من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بدرقه ام کن.

 

سلامممممممممممممممم 

من اومدم دوباره .البته دارم میرم ها ..کجا ؟ یک سفر کوچولو موچولو به  جنگل های  بکر  و دست نخورده ی  کشور!!!! اگه گفتید با کی  داریم میریم ؟ با مامان جون و پدر جون.وای  خیلی  خوش میگذره .این دفعه هدف سفر بیشتر دیدار با بستگان همسر محترم هست که من عاشق  مهربونی و  باحال بودنشون هستم. از  همین الان همسر جان شروع کردند انگشتشون رو در  هوا تاب  دادن  که گفته باشم من حوصله ندارم بشینم  تو خونه یا هی برم از این خونه تو اون خونه ..با مامانننننننننننننن جوووونتوون(اینجاش رو با حرص میگه)  نشینید برنامه بریزید  خاله بازی  کنید ها ...من هم یک وری (دقیقا یک وری) نگاش کردم و  گفتم: من؟!!  تو منو از لای  بازار  ماهی فروشا و  میوه و تره بار  جمع کن  تو خونه موندنم پیشکش!! تصور  اینکه برم تو بازارهای شمال و بوی  بارون و  ماهی و   موسیر و ترشی و  زیتون و  میوه های رنگا رنگ و سبزی های ترد و  تازه بخوره تو صورتم  داره  مثل پروانه وول میخوره تو کله ام !!!! .. فعلا که سوغاتی ها رو خریدم و آماده گذاشتم .یک چمدون هم قد دوتای  خودم گذشتم کنار  و به آقایون خونه گفتم  ای  مال موئئئئئئئه!!! خب چی بپوشم من!!؟   

 

آقا یک مشکل لاینحل هم دارم این روزها!!! یعنی  نه میتونم برم شلوار  جدید بخرم (چون سایزم داره عوض میشه مرتب) ونه قبلی ها فیت هستند ...یعنی ضایع جلوی شکمم این هوا (الان گرفتید دقیقا ؟) پارچه اویزونه! به سلامتی  یک هفته هم هست که کارهای  ترجمه ام فشرده شدن و  کلاس   نرفتم و از  الان فقط  دارم  هی فکرهای  خوب  خوب و مثبت می کنم که من اونجا شام برنج نمی خورم!! من تو مهمونی بیشتر سالاد میخورم!! من همش  بپر بپر  می کنم  تا آب شن هر  چی  خوردم! من خوش هیکل تر و سایز  کوچولوتر  از قبل برمیگردم به کلاسم ...فقط  نمی دونم چرا یک دختربچه تخس با موهای روشن و کت قرمز اون ته  مه ها  نشسته و صدای شیشکی ازش  میاد  !! این کودک درون هم اینقدر بی ادب بود ما خبر  نداشتیم!!!؟  

 

از  تولد یک سالگی  نی  نی  صبا هم بگم که خیلی  خوب بود و  خوش گذشت . تم تولد زن*بوری* بود . من هم کلی طرح زنبور و این چیزها برای  شوهرش  کشیدم روی  کاغذ تا در بیاره  .بعد دو روز  تموم شهر رو زیر پا گذاشتیم تا لباس  زنبوری  بخریم  که نبود و  نگرد و نیست ...خب  مهمونی هم تقریبا خصوصی بود و  تعداد زیر سی  نفر و  سفارش لباس  زنبوری دادن و اینام  مورد استقبال قرار نگرفت و خلاصه  جیگر    زبون پیشی  خاله صمیم یکساله شد . البته این جیگر  ما در  واقع  اکثر اوقات یک ببعی  بداخلاق و پشمالو و  اخمالو  هست !!یعنی نیم ساعت من  انواع سیرک های  داخل و خارج رو اجرا کنم جلوش  فقط  نگاه میکنه و  آدم آب  میشه زیر سنگینی نگاه این بچه!! حالا رایش که باشه یک پخ میگه پسرک بهش و اینم   از پشت با مغز  می افته رو زمین از  شدت خنده .شانس  ماست دیگه!!! 

بچه مون باربی و کوچولو هست  و دقیقا درک کردم حس مغازه داری که روی  کانترش  دویست تا مدل لباس ریخته بود و  صبا هی  نگاه میکرد به لباس ها و میگفت این خوبه ولی  پاهای بچه رو لاغر تر نشون میده ..این که رنگ و شکلش  عالیه ولی  خب  بغل هاش و دور کمرش  گشاده برای بچه وگرنه قدش  خیلی  مناسبه! این یکی  روی  شونه هاش  بزرگه و اویزون میشه از روی شونه بچه !!!! این یکی  مثل مانتو می مونه برای بچه ام!!!!  یعنی من جای مغازه داره بودم  با لخند می اومدم  این طرف میز و  اول یک تو دهنی به  مامان بچه میزدم!! بعد سریع تو دهنی  دومی رو به خاله بچه و آخر  هم کلا ساک و ماک و  کالسکه بچه رو از  مغازه میریختم تو  خیابون و داد میزدم : دست از سر  من بردارید ..چی  میخوای  از  جوووونم !!! بروووو بیرون از زندگیم!!!!!( فک کن با کالسکه و  کیف  ورزشی من روی  دوشم و  شال پشمی دور  کله و  چشم های  صبا رفتیم تو مغازه برای خرید!!!! یارو یک لحظه فکر  کرد اومدیم سرقت مسلحانه !!)  

  

بابا علاوه بر کادوی  تپل  مپلی که به نی  نی  دادند  اعلام کردند که ماهیانه فلان قدر میدن به هر  دو تا نوه  برای حساب  پس اندازشون و  اضافه کردند که تا سن تکلیف بچه ها (همچین که بشه گذاشتشون سر چهار راه اسفند دود کنن خرج خودشون رو دربیارن!!!)  این کار  ادامه داره .فکر کنید  جلوی مادر شوهر و جاری های  صبا من بلند شدم  واستادم دستام رو شرق شرق  به هم کوبیدم و با نیش  باز و دندون های  اسب آبی! گفتم قربونت بشم پسرم که  تا 15 سالگی  به سن تکلیف نمی ری!! الهی  خاله برات بمیره  دخترم که  8 سال دیگه حقوقت قطع میشه!!! یعنی  اول همه با دهن باز  نگاه کردند ..صبا قرمز و بنفش شد و بعد  ترکیدند  همگی از  خنده ...خب  خوشحال شدم واقعا!!! چیه مگه!دروغ چرا!!!؟ البته من با جمع کلا راحت بودم نمی دونم چرا این صبا  یانقدر  فیس فیسی میشه یک وقتایی!!  

 

حالا من موندم این  باباجان ما  کلمه ((سن تکلیف)) رو از کجا ش در آورد  اون وسط ؟ خب بگو برای  دو تا بچه ها  تا فلان سن ..یعنی  همینجوری یکهو یک چیزی گفت. منم گفتم امید به زندگیتون چقدر  اومده پایین پدر جان!!! وبهش چشمک زدم! نامردا  هنوز میخندیدن به من ... پسرک هم این وسط   عاشق  زن عموی  دختر  خالش  شده بود . جاری  خواهرم در  بخش اول برنامه که خانم ها بودند  یک لباس  تنش بود  قررررررررررررررمز که نه بالا داشت نه پایین نه وسط و نه جلو و ... پسرک هم  همش  تو بغل این بود و  میگفت با هم برقصیم ..! موندم بخندم یا نگران این بچه بشم!!؟ میدونم زیبایی پسندی تو ذات همه بچه ها هست .این یکی انگار  قاطی زیبایی پسندی یک مشت  خرده شیشه هم قاطی داره  پدر سوخته!  

 

به همسری میگم ببین  بگم کارگر بیاد خونه  رو تمیز کنه بعد بریم سفر میگه  تمیز کنی بذاری برای  ارواح و  اجنه!! که چی بشه ...نمی خواد خودتو خسته کنی . منم فکر  میکنم خب اگه قطار  معلق زد  سه دور روی  هوا و من مردم اون تو !!! جواب  نگاه های  سنگین مردم رو کی میخواد بده  روز  ختم ؟ برم که فردا کلی کار دارم . 

عاششششق همتونم....میام با خبرهای  توپ مادر شوهر  - عروس -قوم اللطیفین ... 

مراقب خودتون باشید و از  این پاییز معرکه و نم نم بارون لذت ببرید ..

نظرات 51 + ارسال نظر
مامان نیکان دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 14:40

سفر خوش گذشت خانوم خوشگله مهربون؟
از تیپ و هیکل قشنگ و دلبر چه خبر؟

صمیم دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 10:03

صمیم جان میدونم که سرت شلوغه، ولی خب گناه دارن خواننده هایی -مث من- که هی هر روز میبینن تو، اینجا، هنوز از سفر بر نگشتی. (البته میدونم، بعد هر سفر، آدم کلی کار داره، یه سری مال خود سفر، مث جمع و جور کردن کوله بار برده، یه سری کارای عقب مونده تو خونه!)
شاد باشی و پر انرِژی عزیزم

~مریم~ یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 09:26

کجایی صمیم جان؟ امیدوارم کلی بهت خوش گذشته باشه. منتظر نوشته های پرانرژیت هستم..

مرضیه یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 00:50 http://konjedane.blogfa.com

ای صمیم جان عزیز، غیبتت غیر موجهه. لطفا هر چه سریعتر با ولیت بیا
ایشالا سرت به خوشی گرم باشه دختر

نور جمعه 26 آبان 1391 ساعت 14:31

سلام...خوبین؟؟؟

منصوره جمعه 26 آبان 1391 ساعت 09:01 http://ashpazierangin.net

سلام
سفر خوش بگذره

مینا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 20:46

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 19:01

سلام بر خانم معلم؛
هــنوز مسافرت هستی؟! بیا بنویس دیگه! دیگه غیبتت داره کبری می شه ها!

بانو چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:40 http://shekastnapazir2.blogsky.com

سلاممم...صمیم جان منم مشکل اضافه وزن دارم و خیلی تا حالا سعی کردم..منم مشهدم..میشه ادرس باشگاه و روشتو به منم بگی؟

سیستم اروچر کار میشه .
متاسفانه معذوریت دارم ..میدونم درک میکنی ..

ستاره چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 12:05

صمیم جون کجایی پس؟

دلمون وساه نوشته هات یه ذره شده خانوم

مامان رقیه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 22:34

سلام صمیم جان
حالا بنده خدا باباهه یه چیزی گفته نمی خواست همون لحظه خواهره رو به کتک بدی . باز فردا جاری و خواهر شوهربراش زر زر کنن که بابات به بچه ی ابجیت بیشتر حقوق میده!!! والا
اخ اگه من جای خواهرت بودم................... تو حموم زندانیت میکردم خخخخخخخخخخخخخ

زر زر !!!!!!!!!!!!! کنن!
حالا شوما اینقدر عصبانی نشو عزیزم .خودشون با هم کنار میان انشالله!!

sam سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 13:20

سلام. صمیم جان میشه ایمیلتو جواب بدی... خیلی وقته منتظر جوابم. ممنون میشم.

سمانه مترجم تهرون سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 03:21 http://angizehzendegi.blogfa.com/

ایشالا سالم برگردی صمیم جان
میگو هم بخر و سیر.احتمالا ارزونترن.
زبونتو گاز بگیر.صدساله بشی ایشالا
خوش باشی
بوسسسسسسسسسسس

ب وبلاگم بیا دیگه

سحر.. دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 22:16

صمیم کجایی؟؟؟ چرا آپ نمیکنی نگرانت شدم عزیزم

وب آگهی دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 21:19 http://yektapooshesh.blogfa.com

باسلام
باافتخار وبلاگ شما در وب آگهی لینک گردید.در صورت امکان وبلاگ ما را نیز لینک بفرمایید.
باتشکر

k,v دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 17:44

سلام صمیم جون....امیدوارم سفر بهت خوش گذشته باشه....دل تنگتم میبوسمت :***

فرزانه دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 11:03 http://parvaz60.blogfa.com/

چه سفر طولانی ای

ارام(یه مامان از ....) دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 00:51

سلام صمیم جان کجایی تو؟ بیا یه خبر از خودت بده لااقل.

سپیده و پیام یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 20:53 http://everlasting-love91.blogfa.com

سپیده:

سلام خانومی
خوشحال میشم به ما هم سری بزنید.
منتظر حضور گرمتون هستم
عشقتون ابدی

زهره یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 14:37

بالاخره رفتین ؟ اومدین ؟ نرفتین ؟ نیومدین ؟!!!

رسپینا یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 09:03

سلام صمیم جان پس کی میای دلم واست تنگولید.ترکید.....بیادیگه...نکنه توجنگلاگم شدی؟!!!!

حکیم باشی شنبه 20 آبان 1391 ساعت 20:46 http://delikhoun.blogfa.com

آخ خوش به حالت . شمال در این فصل یعنی زندگی
ایشالله که خیلی بهت خوش بگذره

خوچ به حالتون.
بابا آپ کن دیگه صمیم جون ما منتظریم یالا!
آخرشم عکس یونا رو ندادی ببینمش من! من عاشق بچه هام!

afsi جمعه 19 آبان 1391 ساعت 22:44

salam samim jan
vaghti maalebe veblaget mikhonam khastegi az tanam mire
safare khobi dashte bashi azizam
movazebe khodet bash

خانومی سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 14:28 http://vanda59.blogfa.com

شمال خوش به حالت حتما میرزا قاسمی هم می خوری جای منو خالی کن

mina سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:04

salam azizam
man taze ashna shodam ba weblogetun.
man 5 mahe aghd kardam, mishe begin chi kar kardin ke enghadr asheghin?
mishe be man ham yad bedin ta ma ham ta abad ashegh bemunim.

جوجه دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 11:15 http://juje67.persianblog.ir

صمیم انرژی گرفتم از این پستت . مرسی

مهندس دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 00:17

صمیم جان سلام .وقت بخیر.صمیم جونم سوالمو برات میل کردم.اسمم معصومه هستش.ممنون میشم یه کوچولو وقت بذاری بخونی یه راه حلی بهم پیشنهاد بدی.مرسی.

محدثه یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 13:21 http://entezareshirin86.blogfa.com

صمیم جونم! داری میای گیلان ما؟

ساری عزیزکم

راحیل یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 09:25

بسلامت صمیم جان ایشالله سفرت بی خطر

نگاه مبهم یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 09:08

صمیم مهربونم سلام

پاییز دلپذیر و عید غدیری که گذشت هم مبارکت

سفر به سلامتی. منم مست بازارهای پر از خوشمزه شمالم. همه چیز طبیعی و محلی. معرکه است.

درباره زیباپسندی فک کنم همه اینجور باشن ها! من ندیدم تا حالا بچه ای به رنگ های تند و شاد بی تفاوت باشه.

دویدن توی شمال یادت نره!

farnooooosh شنبه 13 آبان 1391 ساعت 01:19

salam man khili vaghte ke miyam va neveshtehaye ghashangetono mibinam ba inke aslan nemishnasameton vali khili lezat mibaram ke ta in had be hame chi mosbat negah mikonid ishala hamishe khosh bashid

میترا جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:33 http://kimiya-farhid.persianblog.ir

به جای من هم از هوا و بازارها و طبیعت و همه چیزِ شمال لذت ببر. ما هم میخواستیم بریم ولی نشد. آخه ما هم یه جورایی بچه اونجاییم

asal جمعه 12 آبان 1391 ساعت 01:09 http://excellent-far.persianblog.ir

age vbelinkin lotf kardin

مش مشک پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 15:35

تولد خواهر زاده گلت مبارررررررررررررک
ایشالله به سلامت میرید و بر می گردید

آتوسا پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 15:18

با قطار ؟ از مشهد به کدوم شهر ؟ ... ولی خوش به حالت . فک کن با قطار بری شمال ! چه مناظری حتما تو راه می بینید . خوش بگذرههههه

تسنیم پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 12:41

خیلی خیلییییییییییی خوش بگذره عزیزززززززززززززم
عجب پسرک باحالی داریااااااااااا صمیم جان.خدا حفظش کنه
منم هروقت میخوایم بریم مسافرت و خونه رو تمیز میکنم همسر جانمان همون حرف همسر جان شما رو میزنن و منم همون دلیلی که شما گفتی رو میگم!!!

نور پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 07:28

سلام,چه خوب که دارین میرین سفر,امیدوارم که برات پر از خاطره های خوب باشه زیبااااااا :*

رسپینا چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 22:11

واااااااااااااااااای مسافرت شمال تواین پاییزوهوای بارونیش.............انشالا به صمیم گلم خوش بگذره.....بوس

دنیا چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 22:08

اخی
همیشه به سفر و خوشی
سلامت باشید همگی
:)))

مهدخت چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 22:02

خوش بگذره عزیزم سفرتون به خیر

سیسی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 21:03

.کلی دلم خواست بچه ی صبا جون و یو نای عزیزو بچلونم با این تعریف ها.ایشالله همیشه سلامت باشند

فرشته چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 18:11

با سلام خدمت آبجی عزیزم صمیم خانم.من امروز کاملا اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم در پی سرچ جمله(خدا منو ببخشه)اما باید بگم اون لحظه که کاملا داغون وخسته بودم واز عالم وآدم مخصوصا خودم شاکی، خوندن متن وبلاگت وامیدی که تو تمام نوشته هات موج میزنه منو سر ذوق آوردخلاصه کنم خیلی باحالی واز حس قشنگ روحت منم شاد شدم امیدوارم خدا شادت کنه .برام دعا کن آجی بازم بهت سر میزنم .به قول حافظ شیرازی
ای سرو ناز حسن که خوش میروی به ناز -عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز-فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل -ببریده اند بر قد سروت قبای ناز
گلم من یقین دارم که خدا برای تو یه قبای ناز دوخته که تو رو از همه زیباتر نشون میده و اون ایمان وامید تو به زندگیه
دوستدار تو فرشته از شیراز

مامان نیکان چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 17:00

سفرتون خوش دلتون شاد لبتون خندون همیشه عشق من

آفرین چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 16:54 http://afarin55.persianblog.ir/

سفر به سلامت! دست خدا همراهتون

~مریم~ چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 15:43

همیشه به سفر صمیم جون .. کلی خوش بگذره

مریمی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 15:15 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست / هر کجا هست ، خدایا ! به سلامت دارش ...... آمین !
صمیم خدایی خیلی ضایعی ها ! یعنی چطور روت شد تو جمع اون حرفو بزنی ؟ من بودم می چلوندمت . یعنی عاشق این حاضر جوابیتم من . عالی بود ..... بسی روحیه گرفتیم . و تازه این همه سورپرایز امروز برای من و ..... خدایا شکرت ! شیعیانی که دارین اینجا رو می خونین خووووووووو بیاین وبلاگ منم کامنت بگذارین . ای ملت شهید پرور ..... مرا دریابید ! صمیم بیا لهم کن ! از کامنتدونیت استفاده ی تبلیغاتی کردم . خدا ببخش منو ولی گناه دارم .....

صمیم بیا لهم کن!!!
ظرافتت تو حلقم!!!

سارا چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 15:10 http://behtainhesedonya.persianblog.ir

salam samim jan
azat vaghean maneveshtehat rohzende mnonam chon hamishe ba gbashii ra dar man bidar mikoni
hamishe shad

کلاغ سپید چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 14:50 http://azabevejdan.blogfa.com

تووووووووووپ بود.فوق العاده مثل همیشه !!! وای اون تشریح لباس پوشیدن تون تو مغازه لباسفروشی (واسه نی نی صبا) معرکه بود!!!

مرضیه چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 14:47

سلام....خوش باشید. امیدوارم از سفرهای خاطره انگیزی بشه....کاش ما هم میتونستیم میزبان شما باشیم...اگرسوالی داشتی یا مطلبی بود راجع به این روزهای شمال بپرسید...خوشحال میشم کمک کنم.

ممنون مهربون.

toki چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 14:47

kheili behet khosh begzare azizam .negarane size ham nabash ta mitouni az safaret lezat bebar bedoune hich goune esteresi zendegi dokmeye bazgasht nadare.
khosh bashi mibousamet

اصلا من انگار منتظر بودم یکی همین ها رو بهم بگه ..مرسی تکتم عزیزم.

بوووووووووووس . missed u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد