من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

دو رو رو رو ...خبر ..خبر ...

 

سلاممممممممممم 

خوبین شماها ؟ کجایید بابا جان؟ ( این پسرک فسقلی ما  یک وقتایی  از تو اتاقش  داد میزنه  مامانی  جوووون ....صمیم  جانننننننننننن!!! صمیییییییییم...بیا دیگه !!! و وقتی  میرم میگه: کجایی  بابا جان!!؟) 

 

یک خبر رو چند وقتی بود  سکرت نگه داشته بودم این دلم دیگه طاقت نیاورد  گفتم بگم همه دور  هم شیرینی  بخوریم :   ارشد قبول شدم   رشته  linguistics  ... رتبه ام هم  2  شد  و البته در  سه تا انتخاب  دیگه ام  1 شد ..هوراااااااااااا ...خیلی  خوشحالم  و امیدوارم  کائنات هم  جیب های ما رو  از برکت و فراوونی و  شهریه  مورد  نظر!! لبریز  کنه!   

مرسی  همسری که همش  گفتی  تو  می تونی .. من مطمئنم ..ذره ای شک نکن به خودت صمیم  ...  شیرینی ایشان و شازده پسر  شب  پنجشنبه در قالب  یک سور از طرف  نامبرده از دروازه  کنکور   رد شده داده شد !! آی  اشتهای  نامردها باز شده بود !! آی  سفارش بود که میدادن!! فک کن لحظه اخر  پسرک یک سفارش  دیگه هم داد و تو ماشین در  حالی که داشت  می ترکید  گرفته بود دستش و بهش  نگاه میکرد و  میخندید!! جان خودم این بچه این اخلاقش به من و باباش نرفته ! 

 

مرسی پدر که انقدررررررررر  خوشحال شده بودی  که گفتی من مطمئنم تو به زودی  خبر قبولی  دکتریت روبهم میدی ..فقط  از  خدا  میخوام زنده باشم  تا اون روز .. .. و سهیل که منو کج کج نگاه کرد گفت  آخی! بابا طفلک چقدر  دلش   نرمه! چه ارزوهایی برات داره!!!!  مرسی  مامان خوبم ..

 

مرسی  پسرکم  که هستی ..که چند سال قبل وقتی  همین آزمون رو قبول نشدم تصمیم گرفتم به بودن تو فکر کنم و چه نیکو تصمیمی بود ... که چه  خوشحالم از  قبول نشدن اون سال ..که تمام تلخی  شکست با خبر  بودن تو به شیرینی  ماندگار  تبدیل شد ..که چقدر یاد گرفتم  صلاح و خیرم  رو به یک بزرگتر بسپارم که بزرگتر از اون نیست  در  تمام دنیا ..که تلاش کنم و  مسوول تلاشم باشم نه لزوما نتیجه .. 

 

من برای  اولین بار  در زندگیم  یک تصمیم بزرگ  رو به هیچ کس  نگفتم ( تصمیم هایی  در  حد و اندازه این منظورمه وگرنه سرم بره اسرار زندگیم رو حتی به مامانم هم نمیگم ..)و  فقط  همسر می دونست  رفتم و امتحان دادم. وقتی  نتیجه رو بهم تلفنی گفت تا دو روز به هیچ کس  نگفتم ... دوست داشتم  گرماش   چند روز فقط  قلب  خودم رو گرم کنه بعد  منتشرش  کنم .در  نهایت  اعلام میکنم من خیلی  خیلی  خوشحالم این روزها ...پر از یک حس  اعتماد به نفس و  توانستن ..و پر از یک حس  دانشمنگ شدن!!! 

 

نظرات 121 + ارسال نظر
پریزاد شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 14:02 http://zehneziba16.blogfa.com

مبارک باشه عزیز.موفق باشی

حنا دختری در مزرعه یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 14:50

سلام صمیم جان، تبریک می گم بهت،خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر موفقیتت
شاد باشی عزیزم

باران سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 13:39 http://www.baran-53.blogfa.com

به به خانمی مبارکه
ایشالله خبر قبولی دکترا تو بدی خواهرم آرزو همیشه تعریفتو میکنه امیدوارم دوستای خوبی برا ی هم بشیم

فدات شم .
بوس .

ماریا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:35

2هفنه نبودما
ببین چه کردی
تبریکات اینجانب رو پذیرا باش
دعا کن ما هم قبول بشیم

انشالللله

فاطیما دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 14:32 http://http://justgod1987.blogfa.com/

سلام عزیزم.من یه تازه واردم.خوشحالم که با دنیای خوشگلت آشنا شدم.و ازون خوشحال تر که یه دوست عاشق دیگه پیدا کردم.خوشحالم که عاشقی.از خدا برات ابدی بودن عشقت رو می خوام.تبریک می گم که یک پله دیگه به خدا نزدیک تر شدی.
دوست دارم.
خوشحال میشم بهم سر بزنی.
مراقب مهربونیات باش.

مرجان یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 15:25

سلام صمیم جان
در واقع من از خواننده های شما نیستم ولی میدونم با ملودی دوستی دارین
میخواستم بدونم شما از حالش باخبرین؟

منتظر خبر هستم از طرفش ..

س یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 13:46

تبریک میگم خانمی.
راستی خامه رو همون جوری مالیدی رو کیک ؟یا اول با همزن فرمش دادی؟

خامه آماده بود از قنادی ..همزن لازم نداشت و کاملا فرم گرفته بود خودش ...

باران شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 14:43 http://www.baran-53blogfa.com

صمیم جان بهت تبریک میگم ایشالله موفقیت های بعدی
پیروزوسربلند باشی

صادق جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 10:37

سلام تبریک میگم.
خوش به حال همه خانمها با این روحیاتشون.ما که ارشد دانشگاه دولتی قبول شدیم انقدر ذوق نداشتیم که خانمها برای قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد فلان شهرستان دارند.

رتبه دو تو تکمیل ظرفیت؟

اتفاقا تعجب ما خانوم ها بیشتر موقع اتمام خدمت آقایون هست که درک نمی کنیم چرا ایا زیرا برای چه!؟!!!!!اینا اینقدر خوشحال میشن !!

به هر حال از تبریکتون ممنونم!!

حمیده پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 13:51

سلام خانوم خانوما
شرمنده من امروز تازه اومدم دیدمت
خیلی خوشحال شدم
امیدوارم همیشه موفق باشی
تو لیاقتشو داشتی عزیزم

ماتاو پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 09:51 http://matav.blogfa.com/

سلام خانومی! مدتی هست که می خونمت... سوخاری هات انقدر خوشمزه به نظر می اومد که به حرف اومدم...
این خیلی خوبه که انقدر پر انرژی و کدبانویی...

من پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 04:17

ای جونم
مبارک باشه،الان چقد پر از حساى خوبى
خوشحالم واست
ایشالله که منم واسه سال دیگه قبول شم
امسال شرایطشو نداشتم که برم :(
پیگیرت هستم،همیشه شاد باشى و پر انرژی؛)

انشالله عزیزم ...

بانو چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 21:02 http://banouu.blogfa.com

تبریک میگم صمیم جان. ایشالله دکی بشی

زهرا چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 20:09

وای تازه دیدم منابع را زدی!!!!!!!!!!تو این همه کتاب خوندی؟حالا همه ی این کتابا انگلیسیه؟!خدا قوت!جدا همه را باید بخونم؟کلاس هم رفتی؟

نه همش انگلیسی نیست عزیزم ...
هر چه بیشتر بخونی مسلط تر میشی . کلاس نرفتم چند ساله .

زهرا چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 20:05

به به دست راستت زیر سر ما فقیر بیچاره ها!
لطفا بگو چی چی خوندی منابع را بگو.ممنون

پری سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:49

ماشالا. ماشالا. مبارکا باشه خانم ارشد! بابا ایولا به شما. من که دو ساله پشت این کنکور کوچولو موندم ولی شما با اینکه سر خونه زندگی تون هستید ارشد رتبه دو شدین. آفرین واقعا. موفق باشید. دکتر بشید ایشالا! البته دکتر مثل دکتر افشار نه ها!!!! یه دکتر واقعی. اساسی!

خانوم مهربون سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 23:28 http://honeymoon89.blogfa.com

صمیمانه تبریک عرض می کنم بانو.عزمتو جزم کن که یک کم روزگار آدم میره رو دور تند اما شیرین. به امید موفقیت های روزافزونت بانو

رودابه ایرانی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 20:31

مبارکه بانو...ایشالله بیای وخبرقبولی دکتراروهم بدی.

انشالللللللللللللللللههههههههههههههههه

مریمی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 19:31 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

هیپ هیپ هوراااااااااااااااا ! هیپ هیپ هورااااااااااااااااااااا ! الهی فدات بشم جیگرکی من .... تو که مدرک نگرفته استاد کامل و پروفسوری .... دیروز انقدر جیغ زدم که علی وقتی رسید ترسید ! دیدم دستاشو گذاشته رو قلبشو داره از بین می ره ! منم که خنده و گریه قاتی .... بعد یهو افاضات فرمودن آقا ! که حتما یکی از خاندان طبقه بالایی مرده که من اینجوری دارم یورتمه می رم و شیهه می کشم . خب مسلما منم در کمال خونسردی و تاسف جوابم منفی بود ... اما بعد تصمیم گرفتیم به نام تو و به کام خودمون جشن بگیریم ... نبودی دیگه ... کیک و شیرینی و چیپس و پفک و تنقلات و تزیینات جشن رو به راه کردیم و واسه خودمون زدیم و رقصیدیم . خوووو دل مشنگیم ! اما جدی جدی تبریک می گم بانوی مهربونی و لطف و ایثار و محبت و سادگی و صداقت و زیبایی و از خود گذشتگی و پر تلاش و همه چیز تموم و از انگشتت شونصد تا هنر ببار و همه فن حریف و آب حوض بکش و پیرزن خفه کن و .... ( نه این قسمت آخرش برای جای دیگه بود ! ) الهی بیام خودم لقمه لقمه ت کنم و بخورمت عشق مننننننن

دختر من واقعا دیگه نگران سلامتت... شدم!!! یک دکتری ازمایشی تستی بستری یک ماهه ای چیزی ..انتخاب هات زیاده ها!!!
بوووووووووووووووووووووس
برای بالایی ها هم خیر مطلق بخواه ...شامل خودت هم میشه ننه جان .

نرگس سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 18:51

سلام صمیم جان،

خیلییییییییی خیلییییییییییی مبارکه خانم :)
واقعا آدم باید فقط به کس دیگه توکل کنه.

:)

بهناز سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:43

تبریک می گم عزیزمممممممممممم

مریم سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:19

تبریک میگم صمیم جان

نیلی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 13:29

سلام
تبریک میگم صمیم جان.

کیمیا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 12:40

خیلی خیلی مبارکه صمیم جان
دست زاستت رو سر من که انقد تنبلم و واسه تنبلیم هم بهونه دارم همیشه. تو با بچه، ایول
بازم مبارکههههههههههه

لونا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 12:11 http://serenityland.blogfa.com

خیلی خیلی مبارک باشه... حس خوبش به من هم منتقل شد. خداروشکر من خیلی از خانم‌های با اراده‌ای که با وجود همسر و فرزند به اهداف متعالی فکر میکنن و حتی پیگیرشون هم میشن خوشم میاد. درست مثل شما و کاری که کردی. آفرین

ممنونم..خیلی حس های خوب گرفتم از این همه لطفت ..

ناشناس سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 10:53

اوووووووووووووه چه خبره انگار شاخ غول رو شکستی
امسال هر که شرکت کرده بود تو تکمیل ظرفیت قبول شد . دیگه دانشگاه آزاد قبول شدن که نمیشه موفقیت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یک ذره اطلاعاتت رو به روز کن عزیزم ...

maryam uae سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 09:55 http://sendrela209.blogfa.com/

tabreek migam sameem khanom

مرسی عزیزم .

سمیه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 09:24

سلام صمیم جان
از صمیم قلب بهت تبریک میگم
منم دقیقا روزه بعد عروسیم خبر قبولی ارشدمو گرفتم و الان ترم آخرم
شک نکن که توبهترین وقت ممکن قبول شدی
من فکر میکردم باید خیلی سخت باشه که هم کار وهم خونه داری و هم ارشد همه باهمولی بعش انقدر همسرم کمک کرد که خداروشکر کردم مجردیم قبول نشدموگرنه هیشکی نبود کمک کنه
الان دیگه باید بفکر نی نی باشم چون 31 سالمه خواهر.داره دیر میشه.برام دعا کن

آخیییییییییی ..چه خبری و چه روزی ...افرین و مرحبا به تو و همسر با این همدلی تون ..
انشالله به سلامتی تصمیم تون با امادگی کامل روحی و ذهنی به سرانجام برسه ...

امی سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 09:18 http://weineurope.blogsky.com

ایمیلتون رو چک بفرمایید خانم دانشجوی مهربون دوست داشتنی .

منتظر دیدن حالت های بامزه شما هستم مامان دوست داشتنی !!
بووووووووووس

ریحانه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 09:05

سلام صمیم عزیز
صمیم تصمیم گرفت و موفق شد.تاحالا به تشابه صمیم و تصمیم دقت کرده بودی؟
خوشحالم که اونقدر اعتماد بنفس داشتی که امتحان دادی و قبول شدی و برای منم دعا کن که بالاخره اعتمادبنفس برای تافل رو پیدا کنم و برم بدم.
راستی اون پست قبلی که گفتی از کار کائنات برامون میخوای بیای تعریف کنی چی بود؟همین قبول شدنت؟
موفق باشی

یکیش این بود و البته چند تا خبر خوب دیگه هم بود ...
ممنونم عزیزم ...انشالله به زودی خبر موفقیتت رو بهم میدی .

رضوان سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 08:59

صمیم جون واقعا خوشحال شدم.
بووووووووووووووووووووووس

چشم به راه موفقیت های بیشتر و بیشترت هستیم.


نانا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 00:29

سلام صمیم جان.
واقعا خوشحال شدم چون واقعا لیلقت بهترین ها رو داری.
صمیم من هرروز ازت چیزای بیشتری یاد میگیرم.
ایمیلایی که واست زدم باعث شدن بیشتر خودمو بشناسم.
من الان خیلی بهترم.
از تو یاد گرفتم و با "نانا"ی درونم حرف میزنم. مثلا میگم این حقته نانا. تو میتونی نانا. محکم باش نانا. بگو نه نانا. بعضی وقتا بلند بلند هم حتی حرف میزنم با خودم (وقتی تنهام!!) سرمایه های زندگیمو شناختم و تمام سعیمو میکنم که قدرشو بدونم و حفظشون کنم.
دارم سعی میکنم خودمو بیشتر دوست داشته باشم و هرچیزی که متعلق به منه و اینو یاد گرفتم که اشیا بیجان به تنهایی هییییچ ارزشی ندارن حتی اگه گرانبها ترین باشن. روح و ارزش رو ما بهشون میدیم. با نگاهی که داریم بهشون و با انرژیای خوب و بدی که میدیم بهشون.
صمیم دارم سعی میکنم بجای اینکه خودم و همه دنیا رو از دریچه دید دیگران ببینم دیگران رو دعوت کنم که با دید من به من و دنیای من نگاه کنن. و اگه نکردن هم برام مهم نباشه!! (البته این قسمت خیلی سخته ولی دارم تلاش میکنم و میدونم میشه)
صمیم این مدت اتفاقایی افتاد که فهمیدم منم "کائنات " خودمو دارم. منم خدای خیلی بزرگی دارم که هیچ وقت فراموشم نکرده.
صمیم جان این جملت خیلی تاثیر گذار بود که :"چقدر یاد گرفتم صلاح و خیرم رو به یک بزرگتر بسپارم که بزرگتر از اون نیست در تمام دنیا ..که تلاش کنم و مسوول تلاشم باشم نه لزوما نتیجه .. "
صمیم همین یه جملت منو که امتحانا داغونم کرده بود مثل کووووووووه محکم کرد و زدم ترکوندمشون!
صمیم این خیلی مهمه که ما بفهمیم مسئول "تلاش"مون هستیم. نه نتیجه. خیلیییییییییی مهمه.
من بهترین ها رو برای تو و خودم و همه کسانی که برای رسیدن به اون تلاش میکنند آرزو دارم.
خیلی دوست دارم و امیدوارم شاد باشی

وای نانا تو و خیلی از دوستان اونقدر چیز از لابلای همین حرف های ساده من میگید بهم که خودم هم شاید اونطوری و از اون جنبه بهشون نگاه نرکدم و برام صرفا یک تجربه ملموس یا حتی عادی بوده ..دقت نظر تو و مصمم بودنت برای این رشد رو به جلو تحسین بر انگیزه ..میبوسمت و ممنونم اینهمه حس های خوب و زیبا بهم میدی ...

:))))))
خدااااااااااااا
ینی این یونا شده لنگه ی خودت!!
من اصن اشک شوق تو چشام جمع شده فک کنم شبی سکته قلبی کنم بمیرم!!
عااااااشقتمممممم :×

میبینی تو رو خدا!! امید ما حتی به این مهد کودکی ها هم نیست چه برسه به بالاترش!!! مملکته داریم ؟!!

سودی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:31

صمیم جان بابا دمت گرم صفحه نظرات رو پر کردی که واقعا ممنونم ازت به خاطر اطلاعاتی که در این زمینه بهم دادی بوس موفق وسربلند باشی

قربونت بشم ..تو بیشتر از این ها حق داری اینجا ..

نیاز دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:17

دانشمنگ عزیز به تو می بالیم. تبریک.

نازیلا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:03

نظر لطفته صمیم جان.اما لطفا از موفقیت هات تو زندگی اجتماعی و زندگی مشترک خیلی بیشتر برامون بگو باور کن آدم ازت انرزی میگیره سعی میکنه مثل شما زندگیشو سالم و هدفدار کنه.صمیم میدونی به چی فکر میکنم اینکه یه 30 40 سال دیگه چه جوری میخوایم از تجربیاتت استفاده کنیم؟چیا میخواین برامون بنویسی؟خیلی قشنگه ها نه؟

مرسی عزیزم ..واقعا امیدوارم حرفی برای گفتن داشته باشم اون موقع ...

دنیا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 21:30

دیگه نمی شه خاموش موند! کلی تبریکات!

خوش به حاااااااااااااالت!!!
من جمعه کنکور ارشد دارم رشته ی آموزش زبان انگلیسی
آخ یعنی می ششههههههههههههههه؟

من همیشه ی عمرا این رشته تیچینگ رو دوست داشتم .. انشالله که قبول بشی ..

رها@ دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:21 http://khaneyearam.persianblog.ir

هوررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااا صمیم عزیزم...هزار هزار بار تبریک خانومی...معلومه که تو میتونی...تازه خیلی کارای بزرگتر از اینم میتونی
خیلی خیلی خوشحال شدم از این خبر...امیدوارم در همه مراحل زندگی همینطور که همیشه موفقی بیشتر هم موفق بشی...هم تو هم همسرت و هم پسمل گلت...
همیشه همینطوره...وقتی خودشو آدم میسپاره بهترین ها اتفاق میافته...بهترین بهترین ها رو برات میخوام...

مریم دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:16

تبریک میگم صمیم عزیزم خیلی زیاد همیشه موفق باشی

مبارکه صمیم جون انشاالله همیشه موفق باشی

آمنه دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 17:01

مبارک باشه صمیییییییییییم جان
دست راستت رو سر من

پیراشکی عشق دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 16:01 http://metoyou10.blogfa.com

وای صمیم خیلی خوشحال شدم. تبریک میگم. امیدوارم موفق باشی مثل همیشه و بیشتر از گذشته! دینگ دینگ!

عسل اشیانه عشق دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:37

درود و سلام فراوان بر دانشمنگ عزیز و لذیذم
تبریکات صمیمانه و ماچهای ابدر مرا پذیرا باش
باشد که دکتری و فوق دکتری قبول شوی و پز دهی!


چه آدم خور لطیفی!! عزیز و لذیذ!!
بووووووووووووس

مرضیه دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 14:29 http://konjedane.blogfa.com

سلام. خوشحالم برگشتی و با بهترین خبر هم برگشتی.
خوشحالم از خوشحالیت صمیم جان.
من عاشق اینجور سورپریز کردن بقیه، و ییهویی نتیجه ی عالی کار رو اعلام کردنم.
شاد باشی و سلامت.

صمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممممم
باور کن کامنتت تو مایه های ظهور امام زمان بود تو وبلاگم!!! اصن یه وعضی!! :دی
بیا یکی بزن تو گوشم ببینم خوابم یا بیدار!!

من بگم چکار بشم که این همه در حق شماها اجحاف نکنم ..بیا تو بغلم موهاتو بوس کنم بابا جان!!!

شهره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 13:58

تبریکات صمیم جون چه خبر خوبی. چه کار خوبی کردی برای ادامه تحصیل اقدام کردی. خیلی خوبه که به فکر پیشرفت و بالا بردن خودت هستی. من فقط موندم تو با این همه مشغله کی وقت کردی برای کنکور بخونی!!؟
ایشالا با موفقیت و بزودی دکترا. خیلی خوشحال شدم عزیزم . بوووووووووووس

من اگر بگم کلا ۴ روز خوندم و روز آخر از صبح روی تخت افتاده بودم روی کتابام تا ظهر که امتحان داشتم باورت میشه ؟ !!!

الان میدونم لابلای این همه مشغله برای چیزهای دوست داشتنی ومورد علاقه همیشه وقت هست ..
بوس .

سی سی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:57

صمیم جان از صمیم قلب بهت تبریک میگم و برای تو و خانواده عزیزت سلامتی و شادی ارزومندم امیدوارم همیشه موفق باشی خانومی

بهار دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:41

ممنون صمیم جان که برام توضیح مفصلی دادی راجع به رشت
رشته شیرین و در عین حال سختیه

امیدوارم روزهای بهاری و پرانرژی منتظرت باشه

مطهره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:08

خیییییلیییییییییییی برات خوشحالممممایشالا منم 2سال دیگه قبول میشم

انشاللللللللللللههههه عزیزم .

زی زی دختر مسافر دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:54 http://dokhtaremosafer.blogfa.com

سلام صمیم جونم
مبارکا باشه خیلییییییییییی خوشحالم کردی.
خدا رو شکر که باز برگشتی و نوشتی. دلم برات تنگ شده بود. راستی من همون زی زی هستم اما جدیدا یه وبلاگ زدم و تبدیل شدم به دختر مسافر
ایشالا از همه ی لحظات زندگی و تحصیلت لذت ببری و به قول پدر جان ایشالا دکتری.
دوستت دارم. مراقب خودت باش.

aylin دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:51

من علامه قبول شده بودم ولی چون شاغل و در شهرستان بودم نتونستم هر هفته رفت و امد کنم دوسال بعد فقط پیام نور تهران رو انتخاب کردم .بد نبود ولی من از گروهش راضی نبودم مخصوصا مدیر گروهش که گند زد به کار همه مون

پریسا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:24

موفق باشی خوشحالم برای شاد شودنت.ایشالله روزی خبر قبولی دکتری را بنویسی

غزل دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 01:53

صمیم جان مبارررررررررررررررررررررررک
خیلی خوشحال شدم. واقعا" لایقش بودی

ابراهیمی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 00:24

مبارکه ،چه رشته جالبی!انشالله به سلامتی

سودی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:17

سلام صمیم جان صمیمانه بهت تبریک میگم راستش ذوق کردم واسه اینکه منم همین ر شته رو امسال قبول شدم با این تفاوت که زبان شناسی دانشگاه ازاد اهر قبول شدم که برا ثبت نام نرفتم والان تکمیل ظرفیت پیام نور تهران اموزش زبان فاسی قبول شدم با اینکه کنکور زبانشناسی همگانی دادیم. یه سوال ازت دارم باتوجه به شغلی که داری میتونی تحقیق کنی بهم بگی این رشته چه ربطی به ازمون ما داره واینده شغلیش چجوریه. راستش یه کم سر خورده شدم . انتخاب واحدمون چن روز دیگست. اسم رشته ای که قبول شدم (اموزش زبان فارسی) است. لطفا با رشته( اموزش زبان فارسی به غیر از فارسی زبانان) اشتباه نگیر. ممنونم ازت.

عزیزم یک سر به این لینک بزن در مورد دروس رشته شما نوشته
http://www.simia.ir/charts/arshad/ensani/zaban%20farsi/Amozesh%20zabane%20Farsi--(marked).pdf

محورهای پژوهشی این رشته : (این لیست پایان نامه های دفاع شده این رشته هست که نشون میده در چه موردی کاربرد داره )

راههای ترویج فرهنگ مطالعه و مشکلات و موانع موجود در راه کتابخوانی


محمد عظیمی

88
رفتار درمانی ; کاهش پاسخ‌های ” من نمی‌توانم آن را انجام دهم ” اول دانش‌آموز کلاس پنجم‌در مورد تکلیف نوشتن
مترجم : ولی‌الله نعمتی

89
روان شناسی زبان برای آموزش نظام آوایی در تدریس خواندن


حسین لطف آبادی

90


روش تدریس آیین نوشتن (انشا
غلامرضا ارژنگ

91


روش تربیتی فرنه و کاربرد درمانی آن در زمینه نارساخوانی
محمود منصور

92


روش گریزی و درس انشا
محمدعلی حمیدرفیعی

93


روش‌های تدریس دیکته
م امین

94


ساخت و هنجاریابی آزمون تشخیصی سطح خواندن برای دانش آموزان پایه سوم دبستان
مرضیه عزیزیان، محمدرضا عابدی

95


ساخت و هنجاریابی آزمون خواندنی کلمات به عنوان مقیاس هوش کلامی (مهک
حسن حق‌شناسی

96


سال جهانی کتاب و آموزش خواندن
لیلی ایمن (آهی

97


سنجش خوانایی نوشته‌های فارسی ویژه نوسوادان
محمدحسین دیانی

98


سنجش میزان تاثیر ویژگی‌های خط فارسی در خواندن
غضنفری

99
شناسایی، تحلیل و مقایسه مشکلات رفتاری با رشد اجتماعی و عزت نقس دانش‌آموزان دارای اختلالات

خواندن و نوشتن با دانش‌آموزان عادی
رضا مرویان‌حسینی

100
شیوه نگارش فارسی ; نگاهی به گذشته و حال,


احمد احمدی‌بیرجندی

101
شیوه‌های تدریس فارسی دورهء ابتدایی با تاکید بر مهارت‌های زبانی


مهین مجتهدی

102
طبقه بندی کودکان نارسا خواندن رشدی فارسی زبان (پوستر)
مجید سلطانی، رضا نیلی پور، طاهره سیما شیرازی، مهدی رهگذر.

103
عدم مهارت در بیان نوشتاری


علی‌اکبر ابراهیمی‌درچه ، سیامک سامانی

104
علل ناتوانی در نوشتن انشاء


یوسف گرجی

105
قیده‌سنجی و طرز نگرش دانش‌آموز نسبت به درس‌خواندن


محمد خالقی‌مقدم

106
کار معلم انشا


هادی جوادی

107
کارگاه‌های نوشتن به جای انشاچ برای استعدادهای درخشان


محمد ایوبی

108
کاهش کم توانی خواندن از طریق تشخیص به موقع کودکانی که در خطر ناتوانی خواندن هستند


حسین لطف آبادی

109
کودک ، کتاب ، تندخوانی


پرند پورنقشبند

110
کورلفظی ; کودکانی که اغلب وارونه می‌خوانند


ماری. Hogfors , Marie هوگفورس ؛ مترجم : کیانوش هاشمیان

111
گذرنامه کتابخوانی


ریچارد. بامبرگر ؛ مترجم : ابراهیم کظیمی

112
گذری از دالان گویش به نوشتن (انشا
کنت‌جی کانتور ؛ مترجم : سوسن بالغی‌زاده

113
لزوم تجدیدنظر در شیوه‌های آموزش نگارش (انشا


نادر وزین‌پور

114
مدل های خواندن
نویسنده : کیت راینر، الکساندر پلاتسک؛ مترجم: علی مزینانی

115
مدلی پیشنهادی برای تحلیل پروتکلهای بیانی در مهارت خواندن ودرک نوشتاری


بهزاد قنسولی

116
مراحل پیشرفت در خواندن


مترجم : ناصرقلی بوالحسنی

117
مشکل انشاء


رضا انزابی

118
مشکلات خواندن


حسین آزاد

119
مطالعهء خصلت چندوجهی فراگیری خواندن و رشد ”خودسازمان‌دهی” در کودکان


حمید سپهر

120
معلم و مهارت دانش‌آموزان در خواندن,


غلامعلی افروز

121
معیاری برای تعیین سطح خوانایی نوشته‌های فارسی


محمدحسین دیانی

122
مقایسه ادراک شنوایی دانش آموزان نارساخوان با ادراک شنوایی دانش آموزان عادی پایه سوم ابتدایی,
جلال کلانتری

123
مقایسه مهارتهای آگاهی واجشناختی دانش آموزان آموزش دیده در دو نظام قدیم و جدید آموزش و

پرورش کشور 1381
زهره آرانی کاشانی

124
مقایسه هوش کلامی و غیرکلامی کودکان نارسا خوان - نادرست نویس با کودکان عادی

تبریک میگم موفقیتت رو .



125
مهارت‌های خواندن : کلید مطالعه موفقیت‌آمیز,
لیندا پرسکات ، جولی بوروز ؛ مترجم : محمدرضا حمیدزاده

126
میزان بهره‌وری رزیدنتها از مجلات علمی در نوشتن پایان‌نامه‌هایشان




127
نقد و بررسی وضعیت درس انشای فارسی در دوره ابتدایی




128
نقش آگاهی واجی و درون هجایی در توانایی خواندن کودکان پایه اول دبستان




129
نقش داستان در تشویق کودکان به خواندن کتاب,


130
نقش نوشتن در یادگیری فیزیک
برایان هند، وگان پرین، سوزان کی؛ مهدی داودی

131
نکاتی که باید در نوشتن پرسش‌های عینی رعایت شود




132
نگرشی بر املای فارسی در دبستان




133
نه نکته در مورد آداب نوشتن ‏‎Email‎‏,




134
نوشتن برای کودکان
ماریا گرپیه ؛ مترجم : عباس یمینی‌شریف؛ ویراستار : آتش جعفرنژا

135
نوشتن یک گزارش علمی در حوزه علوم ورزش


عباسعلی گائینی

136
نوشتن، رویش اندیشه


خسرو باقری

137
نوشته و تکنولوژی : خواندن و نوشتن در عصر الکترونیک,


محمدحسین دیانی

138
نون مقدماتی آموزشی نگارش انگلیسی


عبدالمجید حیاتی

139
نویسندگی برای نوسوادان


مهدی غروی

140
همکاری بین کتابخانه های آموزشگاهی و عمومی به منظور افزایش لذت از خواندن


بی.دبلیو بلی

140
والدین؛ کودک و کتابخوانی


شهروز جاویدی

142
یادگیری خواندن پیشرس در میان کودکان ناشنوا (1)
اینهیلد. Soderbergh , Raymhild زودربرگ ؛ مترجم : ملیحه راجی

143
یادگیری خواندن پیشرس در میان کودکان ناشنوا (2)


راینهیلد زودربرگ ؛ مترجم : ملیحه راجی

پریس یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 23:00

صمیم خانوم, من خیلی وقته که اینجا را میخونم و همیشه عشقت به رندگی و خوب بودن و خوب زیستنو تحسین میکنم. الان هم از صمیم قلب برات خوشحالم و برات بهترینها رو آرزو میکنم و مطمئنم با عشق و ایمانی که در وجودت هست بهترین موقعیت های شغلی را هم پیدا خواهی کرد و از اون مهمتر با نوری که علم در قلب آدمی مثل تو میتابونه هر روز به رضایت و آرامش درونی بیشتری دست پیدا میکنی. نگران هیچی نباش و از نشیب تند سرنوشت بلندت بالا برو!

بهار یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 22:17

سلام !
وای مبارکه ه ه!
خیلی خوشحال شدم، آفرین. واقعا معلومه که حرفات فقط حرف نیست، مرد عملم هستی!
من موضوع این رشته رو خیلی دوست دارم مخصوصا زبان شناسی تطبیقی و تاریخیش رو.
اصلا آدم احساس میکنه در ملکوت و عالم اسماء داره سیر می کنه.
من زبان نخوندما!!!
خلاصه مبارکا باشه.
مرسی از منابعی که دادی، من همیشه علاقمند بودم ولی فکر نمیکردم این موضوع کتاب هم داشته باشه.
آخه من معماری خوندم.

اعظم یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 22:08 http://yass1980.blogfa.com

بهت خیلی خیلی تبریک می گم صمیم عزیز همیشه موفق باشی

مهسا20 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 20:33

به به، تبریک میگم صمیم جان، دوست منم زبان شناسی میخوند، زاهدان
ایشالا که لذت ببری و دانشمنگ شی
بوس برای پسرت

نازیلا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 18:03

صمیم جان بابا تبریک میگم دست مبارک رو به سر ما هم بکش ۴ شنبه کنکور دارم.با این هوش و ذکاوتی که شما دارین معلومه که لایق بهترین ها هستین.در ضمن اون کارای خیری رو هم که انجام میدین و دعاهایی رو که پشت سر دارین اثر اونارم نباید فراموش کرد.

تلنگر خوبی بود ..من واقعا یادم میره یک وقت هایی که شاید اثر دعاهای خوب ادم هایی باشه که کاری در خور حتی براشون نکردم ولی از دل بزرگشون من رو بهره مند میکنن ...
مرسی عزیزم .

مریمی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 15:55 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

خدایا ... خداوندا ... جواب داد... به معجزه اعقاد داشتم و بیشترتر شد ... می چلونمت ... می بوسمت ... بهت افتخار می کنم و نازنین بانو همتتو ستایش می کنم . خدا یا ! الان دلم پر از هیجانه و شور و شوق ... صدای جیغام گوش فلکو کرده ... بابا افتخار بده ببینیمت و حضوری عرض تبریک کنیم . شام هم مهمون من . دلم درد می کنه فجیع ولی انقدر بالا و پایین پریدم که دارم پرواز می کنم ... خواهرکم ... دوستکم ... مهربونم ... نازنینم ... عزیزدور من ... چه طور فقط ابراز احساسات کنم که لایق و سزاوار خوشحالی و خوبخشتیت باشه . بابا لاقل سوری چیزی ... به جون شوشوی اصفهانی مهمون خودم . می کشمت صمیممممممم .... من و این همه خوش بختی محاله ... که خواهرم ... نازنینکم ... پاره تنم ... هر روز داره پیشرفت می کنه . صدقه ت که بلاگردونت بشه محفوظه . صمیم اومدم اسم اصلیتو لو بدم . می خوای فحش بده یا لهم کنی ... اما می گم . تو شیرینی . شیرین ترین شیرین ها ... روا باشد که سر به کوه بگذارم و فرهاد کوه کنت بشم ... خدا یا چه هیجانی ... بدو برو اسفند دود کن . دستم که به خودت نمی رسه . می تونم که لااقل آرزو کنم بچلونمت ... انار آب لمبوی خودم بشی ... آخ که چه قدر خوشحالم . نمی تونم بهت بگم چقدر اما باید صدای جیغامو بشنوی و بالا و پایین پریدنما ببینی ... خدایا شکرت ... سه بار سر سجده زمین می گدارم و آرزو می کنم به بالاترین مراحل برسی و با شناختی که ازتودارم دکترا که سهله ، تو هفت خوان رستمو پست سر گذاشتی و الان که خانم مهنس ! ما ارشدی هم شده ... اگه من دورت بگردم ... قربونت برم . فدات بشم . دردت به جون من بیاد و شاد باشی منم بال درمیارم و پرواز می کنم ... شعر بچگیمونه دیگه ... اگه ماه بلند آسمونی ... منم ستاره می شم دورت می گردم ... صمیم ... نمی دونم چه آرزویی کنم اما بهترین ها و شادترین لحظه ها رو برات می خوام . چه قدر حرف دارم برات ... چقدر ... کاش نزدیک بودم و فقط یه کاری کنم که شادتر و شادتر بشی ... بعد نگی صدای آبمیوه گیری می دم . الان به خدا این شکلک منه . صمیمم ترینم ... صمیمکم ... ناز دلم ... دختر نارنج و ترنج ... از خل بازی های من نرنج . اما عاشقانه و از ته دل بهت تبریک می گم . خدایا صمیمکمو به تو سپردم . تو همیشه مواظبش بودی و بعد از اینم بیشترمواظبش باش .. حدای خوبم ... تمام آرزوهامو گذاشتم کنار ... حالا فقط موفقیت تو تنها آرزومه . بدوم برم تو وبلاگ شادیمو قسمت کنم . صمیم ... راهمون دوره ... اما یه لحظه س و به اندازه تمام نفس های عمرم آرزوی دیدنت و بوسیدنت و بوییدنتو دارم . فقط بگو چکار کنم که شاد بشی ... غصه هات مال من ... شادی تمام دنیا مال تو ... خدایا صمیمک منو و خانواده ی مهربونشو حفظ کن . آمین ! دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممم

تو همه ی اینا ر با موبودی !!!!! ها چ با حاله!!
شنیدم اصفهانی ها جون میدن سور نمیدن!! مثال نقض شدی بابا!!
قربونت بشم از این همه لطف فقط جدا اون آب میوه گیری پارس خزر سال ۴۲ ت رو نشون بدی به یک تعمیرگاهی! چیزی بد نیست !!!
بووووووووووس .
کمالی یادت نره!!!

سراب یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 15:40

سلام صمیم عزیزم،
اگر بدونی چه همه خوشحال شدم، مبارکت باشه، ایشاله همینجا خبر قبولی دکترا بهمون بدی. خداراشکر منم یکی از عزیزانم همین ازمونو قبول شد برای فوق البته یک رشته دیگه.(گفتی اسمشو نگین ،نگفتم!) خلاصه ٢ تا خبر خوب کلی شارژم کرد. مبارکت باشه عزیزت، تو بینظیری.
راستی ممنون که درباره رشته ات به این خوبی توضیح دادی.

بوووووووووووووس

نووووور یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 15:21

خدااااااااااااای من شکرت...
صمیم جوووووونم نمیدونی چقدددددددددددد ذوق کردم بابا ترکووووندی که آفرین...
بهت افتخار میکنم(میدونی که افتخاره من چه نقشه مهمی تو زندگیت داره که...خخخخخخخخ.....)

کم نقشی هم نداره این تشویق ها عزیزم ..

aylin یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 14:21

مبارکه صمیم جان.منم فارغ التحصیل زبانشناسیم .عالیه

چه خوب ...
میشه بگی کدوم دانشگاه خوندی ؟ اگر دوست داشتی البته . راضی بودی از گروه ؟

چکاد یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 14:18

آفرین صمیم..آفرین..موفق باشی

masi یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:32

تبریک میگم صمیم جان.ایشالله که همیشه موفق باشی عزیزم.صمیم جان سوال داشتم که اگه لطف کنی پاسخ بدی ممنون میشم.اینکه من رشته ام چیز دیگه ای هست وعلاقه زیادی به زبان دارم میتونم واسه ارشد مترجمی بخونم؟خیلی سخته یا میشه قبول شد.چه کتابهایی باید بخونم؟

آره میتونی و نهایتا بهت واحدهای جبرانی از مقطع کارشناسی میدن تا پیش نیاز باشه مثلا برای دروس ارشد ..
منابع مترجمی رو ندارم یک گوگلینگ بکن معمولا به نتیجه میرسه .بهترین راه هم پرسیدن از بچه هایی هست که همین رشته رو در دانشگاه مورد نظرت امسال قبول شدن و روزانه هم بودند ..

بهار یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:31

مبارکه صمیم جون. آفرینننننننننننننننننننننن

نوشین یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:15

مبارکه موفق باشی

ورونیکا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:00 http://www.najvaiebaran.blogfa.com

salam samime azizam nemidoni alan che hali daram samim joon.en chan rozi ke nabodi kheili narahat bodam hamash miomadam sar mizadam bebinam ke omadi ya na parishab khabeto didam ba hamon tasavori ke azat to zehnam daram dashti behem to khab migofti ke age khob bekhoni hatman vase fogh ghabol mishi akhe man ye haftas daram vase arshad azad mikhonam.to khab behem gofto ke khodetam kheili rahat ghabol shodio zodi tamom kardi darseto.emrooz ke omadam enjaro khondam nemidoni cheghad shoke shodam bavaret nemishe ke chetor ghalbam mizane shak nadaram ba on khabi ke didam manam emsal ghabol misham hamishe olgom bodi to en chan sal.asheghe khodeto enerjitam dokhtar

وایییییییییییی چه رویای صادقه ای بوده ...چقدر دلت پاک هست دختر .. انشالله من به همون راحتی که بهت گفتم بخونم و دوره رو تموم کنم و تو هم امسال با انگیزه و اعتماد به خدا و خودت بری جلو و خبر قبولیت روبهم بدی همین جا ...بوووووووووووووس

زهره یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 12:28

صمیم عزیزم خیلی خوشحال شدم راستش از خوشحالیت خوشحال شدم وگرنه مدرکهای الان که دستشون جایی بند نیست ومن بعد از 5سال هنوز نتونستم خودمو متقاعد کنم که بشینم بخونم.تا ما میایم یه کاریبکنیم این مملکت فوق العاده با برنامه ما کل برنامه هاش عوض میشه وما جز بازندگان قافیه میشیم.الان یادم به کنکور افتاد چقدر زجر کشیدیم تا بریم دانشگاه اونم دولتی اخرش چی؟؟ هیچی همه بیکار همه هم لیسانس.حالا خدارو شکر که ما به لطف باری تعالی یه گوشه ای یه میز پیداکریدم چندرغازی بهمون بدن.بقیه چی؟؟؟چند وقت پیش روزنامه ها نوشته بودند تعداد لیسانس های بیکار بیشتر از تعداد دیپلمه های بیکار هست.واقعا تاسف باره.چه گناهی کردیم توی کشوری هستیم که گردانندگانش یا بلد نیستند مدیریت کنند یا بخورن واین بی لیاقتی اونا سبب تباه شدن عمر هزاران جوان میشه.خاک بر سرشون کنند.حق ندارن بیان از عفت هزارتا کوفت وزهرمار بگن.چیکار میکنن واسه جوونا.باورت میشه همون چندر غاز وام ازدواجم دیگه نمیدن وهیچ کس پاسخگو نیست.صمیم این حرفها رو که میزنم دارم اتیش میگیرم دلم به حال همه میسوزه.هیچ کاریم ازم برنمیاد.به زور از پس زندگی خودم برمیام.تنها کاری که از دستم برمیاد اینه که از صمیم قلب به یه تله پاتی به امام زمان بگم توروخدا زودتر بیا.ببین یه گوشه از این زمین هست که مردمش در اسایش باشن.عزیزم انقدر حرف زدم که یادم رفت واس چی کامنت گذاشتم.ولی برام جالب بود اینهمه ذوق میکنی.ایشاله که دکترا و...

ممنونم زهره جان . واقعیتش من تمام این چهار سال دیگه طرف کنکور و دانشگاه نرفتم و الان هم چون پسرک از آب و گل در اومده تاحدی رفتم سراغش . من تو دانشگاه و لابلای هر روز این دانشجوهای دکتری و ارشدم..به نظر من همش تقصیر نظام نیست چه نظام آموزشی و چه سطح بالاتر . من وقتی دانشجوی فارغ التحصیل دکتری میبینم که به واقع نمی تونه یک درخواست رسمی یک پاراگرافی بنویسه یا اعتماد به نفس و رفتار اجتماعی در سطح بسیار پایینی داره یا فکر و ذکرش فقط گذروندن دوره هست و پیچوندن خب کسی جز اون رو مقصر نیمدونم و البته که اساتید مسلما در به ذوق آوردن بچه ه ا نقش مهمی دارند ولی الان همه شون از هم می نالند . استاد از سیستم آموزشی و مالی که ساپورتش نمیکنه و انگیزه کافی بهش نمیده ...دانشجو از استادی که با علاقه درس نمیده و دلسوزش نیست و میخواد اذیتش کنه!! و سیستم اموزشی از همه این ها که بهمین ودجه های محقرانه رو هم به باد میدن با این رفتارهاشون ...متاسفانه دانشجوی ارشد یا دکتری اخرین هدفش عمیق شدن اطلاعاتش هست . من کلی از پروژه های کاریم مال همین دانشجوهای شب امتحانی ارشد و بالاتر هست که هیچچچ انگیزه ای ندارند برای تلاش بیشتر و ارائه یک کار علمی و تحقیقی . تو فکر کن دانشجوی دکتری سر امتحان تقلب کنه!!! تحقیق تقلبی ارائه بده!! برای نمره التماس کنه ..آزمون زبان جامع رو بپیچونه . من بیشتر از این ناراحتم که ماها کار خاصی نمی کنیم برای خودمون .توقع عامون بالاست ..تو هم واقعا درست میگی که بی مدیریتی خیلی ها باعث تباه شدن فرصت های زندگی ما میشه ولی به نظر من الان چرا کسی فکر نمیکنه که یک تراشکار ماهر ..یک مبل ساز ماهر و یک تولیدکننده حتی دیپلمه با سواد هم این مملکت لازم داره ..هنوز بچه ای ما ذوق دکتر مهندس شدن داره با علم به این که میدونن ظرفیت شغلی این رشته ها خیلی وقته پر شده ..با علم به این که میدونند روحیه شون و اصلا مدل زندگی شون به این کارها نمی خوره ..اسایش خودشون و همه رو می یگرند و میان دانشگاه و بعد تازه می فهمند چی به سر خودشون آوردن ..بدتر هم وقتیه که اینا حتی تو این سن و قبل از ورود به دانشگاه دچار درجات مختلفی از افسردگی و اینا هستند ..باور کن من و همسرم حتما پسرک رو وقتی بزرگ تر شد می ذاریم یک حرفه ای هم یاد بگیره و همه ماها حتما تا قبل از دیپلم بچه هامون باید در یک کاری مهارت زیاد داشته باشند .
همه چیز دست امام زمان نیست قربونت بشم ..ماها نشستیم و این خاکسترها رو روی سرمون میریزیم تا امام زمان بیاد و گلستان بشه زندگی هامون ولی مگه اون طرف دنیا امام زمان دارن که نظم و اولویت و شناخت از خود و انتخاب درست دارند؟ من واقعا وقتی میبینم یک دور باطل رو داریم همه مون میزنیم : انتظار داریم جوونامون سن مناسب ازدواج کنند .درس خونده و دارای شغل مناسب باشند ..وضع مالشون خوب باشه و بعد خود همین ماها نه شغل مناسب طرف رو حاضریم بهش بدیم چون سواد نداره یا تجربه کاری مرتبط نداره و بعد چون کار نداره درآمدی نداره و چون در امد نداره کسی بهش زن نمیده یا خواستگاریش نمیره و بعد طرف انتظاراتش بخاطر یک عمر توهماتی که ما از آینده یک شغل الکی در ذهنش ایجاد کردیم بالا رفته و تن به کارهای کمتر و به قول خودش پست تر نمیده !! و این دور همین طور ادامه داره ...
نمیدونم ..فقط می دونم باید خودمون یک کاری بکنیم برای خودمون ..

ذوق من بخاطر این هست که به خودم ثابت کردم می تونم ..همنی قدر ذوق دارمب رای این که وقتی کلاس ورزش میرم و وزن کم ک میکنم میبینم میتونم و اراده ام نتیجه داد .. مدرک دکتری داشتن هم این روزها ارزش بالایی نداره خیلی ولی من به تایید بیرونی کاری ندارم در این مورد ..واقعیتش الان هم کارشناس ارشد کارم هستم و حقوق و رتبه ارشد رو هم دارم میگیرم به خاطر ارتقاهایی که داشتم و این صرف هزینه و دوره بیشتر به خاطر نموندن تو مقطع قبلیم هستو بخصوص دیدن این که من چیم از این هم هآدم کمتره مگه!!( این یکیش بیرونی هست البته)

قربونت بشم و مرسی از محبت و تبریکت ..

به به مبارکه خانم

رعنا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 12:07

سلام سلام صمیم جااااااان
تولد قبولی کارشناسی ارشد شما مباااااااااااااااارک
دقیقا دارم عین کلاه قرمزی که ذوق زده عید رو تبریک میگفت بهتون تبریک میگم
از ته دلم خوشحال شدم
با اینکه شما منو نمی شناسین ولی من به خاطر خواننده چندساله ی اینجا بودن حس نزدیکی زیادی باهاتون دارم و واقعا این خبر خوشحالم کرد
انشالله مدارج بالاتر بانو

همیشه شاد و موفق باشین

فنجون یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 11:51 http://embrasser.blogfa.com

صمیم عزیزمممم خیلی زیاد بهت تبریک میگم ... ایشالا که همینجا خبر دکتری گرفتنت رو بشنوم ...

همیشه شاد و سلامت باشی ... آرامش به همراهت . مهر بورز و خوشبخت باش

آیلار یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 11:27

مبارکه صمیم جان

آرام یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 11:01

صمیم مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم بابا... یه مدت که نبودی دلم شور افتاده بود در چه حالی...خیلی خدارو شکر
همیشه خوش خبر باشی و زندگیت پر از موفقیت
برای منم دعا کن

آرزو یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 10:27

صمیم جانسلام
بهت تبریک می گم موفق باشی نگران شهریه نباش نمی زارن بهت فشار بیاد واماشون خوبه

مرسی . البته به شاغلین یک قرون هم وام نمیدن!!!

فروغ یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 09:22 http://frooq.mihanblog.com

مبارکه صمیم جون خیلی عالیه

نونو یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 09:14 http://ghemeziii.persianblog.ir

مبارک باشه، این رو میتونی یه عیدی از طرف خدا هم فرض کنیا

ندا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 09:04 http://neda26.blogfa.com

مبارکه بانوو

آیسودا یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:33

سلام.مبارک باشه عزیزم
خوشحالم که خوشحالی.

محدثه یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 08:16 http://entezareshirin86.blogfa.com

تبریک میگم صمیم عزیزم.واقعا تو لایق بهترینها هستی.ایشالله خبر قبولی دکتریت رو هم اینجا ببینیم.
چه رشته با کلاسی هم هست که من حتی نتونستم اسمش رو تلفظ کنم

قربونت بشم .من اینجوری نوشتم که دو روز نگذشته توسط همکلاسی ها شناسایی نشم!!
رشته زبانشناسی هست .

رز یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 07:59

تبریک صمیمانه مرا پذیرا باش صمیم جان
امیدوارم مثل همیشه توی این مرحله از زندگیت هم موفق و شاد و سربلند باشی

ارام (یه مامان از....) یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 04:16

مبارکه صمیم جان

موطلایی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 01:26 http://hojatfa50-50.persianblog.ir/

سلام صمیم جوون ...من فاطیما هستم اگه که یادت باشه ازت راهنمایی خواستم و با هم ایمیلی رایزنی داشتیم.عزیزم من دنبال کارای فارغ التحصیلیم هستم و تا ۳۰ روزه آینده مدرک کارشناسی ارشدم رو بهم میدن...باید قاب بگیرم چون هنوز بیکارم و دارم به معنای واقعی روانی میشم...دوباره بابام به دست و پا افتاده که دختر برو دکتری و واسه دکترا تلاش کن.خولاصه عزیزم...ای شاءالله این مدرک واست خوش یمن باشه و مبارکه مبارکت باشه...ادم هرچی در راه علم و دانش قدم برداره به نفعش هست.روزی که پایان نامه ارشدو دفاع کردم و از اتاق اومدم بیرون تا منتظر نمره ام باشم کلی دلم گرفت چون حس کردم دیگه علمم ته کشید ...اساسا خدا منو آفریده واسه یاد گرفتن من عاشق میزو صندلی و یادگیری هستم.
امیدوارم روزهات پر از خوشی باشه عزیزکم...خواهش میکنم تو هم واسم دعا کن من و نامزدم هردو ارشد گرفتیم اون تو رشته معماری من توی اقتصاد ولی هر دومون فعلا بیکاریم ...از اینکه بریم سر زندگیمون میترسم و دو سال که به خاطر بیکاری توی عقد موندیم تا ببینیم خدا واسمون چی میخواد...
ببخشید اینا رو گفتم چون دلم خیلی گرفته ...روزی که ارشد قبول شدم کلی ذوق زدم فک میکردم با تموم کردنش راحت میرم سرکار ولی حالا...
خوبه که تو کار داری درآمد داری و زندگیت برنامه داری و حالا به فکر ارتقاءمدرک افتادی...
عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال و سرحال باشی...
صمیم جان میخوام یه قولی بم بدی که من و نامزدم رو دعا کنی شاید خدا دعای تورو مستجاب کنه (عزیزم از بیکاری بی درآمدی بی برنامگی و دست جلو پدر و مادر همسر و خودم دراز کردن خسته شدیم)واسمون دعا کن از دوران عقد و نامزدی به معنای واقعی خسته شدیم ...دعا کن واسمون شاید با دعای تو منم سر زندگی برم و از این وابستگی ها رها شم...
صمیم جان قول بده واسمون دعا کنی خیلی خیلی زیاد!خواهش میکنم!خداوند صدای تورا میشنوه!
مرسی عزیزم
ازاینکه اینجا اومدم و حرف دلمو واست نوشتم کمی آروم شدم... عزیزم از لحظه ای که دارم این پیامو تایپ میکنم و هرچی توی دلم هست مینویسم دارم اشک میریزم...
خدایا به حرمت اشک چشم همه نیازمندان کمکم کن!صمیم کان واسمون دعا کن

عزیز دلم افرین به تو و همسرت .. مسلما توانایی های شما دو نفر فقط در رشته خودتون لزوما شاید متمرکز نباشه . البته درست میگی رشته های نظری و انسانی شاید اینطوری باشه . راستش در سیستم اداری واقعا باید اول جایگاه کاری رو محکم کرد بعد به فکر ادامه تحصیل افتاد . من به سهم خدم برای همه ی کسانی که منتظر گشایش در زندگی هستند دعا می کنم. به خدا امیدوار باش یک زمانی انچنان کارهاتون درست میشه که انتظارش رو نداری اصلا ..
به بزرگی و رحمت خدا تکیه کن و خودتون هم تمام کانال های مربوطه رو برید انشااله به زودی اول کار مناسب و بعد استقلال رو بدست می ارید ...

معصوم یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:46

چه عجب بالاخره یه حالی به اینجا دادی صمیم بانو.تبریک میگم ایشالا به امید قبولی دکتری تون.نتایج ارشدو الان اعلام کردن؟مگه شهریور ماه اعلام نمیکنن نتایج کنکورو؟

در توضیح بیشتر حداقل در این پست معذورم عزیزم ... خدا رو شکر الان تواین مملکت که هر یکی دو ماه یک اعلام نتایج داریم که!!

مریم یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:32 http://d177.blogfa.com/

به به چه خبری ... مبارکه مبارکه... امیدوارم همیشه اخبار موفقیتت رو منتشر کنی خانوم

امیر علی یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:08

مبارکه به سلامتی.
تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شدین؟


نپرسید دیگه ..باور کنید نمی خوام همکلاسی هام مطلع بشن چون مسلما همشون سرشون تو نت هست ..

میفا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 23:56 http://eshghamoman.blogfa.com

تبرییییییییییییییییییییییییک صمیم جان..................پس شیرینیش کووووووووووووووووووووووووووووو
یالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شیوا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 23:02 http://shaparac.blogfa.com

تبرییییییییییک
خوش به حالت که دهنت قرصه من هیچ حرفی تو دهنم نمیمونه

~مریم~ شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 22:56

واااااااااااای.. خیلی خوشحالم صمیم عزیزم. کلی مبارک باشه. ایشاا.. همیشه موفق باشی. بوووس

هووووووووووووووووووووویااااااا
مبارک باشه عزیزم....
ما اینجاییم بابا جان!
این پسرک رو بچلون لدفن

ریحانه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 22:43

تبریک میگم صمیم جان.انشاءالله قبولی تو دکتری

مامان عماد وعمید شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 21:06

تبریک میگم .موفق باشی .خوشحال شدم چون همه ی حرفات انرژی مثبت میده.

مهر شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 20:54

چی کار کنم صمییییییییییم عذاب وجدان گرفتم.حالا چه جوری رفتار کنم که هم از من خوشش بیاد هم تابلو نشم؟(الان سوالای منو داری عین این دختر ترشیده ها میپرسمبه خدا من فقط ۲۰ سالمه واین اولین تجربه عاشقانمه)البته من یه امار گیری کردم از بچه ها گفتن رفتارم تابلو نبوده و این حس خودمه البته اونا قضیه رو نمی دونن.در حال حاضر تو تنها کسی هستی که میتونم باهاش درددل کنم و راهنمایی بگیرم.حالا جون من یه راه حل اساسی بگوراستی مرسی که نظر خودمو ثبت نکرده بودی میترسیدم یکی بخونه یهو از شانس من اشنا در بیاد.

تو فقط دست و پای اضافی نزن ..میری زیر اب ها!!!!
ارامش ..و رفتار ملایم و با وقار ..زودتر به نتیجه میرسی ..از رابطه هایی که هدفمند نیست دور باش ..انرژی و احساسات آدم نباید خرج هر کسی که سر راه قرار میگیره بشه ..اینو خیلی جدی بگیر ..

مهر شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 20:45

تبریییییییییییک واسه کارشناسی ارشد خانوم خانوما

لیا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 20:36

وای صمیم جونم تبریییییییییییییییییییک...انشالله همیشه موفق باشی ....

مامان سارا شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 19:34 http://little-helia.blogfa.com

صمیم عزیز تبریک میگم.... مدت هاست خواننده وبلاگت هستم... چند وقتیه مشغول خوندن آرشیو وبلگت هستم... 4سالش رو خوندم!! و کلی تحسینت کردم و خیلی جاها بهت غبطه خوردم... با بعضی از پست هات خندیدم و با بعضیش اشک ریختم و با بعضی هاش پر از احساسات خوب شدم و یه گرمای خاص دوید زیر پوستم... با پست های مربوط به دنیا امدن یونای عزیز هیجان زده شدم و پست های مربوط به سپهر عزیز قلبم رو فشرد و بارها خودت و مادرت رو تحسین کردم و به اینهمه استقامت و صبر غبطه خوردم... خدا روح برادرت رو شاد کنه و روزهای زندگیتون پر از شادی و عشق باشه.... تبریک میگم بابت قبولی ارشد و امیدوارم همیشه موفق باشی... خوشحالم که با اینهمه انرژی خوب برگشتی

خانمی شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 19:21 http://monastories.blogfa.com

هووووووووووووووووووووووورا باریکلا صمیم!

زن زمانه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 18:32

تبریک میگم صمیم جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد