من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

زنده می باشم .

 

سلام .این من و این لیست  کارهای  لیست انتظار  این روزهام .. هنوز  حدود 20 تا کامنت  از  پست قبل  تایید  نشدند .. مهمون های  تازه رسیدند برام از شمال . 5 نفر که تا آخر هفته هستند و سعی ما اینه که بهشون خوش بگذره . اوج ترافیک کاری  محل کارم هست .عصرا ساعت های  حدود 6 میرسم  خونه و باید تند تند  شام آماده کنم که نونی باشه چون برنج خور  نیستند مهمان ها برای  شب و  قر و فر  این جور  غذاها بیشتره . دختر  خاله ام  اومده  ایران ..مهمونی برای  اون رو هم  باید ردیف کنم .. برادر  عروسمون رو باید  پا گشا کنم  تازه ازدواج کردند .. دختر  خاله دیگه ام زایمان کرده باید  کادوی  اون رو هم تهیه کنم ..یک سری ایمیل دارم  که منتظر پاسخ من هستند . کلاس ورزشم رو باید  زودتر  روبراه کنم برنامه اش رو ... ترم جدیدم شروع شده باید زودتر  کتاب های  این ترم روبگیرم و وقت نکردم برم  خرید کتاب ... مهمون ها  سفارش آش رشته دادند باید  سبزیش رو آماده کنم ... رو ملحفه ای های  پتوهام و متکاهام که بعداز رفتن مهمون های قبلی شستم رو  باید بدوزم یا بگم یک روز  مامانم و مامان جون بیان برام بدوزند ... یک روز  مرخصی بگیرم یک کارگر بیاد  آخر  هفته این خونه یک ماه  مهمون داری رو تمیز کنه . مهم تر  از  همه نوشتن اینجا  و برای  شماها  .. به سرعت منتظر  رسیدن وقتی هستم که با خیال راحت بیام بنویسم .. تازههههههههههه منتظر  دیدن یک نفر  هم هستم. 

 

این نوشته ها فقط  جنبه اطلاع رسانی  دارد  و  برای  پیشگیری از نگرانی  دوستان می باشد . ..