من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

خوب خوب

خوب هستیم. 

فرصتی به خودم داده ام . 

با خبرهای  خوب  تر  می آیم.

نظرات 26 + ارسال نظر
سورا شنبه 7 آبان 1390 ساعت 21:22

سلام صمیم جون!
کی پس آپ میکنی؟ دلمون تنگ شد خواهر!
میگو که امکانش هست که من اسم و آدرس مشاور تغذیه تو بگیرم؟ اگه آره بگو که میلمو بذارم برات مرسییییییییی:*

رضا سبحانی
۶۰۹۷۰۱۲
چهار راه میلاد

نسیم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 20:40

من داشتم دنبال آهنگ اندی میگشتم نمیدونم چی شد از اینجا سر در آوردم.
اما خوندم چون خوندنی و دل نشین بود
از اینکه آدم هایی مثه شما هنوز هم پیدا میشن بسی خوشنود شدم
ی عالمه آرزوی خوب برای صمیم عزیز
شاد باشی
اسمتم خیلی خوشمله

سوگل دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:53 http://ssogol.blogfa.com

وایییییی
سلام
شما 1 ماه دیگه 3 نفره میشید ا ما 2 ماه دیگه
چه قدر دیر میگذره این ماه ها !

نگار نیک نفس جمعه 22 مهر 1390 ساعت 19:56 http://negarniknafs.persianblog.ir

با سلام و احترام
بدین وسیله از شما بانوی گرامی دعوت می شود تا در روز شنبه مورخ 23 مهرماه 1390 در نمایشگاه رسانه های دیجیتال واقع در مصلی تهران - شبستان - درب ورودی 18 - بخش پایگاههای اینترنتی - شماره 240 - غرفه پرشین بلاگ حضور بهم رسانید .
در این روز ما از ساعت 10 صبح الی 9 شب پذیرای شما بانوی گرامی هستیم .


به امید دیدار شما
با تشکر
نگار نیک نفس

وصال جمعه 22 مهر 1390 ساعت 16:12

سلااااااااااام.خوبیییییییییی؟
من دارم میرم کلاس نقاشی.کاش تو هم اونجا بودی.خییییییییییییییلی کلاس خوبیه.تو هم بیا خبببببببببب.همش هی میگم کاش صمیم هم بود.تو رو خخخخخدا بیاااااااااااااااا.نگا دیگهههههههههههههه؟

ماهی جمعه 22 مهر 1390 ساعت 00:39 http://mahi1983.persianblog.ir

سلام
من اولین باره میام تو وبلاگت، ولی وبلاگت امشب برام حکم آبی رو داشت که میریزن رو آتیش، کلی بهم انرژی داد، کلی خوشحالم که اومدم اینجا، تازه از اول دارم مطالبتو میخونم و کلی کیف میکنم و کلی انرژی میگیرم، ممننننننننن

فرزانه پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 21:10

بابا... کجایی ؟
باز خداراشکر خوبی!

مهرداد پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 19:12

خداروشکر که خوبین :)

نور پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 17:43

خدا رو شکر...همیشه خوب باشید انشالاااااااا
:*

maryami پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 13:06 http://yasi16.blogfa.com

چشم منتظر آپتون میمونم

نسیم پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 10:55 http://bardiajeegar.blogfa.com

خدا رو شکر....بووووووووس

مامان نیکان پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 01:34

خوب خدا را شکر :*

مگی پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 00:27 http://thethornbird.blogfa.com

ما منتظریم صمیم خانوم دوس داشتنی.حفظ شدیم این اعترافو انقد که خوندیم:دی

نیلوفر چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 19:59

هوم؟بازحامله ای؟چه خبرته بابا صمیم جان...مثل گربه ما هر سه ماه یه بار بچه به دنیا میاری!
مبارکه .خدا سایه پدر و مادر و برادرشو از سرش کم نکنه.الهی دختر بشه این یکی.الهی خوشگل بشه ولی زیاد تپل نشه که هی بعدا مجبور بشه رژیم بگیره.
ولی دو تا بسه...ترمز این حس مادرانه تو بگیر!

شما احیانا من رو با کسی اشتباه نگرفتید ..؟
معمولا اینطوری با من حرف نمیزنن

بهشته چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 19:55 http:///http://mashgh90.blogfa.com/

چشمون به در سفید شد ..پ کی؟؟؟

وقتی نیستی مشکوک میزنی!

دستم پیش تو رویه انگار..

بهاره چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 18:42

سلام صمیم جان من مدتهاست بلاگتوبصورت خاموش میخونم و لذت میبرم از قلم زیبات/امیدوارم هرجاهستی باگل پسروشوهرت سالم و شادوخوشبخت باشی/فقط میخواستم تشکری کرده باشم ازین که لبخند رو به لبای ما میاری/حس کردم اینو حداقل بهت بدهکارم...

صدرا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 16:57 http://www.roozha88.blogfa.com

صمیم پست جدیدم یه جورایی اعترافات دوره جوانی و جاهلیمه
دوست داشتی سر بزن

آرزو چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 14:33

هموطن عزیز سلام امروز در حال گشت و گذار در اینترنت با وبلاگ شما آشنا شدم اونقدر غرق مطالب زیبای وبلاگ شده ام که فکر کنم تا مدت ها کاری به جز خواندن وبلاگتان را نداشته باشم تا حالا تا آن قسمت خاطرات کودکیتان را خوانده ام خیلی جالب بود که با وجود به احتمال زیاد تفاوت سنی بین من و شما خواطرات مشترک داریم آن هم در دو استان بسیار دور اصفهان و خراسان . پیشنهاد می کنم دست اندر کار رمان نویسی شوید چون بیان بسیار زیبایی دارید و می توانید خواننده را مجذوب نوشته هایتان کنید به همان اندازه ی داستان بر باد رفته . موفق باشید بیشتر از این که هستید

ممنونم از این همه انرژی خوب و محبتت

نسرین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 13:29

خدا رو شکر.... منتظریم

مریم توپولی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 11:23

سلام چه خوب که خوبی کاش الان خبرای خوبتو می نوشتی دارم دق می کنم از بی صمیمی بوس با عشق زیاد

آذر چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 09:56

نیستی صمیم جون . بیا زودتر ما دلمون واست تنگ شده دختر

عسل چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 09:37

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رو شکر .

نگاه مبهم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 09:35

عزیزم سلام.

خدارو شکر. سه جمله نوشتی که هر کدوم آرامش بیشتری از قبلی داشت.

بوس. مراقب خودت و خودش و جوجه پسرت باش.

محدثه چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 09:04 http://entezareshirin86.blogfa.com

منتظر خبرهای خوبت هستیم.بووووووووس

امیرحسین چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:46

من هر روز میام وبلاگتون به امید اینکه آپ کرده باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد