من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

هدیه آخر سال

 

هی  نوشتم هی  پاک کردم .. دلم می خواست حال و هوای عید رو بدم بهتون ولی  اول اینا رو می گم  تا تو روزهای  بعدی  با دل سبک تر بریم  سمت بهار. 

اول نوشتم:

بین دوستانی  که اینجا رو می خونند مسلما کسانی هستند که  تو این روزهای اخر سال ....این روزهایی که هنوز  خیلی ها با ذوق و شوقی زیاد  منتظر  بهار و  نم نک های بارونش هستند ... 

 

نه ..باز  اینطوری  شروع کردم : 

 روزهایی که  همه مون با هزار تا امید   ،صبح هواشو عمیق  می دیم تو سینه و  میگیم آخیییش ..شکرت خدا که تنمون سالمه...امروز رو هم پر از  خیر و برکت کن برامون.. 

 

نه ..اینطوری نمی تونم ..اصلا میخوام رک برم سر  اصل مطلب : 

 

آقا  یک دوست صمیمی ما محتاج التماس  دعاست ..دخترک هنوز  به هجده سالگی قدم نذاشته که سرطان  عین یک پتو اون رو در  خودش  گرفته و  به خوابط طولانی  نزدیک ترش  میکنه..درد میکشه ..نیو...شا  داره درد میکشه این روزها ..از درد رماتیسمی که همه بدن رو گرفته..از سرطان خونی که داره جلوتر و جلوتر  میاد ...می دونید  بچه ها ، مادر  جوون و زیبای  این  خونواده دوست نزدیک ماست .  خانمی  زیبا ...با ارامش و  اخلاق و منشی  زیباتر .. خونواده ای  متمول ..یکهو وسط این زندگی که برای  خیلی ها اایده آل میتونست باشه این درد پیدا شد ..الان این مادر  و دختر  مکه ان.. دیشب رسیدند ..اولین حج اون هاست ..غز ا  ل  دیوانه وار   منتظر  لحظه ای بود که کعبه رو ببینه و دست نیو...شا  رو توی  دست  خود خدا بذاره ... 

 

موهای  مشکی و لخت و زیبای   غ زال سفید شده از  درد  نیو...شا .. ما چند نفر  تصمیم گرفتیم برای  سلامتی  این دختر نوجوون ختم قران بگیریم..شماها غریبه نیستید  بچه ها .آدم کم داریم ..کسی  راستش  خیلی  جدی  نگرفت .همه فکر  خونه تکونی و  خریدهاشون بودند ..دلم گرفت خیلی ....صبا  و من ومامانم و علی و  چند تا دوست هستیم وسط  این میدون. ..نمی دونم چرا یکهو یاد شما افتادم..به صبا گفتم من میتونم از بعضی دوستانم بخوام( نمی دونه من وبلاگ دارم) همراهیمون کنند چون و قبلا  با ایمیل برای موردی  مشابه  هماهنگ کرده بودم باهاشون. بچه ها میخوام  حرفاتون رو برای  غز ا ل پرینت بگیرم..منتهی یک جوری که اسمی از  من  نباشه  

 

 قبل از  هر  چیز ، هر کس مایل بود  فقط  اسمش رو (با نام شهر یا کشورش ) اعلام کنه . نفری یک جزء  در  نظر  می گیرم (یا اگه درخواست کردید  بیشتر)..اجازه بدید خودم تقسیم کنم..  اگه کسی برای  فامیل یا دوستاش  خواست بگه مثلا : بهار  هستم برای  خودم وهمسرم و  مامانم تا بدونم.. میدونم وقت  خوبی نیست و نزدیک تمام شدن روزهای  کاری  شماهاست ولی من  سریع بخش مربوط به هر  کس رو

وقتی  من اینجا نوشتم هر  کی  کدوم جزء رو بخونه بعد  همگی شروع کنیم.  یک بازه چند روزه میذارم هر  کی  خواست بخونه توی این مدت.بعدتر  هم اگه کسی  اضافه شد بگه تا براش  جزء تعیین کنم.برای  غز ا ل هم بنویسید اگه دوست داشتید .. اگه التماس  دعایی  دارید از  این جمع یا از  خود این مادر نیازمند دعای شما ..اینجا بنویسید .. اون الان  مکه هست .

 

من  نیت این ختم قران آخر سال  رو میذارم اول از همه برای سلامتی  امام زمان و بعد  همه ی  مریض هامون.. برطرف شدن هر  گرفتاری وبراورده شدن  ارزوهای به صلاح  که شرکت کننده ها دارند ..برای  سبک شدن این سال و پاک شدن اثار  گناهانی که اگر  داشتیم و تقویم امسالمون  رو پیش  خدا  کدر  کرده(بخصوص برای  خودم که دلم میخواد امسال رو سبک تحویل سال بعد بدم و معتقدم درسته که ادم نباید هر کاری دلش  خواست بکنه و با دو خط قران خوندم بگه اخیششش! ولی  بیشتر  معتقدم نور این کار  روی بقیه زندگیم  می تابه  و کمک میکنه بیشتر به سمت خیر و زیبایی برم.انشالله)  ...بین شماها ادم هایی  هستند که جز  خوبی و خیر  نداشتند امسال ..از  اون ها میخوام بیان و این جمع رو نورانی  کنند با بودنشون..بین ماها هستند کسانی که حاجت های  بزرگ داشتند و  چون نمی دونستند چطور  بخوان از  خدا هنوز اون آرزو  به اجرا نزدیک نشده

 میخوام با این جمع دعا کننده بزرگ  لابلای  این همه دعا و ارزو  خدا نگاهی هم به ماهایی بندازه که یک گوشه ساکت نشستیم..   

و در  خاتمه  انرژی بزرگ این کار رو تقدیم میکنم به روح همه اموات و در  گذشتگان جمع حاضر و غایب ..به عنوان هدیه ای  در  ابتدای  سال جدید از  طرف خودم و  همه شرکت کننده ها 

 

 

بچه ها  من از  همین لحظه منتظرم.. 

نظرات 220 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 11:22

واقعا خوشحالم هنوز هستند کسانی مثل شما...که با وجود اکثریتی که این کارا رو به سخره میگیرن...هنوز با ایمان به کارتون و انرژی و امیدی که همه رو در بر خواهد گرفت به راهتون ادامه میدین...
از خدا برای همه بیمارا سلامتی کامل طلب میکنم و برای خودمون هم نیرویی که مارو به سمت نور و شادی هدایت کنه...

ش سه‌شنبه 15 فروردین 1391 ساعت 18:28

من خیلی دیر دارم این پست رو میخونم ولی خیلی دلم میخواد اگه هنوز برنامتون ادامه داره توش شریک باشم هم به خاطر بهبودی دوست عزیزتون و هم به خاطرخودم که محتاج دعا هستم. اگه هنوز ختم قرآن ادامه داره لطفا من رو هم شریک کنید.فقط لطفا یه جز بهم بدید که سجده واجب نداشته باشه!
ممنون

جزء ۳۰ عزیزم. اگر موردی داره جزء ۲۹ رو بخون .

foroogh یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 01:59

خوش قلبی بهت احساس نزدیکی می کنم خواهش میکنم با من درارتباط باش التماس دعاگلم .
www.kappari.blogfa.com

صبا از بوشهر شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 19:37 http://daily90.blogfa.com

سلام.سال نو مبارک.من انگار دیر رسیدم.اگه هنوز این دعا و ختم دسته جمعی ادامه داره ،میخوام شرکت کنم ،دو جزئ برام نگه میدارید اگه امکانش هست.ممنون.خدا انشالله همه مریضها را شفا بده خصوصا این دختر جووون.

جزء 20 و 21 عزیزم.

فاطمه از مشهد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 10:53

یه جزء لطفا

ماری یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:56

سلام صمیم جون خدا از شما و همه دوستان قبول کنه ۲ جزء هم برای من لطف کن ممنون

حکیمه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 09:37 http://manokoodakam.persianblog.ir

سلام عزیزم
اگه میشه لطفا 2 جز برای من مشخص کنید.ممنونم

الهه(تحول فکر) یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 00:49 http://tahavvolefekri.mihanblog.com

ما رو هم در نظر بگیر برای ختم صمیم جان

حافظ کوزه شکسته شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 21:55


یه اتفاق با حال:
یک ساعت پیش با یکی ازدوستام رفته بودیم بیرون چرخی بزنیم. ومن هم می خواستم سر راه از داروخونه شامپو بخرم.نزدیکای داروخونه یه آتلیه ی عکاسی بود.که جلوش یه ماشین عروس پارک بود.سه چهارمتری ازعکاسی دور شده بودیم که این رفیق شفیق ما با صدای نیمه بلند به حالت خواننده های عروسی می فرمایند: «عروس دامادو ببوس یالا!!!» یه دفعه ناخودآگاه برگشتم پشت سر رودید... واااااااای ! خدابرا هیچ کس نیاره! عروس دم در ایستاده بود داشت میومد بیرون!!سرخ شدم،بعد سفید وبعد هم بنفش!هفت نسل قبل وهفت نسل بعد این دوست عزیز رو مورد عنایت خاص خودم قرار دادم گفتم: خدا لعنتت کنه !به زمین گرم بخوری!انشاءا... کچل بشی بعد بری مو بکاری فرداش حج واجب قبول بشی و... (بقیه ی نفرین هام رو بخوام بگم حوصلتون سر میره)خبرت تند تر راه بی تا داماد سر وکلش پیدا نشد که با کمربند کبودمون نکرد!انشاءا... که عروس خانم فرمایش این دوست گرامی من رو نشنید.حدود پنج دقیق بعد که برگشتیم ،هنوز ماشینشون اونجا بود وبرای رفع دلخوری احتمای من به آقا داماد گفتم: «آقا مبارکه!». اگه آقا داماد یا عروس خانم ویا شاهدین صحنه ی جرم اینجا رو می خونن ؛ من ازطرف این دوست خشک مغزم عذر خواهی می کنم.به خدا خودش هم ناراحته!


حافظ کوزه شکسته شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 21:53

سلام؛
نیوشای عزیز،همه ی سعیمو می کنم که دوستای بیشتری برای سالمتیت دعا کنن.
یه دوست جدید هم یک جز می خواد،صمیم خانم لطفاً مشخص کنید.
شرمنده ام ؛ امروز نتونستم کسی رو پیدا کنم . یا رفته بودن جنوب یا دم دست نبودن.درهرصورت هنوز هم تلاش خودمو می کنم.
دوست شماره ی 11 ........................................1 جزء
بیایید آخر سالی یه بازی رو شروع کنیم.
- بهترین های خودتون توی سال 90 رو بگید!
اگه شرکت کردید خیلی خوشحال می شم،اگرهم شرکت نکردید بازهم خوشحال می شم!!الاقل شما بهترین های منو خوندید وشاید باامتحان تجربه های من شما دوست های خوبم هم شادی بشید !
توی کامنت بعدی ،حالا یا تو این پست یا پست بعدی صمیم خانم نظر خودم رو میگم.من نظرم رو دو روز پیش نوشتم واگر تشابه صلیقه وجود داره از کسی کپی نکردم ، نمی خوام چیزی که نیستم رو نشون بدم.
1- بزرگترین افتخار امسال؟
2- خوشحال کننده ترین خبری که شنیدید؟
3- بهترین فیلم ایرانی که دیدید؟
4- بهترین فیلم خارجی که دیدید؟
5- بهتریت آهنگی که گوش کردید؟
6- بهترین کنسرتی که رفتید ویا تعریف زیادی ازش شنیدید؟
7- زیبا ترین دو بیتی ای که خوندید؟
8- زیباترین شعری که خوندید؟
9- زیبا ترین داستان کوتاهی که خوندید؟
10- بهترین رمان عاشقانه ای که خوندید؟
11- بهترین داستانی که خوندید؟
12- لحظه ای که دست نوازش خدا روی سرتون کشیده شد؟
13- زیبا ترین مکانی که دیدید؟
14- بهترین تئاتری که دیدید؟
این 14 سوال از طرف من،هرکی دلش خواست بازم اضافه کنه.
التماس دعا

ممنونم مثل همهیشه از محبتت
سال ۹۰ برای من سال .....
بهتره اینطوری بگم که از رفتنش خیلی بیشتر از اومدنش خوشحالم..و منتظر یک سال بهتر و شادتر و زیباتر هستم...
یک شب پسرک سخت گوش درد گرفت ..گریه میکرد و ساعت ۲ نیمه شب بود..نشستم کنارش و دستش رو گرفتم و یکهو با تمام وجود تو دلم گفتم خدایا درد رو از تن پسرکم بردار ..بده به من..بردار ...
کمتر از یکربع بعد مقل یک بچه گربه تو بغل من خواب بود در ارامش ...
شوکه شدم از سرعت اجابت این دعا ..
این روزها گوش درد بدی دارم..اذیتم میکنه..و یاد گرفتم خیر بخوام از خدا و فقط بگم درد رو بردار و ارزوی درد بیشتر نکنم حتی برای مادری های خودم...

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 21:19

سلام مرجان هستم از مالزی لطفا یه جز هم برای من در نظر بگیرید. از صمیم قلب از خدای مهربون برای این دوستمون و همه مریضها تن درستی طلب می کنم.

حافظ کوزه شکسته جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 13:27

سلام؛
ای کاش یک هفته زودتر ختم قرآن رو شروع کرده بودی.به بیشتر بچه های دانشکده دسترسی ندارم ، همون چند نفری که باهاشون در ارتباطم به شرکت دعوت کردم.یکی شون گفت بعد ازعید خودش چند جزء رو می خونه.یه دوست قدیمی هم 2جزء می تونه بخونه لطفا ً خبر بدید.ازشنبه می رم دنبال بچه های حوزه(طلاب و روحانیون) اگه بتونم دوست هام رو پیدا کنم،فکر کنم ختم قرآن یه ده دور دیگه ادامه پیدا می کنه.
دوست شماره ی 10 ................................ 2 جزء
التماس دعا...

مریم پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 05:23

صمیم جان من مال خودم تموم شده اگه بازم میخوای ختم جدید شروع کنی رو منم حساب کن لطفا :)

مانی پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 03:15

سلام کار خوبیه...من ارتوپدم و همسرم پزشکه...برای حمایت از این کار من و هسرم جز.سی رو تو هر کدوم از دورها که گذاشتید میخونیم چون افرصت چک کردن مجدد شاید نباشه..امیدوارم اون خونواده هم پس از رفع مشکل ،دسته مریضایی رو بگیرن که دردشون قابل علاجه ولی مشکلات مالی سبب عدم پرداخته هزینه های درمان شده....

مامان سینا و آیه پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 01:11 http://www.donyaye-ma.persianblog.ir

سلام عزیزم
لطفا یک جزء هم برای من درنظر بگیر.

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 15:58

سلام؛
یک نفر دیگه هم اضافه شدن:
دوست شماره ی 9 .............................................................. 3 جزء
یک جزء دیگه هم به من بدید،برای خودم.
دکتر هم رفتم،خوان اول به خیر گذشت!فقط مونده جواب آزمایش.
التماس دعا...

مامان اهورا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 09:35

....سلام بر صمیم خانم مهربون و با پشتکار،واقعا که کارت دست مریزاد میخواد.من دوباره با خوندن این پستت دلم لرزید،گریم گرفته
یعنی میشه اهورای من هم مثل بچه های عادی زندگی کنه؟! میشه صمیم جان،صبح از خواب بیدار شم و اهورا بگه مامان من خوب خوب خوبم.با کمک و لطف خدا و دعای اطرافیان،دوستای خوب و هموطنای بهتر از گل،معجزه شد........
لطفا برای من هم یه جزء بذارو برای خواهرم هم
و اما غزال خانم عزیز از خدا سلامتی گل باغ زندگیت رو میخوام که به حق همون حضورتون در برابر ابدیتش وقتی از سفر برگشتین نیوشای نازنینت در صحت و سلامتی کامل برات کیک درست کنه.برای سلامتی اهورای من و همه اهوراهای سرزمین التماس دعا دارم
ایام همیشه به کام

ندا چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 04:36

مرسی صمیم جونم که جواب دادی.

الهام چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 01:13

صمیم جان یه جز هم برای من بزار

حافظ کوزه شکسته چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 00:03

سلام؛
به هرکسی که امید داشتم شرکت کنه و یا زمان برای قرآن خوندن داشتن اطلاع دادم البته خواهرم هم به دوستاش خبر داده که شرکت کنن.فعلا 11 نفر مایل شرکت تو این ختم قرآن هستن.
از این به بعد بجای«یکی ازدوستام»می نویسم«دوست شماره 1»:
دوست شماره ی 1 ............................................................ 1 جزء
دوست شماره ی 2 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 3 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 4 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 5 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 6 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 7 ........................................................... 1 جزء
دوست شماره ی 8 ........................................................... 1 جزء
سه نفر هم که قبلااطلاع:یه نفر 2جزء(استادم)،یه نفر5جزء،یه نفر هم 1 جزء
پس جمعا 16جزءمن درخواستی دارم.
راستی،کامنت هایی که تو این پست گذاشته بودم رو با دقت خوندم.به خاطر اشتباهات ویرایشی وترکیب جملات شرمنده م.راستش حوصله دوباره خوندنشون رونداشتم!

تو چقدرررررررررررر خوبی آخه..این همه ادم رو اوردی برای این کار ...

بهترین ها برای تو و همه جمع مستان ...

شمسی خانوم سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 22:24

من هول شدم تندی اومدم گفتم منم هستم قبل اینکه بفهمم قضیه چیه ولی با خوندن قضیه بدجوری غصم شد

خدایاا خداییت رو نشون این غزال خانوم بده از ته قلبم از خدا میخوام زودتر خوب بشه ...

غزال خانوم بدون خداوند معجزه میکند کافی است ایمان داشته باشیم...

شمسی خانوم سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 22:12

سلام صمیم جون من یکم نبودما چه شلوغی شده اینجا...

آقا منم راه بده توروخداااااااااا ۲جزء

مگی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 17:56 http://donara.blogfa.com

سلام.کارتون واقعا زیباست.لطفا دو جزء دیگه هم برای من در نظر بگیرید.
ممنون

حافظ کوزه شکسته سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 17:15

یک ساعت دیگه می رم دکتر کلیه و مجرای ادرار.از هر کی که این متن رو خونده التماس دعا دارم.
ای کاش این دفعه فلک به مراد من بچرخه.هیچ وقت از کار این فلک سر در نیوردم.بعضی وقت ها از اتفاقهای بدی که میوفته خیلی عصبانی میشم،ولی این چند بیت حضرت خیام منو آروم میکنه:
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من وین حل معما نه تو دانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو چون پرده بر افتد نه تو مانی و نه من
وباز به این نتیجه می رسم که: تا بادچنین بادا...
التماس دعا

برای خبرهای خوبت منتظرم..
تو خیلی بیشتر از انتظارم جمع مستان هوشیار رو اوردی به این محفل ..ممنونم ازت ..

حافظ کوزه شکسته سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 15:32

سلام؛
یکی دیگه از دوستام مای به شرکت هست،یک جزءمی خواد.لطفا خبر بدید.

حافظ کوزه شکسته سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:36

اندک اندک جمع مستان می‌رسند اندک اندک می پرستان می‌رسند
دلنوازان نازنازان در ره اند گلعذاران از گلستان می‌رسند
اندک اندک زین جهان هست و نیست نیستان رفتند و هستان می‌رسند
بازهم سلام؛
یکی از استادهام مایل به شرکت تو این ختم قرآن هست،دو جزء می خواد؛لطفا خبر بدید.
منتظر «مست بعدی» باشید.

صوری سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 13:27 http://soorii.blogfa.com/

میشه اگه خبری از غزال هست بهمون بگی
واقعا دوست دارم بدونم که در چه حالیه

حتما.. جویای حالش میشم ..اول فروردین میرسند ...

حافظ کوزه شکسته سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 12:42

سلام؛
یکی از دوستام می تونه پنج جزء رو بخونه.لطفا مشخص کنید از کدوم جزء شروع کنه.
هنوز نرفتم دکتر،یعنی هنوز بهم خبر ندادن نوبتم کی میشه.دلم آشوبه!
بازهم التماس دعا...

یک زن سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 12:33 http://manam1zan.persianblog.ir

صمیم جان یه جز دیگه هم برای من میزاری

آیدا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 11:28

سلام صمیم جون لطفا یه جز واسه من بذار دوباره. مامان بزرگم امروز عمل میشه شدیدا به دعاهاتون نیاز دارم. آیدا - کرج

ندا سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 02:53

صمیم جون در مورد نامه به فرشته میشه به منم بگی چجوریه؟
من برای خدا نامه زیاد نوشتم

وبلاگی هست در لینک های من (اولی سمت چپ وبلاگم) به نام جادوگر سفید .. اونجا که بری تو دسته بندی هاش بخش نامه به فرشته ها رو کامل توضیح داده..منبع خوبی هست عزیزم..ببخشید الان بیشتر تمی تونم بنویسم در موردش ..

مهرداد سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 01:45 http://liveforlove.blogfa.com

لطفا برای من هم یه جزء مشخص کنین. ممنون

nedaa سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 01:15

salam samim jan ag mishe 2 joz ham man bekhonam ishalah ke hame chi khob beshe

نیلا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 16:31

سلام صمیم خانم
من الان این پست رو دیدم و دلم می خواد باشم. اگر هنوز دیر نشده، برای من هم سهمی درنظر بگیرید.
با احترام

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 14:53

دوباره سلام؛
صمیم خانم یه خواهشی دارم:
احتمالا امروز یا شاید فردا،می رم دکتر کلیه و م...ج....ر....ا....ی.. – ا...د....ر..ا...ر،یه چکاپ داخلی کنم.میشه لطف کنی و ازبچه ها بخوای برام دعا کنن؟! الآن به قوت قلب نیاز داشته دارم!برای اولین بار تو زندگیم واقعا میترسم!
التماس دعا

عزیزم نترس . چون وقتی که داری پات رو داری میذاری توی اتاق دکترت یک فرشته زیبا کنارت هست و دستت رو گرفته..اونقدر اروم که تو نمیبینی ولی میدونی هست ...اون فرشته تجسم همه ی دعاهایی هست که تو توش بودی و به سمت تو برگشته..دعاهایی که برای همه افراد حاضر با شدت و توان زیاد داره خیر و خوبی ژیش میاره ..
مطمئن باش خیلی راحت تر از تصورت هست ..مطمئن باش باورت نمیشه کی تموم شد ...

مراقب خودت باش ..نتیجه اش رو هم بگو بهم..
مرسی برای این همه محبتت ..

آتوسا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 14:18

صمیم ؛ لطفا دو تا جز برام مشخص کن . مرسیییییییییییییییییی .

روشن دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 14:05 http://samenayati.blogfa.com

صمیم جان عزیزم منم دوست دارم تو این کار خیر شریک باشم
واسه منم یه جز بنویس
نتیجه را کجا بهم می دی ؟
منم التماس دعا دارم ما هم 2 ساله زندگیمون یه گیری داره که حل نشده تو روخدا ما هم دعا کنید

واسه غزال عزیز چیزی نمی تونم بگم غیر اینکه دیگه اونجا خودتو رها کن بزار خود خدا واست تصمیم بگیره و اروم باشی خدا خودش کمکت کنه

Azadeh دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:59

عزیزم من جز قبلی رو خوندم یه جز دیگه بهم بد لطفا.امیدوارم شفا پیدا کنه و منتظرم هرچه زودتر تو بیای و این خبر خوب رو بدی

الهام فیاضی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:50 http://contact.blogfa.com

سلام صمیم جان. الهام فیاضی از تهران هستم. میشه برای من هم یک جزء کنار بذاری؟

زهرا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:50

فکر کنم نظرم ثبت نشد برای منم ۲ جزء بذار

زهرا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:46

سلام صمیم جون ۲ جزء هم واسه من بذار.واسه مادر بزرگ منم دعا کنید.

حافظ کوزه شکسته دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:40

سلام؛
نیوشای عزیزهروقت بخوام دعا کنم اولین کسی که به یادم می یاد تو هستی به امید خدا حالت خوب میشه
صمصیم خانم درباره ی ختم قرآن برای مادرم تعریف کردم.گفتم یکی از دوستام ختم قرآن گرفته وبرای سلامتی امام زمان،شفا پیدا کردن یکی از فامیل هاش که سرطان داره،سلامتی همه مردم،... البته نگفتم که دوستی ازطیق اینترنته.مادرم گفت به نیت 14 معصوم،14جزء رو برای مادرم مشخص کنید.
تا چند روز دیگه محلت هست؟خبر بده.تا بتونم از دوست آشنا،خواهش می کنم تو این ختم قرآن شرکت کنن.

دست های مادر مهربون و خیرخواهت رو می بوسم

ثبت نام تا روزهای اخر سال و انشالله قبل از سال تحویل ادامه داره..هر کسی هم بعدها خواست بخونه میتونه..
غزال اول فروردین برمیگرده . مسلما این دعاها حتی بعدها هم به درد روند درمان و بهبودی کاملش ( انشالله) می خوره

ممنون خوب من

شاها دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:19 http://shaha.blogfa.com

ببخشید شاها (شیوا ) تهران

شاها دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:17 http://shaha

سلام صمیم جان من همیشه میخونمت ام خوب خاموش (با شرمندگی)
ممنون میشم منو هم قابل بدونی و تو این کار شریک باشم یه جزءهر کجا که شما بفرمائین
امیدوارم اون دختر هم به زودی زود سلامتش رو بدست بیاره براش خیلی دعا میکنم
ممنونم خانومی
همیشه شاد باشی که بفکر شاد کردن دیگرانی

نیوشا دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 11:56

سلامممم
با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای همه ایرانیان عزیز در سراسر دنیا
منم جز می خوام البته با التماس دعای فراووون از همهه برای خودم و خانوادم که واقعا شب عیدی گرفتاریم

مریم مامان ماهان دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 10:35 http://mahanema.blogsky.com

سلام صمیم جون
من هم یه جزء میخونم لطفاً واسم مشخص کن
ایشالا حال دختر دوستتون به زودی خوب بشه

ارزو دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:54 http://h-a-n-t.blogfa.com

ارزو هستم از شهر جم (بوشهر ) خودتون برام یه جز بدید

مامان سپهر دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:53 http://www.sepehrebikaran.blogfa.com

اخه من ۲ جز خواسته بودم؟؟؟؟؟؟؟

سمیه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:47

سلام صمیم جان خیلی وقته که نبودم امیدوارم دیر نرسیده باشم و بتونم سهم کوچیکی توی این کار خیر داشته باشم
یه جزء هم برای من-سمیه مامان امیرحسین

نداش دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:39

صمیم جان من جا موندم. لطفا یه جز به منم بده.

ندا مامان نهال دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 09:30 http://khanevade3nafare.persianblog.ir/

صمیم جون خوشحال میشم منم همراه دعاهاتون باشم
به منم یه جزء بدین لطفا
خدایا هیچ پدر و مادری داغ فرزند نبینند
خدایا هیچ پدر و مادری را با فرزندشون آزمایش نکن
خدایا بزرگ شدن و سلامتی فرزندمون را بدون کوچکترین غم و مریضی ازت خواستاریم

هما دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:51

منم درخواست جز کرده بودم مثل اینکه کامنتم نرسیده؟!

هما جان دور سوم جزء ۳۰ رو برای شما داده بودم که توی اسامی نوشتم..میشه چک کنی ببینی نویسنده کامنت خودت بودی یا نه؟ اسم چند نفر بالاتر پایین ترت رو اگر نگاه کنی متوجه میشی .

فاطمه مشهد دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:42

صمیم جون تو سال آرزوی بهترین ها رو برات دارم
یه جزء هم به من بده

شیرین دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:23 http://nafasammohamad.blogfa.com

سلام عزیزم به من هم 1 جز بده
شیرین -ایلام

samira دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 07:08

salam samim khanom, agar mishe be man ham yek joz bedid ke bekhhonam.
enshaalah ke niyoosha jaan ham salamatish ra be dast biyare, tanha kari ke ma mitoonim vasash bokonim faghat doast va doa

معصومه از تورنتو دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 05:56

صمیم جان به من هم یه جزء بده عزیزم..من همیشه تو ختم قرانت شرکت میکنم و لذت می برم.

ساناز از انگلیس دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 04:01

دلم فشرده شد ... برای منم یک جز کنار بذار لطفا
غزال خانم زیباترین کارو کردین رفتین مکه با نیوشا ... خدا مهربونه من یقین دارم . امتحاناتش گاهی خیلی سخته منم الان چند ساله سر جلسه امتحان باروری نشستم و هنوز نمره قبولی رو نیاوردم

درد شما بزرگه واسه اینکه به مردم بزرگ دردهای بزرگ میده چون میدونه از پسش بر میان

رزی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 03:30

صمیم جان ممنون میشم من رو هم قبول کنید واسه این دختر می‌خوام از ته دلم که خدا شفا بده اگه می‌شه به من هم یک جز رو بدید من رزی هستم از آمریکا

نرگس دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:55

صمیم جان لطفا برای من هم سه جز در نظر بگیرین. لطفا اسم من رو نرگس از مشهد بنویسین.
ممنونم و ببخشید که دیر می گم.

سارا ص دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:02

سلام
من برای سری جدید جزء 30 رو بر میدارم.

نور دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 00:02

صمیم جان لطفا برای همسرمم یک جزء در نظر بگیرین.ممنون.

مونا از تهران یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 23:48

سلام
منم !

فلزتیشیا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:45 http://dream-land.blogfa.com/

ایشالا خدا شفاش بده...ایشالا خدا به این هم انسانی که بخاطر شفاش دست به ذعا بردن نظر کنه.
منم یه جز میخوام.

newsha-b یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:30

salam , newsha hastam, man ham ye joz mikhoonam

رهگذر یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 22:07

سلام صمیم جون
یه جزء هم به من اختصاص بدین

بیتا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 20:26

سلام عرض شد
میشه لطفا دو جز برای من در نظر بگیرید

sonia-1984 یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 20:01

سلام صمیم جان-واقعا دل بزرگی دارید-اگه قابل باشم منم میخوام تو این خیربزرگ شریک باشم برای نیوشای عزیز هم طلب شفا و سلامتی کامل را دارم و برای مادرشان غزال خانوم آرزوی صبر و شکیبایی . منم محتاج دعام .ازشما هم بخاطر داشتن این قلب پاک التماس دعا دارم .

دنیا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 19:47

من جزء 26 رو خوندم امیدوارم خدا قبول کنه، لطفا درختم جدید یک جزء دیگه منو سهیم کنید. ممنون

ندا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:59

اشکمو دراوردی عزیز
من یک جز برای خودم یک جز برای خواهرم مهرنوش برای خوشبختیش دعا کنند دوستان
غزال جون از خدای مهربون میخوام دختر گلت رو بهت ببخشه و این بیماری یک تلنگر کوچیک باشه که از روزمره خارج شده باشی و با شفای کامل دخترنازت قدرت و مهربونی خدا رو بازم ببینی من با تموم وجودم از خدا سلامتی نیوشا جون رو میخوام.
ندا اهواز

مریم اقلید یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:58

ان شاالله تمام مریضا شفا پیدا کنند لطف کنید برای منم یک جز در نظر بگیرید

مریمی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:45 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

صمیمکم ... خوب من ... دخترک نازنینم ... نکنه دیر رسیدم و از دست دادم این توفیق رو ؟ منم می تونم باشم ؟

مامان سپهر یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:35 http://www.sepehrebikaran.blogfa.com

سلام صمیم عزیز
ایشالا همیشه دستت به کار خیر باشه
۲ جز هم واسه من میذاری بی زحمت؟

mozhdeh یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 17:34

سلام صمیم جان ...از خوانندگان خاموش وبلاگت هستم لطفا یک جز هم برای من بگذار.ممنون. امیدوارم که همیشه سلامت باشی وخیرخواه.

masi یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:49 http://www.ribbonlearn.blogfa.com

صمیم جاان تبریک میگم بهت. شش تا ختم!!!عالیه. معلومه که خواننده ها حسابی خاطر خواهت هستن. به من دیروز یه جز دادی . همونو دارم میخونم. دیگه نمیتونم جز بردارم دارم خونه تکونی میکنم اما میخواستم بهت تبریک بگم. از قول من به غزال بگو که مطمئنا خدا 6 تا ختم قران برای دخترش رو بی جواب نمیذاره. موفق باشی عزیزم

مرضیه یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:31

سلام صمیم عزیز...
3جزء برای من وخواهرم و زن داداشم.

هدیه یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:13

منم یه جز برمیدارم . هدیه از تهران

leily T یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:12

لطفا به من هم اگه ممکنه جایزه بدین:-) ترجیحاً جزءِ ٣٠:-)
چه پررو ! واسه خودم جایزه تعیین میکنم!!

زهرا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:11

این روزا انقدر از خدا معجزه دیدم که ایمانم بهش چند برابر شده... امید دارم به خواست خدا که با خواست ما یکی باشه... آمین.


یه جز هم واسه من لطفاً

leily t یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:11

لطفا به من هم اگه ممکنه جایزه بدین:-) ترجیحاً جزءِ ٣٠:-)
چه پررو ! واسه خودم جایزه تعیین میکنم!!

یک زن یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 16:02 http://manam1zan.persianblog.ir

صمیم جون یه جز دیگه هم برام بزار

مرضیه از اصفهان یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:36

شیرین مامان حوریا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:26

سلام صمیم جون من شیرین هستم از اراک لطفا برای من هم یه جزء بذار.

رها یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:23 http://newvision88.blogfa.com

نمی تونم چیزی واسه این دخترعزیز واسه این دوست گلم بنویسم...بغض دارم ولی از ته دل آرزو می کنم بهترین ها رو واسش می خوام.
منم میخوام تو این ختم قرن شرکت کنم.۲جز رو می خونم

آیدا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:14

با آرزوی سلامتی برای این دختر نازنین و مادربزرگم که اونم دو روز دیگه عمل دارهِ یه جزء هم من میخونم. برای مادر بزرگم دعاکنید خصوصا شما صمیم عزیز که نزدیک امام رضایید. دکترا گفتن سرطان پانکراس داره. آیدا - کرج

مامان نیکان یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:07

اسم من هم لطفا توی لیست بذارید

این چند وقته خیلی پیش اومد که نگران و ناراحت بودم. اما برادر عزیزم بهم گفت هر وقت دیگه گیر می کنه و راهی پیدا نمی کنه یاد این بیت از سعدی میافته و بعدش دلش گرم میشه و آروم میگیره :
سعدیا گر بکند سیل فنا خانه عمر/ دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست
من هم از اون روز خیلی به یاد اونی هستم که بنیاد بقا به دستشه. و با لذت بسیار تصنیفی که شهرام ناظری خونده را گوش می کنم و آروم میشم:
به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست.....

اسما یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:05

سلام صمیم جان
برای من هم یک جز بگذار. برای حل شدن و ختم به خیر شدن یک مساله مهم حتما برای من هم دعا کنید. ممنون

تنها یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 15:00

سلام صمیم جان...منم میخوام شرکت کنم...یک جزء...کدوم رو باید بخونم؟

مامان طاها از تهران یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:47 http://taha138705.persianblog.ir/

عزیزم اگه قابل باشم این هدیه رو با جون و دل قبول میکنم ..حتما برام بفرست چه جزءی رو باید بخونم..با کمال افتخار...انشالله به حق صاحب کعبه این دختر و مادر دست پر برگردند از این سفر...
انشالله همه مریضا به دست شفای خدای بزرگ سلامت بلند بشن ار رخت بیماری..
در پناه حق

شیماء ن یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:40

سلام...
مگر میشه آدم دستش توی دست خدا باشه و خدا نگاهش نکنه؟... خدا به همراه این مادر و دختر عزیز هست...ایمان دارم...
صمیم جان لطفا برای من هم یک جزء در نظر بگیرید.

ماتی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:35 http://mamatitio.persianblog.ir

خانومی زود باش سهم من رو معلوم کن. یه جزئ میخوام فعلا! ایشالا که خیر هست برای هممون

طیبه64 یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:31

سلام من هم هستم

یه مامان یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:30

صمیم جان من قبلا 1 جزء میخواستم و الن هم 1 جزء دیگه لطفا.روی هم 2 جزء برای من ممنونم. من از آلمان

یه مامان یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:22

سلام. صمیم جان برا منهم 1 جزء بذار لطفا.برا سلامتی و رفع مشکلات گلشید کوچولوی 1 ساله هم از خودت و همه دوستان التماس دعای اساسی داریم

صوری یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:21 http://soorii.blogfa.com/http://

سلام
اومده بودم از ساختن وبلاگم بگمو ازت درخواست تبادل لینک رو داشته باشم
ولی الان متاسفم که دیر رسیدم به جمع قشنگتون
برای من هم جزءی هست برای خوندن صمیم گلی؟

مریم توپولی یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:15 http://man-va-to-ma.blogsky.com

غزال جون ونیوشا جون سلام میدونم
نه خوب میدونم هر دوتون چی می کشین غزال تو یه مادری و درد دخترت رو حاظری به جون بخری منم یه دخترم حاظر بودم تمام درد مادرم رو به جون بخرم امیدوارم خدا دعاهی همه ماهارو قبول کنه و حال نیوشای گلت زود زود خوب بشه ولی یه چیزی نباید خودتون رو ببازین ناامید نشین یه عالم ادم اینجا همه به فکر شمان مطمئن یاشین
صمیم جون منم هستم یه جز هم واسه من بزار

سارا یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:14 http://sara_alinejad25@yahoo.com

مرسی که انقده زود جواب دادی،
لطف میکنی به همه بگی
برای ارامش دل های پر دردم دعا کنن

مهناز یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 14:04 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلام
اگه هنوز دیر نشده من هم میخوام یک جزء رو بخونم

مهناز یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 13:59

صمیم جون غیر از ۱۰ و ۱۵ و ۲۴ یک جزء دیگه هم اگه امکان داره واسم در نظر بگیر
خیلی ممنون

حنا شریف یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 13:47 http://www.doosjoon.blogfa.com

صمیم جان من هم هستم واسم ۲ جز در نظر بگیر عزیزم. مرسی. منتظرم.

متولد ماه مهر یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 13:27

سلام عزیزم - از تهران هستم برای من هم تعیین کن امیدوارم خدا شفا بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد