من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

aks

 

 بنده افتخار  دارم  که  مامان گلی  این   پسرک   هستم. 

 

عکس حذف شد. ( ۶ اسفند)

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 15:05

اوا... عکس چرا حذف شد؟ :) وسط خوواننده هات یکی هم هست که ماهی یه بار میاد 4-5 تا پست با هم میخونه میره! 28 سالشه، شنبه دفاع میکنه از تز ارشدش! کارش فعلا ترجمه کتابه، یه سال و سه ماهه شوهر کرده، بچه نداره، شاید 3 سالی باشه اینجا رو میخونه، از وقتی که بالاش شاخه گل بود، قصه خواستگاری و اینا رو، اگه اشتباه نکنک یه کم دلخور بودی از مامانت و فرقی که بین خودت و صبا حس میکردی میذارن، حالا شایدم این حافظه آلزایمر زده ما قاطی کرده.... القصه، عکس یونا رو که ندیدم، اما ببوسش از طرف من... من = فرنوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد