من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

ارزش وصل نداند مگر آزرده ی هجر ...

 

 سلاممممممممممممممم 

 

چقدر  امروز  خوشحالم... 

  

 از  نتیجه کار  تپل مپلی تو بیشتر ... 

خیلی  عالی  بود عزیزکم.فوق العاده .همه ی  میز  تلفن های  عالم فدای  سرت ..تو برو بالا ..من پایه ی  همه چیز  می شوم برایت . 

 

 

امروز   سه تا خبر خوب  و  انرزی بخش شنیدم...خیلی  منتظرشون بودم ... الان گرم و  شاد و  سبک بال هستم..دلم می خواد یک بادبادک بزرگ  بفرستم تو آسمون که وسطش  بزرگ نوشته باشه ( بسم الله الرحمن الرحیم..روزگار  نیک روزی و نیک روزگاری  تو فرا رسید ).دلم می خواد شب  بشه و یک بالن بنفش پر رنگ بزرگ با فانوس  طلایی و نور  ملایم که توش  گذاشتم بفرستم بالا ..بالاتر  از  همه خونه های شهر و بهش  خیره بشم..دلم می خواد  بدوم دور حوض بزرگ پارک شهر  و لی لی بازی  کنم..مثل روزهای 5 سالگی  که با بابا  می رفتیم  بدمینتون بازی ..ساعت 6 صبح.. 

 

امروز  یک سنگینی  بزرگ از روی دلم برداشته شد ... یک چیزی که هم انتظار بود .هم بیم و هم امید ..من پاداش  صبر  کردن هام رو به بهترین شکل ممکن تو همه چیز دارم می گیرم... 

 

 فقط  می خوام بگم واقعا  از  ته دلم خوشحالم و  دلم میخواد نزدیک بهار  همه  تون اینقدر  حس  خوب  رهایی و  سبکی و  خوشحالی رو تجربه کنید ..

 

پ.ن.   

   نور  چشمم... عمیق  ترین حس  زیبای دلم ... صمیمی من ...صمیمکم 

گرم می فشارمت  به خودم و در  گوشت زمزمه می کنم :باورت دارم.  

a big  hug for u 

  

  

نظرات 30 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 01:10 http://azadehmeskoob.persianblog.ir

برات همیشه شادی و خوشی آرزو می کنم دوست عزیز

لیلا پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 01:57

سلام صمیم جان. من از ادرس وبلاگ رژِیم درمانی شما به این وبلاگت رسیدم. میخواستم الان از وزنت بدونم. ایا موفق شدی به ایده الت برسی عزیز؟امیدوارم موفق باشی.منتظر emailet هستم.قربان شما.

بله با این رژیم میشه به وزن ایده آل رسید ...

شمسی خانوم چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 19:47

اینقد خوشحالم که خوشحالی ... خودم چنوقته اصلا خوشحال نیستم اما وقتی میبینم یکی خوشحاله حس ذوق مرگی بهم دست میده

رضوان چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 16:55

شادی هات همیشگی عزیزم.ایشالا شادی هات و نیکی ها و خوبی هات،همراه با عزیزترین هات ، هم نشین تو در زیباترین خانه های بهشتی باشند...

محدثه چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 15:41

صمیم خیلی دوستت دارم...انرژیتو خیلی می‌دوستم :*
اون پی‌نوشتای آخر پستت رو که می‌نویسی عالیند...آدم یاد می‌گیره چطوری خودش رو دوست داشته باشه و حتی بقیه رو...صمیم تو معرکه‌ای

راننده آژانس چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 14:48 http://naghabel.bligfa.com

سلام
منتظرتونم
بابت تشریف فرمایی قبلی ممنونم

بهناز چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:53 http://narin86.persianblog.ir

بابا خب می نوشتی واسه چی خوشحالی ؟ در چه زمینه ای خوشحالی خو...من الان نمی تونم بات احساس خوشحالم کنم خو

نگاه مبهم چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:44

صمیم صبورم سلام.

چقد خوبه که تونستی نتیجه صبرت رو ببینی. وقتی اینا رو مینویسی خیلی خوبه. مطمئن میشم که خدایی هست که صبر منو میبینه و به زودی بهم پاداش میده. یه خبر خوب.

منم خیلی منتظرم و صد البته امیدوار.

بالن بنفشت رو هم دوست دارم. و از همینجا می بینمش.

می بوسمت و برای شادی عمیقت آرزوی دوام دارم. ان شاالله که پایدار باشه و همیشگی.

مراقب خودت باش.

نازنین چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:33 http://www.nicegirl-77.blogfa.com

سلام صمیم جون

عاشق نوع زندگیت هستم و نگاه مثبتت به زندگی و حرفایی که ته نوشته هات مینویسی...

این حس مثبتت تو رو به همه چی می رسونه و علی الخصوص سپاسگذاری از خداوند و خودت...

سوری چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:25 http://kamysury.blogfa.com

خیلی وبلاگتو دوست دارم
هر روز میام سر میزنم
به وب منم بیا و اگه میشه لینک بده

آرزو چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:23

صمیم نازنینم
سلام
چند روزی به خاطر مشغله های زیاد اصلا سراغ اینترنت نرفتم الان به اینکه هنوز کارهایم زیاد است دلم هوای تو را کرد . اومدم دیدم به به چه خبر است . با خواندن پست هایت واقعاشاد شدم. ژی نوشت هایت حس خوبی به من می دهد تازه دارم از شما یاد می گیرم که به خودم اهمیت بدهم . یک وقت دست از این کار بر نداری ها
دوستت دارم

محدثه چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 08:22 http://entezareshirin86.blogfa.com

ما هم از خوشحالیت خوشحالیم.ایشالله همیشه دستت پر باشه از پاداشهای الهی.
خیلی قبولت داریم صمیم بانو

مریم توپولی چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 02:46 http://man-va-to-va-ma.blogsky.com

وقتی اینطوری می نویسی حرصم میگیره آخه نمی فهمم چه خبره!!
ولی خب اگر قرار بود بفهمیم که اینطوری نمی نوشتی ولی اشکالی نداره منم بخاطر خوشحالیت خوشحالم

مامان نیکان چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 02:10

خدا را شکر صمیم جون . فقط کاشکی به ما هم میگفتی!
(;

کتی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 23:55 http://mrsk1989.blogfa.com

سلام! وای کلی پست عقب بودم و همرو خوندم :) از اون ته نوشت های پست هات خوشم اومد صمیم جان :) دوست دارم تو پرایوت برای خودم بنویسم :))
راستی چرا نی نی ۲.۵ ساله باید به اونجا! بگه ال..ت؟؟ این جزوه تربیت کودک و ایناست یا ودتون اینجوری ترجیح میدین؟
اومم... واسه خبرای خوب خوشحالم :) ان شالله همیشه خبرای خوب بهتون برسه...جدی جدی یونا انقدر شیطون شده؟ مدل حرف زدنش رو نوشتی کلی ذوقش رو کردم ...

هستی شمال سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 20:56 http://www.red888.blogfa.com

ما که نمیدونیم سه تا خبر چیه ولی خیلی خوبه که انقدر خوشحالی.

ریحان از بام سبز لاهیجان سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 20:01

خب خدارو شکر.ایشالا خبرای خوش همیشه برسه

نور سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 19:26

ای جااااااااااااااااان خدااااااااااااا رو شکر...

مریمی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 19:22 http://banoomaryam.persianblog.ir

خب دلم برات تنگ می شه تند و تند . حس می کنم سال ها و سال ها از یکی از دوستای خوبم دور بودم . حالا هی تند تند میام و بهت سر می زنم . می دونستی فی نفسه خوبی و مهربونی و پاک و لطیف ؟

آتوسا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 17:45

الهی شکر ... خیلی خوشحالم کردی . ایشالا همواره خوش خبر باشی .

مهسا مامان ملودی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 17:20

از خوشحالیت خوشحالم دوست خوبم.امیدوارم که سراسر زندگیت پر باشه از این اتفاقات خوشایند.روی ماهتو میبوسم

ساره سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:50

ایشالا هر روز و هر ماه و هر سالت این حال رو داشته باشی

ندا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:43

خوشحالم که خوشحالی و حالت خوشه.
منم چند وقته منتظره اون خبرخوبی هستم که حالم خیلی خیلی خوب میکنه.دعا کن برام
ایشالا همیشه خوب و خوش باشی
یونا جونو ببوس

زهرا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:32 http://tahmineh63.persianblog.ir

خدا را هزار مرتبه صمیمانه شکر...خوشحالیت مستدام

سارا سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:50

خوشحالم که خوشحالی صمیم مهربان

anima سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:49 http://animamahak.blogfa.com

ان شاالله که خیر است عزیزم و خوشحالم که کم کم به آرزوهات می‌رسی.

Najma سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:41

اولا که تولدم مبارک! :-دی
حالا من فوضول باید مث معتادا بخودم بپیچم که تو نگفتی واسه چی خوشالی؟! خوب بیا بوگو ما هم ذوقمرگ شیم آبجی :-*

مریمی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:39 http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

مانده آسوده بخسبد چو به منزل برسد ... چه قدر ذوق آلود بود . جونمی جون . کلا این نوشته ت شده یه مثبت بزرگ !!!!! عالی و خوب و دوست داشتنی ... پر از حس و شادی ... تازه کجاش رو دیدی ؟ قراره سه تا خبر خوب دیگه هم بهت برسه . شک نکن ! منم اینجا برات یه عالمه دعاهای خوب خوب می کنم .

ملودی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:25

صمیم جون دوست داشتنی و بی نظیر و گل من به اندازه ی تمام دنیا برات خوشحالم قربونت برم قربون خوشحالیت برم . الهی شادکامی و موفقیت و سلامتی و خوشبختی روز افزون همیشه و همیشه و همیشه مهمون ...نه صاحب خونه ی زندگی و دلت باشه . تو لایق بهترینی .بوووووووووووووووووس

سراب سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 14:10

صمیم عزیزم، خیلی برات خوشحالم دوست داشتنی
:*:*:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد