من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

مبارک بادت این سال و همه سال ...

 

یه وقتایی فکر  میکنم آدم هایی که مثلا صد و هشتاد سال قبل از  ما بودند چقدر  امید و آرزو  داشتند برای  بهارهای بعدی و بعدی ..چقدر  دلشون تنگ بوده یا خوش ..چقدر  زندگی بالا پایینشون برده با خودش ...چه روزهایی که خندیدند و چه روزهایی که اشک ریختند ...اون ها  دلشون پر از آرزو بوده حتما ... بعد پدربزرگ های  ما و مادر بزرگ هامون هم ..قبل تر  از  اون ها هم ..به عکس زیبای  مامان بزرگم در  سن جوونی  که نگاه می کنم ..به عکس  عمه های  پدرم .به عکس  مادر بزرگ پدرم با اون صلابت و  محکمی  خاص  چشم هاش ..به عکس  مادر  و  پدر  مامانم  وقتی که تازه عروس  دوماد بودند و با هم عکس دونفره سیاه و سفید  گرفتند ..به بچگی های  بابا ..به  کوچکی  های  مامان با پستونکش  ..و به  الان  که گوشه چشم هر  کدومشون پر  از  چروکه و  موهای شقیقه اشون سفید ....به روزگاری  که گذشت و گذشت و  باز  هم خواهد  گذشت ..به بهارهایی که ادم های  جدید دیدند و آدم های  قدیمی دینگ دینگ ..فرصت تمام ..وقت رفتنه ... ...به اینکه هیچ چیز ..هیچ چیز ..جز  عشق و  محبت  در  دنیا شایسته باقی  موندن نیست ...و  هیچ چیز  اونقدر  ارزش  نداره که این فرصت کوچیک و با ارزش زندگی  کردن  رو  دو دستی بدیم و اون رو تحویلمون  بدن ...من دلم میخواد هم هی  آدم ها کنار  کسی که بهشون ارامش میده .. دوستشون داره و  وجودشون براش  مهمه زندگی  کنند ..اگر  پدر و مادر هستیم میخوام خدا کمکمون کنه  به بچه هامون اعتماد به نفس و  خود باوری ..  دوست داشتن و عشق ورزیدن  رو یاد بدیم .باور  کنید  خیلی وقت ها میبینی طرف خوبه ..ولی  یاد  نگرفته .یادش  ندادند  محبت  کردن چطوریه و در  مقابل کسی که بهت محبت میکنه باید  چکار  کنی ..این ها آموزش  مستقیم نمیخواد  این ها مشاهده میخواد و  جاری شدن در  زندگی  عادی ..  

من درس های بزرگی رو  تو سال 92 از زندگی یاد گرفتم و بابتش سپاسگزارم . من سال های زندگیم رو دوست دارم . همشون رو . برای من سالی مطلق  بد و خوب نبوده . وسط  بخش  تاریکش ..نور و زیبایی هم بوده همیشه .  

 از  خدا میخوام بهمون صبر  بده..ظرفیت و جنبه بده . با دوستی  داشتیم فیلمی  می دیدم از  شیطنت های بچه ها . بچه هه رفته بود کنار  دیوار  دستش رو گرفته بود روی  چشماش  و فکر  میکرد قایم شده .. خیلی  خنده دار بود ...یا مثلا سرش زیر میز  تلویزیون و  کل بدنش بیرون  ...یا کاغذ  گذاشته بود روی  کله اش و  چشماش رو بسته بود و فکر  میکرد  کسی  نمیبینتش .. وسط  خندیدن  یکهو  چشمام پر از اشک شد ..بغض کردم .. خدای من ..من از یک بچه هم  جاهل ترم ..حماقت  من تا  کجاست آخه .. چه کارهاایی که می کنیم و به خیال خودمون دستمون روی  چشممونه و هیچ کس  ..حتی شاهد بزرگ  و واحد ..نمیبینه مثلا!! چقدر  دفعات که دیده و روش رو برگردونده ..چقدر  دفعات خندیده همون طور که من به سادگی  بچه های  کوچیک تو فیلم خندیدم ...دلم میخواد خدا به  همه مون صبر بده ..تو سختی ها ..تو بالا پایین ها .. تو موج هایی کهشاید آخرش ساحل نجات باشه و ما ندونیم ...ظرفیت بده برای  چیزهایی که بهمون داده و بیشتر  هم قراره بگیریم ... جنبه بده برای  درک محبت هایی که بهمون میشه و  فکر می کنیم وظیفه طرفه یا به کسی  محبت کردیم و چرتکه دستمونه همیشه... 

 

من برای  لحظه تحویل سال از  خدا میخوام به همه مون روزی فراخ و پر برکت بده .. نمیگم زیاد ..چون برکت مهم تر  از  مقدار هست ..روزی  حلال و سالم..که دلمون رو روشن کنه و  دستمون رو به خیر  حرکت بده ... 

برای  پدر  و مادرهامون سلامت و عافیت و  عاقبت بخیری میخوام ..چه  باشند چه نباشند ...چه هستند  چه رفتند ... 

 

دلم میخواد تو لحظه  آهنگ تحویل سال همون که دری ..ریدیری دیری ..میزنه و من همیشه ی  خدا تو  تمام سال های  بزرگیم به زور  بغضم رو خوردم تو اون لحظه ..به همه مون اراده جدی برای  تصمیم های بهتر بده ...  

 

بچه های سالم و  تو راهی ها و نورسیده هایی بده که قدمشون پر خیر و برکت باشه برای  خونواده هاشون  ..  

همراه هایی بده که بشه روی  معرفت و  ادعاشون حساب  کرد ... 

دلی بزرگ بده که با هر  چیزی  نلرزه و  زیرپای   هر  مرد و نامردی  نیفته ... 

ثرمت های بیکران از  خزانه های  غیب بده ... 

آرامشی بزرگ و  دلی  خوش و لبی  پر  خنده بده .. 

دست هایی کمک کننده ،  دل های  رحم کننده ، زبون هایی رام کننده ، و پاهایی مصمم و استوار  در  خیر و خوبی و نیکویی کردن ... 

مسافرت هایی دسته جمعی .. خونواده های  گرم ..بچه های  شاد و عاشق ..همسرانی پاک و  دوست داشتنی ...لباس هایی زیبا و بدن هایی سالم ... خود باوری و  خدا باوری ... یا اگر  هم هیچی نداشتیم و کسی نبود...چشم هایی سیر و زبانی شکر  گزار و  اراده ای قوی  برای بهتر شدن و رشد ... 

 

مراقب  خودتون باشید ...مراقب سلامت و زیبایی تون باشید .. اگر  از کسی دلخورید یک لحظه فکر کنید تا کی ...تا کی  اینهمه نفرت و  کینه رو روی دوشم بذارم و  کمرم خم شه و طرف آخ هم نگه و اصلا نفهمه چی روی  کول  منه ...!! میذارمش  سر  کوچه تا بازیافت کائنات ببره این همه درد و  کینه و  ناراحتی رو (اگر  هست) و برام خوبی و شادی و  برکت بیاره.. 

 

و میخوام  من و خونواده ام رو از  دعاهای  خوب سال تحویل  بهره مند کنید  

من به یاد همتون هستم ..  

  

چند نفر با کامنت های  خصوصیشون خیلی من رو سورپرایز  کردند .. از  این راه دور  صورت ماهشون رو میبوسم و  میگم عاشقتونم چاقالو های  مهربون خودم ... 

 

و به احترام  روزهای  پرواز بانوی خوبی ها ، همه تون رو به دعای  خیر  فاطمه ی اطهر  می سپارم و مینویسم :  

 

مادر هر کاری میکند  

بچه ها هم یاد میگیرند  

مثلا اگر شهید شود ....  

 

 

روز و روزگارتون بهاری   

 مواظب خودتون باشید .  

 

 

آینده هرگز اتفاق نمی افتد ، بلکه ساخته می شود.(ویل دورانت)

 

 

نظرات 66 + ارسال نظر
تنسگل چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51 http://tanasgol61.blogfa.com

سلام عزیزم.اگه خواستی به منم سربزن.و همو لینک کنیم.

محبوبه جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:08

سلام ....
البته سمنان از لحاظ پوشاک و لوازم برقی و اینها اصلا شهر ارزونی نیست .......
در مورد مواد غذایی هم کِ گفتی بوی گوسفند میداد ..... بعضی هاش اینجوریه . مثلا پنیر پوستی ک منم دوست ندارم .. خب اول یکم بو میکردی بعد میخریدی

خانومی اقایی چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 19:56 http://khanumi-aghaii.blogfa.com

سلام دوست خوبمون.
من و همسرم در مسابقه هفت سین نوعروس شرکت کردیم و حالا به فینال رسیدیم لظما شما sin51 را بدون فاصله انداختن بین sin و 51 به شماره پیامک 30002216 اسمس کنید تا ما برنده مسابقه بشیم و انشاله جایزِش بشه سفر ماه عسل عروسمون.عکس سفره هفت سینمونو میتونید تو وبمون ببینید.
ممنون ازتون.[لبخند][قلب]
+ مسابقه تا دوشنبه مهلت دارهـ

تبریک میگم .از ارسال پیام معذورم .
عاشق و گرم باشید الهی همیشه .

لیلی88 چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:59

بهههههههههههههه صمیم خانوم
خوش اووومدی صفا اوردی خوووبی خوشی
چه خبراااااا
کم پیدایی خانوم
دیگه داشتیم کم کم ناامیدمیشدیم که دوباره بنویسیااا
لحظه تحویل سال حرم امام رضا بودم
بیاد توهم بودم
هرکی رد میشد میگفتم این یکی دیگه صمیمه

خاموش چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:30

رها (ازاد و بی غل و غش) رهام(یکی از پهلوانان شاهنامه ) رادوین(راد و جوانمرد) رامبد(نگهبان ارامش) روهان(نیک سیرت) رایان(راهنمای نیکی ها)

مامان امیر حسام چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 00:22

صمیم جان کجایی پس؟نگرانتم

در خدمتم بانو ..

ارزو سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 08:37 http://hant83.blogfa.com

صمیم خلنم کجایی عید تموم نشده آیا؟ بیا دیگه

چشم ..
سال نو مبارک عزیزم .

susan دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:39

سلام صمیم عزیزم
مدتهاست که وبلاگتون رو می خونم اما خاموش
شاید 6 یا 7 سالی بشه
اما فکر کنم وقتش هست کمی هم حضور داشته باشم
دیشب اتفاق خیلی عحیب و بزرگی برام افتاد با خوندن یکی از نوشته هات.شاید یه روزی خیلی مفصل برایت بنویسم.
فقط اینکه نمی دونم چطور باید شاکر خدا باشم
صمیم عزیزم شما وجود خیلی ارزشمندی دارید که شایسته ی بهترین ها هستید
و من با همه ی وجودم براتون بهترین ها رو آرزو می کنم.

عزیزم .. خیلی دلم مخیواد بگی چه اتفاق خوبی برات افتاده ...
ممنونم از محبت و کلمات زیبات ..

غزاله یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 16:50 http://www.mylovlylife.mihanblog.com

سلام.خوشحال میشم به منم سربزنی.اگه لینکم کردی بگو منم باچه اسمی لینکت کنم

اگر دوست داشتید با اسم وبلاگ لینک کنید یا صمیم .
موفق باشید .

ارغوان یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 14:55

اعلام نگرانی میشود برای یک عدد صمیم!

قربن اون دل نگرونت .... نوشتم گلم .

هانیه یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 13:56

سلام
سال نو مبارک
من خواننده خاموش رو هم نگران کردی
کجایی دختر

اومدم ..اومدمم ....

من شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 15:34

مردی؟؟؟؟؟

نه .

زن هستم .

مارال پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 13:20

سلام صمیم جونم سال نو مبارک خوبی؟ معلومه سرت شلوغه هاا. دوستت دارم دوست خوبم امیدوارم امسال به خیلی از آرزوهای خوبت برسی

فدات ...
همچنین

دل آرام از شیراز چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 12:07 http://www.neshat33.blogfa.com

سلام صمیم عزیز ، سال نو مبارک امیدوارم سال خوشی پیش رو داشته باشی ،بی صبرانه منتظر پست جدید و پر از انرژی هستم

قربونت بشم .مرسی

شیما چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 01:15

سلام صمیم جون خوبی؟راستش یه سوال ازت داشتم البته اگه دوست نداشتی خصوصیش کن.راستش من از طریق لینکهای شما وبلاگ حسنا رو دیدم سوالم راجع به وبلاگ دیگه ایه که راست یا دروغ از قول زن اولی هست،خواستم ببینم شما اون رو هم خوندید؟ازاونجاییکه من بین وبلاگ نویسا تا به حال فقط به شما اطمینان دارم خواستم ببینم کدومش راسته؟؟

نه عزیزم اونی که میگی و نفهمیدم چی بود رو نخوندم و راستش دنبال جاهایی که گیس و گیس کشی میشه هم نمیرم بگردم . برای حسنای عزیزم هم احترام زیادی قائلم و در مورد چیزیایی که نمیدونم هم نظر نمیدم .این مسایل چیزی رو در زندگی من و تو عوض نمیکنه . انشالله اصل قضیه و تصمیم درست گرفتن و درست برخورد کردن با مشکلات که همیشه حسنا بهه این سه نکته اشاره میکنه رو دریابیم .

ممنونم از اطمینانت شیما جون .

سمیه سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 08:36 http://narges87.mihanblog.com/

صمیم جان سلام
سال نو مبارک
راستش خیلی وقته وبلاکتو لینک کردم اما به دلیل مشغله کاری نمیرسم زیاد بهت سر بزنم اما خیلی نوشته هات برام جالبه و انرژی میده مخصوصا اون جاها که به عالم بالا وصل میشی ،امروز که اومدم بهت سر بزنم یه سوال خیلی ذهنمو مشغول کرده گفتم بذار از خودت بپرسم با اینکه اینقدر مشغله داری چطور وقت میکنی بنویسی؟؟؟؟؟راستی اسم همسر من مهدی است، من و مهدی هم عاشقانه همدیگه رو دوست داریم

خوشبخت و عاقبت به خیر باشید الهی همیشه ...
این روزها میبینی که کمتر شده ولی به عشق دوستانم هستم هنوز .

الهه کار دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 23:52 http://netbuy.blogfa.com

سلام بابت مطالب زیبا و جذابتون ممنون. اگه تمایل داشتین خوشحال میشم وبلاگ من را که یک جور فروشگاه اینترنتیه به پیوندهاتون اضافه کنید. ممنون
netbuy.blogfa.com

شیما دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 23:00

سلام صمیم جون خوبی؟با کمی تاخیر سال نو بر شما مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی در کنار اعضای خونواده اتون و درپناه خداوند. پر از خیرو برکت وروزی حلال.راستی یه سوال هنوز نظرارو تایید نکردین یا کسی نظرنگذاشته؟!دلم برات تنگ شده.امیدوارم زودی با خبرای خوب بیای.

هنوز تایید نکردم عزیزم ...
ممنونم .

maryam شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 12:19 http://www.tavalodesaeedeman.blogfa.com

سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا
www.tavalodesaeedeman.blogfa.com

تولدشون مبارک . انشالله قدر محبت های هم رو بدونیم .

یک زن شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:23

پری جان تو از من خیلی کوچیکتری اما می دونم خیلی عاقلی.
عزیزم اگه خدای نکرده وقتایی که با همسری می ری بیرون متوجه بشی که حواسش به بقیه زن ها و دختراس و به تیپاشون و پاهاشون نگاه می کنه و رد می شه چیکار می کنی؟
همسر من البته اهل دوست دختر بازی نیست. فقط نگاه می کنه. من بهم برمی خوره راستش.
به نظرت بهترین کار چیه؟ بهش بگم؟ بارها غیر مستقیم گفتم اما نتیجه نگرفتم. نمی دونم آیا این طبیعیه که مردها به زنها نگاه می کنن در حضور همسر؟ سردرگمم و آرامشم ازم گرفته شده.

من صمیم هستم عزیزم . آدم حس نگاه رو میفهمه .. نگاه ناشی از تحسین یا نگاه حسرت و هزار جو ر فکر و خیال ... من به خودم خیلی مطمئنم و با این کارها به خوبی و خانمی خودم شک نیمکنم و خودم رو زیر سوال نمیبرم ولی دردونم چیزی آزارم میده اگر اینطوری که تو میگی از همسرم ببینم . کلا حساسیتم رو مستقیم و با نیش و تلخ نشون نمیدم ولی اگر نگاه ممتد شد حواسش رو پرت میکنم و یا خنده توام با اخم میگم یک بار حلاله داداش !!!! ما رو دریاب ..!! طبیعی بودنش در عرف خونواده تو و همسری تعریف میشه . ولی نگاه هوس آلود و بی شرمانه در هیچ خونواده ای قابل قبول نیست برای زوجین مگر اینکه اسمش رو بذاریم هرزگی و عادات اصلاح نشده .

افسون جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 19:43 http://www.bartarinhayeasr.blogfa.com

سلام ،سال نو مبارک صمیم جان!

سلام عزیزم . سال شما هم مبارک و پر از خیر و برکت بادا .

سحر جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 00:43

صمیم جونم دلم برات اینقد شده ..
ایشالا که تعطیلات حسابی خوش گذشته باشه و با کلی خاطرات بامزه و جالب بیای و بنویسی و روان مارو شاد کنی ننه!:-D

جای شما سبز خیلی خوب بود .

رها سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 12:26 http://rozegarvaman.blogfa.com/

سلام ..
سال نو مبارک ..
آره منم گاهی به این چیزا فکر میکنم ..
گاهی هم لمس میکنم ..
خصوصاً اون جریان خوب بودن اما یادنگرفتن ..!
انشالله سال پر خیر و برکتی داشته باشی عزیزم

همچنین برای تو هم .

فاطمه دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 16:59 http://2t7p.mihanblog.com/

عیدت مبارک صمیم جان

ممنونم. سال نوی شما هم مبارک باشه .

نجمه دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 11:24

صنم جون عیدت مبارک امیدوارم امسال از بهترین سالهای زندگیت باشه

منونم ع زیزم . انشالله ..و برای شما هم .

نازیلا یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:02

سلام آبجی سال نو مبارک آرزو دارم خداوند بهترین ها رو تو این سال تو سرنوشتتون رقم بزنه و آرزو دارم روز تولدتت معجزه های بزرگی براتت اتفاق بیفته تولدتت هزاران هزار بار مبارک

سلام .ممنونم از تبریکت . انشالله .

خانومی یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 11:53 http://vanda59.blogfa.com

سلام سال نو مبارک صمیم جان

نوروز شما هم مبارک عزیزم .

فافا جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 11:40

ایشالا سال خوب پر برکت همراه با سلامتی داشته باشی
هر وقت میام کلی انرژی میگیرم از نوشته های مثبتت

ممنونم . برای همه پر خیر و برکت باشه

ندا پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 16:39

صمیم جونم سال نو مبارک امیدوارم سال خیلى خوبى پیش رو داشته باشى با کامیابى همیشگى در کنار عزیزان

فدای محبتت . انشااله شما هم خوب و خوش باشی .

ملکه خانه خود باشید پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 12:58 http://malakeh2014.blogfa.com/

سلام سال نو شما مبارک دوستتون دارم

نوروز شما هم مبارک . عزیزم ...

Amir پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 00:19 http://funfriend.net

وبلاگ خیلی خوبی دارین

به ما هم سر بزنین تازه تاسیس کردیم و دنبال مدیر میگردیم

فاطمه مامان آرمان چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 20:41 http://FATEMEGOLABI.BLOGFA.COM

عالی بود عزیزم . با اجازه لینکتون میکنم

لطف دارید .

مینا مشهدی سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:15

صمیم جون یه وقتایی هم هرکاری میکنی نمیتونی کینه های ته دلت رو بذاری سرکوچه تا بازیافت کائنات ببره!
یه وقتایی هرچی تلاش میکنی همه چی بدتر میشه!
من 8ماه هست عروس خانواده ای شدم که خیلی زیاده خواه هستن، شوهرم از هر نظر عالیه و هیچ مشکلی باهم نداریم اما مادرش به شدت دنبال چشم و هم چشمی و تجملات هست !
دلش میخواد پز همه چیز زندگیشو به عالم و آدم بده !
من یه دختر معمولی هستم که از نظر زیبایی چیزی کم ندارم ، تحصیلکرده ام و شاغل، با این شرایط خواستگارهای خیلی بهتر داشتم اما فقط و فقط به خاطر قلب پاک شوهرم ،عشقی که بهم داشت و اعتماد به جربزه اش بهش جواب مثبت دادم !
صمیم جون 8ماه در مقابل قلبمه گفتن های مادرش سکوت کردم و احترام گذاشتم اما الان دیگه خسته شدم !
دیشب وسط حرفاش بهم گفت تا وقتی توی عقد هستی عضو خانواده ما حساب نمیشی ! دیگه نتونستم تحمل کنم !
اشکام سرازیر شد و همسرم با دیدن اشکام با مادرش دعواش شد!
خیلی ناراحتم !
نمیدونم کار درستی کردم این مدت سکوت کردم یا نه !
نمیدونم از اول باید اجازه میدادم همسرم جلوشون واسته تا کار به اینجا نکشه یا نه !
برام دعا کن صمیم جون 5ماه دیگه قراره برم خونه خودم

من بهت استفاده از درس ( پاکسازی روح) وبلاگ گیس گلابتون رو معرفی میکنم.آدرس وبلاگ گیس گلابتون عزیز و دوست داشتنی در میان لینک های من هست . بهت یاد میده چطوری کینه ها رو از دلت بریزی بیرون و خلاص و رها مثل یک بادبادک شاد و سبک زندگی کنی .. قبلش باید یاد بگیری کی سکوت کنی و کی پاسخ مناسب بدی ...سعی کن خیلی شوهرت رو با خونواده اش درگیر نکنی سر موضوع خودت .. چون تو رو منشا دوری از بچه شون میبینند . تو باید خودت از خودت دفاع کنی و نقش پدر رو بازی نکنه همسرت برای دختر بچه کوچولوی گریون درونت ...

شاید منظورش این بوده که اون موقع دیگه هر وقت بخوای میایی اینجا و ما هم هر وقت بخواهیم میاییم کنار شما دور هم هستیم و دیگه ..این حرف به نظرم اونقدر کوچیک هست که لزومی نداره یک خانم برگ و بالغ مثل تو اشکش جلوی طرف در بیاد ..همسرت هم نباید با این کارش آتش حسادت مادرانه رو روشن کنه ..

افسانه مامان ادریان سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 08:48 http://www.eshghemanadrian.blogfa.com

جدا؛ زمان میگذره و باید قدر لحظلات رو دونست .صمیم جان انشالله همیشه زندگیتون بهاری باشه.تعطیلات خوش بگذره

بله همین طوره . ممنونم .به شما هم .

رویای 58 دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 23:10

سلام صمیم عزیزم.سال نو مبارک.سالی سرشار از لبخند برایت آرزم می کنم

لب های شما هم همیشه شاد بادا

ممل یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 21:21

سال نو مبارک.صمیم جان بخاطر عمق نگاهی که به زندگی داری و به ما یاد میدی ممنونم.بخاطر همه دعاهای قشنگ و خوبتنم ممنون.سالی سرشار از ارامش و سلامتی و اسایش داشته بااشی:-)

سپاس . سلامت باشید .

امی یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 02:45 http://weineurope.blogsky.com/

صمیم عزیزم طبق معمول هر سال یک دعای مفصل و کامل برای همه کردی و چیزی ناگفته باقی نموند ...
منم سال جدید رو بهت تبریک می گم ایشالا تعطیلات در کنار خانواده حسابی بهت خوش بگذره و سال پیش رو برات بیشتر از تمام سال های گذشته خیر و برکت و شادی به همراه داشته باشه.

قرررررررررررررربونت بشم عزیز دلم .برای تو هم و انشالله سال پر سفرهای خوب و خونوادگی باشه براتون.

سی سی شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 10:46

صمیم جونم سال نو مبارک باشه برای تو و خانوادت ارزوی سلامتی سعادت عافیت و خیر و برکت میکنم.ایشالله به ارزوهای قشنگت برسی عزیزم

همچنین شما . سلامت باشید

نجمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 21:41

صمیم جان عیدت مبارک ایشالا سال جدید از بهترین سالهای زندگیت باشه و در همه امور موفق و موید باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی

برای تو هم عزیزم .

خواننده وبلاگتون پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:36

سال نو بر شما صمیم خانوم عزیز و همسر گرامیتون و بخصوص پسر عزیزتون مبارک باشه امیدوارم سال پر از خوشی و سلامتی در پیش داشته باشین

ممنونم. برای همگی و بخصوص شما هم همچنین .

سحر پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:38

صمیم عزیزم..صمیم دوست داشتنی..سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم دلم میخواس میشد الان سفت بغلت کنم ماچت کنم و بگم عشقمی تو دختتتررر:-* صمیم..دیروز با خوندن خط به خط این پستت کلی گریه کردم اصلا های های گریستم:-D نور امید پاشیدی تو دلم..دلم یه جوری شد که نشستم دم در تراس آشپزخونه و گریه کنان!و فین کنان:-D :-D. کلی دعا کردم از خدا سلامتی خودت و خونواده گلت رو خواستم..و اینکه امسال سالی عالی باشه برا هممون..ایشالا.
خیلیییی دوست دارم و خوشحالم ..که هستی ..که مینویسی.
مواظب خودت باش ایشالا سفر هم حسابی خوش بگذره بهتون:-* :-* :-*

سحر .. وقتی میگی اینطوری از ته دل برام دعا کردی دلم میلرزه .. خوشحالم دوست هایی مثل تو دارم . سال نوی تو هم مبارک و پر از شادی و برکت و گرمی ...
فدات شم .

بوسه ی زندگی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 12:26 http://kisslife.blogsky.com

سلام صمیم جان
سالی سرشار از سلامتی و خیر و خوشی و برکت از خدا برایتان خواستارم . لحظه هایتان شیرین ... سال نو مبارک

http://www.landrethfamily.com/kerries365/wp-content/uploads/2010/03/DSC_0038.jpg

ممنونم عزیزم . اینها برای من باز نشد . ...خصوصی که نبود ؟

مامان عماد وعمید پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:23 http://www.amid83.blogfa.com

سالی پر خیر وبرکش رو داشته باشید .نوروزتان مبارک.

ممنونم مهربون ..بر شما هم مبارک .

زهرا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 23:24 http://zendegiye-zahra

سلام خیلی وقته وبتو میخونم اما تا الان نظ نذاشتم البته هنوز فرصت نکردم از اول بخونم اما میخونم....... مسافرتی که با ماشین جدیدتون رفتین خوندمش و میخندیدم به بغل کردن دایی همسرتون..موفق باشین

ممنون خوشحالم همراه من هستید .
سلامت باشید

نازنین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 17:20 http://www.zananegieman.persianblog.ir

سلام عزیزم .سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه .در کنار خانواده کوچک و بزرگ خود با ارامش سال خوبی رو اغاز کنید .صمیم جان طرز تهیه دو تا دسر گذاشتم اگه خوشت میاد درست کنی

من هم نوروز رو به شما تبریک میگم .به به برم ببیم چه خبره خانم هنرمند .

رسپینا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 11:12

الحق که خیلی زیبابود...باید اسم این پست روگذاشت شاه پست!
منم چندروزپیش یه هوداشتم به این فکرمیکردم که همه مامیدونیم میمیریم اما انگار یه جاهایی اون دور دوراست !پشت کوههای الپ!به قول معروف مرگ حقه امابرای همسایه!
یه ان به خودم اومدم که منم یه روزی میمیرم ودیگه هیچ اثری ازم نخواهدبود واین مرگ شایدیه ساعت دیگه شاید یه روز دیگه ویایه ماه دیگه اتفاق بیفته...هیچکی نمی دونه...من همیشه باخودم میگم ازفردااخلاقموخوب میکنم ومیشم اون همسرومادرنمونه ای که توذهنمه...در اون یه ان گفتم خوب شایدفردایی واسه من نباشه چراازهمین الان وهمین روز شروع نکنم؟!
صمیم عزیزم این سال من روباچندتاازدوستای مجازیم اشناکرد که خیلی چیزاازشون یادگرفتم...من این سال روباخاطره ای خوب ورق میزنم وامیدوارم دوستیمون درسال اینده رنگ واقعیت به خودش بگیره وهمش مجازی نباشه(هرچندکه اجازه ندادی امسال روی ماهت روازنزدیک ببینم ولی من به خواسته ات احترام میگزارم وهروقت اجازه دادی میام دست بوست) ...امیدوارم سالی پرازخیروبرکت وموفقیت وشادی وسلامتی داشته باشی صمیم بااراده وپرانرژی ومهربون من!...خیلی دوست دارم....
.

رسپینا جان من هم امیدوارم این نگاه زیبای تو باعث بهتر شده زندگی اطرافیان و اول از همه خودت بشه . . ممنونم که به دوستیمون احترام میذاری و من هم سالی پر از خبرهای خوب و روزهای شاد و گرم برات آرزو میکنم .

مهتاب چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 10:39

سلام منم مثل تو اون موقعها که پسرم کوچیک بود وقتی به بچه دوم فکر میکردم همه بدنم کهیر میزد حاملگیش، به دنیا اومدنش، شیردادن و بزرگ کردن با وجود کار بیرون. اما الان که پسرم همسن پسرته میفهمم چند سال دیگه خیلی خیلی تنهاست به کی دل ببنده توی این دوره وانفسا میدونم که تا موقع اونها شاید همین یکم رفت و آمد بین خواهر برادرها کلا نباشه ولی میتونن به هم دل گرم باشن که یه روزی اگه ما نبودیم یکی هست از خون خودشن و از جنس خودشون که یکی بیشتر از بقه هواشون رو داشته باشه. به مشکلات اقتصادی فکر نکن عزیزم این روزها میگذره نکنه یه وقت به این نتیجه برسی که دیگه دیر شده باشه . من این روزها فکر میکنم به بچه دوم (البته بلند فکر میکنم) و گاهی توی خلوت خودم و خیلی یواشکی آرزوی بچه سوم رو هم دارم همه چی رو به اون بسپار حواسش به همه چی هست عزیزززززززززززززم من تقریبا همیشه خواننده خاموشت هستم ولی در این مورد دلم نیومد چیزی ننویسم - در ضمن اونجایی که لبنیات خوب داره توی خود سمنان نیست مهدیشهر(یا سنگسر) نزدیک سمنانه

انشالله خدا گل پسرت و خونواده رو حفظ کنه برات . اوف آرشه سنگسر رو خوردم .. بسی خوشمزه بود . .

گلهای زندگی من چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 07:33 http://golhayezendegiyeman.blogfa.com/

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . نوروز ۱۳۹۳ بر شما مبارک

ممنونم بر تو و همه خونواده مهربونت مبارک عزیز دلم .

مامان نیکان چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 05:26

سال نو تون مبارک صمیم جان
امسدوارم سال جدید پر باشه از شادی و خنده و خیر و برکت و تندرستی براتون
سفر هم به خیر و سلامتی

مرسی عزیزم . محبت ها ی تو یادم نمیره هیچ وقت .

بهناز چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 01:29

صمیم سال ٩٢سال مار بود اولش بد نبود خوب بود ولى دقیقه ى نود نیشش رو بهمون زد ،مادر بزرگ عزیزم الان ١٣روزه که دیگه پیشمون نیست دلمون پر از غصه اس از نبودش،خیلى سخته ...
دعاهات خیلى قشنگن امیدوارم همش براى هممون مستجاب بشه،آمین.
سال خیلى خیلى خیلى خوبى رو براى خودت ،همسرت و گل پسرت آرزو میکنم عزیزم.
تازه دختر خوبى بودم امام رضا طلبیدم فردا شب دارم میام مشهد سال تحویل تو حرم آقا باشم .

خدا رحمتشون کنه ... انشاالله زندگی جدید روحانی و معنوی رو شروع کرده باشه با دعای بدرقه شماها ...
به سلامتی .. خوش بگذره انشالله .

مامان معید چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 01:08 http://moeidmajd.blogfa.com/

بهترین سال رو برات ون آرزو می کنم صمیم جان.
ممنون که چیزای خوب رو یادآوری کردین.

و ممنون از حضور شما .
من هم همین طور

مامان معید چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 01:01 http://moeidmajd.blogfa.com/

سلام بانو.
یه مدتی بود پست هاتون رو می خوندم الان دارم پستهای سال های قبلتون رو می خونم....
اینکه کمرم شکست و تا فیها خالدونمون داره تیر میکشه بسکه روی مبل نشستم و اینکه شوهره هی هر از چند گاهی بو میکشه و می فهمه من پیشش نیستم و نچ میکنه و صدام و اینکه منم هی بهش می گم اومدم عزیزم ولی سه ساعته که کماکان نیومدم رو بزار به حساب قلم و سبک قشنگتون.
الات داشتم یه پست از آبان 86 می خوندم.طرز لیتک کردن رو یاد داده بودین.خدا خیرتون بده بالاخره من یاذ گرفتم...روم نمی شد به کسی بگم یادم بده با این هیکل گندم

نکن این کارا رو با خودت و با من ..نکن!!!!

گل سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 23:05 http://golshid.blogfa.com

مثل همیشه عالی و پر از زندگی بود نوشته ات. امیدوارم سال جدید برای همه سال خوبی و خوشی و عشق باشه. برای تو و خانواده ات هم بهترین آرزو ها رو دارم.
اگه اجازه بدی میخوام بخشی از نوشته رو با ذکر منبع با دوستانم شیر کنم (رو وال ف ی س) البته اگه اجازه بدی. اگه ندی هم که جونت سلامت

اجازه ما هم دست شماست خانوم . خیلی هم خوب ...
برای شما هم سال خوبی باشه انشالله .

شیما سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 12:32

مرسی صمیم مهربون با این همه دعای خوب و پر انرژی که کردی...ابشالا سال خوب و پر برکت و شادی باشه برای همه و شما:*

ممنونم و برای شما هم .

مریمی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 09:35 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سال نو مبارک باشه پیشاپیش صمیم جانم .... آرزو می کنم به تمام آرزوهای قشنگت برسی گلم . شاد باشی و صبور و عاشق . ایدون باد !

ممنونم مریم خوبم ...
برای تو هم .

حکیم باشی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 09:04

عزیزم سال نو مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی و همیشه به ما انرژی مثبت بدی

انشالله ..و شما هم همچنین .

ما.. سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 08:21

"زبون هایی رام کننده"چقدر قشنگ
صمیم من آرزوها و دعاهایی که میکنی رو خیلی دوست دارم ز توشون نکات قشنگی یاد میگیرم چیزایی که همیشه ته دلم بودن ولی اینجوری بلد نبودم مثه تو خوب بیانشون کنم یکیش همین زبان رام کننده یکیشم اونیه که اگه اشتباه نکنم توی ماه رمضون بود گفتی که برای بدوارثان و بی وارثان دعا کنیم من مثلا میگفتم برای کسایی که کسی رو ندارن براشون دعا کنه اما توی با 2کلمه لب کلام رو میگی

آخی .. چقدر خوشحال میشم وقتی میگی از این ها استفاده کردی تو دعاهات و اهل این دعاهای خوب هستی ....قربونت بشم .

نرگس سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 06:42

سلام،

سال نو مبارک صمیم عزیز. با آرزوهای بهترین ها :)

بر شما هم مبارک و با برکت عزیزم .

مریم دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 22:17

صمیم جونم عید تو هم پیش پیش مبارک با کلی آرزو های خوب

عزیزم ..مرسی .

نازیلا دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 21:26

صمیممممم جان چه تاثیر گذار بود حرفات.فقط میتونم بگم آمین.از خدا برای خودت پسرک و همسرت سلامتی و روزی فراخ و پربرکت و قلبهای همیشه عاشق خواستارم.

وبرای خودت بهترین ها ا نشالله

هدی (تمرین 40 روزه جذب ثروت) دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 19:06

آمین...

آمین .

بهار دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 18:41

صمیم عزیزم بانوی مهربون وبلاگستان مرسی بابت متن زیبا و دعاهای زیباترت. امیدوارم به حق آقا امام هشتم سال 93 سالی پر از برکت و آرامش و خوشی و سلامتی برای همه ملت ایران باشه. دقیقا منم مثل خودتم موقع سال تحویل به زور بغضمو قورت میدم و گاهی وقتها هم هرچی قورتش میدم پایین نمیره و یهو میترکه. چقدر قشنگ گفتی بازیافت کائنات. مرسی بخاطر بودنت. امیدوارم دستهای مهربونت همیشه پر از میوه های محبت باشه. سال نو پیشاپیش مبارکت باشه گلم

ممنونم بهار عزیزم .. میبوسمت و بخاطر مهربونی هات ازت ممنونم .

حمیده دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:45

نوروزت پیروز عزیزم
تعطیلات خوش بگذره

سال نو و روز نوی شما هم مبارک ..
ممنونم

سارا دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:40

سلام صمیم خانم گل
کماکان انرژی میگیرم از پست هاتون. ممنونم بابت تیکه آخر راجع به حضرت زهرا سلام الله علیها.
انشاءالله دعاشون بدرقه زندگی شما و خانواده تون هست. همین که حرمت حفظ میکنید ارزشمنده.
عیدتون مبارک و التماس دعای زیاد.
منم به یادتون هستم.

ممنونم عزیز .بر شما هم مبارک

فلرتیشیا دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:35

صمیم نازنینم نوروز تو هم مبارک باشه. مرسی از دعاهای خوبت و حرف های قشنگت و چیزهای خوبی که بهمون یاد آوری کردی..
لحظه ی سال تحویل ما رو هم دعا کن...
منم از ته دل برای شما و همسرت و پسر نازنینت و خونواده ت ، تموم خوبی ها رو می خوام و امید وارم سال جدید سال خیلی خوبی براتون باشه عزیزم.

قرررررررررررررررربونت بشم من .. انشالله برای تو هم .. مطمئنم روزهای خوبی خواهی داشت در سال جدید .

memol دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 16:14 http://ona7.blogfa.com

عزیزم...دعاهات خیلی انرژی بخش بود...منم برات سالی سرشار از سلامتی و خبرای خوش آرزو دارم...

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد