرفتار همین دختری شدی که قراره بهش درس بدی!
خدایا صبر جمیل برای صمیم.صبر زهره برای علی.صبر مهسا برای تقی...مهسا

مهسا جون مطمئنی حال عمومیت خوبه؟!!!
من میگم شب خانومش شام درست نمیکنه تو میگی همون دختره رو میگم؟!!!!(دو شاخ + مقادیری سم در اومد ازم!!)
بلا تقی کیه دیگه!!!شلوار اون زهره هه رو میکشم به سرش ها!!

ژ یگولو دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 00:53

سلام عزیز دلم..خوبی صمیم جان؟

من کامنتی که واسه گیلاس گذاشته بودی رو خوندم...

صمیم حالم خرابه..شبا بد جور افتضاحه حالم..اگه یه وقتایی دلخور میشم یا کامنتم جوریه که اینجوری مینویسم خودمم شرمنده ام و بدش پشیمون...

من بی توقع شماها رو دوست دارم باور کن...
هیچ منتی سر هیشکی ندارم..ولی واسه خیلیا همیشه کامنت میزارم که سالی یه بارم من کامنتشونو نمیبینم..هرکی بیاد و ببینم اومده کانتشو واقعا خوشحال میشم ولی حتی اگه نیومدنم میگم حتما کار دارن..بیکار نیستن که مردم و میگم خیالی نیست..چون دوستیاشون و معرفتشون ثابت شده اس..تو..گیلاسی...و چندتا دیگه از بچه ها رو با همه وجودم دوستتون دارم و وبلاگاتونو حتی زودتر از وبلاگ خودم باز میکنم و میخونم...

به هر حال..اگه یه وخ حرفی چیزی میزنم بزار به حساب حال و روز بیریختم...

خوش باشی همیشه عزیزم..فعلا...

سلام ژیگولوی به هم ریخته و ژولی پولی!!
شرا آخه!! نه تو همیشه یه چیزیت میشه !!میگم روانپزشک آشنا دارم اگه خواستی یه سر پیش دامپزشک هم برو بد نیست!!!(دلم میخواد این فرمی حرف بزنم باهات!)
بعدشم مثل ننه بزرگ ها انقدر غر نزن.بشین سر کار و زندگیت و هر روز یه پست واسه من بنویس و یه کم کار خیر انجام بده و روزی ۱۰ دقیقه ورزش کن و آب سرد بریز رو کله ات و نون بپز و جارو کن خونه رو و به شوهر و بچه هات!! برس میبینی که انقدر ها هم سخت نیس!!
نه میذارم به حساب ریخت بیریختت!!!!( آخ جون حالت گرفته شد راحت شدم!)

سلام دوست عزیز

معنی اول پست قبلیت و نفهمیدم : دو نفر تو دو شهر جدا . . . .

بعدشم باید بگم صمیم بانوی عزیز . کلی از اخلاق های خوبت و رو کردی . پس باید گفت آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری (ازین نیشخند ها ) .

بچه که بودم بینیم پلیپ داشت و شبا یک فس فسی میکردم وقتی میخوابیدم .

به این علت هر شب که من کنار تلویزیون خوابم میرد باباهه ما رو از خواب ناز بلند میکرد و میفرستاد دشویی تا بینیم و فین کنم.
منم ازین کار خیلی بدم میومد . خب خداییش خیلی ضایس ادم خواب الود اب بزنه به صورتش.
باباهه وا میستاد پشت در دشویی منم از داخل صدای فین کردن و با دهنم در میاوردم .
جالب اینجا بود که وقتی میومدم بیرون بابام میگفت . خب بیبین حالا چقد راحت تر نفس میکشی.
منم تو دلم . . . . .

خداییش باید قدر همچین مردای خوب و نازنینی ( همسرتون ) رو دانست (جدی گفتم اینو ها )

ایام بکام

اگه یه سر به وبلاگ گیلاس خانومی بزنی از خنده که روده بر میشه هیچی دهنت از باز میمونه!(لینکش از پایین صفحه من اولین هست)
آخی چه بابای مهربونی!!هر چند واسه خودت میگفته.تو هم خوب دورش میزدی و با اسب نامردی از روش پیتیکو پیتیکو رد میشدی!!
علی یه مرد فوق العاده است.همه میگم نمیدونم چرا این کارا رو باهاش میکنم.حرص خوردنش رو دوست دارم جون خودم.قضیه همون سادیسمه است دیگه.
ممنون.دارم میام اون ورا ببینم چی نوشتی.
فعلا.

ملودی یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 19:29

صمیم جون قبلی رو خوندم ولی چون نیخوام سر هم بندی کامنت بذارم بازم میام .اومدم اعلام کنم که بووووسسس .اینو هم جواب نده ننه هر چی آدم مینویسه که تو نباید جواب بدی.خودتو خسته نکن بازم بوس

سلام عزیزم.فدات شم مهربون. مگه میشه کامنت ننه ملودی رو جواب ندم؟تا باشه از این زحمت ها واسه چاق ها!!!!

بیژن همشهری گیلاسی یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 10:29 http://www.ritajoon.blogfa.ir

سلام صمیم !!!
میدونی علت این غیبت کبری چی بود
آنتن وایرلسمون از بالای پشت بودم افتاد وخوردو خمیر شده بود منم بخاطر اینکه به بقیه ثابت کنم به اینترنت اعتیاد ندارم تا همین دو روز پیش ازخیر درست کردنش گذشته بودم
-----
فعلا

آخی چه مشکل لا ینحلی داشتی ها!!
میتونی راحت باشی سرباز!!!(نیش!)

پرند نیلگون یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 10:21

اااااااااااااااااااااااااااااا می بینی منو تو رو خدا ؟
من هی می خوام به بابایی تبریک بگم ، هی یادم میره : بابایی صمیم ! مبارکه ! ایشالله ۱۰۰ ساله شید ، نه ۱۲۰ ساله شید ، نه ۱۲۰ سال کمه ، همیشه زنده باشید !
با شادی و سلامتی در کنار عزیزانتون !
ببخشید که دیر شد ! کادویی مو دادم صمیم براتون بیاره . تو رو خدا بگیرید ازش ها ! نکنه ۱ وقت یادش بره یا ... !
بای بای

پرند جان؟!!
آش نخورده و دهن سوخته نکن ما رو .حالا مامانم اینجا نیست راحت باش در گوشم بگو برا بابایی ما چی چی فرستادی؟چون بدون اجازه ات کادوش رو باز نمی کنم!!!!!!!
تازه میدونستی بابایی من دختر خوشگل ها رو ممکنه بخور ه ها!!مثل من!

پرند نیلگون یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 10:19

آخی نازی چقدر سرت شلوغ شده !
آخه جواباتم مث پست هات بامزه و خوندنیه !
من از اون « بسی غلط می کنند » خیلی خوشم اومد . کلی حال کردم باهاش .
شاد و پیروز باشی خانومی !

ممنونم عزیزم.
من آخر تو یکی رو بی ادب میکنم!
شاد کام و کام کام باشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد