من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ها رمز ؟

 

سوال امنیتی:  

برای دیدن این آقا  اونا( اسم خودش رو اینجوری  میگه!!)  به این سوال پاسخ دهید 

اسم اولین معلم دوران تحصیل من چه بود؟  

باور  کنید  جوابش رو برای ورود به یک سایتی که ثبت نام کرده بودم میخوام...هر کی  درست جواب بده یک جایزه خوب به اضافه  رویت  این ماه کوچولو  منتظرش  خواهد بود. 

 

پلیز  هلپ     

 

دستانم پاک پاک هستند ..دلم هم.. 

چشمانم اما از  انتظار  لبریز ... 

دور  کلمه رمز  در  این شعر  خط  بکشید!!!!!!!! 

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد