من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

گزارش کوتاه و ختم قرآن شبهای قدر

عزیزانم . شماره جزء در نظر گرفته برای  هر کدوم رو زیر  کامنت ها پاسخ دادم . لطفا از اونجا چک کنید . قرار  ما شب های قدر ..هر کدوم از سه شب و هر ساعتی که تونستید ... من خودم سعی می کنم ساعت 10 تا  اذان صبح  شب سوم قدر بخونم . انشالله . 

 

ممنونم از  استقبال و  محبت همتون . انشالله صاحب این شبهای پر برکت بهترین ها رو براتون رقم بزنه و  تلاش های  خودتون  به بهترین تصمیم و انتخاب  ختم بشه .   یکشنبه 14/4/ 94

  

 تا همین لحظه  یعنی  دوازده و نیم ظهر روز دوشنبه 15 تیرماه 94  دور دوم  تا ابتدای  جزء 20  بین  عاشقان کلام خدا تقسیم .شد . من از همگی  شما ممنونم. 

 

      

 

الان ساعت نه و نیم شب  سوم قدر هست . پنجشنه شب.    فعلا کامنتی ندارم. هر کس از این بع بعد خواست شرکت کنه جز سی قران  رو بخونه.  گلناز خصوصیت رو خوندم. برای تو و پدرت و همتون دعا میکنم امشب  و برای همگی دوستانم.

 

 

سلام به همگی  

1-عزیزان دلم لطفا اگر کسی  مایل به شرکت در برنامه ختم قران شب های قدرمون هست اعلام کنه تا من جزء مربوطه رو تعیین کنم براش . باز هم شب های قدر... 

 

2-من گرفتار  مهمان های شیرازم . شمالی  ها هم تو راهند ..تا اخر شهریور  هم به سلامتی  چند نوبت مهمان خواهم داشت . په قول پسرک: آخ جون خونه مون روشن میشه دوباره .

  

 3-از خودم بگم .تو مرحله پایان نامه ام . سخت و شیرین هست این مرحله . استادم سخت گیره . من هم وسواسی در  انجام کار . انشالله رو دور  تند بیفته به زودی .  

 

4-پسرک از مهد فارغ التحصیل شد . باورتون میشه اینقدر زود شش سالگی رو پشت سر  گذاشت ؟ انقدرررررر  شیرین زبون و بامزه هست که  گاهی  من وهمسری سرمون رو می کنیم زیر  ملافه وکر  کر  می خندیم از  حرفاش ..اونم جایی که باید اخم و  ناراحتی  نشون بدیم!!! انشالله از مهر قراره بره کلاس اول ...خدایا خودت مراقب  مغز و اعصاب و روان ما باش!!! 

 

5- تکنولوژی  گوشی ها انقدر  ارتباطات رو  در  لحظه و راحت کرده که  استفاده  از وبلاگ و رفتن به صفحه اول    و نام کاربری و زدن رمز  یک کار شاق  به حساب  میاد ..چرا  آیا!؟؟؟ اصلا چطوره  خوانندگان  فابریک اینجا   یک گروه تو  تلگرام بزنیم ..شوخی  کردم ..همین طوری هم   من محدودیت استفاده از  اینترنت برای  خودم دارم  تو خونه .  

 

6- عاشقتونم ..یادتون نره .  

 

 

بعدا نوشت :  

 

این هم لینک قرائت قرآن  سایت تنزیل   

سوره و ایه و جزء مورد نظر رو از سمت چپ  سایت در بخش brows   جستجو کنید .

 

این شما و این همه دعاهایی که من میتونم براتون از  ته دلم ارزو کنم : 

    

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

من برای  همه کسانی که توی  این کار شرکت می کنند  و برای همه بندگان خدا این ها رو میخوام:

1-     از  خدا میخوام اونچه از خیر و خوبی و بر کت  که به ذهن ما نمیرسه یا میرسه و برای  همه خوبان و نیکان از روز  ازل تا  روز ابد در  نظر  گرفته برای ما هم مقدر   کنه..برای  ما یعنی  همه ادم ها..همه ..حتی  رفتگان  

2-      از خدا میخوام به بزرگی این  شب های  بزرگ  بهمون نشون بده که همیشه دست ما توی  دست هاشه ..گاهی یک فشاری  از  محبت تا یادمون بیاد دستمون رها شده نیست ..یک اشارتی ..یک لطفی ..یک نشانه ای که بیشتر ببینیم و دلمون روشن تر بشه ... 

 

3-     از  خدا اونچه به صلاح ما و همه بندگانش  هست از  سلامتی ..تا برکت و رزق حلال و روزی  گشاده و  دستگیری  زیر دستان و  حرمت و اعتبار و ابرو و  دل بزرگ و  سینه  پاک و بی کینه و بی الایش  میخوام  

 

4-     از خدا میخوام  اونقدر  از  این کائنات بزرگ و سرشار  از ثروت نصیب ما کنه که خودمون هم باورمون نشه..به کوچکی  ارزوهای ما نگاه نکنه..به بزرگی  کرم و محبت خودش  بهمون بده ..از  خیر و برکتی که توی  دنیا  و همه کائنات موج میزنه 

5-     از خدا میخوام بهمون فرصت بده اگر از  کسی  دلخوریم..اگر  دل کسی رو شکوندیم..اگر  ندونسته لقمه شبهه دار تو زندگیمون اومده..اگر  گناهی  کردیم و حق الناسی روی  گردنمونه ..اگر بیحرمتی  کردیم و حریمی رو شکوندیم..اگر  چیزی  گفتیم و دلی رو به درد اوردیم..اگر  گاهی دور شدیم ازش ..بهمون فرصت جبران بده..بهمون فرصت توبه بده..برمون گردونه دوباره توی  اغوش  مهربون و امن خودش .. 

6-     از خدا میخوام بچه هامون...این گل هایی که دست ما امانتن رو حفظ  کنه خودش و روزی که خواست  هر  امانتی  رو بگیره اگر زنده بودیم صبوری و  پذیرش مشیت اون و اگر  نبودیم دعای  خیرمون رو بدرقه راه اون امانت کنه .. و اگر  لیاقت داشتیمبه همه مون نعمت پدر و مادر شدن و چشنیدن طعمش رو محبت کنه .

 

7-     از خدا میخوام زندگی  مون سالم و پاک باشه..دلمون پیش یک نفر باشه .. دستامون..چشمامون... به خودمون و دست های  همراه زندگیمون دروغ نگند ..فکرهای  وسوسه انگیز توی  دلمون نیاد ..دور  باشیم از  شیطون و نزدیک باشیم به دنیای پاک و بزرگ اراده  خوب و ایمانی قوی  

 

8-     از خدا میخوام تو دلمون بندازه اگر سست بودیم توی  تشکر ازش ..توی قدرشناسی ..توی  نماز ..یاد اوری  نعمت هاش ..بهمو ن اراده خلل ناپذیر بده..بهمون شیرینی یادش رو بده...بهمون باز شدن گره های زندگیمون با تمیرین روی  مرتب به یاد اون بودن رو هدیه بده... 

9-     از خدا میخوام مریض هامون رو ..همه ادم هایی که از  درد رنج می کشند رو صبوری وسلامتی بده..گاهی  دردها لازمند برای ما..اگر طاقتش رو نداریم از راه های  راحت تر ما رو امتحان کنه..کاری کنه اخرش تجدید نشیم..به اندازه وسع و توانمون صبوری بخواد از ما..اگر  دردی هم داد درمانش رو بده..اگر  بیماری داد  قدر  عافیتش رو هم بده..با چیزهای سخت امتحانمون نکنه..مریض هامون رو به کرم و  رحم خودش  شفا بده و  درد رو از  تنشون برداره ... 

10-از خدا میخوام این شب های بزرگ و لبریز از برکت ونعمت یادمون بندازه چقدر در  مقابل این دنیا ..اسمان ها وزمین ما کوچیک و ناتوانیم..مغرور نشیم به دو تا کلمه ای که یادگرفتیم و دور  نشیم ازش وباد غرور نپیچه توی  وجودمون و گرد باد بشه و همه خوبی هامون رو با خودش ببره.. 

11-از  خدا میخوام اگر بعضی هامون با لباس  کثیف و پاره اومدیم توی  مهمونیش و رومون نمیشه بریم جلو...بیاد و یک دست لباس  پاکیزه از اراده و  توبه تنمون کنه و دستمون رو بگیره و ببره سر سفره و با دست های  خودش برامون لقمه بگیره و ما دیگه شرممون نیاد از اون همه کثیفی و دور بودن از شان صاحب  مجلس .. 

12-از خدا برای  همه ادم هایی که ستاره این شب ها می شند با خوندن این  کتاب  زندگی  معرفت ودرک اون رو میخوام..دونستن اینکه راه هایی دیگه ای هم هست برای رسیدن به خدا ولی  شاید اسفالت نباشه..شاید  دور  زدن اضافی باشه ..شاید  به بیراهه بره..شاید اب و ابادی  نباشه توی  راه و تلف  بشیم..شاید  امنیت نباشه و راهزن همون یک ذره ایمان و اعتقادمون رو هم ببره با خودش ..از خدا میخوام توی راه مستقیم همه مون رو هدایت کنه 

13-از خدا میخوام اروزهایی که به نفع ما نیست رو براورده نکنه و به لابه و زاری  ما توجه نکنه..اونچه به صلاح ماست پیش بیاد ..هر چند حکمتش رو سال ها بعد بفهمیم..از  خدا میخوام اراده اون در راستای   اروزهای  ما قرار بگیره و  خیر و برکت در  همه ارزوهای  ما نصیب  همه بشه . 

14-از خدا میخوام ردای  نورانیش رو باز کنه..هممون رو مثل مادری که نوزادش رو بغل میکنه با مهر در  اغوش بگیره... و دست نوازش روی سر هممون بکشه و روزی که اعمال و کرده ها میاد جلوی  نظر و اشکار  میشه اون هایی ک همیشه قایم میکردیم رومون سفید و  دلمون اروم و دست هامون پاک پاک باشه.. 

15-از خدا میخوام دلمون از  نفرت خالی و از  عشق  به همه ادم ها پر باشه ..جایی  نمونه سیاه توی  دلمون..هر کس بدی  کرده بهمون رو ببخشیم و براش  ارزوی خیر  کنیم..هر کس بد ما رو گفت خوبیش رو بگیم و به خدا بسپاریم..بهترین قاضی  خودش هست .. 

 

 من همین دعاها رو بلدم..بیشترش  میشه تکرار ..هر چی  اومد توی  ذهنتون لطفا برای  همه خیر و خوبی  بخواهید.برای براورد ه شدن  حاجات و ارزوهایی همتون به شرط اینکه به صلاح  ما باشند و خیر و برکت برای دیگران باهاش  همراه باشه دعا میکنم..  

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

 

 

نظرات 78 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 02:56

صمیم عزیزم سلام ! حدود چند هفته ای میشه که شروع به خواندن ارشیوت کردم ! از همون اول اول ! از همون سالگرد ازدواج ! از وقتی که هنوز یونایی نبود ! هر چه خوندم بیشتر لذت بردم . از سبک نوشتنت . از وجود نازنینت . از طنز کلامت . صمیم جان من یک زنم . یک مادر در حدود سن و سال شما که با تمام وجود برای زندگیم و لحظه لحظه اش در حال نبردم . نبرد بادسرطان . گاهی از. شبها که از شدت درد نمیتونستم بخوابم نوشته های شما لحظاتم را بهتر می کرد .داستان عشق و عاشقی بدون غل و غشتون . داستان مادر شدنت . دروغ نیست که بگم همه نوشته هات رو می بلعیدم . تا اینجا همه رو یک نفس خواندم و در یک کلام کیف کردم . قصدم از نوشتن این نظر فقط تشکر بود از اینکه هستی . از اینکه با اینهمه مشغله هنوز می نویسی و نوشته هات بدون اغراق روح تازه ای در تن فرتوت من بود . برام دعا کن که در این نبرد سخت پیروز بشم . خیلی به دعا و انرژی مثبت احتیاج دارم .

ممنونم هنگامه جان ..برات سلامتی کامل و جسمی آروم و تنی سالم و روحیه ای مقاوم ارزو می کنم .
ممنون از نظرت که لبریز از خوشحالی کرد منو.

عاطفه چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 08:57

سلام صمیم جان
با توجه به اینکه اخیرا دیر به دیر آپ دیت میکنی، لطفا RSS وبلاگت رو فعال کن که وقتی مطلب جدید گذاشتی ما خبر بشیم. گناه داریم هر روز بیایم اینجا رو چک کنیم ولی خبری نباشه

سلام. درست میگی . چشم .
دقیقا باید چکار کنم برای فعال کردنش ؟

فنجون سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 10:55 http://embrasser.blogfa.com

صمیم گلی ... همینکه اطلاعات و درس های زندگی رو با ما تقسیم میکنی، یک دنیا ازت متشکرم ...
امیدوارم پای تمام دعاها و حاجت هات ، مهر قبولی بخوره

عزیزمی تو فنجونی ..
همچنین .برای همه انشالله

سمیرا شنبه 27 تیر 1394 ساعت 17:47

سلام صمیم میام بهت سر میزنم دوستت دارم دوستم::

ممنونم عزیزم. من هم همین طور

راضیه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 12:00 http://www.raraz.blogfa.com

سلام صمیم جون . من دوست جدید شما هستم .الان با وبتآشنا شدم . متن هایی که نوشتی حاکی از اینکه خیلی دل پاکی داری . من یکم زندگیم به شما شبیه . شاغل و ... . با اجازت من لینکت میکنم . بیام از این به بعد بخونمت.

خوشحالم از بودنت عزیزم .

آذر یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:44

من با تلگرام به شدت موافقم
گروه درست کردید به من خبر بدید لطفا ممنون

عزیزم ..مرسی که ایجا هستی .

نازیلا پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 22:21

ببخشید صمیم جان ۳۰ رو هم برداشتیم.التماس دعا

حاجت روا ...ممنون.

فافا پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 19:49

منم جز میخوام....مونده واسم چیزی؟؟؟

عزیزم 29

نیلو پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 18:55

سلام . صمیم جان میشه لطفا به من هم یه جز بدی

عزیزم 28

golenaz پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 18:08

عزیزم هنوز به من جزء ندادین؟؟؟!!! تموم شده؟

27 عزیز

شمالی چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 22:41

عزیزم واسه منم جزئ در نظر بگیر واسه شب 23

26 عزیزم

نازیلا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 19:23

سلام صمیم جان،ممنون از ختم قرآنی که گذاشتی،لطفا برا منم در نظر بگیرین

25 عزیزم

فافا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 14:23

دیگه ختم ندارید؟کاش دیشب یه سر به وبلاگتون میزدم...چ حیف شد:((((

24 رو بخون عزیزم. دیر نیست

دیبا سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 21:39

سلام صمیم عزیزم نمازوروزههات قبول عزیزم
لطف میکنی برای منو دنیا هم جز انتخاب کنی ممنون

22 / 23 عزیزم

په پو سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 18:48 http://aski-ewin.blogsky.com

سلام صمیم خانوم. یه وبلاگ درست کردم. خوشحال میشم بهم سربزنید.
طاعات قبول

مبارک به سلامتی

الهام سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 18:26

سلام صمیم جان.منم به رسم هر سال میخوام در ختم قرآن شرکت کنم.

جز 21

صمیم عزیز
ازت ممنونم که با محبت ات من ِ نوعی تشویق میشم برای خوندن قران.
لطفا" دو جزء رو برای من در نظر بگیر.
برای خودت و خانواده ات سلامتی ، شادمانی و رزق حلال آرزومندم.

29 / سی عزیزم . کلی برات نوشته بودم تو وبت برای اوون سوال بیمه خصوصی...پرید همه فنجون گلی...بیمعرفت نبودم. سلامتی خودت و پرتقالی و مامان و خونوادت

مریم سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 10:05

سلام صمیم جان جوابمو ندادی پس من جزء 13 رو می خونم.

باشه مریم جون. سیزده

مینا مشهدی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 08:49

صمیم جان هنوزم تقسیم جز داری ؟

این سال سومه که شرکت میکنم توی ختم قرآن وبلاگت !

عزیزم 28

golenaz سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:51

سلام عزیزم. بیایم برای تعجیل درظهور امام خوبی ها خیلی دعا کنیم به منم جز میدین؟

27 عزیزم

مرسده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:48

سلام
من چند سالی هست تو ختم قران شبهای قدر تو شرکت میکنم اولین ختم قران عمرم رو هم اینجا کردم ولی امسال یه بچه کوچولو دارم و میترسم جز بردارم و مدیون بشم .
ولی خیلی خیلی خیلی محتاج دعام تو رو خدا به همه اونایی که تو ختم هستند بگو برا من و زندگیم و پسرم دعا کنن و قدر شرکت تو این ختم ها رو بدونن .
خیلی محتاج دعام و قبول باشه

انشالله جاجت روا باشی عزیزم و سایه تو و همسر روی سر کوچولو

ناهید دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:21

سلام صمیم جان
نماز و روزه ات قبول
ممنون میشم منم بنونم امسال هم تو ختم قرآن همراه باشم

26 عزیزم

سعیده دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 21:53

سلام صمیم خانم عزیز. ان شاءالله خدا همه حاجت های خیر شما و خواننده هاتون و همه و همه مردم سرزمینمونو بده. بهمون سلامتی و تندرستی بده و عاقبت همه مونو ختم بخیر کنه. برای من هم یه جزء در نظر بگیرین

25 عزیزم

شیرین دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 20:58

سلام دوباره صمیم جانم
میشه لطفا دو جز دیگه هم برای من در نظر بگیری
من جز 5 که سهمم بود رو خوندم و دو تا جز دیگه میخوام بخونم برا امشب و فرداشب

23 24 عزیزم

آیدا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 14:06

عزیز برای من هم یه جزء در نظر بگیرید لطفا.ممنونم

22 عزیزم

ویشکا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:08 http://zendegiyevishka.blogfa.com

عزیزم لطفاً یه جزء هم واسه من بگو

21 عزیزم

حنا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:54

سلام صمیم جان میشه به منم جز بدین و اگه میشه لطف کن بگو کی بخونم متوجه نشدم

جز 20 عزیزم
امشب شب سوم قدر

بانوی اردیبهشت دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:04

سلام صمیم عزیز و دوست داشتنی.
نماز روزه هات قبول عزیزم.
لطفا واسه منم یه جزء در نظر بگیر.
امیدوارم همه دعاهای قشنگت مستجاب و ختم به خیر بشه.

جزء 18 عزیزم

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:40

سلام صمیم جان میشه لطفا برای من هم یک جزء رو مشخص کنید و ازتون بخوام برای من و خواهرم و همه منتظرها برای فرزند دار شدن در این شبهای پر برکت دعا کنید.
ممنونم عزیزم

جزء 9 عزیزم
انشالله حاجت روا بشی و یک فرشته کوچک نرم د ر آغوش پر مهرت بگیری.

مریم دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:40

سلام صمیم جان میشه لطفا برای من هم یک جزء رو مشخص کنید و ازتون بخوام برای من و خواهرم و همه منتظرها برای فرزند دار شدن در این شبهای پر برکت دعا کنید.
ممنونم عزیزم

شهره دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 01:40

سلام صمیم جان چه دعای جامع و کاملی نوشتی. انشاءالله هممون حاجت روا بشیم.اگه دیر نشده یه جز هم به من بدید.

جزء 10 عزیزم .

آفرین دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 01:40

صمیم جان جواب نداشتم ازتون من با اجازه جز 1 رو میخونم

جزء 11 عزیزم

رها رهی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:01

سلام صمیم خانم از اینکه دوباره فعالین خوشحالم . تا همین دیروز حدود ده روزی مشهد بودم . خیلی به یادتون بودم . روی گل پسرتون رو هم می بوسم . پایدار و باشید و برقرار . درخت عشق زندگیتون همیشه سرسبز و بارور ! برای دلای تنها خیلی دعا کنید . جزء منم لطفا بگید .

ممنونم رها جان .
جزء 12 عزیزم

آفرین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:29 http://safarnameh.alman@persianblog.com

سلام صمیم جان من درگیر امتحانا هستم اما میخوام شرکت کنم
لطفا به من هم بگین کدوم جزء رو بخونم
ممنون

جزء 13 افرین جان

الی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:17

از دعای اول و دومت در یک پیام در تلگرام استفاده کردم
امیدوارم راضی باشی

کار بسیار خوبی کردی . ممنونم.

خانمه یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:38

سلام خانم
عباداتتون قبول
لطفا به منم هم یک جز بدید(لطفا سوره سجده دار نداشته باشه)
ممنونم
التماس دعا

جزء 14 عزیزم

ریحانه یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:40

صمیم جان ممنون ازینکه بهم جزء دادی،جالبه که میخواستم عدد جزء خاص باشه و شمام یک رو بهم دادین

عزیزمی .

اسماء معتمد یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:11

سلام صمیم جان قبول باشه ان شالله.لطفا یک جزء هم به من بدید.ممنون که هر سال بانی خیر میشید.به امام رضا جان سلام برسونید لطفا و التماس دعا

جزء 15 عزیزم

پینه دوز یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:34

سلام به من جزیی ندادین

عذرخواهی میکنم.
جزء 17 عزیزم.

پینه‌دوز یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:11

سلام صمیم جان، ممنون که هستی
انشالله حاجت همه روا بشه و همه به آرزوهاشون برسند و هرچی خیره پیش بیاد برای هرکسی. و آرزوی کسی هم اگه خیر نیست براش، خدا خودش خیرش کنه و برآورده اش کنه.
صمیم جان یه جز هم به من بدین.
التماس دعا

تیام شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:04

سلام عزیزم من جزءسی لطفا

سلام .
جز 30 . ممنونم.

ریحانه شنبه 13 تیر 1394 ساعت 08:44

سلام صمیم جان
امیدوارم سالم و شاد باشی،لطفا من رو هم در ختم قران امسال شریک کن،خیلی حاجات مهم دارم،
امیدوارم بصورت اتفاقی یه جز با ی شماره ای بهم بیفته که حتی ی نشونه باشه

جزء اول
حاجت روا انشالله

سوسن شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:18

سلام.
اگه میشه به من هم جزء قران بدین

جزء دوم

سها جمعه 12 تیر 1394 ساعت 20:25

سلام صمیم جان

خوشحالم که خوبی. منم اگه میشه تو خوندن قران میخوام باشم ممنون التماس دعا

جزء سوم

عرفانه جمعه 12 تیر 1394 ساعت 11:47

آخ جان صمیم که هستی و خوبی و به فکر ما هم. و فرشته کوچولوت خوبه وو فارغ التحصیل. و خوودت درگیر پاپان نامه.
صمیم جان برای شبای احیا، منم هستم لطفا :)
مرسی از زحمتی که میکشی. قبول باشه انشاءا...

جزء 4

یاسمن از لندن جمعه 12 تیر 1394 ساعت 09:51

سلام، لطف نام من را در فهرست ختم قرآن قرار دهید- با سپاس فراوان

جزء 5
ممنون از همراهیت عزیزم

الناز پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 23:59 http://www.bidade-eshgh@blogfa.com

سلام صمیم جون. منم دوس دارم تو ختم قرآنتون شرکت کنم. انگار قسمت شد منم سهمی داشته باشم. منتظرتیم.
فقط یه توضیحیم بده بی زحمت که تا کی وقت داریم بخونیمش. مرسی عزیزم.
راستی برای من سه جز انتخاب کن. من و مامانمو و همسرم.
من دانشجوی ارشد از تبریز.
واسه سلامتی امام زمان آبجی همسرم و مامانم و همه مریضای دنیا و بخشیده شدن گناهانمون.

جزء 6و 7 و 8
انشالله حاجت همه تون براورده و به صلاح

افرین .چه دعاهای خوبی .

مریم خلیل پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 10:18

سلام صمیم جان لطفا دو جزء برای من در نظر بگیرید.
التماس دعا

جزء 9 و 10

مرضیه و بابک چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 23:03

سلام عشششششششق خوبی؟ عزیزم می خواستم خواهش کنم یک جز برای من در نظر بگیری

جزء 11

سراب چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 16:55

سلام صمیم جان.من میخوام شرکت کنم و ممنون میشم اگر از ١٠جزء اول باشه.میبوسمت مهربون

جزء اول عزیزم

ریحان بیست چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 15:26

سلام میشه من و هم در ختم قران شریک کنین صمیم جون

جزء 12

یه همشهری چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:08

صمیم عزیز سلام دلمون تنگ شده بود برات
خدا خیرت بده عزیزم بی زحمت یه جزء هم برای من در نظر بگیر صمیم جان.
طاعاتتون قبول درگه حق انشالا

جزء 13

محدثه چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:22 http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام صمیم جانم! خدا رو شکر که هستی و حالت خوبه.
ایشالله همیشه سلامت باشی و زندگیت سرشار از خیر و برکت.
منم توی لیست هر سه شب یزار.
خدا خیرت بده.

جزء 14

تیرآ سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 09:31 http://www.noci.blogsky.com

منم هستم

جزء 15

zahra7913 سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 02:49

سلام صمیم جان، خسته نباشی.
من ۴ جزء می خوام

جزء 16 و 17 و 18 و 19
واقعا خدا قوت

هدا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 23:47

سلام صمیم جان .خیلی وقت پیش وبلاگ رو میخوندم .اما بعد از یه مدتی گفتم بزار از اول اول بخونمت. چقدر خیلی از حس هامون شبیه همه مخصوصا اولین پستی که تو اسفند 88 نوشتی .به هر حال انرژی خوبی میگیرم ازت .امیدوارم در کنار پسر و همسرت همیشه با آرامش و شادی زندگی کنید.عزیزم من جزء 30 رو میتونم بخونم اگه سعادت داشته باشم.شاد زی .

جزء 30 عزیزم
ممنونم.شاد باشی گلم.

~مریم~ دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 21:25

سلام صمیم جون. مطمئن بودم برا شب قدر پست میذاری. خوشحال شدم. لطفا برا منم یه بخشی رودر نظر بگیر. شاد باشی

جزء 20 و 21

مریم دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:42 http://wildrosecountry.blogsky.com/

صمیم جان سلام، لطفا من رو هم در نظر بگیر برای ختم قرآن

جزء 22 عزیزم

الهام فیاضی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:07 http://contact.blogfa.com

سلام. من برای ختم قرآن شب قدر هستم.

جزء 23

حمیده دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 08:21

موفق باشی عزیزم

جزء 24

مامان محمدامین دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:42

سلام عزیزم بی زحمت واسه من دو جز

جزء 25 و 26 عزیزم

تیام یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 20:06

سلام عزیزم لطفا جزءسی برای من اگه امکانش بود اگر هم نشد هرچی خودتون تعین کردید

همون جزء 30 دوست عزیز

سلام صمیم عزیز
خوبی
ممنون میشم یه جز بهم بدی
التماس دعا ازت دارم
اگه تو تلگرام گروه زدی منم تو گروه ببریا
شوخی کردم

جزء 27
عزیزم...

نگار p یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:52

با سلام و احترام و قبولی طاعات صمیم عزیز.....امیدوارم مرحله نگارش و دفاع از پایان نامه تان هم عالی پیش برود ...من هم در مرحله ی نگارشم که با یاری خدا تا قبل از مهر دفاع کنم....اگر امکانش هست و جسارت نمی کنم ...بنده جز ۲۹ و ۳۰ را برای هر سه شب مبارک قرایت می کنم....امیدوارم مورد قبول درگاه ایزد منان قرار بگیرد....پاینده باشید...و حاجت روا بانوی عزیز...

جزء 29 و 30 عزیزم. انشااله به زودی دفاع موفق شما هم .

مریم یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:50

موفق باشید
من فک میکردم دارید فارغ و تحصیل دکترا میشید

ارشدم هنوز عزیزم .. انشاللللهههه

کوثر یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:39

سلام لطفا به من هم جز بیست رو بدین به نیت سلامتی قلب همسرم

همون جزء 2 به نیت همسری . انشالله شفای عاجل و کامل

کوثر یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:35 http://think4all.blogfa.com

سلام کوثر هستم لطفا به من هم جز بدید...به نیت سلامتی همسر و دخترم و پسر تو راهی ام ...ممنونم قبول باشه

جزء 28
انشااله زیر سایه پر مهر شما و پدرشون.

najmeh یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 13:16

لطفا منو هم در لیست ختم قرآن بذارین.ممنون

جزء 2 عزیزم

رضوان یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 09:03 http://planula.blogsky.com/

صمیم جون
خب چرا نه ؟؟
اینستاگرام یا تلگرام یا...

من که پایه ام !

یادته یه بار ازت تشکر کردم که با وجود تکنولوژی های سهل وآسان باز هستی !

باز هم می خوام تشکر کنم برای همه بودن های قبلت ! و بودن های الانت که با وجود کوتاهی باز شیرینه

ایشالا سالم و موفق باشی !

شازده پسرت هم خیلی عزیزه .ماشالا . ایشالا عاقبت به خیر و شاد و سالم باشه.

اما همیشه دلم برای همه تعریفها و صحبت های با جزییاتت تنگ میشه.

ممنونم رضوان عزیزم .

من هم محبت های شما رو یادمه . شاد باشی گلم.

نسیم معلم یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:31

جزء خوانی

جزء 3 عزیزم

مریم شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:47

سلام و خسته نباشید
صمیم جان اگه میشه اسم من رو هم جزء ختم قران بگذار ممنون میشم . بوس

جزء 4 عزیزم

شیرین شنبه 6 تیر 1394 ساعت 17:24

سلااااام صمیم خانوووم
من هستم تو ختم قرآن (با هممممممممممممه روسیاهیم البته)
پایان نامه وااای !!!!! الهی که خیلی عالی پیش بره
صمیم جان خب یه نمونه از شیرین کاریهاش رو مینوشتی ما هم کر کر میخندیم دیگه !!
ما هم خیلی دوست داریم یادت نره ...

جزء 5 عزیزم
چرا رو سیاه عزیزم ..هیچ وقت اینو نگو ..خدا خیلی خیلی با معرفتتر و رحمت و مهربونیش بزرگتر از تصور ماست .
انشالله به زودی .

شیرین مامان پسرها شنبه 6 تیر 1394 ساعت 16:25

سلام صمیم جان.عباداتت قبول.خسته نباشی.منم اگر قابل باشم می خواهم در ختم قرآن شرکت کنم.

جزء 6 عزیزم

الی 6323 شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:39

سلاااااااااااااااام عزیزم
ایام به کام
من مایل به شرکتم در ختم قران

جزء 7 عزیزم

فانوس شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:29

سلام صمیم عزیرم
حدود دو سالی بود که به وبلاگتون سر نزده بودم
تعریفای صنیمانه شما جوری به خاطراتم گره خورده و باهاشون رندگی میکنم که
شدم قضیه باز جوید روزگار وصل خویش
با اجازتون از تیت های کامل و قشنگتون می خوایم طی پنجاه روزه باقیمانده ختن روزانه قرآنمون
استفاده کنیم
البته من به مدیر گروه واتس آپمون پیشنهاد دادم
می خواسم ازتون احازه بگیرم که ان شاا... راضی باشید
که ما شصت نفر از نیت های شما برا ختم روزانمون استفاده کنیم
ممنون

باعث افتخاز منه ... حتما . و برای ما هم دعا بفرمایید .

معصومه شنبه 6 تیر 1394 ساعت 14:08

صمیم جان چه خوب که برگشتی
لطفا بیشتر بنویس. ما دلمون برات تنگ میشه

ایشالله فارغ التحصیلی دانشگاه پسرک

شما پسرتون رو از چند وقتگی مهد گذاشتین؟؟
من دخترم رو از هشت ماهگی مهد گذاشتم. الان دو هفته هست که مهد میره. ولی شدیدا عذاب وجدان دارم که با کار کردنم دارم بچه رو اذیت میکنم

من از شش ماهگی عزیزم .
اگر امکانش هست براتون که کار رو نیمه وقت یا موقتا تعطیل کنید چه بهتر .ولی اگر هم نشد خودت رو سرزنش نکن عزیزم . حس عذاب وجدان باعث میشه از روزهای شیرین الان نتونی لذت ببری. به نظر من تو ساعت های دیگه با محبت کامل در اغوشش بگیر و کیفیت رو بالا ببر..کمیت همه چیز نیست ... خود من با اینکه شاغلم به شخصه یک مادر تمام وقت در خدمت فرزند و با محبت و حوصله و اموزش دیده رو برای بچه خوب و لازم میدونم....این ماکسیمم و بهینه ترین حالته ...حالا که انتخاب کردیم کار کنیم باید بچه های مستقل و شاد و پراز شادیهای کودکانه بزرگ کنیم ...میتونم...من توس
نستم خدا روش کر ..تو هم حتما میتونی

آفرین شنبه 6 تیر 1394 ساعت 13:30 http://mylivesky.blogsky.com/

سلام.من پایه ام!

سلام . جزء 8 عزیزم.

مهشاد شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:53

با سلام

سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد