من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

سبک و شاد و سرحال برگشتم.


سلام به روی  ماه همگی ...و تشکر  از  هم هی مهربون هایی که تو ختم گروهی قرآن لطف  داشتند به من  و همراهی  کردند ..از  دعاهای  خوب  همگی  ممنونم . انشالله بهترین ها برای  همگی  شما.


 تازه از سفر برگشتم..جای  همگی خالی ... سفر  ده روزه و  عالی  ای بود .. اونقدررر  حالم خوب شد .. اونقدر  خوش گذشت به من و حس  های  خوب  اومد  تو وجودم دوباره که حد  نداره .. به واقع تمام کسلی و  سنگینی  من رفت و  جاش رو یه حس  ناب  ارامش .. گرما و شادی زیاد ... تجربه های  فوق العاده ... دوستی  های  محکم و  همسفر بودن های  صمیمی ...

 من خنده رو کم داشتم . هیچ وقت فکر  نمیکردم کم خندیدن بتونه این همه من رو  تحت  فشار قرار بده . تموم کسلی  من .. حس  دوری از حال خوب .. از  خدا .. از  خودم .. تموم اون  همه غریبگی با خودم بخاطر  جمع شدن خستگی ها و  فکرها و انرزی های ی  نازیبا بود .. خوشحالم تو طبیعت زیبا ...بکر و  در  کوهستان های   وسیع و  جاده های  بی  پایان و زیبایی هایی که هر لحظه زیر لب  تکرار  میکردم (فتبارک ا... احسن الخالقین )..  تونستم خودم رو رها  کنم .. سبک بشم و لبریز از  انرزی .. تو غار  علیصدر  وقتی  همه  نگاه میکردند به دور وبر   من اشک هام روی  صورتم میریخت بدون اینکه تو تاریکی  اونجا بترسم از دیده شدنشون ..من خدا رو در  این سفر خیلی  نزدیک تر  از  تصورم حس  کردم و  دست های مهربونش رو به طرف  خودم دیدم ..باز و  گشوده آغوش ...سفر  همیشه حال آدم رو خوب  میکنه .. چقدر  چیز  یاد گرفتم ..چه  پرده هایی  انگار یهو  کنار  میرفت و  من  باز  میتونستم از یک زاویه دیگه ،شباهت ها تفاوت های  سفرهای  عادی که همه مردم میرن  سالی  چند بار و سفرهای بی بازگشت و  دور و و دراز رو به عینه ببینم ...فقط  میتونم بگم من  حال خوبم رو  مدیون  دعاهای  شما هستم و  این انرژی  خالص و گرم و  نشات گرفته از  دل های  مهربونتون رو  هزار برابر بیشتر برای  خودتون  ارزو میکنم ...

میام و از سفر  میگم... از  خنده ها و شیطنت های پسرک که  گاه من رو به مرز  جنون رسوند و خودم از  تغییر رویه خودم  به شدت تعجب  کرده بودم  ..از صبر خودم ..و از  اینکه گاهی شندین یک  حرف از یک دوست چقدر  میتونه به تغییر زاویه نگاه آدم کمک کنه ...

میام ..تعریف میکنم .. به زودی ..


خنده و صورت باز و  خوش رو رو از  خودتون دریغ نکنید ..اینو صمیمی میگه که دماغ و  نصف صورتش  تو آفتاب  داغ این سفر  سوخته و  مثل یک دلقک تمام عیار شده ولی  روحش  صورتی و زرد  خوشرنگ شده و براش  مهم نیست  الان چه شکلی  هست ..مهم اینه که دیگه غمگین و  خسته و  نا امید  نیست ...

 شاد باشید ..بخندید و  سخت نگیرید .. همین .


نظرات 20 + ارسال نظر
مریم (سودا) یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 12:34

نتونستم صمیم جون اصلا ساعتش یادم نمیاد که الان، میشه از روی آدرس ایمیل کمکم کنی من میخوام مدیون کسی نباشم و اگر قراره جزئی خونده بشه با اینکه دیر شده حتما بخونم

جزء 30 رو بخون گلم .. اشکالی نداره .. من واقعا فرصت ندارم این کارو بکنم .

ناهید گیگا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 19:15

خوشحالم که خوشحالی. عاشق اوناییم که از انرژیی که بهشون هدیه داده می شه بع بقیه هم می بخشن. مثل شما. عاقبت به باشید!

ساناز پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 13:55 http://1ghor2ghor.blogfa.com

صمیم چقدر تو دوست داشتنی هستی :)
من یه سوال ازت دارم. یعنی چی که میگی با بچه هامون بزرگ شیم؟ منظورت اینه که خودمون مثل اونها بچه باشیم و با اونها مثل بچه ها رفتار کنیم و باهاشون بزرگ شیم یا منظورت اینه که با بچه پروری آدم خودش هم بزرگ میشه؟؟ اگه منظورت دومی هست میشه بیشتر توضیح بدی برام؟؟!

حنانه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 22:19

سلام.خوشحالم که خوبی.همین...

مریم (سودا) سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 08:47

صمیم جان سفر بی خطر خدارو شکر که بهت خوش گذشته، راستش من تو ختم درخواست جزئ کردم اما بعدا دیدم چند تا مریم هستن نفهمیدم من کدومشونم میشه خواهش کنم با توجه به اطلاعات من بگی کدوم جزئ مال من بود تا بخونم که مدیون کسی نشم؟؟؟
شرمنده

عزیزم به کامنت ها که مراجعه کنی و حدود زمان کامنتت رو بدونی ( روز و اینا) راحت پیدا میکنی ..من تو کامنت خودت هم جواب دادم عزیزم

مهرناز دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 18:27

صمیم قسمت میدم به شرافتت بیا باز همه دور هم جمع بشیم و یک وبلاگ رژیمی توپ بزن یا اصلا تو همین وبلاگ شروع کن صمیم داغونم تا کی اخه ما چاقاله بشیم صمیم؟همت کن و دور هم جمع شیم و لاغر کنیم

یکی دست خودم رو بگیره ...عزیزم ...

mahtab دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 16:43

salam samimjoon.lotfan mailetoon ro chek konid.mamnoon

باشه عزیزم .اولین فرصتم 20 مرداد میشه که چک کنم ..چشم ...

گلهای زندگی من دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 13:10 http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

سلام صمیم جان
همیشه به گردش
شب احیا امسالم وقتی ختم قرآن که زحمت کشیدی وگذاشتی رو خوندم یه حس خوبی داشتم وممنونم ازت

قربونت .

مونا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 15:32

سلام .منم ساکن مشهد هستم تازه وب شما رو دیدم .میخوام پیش یه مشاور برای تغذیه (کاهش وزن) برم اما نمیدونم کجا .اگه راهنماییم کنین خییلی کمکم کردین.ممنون

من اقای سبحانی چهار راه میلاد رو بااش کار کردم و اون موقع خوب جواب گرفتم .. یکی از دوستان وبلاگ نویس گلمون هم متخصص این کار تو مشهد هستند .. وبلاگ دکتر آشپز .. تکتم گل راسته کارش همینه اصلا .. مطبش تو بلوار وکیل اباده فکر کنم..

سحر سین یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 12:30

چه عالی
خداروشکر که سفر تونست حال و هوات و عوض کنه و روحیه شادت و بهت برگردونه
منم واقعا به سفر نیاز دارم
درگیر خرید خونه و اسباب کشی هستیم بعد سر کار تا نه شب میریم خونه میبینیم و به بنگاها سر میزنیم باز الان بهتره تو ماه رمضون خیلی سخت بود تو تعطیلات عیدم میشستیم کارتون بندی میکردیم
شرایط سفر فراهم نیست ولی خیلی دلم میخواد دعا کن یه خونه خوب با قیمت مناسب نصیبمون بشه خستگی از تنمون در بره

بهب ه تبریک عزیزم .چه عالی ..به خوشی و سلامتی انشالله ...

انشاللللللهههههههههه

زهره یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 12:06

سلام انشاء الله همیشه به شادی ،صمیم عزیز ممنون میشم اگه امکان داره آدرس اون روانشناسی رو که برای پسر گلت میری(یا رفتی) رو برام بزاری راستش من یک یه قسمتهایی از وبت که مورد تربیت کودک بود رو خوندم خیلی خیلی برام مفید بود ازت متشکرم خیلی ،من یه دختر 5ساله دارم .بازم مرسی

دکتر پیمان هاشمیان
اقای کشاورز ( حرف های این رو خیلی دوست داشتم9 که مطبش تو چمران هست به نظرم ..

فافا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 02:46

خانوم فول انرژی بدو بیا تعریف کن منتظرم

اومدم ..اومدم ..

مامان معید شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 21:27 http://moeidmajd.blogfa.com/

خیلی خوشحال شدم صمیم...
من هم خستگیا و موج منفی هام رو اصولا با سفر دور میریزم...عالیه...
منتظر صمیم شاد و پر انرژیه از سفر برگشته ایم.

قرررربونت ..

فاطمه شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 12:20 http://expectance.blogfa.com

الحمدلله:)چقدر دلم شاد رف صمیم عزیز عزیزم از شادیت.انشالله شادی و آرامشت همیشگی.بیصبرانه منتظر سفرنامه هم هستیم.خداییش نری تا یه یه ماه دیگه؛)

بووس

لیلی88 شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:10

خوش باشی صمیم جان همیشه

ممنونم عزیزم

شکوفه شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 10:01

صمیم اومده بودی همدان؟؟؟؟؟؟؟؟وای چرا نگفتی در خدمت باشیم عزیزم؟؟؟؟به خدا اگه میدونستم اینجایی....کجا ها رفتی ؟کاش یه ندا میدادی به خدا هر کمکی از دستم بر میومد میکردم ...به هر حال ایشالا خوش گذشته باشه بهت عزیزم..غار علیصدر واقعا جلوه ای از عظمت خداست

فدات شم ..مرسی از لطفت .. منزل دربست فول امکانات گرفته بودیم و چقدر شهر زیبا و مردم گلی دارید ...همه چیز این شهر زیباست ...
فدات بشم من ..

شیرین شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:35

خدا رو شکر که حال روحیت دگرگون شده صمیم جان ..ایشالا به برکت همین سفر زود به زود میای اینجا ..
خوش به حالت که سفر بودی

مرسی ..برای شما انشالله

سحر.م شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:29

صمیم جان خوشحالم که حالت خوبه.
حالا که پرانرژی شدی بیا در مورد بیمه عمر بگو برامون دیگه

دارم میام عزیزم ..

مهگل شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 09:03

سلام صمیم بانو عیدت گذشتت مبارک و طاعات و عبادات واقعا قبول خداوند منان.
اول اون دوستمون که در خصوص کلمه ان شاالله گفتند من معنیشو برات می نویسم: انشاءالله یعنی ما خداوند را ایجاد کرده ایم(العیاذبالله) ان شاء الله یعنی اگر خداوند مقدر فرمود، به خواست خدا
لذت منی برم که شادی و پر از انرژی مثبت و از همه مهم تر این که ظرفیت وجودیت برای تحمل ناراحتی ها،کمبودا، مشکلات،خیلی بالا و پویاست مدتهاست در تلاشم که اینطور باشم ولی من خیلی زودرنجم حرف سرد به دلم میشینه تا ابد و نمی تونم فراموش کنم بدی آدما رو همونایی که راحت حرف می زنند و غافل از اینکه با حرفاشون یه دل رو تا همیشه می شکنندو گاهی با حرفاشون رفتاراشون به زندگی هم لطمه می زنند.
بگذریم من خیلی نیازمند راهنمایی هاتم بهم نیرو میدن راه را از چاه برام مشخص می کنن نوشته هات حرف دلم رو میزنه رفتارهات همانطوریند که در تلاشم و دوست دارم باشم. صمیم من خواهر ندارم تو را جای خواهر می دونم چون خیلی ازت یاد گرفتم بارها و بارها بهت گفتم که چطور معجزه ای بات وبت آشنا شدم نمی دونم یادته یانه؟؟؟؟؟؟
صمیم گاهی پر می شم از آدما از خستگی ها و غصه ها و بغض ها از گریه های که فقط شبانه گلوگیرم میشه ولی به دنیای شما که میام غبطه می خورم فراوان ... صمیم آرمم کن با حرفات با راهنمایی هات آرامم کن خواهرم......
کاش روزی برسه بتونم بر همه چیز غلبه کنم قوی باشم و پر ظرفیت با اعتماد به نفس بالا در مقابل سختی ها ....
منم از خدام خیلی دور شدم خیلی خیلی....
برام دعا کن صمیم عاجزانه بهت میگم برام دعا کن تو که در جوار امام مهربانی هایی. حالم خیلی خرابه
دوست دارم

مهگل ..توکلت رو از دست نده ..همه چیز درست میشه به شرطی که خودت هم بخوای ...
نه دنیای ما یک پوسته دراه یک لایه اصلی ... پوسته خیلی آدم ها شاد و رنگی و خوبه .لایه شون مقاومت و شکست و پیروزی و معجونی از چیزهای خوب و بده .. حسرت هیچ کس رو نخور ..هیچ وقت ...

آرزو شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 08:04 http://amiri.arezoo56@yahoo.com

صمیم جان
عیدت مبارک
خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته . امیدوارم همیشه شاد شاد باشی

ممنونم عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد