من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

جوابیه روابط عمومی!

 فقط به ایمیل های  تقا ضای  رمز که   تا ظهر  یکشنبه (ساعت ۱۲ )   به دست من برسند  پاسخ میدم. 

بعدش میخوام جمع بندی رو بنویسم براتون. 

 

 خواهش  میکنم  بعد از  ساعت ۱۲میل ندید .من هنوز  باکسم خالی  نشده و دائم داره اضافه میشه بهش .فرصت نمیکنم.ممنون میشم این خواسته رو در  نظر  ببگرید.چون باید به یک چیزهایی دقت کنم. 

 

سلام دوباره  

ببخشید  یادم رفت در مورد پست رمز  دار چند نکته رو بگم  

سه گروه هستند اینجا : 

 

1- دوستان نزدیک من  

رمز رو برای  کسانی که میشناسم و مدت هاست دوستیم خودم میفرستم. یعنی  این ادم ها کسانی  هستند که عکسشون رو قبلا دیده ام و با هم در  تماس  هستیم و یا رمز  وبلاگ هاشون رو به من دادند قبلا . دیر و زود داره ولی حتما خودم تقدیم میکنم بهشون. باز  هم یاداوری  اگر بشه بدک نیست ها.. 

 

 

 2- خواننده های همیشگی  

برای  کسانی که خواننده همیشگی اینجا هستند  ولی  هنوز هم رو ندیدیم یک گزینه میذارم. اگر  دوست داشته باشند  یکی  از  عکس های  خودشون رو برام میل کنند  من هم رمز  این عکس رو بخاطر  اعتماد  متقابل بهشون میدم. فکر  کنم fair  باشه این پیشنهاد 

 

 

 3- کامنترهای  با محبت   

برای  کسانی که خواننده خاموش  هستند یا  گذری  برام کامنت میذاشتند  همیشه،  هم یک گزینه دارم. یعنی یک سوال:  من رو که می شناسید و اینکه چقدر  اعتمادم به دنیا زیاده..ولی  چون عکس  خصوصی و خونوادگی  هست ممنون میشم بگند اگه خودشون بودند  چکار  می کردند...ادرس  ایمیل یادشون نره..چون ممکنه برن توی  دسته دوم و  رمز رو براشون بذارم.( در صورتی که موافق باشند عکسی از  خودشو برای من ارسال کنند)  البته باز  هم  انتظار  اعتماد متقابل دارم.. 

 

برای  همه ارزوی  بهترین روزها و ساعت ها رو دارم توی  این ماه.. 

 

کامنت دونی  این پست بسته میشه .لطفا توی  پست مهر در  مرداد  برام کامنت بذارید .  

 

 

 راستی  مایل به تبادل فیس ب  وکی  هم نیستم.  اهل اونجا نیستم خیلی