من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

قابل توجه دوستان ساروی

بچه های  ساری ...ساکن خود ساری  میشه ایمیلتون رو بهم بدید ؟ یک زحمتی براتون داشتم !! اگر  لطف  کنید  خودتون رو هم کلی معرفی  کنید    ممنون میشم ...یک درخواست تقریبا شخصی  هست ... ترجیح میدم بدونم مخاطبم برای اون کار  کی  هست . در واقع یک سوال دارم ازتون . 

 

منتظرم .  

 

 ممنونم از  همه ی  کسانی که بهم گفتند  هستند و میتونم روی کمکشون حساب  کنم .راستش  اصل قضیه منتفی شد در کل .و من چه  خوب  درس هایی  گرفتم ازش ...ترجیح میدم رویکردم رو گاهی  عوض  کنم در این وبلاگ .

نظرات 25 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:33

تو معلو م هست کجاییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ashk شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 01:15 http://eksireeshgh.blog.ir/

وب قشنگی داری دوست عزیز-بازم مطلب بزار-خوشحال میشم به منم یه سر بزنی-نظر یادت نره

سمیه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 08:46

سلام صمیم جان
خوبی .روبراهی؟
من مشغول خواندن آرشیو بارداریت هستم
دوست دارم
بای

نازنین چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 07:42 http://nazmoh.blogfa.com

سلام صمیم عزیز
تازه این پستت رو دیدم یه مدتی بود مسافرت بودم
من ساکن ساری هستم و 34 ساله و کارمند.
اگه اطلاعات دقیق تری خواستی در خدمتم اگه قابل بدونی.
امید که همیشه شاد باشی عزیزم

سمیراازتهران سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 15:01

راستی صمیم جان یه سوال داشتم از کریر تا چند ماهگی استفاده کردی؟؟یعنی اصلا استفاده شد اخه چون گودی کمر داره برا بچه ضرر نداره خوابودنش؟مرسی اگه راهنماییم کنی چندتا از پستاتو خوندم ولی چیزی پیدا نکردم -یه چیز دیگه واسه پسرت تخت نوزادی.نوجوانی خریده بودی؟

بچه نباس تو کریر بمونه خیلی ..فوقش نیم ساعت مثلا .. از بس سنگین بود (مامالاو) من خیلی استفاده نکردم ..برای صندلی ماشین خوب هست فقط به نظرم ...تا وزن زیر ده کیلو به نظرم مناسب بود ..وزن داره روش ..
آره تخت نوجوانی ..اول تنظیمش نوزادی بود بعد تغییر دادم سایزش رو به نوجوونی الان بچه داره حالشو میره ....

نسیم معلم دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 21:04

تورو خدا هر کاری می خوای بکنی بکن اما وبلاگت را رمزی نکن من دق می کنماااااا من هر روز به وبلاگت سر میز نم......

مریم دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 14:56

بابا خوب صمیمم شاید اصلا بچه ساری نداشته باشیم اینجا تو چرا اینظوری به قضیه نگاه می کنی؟ تویی که اینقدر مثبتی ...
بعدم ما چه گناهی کردیم که اینجا رو می خونیم حال می کنیم بچه ساری هم نیستیم هییییییییی ببین خواننده خاموش بودما به حرفم آوردی

حموم زنونه دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 13:56

صمیم جان مااااااااااااااااااااااااااااچ با تاخیر برای دقت و توجه ات . بررسی ها که تکمیل شه در جریان می ذارمت .
اگه نکته ای لازم بود حتما یادآوری کن خواهشا ای عزیز جانی . اون لپو رو ببوس . از بازوش هم یه گاز سفت بگیری ممنون می شم و دلم خنک می شه

مینا دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 09:34

سلام صمیم جون امروز توی آرشیوت خرداد 87 پست (انگشتم) رو میخوندم یه چیزی واسم سوال شد

از تفاوت سنی ازدواج نوشته بودی ، اینکه مردا زن کم سن و سال تر بگیرن بهتره چون اول جیک جیک مستونشونه ولی زنا میفتن توی سرازیری!
پس چطور خودت با این شرایط سنی با شوهرت ازدواج کردی ؟؟؟
قصدم فضولی نیستا خودت میدونی که منم توی همین شرایط اختلاف سنی هستم و یکم حساسم کرد اون حرفات

سن ازدواج رو اگر در نظر بگیری قابل تصوره ...شروع اشنایی یا ازدواج مهم ..در سن چهل سالگی اختلاف خیلی به چشم میاد ..در سن زیر 25 سال شاید اصلا نیاد ...
من نظر کلیم رو گفتم ...
سه ماه منظورت هست از شرایط سنی ؟

مهبان دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 00:46

سلام مجدد صمیم جون،، پینوشت رو که خوندم یکمی نگران شدم، امیدوارم دلیل اینکه گفتید مجبورید عملکردتون رو عوض کنید کامنت من نبوده باشه :(
شما واقعا برای من عزیز هستید،،، باز هم میگم با اینکه اون منطقه رو میشناسم با شما به غیر از این وبلاگ دوست داشتنی تون از هیچ طرق دیگه ای اشنا نیستم .
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید هم شما و هم خانواده دوست داشتنی تون

نه فدات شم ..اتفاقا من عاشق مهربونیت هم شدم ....

رعنا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 20:17

سلام صمیم بانو

من امروز دوباره اومدم ببینم چه خبره و کارتون به کجا رسید و شماره موبایل بذارم براتون که اگه فرصت ایمیل و نت ندارین، سریع تر کارتون راه بیفته.
اما ظاهرا قضیه تموم شده.

به هر حال برای کمک حاضرم بانو :)

یونا رو ببوسین لطفا

از همهتون ممنونم ...نیازی نیست دیگه ..لطفت همیشگی عزیزم ..

صدف مامان رادوین یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 12:15 http://http://sadaf59.persianblog.ir/

ای بابا
من از دیروز اینطوری بودم که میخواستم صداتو بشنوم
عاشق نوشته هاتم
در هر صورت باز اگه کاری بود در خدمتم

مینا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 10:48

صمیم جون ناراحتی ؟ رویکردمو عوض کنم یعنی دیگه مارو دوست نداشته باشی ؟
من مشهدیم همشریه خودت هرکاری بخوای واست انجام میدم به خدا!
اینطوری نگو دل آدم میگیره

الی جونی یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 00:03

صمیم خیلی دوست دارم کمکت کنما

فدات شم ...

زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

عزیزم مشکلت حل شد؟

صورت مساله پاک شد ....

صمیم جان .من ساروی نیستم ولی گرگان زندگی میکنم اگه کاری از دستم بر میاد خوشحال میشم

سلام عزیزم
من ساری هستم
ااینجا خصوصی نمیشه نوشت؟
در خدمتم

دختر زمستون شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 09:57

زن داداش منم با اجازتون ساروی هستن اگه سوالی باشه بپرسم :)

الی جونی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 09:34

من سارویم. بهم ایمیل بزن.

minu شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 07:36

saravi va saken tehramn
dar khedmatim samim jan

منصوره شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 00:36 http://www.jidman.blogfa.com

سلام. من همیشه به شما سر میزنم ولی هیچ وقت براتون نظر نذاشتم.من اهل ساری هستم.ولی فعلا ساکن سارس نیستم.نمیدونم کاری از دستم بر میاد یا نه.در هر صورت خوشحال میشم بتونم کمک کنم.

رجا جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 23:08

سلام من از ساری هستم

مرضی بلژیکی جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 22:30

سلام عزیزم...من ساروی نیستم ولی بابل هستم میدونی که؟تاااااااازه...کلی هم قابل اعتمادم
نیم ساعت تا ساری فاصلمونه و از اونجایی که عاااااشقتم هرکاری بگی چاکریم عزیزم نیم ساعت که چیزی نیست...رو من حساب کن...از من قابل اعتمادتر کسی هست؟؟؟
بوس

معصوم جمعه 17 خرداد 1392 ساعت 22:27

سلام عزیزم من اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم من ساکن ساری هستم اگه میتونم کمکت کنم در خدمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد