من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ستاره های قدر ۹۷

فقط بخاطر امشب که شب اول قدر ۹۷ هست و میدونم خیلی ها هنوز اینجا میان با کلی دردسر یوزر پسورد وبلاگ رو بازیابی کردم.


از امشب تا شب سوم قدر هر دعا، ارزو، درد دل با خدا، خوندن قران و دعا دارید اینجا بنویسید، آمینش  با من و دوستان


هر جزیی از قران رو دوست دارید بخونید ،به من بگید تا کامنت شما رو تایید کنم 

ارزوی بهترین مقدرات و انتخابها در زندگیتوون

نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 14:35

من هم می دونستم شبای قدر یه سر به وبلاگت می زنی اومدم وخوندم.قدم نورسیده مبارک.

مرسی نسیم جان

مهدیه از کرمان سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 22:44

دعا کنید من بتونم تا سال دیگه خونه بخرم خیلی برام مهمه التماس دعا
ضمنا من جز بیست قران رومیخوام بخونم

الهییی امین . ممنون

مهدیه از کرمان سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 22:41

قدم نورسیده مبارک خیلی خوشحالم که باز هم مینویسید موفق باشید

سلامت باشید.

شکوفه دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 15:05

صمیم عزیزم من همچنان به اینجا سر میزنم...یاد وبلاگ خونی بخیر...هر جا هستی شاد باشی.هفته اینده میام مشهد .از نوشته هات درباره بیمه عمر خیلی استفادا کردم.التماس دعا

خوشحالم مفید بوده ، ممنون از محبتت

نگار p دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 01:35

درود و احترام صمیم نازنین، چقدر خوشحالم که امسال هم این برنامه ختم برقرار هستش، امید دارم پروردگار شما و عزیزانتان را در سایه الطاف و معجزاتش قرار دهد و همواره برقرار باشید، شادباش میگم مادر شدن دوباره تان را ، هر چند قبل از خواندن پست جدید ، این کامنت را میگذارم ، اما میدانم که حتما به مانند همیشه پست هیجان انگیزی خواهد بود، با تمام وجود و با حضور قلب از پروردگارم درخواست میکنم که شما و تمامی کسانی که در ختم شرکت میکنند ، و حتی کسانی که نیت ختم داشتند و مطلع نشدند از برنامه امسال و تمامی عزیزانی که بیمار هستند و بیمار دارند و قلب شکسته دارند یا مشکل خاصی دارند یا غمگینند و تمامی کسانی که میشناسیم و نمیشناسیم با تمامی مسائل و حاجاتی که در دل دارند، در سایه نگاه پر مهرش تقدیری زیبا برایمان به هم بزند و آرامش، تندرستی ، دلخوشی، عشق، امنیت، خوشبختی، مهربانی،،شادی، سلامت روح و جسم، عافیت و برکت را برای تک تک بندگانش مقدر بفرماید، خداوندا، تو سراسر مهری و عشق!!!
من با اجازه تان ، جزء های ، ۲۸،۲۹،۳۰ را میخوانم!

چه دعاهای خوبی، هر سال تو ختم بودی نگار جون،ممنون از اینهمه مهر

نسترن یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 18:33

‌عهههه واااااااا
ینی خواب می بینممم...
رفرش کردم ببینم توهم نزدم دیدممم نه بابااااا صمیم عزیزمون دوباره برامون نوشتههه.....
ای جونم فینگیلیییی....سارا خانوم ناااز...خدا دو تا گل ها رو برات حفظ کنههه
من جز هشت رو می خونم
برای تمام دلشکسته های دنیا دعا می کنم.


برای منم دعا کنییید

باحال تعجب کردی،مرسی عزیزم .

نسترن یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 18:33

‌عهههه واااااااا
ینی خواب می بینممم...
رفرش کردم ببینم توهم نزدم دیدممم نه بابااااا صمیم عزیزمون دوباره برامون نوشتههه.....
ای جونم فینگیلیییی....سارا خانوم ناااز...خدا دو تا گل ها رو برات حفظ کنههه
من جز هشت رو می خونم
برای تمام دلشکسته های دنیا دعا می کنم.


برای منم دعا کنییید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد