من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

انتخاب با شما ...

این یک هدیه کوچک است از من-صمیم- به همسر خوبم علی. من این وبلاگ رو قراره به عنوان هدیه سورپریز ازدواج (دومین سالگرد) به علی هدیه کنم و اینجا از خودمون بنویسم و اینکه چطور شد عشق ما توی تمام این ۱۰۵۰ روز یا به عبارتی ۳۵ ماهی که از اشناییمون میگذره همچنان گرم و محکم تر از روز اول باقی مونده اونهم نوشتنی بدون خود سانسوریو بدون نگرانی از خوندن یادداشتهام به دست غریبه ها.

علی هنوز از این هدیه خبر نداره و قراره ۱۵ مرداد ۸۵ ببینتش. من با خوندن وبلاگهای بقیه یه وبلاگ خون حرفه ای شدم و با تلخ و شیرین های دلهاشون آشنا.و این جوری بود که تصمیم گرفتم منم لحظه هامو ثبت کنم.از وبلاگ نویسی هم سررشته ای ندارم و اگه نظر یا کمکی دارین ممنون هم میشم.

پس به سلامتی تولد وبلاگ عاشقونمون روز ۳۰/۲/۸۵ برا همتون شادی آرزو میکنم و دعوت میکنم بازم به کلبه بی ریای ما سر بزنین.

لینک
۸۵/۲/۳۰ - صمیم

      ۳۰  اردیبهشت  85 که شروع به نوشتن کردم اینجا  نمیدونستم نوشتن روزی  همه چیزم میشه. بعضی  چیزها و هنرها  رو تست کرده بودم ولی به قول معروف  دستم بهشون نچسبیده  بود . من میدونستم  نوشتن رو دوست دارم ولی  هیچ وقت  تا اون موقع نفهمیده بودم توانایی  اش رو هم دارم ..این طوری قوی و منسجم ....تجربه های  پراکنده ام  متمرکز روی  شعر  قطعه و  نظم بود .روی  دفتر  و جزوه بچه های  دانشگاه ..روی  سوالات سر  جلسه کنکور  دانشگاه آزاد ..روی  برگه ایی که مامان هنوز داره بعضی هاشون رو ...این ارث رو از  پدربزرگم دارم ..توانای نوشتن و اینکه نوشت های  ارزشمندش رو بعدها روی  ورق های کوچیک و  دفترچه های  دست ساز  پیدا کردند ..منسجم نشد  هیچ وقت . ولی  من وقتی  نوشتم ..دیدم یک چیزی   جوونه زد . اولین پست من در  وبلاگ نویسی   برای وقتی بود که تازه دو سال بود  خونه ی  خودم بودم .سه سال بود با همسری  اشنا شده بودم و  الان ده ساله ...ده سال ... و  هفت ساله که می نویسم ..مرتب ..کم و زیاد ..ولی  مستمر ...الان اون جوونه ی  کوچولو  به سن یک بچه بامزه کلاس اولی  رسیده ..اولین هفت رو گذرونده ..من با نوشتن  اینجا و  در  وب  قبلیم که گاهی  از  خوندن نوشته های  خودم حتی شرمسار  هم میشم  از  نوع نوشتنم ..کلماتم و..و بعد به خودم میگم ببین  آدم شدی  انگار  کمی ...من با نوشتن با دنیایی از  ادم ها ..تجربهه ا ....راستی  ها و  کژی ها  آشنا شدم ...اذیتم کردند ..دروغ گفتند بهم ..تهمت زدند .. قهر  کردند ...فحش  دادند ..ولی  کنارش  بسیار بیشتر و بیشتر بودند کسانی که دست تو دست هم قدم زدیم ...من گریه کردم ..اون ها  گریه کردند ..من خندیدم ..صدای  خنده هاشون تا اینجا هم رسید ..چقدرررررررررررررر ایمیل و  کامنت خصوصی  داشتم که از شعف  شنیدن این حرف ها و تاثیر من روی  اون ها  حس کردم بزرگترین نعمت خدا رو دارم  تو دستام ..توی  دلم ..چقدر  تشکر  قلبی و زبونی  کردم از  اونایی که بهم بال و پر  دادند ..تشویقم کردند ... هلم دادند جلو ..و گفتند  تو میتونی ..برو ..بنویس ..من مادر شدم با من بودید ..باردار بودم  لحظه لحظه هام رو گفتم بهتون ...برای مادرم ..برادرم..همسرم نوشتم ..خوندید و تسلی  دادید و  شادباش  گفتید و  تبریک ... ولی  نوشتن در دنیای مجازی غیر واقعی رو همسرم فقط مجازی و  غیر واقعی مید  ونه ...خیال پردازی های آدم های  حسرت زده میدونه .  میگه چه اعتمادی  هست که فلانی راست بگه..زندگیش همین باشه ..من هیچ وقت تشویق نشدم برای  این توانایی بزگم از طرفش ..  

اون سالی که مسابقه وبلاگ نویسی برگزار شد و من بدون اینکه لینکی بدم یا درخواستی  کنم رتبه هفتم یا هشتم شدم رو  یادمه . هنوز  هم اعتقاد دارم خیلی  ها ناشناخته موندن که بهتر  می نوشتند ...که اسیر  بی عدالتی شدند ..که جاشون  رو گرفتم ..ولی  سرم رو بالا بردم جلوی  همسرم ...کمی باورم کرد ...نگاهش  عوض شد ...کمی  البته ..بعد  د ر مسابقه بعدی که به من سرویس  چینی  دادند ..لوح سپاش و  سکه گرمی ....من سرویس رو هدیه دادم  حتی طرحش رو ندیدم ...همون تهران  دادم دوستی رسوند به صاحب اصلیش ....و سکه رو کادو  دادم به مناسبتی به یکی  از  آشنایان ..و لوح رو نگه داشتم ..همسرم بعد از  اون جدی  تر  بهم نگاه کرد ..به این بخش  بسیار با اهمیت از زندگی  من ..بسیار  مهم ..که توش  انعکاس  خودم رو می دیدم ... نهایت  سالی  شاید یک یا دو بار بخونه اینجا رو ..شاید هم بیشتر  ..نمیدونم..مطمئن نیستم ...نشون نمیده هنوز که اهمیت خاصی  میده ..نگاهش  اما کمی  عوض شد ..کمی بیشتر ...تا اینکه  یک روز  گفت اگر  خواستی  کتاب بنویسی ..روی  من حساب کن ... قبلا همیشه بهم میگفت هنر رو باید بشه به چند نفر نشون داد ..این تابلوی  نقاشی ..این شعر ...این  کار هنرمندانه ..ولی  من چطوری  می تونم وبلاگ تو رو به بقیه معرفی کنم وقتی  تمام زندگی  مون رو نوشتی  و میدونی چقدر  اسیب پذیر میشه در  دنیای  واقعیت  ها؟ ...شاید حق داشت ..ولی وقتی شعرهام رو به مربی موسیقیش  نشون داد و اون گفت به همسرتون بگید حتما ادامه بدن ..من باز سرد شدم ..من برای دل خودم می نوشتم ..نه  کاسبی و  بیزنس  کسی ...وقتی برای برنامه رادیویی  گفتند متن بنویسم براشون و  مصاحبه دادم و  تایید شد  باز  هم ننوشتم ..من برای  دل خودم میخوام بنویسم ..من بارها از محبت شماهایی که رفتید و رای  دادی  استفاده کردم ... حتی سو استفاده کردم ..باید بهتون بگم ..باید  اعتراف  کنم در  جاهایی بوده که گفتم بله ..من می نویسم ...بانوی نویسنده  هشتم ( یا مثلا نهم )ایران شدم  و لوح تقدیر دارم ...میدونم توصیف کاملی  نیست .. میدونم قمپز  در  کردنه بوده  بیشترش ..ولی  وقتی  این جمله رو میگم و تحسین رو توی  چشم های طرف میبینم ..یاد  شماها می افتم ...ولی  میخوام اوج این ارزش رو بگم براتون ..بله ..کسی من رو در  دنیای واقعیت  هنوز  تشویق  نکرده برای قلمم ..برای  توصیفم ..برای  طنز  کلامم ..من بسیار  حقیقت نویس هستم ..دروغ نمی نویسم..همهی  راستی  ها رو هم نه البته ..حتی  خواهرم نمیدونه وب دارم ..مادرم ..خاله ام ..نزدیکانم ..بیشتر  دوستانم .. و این سخت هست خیلی ...اما ..اما ..شماها انقدر بهم گفتید که بیشتر و بیشتر باورم شد ...و شدید ارزشمندترین داشته های من ..گله  هم بکنیم ..شکایت ..غر  هم بزنیم ...باز  هم هم رو دوست داریم ..من شماها رو .شما نوشته های من رو ..شاید  خودم رو هم ... ..علیرغم این همه باز هم احترام قائلم برا همتون  ..انگشت شمار بوده قهرهای  وبلاگی  دوستان با من ..ولی  میدونند که من تعریف های خودم رو دارم ..ممکنه یک روز  رمزی بنویسم ...بیشتر  از  خودم و دنیام بنویسم ..زاویه های  تاریکم رو ... ولی باید  حس امنیت داشته باشم اول از  همه ..برای  نشون دادن یا ندادن یک عکس  گاهی  اونقدر  با دوستی  چونه میزنم که خسته میشیم  جفتمون ..ولی حسم به اینجا عوض نمیشه  .من به شما ها نیاز  دارم ..به نوشتن ..هنوز بعد از  8-7 سال تعداد کامنت ها ذوق زده ام میکنه ..بعضی  نوشته هاتون مدت ها درگیرم میکنه ..ذهنم رو ...زندگیم رو حتی ...باور  کنید من خیلی وقت میذارم برای فکر کردن  به اونایی که از من سوال میکنند و راهنمایی  میخوان .این لطف و  اعتمادشون رو میرسونه ولی  من در  مقابل  شماها حس مسوولیت هم دارم ..شاید  نشون ندم ..جواب  کامنت ندم  همیشه ...لینک نکنم  همه رو ..حتی اونایی که هفته ای  حتما بهشون سر میزنم ...ولی  وقتی  بگید صمیم ..میگم جانم ...چکار کنم برات ... 

  

برای  من سخته خیلی ..که برم وب حتی دوستی رو بخونم و ازش رمز بخوام ...غرو  نیست ..باور  کنید ..خواستن آسون نیست برام ...ولی  این بار از شماها میخوام اگر  فکر  می کنید  من و نوشته هام ارزش  رای دادن رو داره   رای بدید ..من در  دنیای بیرون به لوح های  حتی  دلخوش کنکی   هم دلخوشم ...دوست دارم همسرم ببینه حرف های  الکی و  خاله زنک و بیخود و وقت هد ر دادنی نیست حرف های  من و شماها ...الان تایید اون شاید  برام اون اهمیت  و اولویت خیلی مهم  رو نداشته باشه ولی بی اهمیت هم نیست  ...دوست دارم ببینه من دیده شدم ..شناخته شدم ..تشویق شدم  ..حتی  اگر  کسی  اسم و رسم واقعیم رو ندونه ... حتی اگر  بواسطه دوستی و اشنایی با من اشنا شده باشند ..حتی اگر شده یک صلوات همراهی  کردند و رفتند ...اگر  باعث شدم لبخند بزنی ..اگه دلت باز شده حتی باری یک لحظه ..اگه به خودت و رابطه ات کمی  متفاوت نگاه کردی  حتی  ساعتی ..اگه من تاثیری داشتم  یا فکر کردی  دوست داشتی  نوشته هامو ...  

  اینجا سر بزنید برای رای  دادن به وبلاگ مورد  علاقه تون در  مسابقه بهار  92 پرشین بلاگ ...(با صدای رها اعتمادی ) ...صمیم  منتظر  رای  شماست ... 

 

http://www.persianweblog.ir/articles/show.aspx?id=1108 

 

 

 

بعدا اضافه شد : 

 

درباره نظر سنجی وبلاگی کمی بیشتر بدانیم

این نظر سنجی بهترین وبلاگ وب فارسی از نظر مخاطبان توسط سایت پرشین وبلاگ و به حمایت سایت وبلاگ فستیوال و پرشین بلاگ برگزار میشود

شرایط شرکت در نظر سنجی به شرح زیر میباشد

  1. هر شخصی حتی اگر وبلاگ نویس نباشد میتواند در این نظر سنجی شرکت کند
  2. هر وبلاگی از هر وبلاگ سرویسی میتواند در این نظر سنجی شرکت داده شود
  3. وبلاگهایی که بر روی دامنه .COM ، .IR و غیره هستند میتوانند در این نظر سنجی شرکت داده شوند
  4. وبلاگهایی در نظر سنجی شرکت داده میشوند که فیلتر نشده باشند و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران منافاتی نداشته باشند
  5. هر شخص با یک ایمیل میتواند به پنج وبلاگ رای دهد
  6. هر شخص نمیتواند به یک وبلاگ بیش از یک بار رای دهد.   

   برای  شروع به این  صفحه برید :  

http://vote.persianweblog.com/Voter/Create 

 

اول ایمیل خودتون رو وارد کنید . 

بعد به وبلاگ یا وبلاگ هایی که دوست دارید رای بدید . 

(به هر وبلاگ فقط یک بار رای  دهید  )   

http://alisa50-50.blogsky.com
http://alisa5050.persianblog.ir

 

 

فقط  من مرحله سوم که تایید ایمیل خودمون بود رو ندیدم ... 

بچه ا هنوز  مشکلی هست ؟ 

اوه متوجه شدم .بعد وارد ایمیل  خودتون میشید و تایید  می کنید که اون ایمیل از طرف شما بوده ... اسپم باکس رو هم چک کنید  حتما .شاید اونجا رفته باشه.(مرسی مامان نیکان)

نظرات 108 + ارسال نظر
منصوره سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 18:08 http://ashpazierangin.net

سلام
بالاترین رای را خواهی آورد[:

مامان آراد دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 15:05

من بهت رای دادم عزیزم

مریم یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 20:38

متاسفم.شما که تحمل انتقاد رو ندارید و واکنشهای درون منفی برون الکی نشون میدید نشان از شخصیت متناقض ودوچهره شماست!
بین عزیز واقعیت تلخ نباید شما رو اینجور وادار به واکنش های متضاد کنه باید اگر شخصیت والا داشت هباشید جواب منتطقی بدهید یا درک کنید یا سکوت ..شما اگر نویسنده واقعی باشید دربرابر انتقاد چرا اینقدر دلتون میخواد جبهه بگیرید باید بپذیرید
در هرصورت بازم میگم گدایی کردن رای از مردم حتی اگه به برنده شدن شما هم برسه هیچ ارزشی نداره..
مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
اخلاق ندارید حداقل صبور باشید
موفق باشید وبای


عاشق این پیگیر بودنتم ...

سمیرا یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 10:10

صمیم عزیز
از خوندن وبلاگت در بیشتر موارد حس خوبی بهم دست میده. حس نشاط و سرزندگی. چیزی که خیلی وقتا اون رو ندارم. نمی خوام ارزش گذاری بیجا بکنم ولی به هر حال این حس شخصی منه.
افرادی که میان و نظرات توهین آمیز میذارن واقعا به لحاظ روانی مشکل دارن. در واقع با خودشون درگیری دارن و پر هستن از نفرت و بیزاری و حسادت. اگر هم چیزی به نظرشون جالب نمیاد میتونن مودبانه عنوان کنن. ولی شما هم صمیم جان ! اگر چه که دیدم در مقابل برخی از این نظرات تنها خنده تحویلشون داده بودی و این یک واکنش هوشمندانه است ولی در جایی دیگر مانند فردی که در مورد ماهواره از شما پرسیده بود و به نظر میومد که توام با بی احترامی نباشه ولی واکنشی خشن نشون دادی ! به نظرم گاهی جواب های ناجور میدی که با مجموعه شخصیتیت جور در نمیاد.
موفق و سلامت باشی.

سمیرا جان اون بی ادبا که تکلیفشون همون اول مشخصه ..می مونه دوستان کنجکاو و مواز لای ماست در بیار !! که خب من چی بگم .آخه سواله واقعا!!؟ من چی نوشتم که تصورشون از من این بوده که احتمال دیدن این برنامه ها خونه ی بستگان و دوستان هم صفر درصده!!؟ نه واقعا یا تو جامعه و مردم عادی نیستند یا میخوان بگن دیدی ..دیدی ....دروغ گفتی ..مچت رو گرفتیم ..
امیدوارم هیچ کدوم نباشه و یک شوخی ساده باشه ..

به طرف نگاه می کنم ..گاهی حتی به آ پیش ..و شایدم سابقه اش!! نگران من نباش .. هنوز جورم .ناجور نشدم عزیزم ..
مرسی از دقتت ..

مریم شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 02:01

عزیزم چرا مردم رو مجبور میکنی بهت رای بدن .تبلیغ کردن واز مردم خواستن که بهت رای بدن که هنر نیست مهم ودرست اونه که هیچی نگی اما اگه واقعا تو دل مردم بودی بهت خودشون رای میدن.من ک هبدم اومد از این گدایی رایت حتی اگه مقام هم بیاری ارزشی نداره


زی زی پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 18:07

خیلی وقته خاموش میخونمت. منو یادت نرفته که؟ بحرحال با کمال میل به صمیم خانومیم رای دادم

رز چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 23:54

سلام دوستم
وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم
ممنون میشم لینکم کنی

http://tanha-delgir.blogfa.com/

سعید چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 15:38

سلام من حدود5 ماهه نوشته های شمارو میخونم کلا جالب مینویسین/استعداد نویسندگی دارین دوس نداشتم نظر بذارم آخه جمع جمع خانوماس
اما گفتم یه ابراز لطفی کرده باشم،فعلا

سپاس از لطف شما .

جوجو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 14:34 http://jojomagmag.blogfa.com/

عزیزم یعنی اینقدر کتاب دوستی و من نمی دونستم ؟؟عاشقت شدم ررررررررررفت

قررررررررررربونت بشم .

من گاهی در روز ۱۰۰۰ صفحه خوندم ..متوسط ساعتی ۱۰۰ صفحه میخونم .ولی امان از کمبود وقت این روزها ...

شبهای گوغر سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 21:37 http://parimah56.persianblog.ir

وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون!
وقتی میاد کنارمون باشه
دیگه بهش فکر نمیکنیم!
آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه

مرضیه سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 14:42 http://esbatlagharshodan.blogfa.com/

سلام الان که دارم برات پیام میذارم تازه باهات آشنا شدم شاید 10دقیقه ای بشه اونم از طریق وب لاغریت به اینجا کشیده شدم وقتی وب رژیمی ات رو خوندم خیلی کیف کردم با خودم گفتم که حیف از سال 88 آپ نکرده تا اینکه اومدم و به اینجا رسیدم خیلی خوشحالم که در جای دیگه فعالی
عزیزم من خیلی چاقم و کم اراده و به خاطر چاقی تو خانواده همسرم ( 7 ماه نامزدم ) همیشه سرخورده هستم و خجالت میکشم آخه اونا خیلی به هیکلشون اهمیت میدن تازه مهرماه هم عروسیم هست
وقتی وبت رو دیدم کیف کردم گفتم که من هم میتونم میتونم میتونم همه وبت رو پیرینت گرفتم تا وقتی رفتم خونه بخونمش
خیلی خوشحالم
اگه افتخار دادی بهم سر بزن

حتما میتونی ..برنامه ریزی کن براش ..و تفریحانه و خوشحال ورزش کن ..بخند ..بخور و لاغر شو ..

پریا سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 13:14 http://www.blogme.blogfa.com

سلام صمیم جان
من به وبلاگِ شما لینک دادم و معرفیش کردم برای انتخابِ بهترین وبلاگ!

:*

همایون سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 00:06 http://hreghabi.blogfa.com

سلام دوستم
موفق باشید
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]

لیلی دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:21

سلام صمیم جون من 4 ساله که وبلاگت رو میخونم الانم بهش رای دادم ایشالا اول شی...

اکرم دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:48

سلام
خوبید چرا خبری نیست ازتون نگرانتون شدم

دنا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:21

صمیم جان کجایی پس؟ من منتظر راهنمایی تو برا رای دادن بودم فکر کنم اون موقع که من رفتم ایکونش غیر فعال بود ولی وقتی فعال شد من رای دادم. وب لاگت بدون اغراق یکی از بهترین وب هایی است که من میخونم.منتظر آپ های جدید هستیم.

ایران 68 دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:20

تقدیم به صمیم عزیز :

آرزو دارم برایت عشق ناب و بی خلل
ازخداخواهم هزاران بوسه چون قند وعسل
آرزو دارم برایت روز ِ خوبِ وصل ِ یار
از برایت خواستارم مهر ِ ‍پاکی ، بی بدل
بنده می خواهم برایت،سروری برهرمِلل
نام نیک تو بماند بر لب خُرد و کلان
وِرد باشد اسم تو، در ابتدای هر عمل
خواستارم من زِ منّان،پادشاهی بر جهان
من برایت می پسندم ،شهسواری از ازل
من تمنا می کنم هر روز وشب از کردگار
بلکه مقبولت بیافتد جان ِجانان این غزل

شاعر: سارا طاقی

چقدر زیبا ...

شایسته بانو یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 19:31 http://mosalasezendegiema.blogfa.com

عزیزم رای دادم :)
ایشالله اول شی:)
با اون پست ِ پایینم کلی خندیدم..حالا اردکه رو چه کار کردین؟

یگانه یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 10:45

سلام صمیم جون
به خاطر تمام لحظه های خوشی راکه از خواندن نوشته هایت داشته ام وظیفه ام می دونم
باکمال میل عزیزم

زینب یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 02:34

راستی صمیم جان یه سوال" چرا از فروردین 91 تا اردیبهشت 92 همش تکراریه ؟ خیلی برام مهمه لطفا

نمیدونم منم ..به نظرم برو انتهای صفحه و از انجا صفحات قبل تر رو بیار ... جواب داد ...

زینب یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 00:57

سلام صمیم جان بهت یه خسته نباشید مشت میگم به خاطر این وبلاگ عالیت. آشنایی من با وبلاگت از طریق خواهرم بود. حالا من کمتر از دو هفته شب و روز نشستم و تمام وبلاگت رو از اول (به توصیه ی خواهرم که گفت از اول شروع کن) تا همین امشب خوندم. شاید باور نکنی که حالا عضو خونواده ی سه نفره ی مایی. اینقدر در موردت تو خونه حرف میزنم که وقتی شوهرم از سر کار برمیگرده میگه چه خبر از صمیم ؟ ایشالا که خودت و عشقت و ثمره ی عشقت همیشه سالم و سر حال با هم زندگی کنید. ما هم مثل همیشه از وبلاگ پر از انرژی و سالمت لذت بریم. به امید روزهای بهتر برای همه

نازیلا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 19:46

سلام.الهی همیشه سایت سلامت و پر انرژی بالا سر خانوادت و ماها باشه.راستی صمیم جان مقدور هست تو وبلاگت ختم صلوات هم بذاری؟نیمه شعبان هم نزدیکه

ممنونم
شمارشگر صلوات هست تو این وب عزیزم ...

میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم ..... [گل][گل][گل][گل]

مهدیس شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:53

من بالاخره تونستم رای بدم

پریزاد شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 13:26 http://zehneziba16.blogfa.com

صمیم عزیز.حدود6 ساله که با وبت اشناهستم.حتی رفتم وب قبلیتم خوندم.خیلی کم کامنت میذارم.اما همیشه میخونمت.قلم شیوا وطنازانه ای داری.موفق باشی.
راستی یادته چندتاپست دستور اشپزی داشتی؟اونارو پرینت گرفتم وهروقت میخونم که نوشتی(سیب زمینیهارو باریک وبلند برش بزنین مثل من) خنده ام میگیره.

قربونت بشم ...

ماه گل شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:31 http://yekboreshzendegi.blogsky.com

صمیم عزیزم ... من نه از خوندن متن های طولانی خوشم میاد و نه خیلی از خوندن مطالبی که توش پره از روزمرگی که سبزی خریدم و پاک کردمو خوردیم و .... ولی ...ولی شاید اینجا از نظر اول روزمره نویسی باشه (اینو به این خاطر که گفتی دید همسرت ممکنه اینجوری باشه می گم ) ولی در واقع این طور نیست .. اینا یه دنیا حرف ارزشمنده که از نگاه تیز بین تو ، تو روزهای گذران زندگی دور نمونده و تو خط به خط نوشته هات به بهترین شیوه داری به خواننده ات آموزششون میدی ... اصلا مگه زندگی چیزی به جز اینهاست که تو ازشون حرف میزنی ! عزیزم خلاصه اش اینکه من با دل نوشته هات زندگی می کنم و ناراحتم که چقدر دیر شناختمت ..

چقدر دوست داشتنی هستی ..ممنونم از نگاهت به من و نوشته هام ...

پرتابه شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 10:29 http://partabeh.com

سلام عزیز
وقتت بخیر...
من یکی از اعضای پرتابه هستم.
می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم
http://Partabeh.Com

رسپینا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 18:27

عزیزم من که حسب دستورات شماانجام وظیفه کردم.امیدوارم برنده بشی

حمیده جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 11:30

سلام عزیزم
به خاطر همه اون حسهای خوب اون همه انرژیهای مثبتی که تو رگای زندگیم جاری کردی ازت ممنونم صمیم جونم
تو هم یک از اعضای خانواده ما شدی نمی نویسی دیر دیر می نویسی نگرانت می شیم از خوشحالیت قش می کنیم خلاصه که خیلی عزیزی واسه همه مون
دوست داریم خیلی زیاد

عزیزززززززززززززم.....
به همه ی همتون سلام برسون ..

مریم و علی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 09:07 http://alidelam.blogfa.com

صمیم جونم منم رای دادم
تو همیشه بهترینی
امیدوارم باز رتبه بیاری گلم

مرسی ..

Tahereh جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 00:36

سلام صمیم جان مدتیه که نوشته هاتونو میخونم رفتم رای دادم این کوچکترین کاریه که در قبال نوشته های قشنگتون میتونم بکنم راستی هیچ وقت کامنت نمیزاشتم ولی الان منو روشن کردین بازم ممنون

stargirl جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 00:00

samime azizam..az vaghti beyne in hame veblog donbale ye zoje khoshbakht migashtam va to ro peyda kardam 1 sal migzare..
tasiret rooye negahe man be rabete ba hamsar vaghean enkar nashodaniye..
be to ray dadam chon layeghe bahtarin shodani

عزیز دلم ..تلاش خودت و زیبایی نگاه خودت بوده حتما ..
مرسی از این همه ..

وبنوشته های یک ماما پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 18:31 http://newmama.mihanblog.com/

صمیم جان
ما قبولت داریم. رفتیم رای دادیم خواهر

قربون دستت خواهر .

پرتو پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 15:23 http://parl.blogfa.com

یعنی عاشق خودم شدمم!!! من آخرین باری که اومدم اینجا یونا 4 ماهش بود و منم تازه حامله شده بودم...دیگه نیومدم و یادم رفت اینجا رو و خلاصه...امروز یهو یادت افتادم...اسم صمیم رو سرچ کردم و وبلاگتو پیدا کردم باز...بعد پست اول رو خوندم و رفتم فقط به خودت رای دادم...یعنی همچین خواننده هایی داری!!!

قربووونت بشم .. دوست دارم نگاهت رو تو سرزمین آفتاب تابان ... انشالله پرزنتیشن بعدیت عالی میشه ..
بی آنست!!!
عجب حرفی بوده ها ..

آنی پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 15:15

سلام من خیلی وقته وبلاگ شما رو میخونم البته خاموش خاموش
خیلی خیلی از شخصیتتون خوشم میاد واسه همین بهتون رای داذم البته اگه نمیگفتین بازم رای میدادما
میگم راستی جواب این رای گیری هم خودتون همین جا اعلام کنین
موچکرم

نتایج اعلام شد چشمممممممممم

ملیسا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:59 http://fafood.persianblog.ir

سلام خانم
من تازه 1 هفته کشفتون کردم..1 هفته طول کشید کل نوشته هاتونو خوندم..عالی بود ..عالی..پر از زندگی..پر از حس خوب..پر از افکار زیبا..یعنی حال کردم....جون گرفتم...انشالا همیشه همین طور سلامت و پر نشاط باشین:-*


مرسی عزیزم

مرضی بلژیکی پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 12:19

کجایی صمییییییییییییییییم؟؟؟

نمیدنی چه خبره سرم اینروزها ..
خوبی تو عسلی ؟

مامان آوینا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 10:17 http://http:/www.ourlittleangel.niniweblog.com

عزیزم من هم رایم را دادم امیدوارم جزو نفرات برتر بشی چون لایقشی

مرسی از حسن نظرت

ننت پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:52

گمشو گامبوی 70 تنی!

سارا پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:42

سلام
من حدود سه سال هست که خواننده ی شما هستم ولی کم کامنت گذاشتم. اما همیشه ا ز خوندن نوشته هاتون لذت بردم و به دوستام هم معرفی کردم و میدونم مطالبتون به درد روابط و زندگیشون خورده.اینا خیلی خوبه و لطف خاص خدا شامل حال شما شده.چون نیت شما خوب بوده و همیشه در راهنماییهاتون یا نوشته هاتون واقعا مایه گذاشتید و صداقت هم داشتید و یه جورایی اون فوت کوزه گری ماجرا رو گفتید، به جای ماهی گرفتن به خواننده ها ماهیگیری یاد دادید(حتی در تعریف کردن ساده ترین خاطرات).
اینارو گفتم که بگم ازتون واقعا ممنونم و با اینکه مجازی هستید و ندیدمتون و نمیشناسمتون، جزو آدمهای خاص زندگیم هستید چون واقعی اید یه جورایی و اینکه خیلی ها دوستتون دارن بخاطر اینه که خودتون هستید و هرآنچه در چنته دارید به خواننده ها هدیه می دید :)
من خیلی وقتا شبای امتحانهای خیلی سختم که کلافه م میام و وب شما رو میخونم و بعد اینکه حس خوبی گرفتم یا لبخند به لبم نشست، به درس خوندنم ادامه میدم.
ممنون که هستید.
آرامشی که دارید بخاطر اینه که با حرفا و نوشته هاتون به بقیه آرامش دادید و این قانون عالمه که "هل جزاء الاحسان الا الإحسان..."
موفق باشید همیشه کنار عزیزانتون
رای ما، وبلاگ شما :)))

مرسی سارا ..
من خوشحالم بخاطر حس های خوبی که تونستم بدم بهت ..
قربونت .

حنا دختری در مزرعه پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:31

سلام صمیم جان، برا ت آرزوی موفقیت می کنم. من رای دادم به وبلاگ شما( فقط جهت اینکه آمار داشته باشی)

مامان عماد وعمید چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:08 http://www.amid83.blogfa.com

من رای دادم

زهرا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:54 http://tahmineh63.persianblog.ir

بهت رای دادم
فقط به تو

ببوس گل پسرت رو ...

ورونیکا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 16:49 http://voroonikaposts.blogfa.com

صمیم عزیر ۶ ساله که خاموش می خونمت و همیشه هم از خونونت لذت بردم... قهقهه زدم و حتی اشک ریختم....
این پستت بهانه ای شد تا بابت تمام حس های خوبی که با خوندنت بهم دست داد تشکر کنم... خیلی وقتا بود که خسته بودم که غم داشتم اما با خوندن یه پستت خندیدم و شاد شدم...
حتما بهت رای میدم نه تنها با خاطر حس خوبی که نسبت به تو و وبت دارم بلکه دقیقا حرفاتو در مورد اینکه همسرت تو رو بیشتر باور کنه می فهمم... انگار همشون یه جورایی اینجا و آدمهاشون مجازی می دونن...این خونه اسمش مجازیه اما پره از آدمها حرفها اتفاقها و حس های واقعی...
برای تو و خونواده ات شادی و سلامتی آرزو می کنم

ممنونم مهربون .برای تو و جرویس و دخترک گلت بهترین ها رو ارزومیکنم من هم ..

غزل چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 15:15

صمیم جون اگه میشد 100 بار بهت رای میدادم.خودت میدونی چقد خودت و نوشته هاتو دوست دارم.مثل خواهر گلم میمونی واسم.همیشه تو دل من بهترینی. انشاا... این دفعه هم دلت شاد بشه.

این حرفا دلم رو از شادی میلرزونه ..مرسی غزل ..

سمیراازتهران چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 14:50

عزیزم از طرف تموم ایمیل خونوادم بهت رای دادم
دوست دارم

باران چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 14:26

صمیم عزیز سلام. این اولین کامنتیه که من توی وبلاگی میگذارم. مدتهاست که خواننده خاموشت هستم. میدونم حرفایی که میخوام بهت بگم رو بارها از خواننده های عزیزت شنیدی ولی خوب از خودت یاد گرفتم که آدم باید احساسشو به اطرافیانش بگه. پس میگم که برای اولین بار روشن شدم چون بارها توی وبت بهم کلی لبخند و انرژی مثبت هدیه دادی و من آدم قدرنشناسی نیستم. بهت رآی دادم و برات کلی آرزوی درجه یک دارم. همیشه شاد باشی دوستم

آخی ..اینایی که گفتی از عمق دلت اومده بود ...به دلم نشست حرفات ...
ممنونم

خورشید چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:54 http://koochedeleman.persianblog,ir

وبلاگت همیشه برای من شادی و اموزش و تفکر رو با هم به همراه داشته
یعنی هربار با خوندنش هم کلی خندیدم و حالم عوض شده هم منو به فکر واداشته و باعث شده چیزی یاد بگیرم و به یکسری مسایل جور دیگه ای نگاه کنم
هم خودتو هم وبلاگتو خیلی دوست دارم و امیدوارم سالهای سال بنویسی و مارو خوشحال کنی

مرسی خورشید ..این که دوستان هویت من رو جدا از این وبلاگ دوست دارند مایه ی خوشحالی بسیار هست برام ...

مش مشک چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 12:49


سلام

من رای خود را به صندوق انداختممممم

در کمال هوشیاری و سلامت عقل

من ک از نوشته هات لذت میبرم دیدم بی انصافیه این دفه خاموش

بمونم


خدا نکشتت ...

لادنی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 01:06

ایمیل
ladanirasekhi@gmail.com
وضعیت تایید ایمیل
تایید شده

شیطون بلا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 17:27

سلام صمیم خانوم
من 6 تا ایمیل بیشتر ندارم
ولی با هر 6 ایمیلم به وبلاگتون رای دادم
ببخشین امکاناتم همین قدر بود
به دوستام هم میگم به وبلاگتون رای بدن
--------
توضیح داشتن 6 تا ایمیل
ایمیل خصوصی خصوصی م
ایمیل یکم عمومی م
ایمیل فیس بوک م
ایمیل کاری م
ایمیل شرکت م
ایمیل وبلاگ م که متاسفانه بستمش بخاطر همون بعضی ها
--------
چه رای بیاری و نیاری وبلاگتون خیلی عالیه
هیچ وقت هم به حرف آدمهایی که میگن وبلاگ نویسی و کلا نویسندگی فایده ای نداره گوش نکنین
چون خودشون نمیتونن بنویسن از روی حسادت میگن
--------
تا روزی که زنده ای و انگشتات رمق داره بنویس
همیشه هستن آدمهایی که مشتاقانه میان و مطالب وبلاگت رو میخونن
--------
کتاب هم نوشتی من اولین خریدارش هستم

قررررررررررررررررربونت بشم ...

رها@ سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 16:44

Linke taeed baraye man too spam bood,rasti in onvane matlabeto bishtar az ghabli doost daram :)

~مریم~ سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:37

توی این چند سال تک تک نوشته هاتو دوست داشتم. امیدوارم به چیزی که حقته برسی صمیم جان

پریسا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 15:03

سلام اولین دوست مجازی من
ستاد انتخاباتی راه انداختم برات توپ در حد اول شدنت انشالا .چون واقعا حقته صمیم جون .

ابراهیمی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 14:38

صمیم جان من خیلی دوست دارم بهت رأی بدم ولی هیچکدوم از ایمیل هامو قبول نمیکنه یعنی میگه قبلا ثبت نام شده!میشه راهنماییم کنی چکار کنم؟
ممنونم

نور سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 14:33

آاااااخ جوووووون...اینجوری فکر میکنم که منم میتونم در مقابل محبت هات یهکاری بکنم


(راستی صمیم جون من انشالله بعد عروسیم برای پرسیدن سوالم بهت میل میزنم...دعاااااام کن حسابی که انشالله پسفردام به خوبی و خوشی بگذره:* :*)

اکرم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 14:05

سلام صمیم جون همین الان بهتون رای دادم
شاد و پیروز باشید
در پناه خدا

پریسا از استرالیا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 13:47

سلام به روی ماهت صمیم جون،

من رو یادت هست؟ به هر حال،انقدر برام مهم بودی که دوست داشتم فقط به وبلاگ شما رای بدم و دادم.

ایشالا اول بشی‌. راستی‌ من هنوز هم میخونمت.

لادن سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 13:33 http://hastirasti.persianblog.ir

سلام صمیم جان .من خیلی از وبلاگت خوشم می یاد امیدوارم منو در جمع دوستات بپذیری و ادم کنی

.. سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 13:33

یه سوال بپرسم ناراحت نمیشی؟تو گفتی ماهواره ندارین اما الان گفتی با صدای رها اعتمادی

شما احیانا مهمونی نمیرید؟ بعد الان بالای هشتاد درصد به نظرت آنتن ندارند ؟ بعد من نوشتم کلا از اول ازدواجمون نداشتیم ؟ بعد من ...لا اله الا الله ....ببین این که بگم آنتن نداریم نه پز دادنه نه نشانه عقب موندگی!! فقط خواستم بدونین هیچ رقمه این اواخر و این سال ها اهل تلویزیون دیدن نیستم ..همین ..نوشتن یک عادت فقط ...


اسمت رو مینوشتی باور کن چاقو چاقوت نمیکردم!!!!!

الی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 13:23

صمیم نمیدونم اسم واقعیت چیه اما بدون من از سال 86 درام وبلاگتو میخونم تنها وبلاگی بودی که این همه سال خوندمت حتی یه مدت بود قید وبلاگ خوندنو زده بودم چون خیلی وختمو میگرفت اما بازم هر چند وخت یکبار میومدم میخوندمت. میخوام بگم همیشه واسم یه دریچه امید بودی به اینکه زندگی خوبی میشه داشت. میشه خوشحال زندگی کرد. روابطت با همسرت بهترین الگو واسم تو زندگی بوده واقعا میگم. خیلی اینجارو دوست دارم.

صدف مامان رادوین سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:59

سلام عزیز دوست داشتنی
ما به شما رای دادیم
با کمال افتخار
از اون پستها مینوشتی برای تمرکز و جذب و اینا
بازم می نویسی؟

نگاه مبهم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:59



صمیم عزیزم سلام.

قبل از اینکه این پست رو بزاری. انتخاب اول من تو این رای گیری بودی.و فک کنم دو روز قبل شرکت کرده بودم و رای هم داده بودم.

همیشه انتخاب اولم بودی و همیشه هستی.

من به شخصه نمی تونم تاثیر تورو توی زندگی خودم نادیده بگیرم و با رشد و شادی و غم تو هم پا هستم.

کودک هفت ساله تورو با جون و دل به همه معرفی میکنم.

زهرا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:58 http://zari1367.blogfa.com

صمیم جون من بیشتر اوقات می خونمت ولی گکاهی وقتا نظر میذاشتم.الان دیدم خداییش نمیشه بهت رای نداد رفتم که رای بدم میگه این وبلاگ ثبت نشده

شارینا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:58

صمیم جون سلام یه زخمت دارم برات. الان متوجه شدم برا 5شنبه مهمون دارم. میخوام آش رشته و کتلت باشه. تا حالا کتلت درست نکردم و برام این مهمونه خیلی مهمه. میشه یه دستود ترد و خوشمزه که خودت درست میکنی و بهم بدی؟؟

احتمالا دیر شده دیگه ..از وب شف طیبه دستور کتلتش رو بردار ..فوق العاد هست ..من البته مهارت تو شامی کباب ندارم واقعا ...

رضوان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:14 http://planula.blogsky.com/

صمیم ما دوست داریم و قدر همه خوبیهاتو می دونیم ..
ازت مثه همیشه همراه با یه بسته ی کامل از بهترین دعاها و آرزوها ممنونم.رای دادن به تو کمترین کاری هست که از دستمون برمیاد.

صمیم اینجا رو دیدی ؟
http://www.cheftayebeh.ir/

شف طیبه خودمونه ...کولاکه این دختر

شکوه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 12:07 http://shokooh-afarinesh.blogsky.com/

صمیم جون ببخشید یادم رفته بود من مدیریت بلاگ اسکای نیستم، نظر قبلیه با همون اسم اومد

شهره سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56 http://ourlovelyhut.blogsky.com

تولد این کوچولوی هفت ساله مبارک باشه واقعا خسته نباشی
من از رای گیری خبر نداشتم خوب شد گفتی به اولین وبلاگی که رای میدم همینجاست چون واقعا از نوشته هات استفاده میکنم و برام مفیده
راستی وبلاگ منم تازه دیروز متولد شده! خوشحال میشم سر بزنی

شبنم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:56

سلام
من که یادتونه!!! همون 28 خردادیه !!!
رای هم دادم چون اولین واقعاً

مدیریت بلاگ اسکای سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:48 http://shokooh-afarinesh.blogsky.com/

صمیم جونم، از این که همسری خیلی وبلاگتو جدی نمی گیره ناراحت نباش، یه مزایایی هم داره، مثلا اینکه می تونی خود خود خودت باشی و هر چی رو دوست داری بنویسی، همسر من فهمید که من وبلاگ ساختم، خیلی تشویقم می کنه و می دونم که هر روز بهش سر میزنه،ولی نظر که میده در موردش انگار حس استقلالم کم رنگ میشه، می خوام از همین جا بهش بگم در مورد وبلاگم دیگه تو خونه باهام حرف نزنه،چون می دونم میاد اینجا، راستی به وبلاگ بیستت رای دادیم من و همسری

حورا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:45 http://aava-ye-daroon.persianblog.ir

یک کف مرتب برای صمیم بانو...

فرناز سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 11:36

من رای دادم.

دختری در مزرعه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:42 http://dokhtaremazrae.persianblog.ir/

صمیم جان سلام. عزیزم فکر کنم یکی داره مطالب وبلاگت رو به اسم خودش ثبت میکنه. یهو تو پرشین بلاگ دیدم کپ کردم. گفتم بهتره بهت خبر بدم. اینم آدرسش:

http://alisa50-50.persianblog.ir

عزیزم ..مرسی ...یکی از دوستای گلم داره زحمت بک آپ رو میکشه ..ارد خودم بوده ..
فدای دقتت ...

محدثه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 10:02 http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام صمیم جانم! راستش من این لینک رو توی خیلی از وبلاگها دیدم ولی هیچ تمایلی به پر کردنش نداشتم ولی پست امروزت یک انگیزه قوی برای شرکت در این نظرسنجی برای من ایجاد کرد و فقط و فقط بخاطر گل رویت توی این نظر سنجی شرکت کردم و به شما و چهار وبلاگ دیگه هم رای دادم.
امیدوارم که برنده بشی و بعدشم برای گرفتن جایزه ات بری تهران و ازت عکس بندازن و ما هم روی ماهت رو ببینیم.
تولد وبلاگت هم مبارک.ایشالله سالیان سال با قلم بی نظیرت برای ما بنویسی

مهرسا مستقل سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:34 http://roozhayebehtar.persianblog.ir

میگما! زیر اون دو تا alisa وبلاگ منم میذاشتی خوب!!!


برو تا نکشتمت!!!!

مامان نیکان سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:30

صمیم جان این نکته هم اضافه کن که اگه ایمیل تو اینباکس نیومد حتما اسپم باکس رو چک کنید. برای من رفته بود اسپم جیمیل.

قاصدک سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:27

پیش از اینکه این پست رو بنویسی .. چند روز قبل .. رفتم و یکی از اون 5 وبلاگی که بهشون رای دادم وب تو بود .. الان یادم افتاد که حتی به وب خودم رای ندادم .. همچین آدم ساده ای هستم من
..
فقط به خاطر حال خوبی که از خوندنت می گیرم .. موفق باشی ..

سمیه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 09:00

سلام صمیم جان
الحق والانصاف که وبلاگ تو بهترین است

(راستی صمیم جان من الان باردارم 2 ماهمه لطف میکنی بگی پستهای بارداری و زایمانت محدوده چه تاریخی هست میخام بخونمشون؟)ممنونم

موفق باشی

آبان ۸۷ تا خرداد ۸۸ که نی نی دنیا اومد ...

مهگل سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 08:58

سلام صمیم بانو
کارات عالیه نوشتن که حرف نداره مخاطب حس میکنه باهات و تمام اون اتفاقات برایش مجسم می شود ادامه بده همین که میگی برای دل خودم نمی نویسم کم حرفی نیست دل آدمی برخواسته از تمام جنبشهای بشری است از شرست آدمی نشات میگیرد .
رای دادم به وبلاگت ایشالا امسال رتبه بیاری.

مامان ترنم سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 08:10 http://taranom86.niniweblog.com/

صمیم جون من که بهت رای دادم. چون تکی و واقعا از خوندن وبلاگت لذت می‌برم.

آرزو سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 08:08

رو من حساب کن عزیزم

امی سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 03:14 http://weineurope.blogsky.com

من با کمال میل بهت رأی دادم صمیم جون جونی ... به خاطر همه چیزهای خوبی که ازت یاد گرفتم و می گیرم به خاطر همه خنده هایی که به لبم نشوندی به خاطر همه مهربونی ها و انسان دوستی هات و به خاطر همه خوبی هات، ایشالا باز هم رتبه بالایی بیاری چرا که نه؟
تولد 7 سالگی وبت رو هم بهت تبریک می گم عزیزم، 7 سااااااااال ماشالا خودش عمریه ما پیش شما یک شاگرد نوپا محسوب می شیم استاد .

بهار سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 02:57

من این آدرس رو زدم اما میگه موجود نیست!!!
http://alisa50-50.blogsky.com

دنا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 00:44

صمیم جان گفته بودم که تازه بات آشنا شدم ولی اینقدر از طرز نوشتنت خوشم میاد که به خواهرام هم گفتم بخونن. خیلی راحت مینویسی. آدم بعضی از وب ها رو که میخونه اینقدر همه چیز و ایده آل مینویسن که آدم شک میکنه ولی تو از بالا و پایین زندگیت هم مینویسی اینه که من خیلی چیز ازت یاد گرفتم. برا رای دادن میشه راهنمایی کنی چون جایی برا رای نبود فقط مراحلش بود.

مهسا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 23:23

صمیم جان وقتی میری اینجا.....نوشته ایمیل وارد کنید........
بعد اصلا جایی نیست که ایمیل وارد کنیم.......
چه جوریاست خانم؟؟؟؟

راضیه دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 22:52

سلام صمیم جان
من امروز صبح قبل از اینکه این پست رو بنویسی، رفتم اینجا و اولین نفر به تو رای دادم. لیاقتشو داری و حقته که جزء نفرات برتر باشی.
موفق باشی عزیزم

بهار دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 21:35

سالگرد وبلاگت مبارک خانمی
ان شاالله در نظر سنجی رتبه خوبی کسب کنی.دلت پراز شادی عزیز دل.

دنیا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 20:45

صمیم عزیز که از همون سال های دور میخونمت
اولین وبلاگ به تو رای دادم
مثل همیشه برات ارزوی پایداری می کنم
:)

مهدیس دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 20:11

سلام صمیم جووووووووووونچرا میگه وبلاگت موجود نمیباشدددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟!!!
خیلی سعی کردم نمیشه!!!!!!

نیوشا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 19:51

صمیم جان،

من نتونستم بهت رای بدم... هر چی آدرس رو وارد کردم، می‌گفت معتبر نیست! نمی‌دونم چرا

ریحانه دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 19:47

صمیم جون ما هنوزم همراهتیم حتی اگر کامنت نگذاریم اما اولین صفحه ای که باز میکنیم وبلاگ توئه
ممنون بخاطر بودنت

رعنا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 19:27

سلام صمیم جان
چرا نمیشه اسم وبلاگ شما رو نوشت؟
همش میگه آدرس موجود نمی باشد

بقیه هم این مشکل رو دارن؟
باید چکار کرد؟

رعنا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 19:21

سلام صمیم بانو

به حرمت این همه سال خواننده خاموش بودن، با افتخار بهتون رای میدم

پریا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:58 http://www.blogme.blogfa.com

من همون دیشب که از طرف گروه پرشین برام کامنت اومد، به یکی از وبلاگهایی که رأی دادم شما بودی

مریم دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:44

رمز نمیتونه بخواد...رای میتونه بخواد...

عجب!خدا آخر و عاقبت ما رو با این جماعت دو رو و از خود راضی بخیر کنه.وبلاگ شما بجز تعریف از خودت هیچی نداره خانوم محترم.سر و ته همه ماجراها به این ختم میشه که شما چقدر خوب و کامل و فوق العاده و بامزه و دوست داشتنی و جالب هستی.

arezoo دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:33

samim jaan mamnoonam k minevisi. be weblogrt rai dadam midoonam dar moghabele hesse shadi ya kolli begam hesse saadeghane neveshtehat kheili koochike... rasti bebakhsh finigilish neveshtam. gooshim farsi nadare
omidvaram movagh bashi o avvvval beshi. mese vaghiat k avvvali

gita دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:31

salam man raftam ke ray bedam vali didam mige ba in email ghablan ray dade shode va in emkan nadare chon man avalin bar bood ke kolan mikhastam ray bedam????

رها@ دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:26 http://khaneyearam.persianblog.ir

عزیزم از اعماق قلبم امیدوارم که برنده بشی

مامان نیکان دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:23

خیلی گلی صمیم جون
این پست ها رو که می نویسی و یکم از اختلاف هاتون میگی بیشتر می فهمم چقدر دل بزرگی داری

آتوسا دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 18:17

صمیم یه دونه اس ... من از همون موقه ها تقریبا می خونمت . یه جورایی با تو احساس نزدیکی دارم ... آخه تقریبا هم سن و سال هستیم . ازت زیاد یاد گرفتم و البته خوندن خیلی از کارات و برنامه هات یه جورایی مانیتور کردن خودم هم بوده ! فک کن ! ... ینی می خوام بگم : شما دنیا دنیا .. می ارزی . بهترین ها نصیب و قسمتت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد