من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

طویله اجاره میکنیم!

من الان تو شوک هستم.تا اطلاع ثانوی شوخی موخی با کسی نداریم!!!!!!!حتی شما صاحب خونه عزیز که یههههههههههووووووووویی همین امشب کرایه ۸۵ متر آبارتمانت رو دوبله!!!!!!کردی!حیف اونهمه جینگیل بازیایی که واسه خونت کردیم و  مانی همش رو هم خودمون دادیم تا خونت به جلوه اومد.نا کس سر شام خبر خوش!!!رو داد و همه ساندیچ خوشگلام که تو سان میکر درست کرده بودم  هم زهر جونمون شد!!

بعد نوشت ۱-- حالا ما چکار کنیم؟

۲- یه خاکی میریزیم سرمون دیگه!شماها چرا جو گیر شدین؟

۳-داشتم با صدای بلند تو کوچه خلوت صبح گاهی واسه خودم آواز می خوندم که دیدم همکار سرویسم کا یه اقای جدی و  کمی خرکیه  داره میاد و دستش رو هم رو لوزالمعده اش گذاشته و میخنده!! به قول مامانم: مرتیییییییییییییکه بفیوز!!

 

نظرات 20 + ارسال نظر
نیلیا چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 21:37 http://ice-princesss.persianblog.com

واقعآ تبریک میگم . چه به موقع هم خبر داده لامسب :ئ:ئ:ئ ... (اینا فحش بود) :ی:ی:ی

ممنون از تسلی دادنت!!!!!!

محیا چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 18:05 http://mahighermez72.blogfa.com

اگر تهران باشین که عادیه!
اگرم تهران نباشین بازم عادیه! =))
البته زیاد تو جریانات نیستم!یه چیزی گفتم حالا!
قشنگ می نویسین کلی :) !
شاد باشید!

هر کی به اندازه وسع خودش !!والا تو همون تهرانش هم به گفتن عادیه وگرنه دل همه خونه تهران و غبر نداره به قول تو.ممنون .شاد باشی.

رها(ستایش) چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 14:42 http://setayesh07.blogfa.com


خونه قبلی که قشنگتر بود چرا اومدی اینجا؟؟؟؟

با اون عکس قشنگش....

خوب بیچاره حق داره دیگه زندگی خرج داره از شما نگیره چکار کنه بره دزدی؟؟؟/

اما خودمونیم ها این بازیه که تو پست قبل گفته بودی چه جوری بود من که سر در نیاوردم؟

خوش بگذرون

چون فیلتر شده بودم.مرسی بابت عکس.
مزدوجا میفهمن چه مدلیهوتو خیلی غصه نخور.... دی!

پریسا چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 14:16 http://21mehr.blogfa.com

سلام صمیم جونم گلم
خوفی؟
پسسسس پاسخات کوشن؟
من همون طور که قبلا گفتم وبلاگتو همیشه می خوندم ..الانم خیلی خوشحالم که اومدی اینجا جواب می دی و اینا
اینجوری خیلی باحال ترههههههه... تازه کلیم کلاس دارهههههه :دی
آی لاو یو
زاستی بالاخره فهمیدم الان کجایییی :دی ... حال می کنی پشتکارو؟
سی یو
بوس بوسسسسسسس

سلام پریسا جون.
عزیزم تا یکشنبه اصلا تنیتونم جواب خوب بدم.چون کنکور و این حرفاست.اگه میشه صبر کن به زودی میلم رو چک میکنم.قربونت و شرمنده.

ژ یگولو چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 00:53

سیلاممممممممم صمیم خانومی...خوبی؟؟

اوه...نکنه پسرش مث من دوماد میشه هی؟؟
ما تا میخواییم مستاجرامونو بیرون کنیم بابام اینا بهونه میارن علی رو دوماد کردیم خونه میخواد...:دی..تا حالا دو بار دوماد شدم به سلامتی..خندهههه...

صمیم همه جورشو امتحان کردم..نیمشه...باهوشه این اندام من..زود میفهمن...حالا یه کار دیگه بیا بکنیم...یه بوم دیگه پیدا کنیم..ها؟؟ ایا..:دی

راستی تر..کلمنتتم دیدم واسه گیلاسی..ببخشیدا البته فوضولی هم شدا..ولی شد دیگه:دی..خجالتم دادی عزیز...

خوش باشی..فعلا...

ساندی سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 22:05 http://blueesky.blogsky.com

سلام...
عجب آدمیه این صاحبخونتون...واقعا دوبرابر کرده؟....امیدوارم زودتر خونتون اماده بشه از مستاجری راحت بشید....وای یه بار من داشتم آواز میخوندم یهو دیدم ملت پشت سرم تو خیابون دارن بر بر نگام میکنن...فچ کن...من نمیدونم اونهمه آدم ساعت ۷ صبح اونجا چیکار میکردن...به قول مامان شما....:دی
اجازه هست لینکت کنم؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 21:12

می دونستم مشهدی.می خواستم مطمئن شم.

لیمو سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 14:59 http://limokocholooo.blogfa.com

خانم اجازه من شوخی ندارم منو دعوا نکنیا همین جوری اومدم
منظورت از صدای بلاند تو یه کوچه خلوت چقد بلند بود؟ و چه شعری رو داشتی میخوندی؟
عزیزم جزئیات خیلی مهمه

قزن قلفی سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 13:46 http://afandook.persianblog.ir

گند بزنن این مملکت رو هیچیش رو حساب کتاب نیست ! تف تو روی پ ر ز * د ن= ت خوشگلمون !!!!!!!!! * * * * * * * اینا تفامه شبیه ستاره انداختم براش حال کنه ! =))

مهسا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 11:26

مگه شما کدوم شهر زندگی می کنین؟
می دونم تهران نیست البته....

مشهد عزیزم.

نرجس سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 11:16

پس از کرایه خونه ةای اینجا خبر نداری....
برق از سر آدم می پره!
خیر سرشون من آخر نفهمیدم خونه چه ربطی داره به بنزین که این خاک بر سر هر وقت گرون می شه دودمان ما به باد می ره....

مال ما که خیلی وقته به باد رفته!دودمان رو میگم!
آره.شماها دیگه چی میکشین.خدا رحم کنه.

ماریا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 09:51 http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام درست میشه امیدوارم البته من میدونم چی میگی ما هم مستاجریم ولی صاحب خونمون خیلی بدجنسه پول گاز و برق و همه رو از ما میگیره

سلام.البته صاحب خونه ما اصلا بدجنس نیس و کلی هم مهربونه ولی مجبور به این کار شده حتما. تازه مگه خله از بقیه عقب بمونه آخه!!!!!
میفهمم چی میگی.

شراره مامان بردیا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 09:33 http://mamanighashang.blogfa.com

سللللام صمیم گل.
۱۳ روز به سالگردتون مونده همششششششششششش.
منم لینک کن دیگه. توی بلاگفا که زورمون بهت نرسید اقلا تو بلاگ اسکای برسه:)))))))))))))
به علی خان سلام برسون:))

سلام شرر جون!!
بابا روز شمار!!بابا تقویم تاریخ!!کلی ذوق کردم که یادت هست.ممنونم.
اونم به چشم.ولی من همیشه فک میکردم شاید تو خوشت نیاد لینکت کنم.!!چرا آیا؟!!!!!!

رز سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 07:45 http://www.rosaceous.blogfa.com/

سلام.
از دست این صاحبخونه ها، آدم بیچاره می شه اگه مستاجر باشه، آی آدم کفرش می گیره دوسوم حقوقش رو بده به صاحبخونه ها که به قول مامانم سیرمونی ندارن! البته بی انصافاش رو می گماااااااااااااااااااا
امیدوارم یه خونه مناسب پیدا کنید، راستی یادمه که شما خونه خریده بودین که به خاطرش اون سفر رو نرفتین، نه؟

سلام رز عزیز.
دو سوم حقوق به گفتن راحته!وقتی فک میکنم چقدر زحمت کشیدیم براش حیفم میاد.ولی به اونا هم حق میدم.خونه ساختن و خودشون زحمت کشیدن حالا نتیجه شیرینش رو میخوان دیگه!
آره.خونه خریدیم.ولی تا ۲۲ ماه دیگه ساختن مجتمع تموم میشه.پول پیش اولیه رو داریم میدیم هنوز.

اقلیما سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 03:52 http://yedokhtaremahtabi.blogfa.com

سلاممم
من الان خیلی خوشحالم.آخه بعد از یه ماه تونستم وبلاگتو باز کنم.
امید وارم مشکلتون هم حل بشه.
راستی خوشحال می شم افتخار بدید و به من هم سر بزنی.
راستی اجازه لینک دارم؟؟
فعلا بای تا های

سلام منم خوشحالم دوباره پیدا شدم!!!!!!مرسی.
خواهش میکنم.حتما میام.ضمنا شما رو هم به دوستانم اضافه کردم.

شهریار کوچولو سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 02:37

سلام
شما خوبید؟
علی آقا خوبند؟
تو پست قبل منظورم از جونورا . جونورا بود.بچه ها که جونور نیستن.اونا جزو خوراکی هان.
تازشم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
یهو دو برابر ؟ چه خبره مگه؟
البته بگم احتمالشم زیاد بود با این اوضاع .
تازه خونه هر چی کوچیک تر باشه مشتریشم بیشتره در نتیجه قیمتم تصاعدی میره بالا.
ولی امید وارم باعث و بانیش اجاره نشین بشه خودش بفهمه.
بعد نگرانی نداره اگه پیدا نشد بیاین اخترک من .
کلی قشنگی داره توش.
منم میرم پیش روباه دوست اهلی شدم تو اخترکش تا شما دو تا راحت باشین.
فقط چیزیش با خود شما نمیسازه اونم جونورای اخترکمه.
دلتون شاد

سلام .همه خوبن .مرسی.
اخترک شما میا ییم ولی به عنوان مهمون .چون نمیخوام بشم:میهمان گر چه عزیز است ولی همچو نفس.......
جونورا ی اخترک رو هم عادت میکنیم بهشون.ما به همه چیز عادت میکنیم .ممنون.شاد باشی.

رعنا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 01:30

اول..............................
صمیم جان من به اون ایمیلت که تو بلاگ قبلیت بود فرستادم میلمو
منتظر جوابتم عزیزم
ممنونتم

میرم بخونم .
آخی!اینجا تاییدی هست تا بتونم جواب بدم به کامنت ها.اول نشدی ولی تلاش کنی میتونی دخترم!!!!!!!

ژ یگولو سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 00:48

سلاممممممممممم صمیمممم خانوم خانومی...

این طویله اول پستت رو که خوندم خودم تا تهش رفتم همینجور...:دی
جدی جدی دوبرابر کمیخواد بکنه کرایه خونه رو...؟؟ عجب نامردایین خدایی..اخه پول چیشو میخواد بگیره..؟؟

بازم به خودمون..ما یه مستاجر داشتیم ۳ سال نشست خونمون بعدم هیچی نداد دیگه با هزار مکافات بیرونش کردیم..الان یکی دیگه اومده ۱/۵ ساله..ایم فقط ۴۰۰ تومن داده کلا..الان داریم اینم با زور بیرونش میکنیم..میبینی چه صابخونه خوبی هستیم...تازه قبض اب و گازشونم ما میدیم...:دی

اینطوری که معلومه باید به فکر یه خونه باشید احتمالا..اگه همه جا اینجوری یهو دوبرابر نشده باشه اونم یه شبه..

صابخونه هم خونتون بود و این خبر خوش (اوق)رو داد بهتون؟؟ واقعا که بابا..عجب ادمایی پیدا میشنا...
ایشالا که خودتون صابخونه بشین به زودی و از دست اجاره نشینی خلاص بشین...

راستی ما نخواسته باشیم اون بازیه رو رو بوم خودمون بکنیم کی رو باید ببینیم؟؟ نخواستیم بابا..خیکن ترکید..غافلگیرم نشد که نشد..:دی

اوه اوه..چقد حرف زدم..:دی

خوش باشی..فعلا...

سلامممممممم!!
میخواد پوا واسه دامادی پسرش جور کنه و واسش جهاز بخره حتما!!!!!!!!
مرسی.منممنتظرم زودتر کار ساخت مجتمهی که واحد پیش خرید کردیم تموم شه و بریم خونه خودمون.مرسی.
نه!ببین ممد جان!!!تو باید همچین مرموز بچری رو شیکمت که حتی فرصت نکنی فک کنی خودت بودی!دوباره امتحان کن!این بار از رو پله ها هم میتونی امتحان کنی.منتظر نتیجه ام.خبرم کن.راستی حلواش موزی باشه یا گردویی؟!!!!!!!نیش!!

ستاره سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 00:25

من میعشقمتتت بخدا...اما خوب یه کم گله مند ناک آمیز بودم( چرا دوستات اینجوری حرف میزنن؟:ی)...به هر حال اگه یه کم تند رفتم معذرت. بذار به حساب هیجان پیدا کردن دوباره ات! بینم؟؟؟؟ مگه شما صاحبخونه نشدید؟؟؟؟ یادمه قرار بود بشیداااا...ماچ موچ

سلام خانومی.مرسی.
در مورد چی حرف میزنی.یادم نمیاد!!
پیش خرید کردیم تا زمان تحویل یه دو سالی باس صبر کنیم.خوب یادته کلک!!
باس بوس!

وبلاگ ما دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 23:07 http://www.weweblog.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید به ما هم سر بزنید

سلام.مرسی.باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد