من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

یک کاسه نور ..بدرقه راهت

 چهارشنبه ۴ بهمن

  

بچه ها  ادامه اسم ها رو توی  کامنتها ببینید لطفا .اگر کسی درخواست کرده نوشتم چه جزءی رو بخونه . ممنونم از  همه تون . حالم اصلا مساعد نیست و  فقط باید دراز بکشم چند روز .کلا صدا ندارم و نمی تونم بنویسم .ببخشید  نتونستم تک تک اسم ها رو بذارم . میدونم روح  رفتگان همه مون آگاه هستند از این نیات .این پست بعدا ثابت میشه تا هر کس  خواست  بهش اضافه کنه نیت پاک و  عمل خیرش رو و هروقت خواسته بخونه و کار خیرش رو انجام بده  .  

من چیزی جز آرزوی آرامش و سعادت دنیا و آخرت براتون ندارم ...

 

  

یک نفر... نه ..یک دوست ...یک  بانوی صبور ...عجیب سورپرایزم کرده ... تو این روزها مثل یک حوله گرم می مونه  روی  کمری که درد می کنه ... کمری که سال هاست درد می کنه ... 

من آدم زحمت دادن به دیگران نیستم .  فقط  دلم خواست بگم  کار این دوست   شاید  نشانه ای باشه از طرف  همه اون هایی که نیاز دارند یک وقتایی  یادشون کنیم ..من این هدیه رو هر چقدر باشه و در  هر ظرفی باشه از طرف همه ی شما  هدیه می کنم متقابلا به ارواح آسمانی ائمه اطهار و در  مقابل... نظر لطف و رحمتشون رو می خوام  اول برای  خود شما و  خونواده هاتون و بعد هم برای همه  آدم هایی که دوستشون داشتیم ..دوستمون داشتند و دیگه نیستند ... آدم هایی که کسی رو ندارند  یادشون کنند ..... آدم هایی که هزار آرزو داشتند برای  بودن بیشتر با ما ...هدیه می کنم به غفور  همسر ساچلی  عزیز ..به پدر و مادر نگار (سبک وزن ) ..به پدر  مرجان  عزیز در  کانادا ..به برادرم سپهر ...به پدر گیلی ...به همسر حسنا بانو ...به پدر و مادر ماهی (در سایه چنار) .. به همه اون هایی که  سفر  کرده ی  قدیم یا جدید هستند ..که مسافر  شده اند و  قطارشون حرکت کرده ..خیلی ها .خیلی ها ... 

 

فقط به من بگید  این رو به کی  هدیه می کنید ؟. دلم می خواد اسم اون هایی که بهره مند می شند از  این دعاهای  گروهی رو اینجا بنویسم ..اسم رفتگان و درگذشتگانتون رو بگید  تا یادی بشه ازشون . اسم کامل هم نبود  مهم نیست ..مهم اینه که همین الان اون آدم ها  سبکی و  نور رو تجربه خواهند کرد ...  

مریمی ..ممنونم از این ایده  در  روز  شروع امامت امام زمان (عج)..انشالله یک نظر  این زنده ی  ناظر  به روز و روزگار  همه ی   ما ..چه زنده و چه باقی ... گره های  بسته رو باز کنه و  راه رو روشن تر کنه در این ظلمات ...و همت مون رو مضاعف .     

امسال می خواستم از  حس های  این روزهام بنویسم ...از  مامان ..از اینکه چطور  خوشحالش  کنم ..چه فایده ؟ بگذار  کاری  کنیم که نه تنها برادر  من ...که همه ی  مسافرهای  نور و روشنی  ازش بهره مند بشن.به نظرم این کار بهتره  و تسکین بیشتری  میده این دلتنگی های غریبانه رو  .. 

  

سالگرد برادر من ۵ بهمن هست .

از امروز شروع می کنیم .هر  کی  هر چقدر  در  وسعش هست .  (خوندن قرآن ..صلوات ...  یک دعای  خیر ...و ...) 

بسم الله   

 

۱-صمیم : جزء ۳۰ قرآن (انشالله) و  ترجمه رایگان برای  دو نفر.بهشون گفتم  برای برادرم دعا کنید .اشک توی  چشم هاشون دلم رو لرزوند.(انجام شد) 

 

۲- نوشین عزیز برای  مرحوم  پدرش  هوشنگ :   جزء اول قرآن  

۳-سیمین برای پدر و برادرش  ( جزء  ۲۹ و ۳۰ )  

۴- پیراشکی عشق برای  پدرش  ( جزء ۲۸ خوبه ؟ ) 

۵- لیلا برای پدرش  محبت ( جزء  ۲ ) 

۶- سبک وزن   برای  عزیزانش    ۱۰۰۰ صلوات 

۷-ریحان برای پدر بزرگ و مادر بزرگش   جزء  ۲۲ و ۲۳   

۸- ساحل برای پدرش سید عباس   جزء سوم  

۹- آفرین  برای  پدرش    ؟  

۱۰- مصی  برای  پدر بزرگ و بستگانش و ...   ۱۰۰۰ صلوات  

۱۱-رعنا  ۶۰۰ صلوات  عمو دایی و یک مادر  در گذشته با نوزاد  دو روزه  

۱۲- نالا  دعای  عهد برای ژدر بزرگ ها و مادر بزرگ  

۱۳ آیلار   ۱۰۰۰ صلوات برای  عزیزان در  گذشته  

۱۴ -  نگاه مبهم  ۱۵۰۰ صلوات برای  پدر  

۱۵- غزال   ۱۰۰۰ صلوات برای  خواهر  

۱۶- متولد ماه  مهر   جزء ۲۰ برای  پدرش عباس

۱۷- ریحانه  جزء ۱ برای  پدر شوهر   جزء۲ برای عمو   جزء  ۳ سایر رفتگان  جزء  ۴ اموات دوستان وبلاگ نویس   جزء ۵ سلامتی  خانواده  

۱۸-  مرضیه   جزء  ۶  

۱۹- آزیتا  ۱۰۰۰ صلوات برای  پدرش  علی   

 ۲۰- نانا برای  پدر بزرگش   

۲۱-  نازنین  n  سوره یس / الرحمن و  دعای  صحیفه  و 100 صلوات برای  ÷در بزرگ ومادر و روح شهدا  

22- محیا  برای  هیوا   

23-  طاهره  1000 صلوات برای  پدرش  محمد علی   

 24- بهاره  1000 صلوات برای  پدرش   

25- مریم    جزء  25 برای  سلامتی  خواهر و همسرش   

26- مرجان کویر سمنان   1000 صلوات و  جزء  9 قرآن  

27- maryam 1    چهارده ایه الکرسی برای  غفور  ساچلی و پدر  مرجان  و پدر  گیلی و  مامان خودش   

۲۸-شهره جزء  10 برای  پدر و ماد ر همسر   عمع و پدر بزرگ  و دو معلمش 

29- مهدیه از کرمان  جزء 11 برای  پدرش  غلامحسین 

30- زهرا (وبلاگ  تهمینه 63 )  100 صلوات  برای  برادر و پدر بزرگها و مادر بزرگ ها و دایی  

 31-  زهرا   1500 صلوات  برای  پدر شوهر و جاری و پدر بزرگ  

32- اکرم  300 صلوات برای مادر بزرگ و پدر بزرگ و پدر شوهر  

33- newsha   سیصد سوره کوثر برای  پدر و مادر  نگار (سبک وزن) و  سایر عزیزان 

34-  میفا  کمک به دومستمند  برای  پدر  عزیزش 

35- آفرین  جزء  12 قرآن  برای همه عزیزان  

36- یک زن   500 صلوات برای  دو  عمه جوون و  پسر خاله تازه داماد  

37- آرا  جزء 13 برای  برادرش 

38- رها  110 فاتحه برای  پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و ارواح رفتگان جمع حاضر  و  ۱۰۰۰ بار یا من اسمه شفاء و ذکره دواء  برای شفای بیماران  

39- حافظ  کوزه شکسته  جزء 1 قرآن   

40- دختری از شمال  جزء  30  و 1000 صلوات برای  پدر و معلم کلاس  5 ابتدایی   

41- نازیلا  جزء 23 برای  پدرش   

42 -  مامان نازیلا  جزء 30  و 1000 صلوات برای  همسر و  پدرشون  

43- نیشابور جزء 3 برای  همه ی آدم ها  

44- معصوم  جزء  23 برای  مامان بزرگ  

45- لیلا س  از  کرمانشاه  1000 صلوات برای  پدرش   

 46 -  مهلا  14000 صلوات برای باباجی عباس  

47- ایدا  جزء 30 و زیارت عاشورا   

 48- ژامک جزء 4 و  1000 صلوات برای  پدرش   بیگلر  

49- نسرین  جزء  26 و 27  برای  پدرش   

50- آرام (یه مامان از ..) جزء 20 برای  بستگان  

51-  زهرا   1000 صلوات  و زیارت عاشورا برای  اموات خود و  همسر  

52- مریم مهر   جزء 16  برای مادر بزرگ ها پدر بزرگ ها   عموها و عمه ها  

53- masy    جزء 14 برای  مریم و خداداد پدر و مادرش   

54-  ندا  یک جزء برای  پدر بزرگ ها 

55- soso   هزار صلوات برای  پسر عمو و  خانمش  

56- بهار  1000 صلوات برای  پدر بزرگ ها و مادر بزرگ  ها

 ۵۷-زهره(وبلاگ من و تو و یک زندگی )  جزء  14  و تلاش برای  ستار العیوب بودن مثل خدا (حفظ آبروی  مردم و غیبت نکردن)  

58- فاطیما  جزء  15  برای  مادر بزرگ و پسر خاله و دایی و دختر   دایی  جوون

 

نظرات 112 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 07:55 http://az-be.persianblog.ir

مبارکت باشه صمیم جان

من پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 04:06

صمیم منم دقیقأ برادرم رو پنجم بهمن از دست دادم،سالها از اون روز نحسه زمستونى میگذره ولى داغى که تو دلمه هر روز تازه تر میشه،وقتى که رفت ٢١ سالش بود و توى حادثه رانندگى.. همش به خودم میگم اگه الان بود چند سالش میشد چیکار میکرد و خیلى فکراى دیگه که مخمو میخورن ولى افسوس که تقدیر خیلى بیرحمانه عزیزمونو برده ...
واسه داداشت تسلیت میگم
فقط میخواستم بگم که این حس رو خیلى خوب میفهمم و با تمام وجود باهات همدردى میکنم
خدا رحمتشون کنه

خدای من چه شباهتی ..برادر من هم ۲۱ سالش بود ..۵ بهمن و در حادثه رانندگی ...
تسلیت میگم و ارزوی صبر و ارامش می کنم برای همه تون ...

صمیم به دارو گ و همچنین صدف عزیز شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:16

نه متاسفانه من هم خبری ندارم از دوستمون . بذارید یک ایمیل بدم ببینم اوضاع روبراهه انشالله ...

صمیم به مهر شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:14

خب اونقدر تابلو کردی که با خودش گفته نکنه این بچه فکرایی کرده باشه با خودش !!؟ خب دختر جان تو وقتی کمی توجه یبینی نکن دیگه این طوری ..بذار سنگین رنگین و خوب بمونی در ذهنش . اینهمه فیلم و کتاب و . خوندی تو عمرت که طرف جذب ادم هایی میشه که مثل خرچنگ!! رفتار نمی کنند ..نکن ..نکن... اینا نشون نمیده ازاین توجه منظور خاصی داره ..ادم به خیلی ها توجه میکنه خب ..
اون کابل ها رو هم جمع کن از لای دست و پا!! گیر می کنه به پای یک بنده خدایی و با مغز می خوره زمین!! از ما گفتن بود .

سحر شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 01:14

صمیم عزیزم ایشالا که حال خودت و خونواده گلت خوب باشه..دلم تنگته..این چند هفته که نمینویسی منم کلی از آرشیوت رو خوندم..اینقدر عاشق نوشته هاتم که زودی همه ی کارامو میکنم و میشینم پای نوشته های قشنگت عزیزم

صمیم...
یه چیزی بنویس دیگه

لاو یو

مریم جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 15:58 http://d177.blogfa.com/

سلام صمیم نازنیم... امیدوارم بهتر شده باشی... من که بخاطر اینهمه خوبیت هر روز دعات میکنم یونای نازنینم رو میبوسم

تمنا سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 01:12 http://manoto82.blogfa.com

سلام صمیم عزیزم.
خدا رحمت کنه همه ی رفتگان رو .....همینطور برادرت رو.روحشون قرین شادی
راستی خبر ندادی که همو بلینکیم یا نه..دو تا وبلاگ دارم من و تو و ماه کوچولوی ما.دوست دارم دوست وبلاگی باشیم با هم اگر شما هم مایل باشی

ممنونم .

معمولا تبادلی لینک نمی کنم. هر چیزی که خوشم بیاد میذارم اینجا . شما صاحب اختیاری .

~مریم~ دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 21:51

امیدوارم حالت بهتر شده باشه صمیم جان

پریناز دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 14:31 http://pari_azemi@yahoo.com

مادر جون مرگم ناهید رو هم در این ثوابها شریک کنید
مادرم تو اوج جوانی 33 سالگی وقتی هنوز خواهرم شیرخوار بود رفت و من از 5 سالگی بیمادرم-برای آرامش روحش دعا کنید
من کدوم جز رو بخونم

خدا رحمتش کنه . جزء ۳۰ رو بخون عزیزم لطفا .

مطهره دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 12:21

1000صلوات برای هرکسی که نیت شما وبچه ها هست و1000صلوات برای مادر بزرگم و داییام .دوستت دارم صمیم

سمیه دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 10:54

خدا بد نده صمیم جان
ایشالا هرچی زودتر حالت خوب شه
نگرانت هستم

مامان رویین یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 13:23

من هستم 110 فاتحه برای رفتگان وپدرم 1000 ذکر یا من اسمه دوا بزای شفای بیماران ودوستم که سرطان سینه داره...

مریم م یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 13:14

صمیم جان یه چیزی به ذهنم رسید گفتم شاید بدردت بخره و به شما و مادرتون آرامش بده ...
برای برادرتون هدیه بخرید ..کادو ...هر چیزی که دوست داشت بعد در شیک ترین جعبه هدیه بگذارید و به کسی که خیلی احتیاج داره بدهید ( اون فرد رو خدا خودش انتخاب میکنه و سر راهتون میذاره ) و خوشحالش کنید ... معجزه میکنه ... اونقدر سریع میرسه به دستشون که به سرعت میان تو خوابتون انشالله ...
من چند سال قبل ... به یه خانوم پیری که مستمند بود به نیت مادر بزرگم یه چادر نماز هدیه دادم ولی وقتی میخواستم برم بخرم واقعا تمام فکرم این بود که واسه مادر بزرگم این هدیه رو میخرم ... دادم به مامانم تا به اون خانوم پیر برسونه ...چند شب بعد مادر بزرگم بعد از سالها برای دومین بار اومد به خوابم به یه چادر خوشگلتر از چادری که هدیه داده بودم ...اون قدر خوشحال بود که نگو ... اونفدر این خواب به من حس خوبی داد که هنوز یاد اوریش منو خوشحال میکنه.
امیدوارم هر لحظه حضور نورانی برادرتون رو احساس کنید و با دیدن خواب ...یا هر نشونه ای دل مادرتون و شما ... شاد بشه
انشالله

چقدر زیبا ..

حتما .

مریم م یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 12:58

سلام صمیم عزیز
چه کار قشنگ و خوبی ... خدا خیرت بده...
امروز تولد برادر شوهر عزیزم آرش که 6 ساله قبل پرواز کرد و همه دلتنگ شیم ....
من هم خیلی دلم میخواد در این کار نورانی شرکت کنم ...پس منهم این هدایا رو برای آسمونی ها میفرستم :

200 صلوات برای آرش + خواندن سوره شمس و ضحی
200 صلوات برای سپهر + خواندن سوره نبا و اعلی
200 صلوات برای تمام کسانی که در آسمانند +7 مرتبه خواندن سوره نصر
200 صلوات برای آرامش دل بازماندگان + 7 مرتبه خواندن سوره عصر

ساچلی یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 02:50 http://helgha.blogfa.com

عزیزم صمیم جان مرسی که از غفور منم اسم آوردی
منم ۱۰۰۰ صلوات برای همه اونایی که اسم بردی + برای شادی روح غفورم و حاج مرتضی گرجی + ۵ یس +۱۰ سوره قدر

مامان عماد وعمید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 22:57 http://www.amid83.blogfa.com

سلام من هم برای دو پدر بزرگ ومادر بزرگم ودایی ودختر خالم وبرادر شما هرکدام 100 صلوات.جمعا 700 صلوات .روح همشان شاد.

sam شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 13:38

سلام
1. تسلیت میگم روحش و روح همه رفتگان شاد
2. امیدوارم زودتر حالت خوب بشه
3. ایمیلم به دستت نرسید؟
سرم شلوغه برمیگردم و تو این کار زیبا سهیم میشم راستی یاد کردن از رفتگان به هر شکل که فقط مختص سالگرد نیست مگه نه؟

سلام ممنونم.
نه مختص این روزها نیست . همیشه میشه ازشون یاد کرد ..
ایمیلی از خوانندگان وبلاگم نداشتم این چند روز .

مرسده جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 10:58

سلام
منم 100 تا صلوات می فرستم برا همه رفته گان این جمع و مامان خودم

سارا پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 22:29 http://www.sarakhafan2.blogfa.com

درد ِ دل...کـه می کنــی ... !

ضعـف هـایـت را...، دردهـایــت را...

می گـذاری تـوی ِ سیـنی و

تعـارف می کـنی، کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد بــردارنـد ...

تیــــــز کننــد

تیــــــغ کننــد

و بــزننـد بـه

روحـــــــــــت
==================
سلام [گل]

سنا پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 20:52 http://sana69.blogfa.com

سلام منم میخوام ۱۰۰۰ صلوات برایه شادیه همه رفتگان پدربزرگام و مادربزرگام و خاله و دایی جوونم و عمه و عمو مهربونم و بردار شما و همسر ساچلی

لیلی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 20:41 http://leiligermany.blogsky.com

اگر کسی نیت کنه برای همه افرادی که نام بردین هم بخونه به همه صوابش می سه. مقوله معنویات مثل مادیات نیست که هر چی تعداد آدم ها بیشتر بشه بهشون کمتر برسه

سمیه مامان احسان پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 20:40

شب‌های جمعه حمد و سوره می خوانم و گاهی هم یاسین به یاد عمه‌جان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگم، دوست و همکار نازنین مامانم، پدر دوستم و از این شب جمعه به بعد به یاد سپهر شما.
نوبت خودمان هم می‌شود روزی بالاخره که نیاز داشته باشیم به این خیرات.
انشالله زودتر خوب شی.
سوره یاسین را هم بنویس به نیت من

رها پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 13:17

سلام صمیم
مرسی که هستی

من هم سوره یس رو میخونم برای شادی سپهر و امرزش مادربزرگم

حافظ کوزه شکسته پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 10:01

سلام؛
مادرم 5000 صلوات می فرسته، برای شادی روحش مادرش.

نزهت پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 08:16

100 صلوات برا همه درگذشتگان.

نوشین چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 23:21

صمیم عزیزم منم هستم


منم سوره یس و هزار تا صلوات برای پدر عزیزم و برادر عزیزت و همه رفتگان دوستان

سارا چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 20:32

جزء 9 برای بابا

~مریم~ چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 18:35

صمبم جان سرما خوردی ؟ ایشاا... که زودتر خوب می شی

از اون مدل ها که کلا رو به موت شدم ..
قربونت .

آرزو چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 17:31

صمیم جان
سلام
بخدا خیلی شرمندم اما چون یه بچه ی کوچیک دارم می ترسم نیتی کنم که نتونم انجام بدم. با عرض شرمندگی من هفت تا سوره ی قدر رو هدیه می کنم برای شادی روح برادر نازنینت

خیلی هم عالیه . مرسی از بودنت.

مژده خوش خنده چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 17:09

صمیم جونم . هر جزئی که بگی رو می خونم . برای شادی روح برادرت و پدر بزرگ خودم و سلامتی خونوادم.

جزء ۳۰ عزیزم لطفا

شبنم چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 13:36

سلام صمیم جان، خوب شد امروز یه سر زدم اینجا! دفعه های قبل که ختم قرآن میذاشتی همیشه دیر میرسیدم و وقتی میومدم که برنامه تموم شده بود ولی این دفعه خدا خواست و طلبید
هر جزئی که مونده بذار برای من به یاد پدرشوهر و مامان بزرگم که چندماهی هست ما رو ترک کردن. ممنون از ابتکارهای زیبات. شاد باشی

جزء ۳۰ عزیزم لطفا

نور چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 11:14

سلام صمیم جون
به نیت همه ی رفتگان- بد وارث و بی وارث- همه ی همه جز 30انشالله
ممنون

بیتا چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 10:08 http://www.missbita.persianblog.ir

من 100 صلوات میفرستم برا همه اونایی که اسمشون اینجا اومده و رفتگان خودم و رفتگان همسرم

مامان نیکان چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 04:16

صمیم جون این دعاهای جمعی خیلی عالیه
من هم جزء 19 رو می خونم اگه قبلا کسی برنداشته. در غیر اینصورت لطف کن و یه جزئی که مونده رو بده به من.
دعاهای من اول از همه برای خانواده شما و برادر مرحومتون. بعدش هم می خوام برای زنده ها دعا کنم که بیشتر از رفتگان محتاجن فکر کنم. برای همه ی ایرانیان عزیز مخصوصا پدر، مادر، خواهر و برادرهام که زندگی هاشون سروسامون بگیره و آرامش داشته باشن. برای پدر بزرگ و مادر بزرگ مرحومم هم طلب خیر می کنم.
روزگارت پر از شادی و آرامش

رهاخانومی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 23:57

baraye pedaram

بهناز سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 22:30 http://behnaz67.persianblog.ir

منم 10 تا صلوات رو هدیه می کنم به روح همه ی جووونایی که در سن جوونی به خدا پیوستند ... برای برادرت ، برای دایی مامانم ، بابابزرگم
، دوست مامانم نسرین ، حلیمه خانوم که دیشب یادش افتادم ، مامان بزرگ ها و بابا بزرگ های مامانم ، مسعود بهرامی شریف ، رفتگانی که پارسال زیر بهمن در پیست اسکی موندند و دلمون رو آتیش زدند ، سیمین دانشور و جلال عزیز که مدام بهشون فکر می کنم ، مادر ناهید و هرکس دیگه ای که بعدا به ذهنم اومد .

~مریم~ سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 21:34

سلام صمیم جان. بازم از این کارای قشنگ. دوست دارم منم مثل قبل سهیم باشم. من به امید خدا جزء بیست و نهم رو می خونم، به نیت برادر عزیزت، پدر بزرگ ها و مادربزرگ های خودم و یکی از بستگان که در اوج جوونی فوت شد. امیدوارم خدا قبول کنه. روح برادرت شاد

نیلی سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 20:50

سلام صمیم جان واسه من هم یک جزء در نظربگیرید برای برادرم وبرادرتون و پدربزرگام ومادربزرگم
500 تا هم صلوات می فرستم

جزئ ۲۵ عزیزم لطفا

سه ایکس سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 20:15

اگه اجازه بدی اسمم رو ننویسم چون میخوام اسم کسایی که فوت شدن رو بنویسم:
من قرآن حفظ میکنم
از امروز تا اخر این هفته هر چی قرآن خوندم به روح این عزیزان برسه :
اول سپهر برادر صمیم عزیز
دوم معصومه ذ مامان بزرگم
سوم دایی مهدی عزیزم
چهارم رمضان علی بابا بزرگ مهربونم
پنجم همه ی کسایی که توی این کار شرکت میکنن

نازنین-ط از مشهد سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 19:04

ممنون صمیم جان برای این کار قشنگ
500 تا صلوات برای پدرم

طاهره سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 16:02 http://hiwa2002.persianblog.ir

سلام من میخوام توی این کار خوب شریک شم... بگو چه جزئی بخونم....

جزء ۲۴ لطفا عزیزم

آتوسا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 15:44

صمیم 2 جزء قرآن لطفا به من بده . برای ... و ه و 969 مادربزرگم و سلامتی عزیزانم . دستت درد نکنه .

جزء ۲۲ و ۲۳ عزیزم لطفا

مریم سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 15:13 http://d177.blogfa.com/

سلام صمیم جون... اول اینکه انشاا... روح برادر و رفتگانت شاد باشند... دوم اینکه ممنون بابت اینهمه خوبیت که من تو این غربت ندیده و نشناخته شاد میشم و احساس دوستی دارم باهات... سوم من 110 صلوات برای سلامتی امام زمان و سوره یس مخوانم برای پدرو مادربزرگ ها... اگر جزیی از قران مونده برای ختم قران لطفا به من بگو. بازم ممنون

جزء ۲۱ لطفا عزیزم .

الیس در برره سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 14:30 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام صمیم جون . ممنون از کار قشنگت. منم 14000 صلوات برای همه . مادربزرگها و پدربزرگ هام و مادر و پدرهای اونا!!!! برای عمه و ... خلاصه همه اقوامی که فوت شدند ازم. راستی خیلی پرروئیه که بعد یه ختم هم برای مریضا بذاریم؟ همش میگم خدایا تو این روزای قحط دارو ... ما رو با مریضی امتحان نکن

عقربه سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 14:28

چند سوره قرآن برای همه عزیزانم

الهام سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 14:24

صمیم جان ، مریم جان
خدا خیر و رحمت همیشه سر راحتون بذاره و همه تمامی زخم خورده های دل تمامی درد مندان زمین
شریک میشم جزء 1 رو با دعاهای شما با قرائت قران و خدای رحمان و رحیم قبول میکنه حتما برای گشایش کار هم دردمندان عالم چه زنده و چه رفته به دیار آخرت برای دل درد مند جوونا،جوون از دست داده ها، بچه های مریض ، مادرای دردمند، مامان باباهای مریض، برادر خواهرهای مریض، پیرای تنها ، بیکس ها، زندانی ها و ............... هرجای زمین که هستن بیایید در این خاک دراین مزرعه پاک به جزعشق دگر هیچ نکاریم
توکل علی حی لذی لا یموت

بهار سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 13:09

سلام جزء 19 و 20 رو هم من می خونم، برای برادر شما و پدر بزرگ هام و شوهر خاله ام و همینطور برای آقا غفور.
روح همه شون شاد و آروم باشه ان شائ الله

نیناز سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 11:42 http://www.ninazi.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون که این پست رو گذاشتی منم 500 صلوات واسه برادرای خودم و برادر تو و همه کسانی که گفتی میفرستم.امیدوارم خدا هممون رو شامل رحمت خودش کنه

بیطرف سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 11:00

سلام صمیم جان آرزوی بهترینها به خاطر موارد زیادی که ازت یاد گرفتم.جز ۱۹ برای پدر بزرگام و مادربزرگم و تمام کسایی که بد وارث و یا بی وارث هستن

پریسا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 10:59

سلام جزء ۱۰ برای دایی عزیزم و شوهر ساچلی ۱۰۰صلوات و برادر شما ۱۰۰ صلوات .قبول باشه التماس دعا .

سمیه سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 10:08

سمیه برای پدرم سید رضا و همه رفتگان جزئ 1و2و3

زهره سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 09:39

سلام عزیزم.منم برای شادی روح اموات خودم وبرادر شما وهمه اموات جز چهارده رو میخونم.البته با معنی.من این انتخاب تصادفی رو به فال نیک میگیرم .شاید اونجا چیزی باشه که من باید برم وبخونم وبفهمم.صمیم من بعضی وقتها که نذر میکنم اصلا تو فاز قران خوندن وصلوات واین کارا نیستم .نه اینکه بگم بده ها.خیلی خوبه .من تو اعتکاف که قران میخوندم خیلی روم اثر گذاشت اما همیشه فکر میکنم باید یه کار موثرتر انجام بدم.مثلا نذر میکنم خدایا فلان کار انجام بشه من نذر میکنم 10بار که خواستم از کسی غیبت کنم یا ابروشو تو جمع بریزم جلوی خودمو بگیرم.میدونی تو دعای جوشن کبیر به ستار العیوب بودن خدا خیلی اشاره شده با خودم فکر کردم پس حتما برای خدا خیلی مهمه.من معمولا سعی میکنم پولی کمک کنم یا نذر کنم ومدل غیبتی ابرویی کار کنم.راستی صمیم جان دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن ولینکش کن.اسمشم گذاشتم من وتو یک دنیا زندگی با ادرسsaeedz_89

چه نذرهای خوبی ..کاربردی و تربیتی .

فاطیما سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 09:25

برای من فرق نمی کنه هرجایی که شما بگید می خونم
برای مادر بزرگ پسر خاله و دایی و دختر دایی جوونم

بهار سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 08:52

من هم برای شادی روح همه درگذشتگان و بخصوص سپهر عزیز و پدربزرگ و مادربزرگهام 1000 صلوات میفرستم.

soso سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 08:46

منم اگه خدا راضی باشه 1000 تا صلوات به نیت همه درگذشتگان مخصوصا پسرعموم و خانمش که سه ماه پیش تصادف کردن. ایشالا بتونم تا جمعه بفرستم.
خدا برادرت رو رحمت کنه

ندا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 04:35

خدا سپهر رو رحمت کنه و به شما عزیزانش سلامتی و دلخوش بده .
من به نیت پدربزرگهام (پدربزرگم تابستون فوت شدند بعد از 4ماه بیماری سخت) و همه رفتگان که اسمشون اینجا اومده یک جزء به انتخاب خودت میخونم (نمیدونم چه جزء هایی انتخاب شده)

جزء ۱۵ عزیزم لطفا

مریم سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 02:00

صمیم عزیزم لطفا جز ۱۶ رو هم باره من بذار برای کسائی که اسم بردی ، مادر بزرگ هام ، عمه هام ، پدربزرگام و عمو هام

زهرا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 01:48 http://zahrasn.blog.ir

سلام
1000 صلوات با زیارت عاشورا برای اموات خودم و همسرم و برادر شما :)

ارام (یه مامان از....) سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 01:43

سلام من هم جزء٢٠ قرآن رو براى شادى ارواح برادرت و منظورین از جمله بستگانم میخونم انشاءالله

نسرین سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 00:46

سلام
جز 26و27 رو میخونم برای بابای گلم وتمام عزیزانی که ازشون اینجا یاد میشه
فقط اگه میشه زمان بندی رو اعلام کنید

تا ۵ بهمن عزیزم ..تا شب جمعه همین هفته انشالله ..

ژامک سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 00:40 http://28tir.blogfa.com

برای پدرم " بیگلر " و همه ی پدرهای به ارامش رسیده جز چهارم قرآن و 1000 صلوات . . .

آیدا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 00:13

سلام ، منم جزء سی و زیارت عاشورا رو میخونم و تقدیم میکنم به روح تمامی عزیزانمون....

مهلا سه‌شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 00:03

من 14000صلوات...تقدیم به همه نامهای آمده در متن و مهربانترین بابا جی دنیا...بابا جی عباسم

لیلا .س کرمانشاه دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:35

من هم ۱۰۰۰ صلوات برای اونهایی که گفتی و اونهایی که منتظرن و اونایی که فراموش شدن و پدر خودم که هنوز اولین سالگردش نیومده.

معصوم دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:18 http://balsan.mihanblog.com

سلام صمیم جون.مرسی بابت پست قشنگت.خدا روح سپهر عزیز رو هم غرق ارامش و شادی کنه.منم جز ۲۳ رو برای مامان بزرگم میخونم.دلم براش تنگ شده.دلم برای بغل کردناش دلم برای اون چشمهای مهربونش تنگ شده

نیشابور دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:12

سلام ، جزء 3 واسه هممون، چه اونایی که رفتن چه ماهایی که بالاخره می ریم و چه اونایی که هنوز نیومدن

دختری از شمال دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 22:10

سلام مجدد به صمیم عزیزم
صمیم جان مامانم هم جز 30 قرآن و 1000 تا صلوات برای همه عزیزان که گفتید و بابام (یعنی همسرشون ) و پدرشون
خیلی دوستون دارم.

نازیلا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 21:52

سلام.خدا روح همه اموات رو قرین رحت قرار بده همین طور برادر شما آقا سپهر.منم جز 23 برای روح پدرم

دختری از شمال دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 20:40

سلام صمیم جان
امیدوارم همین جور که خودتون همیشه بانی خیر میشین تو زندگیتون هم همیشه شادی و خیر وبرکت باشه
منم جز 30 قرآن و1000 صلوات برای همه عزیزانی که از بین ما پر کشیدند و ازشون یاد کردین و همچنین پدر عزیزم و معلم کلاس پنجم ابتداییم.

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 19:23

سلام؛
جزء یک قرآن رو هدیه می کنم به... راستش نمی دونم به کی هدیه کنم!
هدیه می کنم به همه ی عزیزانی که دستشون از این دنیا کوتاست.

رها دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 19:17

برای پدر بزرگها- مادر بزرگها-بی وارث ها- همه عزیران دوستانی که در این جمع هستند -برای روح همه -۱۱۰ فاتحه می خوانم و همین طور برای شفای تمام بیماران ۱۰۰۰ بار می خوانم یا من اسمه شفا و ذکره دوا

امید که قبول افتد-ممنونم از حرکت خوبتون. میشه هر جا دلتونلرزید برای منم دعا کنید.

آرا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 18:36

سلام صمیم جان. یک جزء قرآن هم برای من بذار برای شادی روح برادرت و برادر ۱۸ ساله خودم و همه رفتگان. ممنون از این که همیشه بانی کارهای خیر میشی

جزء ۱۳ عزیزم لطفا

یک زن دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 18:33 http://manam1zan.persianblog.ir

صمیم جون من دو تا عمه جوون داشتم که به فاصله 6 ماه فوت کردن و یه پسر خاله که تک پسر بود و تازه داماد برای شادیروحشون فعلا 005 تا صلوات .

آفرین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 18:25 http://mylivesky.blogsky.com/http://

قرآن می خونم. فکر کردم مثل ختم ماه رمضون خودتون جزء ها رو انتخاب می کنید.
من به نیت همه ی عزیزان به آرامش رسیده می خونم. هر جزئی که سهمم شد.

جزء ۱۲ عزیزم لطفا

میفا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 18:01 http://eshghamoman.blogfa.com

برای پدر عزیزم که همیشه تو قلبم...میخوام به دو نفر مستمند کمک کنم.ممنون صمیم جون به خاطر ایده قشنگت

newsha دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 18:00

salam, baraye man ham 300 ta soooreye Kosar, baraye azizanam ke raftan, baradar e shoma va pedar madare Negar jan

اکرم دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 17:44

سلام صمیم عزیز. منو هم با 300 صلوات برای شادی روح مادر بزرگ، پدر بزرگ و پدر همسرم توی ایده قشنگت سهیم کن.

زهرا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 17:34

برای پدر شوهر و جاریم و پدر بزرگم 1500تا صلوات

زهرا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 17:03 http://tahmineh63.persianblog.ir

خدا همه رفتگان و حاضران رو بیامرزه...همچنین برادر شما رو ...
منم صد تا صلوات میفرستم برای جمیع رفتگان از برادرم و پدربزرگ و مادربزرگهام و داییم و همه...
دوست داشتم توی ختم قرآن شرکت کنم اما با یه وروجک 8ماهه واقعا فرصت ندارم...
قبول باشه این کار خیرت عزیزم...ثوابش در آخرت نور بشه روشنای راهت

مهدیه از کرمان دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:32

سلام صمیم جان
منم می خوام یک جزء قرآن برای پدر مرحومم غلامحسین بخونم . خواهش میکنم یک جزء خودت برام در نظر بگیر . خیلی ازت ممنونم که مسبب یه کار خیر برای رفتگانمون شدی . انشاءا... خدا برادرت رو رحمت کنه .

جزء ۱۱ عزیزم لطفا

شهره دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:16

صمیم جون منم میخوام شرکت کنم
برای شادی روح پدر و مادر همسرم،عمه،پدربزرگم و 2تا از معلم های نازنینم و بقیه کسایی که اینجا ا زشون یاد میشه

جزء ۱۰ عزیزم لطفا

Maryam 1 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:15

Salam
ManAm 14 ta ayatolkorsi baraye shadie ghafoore sachli pedare marjan aziiz pedare gilie mehraboon hamintor baradare shoma samim banoo va mamanam k 9 farvardin 88 tanhamoon gozasht
Be esme ghodsi
Mamnoon az in kare zibatoon

مرجان دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 16:10 http://kavir-semnan

صمیم عزیز یه دنیا ممنونم که به فکر رفتگان هستی و اینهمه محبت داری . برای من هم لطفا یک جز قران بذار به نیت پدرم و ١٠٠٠ صلوات هم به نیت رفتکان بقیه دوستان، سپهر، غفور و... بازم ممنونم از محبتت که دوستان رو فراموش نکردی و به یاد همه هستی. زندگیت پر از نور و ارامش باشه در پناه خدا.

جزء ۹ مرجان عزیزم ... روی ماهت رو میبوسم

مریم دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 15:40

صمیم جان برای منم جزئ 25 رو در نظربگیرید.از دوستای عزیزم میخوام برای سلامتی خواهر و همسر منم دعا کنن.

بهاره دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 15:23

همیشه ایده کارهای قشنگ رو تو وب تو میخونم مثل ختم قران تو شبهای قدر
منم ۱۰۰۰ تا صلوات برای پدرم و تمام عزیزان از دست رفته از جمله برادر نازنینت

طاهره دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 15:14

سلام. خداوند روح همه ی درگذشتگان را قرین رحمت کندمنم ۱۰۰۰ صلوات هدیه میکنم
دوستان پدر عزیز منو فراموش نکنی محمدعلی مرادی

محیا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 15:08 http://yaddashthayemahya.persianblog.ir

سلام
من هم یک جزء میخونم انشالله. فقط بهم بگید چه جزئی.
برای همه درگذشتگان جمع و برای دوست خوبم هیوا (harfayehiva.blogfa.com) که پارسال از دستش دادم.

جزء ۸ عزیزم لطفا .

نازنینn دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:40

سلام صمیم جون خیلی کار زیباییه

من هم سوره ی یس و الرحمن و دعای صحیفه از کتاب گنجهای معنوی و 100 صلوات .
امروز سالگرد پدر بزرگ عزیزمه و تقریبا 20 روز دیگه سالگرد مادرمه
مادربزرگم هم در بستر بیماری هستن
هدیه به روح همه ی شهدا و اموات و بخصوص بد وارثین و بی وارثین

برای خدا فرقی نمیکنه یک صلوات چه برای یه نفر چه برای 100 نفر ...مهم نیته

واقعا ازت ممنونم بخاطر این کار قشنگت ...روح برادر عزیزت هم شاد

نانا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:22

سلام صمیم عزیزم.
منم هستم .
یک جزء به منم بده برای شادی روح همه عزیزانمون و پدر بزرگم که چند روز دیگه چهلمشه
راستی الان میخوام برات ایمیل بذارم!!

جزء ۷ عزیزم.

آزیتا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:17

باسلام خیلی دوستت دارم وهمیشه میخونمت .من 1000صلوات برای پدرم علی که در 46سالگی از بین ما رفت

مرضیه دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:12

سلام صمیم جان من اولین باره که کامنت میذارم برات اما همیشه میخو نمت. منم هستم هر جزئی که گفتی.

جزء ۶ قران عزیزم اگر لشکالی نداره .

ریحانه دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:10

سلام جزء 1 برای پدر شوهرم 2 برای عموم 3 برای سایر رفتگان م 4 برای برادر شما و رفتگان دوستان وبلاگ نویس اجرت با امام زمان و راستی 5 هم برای سلامتی خانواده ام

متولد ماه مهر دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:56

منم برای روح برادرت، غفور ساچلی و همه عزیزانی که گفتی و پدرم عباس جزء 20 قرآن.

غزال دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:49 http://mygoldendays.persianblog.ir

منم واسه خواهر و بقیه عزیزام
1000 تا صلوات میفرستم میترسم نتونم قران رو بخونم فعلا همین باشه تا اگه شد بعدا اضافه کنم.

نوشین دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:45

سلام عزیزم من جزء اول را خوندم و هدیه کردم به روح پاک عزیزان و سعی می کنم تا روز 5 بهمن هر روز بخونمش

نگاه مبهم دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:37

صمیم مهربون سلام

عزیز هستی با اینهمه کار خوبی که برای خودمون، زنده هامون و رفته هامون انجام میدی.

من برای شادی روح پدرم هزار صلوات می فرستم و برای شادی رفته هایی که اسم بردی و اونایی که مدنظرم هستن 500 صلوات دیگه. جمعاً 1500 صلوات به نیت عدد 15 شعبانی که ولادت حضرت مهدی هست.

آیلار دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:19

سلام
۱۰۰۰ تا صلوات تقدیم میکنم به عزیزان همه ی دوستانی که ازشون اسم بردی و وابستگان و عزیزان خودم.

نالا دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 13:16

من دوست دارم دعای عهد رو برای دوتا پدربزرگام و مادربزرگ مهربونم و برادرتون بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد