من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

خدای من ...

 

دوستانی که وقت دوم و بیشتر  میخوان لطفا صبر کنید  کمی . من هنوز  نرسیدم ایمیل یک  عده رو بخونم . بعضی ایمیل ها مفصل و طولانی  هست . وقت شما تو هفته ی  بعد میشه . دوستان  خارج از  ایران که تماس میگیرید ( چه گپ دوستانه چه سوال ) من ساعت به وقت  ایران بهتون میدم لطفا اشتباه نشه .   

 

آذر  جان لطفا ایمیل کن بعد باهات تماس  میگیرم .  

وای بچه ها  میدونستم متقاضی  برای  این کار  حتما دارم ولی  فکرشم نمیکردم این همه ..من ممنونم از  اعتمادی که دارید   برای  شنیدن نظرات و  توصیه های من( مشاوره نگیم تا خیال یک عده راحت تر بشه!!)  . تعدادی از  ایمیل ها رو برگردوندم چون در  حیطه اطلاعات من نیست .. مثلا سوال های  حقوقی  و ریزه کاری های طلاق و اینا رو که واقعا نمیتونم جواب بدم .از  تعدادی  خواستم  بیشتر و دقیق تر برام توضیح بدن که  یک عده بلافاصله فرستادند و  بقیه  اگر  مایل باشند خودشون میفرستند  بقیه توضیحاتشون رو( ماهتاب  جان دقیقا نوشتم  سوالاتم  چی  ها هست از  تو .همونا رو برام بگو . زهره و  آفرین  89  برای  هفته بعد  چطوره ؟ دیر نیست؟ خانم الف و   میس  کال  عزیز  ایمیلتون رو درست تایپ نکردید   به نظرم ... فرزانه جان به من لطفا یک شماره همراه  هم بده  .قبلش باهات کار دارم ...)یک عده سوال هاشون سر  کاری بود  که  هیچی .. تعدادی   هم کامنت های  اعتراض و زور اومدن!! داشتند که حذف شدن به سلامتی ... من برای  بچه هایی که  تا دیشب ایمیل دادند( تا ساعت یک  چک کردم همه رو )  و اطلاعاتشون  برای من کافی  هست  ، توی  همین هفته وقت میذارم  فقط  تمرکز  وقت ها ممکنه روی  آخر  هفته باشه ..اون دوستانی هم که گفتند نمی تونند تلفنی  مشورت بگیرند  و  مایل هستند کاملا خصوصی بمونه کارشون  خب  در  سه تا ایمیل  این کار رو براشون انجام میدم.ایمیل هایی  تقریبا مفصل که برای اون ها هم راحت تر باشه . من عذر  خواهی  کردم اولش که  در روز  فقط سه تایم میتونم به این کار  اختصاص بدم .به هر حال مرسی  از  این همه انرژی و  تشویق و  لطف  شماها ... از  این که من رو  شایسته اعتماد دونستید  ممنونم ....فقط یک چیز دیگه ..عده ای  درخواست داشتند همین طوری با هم حرف بزنیم  و  سوال خاصی نداشتند ..براشون زمان رو تعیین میکنم به زودی  ...مرسی ..بازم مرسی ... از  همه چیز  ممنونم بچه ها ...  

 

با اجازه کامنت های پست قبلی رو خصوصی  نگه میدارم  چون اسم  یا  ایمیل نوشتید و  شاید  درست نباشه درخواست رو عمومی  کنم.  

 

مراقب خودتون باشید ..من مرتب  دارم به ایمیل ها پاسخ میدم  بخشید کمی  منتظر  میشید... 

نظرات 22 + ارسال نظر
آذر شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:50

صمیم جون شما رشته ی تحصیلیت زبانه؟؟

زبانشناسی

فریمادلتنگ یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 19:53 http://del-shekastam.mihanblog.com

همیشه خوشبخت باشید

قط برای خودم هستم ،
خود خودم ...
نه زیبایی افسانه ای و نه عروسکی
و نه محتاج نگاهی برای تو ،
که صورت های رنگ شده را میپرستی
نه سیرت ادمها را ،
هیچ ندارم .
راهت را بگیر و برو
حوالی من توقف ممنوع است.

فاطمه دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 21:04 http://2t7p.mihanblog.com/

سلام صمیم خانم خوبید؟
من زیاد میام اینجا ولی زیاد کامنت نمی گذارم آخه می بینم سرتون خیلی شلوغه...
یک سوال فعلا حیاتی ، تو مشهد لباس مجلسی خوب و مناسب کجا میشه پیدا کرد... غیر از جنت و 17شهریور
ممنون

لطفا خصوصی

وبلاگت باز نشد فاطمه جان .. خیلی سعی کردم ...
چه حدود قیمتی میخوای ؟
قسطنطنیه تو احمد آباد (سه راه راهنمایی) طبقه پایینش
ویلاژ توریست ابتدای جاده طرقبه تنوع زیاده ....
چهار راه آزاد شهر ( معمولی و تا حد زیادی قیمت مناسب )

پریا دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 20:46 http://zendeginameyeman.persianblog.ir/

صمیم جان از خوندن نوشته هاتون لذت بردم... در ضمن لینکتون کردم

مانا شنبه 20 مهر 1392 ساعت 16:27

صمیم جان خیلی لطف کردی .ممنون.واقعا اینقدر قیمتها رفته بالا.امیدوارم بتونم جبران کنم

آره قیمت هتل ها و مهمن پذیر ها مثل هر چیز دیگه اوج گرفته .انشالله جای مناسب پیدا کنید .

ماریا - کرمانشاه شنبه 20 مهر 1392 ساعت 10:37

این همه ازت تعریف میکنیم و دوست داریم تازه میگی نمیدونستی انقد بهت اعتماد داریم. من دلم میخواد صداتو بشنوم یه وقت بذار برای من خانومی . بوس بوس

لطف داری ماری ... بهم ایمیل بزن شماره ام رو بذارم برات .

ارام جمعه 19 مهر 1392 ساعت 23:47 http://aita57.ppersianblog.ir

اخییییی صمیم من خیل یوقت پیش میخوندمت گمت کرده بودم الان پیدات کردممممممممممممممم
چقدر خوشحالممممممممم

من هم همین طور .ضمنا با تاخیر تبریک میگم اقدامت برای هیات علمی شدن رو ..به امید روزهای اروم برای تو و قند عسل ..

نسترن پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 23:29

سلام صمیم جان

من هنوزم چشم انتظارم...ممنون که وقت میذاری عزیزم...

چشم حتما . تو توی اولویت من هستی .

الهه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 21:39

میشه برای من تا جمعه وقت در نظر بگیری خانومی؟ پول رو واریز کردم . شماره کارتم رو هم برات فرستادم .

بله تا عصر اوکی میشه .

فاطمه پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 21:36

چه عالی صمیم جان.اتفاقا همیشه میخواستم بهت بگم کاش میتونستم یک روز باهان حرف بزنم و ازت کمک بخوام . برات ایمیل فرستادم .

دیدم ایمیلت رو .باید بررسی کنم فاطمه . یک تیکه هاییش رو باید ازت بپرسم بیشتر ..

ساناز چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 16:09 http://www.sm136099.blogfa.com

سلام صمیم جان وبلاگت عالیههه خوشحال میشم واسه تبادل لینک اگه نظرت مثبت باشه تو وبم خبر بدی ممنون میشم شاد باشی....

لطف توست لینک میکنی . ممنون

دختر شیرازی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 01:08 http://dokhtarshirazi.ir

صمیم واسه داداش علی دعا کن

محکم باش دختر .. اون باید خوب بشه بخاطر خودش و شماها ..

محمد سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 21:16 http://it-fanavari.blogfa.com

باسلام
همان جور که در اطلاع هستید برادر یکی از هم وبلاگی های ما مسی خانم
در طی حادثه ای ناگهانی جان خودشون رو از دست دادن .
من هرچی فکر کردم که چه طوری میشه برای ایشون کاری انجام داد چیزی به ذهنم نرسید .
تا اینکه به این نتیجه رسیدم با کمک شما دوستان ختم قرآنی برای ان مرحوم انجام بدیم که موجب ارامش ایشون و تسلای خاطر خواهربزرگوارش و خانواده شان شود ...
بدین صورت که هر شخص یک جزء قرآن را قرائت کند.
اگر قصد شرکت در این عمل رو دارید لطفا در وب این حقیر اعلام امادگی کنید .
با تشکر محمد
It-fanavari.blogfa.com

خدا رحمتش کنه .. سوره جمعه رو الان میخونم براشون

حکیم باشی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 15:50 http://delikhoun.blogfa.com

سلام صمیم جان . من هم یه سری سوال دارم ازت که به زودی ایمیل می دم .
امیدوارم که موفق باشی

منتظرم . ممنونم

آرزو سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 13:48 http://.arezoo56@yahoo.com

صمیم جون
راس می گی می شه همینجوریم باهات صحبت کنیم بدون اینکه مشکل مشاوره ای داشته باشیم و صدای نازنینت رو بشنویم. منم می خوام
ولی اینجوری که خیلی اذیت می شی ؟ یکی و دو تا هم نیستیم. برا همینجوری حرف زدن هم یه شرطی بذار تا اذیت نشی . از من گفتن بود . زن کارمند دانشجوی بچه دار خونه دار شوهر دار کدبانویی مثل تو باید از اون یه ذره استراحتش بزنه برا ماها . انشاالله که لیاقتش رو داشته باشیم

نه این لطف دوستان هست نه لیاقت اونها .. ممنون از محبت همیشگیت ..

شکوفه سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:43

خیلی عالیه صمیم جان ... دستت درد نکنه ... منم نیاز دارم ... فقط دارم فکرامو جمع میکنم ببینم واسه کدوم موضوع مشاوره بگیرم ازت مزاحمت میشم حتما

شما مراحمی خانوم

ترنج سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:37

دروووووووود بر صمیم عزیزم در نقش مشاور، عزیززز دلممم چقدر مطمئنم که تو این کار خیلی زیاد موفق هستی، نمیدونستم اینکار هم در کنار کارها و فعالیت های دیگه ت داری ، ولی مطمئنم یکی از کارهائیه که تو بسیاار خوب و عالی قادر به انجامش هستی

مرسی از نظر لطفت ترنج . من این کارو عاشقش هستم و خدا رو شکر کاری که توش دل باشه موفقیت هم هست ..

سمیرا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:30

سلام صمیم جان مگه مشاور خانواده هم هستی عزیزم
اخه نوشتی برای بیرونی ها مشاوره میدی
شما که زبان تدریس میکنی

زبان رو تدریس میکردم سمیرا جون . الان در موسسه کار نمیکنم . از زمان تولد پسرم ...بخاطر کمبود وقتم
بله هستم .مثلا یک طیف از مخاطبینم دانشجوها و خونواده هاشون هستند.

مانا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:07

سلام صمیم جان.خوبی؟ از خواننده های قدیمی و خاموشت هستم . اگه میشه به سوال من جواب بدی خیلی ممنونت میشم.برای اقامت مثلا سه روزه تو مشهد برای یک تعداد 7 نفر میشه هتل آپارتمان یا خونه با قیمت مناسب پیدا کرد ؟ بیشتر هتل آپارتمانهایی که تماس گرفتم تختی 50 تومن برای هر شب هست .اگر کمکم کنی واقعا ممنونت میشم

مانا جان من شب تولد امام رضا که میدونی اوج ترافیک زوار و حضور اونا در مشهد هست دور حرم بودم طرف داد میزد خونه دربستی شبی 200-300 برای خونواده ..الان شاید کمتر باشه ولی سوال خود من اینه که از کجا میشه اعتماد کرد طرف کیه و خونه کجاست و از این حرفا ؟ مگه این که کسی معرفی کنه . هتل آپارتمان به نظرم بهتره .راستش من قیمت ندارم ولی بذار سرچ کنم تو نت ببینم لیست هتل اپارتمان ها رو میاره یا نه .

مانا جان این لین کزائر سرای خانه مس هست قیمت هاش رو نمیدونم مال کیه ولی تلفن بزن . تعریفش رو خیلی شندیم تو این چت رو م ها و جاش هم خوبه به حرم هم خیلی نزدیک نیست ولی دور هم نیست ..

http://www.mehmanpazir.com/section132/page2.aspx?lang=Fa

شادی فرداها سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 10:08

صمیم جون برام خیلی دوست داشتنی و قابل احترامی همیشه
با وجوداینکه شاید شباهت زیادی بینمون نباشه اما تو رو در چهارچوبی که خودت هستی واقعا تحسین میکنم و به نظرم بانوی عمیق و بادرایتی هستی
هرچند هنوز فلسفه این قضیه جدید رو درک نکردم و شاید برای ما یکم هضمش سخت باشه . نمیدونم . هیچ کس نمیتونه در موقعیت دیگری قضاوت کنه . لابد برای وضعیتی که تو قرار گرفته بودی راه حل خوبی بود . شاید منطقا کارت درست بوده . تو برای وقتی که صرف میکنی دستمزد میگیری و حقت هم هست بقیه هم راهنمایی میشن و گره ای از کارشون باز میشه . از جنبه عقلانی و منطقی همه چی درسته . اما اعتراف میکنم ز لحاظ حسی یکم توی ذوقم خورد
خودت و خونواده ات همیشه سلامت و خوشبخت باشین

مرسی از این که به بقیه حتی اگر متفاوت با تو فکر کنند احترام میذاری حداقل ..
انشالله شما هم همیشه زیر سایه رحمت خدا باشید .

رسپینا سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 09:50

صمیم مهربان من ای میل زدم.امیدوارم به دستت برسه وجوابشوبگیرم.ممنون ازوقتی که میزاری دوستم.

پاسخ دادم بهت .. فدات .

مهگل سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 09:32

آره این که مشخصه قابل اعتمادی عزیزم
من خودم تمام مشکلاتم رو قبلا برات ایمیل زدم(اگه الآن بگی یادم نیست!!!!!!!!) حرفایی که یه عمر به کسی نگفتم به تو شما گفتم چون جریان آشنایی با تو برایم کاملا شوکه آور و اتفاقی بود......

امیدوارم لایق اعتمادت باشم مهگل .. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد