من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

علف تقویتی

پسرک خوابیده 

 داریم  شام میخوریم 

 مرغ و آلو و  هویج  و  پیاز  داغ روغن گرفته رو گذاشتم با کمی  رب  پخته  شده و یک سس  کمی  ترش خوشمزه درست شده  و من مرغ ر بعد از  پخته شدن سرخ کردم و روی  سس  گذاشتم و مثلا تنوع دادم برای شام که برنج نباشه و نونی  باشه غذا..دور و برش رو هم با سیب  زمینی  های  بلند  طلایی  سرخ کرده خیلی  اب و رنگ دادم و  قیافه غذا عالی شده . 

 

لقمه دوم  علی   با دماغش  بو  میکشه میگه این بوی  چیه؟   

من زود سرم رو میارم پایین و خودم رو بو  می کنم  مبادا بوی  غذا باشه ..نه نیست ..بوی  عطرم هست که میزنه توی  صورتم... 

 

دو سه لقمه بعد دوباره علی   با دماغش  بو  میکشه و میگه  یک بویی  میاد صمیم ..بوی  چیه؟ ..  دیگه دارم به خودم شک میکنم .. کمی  مرغ با چنگال بر میدارم و میگم بو که نمیده مرغش( آخه یک وقتایی  از  این ایرادهای  بنی  اسراییلی  هم میگیره اقا!!)   ..میگم بو ش  شبیه چی  هست ؟  میگه بوی  یک جور  علف  !!!  میاد ...  

 

یعنی  از  پشت افتادم رو زمین از  بس  خندیدم..میگم مگه تو گاوی که  اینقدر  دقیق بوی  علف ها رو میفهمی و تفکیک  میکنی؟!!!!  

اخم میکنه و میگه حتما نباید  گاو باشی تا  بوی  علف رو بفهمی که...موندم منظورش  از  علف  چیه!  میگم بوی  سبزی  میاد؟ منظورت سبزی  هست  مثلا ریحون و تره و اینا؟!!  

انگار بهش  فحش  دادم..میگه نخییییییییییییر ..اونا سبزی اند نه علف ..بوی  علف  میاد .. 

ما که اخرش  نفهمیدیم بوی  چی بود  

 

شب موقع خواب  میاد بوس  شب  بخیر کنه میگه آره باز بوی  علفه اومد..از  تو صورت تو داره یاد!!!   

یا امام غریب ..از صورت من بوی  علف!!!!

با دهنم ها میکنم ببینم نکنه من علف خوردم خودم یادم نیست!!  

ها....فهمیدم منظورش   چیه!

 

نصفه شبی باز  اونقدرررررررررر  میخندم که از اون ور  تخت می افتم زمین..میدونید بوی  چی بود؟!! 

حدس  بزنید  

.  

 

بوی  رزماری که به ابرو هام زده بودم چند ساعت قبل 

هاهاها 

بهش  میگفت علف  

آی  خدا  مردم از  خنده...

نظرات 58 + ارسال نظر
saba پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 01:44 http://laghaar.blogfa

salam avain bar ke navali ziad vasat nazar nemidam akhe netam dar hade in bod ke betonam bekhonamet faght samim mordam az khandeeee kheili bahl bod rasti khale shodanet mobark be manam sar bezan(man ham shomaliam ham ham esme khahret)

صغری بند انداز یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 23:17 http://bandandaz2.mihanblog.com

صمیم جان خدا رو شکر که قدیما وبلاگ تو رو نخونده بودم وگرنه که باید قید بچه داشتن رو می‌زدم چون یک هزارم اونی که تو انجام می‌دی من از فکرم عبور هم نمی‌کنه!!! اما سی دی های دکتر هولاکویی در مورد تعلیم و تربیت رو هم گوش کنی خیلی جالبه. طبقه بندی شده است روی سن بچه ولی می‌گم همه ش رو گوش کن. راستی من رفتم تو کار بیزینس. دیگه اینترنتی بند نمی‌ندازم. اینترنتی؟ آره دیگه . می‌نشستی جلوی مانیتور و دو تا دست و یه بند از تو صفحه نمایش در می‌اومد صورتت رو بند می‌نداخت! معلومه که شوخی می‌کنم په نه په فکر کردی جدی جدی تکنولوژی این قدر پیشرفت کرده؟ البته پیشرفت کرده از اونم بهتر. بیا تو وب سایتم می‌فهمی چی می‌گم.

فـ آ طیـمـ آ شنبه 28 آبان 1390 ساعت 23:44 http://hfdp.blogfa.com/

سـلام با اجازتون این خاطرتونُ خوندم، و خندیدم:))

فرزانه شنبه 28 آبان 1390 ساعت 22:24

تبرییییییییییییییییییک
خاله خانومی ... وااای خاله بودن خیلی خوبه !!! مخصوصا وقتی بهت میگن حاله!!!!‌:))
آوا .... خیلی اسمه قشنگیه!
باز هم خندیدیم و شاد شدیم ....
ایشالا به تعداد دلهایی که هردفعه شاد میکنی خدا ده برابرش دلتون را شاد کنه :)

مامان خانومی شنبه 28 آبان 1390 ساعت 15:23 http://asemanema.blogfa.com

منم با اجازه پستای اخیرت رو خوندم . با اجازت بازم میام .

مریم توپولی شنبه 28 آبان 1390 ساعت 14:08 http://man-va-to-ma.blogsky.com

صمیم جونم سلام
خب راست میگن مردم دیگه
زود زود اپ کن
ولی خودمونیم
انگار تو نشستی بیکار که ما هی میایم میگیم یالا زود زود اپ کن
ولی خب عزیزم تقصیر خودته خواستی محبوب و معروف نشی که این بلا سرت نیاد
راستی خواهرم داره با پسر داییم عقد می کنه تو دلت صافه بدی توش جایی نداره واسشون دعا کن اخه پسر داییم هنوز سربازه خواهرم هنوز دانشجو فکر کن

مهسا مامان ملودی جمعه 27 آبان 1390 ساعت 18:10

خیلی خیلی خیلی باحال بود کلی خندیدم صمیم از دست تو. میبوسمت

صبا۶ جمعه 27 آبان 1390 ساعت 01:09

صمیم جون عزیزم میشه شما هر روز آپ کنی؟؟؟؟
آخه کلی میخندم

نرگس پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 10:42 http://nazaninhamsar.blogfa.com/

سلام .
من نرگس هستم ۲۱ ساله
عاشف همسرم هستم
من هم کارمند هستم
خوشحال میشم که دوستی مث شما داشته باشم صمیم جان
من تمام مطالب وبتون رو خوندم
چه مامان دارین ها هاه ها
منتظرتون هستم

فرنوش چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 23:48

صمیم جان با یک روز تأخیر و عرض معذرت عید شما مبارک.

مینا چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 20:37

آخه ما هی میریم آرایشگاه ولی نمیدونم چرا این ابروهای مهربون دوست دارن خودشون رسما نظاره گر طلوع آفتاب و غروب خورشید باشن و دقیقا از فرداش شروع به رشد میکنن!!! سر از پوست در میارن....

مینا سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 12:29

خانمی روش پر کردن ابروی خالی رو فهمیدیم
حالا میشه بگی واسه کم کردن ابروهای پاچه شتری چیکار باید کرد؟؟؟؟

و خدا هزار سال قبل آرایشگاه را اختراع کرد/......

دختر نگران سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 01:49

زنده باشی خانومی بازم مارو خندوندی خیلی باحالی

مژگان دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 20:56 http://ninijon.persianblog.ir

طفلکی حق داشته دختر من شنیدم بوی خوبی نداره

ازدواج اشتباهی! دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 19:06 http://www.hopeless2088.blogfa.com

خب بنده خدا مگه چن دفه از رز ماری استفاده کرده برا ابروهاش
به چیزی بهتر از علف نتونسته تشبیه ش کنه.
امان از دست این آقایون

مریم دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 19:02

سلام صمیم جان
من خیلی وبلاگ می خونم و با ادم های توی قصه هاش زندگی میکنم.البته اولین باره که کامنت میذارم.من تازه باهات اشنا شدم اما تمام ارشیو رو خوندم و الان یه جورایی جز خونوادمونی.بعضی وقت ها در مورد یه موضوعی با شوهرم که حرف میزنم میگم صمیم این کارو کرده یا اینجوری گفته و وقتی می پرسه صمیم کیه یه لبخند گنده میزنم و میگم دوستم...
در ضمن خیلی دلم میخواد یونا رو ببینم .از خودتت هم یه چیزی توی کله ام ساختم که بیا و ببین
خاله شدنت هم مبارک

ویکتوریای عاشق صمیم دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 16:14

بازم سلام عزیزم.
شما لطف کردی عزیز من هم از قرار ندادن کامنت ناراحت نشدم گفتم شاید حرفی چیزی زده شده که ناراحتی و دیگه نمیخوای میل بدی یا کامنتم رو قرار بدی و دوست داشتم بدونم چی شده؟!!!
خیییییلی هم نگرانت شده بوودم...
به هر حال بازم شرمنده گلی!
در ضمن چشمای قشنگت بی بلا باشه قربون شکل ماهت.

بووووووووووووووووس

ویکتوریا یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 16:33

سلام صمیم جون نمیدونم چرا کامنت منو تایید نکردی وقرار ندادی؟ولی خوب بهر حال خیلی دلم شکست دیگه میلم نمیدی بهم.
مشکلی نیست عزیزم خیلی دوستت دارم موفق باشی ولی بدون همییییشه خواننده ی وبت خواهم بود

ببین من فک کردم چون توضیح دادی در مورد ایمیل جدیدت ( ادرس جدید) من نباید منتشرش کنم
خیلی از دوستانم ادرس ایمیلشون رو مایل نیستند من نمایش بدم
باور کم قصدی نداشتم
گفتم اگه تایید کنم شاید بیشتر ناراحت بشی

شما قدمتون روی چشم های ما خانوم مهربون

قلم نگار یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 13:14 http://www.sepidghalam.blogfa.com

مرسی صمیم جان.
آخه شنیده بودم تو فصلای سرد سخت تر میشه وزن کم کرد. بعدم من بیشتر پیاده روی می کنم تا ورزشای دیگه. تو تهران اصلاً وقتی نمی مونه برام که بخوام چیزی به برنامه های روزمره م اضافه کنم.
امیدوارم حداقل برسم درست از رژیمی که تو داشتی پیروی کنم.

پریسا از استرالیا یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 12:25

صمیم جونم،کشتوندین منو از خنده، راستی‌ من همون هفته که خاله شودین بهتون ایمیل دادم و تبریک گفتم.بوس بوس


مرسی عزیزم
همیشه محبت داری به من
خیلی با معرفت هستی

سمیه م یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 10:59 http://TOUTIA.BLOGFA.COM

خیلی باحال بود!
ایکون نداری باهاش بخندم؟!

هنگامه یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 08:04

ممنون صمیم جونم از شعر زنبور وز وز میکنه و ...
چه شوهر تیزی داری خیلی مواظب باش
راستی صوتی های عروسی را قرار بود بنویسی ننوشتی
خاله بودن چه خبر خوش میگذره ؟

باشه مینویسم
خوبه .. یعنی عالیه . دوستش د ارم

مژی شنبه 21 آبان 1390 ساعت 22:17 http://just-saeed.blogfa.com

سلام صمیم جون.
اولین دفعه اس که وارد وبت شدم و کلی هم خندیدم از این علف تقویتی:دی
با اجازه لینکت می کنم.
خوشحال می شم به من هم سر بزنی.

آفرین شنبه 21 آبان 1390 ساعت 18:45 http://afarin55.persianblog.ir/

وای دختر مردم از خنده!!!!!!!
کی گفته از کشمش کاشمر بهترم هست؟

نگاه مبهم شنبه 21 آبان 1390 ساعت 14:33

صمیم عزیزم سلام.

اشکم سرازیر شد از این علف تقویتی.

بوس.

وحیده شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:18

قلم نگار شنبه 21 آبان 1390 ساعت 08:54 http://www.sepidghalam.blogfa.com

صمیم جان سلام.
خوبی؟
دو تا سوال درباره رژیم:
1- رژیم کم کالری بعد از کم شدن وزن باعث برگشت سریع دوباره وزن نمیشه؟
2- تو زمستون هم میشه وزن کم کرد؟
مرسی.

مرسی
رژیم من کم کالری نیست بلکه کالری مورد نیاز رو به بدن میرسونه نه اضافی .. برای همین کاهش وزن به تدریج و با سرعت ملایم هست و برگشتش هم به همین نسبت در صورت رها کردن رژ یم به کندی انجام میگیره

توی ماه رمضون هم میشه ..زمستون هم میشه .. چرا سوال شد برات؟ چون امکان ورزش و شنا کمتر هست میگی ؟

سمانه مترجم تهران شنبه 21 آبان 1390 ساعت 03:15

سلام. با علی خوب باش/بهش نمیگفتی گاو، خیلی باهاش خوب باش.البته من نمیدونم ،کلی میگم

شاد باشی و بخندی همیشه.بوسسسس

مهسا مامان ملودی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 23:45

صمیم جون میدونی این روزا گرفتارم ولی اومدم بگم محبتت رو حس کردم و لذت بردم. خیلی دوستت دارم مهربون. مراقب خودت باش یونا جان رو ببوس

مگی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 19:12 http://donara.blogfa.com

=)))) بوی علف!

آیدا در شب جمعه 20 آبان 1390 ساعت 17:40 http://ayda90.blogfa.com

رزماری که بوی علف نمیده

واجب شد یه بار با دقت بو بکشمش !

نیلوفر جمعه 20 آبان 1390 ساعت 00:20

تو پست قبلی در جواب یکی گفته بودی گوشهای نی نی رو سوراخ کردین...فکر کردم گوشای یونا رو سوراخ کردین!خواستم بگم آهای...دست نگه دار.اشتباه کردین شما!!

قاصدک پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:12 http://fereshteha76.blogfa.com

سلاااام خاله خانم
حالا این علف تقویتی اثر داره؟؟؟؟؟

آره ادم رو قلچماق و ابرو سه سانتی میکنه!!!
برای ابروهای من خوب بوده
استفاده مرتب و مداوم بعد از دو ماه نتیجه خوبی میده

شمسی خانوم پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 17:21

اوا چه عجب اومدی خوااااهر مبارک باشه قدم نو رسیده مبارک [گل و شیرینی چشم روشنی] حالا خوبه با اون بو علی آقا اومدن ماچتون بفرماین اگه علی آقا ما بودن میگفتن اه بو گند میدی از خونه شوتمون میکردن بیرون (توضیح : ما علی آقا نداریما، یعنی داریما فعلا پیش مامانشونن هنوز با ما آشنا نشدن از بس شانسم خوبه پیش بینی میکنم )[نیییییییییش]

حدیث پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:06 http://niistam.blogfa.com/

:))))

مینا پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 02:01

سلام
براى بالا بردن اطلاعات عمومى ما هم شده بکو این رزمارى فایده اش جیه؟
ممنون از وب جالبت

تقویت ریشه موهای ابرو و برای ژر کردن جاهایی که ریخته یا کمتر شده رشدش

روزگار سبز من چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 18:25 http://www.mygreenlife.blogfa.com

تا حالا چند جا لینک وبلاگت رو دیده بودم ولی از زور تنبلی باز نکرده بودم تا حالا ! الان که باز کردم خیلی خوشحالم که با خوش قلمی مثل تو آشنا شدم :) کلی کیف کردم از نوشته هات :)

zohal چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 18:20

سلام صمیم جان!
واقعا"رزماری هیچ تاثیر نیکویی دارد ایا؟
اگر دیدی خوب است به ماهم اطلاع رسانی بفرماتا ما هم به فکلمان عصاره علف بمالانیم
همیشه عاشق باشی و پایدار!

برای من تاثیر داره . من سینره میزدم قبلا ولی بعد از یک مدت دیگه جواب نداد و البته من هم مرتب و هر شب و روزی دو بار استفاده نکردم

ببین چی بهت می افته به قول معروف
من کلا ابروهام رنگ روشن و موی نازک هست برای همین لازم دارم

ویکتوریا چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 14:13

سسسسسسلااااام صمیم جوووون دلم خیییییلی برات تنگ شده بود و نگرانت شده بودم عزیزم راستی قدم نو رسیده مبارک خاله ی خوشگل! وبت باز نورانی شد.بهم میل نمیدی دیگه؟؟؟راستی ادرس ایمیل قبلیمو پاک کردم به ویکتوریا یه2اضافه کن عزیز!

رضوان چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 12:49 http://noorekhoda.blogsky.com/

خیلی خیلی شادم و از خدا ممنونم که خواهر گلت و نی نی خوبن. ایشالا زندگیشون شادتر و پر برکت تر از قبل بشه سالم باشین همتون.
می دونم حق خواهری رو خیلی خوب به جا آوردی .پس خسته نباشی گلم.

ناناز چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 12:43

سلام صمیم جون
خوشحالم که اومدی و نوشتی خیلی منتظرت بودم
من همه پستات رو میخونم دوست دارم عزیزم

عاطی چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 12:22 http://ashiyaneati.persianblog.ir/

سلام ، چه وبلاگ شاد و زیبایی داری . امیدوارم همیشه خوشحال باشی
وای که چقد خندیدم واسه این رزماری ،آخه برا من هم ماجرایی شد تا کاشف به عمل اومد که بله رزماری بوده .
با اجازه لینک کردم

ملودی چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 11:59

اول از همه بووووس گنده برای خاله ی تازه . یعنی برای همون صمیم تازه خاله شده .بعدشم کلی خندیدم به اون چیز دیگههه !!!!! بعدشم این مرغ و آلو و سیب زمینی و سس مخصوصت الان دم ظهری منو به غش کردن انداخت که خواهر جان (ملودی شکمو !!!!) . از دست تو با این بوی علففففف ولی علی آقا چه شامه ی تیزی دارنا . حیگر اون پسرکو هم برم که موقع شام خوابیده بود . یه عالمه بوسش کن از قول من یه عالمه هم بووووسسس برای خودت

مبتدی چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 08:49 http://www.hamechinemidunam.persianblog.ir

ااااااااا چرا مسخرش میکنی

رها چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 00:53 http://newvision88.blogfa.com

عجب شامه ای داره شوهرت!!!!

مریم توپولی سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 19:25 http://www.man-va-to-va-ma.blogsky.com

سلام صمیم جونم خوبی
الهی من فدات
بابا علی اقا بابا بویایی قوی
بابا دماغ
بابا علف شناس
خوب بنده خدا حق داره خیلی بوی گندی میده تازه فایده هم نداره من هرچی زدم کچل تر شد بخدا

لاله سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 18:14

نمیدونم چرا ولی یاد اصطلاح علف باید به دهن بزی شیرین بیاد افتادم

رایحه ی اردیبهشت سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 17:34 http://mahia63.blogfa.com

سلام عزیزم بلاگ قشنگی داری.مایل به تبادل لینک هستی؟

آتوسا سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 16:32

خدا نکشتت ! ... این مردا هم که با این شامه عجیبشون واقعا آدمو سر در گم می کنن ... شوهر من هم دیشب ؛ موقع بوس شب به خیر می گفت : اه اه این کرم این دفعه ای چه بد بو هس !

دختر آریایی سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 16:14 http://www.dokhtare-ariyayi.blogfa.com

سلام صمیم دوست داشتنی.
همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبرم.همیشه.
امیدوارم همیشه با همسرو پسرک شاد شاد شاد باشید.

محبوبه سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 15:11

راستی تبریک میگم که خاله شدی. خیلی کیف داره .منم خاله هستم خواهر زادم دوسالشه ، به من به جای خاله می گه شایه.

محبوبه سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 15:09

سلام صمیم عزیز.
من تازه با وبلاگت آشنا شدم . خیلی خوشم اومد. راستش داشتم دنبال یه دستور غذای راحت و آبرومندانه می گشتم برای شام که خواهر شوهرم میاد خونمون و منم خسته از سر کار میرم خونه، که به وبلاگت برخوردم و نشستم کلی از نوشته هاتو تو تاریخای مختلف خوندم .خیلی برام جالب و دلنشین بود.یه جورایی حس های خودم توی زندگی بود. به خصوص اسم وبلاگت.
از آشناییت خوشحالم.

وفا سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 14:12

خوشحالم که برگشتی صمیم
حرف زدنتو واقعا دوس دارم و خوشحالم می کنه. این چند مدت که نبودی زیاد سر زدم بهت امیدوارم همیشه باشی

بهار سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 13:35

وااااااااااااای صمیم همسر منم از بوی رزماری بدش میاد.هرموقع به ابروم میزنم میگه تو باز از اینا زدی. ولی به نظر من بوش خوبه آدم یاد طبیعت میفته شایدهم یاد همین علفی که علی آقا میگن :)))))))

عاطفه سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 12:51

سلام صمیم جون خوشحال شدم که زودی برگشتی
بقیه اون قضیه هدیه مامان جونت به برادرشوهر گرام رو نگفتی چی شد بالاخره؟ بوس

خیاطه گفت نیم خواد بیایید پیدا شد اندازه ها!!!
بعد لباس استین بلند گشاد رو به جای استین کوتاه اندامی تحویل داد!!!
ای مامان حسابی کفری شد
بنده خدا برادر شوهر جان گفتند همین عالیه و خوبه
بعد رفت داد درستش کردند !!!!
یک جای دیگه
ببین تو رو خدا

تسنیم سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 12:36 http://www.taninezendegieman.blogfa.com

اول از همه اینکه پست پایین رو نخونده بودم و الان خوندم و مردم از خنده که اخرش گفتی کلاس میزاری دوهفته نمینویسی!!!
دوم اینکه عجب پسرک شیرینی داری.خدا حفظش کنه.
سوم اینکه خیلی باحال یود علف تقویتیت!صمیم جان تاثیرش چطوره رزماری؟

برای من که جواب میده همیشه
ارایشگره میگفت موهای ریز ریز سیاه که موی جدید هست توی ابروهات در اومده

مریم و علی سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 09:20 http://alidelam.blogfa.com

اینجا نوشتم

http://alidelam.blogfa.com/post-146.aspx

مریم و علی سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 09:19 http://alidelam.blogfa.com

دقیقا همون علفی که من ازش زدم
کلی خندیدم و یاد علفای خودم افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد