من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

چه صبح زیبایی

 

الان یک عدد صمیم  خوشحال و شنگول و با انرژی روبروتون نشسته که از  این ور  صورت تا اون ور  صورتش  بخصوص  روی  دماغش اثار قرمزی افتاب هست و  دیگه ته جذابیت شده!!! آقا ما نه خودمون باغ و باغچه و ویلا داریم نه دور وبری های  خیلی نزدیکمون .این شد که جای  همگی خالی با داداشم و خواهرم و مامان اینا چند ماشینه  رفتیم  وکیل آباد ..خدا این حاج ملک و بیامرزه که این تفریح گاه های  زیبا رو در  اون زمان  وقف  مردم کرد ..من همیشه برای شادی روحش  صلوات میفرستم و ازش تشکر  می کنم که اینطوری  به فکر  همه مردم شهرش بود ..یکی مسجد می سازه یکی  زمینه تفریح و شادی مردم رو فراهم میکنه و هر  دو تاش به نظر من اجر زیادی داره و چه بسا امکانات رفاهی ساختن جلوی  خیلی معضلات بی کار بودن مردم  رو بگیره .بعدش من عاشق اینم که مردم گوله گوله تو حلق و دهن هم میشینن همچین روزی و  فکر  کن جایی که ما بودیم بخاطر وجود دو عنصر نی نی  بزرگه و نی  نی  کوچیکه  در  جوارمون باید  نزدیک به اب  برق و دستشویی  و امکانات رفاهی  دیگه باشیم همیشه ...  

 خانم برادرم  یک داداش  داره که گوله نمکه ..از بس من این بشر رو دوست دارم که حد نداره .فقط  کارهایی که تو خواستگاری رفتن ها میکنه ادم رو  میترکونه از خنده.خونواده عروس  ما کلا ته فیلم و هنرهای  هفت گانه هستند از رقص و  ادا و  تقلید صدا و اواز خوندن و شوخی  بگیر برو  جلو . امسال هم من و خانم داداشم نام گذاری کردیم سال جدید رو : سال اتحاد عاروس! خواهر شوهر..بیچاره سهیل تا حرف میزد بامبی میخورد تو سرش که ساکت! سال اتحاد هست ..حرف اضافی  موقوف ..یک شب هم من با ژسرک خونشون خوابیدم تا بابایی به کارهای  شخصی اش برسه ..یعنی اقا زنگ زدن به عروس و گفتن این صممی رو هر جوری هست امشب  نگهش دار  من کلی  کار  داره اصلا این طرف ها نیاد امشب!! قرار بود  آلبوم  عروسی یکی از دوستامون  رو دو روز بعد تحویل بده و  تمرکز لازم داشت. من هم تا لحظه اخر گفتم برمیگردم خونه و  پسرک  پیش  زن دایی جون بمونه امشب ..آره خواهر!  همچین هم نباس خیال مرد تخت باشه که شب تنهاس برای خودش!!!! الهی ..اصلا این بشر  بهش این حرفا میخوره ؟  خلاصه شب  موندیم و تا ۴ صبح با خانم سهیل کر کر  میخندیدم و  کلی  در  مورد اوایل عقدشون که رفت و امد ماها با هم  کمتر بود  و زمینه  سو تفاهم بیشتر   با هم حرف  زدیم و  خیلی شب  مفید و خوبی بود ..من مترصد یک فرصت بودم تا بعضی سوالاتم رو بپرسم و توضیحاتی رو بدم در  مورد چیزهایی که مستقیم ناظر بودم و خب  غیر مسقیم به گوش بقیه رسیده بود .بهتون گفتم که امسال قراره سال حل شذن مسایل راکد باشه ..خب  دیدید چقدر  عالی شروع شد از  اولش ؟ 

 

پسرک  هم از  بس  در  جوار زن دایی  هنرمندش بود این چند روز  یک رقص  عربی میکنه که نگو ..البته بیشتر  مدلش  کاباره ای!!هست تا عربی ولی  بخش  شکم رو خیلی  خوب  میاد ..دیدید این مردای  میانسال چاق شکم گنده که شب  عروسی  پسر بزرگشون نمی تونند اروم بمونن و میان  وسط و دست رو شکم یک قر مشتی  میدن..سایز  کوچیکش بچه ماست انگار !  

 

تولدم هم هفت فروردین بود ...به     علی  میگم بهترین ویژگی های من کدوم هاست ..سه تاش رو بگو  

ادای کلی فکر  کردن در  میاره!! که مثلا من یادم نمیاد ..چیزی  هست اصلا؟!! بعد میگه  

در  امور مالی زندگیمون  همیشه همراهی کردی با من..مال من مال تو نداری باهام 

با مامانم اینا خیلی  خوبی و  اونا من  رو نمی خورن از  دست تو!!!ارامش  خیال دارم از اون نظر.

خوبی  دیگه کلا....گرم و مهربون... 

 

چه روز  زیبایی ...صبح که پیاده می اومدم سر کار کلی برای  اسمون و گل ها و بوی  بهار  شعر  خوندم برای خودم و تشکر  کردم از  خدا که به من حس بوییدن بهار رو و لمسش رو داده ..امسال سال لذت بردن از  چیزهای  کوچیک و ظاهرا بی اهمیت هست ..سال افوس  نخوردن  هنگام تحویل سال ..فقط  امروز رو درک کردن و به فردا نیم نگاهی  داشتن ...  

برم به مامانم زنگ بزنم بگم بودنش  دیروز  خیلی  خوشحالم کرد  

به علی هم زنگ بزنم بگم مرسی عزیزم   بعضی وقت ها برام خمیر دندون رو میذازی روی  مسواکم تا دیرم نشه ..من متوجه این ظرافت هات هستم  ها .

نظرات 23 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 17:20

خوشحالم که سیزده به در خوبی داشتی صمیم جونم . این اتحاد عروس خواهر شوهرتون رو بگو . من الان باید بگم عروستون تازه باید خوشحال هم باشه خواهر شوهر به این خوبی و ماهی و خوشاخلاقی و فهمیده ای داره . کاش یه تار موی تو توی سر خواهر شوهرای من بود خواهر جاااااان (ملودی که وسط معرکه نرخ تعیین میکنه و میزنه تو خاکی !!!) اما خوشحالن که مسائل حل نشده و مورد سو تفاهمو در موردش حرف زدین . تا باشه از این حرف زدنهای مفید . عزییییییزم قربونش برم با اون عربی رقصیدن شکمیش هزار ماشالا بهش یه بوووووووس گنده براش. علی آقا هم صد تا ویژگی دیگه داشتن تو ذهنشون ولی همش تقصیر خودت بود فقط سه تا شو خواستی عزیییییییزم . قربونت برم شادیهای کوچیک و بزرگت و لذت بردنات مستدام بووووووووووس

تولدت مبارک بانو.

مولود سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 16:42 http://bomnet.blogfa.com

تولدتون با تاخیر مبارک

آفرین سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 07:52 http://afarin55.persianblog.ir/

یاد وقتهایی افتادم که مجرد بودم و شب خونه ی عمو می خوابیدم و تا صبح با دخترای فامیل حرف می زدیم.

همراز سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 03:12

عیدت مبارک .....تولدت مبارک....سال نو وایده های جدیدت مبارک....خدا تو وهمسرت وپسر کوچولو تون رو برا هم نگه داره انشالله...بگو با خانم برادرت چه سنگایی رو واکندی....بگو کادوی تولد چی گرفتی....بگو واقعا کاری در جهت مسائل امنیتی مثل شب تنها ماندن همسری میکنی؟....یعنی برای جلو گیری از خطرات احتمالی چه کارایی میکنی؟....

اون سنگ ها خیلی گنده نبودند ولی ذکرشون رو اینجا صلاح نمی دونم .
کادو تراول و شال و عطر و قوری چوب بامبویی و و از این چیزها ...
کاری که می کنم اینه که کاری نمی کنم...اعتماد

کمالی سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 01:46 http://http://katebane.persianblog.ir/

شکرخدا که اینقدر شادی وسرخوش پست کالباست را با گوشی خونده بودم مردم ازخنده خواهرم میگفت جریان چیه نمیتونستم توضیح بدم براش دادم دستش گفتم بخون برگشته میگه برای این اینهمه خندیدی!!!!!!!!!!!

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 22:54

سلام؛
تفلدت مبارک! انشاءا... با علی آقا و یونا خان خوش تیپ،130 سالگیت رو جشن بگیری!
کادوی من:
1- بداهه نوازی سه تار استاد حسین علیزاده(لسانجلس)
http://www.persianpersia.com/music/album.php?albumid=436
2- موسیقی متن فیلم جاده ابریشم (کمانچه:استاد کیهان کلهر)
http://www.persianpersia.com/music/album.php?albumid=517
برای شدی روح استاد جلال ذوالفنون یه فاتحه ای بخونید.
آرزو می کنم همیشه شاد و خندان باشی.

ممنونم. یرم تو لینک ها ببینم چی گرفتم.

مامان یگانه ومهدی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 20:11

سلام صمیم جون.ما هم میخواستیم بریم وکیل اباد به قدری ترافیک سنگین بود که منصرف شدیم وبرگشتیم به سوی پارک نزدیک خونمون.
راستی چراوبلاگ رژیمی تو اپ نمی کنی؟
دوست دارم صمیم جون

تسنیم دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 19:34 http://www.taninezendegieman.blogfa.com

سلام صمیمکم(آیکون بوس و بغل و فشار!).عیدت مبارکها باشه عزیزم.
کشته مرده حس لطیف درک بهارتم که خودم بدجوری دچارشم!
منم وقتی همسرم خمیر روی مسواکم میذاره عشق میکنم.
تولدت هم هزاران بار مبارک باشه.۱۰۰ ساله شی عزیزم همراه سلامتی و شادی روز افزون.
راستی حال اون دختر ۱۸ ساله که براش ختم قران خوندیم چطوره؟ من خیلی یادشم.

بلافاصله بعد از بازگشت شیمی درمانی رو شروع کرده و امیدوار هستند خیلی .
ما هم.

Gemini دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 18:05

صمیم عزیزم خانوم مهربون تولدت و سال جدید مبارک باشه واست.باآرزوی بهترین ها

لاله دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 18:03

امیدوارم که سال خیلی خوبی باشه برات. با این تصمیمایی که تو براش گرفتی ایشالا حتما سال خوب و شادی میشه.
تولدت هم با تاخیر مبارک. نمیدونستم یه روز قبل از من به دنیا اومدی! البته سال تولدتو نمیدونم ولی روز تولدامون خیلی به هم نزدیکه

سلام صمیم جوووون
سال نو مباااارک. تولدت هم مبااااارک تر.
چقدررر خوبی تو آخه؟ دست راستت رو سر خواهرشوهر من که صمیمیت بنده رو غلط برداشت کرد که هر طور دلش می خواست با من رفتار نمود.
راستییی
این خمیر دندون گذاشتن روی مسواک اونی که دیرتر مسواک می زنه توی خونه ی ما عادتی بود که الان چون واسه مسواکا در گذاشتم فراموش شد :دی
مرسی از این همه انرژیت

امی دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 16:21 http://weineurope.blogsky.com

صمیم عزیزم کمتر کسی رو دیدم که به اندازه تو مثبت فکر کنه، اینقدر انرژی مثبت داشته باشه و به اطرافیان بده و اینهمه هم با محبت باشه که توی دلش از کسی که برای رفاه مردم ملکی رو وقف کرده سپاسگزاری کنه و اونو هم فراموش نکنه.
این عالیییییه که اولین روز کاریت رو به این زیبایی شروع کردی، خوشحالم که اینقدر تعطیلات خوبی داشتی و بهت خوش گذشته، تولدت رو هم تبریک می گم و برات آرزوی سلامتی و شادی هر چه بیشتر در زندگی دارم، می بوسمت عزیز دلم.

سها دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 15:41

عزیزم موقع نوشتن احیانا کسی که دنبالت نبوده ؟؟؟؟
کلی غلط نوشتاری داری صمیم جان !!!!

نگاه مبهم دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 15:11

سلام.

تولدش با یک تاخیر هفت روزه مبارک!

پرانرژی باش. لذت می برم و یاد می گیرم.

هما دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 14:27 http://www.alone55555.blogfa.com

صمیم جون من و خانوادم یه ده روزی رو در جوار شما بسر بردیم(اومده بودیم مشهد)


تولدت مبارک عزیزم.بوسسسسسسسسسسسس
تولد منم دهم بود

میگم چرا ضدافتاب نزدی که نسوزی؟؟من خیلی به افتاب حساسم دیروز همش خودمو تو اینه چک میکردم!ده بارم ضدافتابمو تجدید کردم!خب توام میزدی که پوستت نسوزه دیگه

اولین تو افتاب موندن بعد از زمستون طولانی ام بود ..راستش یادم رفت .

بولوت دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 14:13

تولدت با تاخیر مبارک باشه صمیم عزیر و دوست داشتنی. (هزار تا بوس)

محدثه دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 13:56 http://entezareshirin86.blogfa.com

سلام به صمیم گل و خوش اخلاق و همه چی تمامم.
با کلی تاخیر تولدتون مبارک.ایشالله عمر باعزت همراه با سلامتی و آرامش داشته باشی و هر روز خوشبختر از دیروز باشی.
واقعا چه سالی بشه امسال که عاروس و خواهر شوهر با هم متحد شدند

بهار دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 11:42

سلام بر صمیم بانوی پرانرزی
من هم تمام قد از شما متشکرم که با پستهای خوبت که انرژی مثبت درش موج میزنه ما رو هم شاد و پرانرزی میکنی خواهر جان
امیدوارم در سال جدید به همه برنامه های خوبی که در ذهنت داری برسی
جیگر اون پسرک نازنازیتو هم برم من که اینقدره دلبری میکنه
میبوسمت عزیزم

ارزو دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 11:10 http://h-a-n-t.blogfa.com

خیلی انرژی مثبتی ازت ممنونم

آرزو دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 10:21

صمیم جان سلام
سال نو مبارک. انشاءالله صد سال بهتر از این سال ها پیش رو داشته باشی.خوشحالم که شروع خوبی برای سال 91 داشتی . همیشه شاد و پیروز باشی.

ساناز دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 10:20

خیلی حال کردم اول صبح با این پست سرشار از انرژیت عزیزم.ایشااله که همیشه شاد و خوشحال و شنگول باشی.یه دستی هم سر ما بکش.دوست دارم برات بهترینها رو از خدا میخوام.

نرگس دوشنبه 14 فروردین 1391 ساعت 09:51

سلام،

سال نو مبارک صمیم جان :)

باز هم یک شروع عالی و طبق اهداف تعیین شده! آفرین صمیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد