من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

عکس

 

بچه ها   عذر  میخوام از این تاخیر . ظاهرا  هاست قبلی زمان محدود 200 ساعت داشته برای  نمایش  عکس ها  و  به علت گذشت زمان جواب  نداده .. امیدوارم الان دیگه مشکلی  نباشه ... آشتی ..آشتی ...!!  

ظاهرا  همه ی  عکس ها باز  میشن دیگه ...

 

 سلام الوعده وفا   

 تا ساعت 13  امروز یکشنبه عکس ها رو می ذارم .   

 یادم هست قربونتون بشم .  

 

خب  بریم سراغ دیدن عکس ها . ساعت من یک و  پانزده دقیقه هست . لینک عکس ها خودبخود   بعد از  چند ساعت غیر فعال میشه .  فکر  کنم یک روز  کامل  می مونند اینجا.

 

اول بریم سراغ چند تا خوردنی  ساده که همه بلد هستند و  من هم همین جوری هوس کردم  عکسشون رو بذارم . البته خودشون  خیلی خوشمزه تر  از  عکس  هاشون بودند .دلتون نخواد  یه وقت ها ...  

 

 این  کوکوها   رو اگر بذاریم  نون تستش  بیات بشن  مقدار  خیلی  کمی روغن جذب  میکنه . الان چون برنامه غذایی  دارم خیلی  طرفشون نمیرم ولی  با سس تند اصل بندری بسی  می  چسبد .  اینم لینک عکس کوکوها   

  

این خوراک مرغ  هم  به خاطر  مزه آلو و  همراهیش با قارچ سوخاری  مزه مطبوعی  داره . همسری  کلا آلو  دوست داره کنار  مرغ و  من گاهی که میخوام زود یک چیزی درست کنم و برنجی  هم  نباشه غذا این  مدلی  درست میکنم.  

 

این کیک مرغ   هم  لایه لایه   نان تست با مرغ و  خیارشور و  ذرت و هویج و ایناست. همین قدر بدونید  همسری  لب  نزد بهش .گفت شل شده!!  من سفت دوست دارم ... آخر  خوش غذایی  دیگه!!! منم با ظرف آوردم سر کار  همه همکارام خوردند و کلی هم به به کردند  و یک قاشق هم ندادم آقای همسر  بخوره!!  

 

  

 

و حالا چند تا عکس دیگه   

 

من  دوست دارم  اینجا بخوابم یک روز ... ببین چقدر  سر سبز و  زیباست ...همسایه یک امام زاده آروم و دوست داشتنی در شمال  

      

 

 

 

این پنبه تپلی   رو میبینید ؟ ( عکس حذف شد )

  

 

 ماشالله به جونش و به رونش ...( ننه صمیم)  اینجا پسرک حدودا سه یا 4 ماهه بود . هنوزم با دیدن سر  کچلش تو این مدل عکس هاش  ذوق میکنم .هیییییییییییییی چقدر زود گذشت .    

  

و  دوباره  پسرک   ( ماشالله  هزار ماشالله  .. ماشالله ماشالله بهش بگین ..ماشالله ..هزار  ماشالله بهش بگید ماشالله ..خخخخخخخخ(ننه صمیم )     عکس  حذف شد 

 

 

و اما برویم سراغ  صمیم ....( عکس  حذف شد)  

همون کسی  که یک دنیا  دوستتون داره و از بودن شماها انرژی  میگیره . این عکس رو نه رمز  دار کردم نه  در  ازای  دیدنش  شرطی  گذاشتم . هدیه ای  برای  همه ی  اونایی که محبت هاشون رو لمس مکردم تو تمام این سالها  با قلبم .  

  

دوست دارم نظرتون رو هم  بنویسید برام . میگن: مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد ... شاید  هم از  ذوق زیادی  هی  عکس  گذاشتیم ..هی  رمز  نذاشتیم براش .!!!  هی  زمان موندن عکس ها رو طولانی  تر  کردیم ... 

   

 

  

دوستتون  دارم .

نظرات 223 + ارسال نظر
ارسلان شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 14:16

ترتیب نظراتو بهم زدم کردمش223

سمانه مترجم تهرون یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 02:23

سلام گلم
سفر بسلامت
برام دعاکن
دلم مثل همیشه غمگینه

کاش زودتر میرسیدم و عکستو میدیدم.میشه عکستو برام میل کنی؟


.همینطور عکس پسرک رو؟

انشالله شادی های امسالت بیشتر و بیشتر باشه ..
معذوریتم رو میدونم درک میکنی . ممنونم از همه ی محبت هات .

رها شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 13:26

هندیه مسلمون میشه؛ بهش میگن موقع غذاخوردن باید بسم ا... بگی وگرنه شیطون باهات هم غذا میشه،
هندیه دو روزغذا میخورده بسم ا... نمیگفته روز سوم شیطون میاد جلوش بهش میگه جان مادرت بسم ا... بگو این دو روز از بس فلفل وغذای تند خوردم اسهال گرفتم...

مامان معید جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 03:28 http://moeidmajd.blogfa.com/

سلام صمیم...
من همبشه خواننده خاموش بودم...چند روزی اینجا نیومدم...الان اومدم میبینم جای عکس هست خودش نیست...
من می خوام ببینمتتتتتتتتتتتتتتتتت

مسافر تنها سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 00:23 http://mosaferetanhaa.blogfa.com

منم خیلی وقته میخونمت، خیلی خیلی دوست داشتم پسرک نازتو با موهای فلفلیش ببینم و خودتو

ممنونم از بودنت ..

مژگان شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 22:24

سلام
صمیم جون این همه سال همراهی کردم باهات,بعد عکسارو ندیده حذف کردی

ممنونم برای این همه مدت

ماشالله عزیزم خیلی نازی.همیشه فکر میکردم توپولید.ایشالله خدا پسرتون رو هم براتون ببخشه.خوشحال شدم دیدمتون.من روز اول عکساتون رو دیدم ولی نتونستم کامنت بزارم.همیشه موفق باشید

پریزاد چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 13:50 http://zehneziba16.blogfa.com

من گناه دارم خب.من دوروز خونه بودم ودسترسی به نت نداشتم.حالا که رسیدم عکست پاک شده.عکس خودت وبزرگی یونارو دوست دارم بینم.خیلی پرروییه اگه بخوام برام ایمیل کنی؟

تو که عزیز منی ... معذورم عزیزم.

آرزو چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:39

من ک ندیدم.ای داد بیداد.یک شنبه تا 12:30 منتظر بودم هااااااااا.
نمیشه دوباره بذاری؟

مامان نیکان چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 09:25

ماشالا هزار هزار ماشالا به این پسر نازنین
صمیم جون هم که ماااه و دوست داشتنی
هنرمندیش هم از آشپزیش نمایانه.
خیلی باربی شدی صمیم جون

الی جونی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 07:54

پس نظر من کوشش؟

دارم کم کم تایید میکنم .صبر کن دخترم ..

melika چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 01:43

salam :) man ke axaro natunestam bebinam amma motmaenan kheiliam khoshgelo khoshtipo khoshaxi :D zibayie ghalbo zehneto mishe khund o hess kard hamin az hamechi mohemtare :*

دختر شیرازی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:28 http://dokhtarshirazi.ir

نامررررردیه خببببب!!
من گرفتار بودم الان رسیدم!!

الهام سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 20:23

صمیییییم زمان عکسات خیلی خیلی کم بووووود!!! چرا میگی زیادش کردی.من نتونستم ببینم با اینکه خیلی وقته میخونمت و هیچ وقت برات کامنت نذاشتم.حالا چی میشد یه کم وقتشو بیشتر میکردی؟!! خیلی دوست داشتم پسر توپولیتو و خودتو ببینم که این همه ازت تعریف میکنن.مهرسا که میگفت تو اصلا اون شکلی نیستی که میگی.حالا نمیشه یکم دیگه بذاریشون.خیلی دلم سوخت....

امی سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 16:10 http://weineurope.blogsky.com/

می گم صمیم خیلی لاغر و خوش تیپ شدی ها، تازه این عکس مال قبل ترها بوده و احتمالاً الان از این عکس هم لاغرتر شدی، خیلی خوبه که کلاس ورزش و رژیم هایی که می گیری جواب داده، تو برای بدن خودت ارزش قائلی و این خیلی خوبه، گاهی می بینم کسانی رو که خیلی اضافه وزن دارن اما بی توجه به بدن و ظاهر و سلامتی شون بازم هر چیز خوشمزه ای ببینن می خورن، اون پسرک خوشمزه هم چقدر نسبت به زمان نوزادیش عوض شده ماشالا خدا حفظش کنه ( البته من این دو تا عکس رو دیروز دیدم ولی اون موقع نتونستم کامنت بذارم ).
دستپختت هم که مثل همیشه عالیه اما مردها معمولاً روی غذا سختگیرن کار خوبی کردی غذا رو بردی با همکارهات تقسیم کردی اونا هم به نوایی رسیدن.
بوس برای تو و پسرک شیرینت.

مرسی از محبتت .
امان از بعضی کارای این مردا!!!

مریم سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 15:27

وای ننه صمیم دلم خواست از این کیک مرغ و کوکوسبزی

سحر سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 14:33

من نذر دارم روزی دوبار بیام اینجا بعد همین که من اینترنتم دور روز مشکل پیدا کرده بود باید عکس می ذاشتی .
لطفاْ یک بار دیگه از این دست و دلبازی ها کن.

دنیا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 13:54

دوست خوبم بابت عیدی های قشنگی که بهمون دادی ممنون امیدوارم در سال جدید به بهترینها که منتظرتن و دلت می خواد برسی

میفا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 12:25 http://eshghamoman.blogfa.com

سلام صمیم خانوم گل
اولا مرسی گذاشتی دوباره روی ماه خودت و پسری خوجگلت رو ببینیم. فقط اگه خودت بی عینک بودی بسی بیشتر کیف میکردیم
راستی صمیم خیلی به نظرم لاغرترشدی درسته؟
اما در مورد کیک مرغ بنده چون خودم یه ورژن از مدلهای ایرادگیر غذایی هستم توصیه میکنم سسش رو کمتر بزن ضمنا همراه ماست خامه ای که عالی میشه. ضمنا هویج و خیارشور اب میندازه و نون رو شل میکنه. من خودم فقط مرغ، جعفری. گردو و پیازچه میزنم و سفت میشه. خووب همسر حق داره(مدافع جناب همسر خان)
عزیزم اون مکان زیبا رو که دیدم دلم یه جوری شد انشاله هزار سال سلامت باشی درکنار پسری و همسرو نوه ها و نتیجه ها و نبیره و ندیده رو هم ببینی
اون نی نی خوجگل رو معرفی نمیکنی صمیم؟؟ جانم چه خوردنیه.
عزیزم همیشه شاااااااااااااد و سلامت باشی گلم

دوتاتون رو یک روز خفه میکنم خودم!!!

پریسا إز استرالیا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:39

عزیزمممممممم چه جیگریه ننه صمیم.خودتم که ماهی صمیم جون.صورت،سیرت،صدا.همه چی. راستی ماشالا هیکلت هم خوبه ها.

شکوفه سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:03

صمیمممممم تروخدااااااا نهههههههه ... چرا پاکشون کردی ... من همش سر میزدم فقط این دو روز نیومدم .. خوااااااااااااااااهش میکنم ............ بذار یه بار دیگههههههههه لطفاااااااا

آذین. سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 04:51

سلام صمیم جان دیدن عکس ات باعث شد من تنبل دست به تایپ بشم و از خاموشی دربیام (به جون خودم با گوشی سختهاول بگم انقد که با خوندن پست های قبلیت خندیدم با خوندن دو پست آخرت اشک ریختم بس خوب و قوی نوشته بودی بعد بگم ماشالله ماشالله خیلی چهره مهربون و نازی داری عزیزم ایشالا خدا بهت سلامتی و طول عمر بده سایه ات بالا سر خانوادت باشه

سپید بانو سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:56

سلام صمیم جان
خیی خوشکلیا
انگار بینیت عملیه و گونه گذاشتی
ماشالله
هم خودت و هم آشپزیت و هم پسرک خیلی ماشالله دارید

مینا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:43

چه خانوم خوشگلی هستیییییییییییییید. من فکر می کردم هم خودتون و هم پسرتون تپلتر باشید.

غزال سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:21

وای صمیم چقدر زیباترین شدی . چقدر استیلت خوب و عالی شده . چقدر لبخندت قشنگه. به قولی م
ثل تابیدن خورشید رو طاق طاق بستانی . پر از نقش و نگاری تو شبیه فرش ایرانی . میشه جام چمو حتی تو چشمای تو پیدا کرد. در هر معبدو میشه با یه لبخند تو وا کرد.
بهت افتخار می کنم

خاموش دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 23:27

صمیم عزیز ومهربون سلام...
همون خاموشی ام که برای پست «شجاع باش وجسور» ماه مهر، کامنت گذاشته بودم!
گفته بودم که بعضی از پستای وبلاگتو خوندم،ولی از اونروز شدم پای ثابت خونه ی پر مهرت ولی ساکت وخاموش!!!همه حساتو تو همه پستا گرفتم....گاهی از خنده روده بر شدم،گاهی اشک رو گونه هام لغزیده،گاهی عمیق شدم به خودم و زندگیم.....ولی همیشه برات بهترینها رو از خدا خواستم ...........با این توصیفات نمیدونم چرا خاموش بودم همیشه!آرشیوتو درست زمانی که باید خوندم،درست در اوج نا امیدی ویأس....چقدر مدیون حرفها ونوشته هاتم من....صمیمِ عزیز امروز که عکستو دیدم ولبخند ملیح وچهره گرم ومهربونتو دوباره زبونم باز شد که باهات حرف بزنم واز خوبیات و درسات تشکر کنم....خدا گل پسرتو برات نگه داره وهمیشه سایه همسرت بالای سرتون باشه.
امیدوارم بعد از این بیشتر بتونم باهات حرف بزنم...چون به دوست بادرایت وفهیمی مثل صمیم خیلی نیاز دارم....میبوسمت عزیزم

زینب دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 23:08

سلام
قشنگ بودن عکسات
خوشحالم بعد مدتها دیدمتون: تو و پسرک
برات هر چی خوبیه آرزو دارم
ما هم دوستت داریم
شاد باشی
در پناه خدا

neda دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:50

aziazm , khoda pesaret ro hefz kone

مامان عماد وعمید دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:40 http://www.amid83.blogfa.com

هزار ماشاا... به این پسر بانمک خدا در کنار پدر ومادر حفظش کنه.چشممون به جمال شما نیز روشن شدالبته من تپل تر تصور می کردم اما همین تیپعاشق قارچ سوخاریم

خدا اینقدر مهربون وبزرگه که در تصور ما نمی گنجه .من در چند سال گذشته لحظات بسیار سختی را گذراندم ودر خود ریختم و،وقتی به مورسید خداوند نگذاشت پاره شود

معصوم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:22 http://balsan.mihanblog.com/

وای چقد پسرکت بامزه اس
همیشه تصورم ازت یه آدم چاق و تپل بود هرچند در جریان رژیم و لاغر شدنت بودم.بهر حال خوشحال شدم دیدمتون هر چند از پشت مانیتور!

Ssara دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:56

samim khanum mamnoon az post haye por energit. aslan ham chagh nisti. khoshgel o khash tip o memmoon navaz. taze ham shahri ham hastim

نیلو دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:22

چه نازو خوش هیکل ...

دنیا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 20:34

صمیم جان. من قبلنا اون عکستو که چتری هات تو صورتت ریخته بود دیده ام. چشمای قشنگتو دیده بودم. چهره ات برام آشناست و ازش حس خوبی میگیرم. همونی هستی که تصور می کردم. شاد و سلامت باشین عزیزم. پسملی رو هم از طرف ما محححححححکم ببوس

بهناز دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 20:24

چقدر لاغر شدی صمیم

مادر جون امیر محمد دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 20:13

وای صمیم خانم خیلی خانمتر از شیطناتونید..............

زهره دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 19:50

صمیم جان چقدر ناز و مهربونی ....به دل منکه خیلی نشستی صورتت پر از انرزی مثبته همیشه سلامت باشی اشپزیهاتم قشنگ و خوش رنگ و اب بود

باران دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 18:22 http://fresh60.blogfa.com

صمیم جان ممنون که عکس گذاشتی.راستش یه کم شبیه گیلاسی به نظرم اومدی البته با عینک زیاد مشخص نیست ولی فرم بینی و لبت شبیه گیلاسیه .اما من خیلی چاقتر تو ذهنم بودی شما که ماشا اله مانکنی

گیلی که از خوشگلی اون بالا بالاها نشسته بزنم به تخته ..مرسی

ماریا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 17:40

ماشالله ماشالله
خدا جفتتون حفظ کنه صمیم
صمیم تو که اینجا تپل نیستی
این عکس مال چه وقتیه؟
خیلی مانکنی
ماشالله ماشالله بش بگین ماشالله

تابستون امسال

سلام
بنظرم خیلی خوب می نویسید و خیلی روان و صمیمی فقط نظر شخصی من اینه که با توجه به ماهیت و جنس نمایش حروف در وبلاگ رعایت ایجاز بیشتر در نوشته البته با حفظ تمام معنا می تونه کمک کنه به مخاطب که راحت تر پست ها تونو بخونه
موفق باشید

نیم سیب بانو دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 15:34 http://2nimsib.mihanblog.com

آدم خوشش میاد وقتی میبینه این آدمی که توو خیلی از زمینه ازش درس میگیری شبیه یکی از همین آدمای معمولیه که بیرون میبینه
محبتتون از بی رمز گذاشتن عکساتون موج میزنه

فضول دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:51

سلام
یه سوال ؟بینی شما عملی هست؟

نه

لیلی88 دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:32

خیلی پر از انرژیه مثبتی صمیم جااان
منم از وجودت انرژی میگیرم:-))
بیشتر پست بزار
بیییشتر بزا ماهم یاد بگیریم ازت عزییییزم
عکستم که خیلی ناااازه
فقط کاش چشماتم زیر عینک نبود که کامل تر میدیدیمت
ولی خوب حتما چشمای ناز پسرت به مامانش رفته دیگه :-)))

لیلی88 دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:27

به بههههه
صمیم خااانوم مااااه :-*
صمیم جانم توو این عکس که اصلا معلوووم نیستی قربونت برم :-)
ولی اقا پسرت ماشالله ماااااهه
کجای این بچه اخه توپوله هی میگی توپوله توپوله پسرت که خیلی هم اندامش نررماله
ولی شیطنت میییییباره از چشاش
خدا حفظش کنع برات عزیزززم

سیمین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:22

سلام عزیزم من 4ساله خواننده خاموشتم اول بابت نوشته های پرانرژیت ممنونم.دوم بابت حس اعتمادت به خواننده هات. همیشه شاد و سربلند باشی عزیزم.راستی اصلا تپلی نیستی تو عکس که عالی هستی، پسریه بنده خدام تپلی نیست ایشالا همیشه سلامت باشید (خیلی عالیه کسیو که بر اساس نوشته هاش تصور میکردی 1دفعه عکس واقعیشو ببینی)بازم مرسی عزیزم

الهام دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:51 http://contact@blogfa.com

مرسیییییی صمیم. من حدود سه یا چهار ساله که خواننده ی خاموش وبلاگت هستم. امیدوارم تو و خانواده ات همیشه شاد و سلامت و ثروتمند باشید. چیزی که یقینا حقش رو دارید

مهسا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:37

الان که پستت رو خوندم ساعت 1 عصر و نزدیک زمان ناهاره و اون عکس های خوشمزه کلی دلم رو آب کرد

ایشلا 100 سال زنده باشی دختر، چه آرامگاه خوبی. شماله؟

و ماشااله به گل پسرت و 100 ماشااله به خودت. حتی از پشت عینک هم انرژی مثبت از عکست گرفتم

همیشه شاد باشی و لبت خندون و شادی خانواده ات رو ببینی
و تشکر بسیار که رمزدار نگذاشتی عکس ها رو و منی که زیاد کامنت نمیگذارم و درخواست رمز هم نمی کنم رو تو خماری نگذاشتی

دوست دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:35

صمیم جان خوشگلی و سفیدی که مادر شوهرت دوستت داره والا اگه چهره معمولی داشتی هر چقدم محبت میکردی فایده نداشت

سی سی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:28

صمیم جونم مرسی بابت اعتماد و حسن نیتت
خیلی دوست دارم مثل یک خواهر و کلی ازت چیزهای خوب یاد میگیرم حتی اگه رمزی هم میکردی و شرایطی بازم تو اصل قضیه و خوبیت فرقی نمی کرد
الهییییییییییی این گل پسرت چقد بزرگ شده و چقد گوگولی و خواستنی هست خدا برات نگهش داره
خودتم که عالییییییییییییییی با دیدن عکست کلی حس های خوب سراغم اومد و اضافه شد به خوبی و مهربونی و دلنشینی باطنت
خیلی ارامش بخش صورتت
غذاهاتم که مادر اب از لبو لوچمون راه انداخت و از دیدنشون نصف خوردنشون لذت بردیم

مریم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:10 http://www.maryamkhanoomi.blogfa.com

دیدنت عکست حس خیلی خیلی خیلللللی خوبی بهم داد.ماشالا هزار ماشالا یونا چقدرررر بزرگ شده.یعنی منم این روزا رو میبینم؟؟؟؟دخترکم بزرگ بشهه؟؟؟
غذاهام خیلی خوش اب و رنگ بودن.یامییی

رژان دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 12:53 http://arabux.ir

سلام
خسته نباشی من رژان هستم

بعضی وقتا میام ببینم چیز تازه گذاشتین یا نه سایتتون عالیه اجرتون با خدا و امام زمان
فقط من یکم قالبشو مشکل دارم راستی منم سایت دارم
سایت منم فرهنگی هستش برا شعر هست ولی میخوام کلی چیز دیگم بهش اضاف کنم


راستی میای تبادل لینک کنیم الان امار روزانه من معمولا سه روزی در هفته 300 تا 400 هستش دوست دارم با تو تبادل لینک کنم خواستی خبر بده تا امار هردومون بیشتر بشه
بابای

یادم رفته بودا منو با نام www.arabux.irو تحت نام گلچین اشعار شاعران لینک کن بدو بیا بگو تا لینکت کنم

بانوی ناتمام دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 12:11

صمیم جان هزار هزار ماشالا برای پسر گلت که شیطونی از چشماش میباره و برای خود خود خودت که ماهی و گلی . راست میگی چه قدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که پست قبل زایمانت رو خوندم . همیشه باش خانم خانما . سر حال - پاینده - موفق و خوشحال .

مهگل دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:55

ممنون از عکسات صمیم جان ماشاالله هزار ماشاالله چقد جوان و زیبا هستی ملوس خانم قول بده بعدا یه عکس بدون عینک هم بذاری عزیییزم
تعریف نباشه منم به بلندی شمام و پوستم صاف و روشنه مدتی رنگم برگشته بنظر چکار کنم؟ مثل قبلیم بشم؟ چشمم زدن از بس بهم میگفتن روشن پوستی و خوشبحالت.......
راستی بینی تو عمل کردی؟

ممکنه از کبدت باشه .بعضی چیزها مستقیم روی پوست تاثیر میذاره . یک چکاب بده پیش دکترت و بعد هم اب زیاد و استراحت و فکر راحت ...
نه عزیزم

ساناز دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:53

ماشالله بهت. چهره ت البته از پشت عینک افتابی بسیار آرام تر از اون چیزی که تو پست هات می خونم دیده میشه :)
خدا پسرکت رو هم برات حفظ کنه و سایه تون بالا سرش باشه انشالله :)
یه نی نی دیگه بیار براش :)

مهسا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:38

مرسی صمیم خوش تیپ!
ایشالا پنبه تپلی داماد شه ننه صمیم!!!

خانمه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:30 http://www.khanomeh.persianblog.ir/

آخی صمیم
ممنونم از نوشته های قشنگ و تاثیر گذارت و اینکه مداوم به این خونه سر میزنی و فراموش نمیکنی اینجا رو.
متفاوت با تصورم بودی، ولی شبیه یکی از دوستانم.قیافه ات تو ذهنم می مونه.
چطوری پسرک سفید رو سبزه کردی اینطوری؟؟؟
یاد قدیمها افتادم که همه اش از آشپزیت مینوشتیو دهن ادم آب میفتاد

میبینی چقدر سبزه شد بچه ؟ میره حموم یکهو باز سفید میشه دو ساعت بعد سیاه!!!

shamim دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:20

چه عکسای خوبی ، چه غذاهایی به به ... آفرین به این همه شوق زندگی، فکر کنم خیلی لاغر شدی (البته به نسبت چیزی که از تعریفای خودت تو ذهنمه می گم ) و اینکه ماشاللللله به پسرک چه زود بزرگ میشن بچه ها

نازی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 11:17

تو که چاق نیستی !!!!!!!!!!!الکی میگفتی چاقی؟

نهال دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:57

سلام.. من گاهی اوقات به وبلاگتون سر می زنم... امروز که عکستون رو دیدم دیگه نتونستم خاموش بمونم... با اون چیزی که از خودت تعریف می کنی زمین تا آسمون فرق داره.. خیلی ناز و خوشتیپ و خانوم... قبلا تصور می کردم یه خانم تپل با استخوون بندی درشت و چاقی موضعی و کمی زشت (ببخشید).. اما الان نظرم کاملا متفاوته.. اصلا یه جوری شدم.. خوب شد عکستو دیدم.. بزنم به تخته هم برای خودت و هم گل پسرت

مهرسا مستقل دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:51 http://roozhayebehtar.persianblog.ir

عشقممممممممممممممممم دیدمت یهو چقد دلم برات تنگ شد...

چون پرشین نمیتونم نظر بذارم ..
پس بووووووووووووووووووس اینجا

مریم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:48

خیلی خوشگلی صمیم جون.

گلهای زندگی من دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:26 httphttp://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

هووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااابلاخره عکسارو دیدم البته من قبلا هم نیم رخ زیبایی شما رو دیده بودم
هزار ماشالله چقده کدبانویی صمیم جان
هزار ماشالله بهت وبه پسرک نازت خدا حفظش کنه وزیر سایه ی پراز مههههرشما وآقای همسر بزرگ بشه

اطلسی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:57

یعنی من عاششششششششق اون چهره مهربون و پر انرژیتم خانم مانکن خوشششششششششششتیپ خیلیییییییی لاغرو خوب شدی واقعا افرین به این اراده
الهی بگردم گل پسررررررررررررررررتو

باران مامان ترانه‡ دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:51 http://tarlanak.persianblog.ir

عزیزم عکس غذاهان که فوق العاده بود مخصوصا مرغت و کوکوت
پسرت ماشالله چقدر بزرگ شده و شبیه خودت
خودت هم که دیگه آخر مهربونی و خانومی از سر و روت میباره

الی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:36 http://kitchen.persianblog.ir

حس خوبی داره دیدن کسی که سالها مطالبش رو میخونی و با شادی اون شاد شدی و غمش غمگین.
مرسی صمیم مهربان

مینا مشهدی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:31

صمیم جون از آخرین عکسی که ازت دیدم خیلی لاغرتر شدی عزیزم!
خیلی چهره مهربون و آرومی داری مرسی که عکس گذاشتی عززززززززززززززززززززززززززززززززیزم

سمیرا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:29

دوست دارم صمیم
قربون پسرک ماشاله هزار ماشااله
صمیم این عکس بعد از رژیمه دیگه نه
اله اکبر مثه روحیت تیپت هم قشنگه عزیزم
غذاها هم عالی بود

فنجون دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:14 http://embrasser.blogfa.com

از عکسهای خوراکی های خوشمزه که بگذریم ... میرسیم به پنبه ی تپلی اسبق و پهلوون برنزه ی امروزززز ماشالا شرارت و شیطنت ازش میریزه ... تو ذهنم همون عکس نوزادیش مونده بود و الان از دیدن اینکه ماشالا چقده بزرگ شده راستکی جا خوردم!!!

صمیم ِ بالا بلند ... کیف میکنم از اعتماد و دیدن ات ... و میفهمم چه ریسکی رو بخاطر اعتمادت تحمل میکنی ... اولا" که ممنونم ازت.

دومندش، شما با این کمالات و زیبایی و قد و بالای متناسب بی زحمت یه اسفند برای خودتون دود کنید ...
شاید اگه وبلاگت رو نمیخوندم با دیدن چهره ات باورم نمیشد همین دختر ِ متشخص عکس ، چه آتیشپاره ایه و چطور بلده زندگی کنه و بحران ها رو مدیریت کنه ... خولاصه کلام اینکه چهره ات آدمو گول میزنه، اما دیگه پرونده ات زیر دست ماست :)))))

ممنون از اعتمادت ، همیشه شاد و عاشق باشی

ماچچچچچچچچچچ

ماریا - کرمانشاه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:57

سلام خانومی . من امروز صبح دیدم عکسا رو و لازمه چند نکته رو بگم خدمتتون :
1 - آقا خو من گرسنه م شد مخصوصا با کوکو و خوراک مرغ . قیافم با دیدن عکس غذاها
2 - ماشالا به پنبه تپلی و مامانش . هزار ماشالا اون بچگیش ناز بوده اما به خدا وقتی عکس الانشو دیدم 14 تا صلوات برای سلامتیش فرستادم . خدا برات حفظش کنه . چقددددددددددددد شیرینه قربونش برم. آقا ما امشب دست به کار بشیم یه دختر خوب و نجیب بسازیم ، قول بدیم دخترمون یه پارچه خانوم باشه ، پسرتون رو بهمون میدین؟ هر بار نگاش میکنم با اون لبخند شیرینش منم میخندم . چشمم شور نیست اما حتما براش اسپند دود کن تو رو خدا
3 - چند ساله میشناسمت انقد همش از چاقی لاغری حرف زدی و اطلاعات غلط دادی من الان گیج شدم اگه این خانوم خوشگل و خوش اندام خودتی پس اونی که میگفتی کی بود ؟ آیا خودت بودی یا آیا نبودی ؟ برای دامادم اسپند دود میکنی دور سر خودتم بچرخون عزییییییییییییییییییییییییییزم
و آخریش اینکه به خاطر اعتمادت و به خاطر همه خوبیهات ممنون خیلی زیاد . بوس بوس

تا همین الان کلی دختر متولد شده!! تو نوبتند ..قول نمیدم بهت ماری !!
صمیم مادر شوهر

نسیم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:56

عزیزم 1000 ماشالا به خودت و پسرت , همیشه سلامت و شاد باشید

صحرا،مثل هیچکس دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:55

اوه صمیم بعد می تونی به من بگی این خانم خوش هیکل توی عکس کجاش چاقه ؟ که هی میاد و توی وبلاگش در این مورد مینویسه ؟ البته منظورم قدیماس که هی می نوشت !
عکس پسرک هم ماهه و عکس غذاها کوکوش عالی بود. خوراکش رو هم من خودم خیلی درست می کنم اما صمیم
راستش قیافه کیک مرغه به نظر منم یه جوری بود! شاید چون تو گفتی همسر گفته شله من یه حالی شدم!
خب ببخشید نمی تونستم صادقانه ننویسم!

ﻓَﺮے ﻣﺂ دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:48 http://godsblessing.blogfa.com/

صمیم جان چند وقتیه ک وبت رو می خونم و شخصیتت روب سیار دوست دارم
با دیدن عسم تپلی خوشمزه ات ( ماشا... ) تصمیم گرفتم از خاموشی دربیام
براتون ارزوی خوشبختی و سعادت دارم عزیزم :)

رز دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:31

فقط میتونم بگم که عاشق خودتو گل پسرتم صمیم جان و اینکه عکست کاملا با تصورات من فرق داشت خیلی خوش تیپ و خوش هیکلی خانم انقدر نگو من باید رژیم بگیرم و...... تو یه دونه ای صمیم
شاد باشی همیشه

سیندی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:30 http://cindddy.blogfa.com/

خیلی خوشحال شدم دیدمت صمیم عزیزم من چند ساله میخونمت اوایل کامنت میزاشتم ولی بعدا دیگه خاموش شدم.امیدوارم که سالهای سالهای در کنار خانوادت خوشبخت زندگی کنی دوستم.

گیس گلابتون دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:25 http://www.gisgolabetoon.com

ماشاالله چه خوشگلی. چه پوست سفید و صافی داری. چه لبهای گوشتالود خوشگلی. چشمهایت را ندیدم. حتما قشنگ است.
ممنون صمیم. دلم میخواست صورت ماهت را ببینم.
خوب باشی

چقدر بهم حس خوب میده تک تک کلمه های تو ..مثل همیشه ..
میبوسمت عزیز دلم .

چیستا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:22

صمیم جان خیلی خوشتیپ و خوشگل بودی. مافوق تصوراتم. راستش اینقدر گفتی چاق بودی و اضافه وزن داشتی هرچی تصور میکردم صمیم تپل مپل بود ولی اینجا یک خانوم فوق العاده خوشتیپ دیدم…
اینجا چند کیلویی؟
می بوسمت عزیزم

نپرس دیگه !!!!

پیراشکی عشق دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 08:15 http://metoyou10.blogfa.com

صمیم جان این چندمین عکسی هست که ازت میبینم و هرکدوم از یک زاویه متفاوت که باعث میشه تصورم ازت عوض بشه دوباره! بابا نکن این کارو با ما!
گذشته از شوخی خیلی حس خوبی بهم دست داد وقتی دیدمت. و پسرک که عالی بود! شیطون و دوست داشتنی.
صمیم جان شما واقعا هیکلت رو فرمه. تغییر سایزت کاملا مشهوده. وچهره ات آروم و دوست داشتنیه.

سیم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 07:42

ماشاالله به این پسر و مادر
به به به این غذاها
صمیم تو چه خوشکلی و خوش تیپ !عالی یعنی

مهسا و مازیار دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 07:38

من خواننده خیلی خاموشتم:)
خدا همه عزیزانت رو واست نگه داره و تو رو هم واسه عزیزانت
مواظب خودت باش

مریم دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 07:37 http://wildrosecountry.blogsky.com

صمیم جونم، صبح تا چشامو باز کردم اولین کرم این بود که اینجارو چک کنم
ماشالا هم برای پسرک زیبا و هم برای مادر زیباتر

Parto دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 05:03 http://parl.blogfa.com

وای بالاخره من یه دفعه به عکسات رسیدم و قبل اینکه پاک شه دیدمت. اول ماشالا ماشالا ماشالا هزار ماشالا به خودت. من تو باورم یه خانوم چاق فرتوت اینجا مینوشت که کلی اضافه وزن داشت.هزارماشالا به خوشگلی و جوونیت
ماشالا به یونا تپلیه خوشگل با اون موهای قشنگش
و در نهایت کی بشه من این کوکو رو درست کنم خدا میدونه
همیشه لبت خندون باشه اما بالاغیرتا پاشو برو سر گاز بشین اسفند به دست که چشم نخورید
میبوسمت

نعیمه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:56

سلام صمیم عزیزم
خیلی ماهی خانمم و به نظر من بیش از حد دوست داشتنی
(سیرت و صورت)
پسرت گلتم خیلی خواستنیه الهی که زنده باشه و مایه مباهات.
صمیم جان شما از لحاظ مکانی هم که باشه از من به امام رضا خیلی نزدیکیتری و میدونم دلت پاکه تورو خدا واسه من و زندگیم دعاکن از اقا بخواه ار روی کرم و مهربونیش به منم یه نیگا بندازه با اینکه دو سه سال بیشتر از زندگی مشترکمون نگذشته ولی روز به روز داریم از هم دورتر میشیم و...

پارادایس دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 01:31

سلام صمیم جون.من خواننده خاموشتم خیلی وقته میخونمتو تا حالا هم کامنت نذاشته بودم.پست های از این مهمتر هم داشتی که بخوام بابتش پیغام بزارم اما نمیدونم چرا دلم خواست برای این پستت یه نظری ثبت کنم.
درمورد غذاهات راستش فقط مرغتو دلم خواست خیلی.کاش طرز تهیشم بگی که حتما درست کنم.آخه اون سسش گویا فوتو فن داره.
درمورد عکسای پیری.کوچیکی هاشو که دیدم گفتم(ببخشیدا) چقدر زشته.اما بزرگی هاشو که دیدم ماشاءالله با نمک شده.عجوبگی هم از چشماش میباره.
خودتم که اگر چه زیر یه عینک پهنای صورتتی اما بازم تونستم حدس بزنم چشماتو و حسشو.لبخن ساده و قشنگی هم داری.یعنی اینکه خیلی آدم خودمونی ای هستی از لبخندت قشنگ مشخصه.سلامتو خوشبخت باشید.
مرغ رو یادت نره هاا

یکى از همیشه خاموش ها دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:30

مرسى از عکس هاى قشنگت و اینکه ما رو شریک کردى ماشاالله به گل پسرت همیشه سلامت و شاد و گرم باشین و سفرتون پربرکت

خانوم مهربون دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:27 http://honeymoon89.blogfa.com

عاشقتم همیشه روحیه بخش صمیم بانو.مادر و پسر هر دو ماهین،ماشا الله.

سمیه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:21

ماشالابه خودت وپسرت چقدرم تودل برووزیبایی دوست دارم

Hasti دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:06

خانم بسیار زیبا و باوقار
مرسی از شیر کردن عکس ها
براتون بهترین ها رو ارزو می کنم

حمیده یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:56 http://azizemanobaba.niniweblog.com

سلام. من همیشه مطالبتون رو میخونم ولی خیلی کم نظر میزارم.
خیلی خوشحالم که نویسنده این مطالب رو دیدم...
کوکوهاتون هم خیلی خیلی اشتها آور بودن....

نسا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:49

ماشاالله صمیم جان خیلی نازی و حتی از عکست هم انرژی مثبت گرفتم من خواننده خاموشتم که با کمال شرمندگی تا حالا کامنت نذاشتم
پسر گلت هم خیلی گوگولی و نازه
خدا حفظتون کنه عزیزم
مرسی که این امکان رو به امثال من هم که خاموشن دادی روی ماهتو ببینیم

بهار یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:41

مرسی بانوی زیبا. خنده همیشه مهمون لبهات باشه و خدای مهربون همسر و پسرک شیرینت رو همیشه برات نگهداره آمین

احلام یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 23:04

شما که چاق نیستید

eli یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:49 http://www.royahayekochakema.blogfa.com

من هر روز و هر شب به وبت سر میزنم صمیم عزیزم
کلی انرژی و آرامش میگیرم از نوشتهات
ولی همیشه کم کامنت میذارم چون با موبایل میخونم.میخواستم بگم مررررررررررررررسی که عکس گذاشتی و اعتماد کردی به ماها:*
عاشقتم مهربون، هزار ماشالا به پسر گلت و قیافه ی فوق مهربون خودت:* ایشالا همیشه سالم و شاد درکنار هم باشین:****

خواننده ی همیشگیت یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:39

صمیم جونم سلام
چندسالی هست که وبلاگت ومیخونم عزیزم
اولین باریه که کامنت میزارم
فقط خواستم بگم مرسی که برامون عکس گذاشتی بدون رمز
ماشالاهزارماشالابه خودت وپسرخوشگلت
خوشبحال علی اقاکه یه همسرهمه چی تموم داره،
جالب اون کسایی که عاشق نوشته هاشونم معمولن خیلی زیبان
من زهره هستم ازاشناییتم خوشحالم

سها یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:36

سلام . من بازم میگم این قند عسل شما طفلی بیشتر نی قلیونه اخه کجاش چاقه صمیم ؟؟
خودتم از حد تصور من یکم جدی تر و خشن تری

بوسه ی زندگی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:31 http://kisslife.blogsky.com

خوشحالم دیدمت صمیم ، دوست داشتنی هستی

فافا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:31

کلی سورپرایز شدم اول از اینکه بدون رمز گذاشتی و بعد هم از دیدن خودت گل پسری
صمیم جون لایه اخر کیک مرغ رو نباید مواد بریزی اما از قیافش معلوم بود خوشمزه شده

مهشاد یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:26


وووووای خیلی قیافتون با تصوراتم فرق داشت.خیلی قیافه ی نازتری دارید
بووووووس

میس هیس یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 22:22 http://miss-hiss.blogfa.com/

صمیم عزیزم برات بهترین ها رو آرزو میکنم ، همیشه میخونمت و از نوشته هات انرژی میگیرم ، دوستت دارم شدیییددددد D:

آتوسا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 21:46

اول از همه بگم هزااااار ماشالا به پسرک ... خیلی خواستنیه . خدا بهتون ببخشه . دوم ، این خوراک مرغ همه رو دیوونه می کنه . خب چرا مرغه این رنگیه آخههههههه ؟!! و ... اما بعد می رسیم به صمیممممم ... عزیزم خیلی ممنونم که اجازه دادی تصویر مهربون تو رو بدون رمز و .... ببینیم . من این رو هم از قلب بزرگ تو می دونم . البته صورت مهربونت مشخص نیست که البته قابل درک هس و جز این هم نمی شد . ولی چرا پوشش و پوزیشنت هم این قدر ساده و نامشخصه ؟ حیف از قد رعنای شما نیس ؟ ( ماشالا ) من بیشترین نظر و برداشتم از این تصویر انرژی مثبت و مهربونی شما هست . خیلی این تصویر رو دوس داشتم و ... منتظر تصاویر رنگارنگ و شاد بیشتر و جدید می مونم .

نازیلا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 21:02

سلام وایییییییییییی صمیم بالاخره سعادت نصیبم شد بعد ۵ سال ببینمتوننننننن وای انقدر ذوق زده شدم که حد نداره ولی خداییش خوشگلیااااااااااا و خانمی از چهرت مشخصه.هزار ماشالله به پسرک بانمکت خیلی دوست داشتنیه.کاش عینک هم نمیزدی.دیر میومدم بازم نمیدیدمتا.خانوادگی هم میزاشتی خوبببببب.خیلی پسندیدمت ماشاالله.بوس بوس بوس

نازلی یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 20:59

ایشالا همیشه شاد و سرحال باشید شما و پسرک:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد