من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بیمه (قسمت سوم)

  

 

 خب میرسیم به   اسم دو شرکت  بیمه  موفق و ناموفق (از  نظر  خودم) تا  اگر خواستید  تحقیقاتتون رو  کامل کنید . خوشحال میشم  نتیجه تحقیقاتتون رو به من هم بگید تا این نوشته تکمیل تر  بشه .  

 

 نماینده ای  که  اطلاعات کافی  نداشت و  به من کامل و دقیق  نتونست مشاوره بده و با این کارش  من متضرر شدم شرکت بیمه کارآفرین بود . مثل هر رشته و بیزنسی آدم های  مختلف با توانمندی های  مختلف  در یک رشته کار  میکنند و شاید  بعضی از  نمایندگان دیگه این شرکت  صادق ُ درست و موفق باشند ولی درتحقیقاتی که کردم متوجه شدم عدم اعلام قرارداد سی ساله به مشتری متاسفانه به عادتی شیطنت آمیز در برخی از نمایندگی های بیمه کارآفرین  تبدیل شده .حتی دفتر مرکزی شون هم انقدر  خونسرد و ریلکس  گفت  خانم حالا نگفتند که نگفتند!! ( در  اعتراض من که چرا سی سال رو به من اعلام نکردند و مگه شما نباید  به نماینده هاتون اموزش  کافی می دادید)و فرمودند  بیست سال که تموم شد شما  تمدیدش  کن !!!و من به  اهمیت  احترام به مشتری  در  این شرکت واقعا بیشتر  پی بردم!!! تمدید بعد از بیست سال اونقدر  اما واگر  داره که حد  نداره ..من باز هم میگم اون نماینده آدم نامناسب ُ کم اطلاع و کاملا  غیر حرفه ای بود و کارشناس  دفتر  مرکزی هم بی ادبانه پاسخگو بود.نهایتا این نظر منه که دیگه به این شرکت اعتماد  ندارم .شما تحقیقات خودتون رو  انجام بدید و هر  جور  صلاح می دونید  تصمیم بگیرید .  

 

شرکت بیمه ای  که بسیار  راضی  هستم و  جزو با اخلاق ترین  شرکت های بیمه  هستند بیمه معلم هست .من با نماینده برتر بیمه معلم قرارداد بستم . (قرارداد فروش ویژه نمایندگان برتر رو  گرفتم) هر وقت خواستم هر  سوالی  بپرسم با روی باز و با در  نظر  گرفتن تمام منافع من ُ نماینده مورد نظر بهم مشاوره داده .هیچ وقت از  همکارهای رقیبش  بد  نگفته و  فقط  امکان مقایسه روبرای من فراهم کرده .متاسفانه همکاران دیگه ایشون در سایر شرکت ها و حتی  خود کارافرین به شدت فضا رو مسموم کردند وقتی می گفتم فلان شرکت در  مقایسه با شما امکانات بهتری به من میده  . خود همین کارشون   اعتماد آدم  رو کم میکنه .من صداقت نماینده بیمه معلم  رو  نمونه ای  از صداقت  مدیران  بیمه  معلم دیدم و وقتی  سرچشمه درست هست پایین چشمه هم زلال و روونه. حس مسوولیت پذیری  ایشون تا این حد بود که حتی  وقتی  خارج از  ایران بودند  هم پیگیر رسیدگی به سوالات من و صدور  بیمه نامه های جدیدم بودند .شما از دفتر مرکزی  هر بیمه ای  که مد نظرتون هست شماره تلفن نمایندگان برتر رو در  شهرتون بگیرید .باز هم میگم  هر بیمه ای که انتخاب  می کنید با آدم های  موفق  اون رشته کار  کنید نه هر  مثلا کارشناسی!! که رفته مجوز  گرفته و  دو تا صندلی  گذاشته و اسمش شده دفتر بیمه  فلان  نمایندگی شماره فلان!!!  در  این مورد من این نظر  منه و مسوولیتی  قبول نمی کنم برای  اعلام نظر شخصی ام و  شاید در آینده ورق برگرده و من از  انتخاب هام پشیمون بشم مثل تمام انتخاب هایی که آدم ها تو  زندگی  شون دارند . 

 

یک سرچی هم بکنید تو  اینترنت اینقدر  سایت های  بیمه ای با معرفی  کامل و شرایط مختلف براتون میاد که کلی  اطلاعات بهتون میده.یادتون باشه موقع درخواست جدول بیمه عمر و سرمایه گذاری یا بیمه مستمری و بازنشستگی که من در  موردشون نوشتم   این ها رو از  نماینده اون شرکت  بخواهید براتون لحاظ کنه  یعنی بر اساس این اطلاعات بهتون جدول ارائه کنه .  

 

-سن کسی که  میخواد بیمه بشه 

-مدت زمان قرارداد ( ۳۰ ساله درخواست کنید)

 - نوع پرداخت :  ماهانه  یا یکجا(یکجا یعنی سالانه که البته در  بعضی شرکت های بیمه  در  دو سه چک هم می تونید  پرداخت کنید .جالبه بیمه  کارافرین میگفت نه دفترچه قسط داریم (برای  کسانی که کارمند  نیستند و  نمی تونند کسر  حقوق  پرداخت کنند) و نه چیز دیگه ..فقط کسر از  حقوق و یا  پرداخت کلا یکجا!!!!ولی بیمه معلم گفتم براتون که چه امکانات متنوعی برای  پرداخت  داشت.  

-نرخ تعدیل سالانه حق بیمه ( من در  همه قراردادهام ۱۰ درصد رو  انتخاب  کردم)  

-نرخ تعدیل سالانه سرمایه  ( این رو هم من ۱۰ درصد خواستم)  

- پوشش  معافیت  /   پوشش  نقص  عضو /  هزینه پزشکی بیمه شده  ( بلی یا خیر) ازشون بپرسید  اینها اصلا چه معنی  میدن و  بله و  خیرش  چه فرقی با هم داره .. من بعدها که وقت  کنم در  این مورد  هم می نویسم . 

 برای  اینکه جدول شرکت های  مختلف رو با هم مقایسه کنید  حتما داده های  اولیه تون یعنی  اطلاعاتی که بالا نوشتم رو باید یکسان بدید..به یک شرکت نگید سن فرد  رو برای  ۳۰ سال در  نظر بگیرند و به اون یکی شرکت بگید برای  ۱۵ سال و بعد بگید  وای  چقدر جداول با هم تفاوت داره ... 

یک نکته خیلی مهم :  

از شرکت بیمه بپرسید  نرخ سود  سال  ۹۲ شون چقدر بوده ؟ ادرس سایت و جایی که این رو  تایید  کنه رو هم ازشون بخواهید ..دلم میخواد نماینده های بیمه بدونند مردم دقت دارند و  اونها هم موظف  هستند  در بازار رقابتی ، در کنار  دادن اطلاعات صحیح  کافی ، برای  موفق شدن و برند شدنشون  واقعا تلاش  کنند. 

 

در  پست قبل  گفتم رنکینگشرکت بیمه رو می تونید مشاهده کنید ولی  خیلی  هم روی رتبه شرکت حساب باز  نکنید  توضیح هم دادم چرا . وارد سایت بیمه مرکزی  ایران بشید و جایی که بالا سمت راست نوشته شرکت های بیمه رو  باز  کنید .دولتی  که فقط  بیمه ایران هست .وارد  لیست شرکت های  خصوصی بشید شرکت های بیمه اونجا بر اساس رتبه  لیست شده اند. 

 

 

از یک شرکت بیمه می تونید  هر  چند تا که می خواهید بیمه عمرو ... بگیرید .ولی بهتره برای یک نفر   دو تا بیمه نامه نگیرید .به نظر  من بهتره  مبلغ دو تا بیمه روروی  هم بذارید و یک قرارداد تپل تر و  سی ساله ببندید.هر وقت  هر  خواستید  می تونید با یک الحاقیه  عوضش کنید .الحاقیه  سالی یک بار و ابتدای  سال بیمه ای تون  به شما فرصت میده اگر  تغییراتی مد نظرتون هست اعمال کنید .یک یا دو ماه قبل از  تموم شدن سال بیمه ای باید درخواست کتبی بدید برای  تغییرات .  

 

سقف سن قابل پوشش بیمه تا جایی که من میدونم  عوض نمیشه و با پرداخت چند سال با هم به اون سن اخر شما  اضافه نمی کنند .برای  افراد مسن پوشش های  تکمیلی  استفاده کنید مثل امراض خاص و اینا البته باز هم با نماینده قابل اعتمادتون صحبت کنید . 

 

چند و چون حساب گنجینه سپهر صادرات  رو از سایت بانک صادرات  بخونید شاید شرایط با چند سال قبل فرق  کرده باشه . برای  پسرک ما با  مبلغ اولیه صد هزار تومان و اقساط  ثابت  پنجاه هزار  تومن برای مدت سی سال در  نهایت چیزی  حدود  5 میلیارد( دقیق  نیست عدد باید  چک کنم) سرمایه خواهیم داشت .مبلغ ثابت هست طی این سی سال   تاخیر   هم سعی کنید اصلا نداشته باشدی .  

 

در مورد   بیمه  عمر و مستمری و اینا ..اگر  قسطی  پرداخت می کنید  یادتون باشه اصلا تاخیر نداشته باشید که از  سود اخر  کم میشه و اگر  کسر از حقوق  هست یک ماه زودتر  پرداخت کنید قسط اول رو  تا به دلیل  تبادلات  مالی بین  محل  کار و بانک و اختلاف زمان رسیدن قسط به دست شرکت بیمه، براتون تاخیر  ناخواسته ایجاد نشه .  

 

پوشش امراض خاص  در بیمه من شامل سن 15 سال تا 60 سال میشه .ببینید بیمه مورد نظر شما چی  میگه ؟ من کنار بیمه عمر و سرمایه اصلی  ام یک بیمه جانبی و مکمل کوچولو برداشتم( بیمه معلم نیست )   با سالی 20 تومن فکر  کنم که بیمه  امراض  خاص   پوشش  هزینه پزشکی  ناشی  از  حادثه   هست  با سقف  ده میلیون .یکی از  دوستانمون خودش رو بیمه هزینه پزشکی کرد و وقت نداشت به حرفا های  نماینده بیمه در مورد پوشش  هزینه پزشکی  گوش کنه گفته خب  بنویس  اینم برام و 8 هزار  تومن برای یک سال   داده .  سه ماه بعد  توموری  در  بدن ایشون پیدا میشه و  با همون 8 تومن کل توده بدخیم سرطانی از بدنش  خارج میشه و هزینه اش رو شرکت بیمه اش  میده تمام و کمال ..چقدر  خوشحال بود ..انشالله که هیچ وقت لازم نباشه ولی  اطمینان خاطرش رو من ضروری  میدونم.   

  مورد خاصی فعلا به ذهنم نمیرسه. 

موفق و موید باشید .  

دوستتون دارم  

صمیم

 

نظرات 38 + ارسال نظر
پرین شنبه 26 دی 1394 ساعت 20:51

سلام صمیم جان
من مخاطب تازه تون هستم {البته قبلا از وبلاگ دوست خوبم امی جون-من و همسرم در اروپا- باهاتون آشنا بودم ولی پست بیمه ای تون منجر به خوندن وبلاگتون شد.}

پست های بیمه ای تون رو امروز خوندم و خیلی مجذوب شخصیت مهربونتون شدم

به هرحال. من مشاور تغذیه در مطب دکتر کرمانی بودم تازگی استعفا دادم {راستی قبول میکنم شما و دوستان هر سوالی دارین پاسخ بدم. عاشق کارم بودم}و میخوام کار مستقل و مثه تغذیه ، کار مفید و موثر برای مردم داشته باشم. بیمه رو از هر جهت مناسب دیدم.

اما واقعا در انتخاب شرکت که کدوم خدمات بهتری میده مردد بودم.. که در حین سرچ ها به پست های شما رسیدم.

بیمه سامان رو سر زدم تا به حال. به نظر من خوب نبود.
با سرچ ها بهترین بیمه رو پاسارگاد دیدم.
صحبت های شما هم خیلی شبیه پاسارگاد بود.
ولی بعد دیدم بیمه معلم رو معرفی کردین.

سوالم اینه {ببخشید کامنتم طولانی شده} چرا پاسارگاد رو انتخاب نکردین؟ شما که تحقیقات کردین تو کامنتا دیدم که گفتین راجع به پاسارگاد اطلاع ندارین، چرا ؟ تحقیقات یعنی بررسی بیمه ها ولی پاسارگاد جا افتاده... این سوالم برای اینه که واقعا خدماتشون مثه بیمه ایران سرکاریه؟

من میخوام جایی که واقعا خدمات آتیه سازانه به مردم میده مشغول به کار بشم... ممنون میشم اگه اطلاعاتی داری با من در میون بگذاری که تصمیم درستی بگیرم...
ممنونم...
واییییییییی چقدر مشتاقم زودی پاسختونو بخونمم.... شاد و خوش خرم باشید.

سلام عزیزم . اون زمانی که من دنبال بیمه ها بودم به نظرم پاسارگارد تو رنکینگ بیمه جایگاه قابل توجهی نداشت . الان با پرس و جوهایی که برای سوال شما کردم جزو رده های سوم چهارم هست .و سود نوزده و نیم تا بیست درصد رو برای بخش بیمه عمر پرداخت میکنه . تو این مدت عملکرد کارافرین خیلی متفاوت شده و من طبق شنیده هایی که از مسئولین بیمه مرکزی داشتم اعتبار بالایی رو بدست اورده . من به بیمه ام با کارافرین کماکان ادامه دادم و سوابق بیمه ام رو ناقص و خراب نکردم. در مورد بیمه ها قبلا هم گفتم سود تضمینی پنج سال اول 18 درصده و سود تضمینی 5 سال بعد 15 درصد و بعد از سال دهم بر اساس نرخ تورم و ایناست . همچنین جدیدا بیمه مرکزی گفته در جداول بیمه ای به مشتری نباید سود بیشتر از تضمینی رو قول بدید و به دستش بدید بلکه باید جداول طبق حداقل سود یعنی تضمینی محاسبه بشه و خود بیمه بعدها مشتری رو در سودهای شرکت مشارکت میده!!!
اعتبار و پشتوانه پاسارگاد هنوز هم اونقدری نیست که من شخصا اون رو به عنوان بیمه عمرم انتخاب کنم . علیرغم تجربه ای که داشتم در مورد کارافرین نهایتا از لیست کیس های مورد بررسی من خارج نشده .
شما هر جور صلاح هست عزیزم انتخاب کنید .برید با چند شرکت صحبت کنید و مواردی رو که گفتم مد نظر بگیرید .
آفرین که این همه کار اجتماعی و روحیه کمک رو دوست دارید .

امیرحسین چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:02

سلام ، ممنون از مطالب خوبتون ،
خطاب به خانوم pari : چرا فکر میکنید نماینده برتر براتون این بیمه نامه رو بزنه بهتره ؟؟؟ من خودم نماینده برتر یکی از شهرهای ایرانم ولی واقعا فرقی نمیکنه کی بزنه ، مهم انتخاب شرکت خوب هست که من نماینده بیمه عمر پاسارگاد اراک هستم ، با این طرز فکر از صدتا نماینده یکیشون شده نماینده برتر ، این یعنی نماینده ای که بیشترین بیمه عمر رو زده ، بقیه نماینده ها چی ؟؟؟ اونا باید چیکار کنن؟؟؟ نماینده برتر از نظر اداره شرکت به کسی اعطا میشه که بیشترین بیمه نامه رو زده . شما شرکت مورد نظرتون رو انتخاب کنید بعد پیش ی نماینده معتبر بیمه رو بزنید ...
ببخشید سرتون رو درد آوردم
Akaskoo@yahoo.com

رسول پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 10:38

سلام دوستان کسی هست کمک کنه کدوم شرکت بهتره برای بیمه عمر

رسول چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 14:44

سلام دوستان کسی هست به من کمک کنه بهترین شرکت و مطئن ترین برا بیمه عمر انتخاب کنم

انتخاب نهایی با شماست و اینکه چی مد نظرتون باشه . کسی واقعا نمی تونه بگه فقط فلان بیمه . صرفا میشه گفت از این بیمه راضی هستم به این دلایل ....همین .

غریبه سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 15:52

سلام،خیلی تشکر میکنم به خاطر وبلاگ پرمحتوایی که دارید،من خیلی درموردبیمه به فکر افتادم، ولی دیروز توی اخبار بیست و سی. درمورد بیمه آسیا گفت که به تعهداتش عمل نکرده بود ورییس بیمه مرکزی،هم گفته بود که یک ریال از آنها. پیش ما نیست وما تضمین نمی کنیم این حرف یعنی اینکه بیمه اتکایی یعنی کشک،حالا ما چه جوری به این بیمه ها اعتماد کنیم که بعدسی سال به تعهداتشان عمل کنن.

نه همشون اینطوری نمیشن. پشتوانه مالی بیمه و نحوه پرداخت خسارت به مشتری .. رنکینگش تو بیمه ها هم مهمه.
البته اینجا استثنائ ها رو باید کلا جدی گرفت!

حامد شنبه 17 آبان 1393 ساعت 12:58 http://baba110.blogfa.com/

اولا تمام بیمه ها غیر از ایران شخصی هستند و پشتوانه قوی ندارند و مثلا خیلی از شرکتهای و بانکهای بزرگ که ور شکست شدن یا فرار کردن همه این احتمالها هست
دوما تو بیمه عمر که در مورد بیمه معلم گفتیم با 50 تومان سی ساله تازه 25 درصد خیلی داغون میده تو بیمه های دیگه این مبلغ به 1 میلیارد میرسه.
غیر از اون اگر همین پول را یعنی ماهی 50 تومان بدون افزایش حق تورم 30 سال بگذارید گنجینه سپر بعد سی سال میشه یک و نیم میلیارد پول زبان بسته. البته 30 سال هر ماه 50 هزار تومان میریزید بدون اینکه افزایش بدید.
یه نکته هم این که شما فقط 16 میلیون تومان پول دارید اما در بیمه عمر شما بالای 80 میلیون میدید.
بنده هم بیمه عمر کردم و هم گنجینه سپهر ولی بیمه های عمر ایران زیاد کارامد ندارند چون تو تصادف یکی از اقوام دیدم و بنده خدا از کار افتاده شد ولی بیمه های هزار تا بهانه اورند.

ممنونم. تو صادرات سپهر اون مدلی که فرمودید رو داریم . در مرود بیمه های دیگه مشخصا اسم ببرید چون تحقیق من جامع بود .
سپاس از توجهتون

دختر حوا پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 13:02 http://www.eeden.blogfa.com

سلام. روزتون به خیر. من به تازگی وبلاگی با عنوان حوا راه اندازی کردم. خوشحال می شم میزبان نگاه و نظر شما در این صفحه باشم. موفق باشید. در پناه حق.

مری پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 20:48 http://shiraze.blogfa.com

صمیم جان ببین چقدر آپ نمیکنی که خواننده ی لالی مثل من اومده اعتراض میکنه! آپ کن دیگه عزیزم، آدمو نگران میکنید شماها!!

نقس چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 09:55 http://nafasam2m.mihanblog.com/

سلام خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی دوست عزیز

نگار یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 14:32

باعرض سلام وادب
مدتهااست که وبلاگتون رو میخونم و استفاده میکردم معمولا پر از انرژی است ممنون بخاطر وقتی که میزاری
ولی این مطالب اخیربا عث شد که من به فکر باشم تحقیق کردم بیمه کوثر که تازه وارد بازار بیمه ها شده نسبتا خوب بود ولی باز خواستم اگر دوستان ویا شما خودتون اطلاع بیشتری از این بیمه دارید راهنماییم کنید چون ما از خانوادهای نظامی هستیم واز فیش حقوقی کسر میشه راحت تر است ولی باقیش رو نمیدونم خوب است یا نه
راستی صمیم جان من دختر ندارم و نسبت به شمااحساس دختر خودم دارم
از خدای مهربان تر از پدر و مادر برای همه دوستان و شما دختر گلم بهترینها رو آرزو دارم
موفق باشی

ممنونم از محبت شما .
متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم . اسمش رو زیاد نشنیدم.

سولماز سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 12:40

صمیم خپله مهربون یه سوال داشتم واس ما که مادرمون 55 سال و بابامون 65 سالشه هم میشه بیمه عمرشون کرد که وقتی اگه خدا نکرده رفتن اون دنیا بتونیم بیمه عمرشون را بگیریم؟

سقف سنی تا 60 سالگی هست عززم .

پریزاد شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 10:40 http://zehneziba16.blogfa.com

ممنون صمیم عزیزم که وقت گذاشتی.یه سوال کوچولوی دیگه.دقیقا متوجه نشدم چرا گفتی بیمه ایران خوب نیست واسه بیمه عمر؟میشه توضیح بدی؟

نظر من بود و تو متن پست هام کامل نوشتم عزیزم .. شما باز هم تحقیقات خودت رو داشته باش.

ﺳﺎﻧﻴﺎ جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 10:12

ﺳﻼﻡ ﺻﻤﻴﻢ ﺟﻮﻧﻢ ﻳﻪ ﺳﻮاﻝ ﺩاﺷﺘﻢ ﺗﺎ ﭼﻦ. ﻭﻗﺖ ﺑﻌﺪ اﺯ ﻓﻮﺕ اﻭﻥ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭا ﺑﻴﻤﻪ ﻋﻤﺮ ﻛﺮﺩﻩ اﻃﺮاﻓﻴﺎﻧﺶ ﻭﻗﺖ ﺩاﺭﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﻥ و ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ و ﺑﻴﻤﻪ ﻋﻤﺮ ﺭا ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﻛﻨﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﺑﻌﺪ اﺯ ﻓﻮت اﻭﻥ ﻃﺮﻑ ﺗﺎ ﻳﻜﺴﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺗﺎ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﺗﺎ ﻛﻲ ﻭﻗﺖ ﺩاﺭﻥ ﺑﻴﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ و ﻣﺪاﺭﻙ ﻓﻮﺕ اﻭﻥ ﻃﺮﻑ ﺭا ﺑﺒﺮﻥ! ??? و ﭘﻮﻟﺸﻮﻥ ﺭا ﺑﮕﻴﺮﻧﺪ?!

تو شرکت های مختلف فرق میکنه .. مثلا بعضی ها میگن 2 سال ..بعضی ها چندماه .. متفاوت هست عزیزم .

میترا دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 01:35

واقعا ممنون از مطالب خوبت
یه سوال داشتم من میتونم خواهرزاده خودم رو بیمه کنم بدون اینکه پدر و مادرش بدونن و اونها ذینفع باشن؟

سلام. بله میشه . شما تقاضای بیمه عمر برای بچه می کنید و اقساط رو خودتون پرداخت می کنید و بیمه به نام شما و استفاده کننده هم خواهر زاده تون میتونه باشه .
بهتره اون ها بدونند حتی اگر ذینفع نباشند .

walton یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 22:21

قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه

نامه را بخون

کامل بخونش توروخدا


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم
و رحمة الله
و برکاته
برای اینکه آرزوهات برآورده شند
ایمانتو به خدا ثابت کن
با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات
و20دقیقه بعد
ارزوت براورده میشه
این شوخی نیست

بـسـم الله

ـ ا لـعـز یـز
- ا لـجـبـا ر
- ا لـمـتـکـبّـر
- ا لـخـا لـق
- ا لـبـا ر ئ
- ا لـمـصـو ر
- ا لـغـفـا ر
- ا لـقـهّـا ر
ـ ا لـو هـا ب
- ا لـر ز ا ق
- ا لـفـتـا ح
- ا لـلـطـیـف
- ا لـخـبـیـر
- ا لـحـلـیـم
- ا لـعـظـیـم
- ا لـغـفـو ر
- ا لـشـکـو ر
- ا لـعــلـی
- ا لـکـر یـم
- ا لـمـجـیـد

خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست
ارسال کن به .................20نفر.......

پریزاد یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 14:07 http://zehneziba16.blogfa.com

سلام صمیم عزیزم.بی نهایت سپاس که اطلاعاتتو در اختیار ما میذاری.خداخیرت بده.چندتاسوال:
1-به نظرت اون پولی که میخوان بعد 30سال بدن بی ارزش نیست؟واقعا30 سال دیگه چندمیلیارد اندازه چندمیلیارد الانه؟این سوالیه که همیشه منو از گرفتن بیمه عمر پشیمون کرده.ولی با حرفات خیلی ترغیب شدم که برم سراغش
2-من وهمسرم همکاریم.جای مزخرفی کارمیکنیم که چندسال مارو بیمه نکرد.بعد 3سال بیمه اجباری کرد والان هم مارو بیمه خویشفرما کرده.خویش فرما خیلی بده وبرای بازنشستگی اصلا خوب نیست.حالا سوال من اینه که ایا جایی هست که ما بهش حق بیمه بدیم وبعد به ما حقوق بازنشستگی بده؟منظورم یه چیزی ورای همین بیمه عمره که گفتی.برای ایام پیریمون خیلی نگرانم
3-بیمه تکمیلی هم نداریم ایا بیمه ای هست که هزینه هایی مثل زایمان رو پوشش بده؟
سپاس مجدبابت وقت گذاشتنت

سلام عزیزم . خوبی ؟
پاسخ این سوال رو هم تو کامنت ها هم تو پست نوشتم ..بله اگر شما توانایی خرید ملک دارید یا ادم قابلی در بورس هستید یا شم اقتصادی قوی دارید میتونید روی بازارهای دیگه چون بورس و سکه و اینا کار کنید که در بلند مدت معمولا خوب جواب میده ..برای من امنیت خاطر...استفاده بهینه از خرده پس انداز ..تو این مقطه زندگیم مهمه .شاید در کنار این بیمه ها چند سال بعد سرمایه گزاری های کوتاه مدت سود ده هم شروع کردم ..ولی فعلا دست روی د ست نمیذارم تا اون روز ...
همین بیمه مستمری و مکمل باز نشستگی میشه دیگه ...به جای اینکه به دولت حق گزاف بیمه بدی به شرکت بیمه میدی و اون ها تو رو بیمه بازنشستگی و مستمری میکنند . باز هم از شرکت بیمه ات تحقیقات بیشتری بکن .

در مورد سوال سوم اطلاعی ندارم عزیزم .

تمشک یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 13:23 http://mahbubedelam.blogfa.com/

سلام صمیم جان
بلاخره موضوعی یافت شد که بیام و توی نظراتت مطلب بنویسم :)
تا جایی که یادم هست مشهد زندگی میکردی شما ، اگر درسته که میشه بگی کدوم نمایندگی بیمه معلم رفتی ؟ لیست نمایندگی هاشون رو از توی سایتشون درآوردم ولی خب یکی برم که حداقل ی مشتری راضی داره بهتره دیگه ، مگه نه ؟ ممنون میشم ازت

سلام.
من با نمایندگی 697 بیمه معلم مهندس نور افشار کار میکنم. ایشون الان ایران نیستند ولی دفترشون پاسخگو هست به سوالات شما .

RaMiN پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 12:34

درود بر شما
مطالب راجع به بیمه شما را اتفاقی خواندم . بعنوان یک نماینده که بیش از 24 سال سابقه فعالیت دارم و شغل مرحوم پدرم نیز از سال 1334 نمایندگی بیمه بوده با خیلی از موارد اعلامیتون موافق نیستم .
بطور مثال :
نماینده برتر هر شرکت بیمه مولفه های بسیاری دارد . برتر بودن برای بیمه گر است نه برای شمای بیمه گذار . بزرگترین پارامتر برای نماینده برتر ضریب خسارت پائین است . مثلا" اگر من ازهر شرایط بهترین باشم ولی کارخانه فلان که بیمه آتشسوزیش را من صادر کرده ام بسوزد و بیمه گر n میلیارد تومان خسارت پرداخت کند من حداقل برای پنج سال نمیتوانم نماینده برتر شوم .
مود بعدی شرکتهای بیمه جدید هستند . خواهر گرامی این شرکتها نه توان مالی دارند نه توان فنی . اسم نمیبرم ولی جهت اطلاعتان عرض میکنم اکثر این شرکتها در لبه ورشکستگی هستند و با صورتسازی خودرا سرپا نگه داشته اند . اگر خواستید به صحبتهای رئیس کل بیمه مرکزی ایران در جراید و مطبوعات مراجعه کنید . غرض فقط اگاهی بخشی بود ممنون

سلام جناب رامین
باعث خوشحالی زیاد منه که شما با این همه سابقه نکات لازم رو به ما گوشزد می کنید .
در مورد نماینده برتر همین طوره . من خودم از دفتر مرکزی بیمه ...که پرسیدم و گفتم نماینده برتر ملاکش چیه ( برای دونستن بیشتر خودم بود) یک سری نکات رو فرمودند مثل حجم بالای قرارداد یا همین که شما فرمودید درصد پایین پرداخت خسارت. من به اون کارشناس گفتم اینا خیلی برای مشتری شاید ملاک نباشه که ایشون فرمودند در کنارش فاکتورهایی هم هست که در کل به نفع مشتری هم خواهد بود...
به نظر من شاید اسم بعضی شرکت های بیمه خیلی بزرگ باشه ولی برخورد نامناسب با مشتری در هر زمینه ای برتر بودن رو در نظر من از ایشون میگیره و اخلاق مداری و صداقت با مشتری کماکان اهمیت داره .توان فنی هم که فرمودید در صدر هست .
من چیز خاصی در قدیمی ترین شرکت بیمه ایران ندیدم و متاسفانه نماینده خوبی هم به سراغ من نیومد . همه جا هم نوشتم این ها و شرکتی که معرفی کردم نظر شخصی و نتیجه تحقیقات من هست و دوستان خودشون مسوولیت انتخابشون رو بر عهده خواهند داشت از لطف شما و اطلاعات خوبتون سپاسگزارم و انشالله این ها باعث شه دوستانمون انتخاب خوبی داشته باشند .
لطف شما در اشتراک این همه تجربه بسیار برای من ارزشمند هست و خوشحال میشم هر نکته دیگه ای رو لازم دیدید بفرمایید .

زحل دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 01:28

سلام عزیزم
ممنون از راهنمایی های خوب و مفیدت
خیلی اطلاعات خوبی جمع کردی من چندساله کار بیمه ای میکنم ولی خدایی هیچ اطلاع به درد بخوری از بیمه عمر نداشتم و کلی از مطالبت استفاده کردم بازم مثل همیشه از تو دوست خوبم ممنونم
شاد وسربلند باشید

سلام زحل جان . میتوتم بپرسم تو چه شاخه ای از بیمه فعالیت دارید ؟ سپاس از لطفت عزیزم .

parva یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 14:07

سلام عزیزم
من الان سه ساله بیمه باسارکاد هستم و بعد کلی تحقیق این کار رو انجام دادم
به نظر من بیمه های معتبر در ایران همشون صد در صد بعد سی سال به عنوان سابورت محسوب میشن، این نظر من بود
عزیزم من 87وزنمه، و 169قدم
تو سایت دکتر کرمانی وزن ایده ال واسه من که استخونم درشته 63کیلوهستش
وبلاکت رو کامل خوندم
وبلاک رزیمی ات رو
من خانه دارم فعلا ولی اصلا شرایط ورزش ندارم
به نظرت جکار کنم که بتونم این 24کیلو رو تا بایان سال کم کنم
من 27سالمه
مطمینم میتونم از راهنماییت کمک بکیرم
ممنونم ازت عزیزم

سلام خانومی
انشالله راضی باشی همیشه از بیمه ات . خوشحالم سه سال قبل به فکر بودی .افرین .
تجربه من تو این هم همه سال رژیم نشون داد بهم که بدون ورزش یک پای کاهش وزن می لنگه ..هر جور هست برای خودت لقمه های کوچیک ورزشی جور کن ...

زهره چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 22:48

سلام صمیم جان . ممنون از اطلاعات خوبی که دادی . یه سوال داشتم . من هنوز مجردم . به نظر شما میتونم خودم رو بیمه عمر کنم و انتخاب فرد بعد از خودم رو به بعد موکول کنم یا نه ؟

بله عزیزم . الان برای خودت فرد یا افرادی رو تعیین کن و بعدا ا هر وقت خواستی عوض کنی با الحاقیه تغیر بده .

ماسک چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 19:02

سلام داشتم کامنتا رو میخوندم دیدم یه دوستی به نام زهره تمام شماره تلفنای خونه و محل کار و موبایلشو اینجا گذاشته و شما هم اشتباها از زیر دستت رد شده و تایید و عمومیش کردی صمیم جان خواستم متذکر شم که پاکش کنی

وای چه اشتباهی ..ممنونم عزیزم از تذکرت و اینکه بی توجه نگذشتی .. خیلی دقیق هستی . آفرین.
بلافاصله حذف شد ..

سام چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 17:08

سلام من شرایط بیمه عمر رو از بیمه البرز گرفتم سی ساله بدک نیست. نظر شما چیه و شما از بیمه های معتبرتر مثه آسیا، البرز و ایران هم استعلام گرفتید؟

سلام.
ایران رو استعلام گرفتم یک ضرب رد شد . اسیا رو دوست نداشتم و از البرز خیلی زیاد نمی دونم . من جای شما باشم جداولشون روبا هم مقایسه می کنم.
خوب وب د بودن با قیاس مشخص میشه .

سحر.م چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 14:30

صمیم جون مرسی بابت جوابت.
من هم به همین شماره زنگ زدم. حالا یه بار دیگه زنگ میزنم و میپرسم ببینم ایندفعه چی میگه

خوبه امتحان کن . خیلی محکم و جدی و بدون واهمه سوالاتت رو بپرس ...با صبر جواب میدن.

ماریا - کرمانشاه چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 01:28

سلام نازنینم. وقتی میگم دلم به دلت راه داره ، راه که چه عرض کنم کانال داره. چند وقت پیش مادر شوهرم رفت از بیمه پارسیان بیمه عمر گرفت منم خواستم اقدام کنم اما هر بار خواستم برم یه اتفاقی پیش اومد که نشد . البته اون موقع هیچی نمیدونستم حتی یک کلمه فقط شنیدم خوبه حالا میفهمم حکمت نرفتنم این بود که همه اینا رو بدونم و عاقلانه انتخاب کنم. یه چیزی هم صادقانه بگم صمیم جونم که خیلی ماهی به خدا شاید حرفی که میزنم خیلی ها انکارش کنن اما واقعیتیه که هست و اون اینه که ادمایی مثه تو که انقدر خالص و یکرنگ باشن خیلی کمن. مسلما متوجه منظورم میشی خیلی ها دلشون نمیاد یه ادرس درست بدن به ادم چه برسه به این همه اطلاعات که میدونم چقدر برای پیدا کردن و حتی نوشتنش وقت گذاشتی . من که تمام قد به ذات مهربونت احترام میذارم . 14 تا صلوات برای سلامتی خودت همسرت و یونا جونم فرستادم . همه خوبی های دنیا رو برات میخوام گلم.

سلاممم ماری جون .خوبی ؟ خوشحالم به فکر بیمه کردن افتادی . عزیزم باز هم جداول بیمه رو با هم مقایسه کن و تصممی بهتر رو بگیر .. موفق باشی و مرسی از نظر لطفت .

مریم سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 21:49

صمیم جان اون بیمه مربوز به امراض خاصت مربوط به کئوم شرکت بوده ؟با همین نام باید ازشون تقاضا کرئ؟

بیمه عمر سه تا پوشش اصلی داره 1- سرمایه بیمه عمر عادی 2- سرمایه جهت فوت به علت حادثه و 3- بیمه امراض خاص اینا رو با همون پولی که تو قرارداد بصورت ماهانه یا یکجا تعیین کردی حساب می کنند یعنی نیاز به پرداخت اضافی ندراه . یک پوشش هایی هم مکمل این هست مثل پوشش نقص عضو به علت حادثه یا پوشش معافیت که تو پست هام توضیح دادم (در صورت از کار افتادگی دائم طرف بیمه متقبل پرداخت اقساط میشه خودش ) و پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه ..من فکر کنم هزینه پزشکی رو با کار افرین داشتم و تمدیدش هم کردم امسال . این سه تای اخری هزینه جداگانه داره برات که می پردازی . چند و چون و مبلغ و اینا رو از نماینده شرکتی که انتخاب میکنی بپرس.

آزیتا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 20:55

سلام عزیزم مرسی از اطلاعات مفیدت .راستش من خودم کارمندم ولی تا به حال به این بیمه ها فکر نکرده بودم .ولی الان به فکر افتادم یه مقداری تحقیق کنم و بانوشته های شما به نتیجه برسم.

انشالله بهترین تصمیم رو بگیری .

سحر.م سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 16:11

صمیم جان بازم خیلی خیلی ازت ممنونم
من زنگ زدم به امور نمایندگان تهران بیمه معلم و نماینده برترشون رو پرسیدم یه شماره بهم دادن. ولی یه جوری بود! پرسید برای چی میخوای؟ از کجا زنگ میزنی؟ چیکارشون داری؟ منم گفتم مشتری هستم.
حالا نمیدونم چقدر میتونم به این نماینده ای که معرفی کرد اعتماد کنم؟!
هر شهری یه دونه نمایندگی برتر داره یا چند تا؟

سحر جون چون اینطوری گفتی خودم شخصا زنگ زدم و پرسیدم به من شماره دفتر نمایندگی مشهد رو دادند و پرس و جوی مشکوک هم نشدم . مشهد هم فوق العاده با صبر و حوصله جواب دادند و سوالاتی رو که یقین ندشتند باز به کارشناس متخصص تر ارجاع دادند تلفنم رو . تلفن دفتر نمایندگی تهران این بود
88795051 الی 52
ببین از هر شرکت بیمه در هر شهر یم نفر نماینده برتر کشوری میشه ولی خود شرکت نماینده های برتر در هر شهر بش از یک نفر داره مثلا تو مشهد تا سه نفر داشت شمابادقت بپرس و بگو اسم دو یا سه نفر اول رو میخوام و شماره همشون رو بگیر و از دو یا سه نفرشون درخواست جدول کن . به هر حال این ها آدم های برتر کار خودشون هستند و راحت تر می تونند راهنماییت کنند .

آزی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 15:29

خصوصی
راستی عزیزم من تهرانم. آیا نماینده برتری که شما باشون قرارداد بستی تهران هم شعبه دارن. ؟؟؟ ممنون میشم اسمشونو به من بگین.

آزی جان چون اسم خاص نمیارم تو جوابت ..همینجا پاسخ میدم .شماره دفتر نمایندگی بیمه معلم در تهران
88795051 الی 52 هست من خودم که تماس گرفتم و شماره مشهد رو پرسیدم راهنمایی خیلی خوبی کردند و بدون اینکه من اسم ببرم دفتر نمایندگی مشهد زد تو هدف و اسم نماینده خودمون رو داد .میخوام بگم قابل اعتماده معرفیشون .
نه این نماینده من تو مشهد هست .

آزی سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:43

خیلی خیلی ممنون.
اطلاعات این سه پست عالییییی بود عالی. امیدوارم همیشه و همه جا همه درها به روت باز بشه چون بخش عمده تحقیقات رو اینجا روشن کردی. همیشه دعات میکنم.
به این نتیجه رسیدم که حتما بیمه عمر رو برای آینده سرمایه گزاری کنم.
اما همچنان به دنبال یه سرمایه گذاری با سود دهی کوتاه مدت هستم که ممنون میشم اگر اطلاعی در این زمینه هم دارین به من کمک کنی عزیزم.
برای پدر مادرم هم حتما بیمه عمر میگیرم. ولی با توجه به سنشون باید ده ساله باشه. کاش زودتر به فکر بودیم. اما همینشم غنیمته.

ممنونم از لطفت عزیزم .
تصمیم خوبی هست . در موارد دیگه من اطلاعات قابل عرضی ندارم متاسفانه ...
خدا حفظشون کنه الهی برات .

ماهتاب سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 10:59

خب عزیزم یباره اسم نماینده رو هم میگفتی!

اگر کسی خواست خصوصی بهش میگم. اینجا اسم نمی برم عزیزم.

تهمینه سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 09:24

باز هم ممنون از اطلاعات خیلی خوبت.

خواهش میکنم.

سوسن سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 00:28

سلام صمیم عزیزم.یکی از دوستانم در تهران تو یه شرکت بزرگ بیمه کار می کنه.امروز باهاش تماس گرفتم راجع ب بیمه عمر اون به من بیمه پارسیان رو معرفی کرد. شما اطلاعاتی راجع به این شرکت بیمه ای دارین؟حتما پارسیان رو هم بررسی کردین.

سلام . سوسن جان بهترین راه که خودت به نتیجه برسی مقایسه جداول دو شرکت هست . قبل از امضای آخرت سوالی داشتی حتما بپرس شاید بدونم.

نسیم دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 19:47

مرسی صمیم
خیلی اطلاعاتت کامل و عالی بود
متاسفانه منم گول همین شرکت رو خوردم
اومده بودن بازاریابانش محل کار همسر و با توضیحات ناقصشون باعث شدند که ما قرار داد 10 ساله ببندیم
الان واقعا نمیدونم چه کنم...ولش کنیم و بریم یه قرار داد دیگه ببندیم؟!
اگر اینا رو نمینوشتی اصلا به فکرمونم نمیرسید.
برای همسر و پسری بیمه عمر و سرمایه گذاری 10 ساله!!!! نرخ 10%
چقدرم شااااد بودیم که بعد 10 سال می خوان بهمون کلیییی!!! پول بدن.
متاسفم واقعا.

نه اصلا ولش نکن..ادامه بده و یک بیمه عمر و مستمری جدید سی ساله برای خودتون باز کنید .
من همین حس تاسف بزرگ رو در قبال شرکت بیمه اولی داشتم .. چند سال زحمتم به نظرم دود شد ولی کات نکردم و دارم ادامه میدم .

mahtab دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 18:57

salam samimjan...mishe azatun bekham mailetoon ro chek konid va javab bedid?akhe kheili vaghte montazeram...

چشم.حتما .

شهره دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 16:10 http://ourkovelyhut.blogsky.com

عالی بود صمیم
برای ما که تازگی قصد داریم بیمه کنیم و اطلاعاتمون ناکافیه خیلی مفید بود
خدا خیرت بده که شرکتو هم معرفی کردی که بیخودی وقت هدر ندم

خواهش میکنم عزیزم

حموم زنونه دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 15:50

چیزی حدود 15 سال پیش من تازه فارغ التحصیل شده بودم و یه دختر خیلی جوون و بی تجربه بودم که به استخدام یه شرکت خصوصی در اومدم . تو اون شرکت یه همکار آقایی داشتم که خیلی جوون بود و تازه ازدواج کرده بود . پسر زرنگ و باهوشی بود که خیلی هم شم اقتصادی اش قوی بود . یه روزی در خلال حرفهامون به من گفت یه حساب مسکن جوانان ( اون روزها برای اولین بار این سرمایه گذاری ها مد شده بود ) برای خودت باز کن و از این مبحث گذشتیم . همون ماههای اول استخدام من به حرف اون آقا گوش کردم و ...
دو سال پیش من خونه خریدم . با کمک بزرگی که اون وام مسکن جوانان و اون راهنمایی به ظاهر کوچیک به من کرد . همیشه به نیکی و طلب خیر از اون آقا یاد می کنم و از قدم خیلی بزرگی که به اشاره ی اون تو زندگیم برداشتم .

همین امروز باز یادش کردم و حس کردم سالها بعد مردمانی به یاد اشاره ای خواهند افتاد که صمیم بهشون کرد و مایه آرامش و امنیت خاطرشون در کهولت و پیری شد !

چه فکر خوبی و چه تصمیم بجایی بود . مبارک باشه خونه تون و انشالله توش پر از شادی باشه براتون.
ممنون. چقدر حس خوبی داشت این حرفات .خدا کنه باعث رسوندن خیر و ارامش به کسی باشم .

pari دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 14:55

صمیم جون نماینده برتر هر شهر رو چه جوری میشه پیدا کرد؟ مثلا مال تهران رو؟توی سایت اصلیش که چیزی ننوشته.

به دفتر مرکزی اون بیمه زنگ بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد