من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

هلپ پلیز

 

بچه ها  فردا یک اردو میخوام برم با پسرک . ودوستان  باشگاهم . صبحانه و ناهار و کلا خوراکی با خودمون هست ..میشه بگین من صبحانه و ناهار چکار کنم ؟ اصلا چقدر باید درست کنم ؟ دو برابر؟ سه برابر ؟ نمیشه که تعارف نکرد ... مشکل بعدیم اینه که دمپایی باید بردارم ؟ میریم باغ.

الویه رو دوستم پیشنهاد داد ...هواگرمه ..یک ذره اوکی  نیست به نظرم ...شامی کباب  یا املت برای صبحانه ؟  ممممممم..نمیدونم ....برای ناهار  ماکارونی ؟ بابا یکی بیاد کمک کنه من تا حالا با این بچه اردو نرفتم !! نمیدونم این جور  جاها  ملت باید چکار کنند ؟ 

 بچه مون اهل صبحانه گرم هست معمولا.

منتظر  کمک هاتونم ..تا ظهر  امروز وقت دارم ببندم برنامه ام رو .. 

 

 

بعدا نوشت : 

بچه ها مرسی از  این همه محبت تون .. تا نیم ساعت دیگه قراره راه بی افتیم .من از  بچه ها که پرسیدم متوجه شدم اونجا یک ویلای مجهز هست  و حتی  ملافه و  اینا هم گفتند نیارید . امکانات گرم و سرد نگه داشتن غذا رو داره  و نیازی به زیر انداز اینام نیست . بلاخره دوستای کلاسم قرار  گذاشتند که هر کی یک چیز درست کنه . به من باقالی پلو  افتاد که کنارش مرغ سرخ کرده گذاشتم و غذا برای  حدودا   ۴   نفر برداشتم . . یکی قرار شد  استامبولی و یکی زرشک پلو با مرغ و  خلاصه پلو چلویی  درست  کنه هر کس!!  

برای صبحانه هم تخم مرغ آب پز  برداشتم ۴ تا با گوجه خیارشور  و خیار و  اینا ..کیک و آبمیوه ..توت فرنگی و  سیب و موز و پرتقال..اسنک گوشت و  قارچ پنیری برای  میان وعده ..دوستم گفت اون الویه رو میاره برای  صبحانه و یکی هم گفت که سبزی خوردنش با اون ..فکر  نکنم اینا اصلا همش خورده شه ..دیگه دفترچه بیمه ..چسب زخم ... لیوان و  چای  کیسه ای ..یک عالمه دستمال و پلاستیک ..بطری اب یخ زده ...آجیل ...دمپایی برای پسرک و  لباس  گرم و  اضافه .. همین ها تقریبا دیگه ...الان هم برم سر راه مون نون تازه بخرم ..جای  همتون خالی ...ممنونم از  محبت هاتون ...خنده دار بود که من ایده  خاصی  نداشتم و  الان حس می کنم چقدر اردو رفتم و بلدم چی بردارم!!! امان از  دست تجربه دوستان ..آی امان .... 

ببخشید کامنت ها رو یکی در میون جواب  دادم ..از  لطف همنون ممنونم ..

نظرات 42 + ارسال نظر
نجمه سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 16:33

جنان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 12:20

سلام خوبی من اغلب نوشته هاتو میخونم نمیدونم تاحالا کامنت گذاشتم یانه خوش به حالت خوش بگذره به خودت و پسر کوچولو منم دلم وررررزززش میییاااد یکی بیاد دست منو بگیره ببره ثبت نام کنه.مگه شما همراه بانک ندارید خیلی خوبه ها همه کارات رو تو خونه باهاش میتونی انجام بدی مثلا از شوهر پول میخای موبایلو کارتاشو تو دسستت میگیری پشتت قایم میکنی و با یه لحن خاص ازش پول میستونی بهت میگه بعد میریزم تو کارتت خوشحال میگی بیا اینا هاش بریز. بعد که ریخت میگی ما چندتا چیز تو خونه کم داریم باید بخریمش که اونم نرم عمل میاریم همچین ملتیم ما وکلی کیف میکنیم از خودمان که چقد سرمون میشه


الان حس نامردی بهم دست داد!!! در عمل انجام شده نمی ذارمش معمولا ...

مامان نیکان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 11:15

خوش بگذره حسابی بهتون

ریحانه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 09:59

سلام صمیم جون
دیدم تو متن نوشتی بطری آب یخ زده میبری
خواستم بگم اگر بطری پلاستیکی هست و میذاریش که یخ بزنه،ظاهرا سرطان زا میشه
حالا اگه خواستی بازم تحقیق کن،نکته ای بود که به ذهنم اومد خواستم بگم

قمقمه بچه که از جنس پلاستیک خاصی هست منظورم بود ..ممنونم .آره در موردش خیلی خوندم .بازم مرسی .

بانوی ماه مهر چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 23:30 http://motherandson.blogfa.com

سلام. من اولین باره که برات کامنت می گذارم،البته خیلی وقته می خونمت. این بار دیدم کمک خواستی و راستش خودمو یه جورایی بهت مدیون می دونستم، چون تاحالا خیلی از نوشته هات به کمکم اومدن ...امیدوارم خیلی دیر نشده باشه اما به نظر من مهمترین نکته ای که برای اینجور جاها باید درنظر بگیری اینه که تا جایی که میشه غذایی درست کنی که احتیاج به ظرف و بشقاب و اینا نداشته باشه. اینطوری هم بارت سبکتره ، هم مجبور نمیشی هی دنبال آب بگردی واسه شستن یه چنگال ! برای همین به نظر من بهترین گزینه برای ناهارت ساندویچه، حالا هر نوعش که خودت راحتتری. من معمولا ساندویچ مرغ درست می کنم، اما شما که استادی خودت.... و اینکه به نظر من خیلی هم لازم نیست زیادتر از حد خودتون غذا ببرین ، همون یک کم در حد تعارف و چشیدن غذای بقیه معمولا جواب میده، چون بقیه هم برای خودشون میارن حتمن و اینطوری غذا حروم نمیشه. به هر حال ببخشید اگه کمک چندانی نکردم. فقط خواستم ادای احترام و در آورده باشم!!!

فدات شم .مرسی.

یکی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 20:10

پیراشکی که تو فر درست شده باشه

پری چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 17:07

نظر اینجانب:
صبحانه سیب زمینی پخته با کره. اگر هم دوست داشتین تخم مرغ آب پز. من خیلی از طعمش خوشم میاد. در ضمن می تونین تخم مرغ رو آب پز کنین بعد له کنین و توی کره کمی تفت بدین. اینم خوشمزه س. با گوجه هم معرکه س.
نهار: دلمه ی برگ مو. توش هم سیب زمین و گوجه و کلم باشه. و فلفل اگه اهلش هستین.

نور چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:32

الان دیگه بعد از ظهره!
پس فقط،خوووووووش بگذره

نازنین چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:07

سلام صمیم عزیز. از خاموشی دراومدم که هم ازت از ته دل تشکر کنم که با سخاوت می نویسی و به خواننده هات کمک می کنی، هم پیشنهاد عدسی و خوراک لوبیا چیتی بدم که هم مقویه و هم زود فاسد نمیشه. خوش بگذره دوست گلم.

رسپینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:07

خوش بگذره خانومی...پیراشکی وساندویچ کالباس یاهمبرگرهم خوبن....چه بامزه که باپسرک میری اردو!جالب بید!


مرسی عزیزم

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 16:06

سلام؛
والا در مورد کار مادرها در اردو نمی دونم! اما در مورد یونا، عرض کنم که: اون موقع ها که مادرم با من اوردو می اومد(مهدکودک و آمادگی و اول ابتدایی) صبحانه سالاد اولویه درست میکرد و ناهار همسانودیچ سوسیس یا شامی کباب یا کالباس(منوی غذا به انتخاب من بود!از بس شکمو بودم!) به همراه کمی خوراکی(پسته، کلوچه،چیپس). انقدر بازی و ورجه وورجه داشتم که خیـــــلی از غذاها دست نزده می موند!
پست قبل که در مورد ته دیگ خورد یونا رو خوندم، کبود شدم از خنده! یعنی اشکم در اومد! خیلی وقته اینطوری نمی نویسین!چرا؟خب بنویسین دیگه!
فکر می کردم توی این دانشگاه کبود نمیشم از خنده و ملت به عقلم شک نمی کنن!الان نظرم عوض شد!
راستی روز معلم با چند روز تاخیر تبریک عرض می کنم.


ممنونم.

غزل چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 15:20

صمیم جون من که بچه ندارم ولی خب تو اردو ها که میریم معمولا صبحانه نون و پنیر و خیار گوجه میبریم با کره عسل.تخم مرغ آب پز هم خوبه.واسه ناهارم لوبیا پلو یا استامبولی خیلی خوبه.راحتم هست. اندازه ۳-۴ نفر زیادتر ببری خوبه دیگه.باغم معمولا یه کفش راحت میخواد.از این تابستونه ها.یا روفرشی ها اگه داری.خوش بگذره عزیزم

آمی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:24

سلام اگه هنوز برنامه تو نبستی، فکنم پیراشکی هم گزینه خوبیه. البته یکم دردسر داره شامی هم خیلی خوبه.واسه میان وعده هم کیک و بیسکوییت یا لقمه نون و پنیر و گردو و البته آب یا آبمیوه فراموش نشه!!!
خوش بگذره

مریم چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 14:05 http://ourcalmlife.persianblog.ir

سلام صمیم جان
دمپایی حتما بردار هم برای خودت هم پسرک
غذا هم چون هوا گرمه کوکو و کتلت بهتر از الویه هست.
گوجه و خیار شور هم توی پیک نیک می چسبه.
حداکثر هم سه برابر غذا ببر. برای ناهار هم پیراشکی یا ساندویچ خیلی خوبه چون دیگه لازم نیست اونجا با خوت ظرف و قاشق چنگال ببری.
راستی آب یخ یادت نره

سی سی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:20

برای صبحانه میتونی اسنک درست کنی که بردنش هم راحت باشه .واسه نهارم میتونی لوبیاپلو(استامبولی) یا هر نوع پلو مخلوط که میتونی درست کنی عزیزم (اخه من خودم عاشقشونم) .امیدوارم بهتون کلی خوش بگذره و از این هوای بهاری لذت ببری صمیم جون

بانی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:03

سلام صمیم جون
من بهت به جای ماکارونی پیراشکی رو پیشنهاد می دم با مایه ( ذرت و قارچ و فلفل دلمه، سوسیس و گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا) ،خمیرشم خمیر پیراشکی شیرآوران که بدون دردسر و آمادس ، حسابی خوشمزه میشه و خیلیم وقت گیر نیست
گفته بودم بودم عاشق نوشته هاتم ؟ نگفته بودم ؟ خب حالا می گم D:

فدات شم ...اتفاقا این دو روزه اندازه ۱۰ تا پیراشکی خورد این بچه!! دکمه هاش تق تق دارن کنده میشن!!!!
بووووووووس

مرضی بلژیکی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 12:02

سلام صمیم جون...خوش باشید.
یونا هرچقدر هم که اهل صبحانه گرم باشه بازم اونجا باید سرد بهش بدی...خودتو به زحمت ننداز!اگه خیلی اصرار داری صبحونه املت ببری میشه یه املت خوشمزه قارچ درست کنی...ناهار هم همون ماکارونی بهتر از الویه است.الویه تو گرما نمیچسبه...شامی گوشت هم عالیه...میشه چندتا هم پیراشکی درست کنی کنار صبحونه یا ساعت 10ای نوش جان کنید....
خوش به حال اون جمعی که قراره با تو برن اردو...حتما بهشون کلی خوش میگذره...جای من خالی

عزیززززززززززززززززززم ... کاش بودی ..بعد همش میگفتی اه صمیم ..اون ماجراهه رو بگو ..بعد ببین ..اون یکی دیگه که... !!

سکینه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 11:50

سلام صمیم جونم
باورم نمیشه تو هم مثل من بعضی وقتا تو این جورچیزا بمونی و ندونی چیکار کنی ولی الان بیشتر دوست دارم.
به نظرم خمیر پیراشکی بگیر چندتا پیراشکی درس کن با ماکارونی.
اینجوری راحتترم هس چون موادشو برا هردوش میتونی استفاده کنی
تازه اونجا هرکی برا خودش غذا میاره به نظرم همون اندازه خودتون درس کن من که از باراضافه تو اینجور گشت و گذارا خوشم نمیاد اونام لابد به شما تعارف میکنن سیر میشین.
دمپایی هم نمیخواد تو باغ با کفش اسپرت یا کتونی ادم راحتتره.
امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم و یه خورده جبران لبخنداو به دل نشستنای نوشته هات باشه.
میبوسمت
خوش بگذره(این مهمه فقط خوش بگذرون و کاری کن که به یوناهم خوش بگذره)
بعدا بیا بنویس چه طور گذشت

شهره چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 11:47

پیشنهاد من برای پیتزا هست یا همون ماکارانی. برای بیرون بردن خیلی مناسبه بخصوص تو این فصل میچسبه
با توجه به سلیقه آقا کوچولو صبخونه رو ایده خاصی ندارم.
فکر کنم اندازه 5-6 نفر غذا کافی باشه. حتما خوش میگذره بهتون

شارینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 11:35

سلام صمیم جون. یعنی نباید منو رژیمی و سالم و با انرژی باشه؟ نمیدونم چه جور اردویی میخواید برید. اما به نظرم برا صبحونه رولت نون پنیر سبزی و گردو(از سبزی خشک هم میتونی استفاده کنی، نظر به اینکه وقت کمه). برای یونا جون که صبحونه گرم میخوره به نظرم همون شامی بهتره از املت که گوجه و تخم مرغ داره( البته با توجه به مسافت و امکاناتی که تو باغ داره مثه اجاق گاز، خودت بهتر میتونی تصمیم بگیری) میوه و تنقلات حتما بردار. نوشیدنی یخ و آب معدنی و آبمیوه و... غذا به نظرم یه برابر و نیم آماده کن.یه جوری باشه که چیزی و نخوای برگردونی.اگه بخوای تعارف کنی خو مسلما اوناهم تعارف میکنن پس نگران کم اومدن غذانباش البته بیرون شهراشتها معمولا باز میشه. برانهار به نظرم مرغ سرخ کرده با سیب زمینی مناسبتره( ازلحاظ کالری) ماکارونی و پلوهای مخلوط هم با سالادشیرازی تازه جواب میده اساسی. دمپایی حتما بردار. مانتو یا تونیک راحت و شال و لباس راحتی برا خودتون بردار. برا پسرک هم با توجه به احتمال آب بازی لباس اضافی بردارید. اگه باغ شخصی باشه خو امکاناتش هم بیشتر میشه. خوش بگذره


عالی بودن اینا...

حموم زنونه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 11:16

از باقالی پلوت نمونده با خودت ببری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همچنان دوستت داریم صمیم خانم


نکن با من اینکار رو!!!

شکیلا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 11:01

صبونه صمیم جون من نون و پنیر و گردو و یه کم سوسیس سرخ شده و پوره سیب زمینی... انقذه حال میده تو طبیعت که خدا میدونه

واسه ناهار پیشنهاد این حقیر ساندویچهای دست ساز مامان پز شامل مخلوط قارچ و چرخ کرده و مرغ ریش ریش و پیازداغ و... به اضافه کاهو یا جعفری و گوجه و خیارشور و سیب زمینی سرخیده یا کبابی است. البته به جای اون مخلوط میتونی همون شامی کباب و کتلت یا کوکو سبزی هم بریزی که بازم عالی میشه. نون هم دراز و باریک انتخاب کن که ول نشه
هم سبک و خونگی هم به راحتی قابل حمله و هم اینکه اگه بخوای تعارف کنی یکی دو تا میدی ملت با هم برش میزنن و تقسیم میکنن
تازشم من وقتی اردو زنونه باشه دمپایی یا صندل راحت و کتونی میبرم که بشه با بروبکس توپ بازی و اینا هم کرد و با سایر خانوما راحت هم بود.
وسایل ایمنی و چسب زخم و پارچه و تنزیف و کلنکس که همه میبرن ولی من همیشه نخ و سوزن و کیسه زباله بزرگ و طناب و ورق و شارژر اضافه و پماد و مرطوب کننده و حوله هم میبرم
شارژ کردن دوربین عکاسی هم فراموش نشود
بووووووووووووووووووس

اون دو سه خط آخرش معرکه بود ...شارژر حتما یادم باشه ببرم ... ورق و اینا که نمی تونم ببرم با خودم چون به نظرم باید دنبال این بچه بدو بدو کنم ...اصلا نمی تونم بی خیال شم و بشینم برا خودم ..کاش می شد ...

مامان نیکان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:44

صمیم جون چرا برای صبونه همون نون و پنیر و چایی شیرین نمیبری؟ از همه چیز راحت تر هست فکر کنم. میتونی لقمه های نون و پنیر و گردو یا کره و پنیر یا حتی نون و پنیر و سبزی رو درست کنی آماده از قبل با فلاسک چایی.
برای ناهار هم به نظر من الویه خوبه. سالاد ماکارونی هم خوبه. فردا صبح که از یخچال درآوردی خواستی بذاری تو ساک دورش فویل آلومینیوم و روزنامه بپیچ هیچی نمیشه.
ما خوابگاه بودیم مواد غذایی یخ زده رو فقط با روزنامه پیچیدن دورش از خونه میبردیم خوابگاه هیچی هم نیمشدن. حتی یخشون باز نمیشد توی 5-6 ساعت راه!
حتما میوه و کیک و اینا هم که دیگه خودت حواست هست ببری
خوش بگذره بهتون

میدونی من فلاسک ندارم ... داشتم ها ولی رفت و دیگه برنگشت ..!! کیک رو خوب اومدی ..برم یک کیک خونگی بذارم تو لیستم ..
بوووووووووووووس

soso چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:32 http://soheila_tl@yahoo.com

سلام صمیم جون مهربونم
به نظرم برای صبحانه اگه امکان داشته باشه ساندویچ گوشت چرخ کرده (مثلثی تهیه شده با ساندویچ ساز!!!!) مناسبه.
برای ناهارم اگه جایی برای گرم کردن غذا نباشه به نظرم کتلت یا سالاد الویه مناسبه.
اگه بتونی گرمش کنی یه پلوی مخلوط که کثیف کاری نداشته باشه (مثلا استخون مرغ و اینا نداشته باشه) یا ماکارونی به نظرم خوبه.
ایشالا پر از انرژی برید اردو و با انرژی خیلی خیلی بیشتری برگردید. خوش بگذره و تپل خان رو هم از طرف من یه بوس گنده بکن.

فدای اون مدل سلام کردنت ..کلی نیشم باز شد ..اصلا یک باره انرژی ریخت توی تنم ..
بوس .

تینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:28 http://tinak.blogfa.com

صبحانه شکلات صبحانه ببر که هیچ بچه ای ازش نمی گذره
ناهار هم الویه

هر غذای دیگه ای هم دنگ و فنگ زیاد داره هم بردنش سخته و بندو بساط زیاد داره

آفرین چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:20 http://mylivesky.blogsky.com/#

کتلت محشره برای صبحانه و دو برابر درست کن که به دوستان هم تعارف کنی اما ناهارو انداره درست کن.خب بقیه هم ناهار میارند

تینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 10:08

صمیم کوکو خیلی خوبه.... کوکو سیب زمینی مثلا.... خوش بگذره بهتون الهی

قربونت بشم ..باور کن اعتماد به نفسم در مورد کوکو سیب زمینی درست کردن در حد باقلی خشکه!!!! ماهی یک بار هم درست نمی کنم ...ولی از همین غذاها میبرم ...ساده و سبک و راحت ..ممنونم عزیزم .

پریزاد چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:46 http://zehneziba16.blogfa.com

سلام.اگه ساندویچ سازداری اسنک گزینه خوبیه.جا برای گرم کردن غذاهست که میخوای ماکارونی ببری؟

گفته بودم اینا به نظرتون خوبن یا نه؟ ..اسنک حتما میبرم ..راست میگی .

آرزو چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:29

سلام
برای صبحانه گرم اگه بتونی اونجا گرمش کنی به نظر من بهترین گزینه عدسی هستش خیلی راحت عدس ریز رو بذار با یه دونه پیاز بپزه بعد لهش کن بعدش پیاز داغ و کره داخلش بریز که البته اینو اگه صبحم درست کنی که دیگه اصلا نیازی به گرم کردن نداره . اگرم صبحانه ی سرد می خورید نون و پنیر و گردو و خرما بردار که انرژی تموم روزت می سازه. برای ناهار من اگه بودم الویه درست می کردم با نون و گوجه و سبزی خوردن . اگه تخم مرغش رو کم بریزی مثلا دو یا سه تخم مرغ با ششتا سیب زمینی بزرک و سه تا سینه ی مرغ و نیم کیلو خیار شور و نخود فرنگی . اگه سس بهش نزنی تا موقعی که می خوای بخورید هیچ اتفاقی واسش نمی افته یه شیشه سس بردار اونجا بریز توش . خیلیم با برکت هست و همه می خورن و سیرم می شن زیادم جانمی گیره . شامی کباب درست نکنیا بوی بد می گیره هم تو رو عذاب می ده هم بقیه رو به اشتباه می ندازه . خوش بگذره

میگی بو میگیره ؟ خب صبح درست کنم چی ؟ به نظرم راحت می اومد ..برم ببینم چکار میکنم .مرسی از نکته ها

مهرسا مستقل چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:20 http://roozhayebehtar.persianblog.ir

صبحونه املت٬ ناهار هم ماکارونی که هم بچه یا بچه ها بخورن و حالشو ببرن٬ هم مامان یا مامانا. لوبیا پلو هم خوبه

سمیه چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:10

سلام صمیم جان
تخم مرغ آبپز هم گزینه خوبیه برای صبحانه املت اگه سرد بشه نمیچسبه
کباب تابه ای یا کتلت ،دلمه(که سخته!) اینجور چیزی برای نهار
اگه ظرفی داری که کمی گرم نگه داره ماکارونی و چلومرغم خوبن
دوبرابر خوبه فکر کنم
چون بالاخره اوناهم به شما تعارف میزنن دیگه
خوش بگذره عزیز

مارال و آلنی چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:03 http://MARALOALNI.BLOGFA.COM

صمیم جون واسه صبحونه من پیشنهاد خاگینه تبریز( البته شاید با تعریف شما از خاگینه فرق کنه ما بهش ایشلی قیقاناخ میگیم) میدم. شیرینه و اگه سرد هم بشه باز هم خوشمزه است. دستورش رو تو نت میتونی پیدا کنی ولی اگه نکردی بگو خودم برات توضیح میدم.

قاصدک چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:53

برای صبحانه که می تونی وسایل صبحانه ببری .. توی فضای باز خیلی مزه میده .. پنیر و گردو و تخم مرغ آب پز .. یا خیار و گوجه .. همه رو توی ظرف آماده کنی و اونجا لقمه بگیری ..
اِ الان دیدم نوشته ای صبحانه گرم .. نظری ندارم جز عدسی یا همون املت ..
برای نهار میتونی کوکو یا کتلتی درست کنی که سردش هم خوب باشه .. نان هم جدا ببری، کمی هم بیشتر درست کن چون معمولا این مدل غذاها طرفدار داره .. مثل کوکو سبزی .. ماکارونی سرد بشه دوست داری؟
دمپایی حتماااااااااا بردار .. فوقش به کارت نمی یاد .. حوله هم یادت نره دوستم .. لباس اضافه برای پسرک .. ترجیحا کلی دستمال کاغذی .. کلاه آفتابگیر .. ضد آفتاب .. حتی اگر جا داری یه بالشت کوچولو .. اگر فکر میکنی پسرک ممکنه بخوابه ..
الان اینا شد تجهیزات یک سفر

خواننده چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:50

آخ آخ راستی یادم رفت بگم که اگه تشریف می برید باغ اصلا دمپایی برندارید حتما یک کفش باشه که خیلی خیلی بهتر البته دمپایی بردارید اگه لازم شد استفاده کنید اما کفش ارجح تره.
برای خودتون و یونا همه چی سایز بزرگ باشه غذاها اما برای بقیه تکه تکه چندتا اضافه بردارین.مثلا یه تست پنیر رو برای یونا سه تا باشه اما برای بقیه یک تست رو 4 قسمت کنید می شه برای 4 نفر

خواننده چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:47

سلام وقت بخیر
صبحانه می تونه نون تست و پنیر باشه که ساندویچ ها رو از خونه با هر پنیری که دوست دارین آماده کنید حالا با گوجه و خیار که اینهارو خرد کنید روش سلفون بکشید و آماده ببرید با گردو که لای ساندویچها می ذارید با آب پرتقال یا چای نوش جان کنید.
البته می شه کرپ هم باشه شب آماده کنید کاملا تکه تکه سلفون کشیده.
اما ناهار می تونه کتلت باشه که یخ اون هم لذیذه،باز می شه ساندویچ رو از منزل تهیه کنید و راحت ببرید.
یا ساندویچ میکر کنید.یا کوکو سبزی یا املت قارچ یه چیزیای این جوری یا مثلا یه برنج مثل لوبیا پلو که هم چرب نیست هم خوردنش و بردنش راحته.البته من خودم لوبیا پلو دوست ندارم مثال بود.
خوش بگذره و نوش جان و گوارای وجود خودتون و پسرت گلتون.
راستی مهم تر از هر چیز بسته بندی اینهاست که یک موقع نریزه و یا اذیتتون نکنه.

سمیرا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:37

صمیم سخت نگیر
صبحونه براش عدسی درست کن یا املت به قول خودت
ناهار ساندویچی حال کنین

طلا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:35

سلام صمیم خانوم گل! تو که خودت استاد همه هستی اما برا پیشنهاد به استاد سرآشپز چند تا چیز یادم اومد:
ساندویچ با نون تست و قارچ و گوجه و فلفل دلمه و پنیر تست (توی ساندویچ میکر) برا صبحانه خوشمزه میشه.
اگه اسفناج دوست داری این هم خیلی برا صبحونه خوشمزش: اسفناج و قارچ و پیاز رو جدا جدا سرخ کن و بعدش با کره همه شو یه تفت بده آخرش یکم پنیر پیتزا روش بریز و حالشو ببر.
اممممم. دیگه الان چیزی یادم نیست. قول میدم اگه یادم اومد خبرت کنم.
راستی صمیم جونم امروز منتظر یه خبرم لطفن لطفن لطفن دعا کن برام که بهترین خبر بهم برسه. اگه پیش امام رضا هم رفتی بهشون بگو که خیلی مخلصشونم.
خوش بگذره حسابی بمب انرژی!!!!!!

مینا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:33

سلام عزیزم
به نظرم اگه اونجا اجاق گازو امکانات لازم دیگه واسه آشپزی هست املت گزینه خوبیه واسه صبحانه !
واسه ناهار استامبولی خیلی میچسبه ، مخصوصا اگه سالاد شیرازی و انواع ترشیجات هم باشه !
این نظر من بود ببخشید دیگه

مهگل چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:18

بازم سلام
برا ناهار ماکارونی خوبه فک کنم پسرک هم دوست داشته باشه البته هویج و لوبیا سبزیا فلفل دلمه ای وگوشت مرغ ریش ریش شده داخلش باشه خیلی خوشمزه میشه. با متخلفات ترشی و سبزی و دوغ و سالاد من که امتحان کردم خیلی خوب بود برا اردو خودم و همسرم. صبحانه ما که صبحانه محلی و آش های مخصوص داریم بنظرم برا تهیه صبحانه نظر پسرک رو بپرسی خوب باشه ذوق میکنه. ان شاءالله خوش بگذره

فنجون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 08:04 http://embrasser.blogfa.com

صبحانه اگر تو فضای باز باشه میشه تخم مرغ ببری ، چون تو فضای بسته بوی بدی میگیره .... اما اگر فلاکس کوچیک داری میشه لقمه های صبحانه اشو تو خونه درست کنی، اونجا با چای بخوره عزیزکم.

من فکر میکنم برای ناهار ساندویچ تن ماهی خوب باشه ... حتی میتونی تن ماهی رو بجوشونی و اونجا ساندویچ کنی.
ساندویچ کوکو سیب زمینی یا کوکو سبزی با گوجه هم گزینه خوبیه.

عصرانه هم هندونه و نون پنیر :)))))

برای دمپایی پیشنهاد میکنم یه کفش راحت ببری که پوشیدنش راحت باشه اینطوری وسایل کمتری رو میتونی باخودت بار بزنی :)



ذائقه پسرک خیلی به ماهی تن نمی خوره ...مطمئن نیستم بخوره .والله دیشب همچین به این نون همبرگر مزرعه که توش روخیار گوجه ژنیر گذاشته بودم گاز میزد و با لذت میخورد فکر کردم بچم سو تغذیه داشته انگار!!!
عصرونه داریم ..مشترکا درست می کنیم .
دلم کوک سبزی خواست خیلی ...
باورت میشه من دمپایی آدمیزادی ندارم!!!؟ دارم ها ولی سوسولی فیفیلی نیست!! ولش ..همون معمولیه رو میبرم ....
اره وسایل باید خیلی کم باشه .ممنه بچه بخوابه و مکافات دارم با این کشومن کشون ..

فرشته چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:54 http://ferilife.persianblog.ir

صمیم جون یه سوال داشتم مربی ورزشمون دنبال جایی تو مشهد هست که بیاد آموزش زومبا ببینه برگرده من هر چی تو نت گشتم پیدا نکردم همه تهران بوده لطف میکنی برام یه سوال درباره مکان وقیمت کنی بهم خبر بدی چون ماها بیرجندیم بهمون مشهد نزدیکه ممنونم ببخشید که به در پررویی زدم.مرسی یونا رو ببوس

حتما ..بذار از مربی ام بپرسم شاید بدونه ..بهت خبر میدم .

فرشته چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 07:52 http://ferilife.persianblog.ir

صمیم جون عزیزم اولین باره که کامنت میذارم.از ته دل وب تو دوست دارم.
ببین ماها که خودمون اردو می رفتیم اکثرا کوکوکتلت می بردیم.الان هم تو نت اکثر صفحات انواع واقسام کوکوها هست.پیراشکی هم خوبه حالا گوشت یا سبزیجات.صبحانه هم همون صبحانه سنتی خودمون که ساندویچ نون وپنیر وگردو وحالا خرما وسبزی خوردن کنارش .والا نمی دونم آخه تو اردو اگه غذای گرم مثل ماکارانی وبرنج وخورشت ببری جایی هست که باز گرم کنی؟
ویا اگه غذایی مثل الویه وسالاد ماکارانی ببری یخچال هست که بذاری توش؟این سایت توش انواع غذاها هست.موفق باشی گلم
منhttp://irancook.ir/coco/

باغ یکی از دوستان هست و من مطمئن نیستم میشه گرم کرد عذا رو یا سرد نگهش داشت ..به نظر من هم کوکو و اسنک ها راحت تره ..
فدات شم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد