من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

اخرین دعا

  

من امسال لحظه تحویل سال ..از  خدا یک چیز میخوام: 

 

سلامتی ..سلامتی ..سلامتی ...و حس خوشبختی  و رضایت عمیق ..حتی اگه این خوشبختی یک جوجه کباب  ساده خوردن تو حیاط  نقلی فلان دوست باشه و همراه باشه با  صدای  خنده ها و شنیدن شادی  همه اون هایی   که دوستشون دارم و دوستم دارند . 

 

 از خدا میخوام شب وقتی  همچین این بدنمون رو دراز  می کنیم رو تخت و کش  و قوس میدیم به خودمون  قبل از خواب ته ته دلمون خوشحال باشیم که امروز  روز خوبی بود و ما یک تیک  زدیم کنار  کارهایی که ساده بودند و از خودمون انتظار داشتیم امروز ..خدایا ازت میخوام وقتی  داریم برای ادم های خونواده امون  اشپزی می کنیم محبت و عشق از ما...از  دست های ما بریزه توی  ظرف های غذا و تو روح و تن ادم هایی وارد شه که ما رو به خاطر خودمون میخوان...از  خدا می خوام انرژی و عشقمون رو فقط برای  کسانی خرج کنیم که لیاقت دریافتش رو دارند ..  

 

از  خدا می خوام آگاهی و معرفتی بهمون بده که هیچ وقت حسرت زده و پشیمون از  کرده و ناکرده نشیم.. 

 

از خدا می خوام دلمون اونقدر  بزرگ و بی ریا باشه که جز خوبی آدم ها چیزی ازشون توی  خاطره دلمون نمونه و جز فکر  خوشحال کردن و کمک به ادم های  دیگه   طرحی تو ذهنمون نیاد .. 

 

از  خدا می خوام بهمون مدام یاد آوری  کنه که ما لایق و شایسته همه نعمت های  دنیا هستیم و اول باید  خودمون راضی و خوشحال باشیم و بعد بتونیم خوشحال بقیه رو ببینیم و بهتر و بیشترش کنیم ..  

 

برای  خودم و  همه دوستان و اشنایانی که من می شناسم یا اون های که من رو می شناسن و  حتی همه اون هایی که تا حالا هم رو نشناختیم  یک سال خوش یمن و پربرکت و پر از  تفریحات خوشایند و پر  از سفرهای  تازه و زیبا  و  شوق و اشتیاق و پر از  شادکامی  می خوام... 

 

لحظه تحویل سال از خود خودش  بخواهید عاقبت همه ما به خیر و خوشی و پاکی  ختم بشه در  سال جدید و سال های بعد . 

 

از خدا می خوام کمکون کنه با قدرت تمام  بریم جلو و تلاشمون رو بکنیم و گاهی که خسته و  تشنه به سنگی  میانه راه  تکیه میدیم یادمون باشه :   

 

گاهی گمان نمی کنی ... ولی  می شود  

گاهی  نمی شود..نمی شود  که نمی شود .. 

گاهی  هزار دوره دعا بی اجابت است 

گاهی  نگفته قرعه به نام تومی شود  

گاهی گدای گدای  گدایی و بخت نیست  

گاهی تمام شهر گدای تو می شود ..  

 

 سال ۹۰  ......سخت گذشت . ولی گذشت .

 ..منتظر سالی سبک و معطر و بابرکت و بهاری  هستم. 

 

بیشتر  از  همیشه دوستتون دارم.  

سال نو پیشاپیش بر همه دوستان همراه و همدلم مبارک .  

 

دلتون همیشه پر  از  امید  

ایام  به کام و قرعه به نام  

 

تو تعطیلات  می نویسم. 

نظرات 38 + ارسال نظر
سما دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 14:08 http://shahab88.persianblog.ir

سلام
امروز خیلی اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم و با موجی از انرژی مثبت برخورد کردم
خیلییییییییییییییییی خوبه که همیشه شاد باشین
دوست دارم بقیه پست ها رو هم زودتر بخونم
(/ادرس وبلاگ پسرم رو نوشتم ولی راستش چندماهه نمی تونم آپ کنم ، نمی دونم چه مشکلی داره ولی نظرات رو می خونم )

نیایش پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 10:58 http://www.drinkit.mihanblog.com

دعای من هم همیشه همینه ارامش و رضایت داشتن....

شاهین چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 18:13 http://andreas.blogfa.com

نوروز مبارک

اصفهونی بامزه من جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 19:03

هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز، پسوردتان مرموز، اینباکستان پرسوز
ماشینتان لکسوز، لکسوزتان کم سوز، ناهارتان قارپوز، سیگارتان بر پوز
بدخواهتان پفیوز،غمهایتان ریفیوز، اوقاتتان محضوظ

مامی آیلین جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 15:38 http://golebaghezendegi.blogfa.com

خیلی دعای قشنگی کردی برای من هم دعا کن و برای دختر کوچولوم آیلین....

مریم جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 14:53

بی دلیل دوستون دارم :)‌ براتون سال خوبی رو آرزو میکنم.

DR ELI چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 16:19 http://myeli.blogsky.com/

صمیم جون سال نو رو تبریک می گم و پیشاپیشششش تولدت هم مبارککککککککککککککک :***********
خواستم اولین نفری باشم که تولدت رو تبریک می گه! البته 5 روز جلوتر!! :دی
امیدوارم سال خیلی خوبی برات باشه و بیای اینجا و از خبرهای خیلی خوب بنویسی
دوست دارم اولیش هم سلامتی نیوشا خانوم گل باشه

مریم مامان فاطمه چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 16:13

سلام عزیزم...اومدم عیدو بهت تبریک بگم....واست بهترین ها رو در سال جدید از خدای مهربونمون آرزومندم...
با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادکامی، سلامتی وسعادت...
دوستت دارم..

مریم توپولی سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:16 http://man-va-to-ma.blogsky.com

چیز های خیلی قشنگی از خدا خواستی الهی که به همشون برسی عزیز

نی لا سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:02 http://nelli.blogfa.com/


خدا را سوگند می دهم بر عشق :
دل شاد و لب خندان بماند برایتان.
عمر با برکت بماند برایتان.
 
 
خدا را سوگند می دهم بر عشق :
هر آنچه که خواهید ، نه !
آن خیر برتر که " او " می خواهد ، بادا برایتان.
 

خدا را سوگند می دهم بر عشق :
بریزد به پایتان ، ثروتی افزون که تمامی نیابد و در هیچ قاموسی
جز معجزه ی " او " نگنجد.
 
خدا را سوگند می دهم بر عشق :
تن سالم ، سرای سبز باشد برایتان.
 
خدا را سوگند می دهم بر عشق :
یار شفیق بادا در کنارتان.
زندگی آسان بپاید برایتان.
 
خدا را سوگند می دهم بر عشق :
 
تمام لحظات ، عید باشد برایتان...
 
سال ۱۳۹۱ مبارک
 
نی لا  و فربد 

[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

مریم سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 02:25

دوستم تموم حس های قشنگتو تحسین می کنم و با تک تک دعاهات آمین گفتم.عیدت مبارک و دلت شاد وتنت سالم

شمسی خانوم دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 20:34

سلام بر صمیم

ایشالا که سال آینده خیلی سال خوبی باشه با سلامتی واسه همه


موقع سال تحویل مارو از دعات بی نصیب نکنی یوقت...

دوستت دارم هزارتا، اینم بوس بوسی عید ماچ ماچ ماچ عیدت مبارک

نارگل دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 18:25 http://aftab_zartosht@yahoo .com

سال نو مبارک صمیم جان امیدوارمممممم بیشتر از بیش عاشق همدیگه بشن

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 14:26

سلام؛
« امسال ، ایرانیان عید ندارند !»
دلمون به چی خوش باشه؟به کی؟برای چی ؟عید نزدیکه دل های همه شاده ولی همین چند دقیقه پیش دلم خون شد! چطور خوشحال باشم در حالی که «تخت جمشید داره زیر آب می ره!»
ما برای فرزندانمون چی می خوایم یادگار بزاریم؟
من ناراحتی قلبی دارم بیشتر از این نمی تونم چیزی بنویسم،بهم فشار میاد تنها چیزی الآن می تونم بگم شعر حضرت لسان الغیب هست:

برسان باده که غم روی نمود ای ساقی این شبیخون بلا باز چه بود ای ساقی
حالیا عکس رخ ماست در آیینه جام تا چه رنگ آورد این چرخ کبود ای ساقی
دیدی آن یار که بستیم صد امید در او چون به خون دل ما دست گشود ای ساقی؟
تشنه خون زمین است فلک وین مه نو کهنه داسی است که بس کشته درود ای ساقی
بس که شستیم به خوناب جگر جامه جان نه ازو تار به جا ماند و نه پود ای ساقی
حق بدست دل من بود که در معبد عشق سر به غیر تو نیاورد فرود ای ساقی
در فرو بند که چون سایه در این خلوت غم با کسم نیست سر گفت و شنود ای ساقی

پ.ن :دوستای خوبم ، شرمنده که آخره سالی ناراحتتون کردم.
سال خوبی داشته باشید.

متاسفم برای این خبر
فکر کنم سال های قبل هم مطرح بود امکان این فاجعه و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق نیفته و این یادگار .پیشینه بزرگ ما پارسی ها محفوظ بمونه...

بهار دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 13:01 http://faslino.blogfa.com

سال نو مبارک .چه دعاهای قشنگی کرده بودی صمیم جان امیدوارم همیشه درکنارپسرگلت و همسرعزیزت و خانواده گرامی شاد و سلامت باشی من یکی از خواننده های خاموش وبلاگت هستم که شاید دومین یا سومین باری باشه که کامنت میزارم شادو سلامت باشی عیدت مبارک

زهرا دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 11:50 http://az-be.persianblog.ir

عیدت پیشاپیش مبارک صمیم جان. امیدوارم مرغ آمین تمام دعاهای قشنگت روببره پیش خود خود خدا

مرضیه علی پور دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 09:51

سلام صمیم عزیز...
سال نو پیشاپیش مبارک...امیدوارم تمام چیزهایی که خواستید به اجابت برسه...و در سال جدید جوری زندگی کنیم که اونقدر پر بشیم تا اگه روز رفتنمون تو سال91 رقم خورد با رضایت آماده رفتن باشیم،بدون حسرت.
خوشدلی برای شما . خانواده محترمت میخوام.

ریحان دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 09:42 http://bame87.persianblog.ir

عزیزم سال نوت مبارک. اگر رفتین حرم برام خیلی دعا کن..گرفتار شدم

مریمی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 09:23 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

الهی فدات بشه مریمی . امیدوارم همیشه سالم و سلامت و خوش بخت و شاد و موفق و خندون و عزیز و دوست داشتنی و مهربون و نازنین و عزیزدل من و پر امید و ...... باشی صمیمکم . امیدوارم تمام عزیزانت و اونایی که دوستشون داری هم سلامت و شاد باشن و با خنده های مهربونت شاد بشن . امیدوارم سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه و سایه ی شما و عمو علی هم بالای سر گل مهربون خاله ، یونا جونم باشه . امیدوارم همگی شما عمر با عزت و پر از شادی و سلامتی و امیدواری داشته باشین . امیدوارم هر لحظه تون از لحظه ی پیش پربارتر و شاداب تر باشه . خیلی امیدواری دارم برات ... خیلی خیلییییییی آرزوهای قشنگ برات دارم و امیدوارم به همه ی خواسته های منطقی و خدا پسندت ! برسی ( من همیشه آخه آرزو می کنم خداوند آرزوهای منطقیمون رو طبق صلاحدید خودش عملی کنه ) خودت می دونی که چه قدر و چه قدر برام عزیزی و مهم ترین اتفاق سال نود من شدی و آرزو می کنم لیاقت دوستی مثل تو رو داشته باشم نازنینم ( آیکون پسرایی که درخواست ازدواج می دن ! ) خیلی خوبی صمیمکم به خدا ... خیلی مهربون و ناز و دوست داشتنی هستی ... خودت می دونی که تا نیای تو بخلم و نگذاری بوست کنم ول نمی کنم برم ... پس بدو بیاااااااا . می بوسمت و پسرک گل خاله رو هم می بوسم و دست عمو علی رو هم می فشارم و برای همتون آرزوی سرسبزی و شادابی و نشاط دارم .... باشد که تمامی لحظه هایت بهاری باشد ... ایدون باد !


بووووووووووووووس برای این همه دعاهای خوب از مریمی

امی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 05:36 http://weineurope.blogsky.com

صمیم عزیز و مهربونم مرسی برای همه دعاهای قشنگی که برای ما کردی ان شاالله امسال برای تو و خانواده کوچیک و گرمت از پارسال و از همه سال های گذشته بهتر و قشنگ تر و همراه با خوشبختی و موفقیت بیشتر باشه و دل هاتون مثل همیشه گرم گرم باشه به زندگی.
بووووووس از راه دور اونم از هر دو تا لپت :)

یه مامان از آلمان دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:21

صمیم جان این یکی از بهترین دعاهای شروع سال جدید بوده که تا حالا خوندم و شنیدم.من هم برای تو و خانواده گلت سالی پر از شادی و سلامتی و ایمان آرزو میکنم.(این جا چرا از این آیکونهای پل و بلبل نداره؟)

ستاره مهتابی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 21:30 http://delnevshtee.blogfa.com

ایشالله به همه چیزایی که می خواین می رسین .... برا منم دعا کنید ... سه ماه دیگه کنکور دارم ......
راستی .... جزء من کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

عزیزم تو ختم دهم جزئ 28 برای توبود.

معصومه از تورنتو یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:13

با آرزوی بهترین ها برای شما در سال نو صمیم مهربون و دوست داشتنی.
اگر باز هم ختم قران داشتی باز من رو بگذار تو لیست.ممنونم.

دنیا مرادی :) یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:11

سلام عزیزم
برای تو / تمام خواننده هات و همه ی مردم سرزمینم
آرزوی سلامتی . آرامش و صلح دارم

نودویک همه تون مبارک

ستاره آبی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:03

صمیم عزیزم . حرفهای مهربانت مثل همیشه بر دلم نشست امیدوارم سال خوبی را آغاز کنی.

ریحانه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 19:47

صمیم جان سال خوبی رو برای خودت و خانواده ات آرزومندم
جانتان سلامت،عشقتان پایدار

آهو یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:41 http://www.lahzehayeman1.blogfa.com

سال نو تو هم پیشاپیش مبارک صمیم جونم ایشالله پر از اتفاقات خوب برات باشه[قلب]

حافظ کوزه شکسته یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:09

به امید خدا گوش دردت هرچه زودتر رفع می شه.
آخر سالی حیفم اومد اینو نگم:
دوستانی که اهل موسیقی سنتی هستم،حتماً آخرین اثر استاد همایون شجریان«ای جان جان بی من مرو» و آخرین اثر استاد کیهان کلهر«تنها خواهم ماند» رو گوش کنن. هر دوتاشون محشره!
ضمناً توی کامنت قبلی ، اسم استاد «اردلان ارزنجان» رو اشتباهی «اردوغان ارزنجان» نوشتم!از همه عذر خواهی می کنم.

فلرتیشیا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:04 http://dream-land.blogfa.com/

یه آمین بزرگ برای همه این دعاهای خوب.
نوروزت مبارک صمیم جان. بهترینها رو برای تو و آقای همسر و گل پسر آرزو می کنم.

حافظ کوزه شکسته یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:14

سلام؛

حرف های ما هنوز ناتمام...
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز همان حکایت همیشگی!
پیش ازآنکه باخبر شوی
لحظه ی عزیمت تو ناگزیرمی شود
آی...
ای دریغ وحسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود!
«قیصر امین پور»
امسال برای من مثل پلک زدن گذشت!هنوز خیلی کارهای انجام نداده دارم.نمی دونم تا یک سال دیگه(سال91)زنده می مونم یا نه،ولی ای کاش انقدر زود دیر نمیشد... .صمیم خانم خوشحالم که امسال این وبلاگ رو پیدا کردم.با شادی هات شاد ، بااشک هات ناراحت بودم.نمی نویسم اشک ریختم، اشک ریختنم من کار راحتی نیست!خدای ناکرده منظورم این نیست که مطابت پیش پا افتاده بود،نه!نمی دونم چرا ولی خباینطوری دیگه!برای من جای خواهر بزرگترم بودی وخواهی بود.
سالی پر از شادی ، سراسر نشاط ، همراه با شادکامی ، پایداری دوستی ها ، فوران روز افزون آتشفشان عشق ، شیرین تر شدن زندگی ، بیشتر شدن پول یارانه ها(!) ، ارزانی روز افزون کالا ها(عمراً!!) ، فرار غصه ها وخلاصه بهترین ها برای شما ،خانواده ی شما ودوستان شما آرزو می کنم.

- بهترین های خودتون توی سال 90 رو بگید:
اگه شرکت کردید خیلی خوشحال می شم،اگرهم شرکت نکردید بازهم خوشحال می شم!الاقل شما بهترین های منو خوندید وشاید تجربه ی اونها باعث شادی شما بشه!
من همراه سوال نظر خودم رو میگم:

1- بزرگترین افتخار امسال؟
ج)شرکت خودم ودعوت دوستام تو ختم قرآنی که صمیم خانم برگزار کرد.

2- خوشحال کننده ترین خبری که شنیدید؟
ج)اسکار گرفتن«جایی نادر از سیمین» به انوان برترین فیلم خارجی 2012.

3- بهترین فیلم ایرانی که دیدید؟
ج)تهران من حراج

4- بهترین فیلم خارجی که دیدید؟
ج)The Help.

5- بهتریت آهنگی که گوش کردید؟
ج)کنسرت استاد کیهان کهر واستاد اردوغان ارزنجان.

6- بهترین کنسرتی که رفتید ویا تعریف زیادی ازش شنیدید؟
ج)«کنسرت گروه شمس» مکان اجرا بابلسر.(رفتم)

7- زیبا تریت دو بیتی ای که خوندید؟
ج) ما مرده ایم و مرده در خون تپیده ایم ما کودکان زود به پیری رسیده ایم
ما صبح صادقیم دروغین سپیده ایم ما کوکان فتنه و آشوب و آتشیم
س.م 1341.1.6

8- زیباترین شعری که خوندید؟
ج)
دهانت را می بویند که مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای درآن نهان باشد
روزگار غریبی است نازنین
وعشق را کنار تیرک تارهوند تازیانه می زنند
عشق رادر پستوی خانه نهان باید کرد
شوق رادر پستوی خانه نهان بایدکرد
روزگار غریبی است نازنین
و دراین بن بست کج و پیج سرما
آتشرا سوخت بارسرو و شعر فروزان می دارند
به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبی است نازنین
آنکه بردر میکوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نوررا در پستوی خانه نهان باید کرد
دهانت را میبویند که مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را میپویند که مبادا شهه ای در آن نهان باشد
روزگار غریبی است نازنین
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
عشق ار در پستوی خانه نهان باید کرد
آنک قصابانند برگذرگاهان مستقر با کنده وساطوری خون آلود
وتبسم رابر لبها جراحی می کنند
وترانه را بردهان
کباب قناری برآتش سوسن و یاس
شوق رادر پستوی خانه نهان باید کرد
ابلیسی پیروز مست سور عزای مارا بر شفره نشسته است
خدای رادر پستوی خانه نهان باید کرد
خدای رادر پستوی خانه نهان باید کرد
«احمد شاملو»

9- زیبا ترین داستان کوتاهی که خوندید؟
ج)سگ ولگرد نوشته ی صادق هدایت.(دقیقاً احساس یه سگ ولگرد رو داشتم!).

10- بهترین رمان عاشقانه ای که خوندید؟
ج)«رکسانا»نوشته ی «م.مودب پور».

11- بهترین داستانی که خوندید؟
ج)رمان «نماد گمشده» نوشته ی «دن براون» درباره ی فرقه های سری.

12- لحظه ای که دست نوازش خدا روی سرتون کشیده شد؟
ج)تو حرم امام رضا،خالصانه اشک ریختم.

13- زیبا ترین مکانی که دیدید؟
ج)شهر زیبای کاشان

14-بهترین تئاتری که دیدید؟
ج)لانه ی خرگوش - اجرا در بابل - با هنرمندی استاد قاسمیان
* * *
این 14 سوال از طرف من،هرکی دلش خواست بازم اضافه کنه.
اگر عزیزی ازسوال یا نظرم ناراحت شده،من عذرخواهی می کنم.
دوستدار همه ی شما عزیزان:
«حافظ کوزه شکسته»
1390.12.28
التماس دعا...

من هم ممنونم برای حضور تو و همه دوستانت در این همراهی بزرگ ..
وقتی اون همه جزء رو به من قول می دادید سرشار از حس تنها نبودن میشدم ..
باز هم تشکر

فرناز ( مامان دینا ) یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:34 http://hilga.blogfa.com

صمیم جونم منم سال خوبی رو برای تو و خانواده عزیزت آرزو دارم . ایشالا هر جایی هستی بهتون خوش بگذره

آذری یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:01

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:00

سال خوبی داشته باشی دوستم. ژر از رضایت و سلامتی. عید خوش بگذره. دیر دیر نیایا دختر خوب

فاطمه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 10:50

سالی دگر و باز یک آغاز
صمیم عزیز برات آرزو می کنم سال 91 سال خوشبختی و سلاااااامتی برات باشه

بی نظیر می نویسی.واقعا حال می کنم
در دو حالت خیلی با نوشته هات حال می کنم
وقتایی که دلم گرفته و حالتهایی که خیلی خوشحالم و می شنگم
دوست دارم
بهترین ها در زمانی خوب نصیبت بشه

تسنیم یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 10:47 http://www.taninezendegieman.blogfa.com

منم تمام این چیزهای خیلییییییییییییی خوبی که برای همه خواستی رو برای وجود گل خودت از خدا میخوام.
عید شیرین و سال ۹۱ پرباری داشته باشی عزیزم.

سحر(مامان کیمیا) یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:38

سلام صمیم جون.امیدوارم سالی پر برکت وهمراه با سلامتی پیش رو داشته باشی ویه امین بلند برای دعا های زیبایی که کردی .همیشه شاد باشی وبهترین ها رو برات ارزو می کنم گلمدر کنار خانواده عزیزت.

ملودی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:12 http://melody-writes.persianblog.ir/

صمیم جون بینظیر من . نمیدونم چی بگم در برابر اینهمه کلمات زیبایی که نوشتی که با خوندنشون یه دنیا آرامش و لبخند و ارامش اومد سراغم . امیدوارم دونه دونه دعاهات بر آورده بشه . سال نود هر چی بود رفت و گذشت و خاطره هاش یا آثارش به جا موند . امیدوارم سال نود و یک برای خودت برای علی آقا و برای یونا کوچولوی ناز سالی باشه پر از خوبی پر از سلامتی پر از خوشبختی پر از برکت پر از موفقیت و پر از لبخند رضایت . تو لایق بهترینی صمیم و میدونم خدا بهترینا رو نصیبت میکنه . بهترین سال رو داشته باشی عزیزم در کنار علی اقا یونا ی گل و خانواده هاتون .بوووووووووووووس گنده ی عیدی برای خودت و یونا و تبریک برای علی آقا .

نرگس یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:07

آمین...
سال نوی شما هم مبارک صمیم جان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد