من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

درخواست صمیم

 

    نظرات همه نزد خودم محفوظ  هستند و تایید نمی شوند . 

ممنونم از  محبت همه 

 

یک روز  بعد از  این پست : 

سلام به همه .  من تا همین الان برای  حداقل صد نفر  کامنت و ایمیل زدم. واقعاشکر خدا این لیست اینقدر  طولانی  هست که نزدیک چهارصد نفر  دیگه هستند تو نوبت ..همه هم خصوصی  هست  معرفی خودشون و  ادرسشون و  من نمی تونم با یک کلمه  تو همون کامنت   رمز  رو بدم بهشون.. 

بچه ها من خیلی  خوشحالم که اینهمه آدم (تحصیلکرده و گرم  و  موفق  )  رو از سراسر دنیا شناختم  که با من بودند  خیلی مدت و  خوشحالیشون رو می نویسند از  خوندن اینجا ...   

ممنونم از  همه ی  اون هایی که هنو ز  مرتب  دارند برام کامنت میذارن و  حتی  درخواست رمز  هم نمی کنند ..بلند نظریشون رو دوست داشتم و  محبت همه اون هایی که رمز رو خواستند وحقشون هم بود  داشته باشند چون مدت ها با من همراه بوده اند . 

 

من به احترام همه اون هایی که  برای من نوشتند از خودشون و  همه اون هایی که خواننده همیشگی من هستند (حتی خاموش)  رمز  عکس رو می ذارم براتون همین جا 

 

اسم اولین معلم من خانم دستپاک بود 

  

 *****************************************

یعنی  من کشته مرده  ی تعداد واقعی بازدید کننده های وبلاگ ( خاموش و روشن ) و  تعداد  کامنت های  این پست و رابطه  بین اون هایی که دلشون می خواد  رمز رو داشته باشند  و  روشون نشد یا  هر  دلیل  دیگه ( که من هم خودم جزو اونایی هستم که معمولا روم نمیشه از  کسی  رمز بگیرم ) و تعداد اون هایی که درخواست دادند  هستم..چه نسبتی  شد ها!!  

  قبل از اینکه به  متقاضیان  رمز رو  بدم خیلی  دلم می خواد  بدونم کسانی که می آن و اینجارو می خونند کی  هستند ..مهم اسمشون نیست که اگه بدونم خب خیلی  جالب تر  هست. 

 

 

 برام مهم اینه که بدونم  دانشجو هستند ؟  

شاغل اند؟  

تحصیلاتشون ؟  

اصلا مادر  پدر  هستند یا نه؟  

کارشون چیه ؟  

چطور شد از  اینجا سر در  اوردن و خوششون اومد ( یا نیومد) ؟  

 

 یک معرفی  کوتاه  میخوام ..خب  من اینجا خیلی  چیزهااز خودم نوشتم که به جرات میگم بعضی هاش رو حتی به   همسرم هم که نزدیک ترین ادم به من هست  نگفتم ...برام خیلی  قشنگه که من هم بدونم  اون طرف  کی  نشسته روبروی  صفحه ی من و با هم در  ارتباط  هستیم... اینکار   رو ملودی جون قبلا  انجام داده  و من خیلی  ذوق کردم از  اونهمه پاسخ های زیبایی که بهش  داده بودند.  

 

اگه وبلاگ دارید لطفا ادرس رو بذاریدتا بتونم رمز رو بنویسم براتون..با ایمیل راستش  سختم هست . 

 

..من برای عکس  هیچ قید و شرطی نمیذارم و این سوال من از شما صرفا برای  اینه که مدت ها دلم میخواست بدونم دوستانم ومخاطبانم کی  ها هستند..اگر  اسم خودتون رو نخواستید بگید  اسم وبلاگی  تون یا اسمی که من یادم باشه یا اصلا اسم مستعار بگید ... اگه اشاره ای به سابقه ی  آشنایی مون هم داشته باشید دیگه عالیه ..  

باز هم میگم این سوالات اصلا برای  دیدن عکس  نیست ..این همه بچه های  خوشگل تر و زیباتر  از  پسر  من هستند و  مادرهاشون روزی  چند تا عکس توی وب می ذارند و مهم هم نیست  عکس گذاشتن  یا نگذاشتن من.. 

 

  

 

پ.ن. 

 

صمیم مصممم... 

آفرین که دیشب  با جرات و  جسارت تمام روی  تخت کلینیک زیبایی  دراز  کشیدی و به دست های  دکتر  اعتماد کردی  و نگذاشتی  کاری که مدت ها  دلت می خواست  انجام بدی  و می ترسیدی   بیشتر  از این منتظرت بذاره... تو خیلی زیبا به استقبال بهار رفتی ..بهاری که مدت هاست در  روحت شکوفه کرده ...

 

صمیم وقتی  ضربان قلبت رو  می شنیدم و  تاپ تاپ دلت رو..از  این که در  اون لحظه  توی  دلت به فرشتگان مراقبت گفتی  لطفا دست های  من رو بگیرید و  محکم بغلم کنید  پر شدم از  حس های  زیبایی که تو به دنیا داری ...به خدا داری ..به فرشته های  نامرئی  که  از توسرپرستی  می کنند تا بهترین ها رو در  دوره عمر  زمینی ات تجربه کنی ... 

 

صمیم ..مطمئنم روزی که این آدم های  نامرئی رو در اغوش  بگیری هیچ وقت از بودنت و  اینگونه درکی که از خدا داری  پشیمون نمیشی ...  

 

وهیچ وقت  لبخندهای  تمسخری که ممکنه ببینی و بشنوی هم دلسرد و ناامیدت نمی کنه از  این دریای بزرگ عشق  

 

صمیمم .... تو لایق بهترین های  دنیایی.

 

نظرات 15 + ارسال نظر
ف.ک.گ دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 16:12 http://bidel-8888.blogfa.com

اول سلام صمیم جان.
دوم از تو وبلاگ اینو اون به وبلاگ شما رسیدم و چند ماهی هست میخونم ولی تموم نمیشه!
جذب انرژی هات شدم.
از اوایل شروع کردم به خوندن و احساس کردم دارم اواخرو از دست میدم.
پس الان آخرارو میخونم.
عاشق خوشبختی که تو نوشته هات موج میزنه هستم.

دیگه اینکه دانشجو هستم.مجرد. اسمم فاطمه است.
4ماهی هست میخونمت........
عالی مینویسی.
همیشه پاینده باشی و پر انرژی.
یه نصفه وبلاگم دارم.خواستی سر بزن.

شاپرک شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 14:44

سلام صمیم عزیزم
میدونم که خیلی وقت پیش این پست رو گذاشتی اما من دلم خواست که خودم رو معرفی کنم تا بدونی چقدر علاقه دارم به خودت و وبلاگت...
من لیسانس مترجمی فرانسه هستم و و در آ|انس هواپیمایی کار می کنم و از طرق سایر وبلاگا که وباگتو لینک کرده بودن باهات آشنا شدم...
ازدواج نکردم...اما امیدوارم اگه یه روزی این اتفاق بیفته من هم مثل تو به همه کارام برسم و بتونم از زندگی لذت ببرم...
ازین به بعد هرروز بهت سر میزنم...

foroogh یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 02:24

من فروغ فرانسه کارشناسی دانشجوی ترم 8.نامزد کردم .کار دبیری کردم یه بار .فعلا متاسفانه بیکارم . من عاشق انگلیسیم .به من سر بزنید
www.kappari.blogfa.com

مامان یگانه ومهدی شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 11:08

سلام صمیم جون من ازخواننده های خاموشت هستم.همراه بابرنامت رژیم گرفتم 10کیلو کم کردم.30 سال سن دارم خانه دار هستم.دیپلمه.10 ساله ازدواج کردم و2فرزند دارم وبلاگتو خیلی دوست دارم.شاد باشی عزیزم

آفریننننننننننننن
ده کیلو خیلی عالیه ..خوشحالم.

شبنم ش دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 11:30

سلام صمیم عزیز....من کمی دیر رسیدم و از خواننده های خاموشت هستم ... از وبلاگ گیلاسی به شما رسیدم....35 سال سن دارم...ابان 1355....کارشناس کاردرمانی هستم....13 سال ازدواج کردم و یه پسر 2 ساله دارم.....شاغل هستم با همسرم یه رستوران داریم در کرج.....وبلاگتو دوست دارم....جزو جاهاییه که معمولا سر میزنم....امیدوارم که در پناه حق همیشه عاشقانه بمونید و سبز باشید....اومدین کرج یه سری هم به ما بزنید خوشحال میشیم....

مامان نیکان دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 05:45

راستی صمیم جون یادم اومد که نگفتم من قبلانا با نام های مختلف کامنت میذاشتم. چون هر چند وقت یه بار دلم یه اسم دیگه می خواست. با نام های نیکی و مامانی هم برات کامنت گذاشتم قبلا تر ها!
اگه یادت هم باشه فکر کنم پارسال بود به مناسبت سالگرد برادر عزیزت یه فال حافظ گرفتم برات.
دوستت دارم خیلی زیاد

مریم توپولی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 12:42 http://man-va-to-ma.blogsky.com

سلام باز هم مثل همیشه این دختره دیر رسیده
ولی میگم هر چند رمز برداشته شد ولی چون دوستت دارم میگم
من یه دختر ۲۶ ساله اهوازی هستم که با یه پسر کرمانشاهی ازدواج کردم الان تو قصرشیرین زندگی میکنیم
من فوق دیپلم سخت افزار دارم و شوهری دیپلم
شوهرم مرکز طراحی و پخش اکواریوم داره واسه سلیمانیه عراق و شهرهای اطراف
نه ما نی نی نداریم ولی همه بهمون فشار میارن بهمون که نی نی دار شیم و ما همچنان داریم مقاومت میکنیم
من خونه دارم
و یه روز خیلی اتفاقی با سرچ کردن کلمه نی نی رسیدم به وبلاگ تو از اون به بعد تو سختی ها و خوشی ها کنارت بودم هستم و خواهم بود...
خیلی دوست دارم

نیناز دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 14:48 http://www.ninazi.blogfa.com

سلام
من نینازم.۲۷ سالمه.شاغلم.مامان نیستم.چند ساله وبلاگت رو می خونم.بووسسسسس

شادی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 18:54 http://miss-februar.persianblog.ir/

سلام خیلی وقته میخونمت تقریبا از همون اولین وبلاگت توی پرشین بلاگ که الان واقعا حافظه م قوی نیست اون موقع ها با این بلاگ نبودم و یکی دوباری هم ازت در مورد خیلی چیزا مشورت گرفتم و نظرت رو صادقانه پرسیدم اما یه مدت نبودم و بعد دوباره اومدم و الان فکر کنم نزدیک 3ساله کاملا خاموش میخونمت. اصن وبلاگ ملودی رو از اینچجا یافتم که ملودی شد دوستم اما نمیدونم چرا اصولا تو نظر گذاشتن تنبلم واسه همه. به هر حال این همون رسمی بود که واسه ملودی هم انجام دادم که البته واسه ملودی نظر میذارم اما هیچ وقت روشن نیستم به هر حال اسم واقعیم شادی 25 سالمه درسم تموم شده مهندسی محیط زیست خوندم الانم دو جا کار میکنم که اصن ربطی به رشته م نداره یکیش مغازه پسر عمه م هست که روسری فروشیه و من صبا اونجام و عصرام توی دفتر پسر عمه م .
نوشته هات رو دوست دارم چون همونی که هستی رو نشون میدی شاید شده باشه از چند تا پست عقب بمونم (مث الان که دیر دارم کامنت میذارم اما بالاخره همه ش رو سر فرصت میخونم)
شازده کوچولوی خوشگلت رو ببوس همیشه عاشق باشی

ممنونم از محبتت شادی جون
منو یاد دوست عزیزم می اندازه اسمت

قربونت

سرور شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 12:03 http://KAMYSURY.BLOGFA.COM

منو کامی هر دومون دانشجوی ارشد زبان هستیم
صمیم جون باهات هم رشته ایم

هییییییییییی مادر جان..الان کاربرد رشته برشته من شده ترجمه این پروپوزال و ابسترکت نی نی دانشجوهای دور وبرم!!!بس که کج و کوله می نویسند دو خط رو...

خوشوقتم.

نگین چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 03:12 http://myunlimitedworld.persianblog.ir

salam samim joon man yekam dir residam vali bazam goftam behet begam ke joz khanande haye khamooshet hastam o yadam nemiad ta be hal nazar dade basham az weblog melody ham bahat ashna shodam az ghabl inke yona jan be donya boiad mikhoondamet rastesh hichvaght be aksat naresidam vali hamishe ye ghiafe mehraboon o sheytoon va topol tasavor mikardam ke yadam on bar ke aks gozashte boodi hame ino migoftan va migoftan ke laghar hasty be ghole maroodf my bad:))...m
man 11 saleh california zendegi mikonam 32 salame kar mikonam mohandesi bargh khoondam o 5 salie to reshte khodam kar mikonam alanam daram dar heyn karam fogh migiram ke in term term akharame ! mojarad ham hastam nini ham nadaram :)) dige chi begam hamin ha dige az weblog melody mikhoondamet az vaghty reader daram modavem tar mikhoonamet hamsishe vaghty mioomadam koli post aghab oftade dashtam ghablana alan 1 sali hast ke miss nakardam post hato

bebakhsid age finglish neveshtam ... bara khodet o shoharet o pesar nazet behtarin ha ro arezo daram

ن.ف.س سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 13:34 http://royayeshirin.persianblog.ir

عزیزم مگه میخوای بیای خواستگاری که مشخصات میخوااااااااااااای؟ :دی
شوخی میکنم صمیم جان.
از طرز نوشتنت خوشم اومد واسه همین میلینکمت شما هم به من سر بزن و اگه دوست داشتی بلینک

لیلی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 18:59

خدا خیرت بده حسابی خندیدم. راستی آدم های با جنبه رو هم خیلی دوست دارم کاشکی همه با جنبه بودن.

فلرتیشیا یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 14:50 http://dream-land.blogfa.com/

خدا این پسرک نازنین رو براتون حفظ کنه.ماشالا چقدر بزرگ شده این آقا کوچولو و چقدر خوردنی!

نارگل یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 14:28 http://aftab_zartosht@yahoo .com

مرسی صمیم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد