من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

زبان سبز..

 

 

هفته پیش  جای  همگی سبز  جاری  جون بساط آش رشته به پا کرد و همگی با مامانم و مامان جون و  صبا ( جا نی نی ) و  اینا رفتیم پارکی و یک گوشه نشستیم و عصرونه خوردیم و گفتیم و خندیدیم و  وسطش  یونا که از قبل کمی  بی حال بود  حالش  بد شد و شب بردیمش  کلینیک کودک و کلی  بالا اورد و  البته صمیمی که من باشم نذاشتم  خاطره خوب  تو ذهن بقیه  و خودم مالیده بشه و خلاصه خوش  گذشت  و بسی  چسبید.  همون جا من طبق  اخلاق بسیار  گندی که ژنیتیکی  از  بابام به من رسیده هنوز  لقمه مردم از  حلقم پایین نرفته این دهنم رو باز  کردم و گفتم انشالله دفعه بعد  همه  مهمون منید  استامبولی ( لوبیا پلو) و برادر شوهرم هم  که عاشق  این غذا و کلا برنجه رو هوا زد و سر به سر  من که آره تا سال دیگه  ما رو تو نم میذاری و کی  و یالله بگو و خودش برید و دوخت برای  هفته بعدش که فردا باشه!!! من هم نیشم باز و قبول کردم و  بی خبر  از  اینکه لوبیهای  ته فریزر  مربوط به دوره پارینه سنگی  هست که هی  گفتم مامان نمی خوام..هی  گفت حالا باشه لازمت میشه!!  

خلاصه تا دیروز که هوا بارونی و سرد بود و من امیدوار که آخ جون برنامه این هفته کنسله و پارک بی پارک. بعد جاریم زنگ زد که اره تا پنجشنیبه ظهر فوقش  بارونی  اعلام شده و بعدش هوا میشه آه باقلوا... دیشب  یکدفعه حال برادر شوهر شکمو و پسر  کوچولوشون به هم خورد و ما سریع بردیمشون دکتر و سرم  زدن و چای  نعنا براشون دم کردیم و ماست و موسیر بستیم به نافشون و و این حرفا  و آدمی که روز عروسیش بهش  مرخصی  نداده بودند از  بس شرکت نامرد و بی رحمی  هستند موند خونه تا استراحت کنه ..منم شاد و شنگول که ااین به یک شب  خوب  نمیشه که!! بهش گفتم تو حالا استراحت کن رنگت گچ شده ..غذای سنگین و اینا برات خوب  نیست ایشون هم با صدایی که از  ته چاه در  می اومد گفت تو درست من من حالم خوب  میشه ..ای  گامبو شکمو...بعد من موندم چطور  جاری  جان میخواد اینو رژیم بده..یکی  میشه شوهر ما که بد غذا و کم غذا و خشک غذا و کور اشتها!!! و یکی  میشه این یکی  که قابلمه رو درسته بذاری  جلوش  بهت پوست کف  گیر و  ته قابلمه تحویل میده! خلاصه نیست که خیلی  هم وقت دارم برای  این سوسول بازی ها و مهمون بازی  ها خلاصه زد و  کمر دردی  هم گرفتم که نگو..یعنی  چند روز حداقل سه روز  باید صاف  بخوابم تا بهتر شم..حالا دیشب  لوبیا گرفتم بردیم دیدن برادر شوهرم دادیم مامان جون و مامانم یک ذره سرشون گرم شه تاد دارن از  من حرف  میزنن و غیبت میکنن!! و مواد اولیه اش جوره ..بعد چون این رژیمم هم کلی گوشت ومرغ داره توش  در  اقدامی  دیوانه کننده تصمیم  دارم مثل قبر کن ها!!!  گوشت ها رو بگیرم تو بغلم و بذارم برای  خودم و توی  این لوبیا پلو از سینه مرغ مکعبی  استفاده کنم تا تنوع بشه برا ملت!!  آخ اگه بدونیید چقدر  خوشمزه میشه با مزغ..یعنی باید اینکاره ( پدر سوخته) باشی تا بتونی  اینجوری  ازش  یک غذای  مشتی  در  بیاری ..ترشی و سالاد و سبزی خوردن هم که باشه دیگه کسی  یادش  نمیاد چرا این توش  گوشت نداره..خب  بابا جان باید فکر  خودمم باشم دیگه..همش  نمیشه که بگم علیییییییییییییییییییییی..فریزر رو چک کن ببین چی  نداریم..و چون عمرا اون از  این کارها بکنه من هم الکی بگم واقعا که..خب  تو نمیگی من چکار  کنم یکهو مهمون بیاد!! این در  شراطی  هست که  همیشه برای  حداقل 30نفر  من ذخیره دارم..این اخلاقم هم به بابام رفته که  دو دره بازی  در میارم سر  این چیزا و ملت به ذهنشون هم خطور  نمیکنه که برن یک چکی  بکنن شخصا شاید اینقدر  اوضاع خراب  نباشه! 

 

خلاصه که فردا شب  شما هم تشریف بیارید ضلع غربی  نزدیکی  های زمین بازی  بچه ها  یک عده دور  هم نشستن و توشون یک ستاره داره میدرخشه از زیبایی و  خانومی و خوش  اخلاقی و شوهرش  داره همش  زیر  گوشش  میگه عزیز منی تو  .. 

یکم اینورترشون   ما با خونواده نشستیم  ..!! 

 

خبر  خوش:  

بنده تا همین الان که  10 روز از رژیمم  میگذره بیش از سه کیلو کم کردم و دارم بال بال میزنم...سه روز صبح ها میرم پیاده روی و غذا هم خیلی مرتب و روی برنامه و  کلی هم سایزم کم شده..هورا ...

نظرات 34 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 11:40 http://ladyinred.persianblog.ir/

سلام عزیزم

خییییییییییییییییییلی دوست دارم نوشتنتونو

با اجازتون link کردم آدرستونو

به منم سر بزنید ممنون می شم

آخر هفته خوبی داشته باشی خانومی مهربون

مهسا چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 11:47 http://mahpishanoo.blogfa.com

خب من وقتی رسیدم اینجا که همه کلی همفکری کرده بودن و خوندن پاسخ تشکر آمیز این دوست مو به تنم سیخ کرد... چه پیوند خجسته ای که احساس می کنم قراره توش کلی اتفاق های خوب بیفته :)

فرزانه شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:43

بابا ...... مهمان دوست
حال پسر خوشگلت بهتر شد یا نه ؟!
انقدر خسته بودم که نگو داشتم فکر میکردم چطوری توی وقت کم استراحت کنم که کمی هم سرحال بیام بعد اومدم وبلاگت .... مرسی کمی سرحال شدم تا الان ۷۸ تا وصلی تلفن و برق زدم .. راستی تلفنت قطع نیست ؟
بای بای

بهتره عزیزم.
نه مرسی ..خنده...

آنا شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:00 http://ashk-shogh.blogfa.com

سلام وبلاگتو دوست دارم خوشحال میشم اگه با اسم به این میگن عشق لینکم کنی و خبرم کنی که با چه اسمی لینکت کنم

حوری شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 13:45

صمیم جان سلام
از خواننده های قدیمی و خاموشت هستم. میخواستم بپرسم بالاخره موفق شدی گل پسرت رو از شیر بگیری و اگه آره از چه روشی. چون دختر من هم 21 ماهه اس و میخوام قبل از گرم شدن هوا از شیر بگیرمش. ممنون میشم راهنماییم کنی.

من هنوز نگرفتم .ولی تو پست از شیر گرفتن راهنمایی های زیادی دادن بچه ها

نینا شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:30 http://big-girl.blogfa.com/

مامانه دیگه.. همیشه یه چیزی هست از نظرش که لازم آدم بشه..
عزیزم.. من یه مشکلی دارم.. ممکنه اگه تجربشو داشتی کمکم کنی؟؟

عسل اشیانه عشق شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 10:40

خسته نباشی عزیزم.. حالا تو با بچه کوچیک نمیشه تعارف نزنی... تعارف اومد نیومد داره

هستی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 10:10

خانومی با این رژیم صورتت لاغر و بد نمی شه ؟ مشکل من با رژیم همینه اراده شو دارم ولی صورتم که لاغر می شه خیلی بد میشه ؟ شما راه حلی نداری خانومی ؟

نه من صورتم و پوستم تغییری نمیکنه خیلی .
ارثی هست.خواهر من تا رژیم میگیره اول صورتش اب میشه ..

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 08:41

بخدا ماریا راست می گه هاااااااااا
هی از غذا مذا حرف میزنی و از روش پخت فلان و اینااااااااا
بعد میگی رژیم و لاغری و اینا ....
هی واااااای من
از دست تو

مگی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 08:12 http://www.abeautifullife.blogfa.com

ببخشید یادم رفت! می تونم لینکتون کنم آیا؟
پیشاپیش ممنون که اجازه دادید :دی

مگی شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 08:05 http://www.abeautifullife.blogfa.com

با اینکه از لوبیا پلو و کلا لوبیا خوشم نمیاد ولی بد جوری دلم خواست!!
از بس که شما استعداد داری تو زیبا دیدن و جلوه دادن همه چیز.

حس غریب جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 19:51 http://hesegharib68.blogfa.com

سلام
هر بار که وبلاگتونو می خونم کلی می خندم خیلی خوب می نویسین شاد باشین که شادمون می کنین...

مریم و علی جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 11:06

یکم اینورترشون ما با خونواده نشستیم ..!!

استوا خاتون پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 20:10 http://bootejeghe.blogsky.com

وای اون خانومه که میدرخشه عین ستاره نگو داره از حسادت به اون خانوم خوشگل کناریه جلز ولز میکنه! شوهرشم میگه عزیز منی تو! اینقده مردومو نیگا نکن! خب تو هم برو رژیم بگیر!!!

اذر بانو پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 17:30

سلام . من از خوانندگان خاموش شما هستم. میشه خواهش کنم در مورد رژیمتون بیشتر توضیح بدین. ممنون.

بر اساس روزی حدودا ۱۲۰۰ کالری تنظیم شده و شامل همه مواد غذایی هست و بیشتر سیر میشه ادم تا گرسنه بمونه
صبحانه وعده اصلی
پروتیین حدودا یک روز در میان و یک وعده در روز معمولا گوشت سفید یا قرمز داره
سس و شکر و شکلات و این چیزها بسیار کم در حد صفر
مهم تر از همه برخورد جناب دکتر و تشویق هاشون و البته چشم غره هاشون

سما پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 13:41

صمیم جونم اون خانومه که از زیبایی و خانومی و خوش اخلاقی میدرخشه خود خودتیییییییییی

بیتا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 10:49 http://www.raziyane.persianblog.ir

منم دوستم مهمونی داشت زبونم نتونستم نگه دارم گفتم سوپت رو من درس میکنم! حالا دیشب تا سا عت یک نصفه شب من در حال سوپ پختن بودم!

ماریا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 02:43 http://www.rainyandsunny.blogsky.com

استغفراله.....حالا هی بیا اینجا پستای خوشمزه بذار و دل ملت رو آب کن و تحریکشون کن به خوردن و چاق شدن آخرش هم پی نوشت بذار که من 3 کیلو لاغر شدم (به قول طغرل هی وای من)

الهه پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 01:09 http://www.zizoo21.blogfa.com

سلام صمیم جون......
بابا انقدر نگو همه چی بلدم این شوهر مام اینجا نشسته داره میزنه تو سرمون که بله یخورده هم از این کدبانو خانوم یاد بگیر.......................
خلاصه امشب کتکه رو خوردیم دیگههههههههههههه

مبارکه عزیزمممممممممممممممممممممممم
انشاا... ده کیلو کم بشی
ورپریده ؟از کی تا حالا تولوبیا پلو مرغ میذارن ما نفهمیدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ببین باید بساط سی و یک نفر رو بپا کنی اخه منم میخوام بیاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مهمونی
اخی الهی بمیرم حالا یونا جونم حالش خوبه؟؟؟/عموش چی؟
ایشاا... همیشه درحال پختن لوبیا پلو با مرغ مکعبی باشی ....همیشه هم فرداش مهمونی باشه.......همون ضلع غربی......همیشه هم من دعوت باشم بیاااااااااااااااااااااااااام
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
ع

حنا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 00:52 http://doosjoon.blogfa.com

ایوا.. رژیم. کلی حسودیم شد. ایشاا.. روز به روز خوشگلتر و خوشتیپ تر از دیروز.

سلام به وبلاگ نویس کهنه کار
.
امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه صمیمی عزیز.
موفق

سپیده چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 22:32

سلام واااااااااااااااااااااای خوش به حالت۳ کیلو تو۱۰روز! چی کارکردی ؟یه راهنمایی بکن

اطلس چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 18:56 http://www.daky.blogfa.com

صمیمممم خوب منم می خوام دیگه!‌:((((((
خوش بگذره. تبریک به خاطر موفقیت

sara چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 17:51

خیلی قشنگ و باحال بووووود خصوصا تیکه ی آخرش :))))))))))))))))

نو عروس چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 17:39

سلام خانئمی واقعا اسمت صمیمه ؟طرز تهیه غذاهاتم بزار بفهمیم چی میکشن ملت از دست تو

گلی مامان غزل چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 16:05 http://my-ghazal.blogfa.com

منم رژیم میخوام! حداقل دکترتو معرفی کن! یا در مورد رژیمت توضیحات مفصل بده! نمیگی خوش هیکل میشی ما حسودی میکنیم؟

آتوسا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:55

صمیم تو این قده کار درستی که حتما مهمونیت عالی می شه ! نگران نباش .

ماریا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:15

سلاااااااااااااااااااااااااام خانومی . احوال شما . مثه همیشه مهمونیات خوب از آب در میاد خیالت راحت باشه . راستی میدونی که من هر روز که میام سر کار اول سیستم نرم افزار حسابداری رو باز نمیکنم و مسقیم میرم صفحه وب شما رو باز میکنم ببینم در چه حالی بعد تازه شروع به کار میکنم .خوش باشی خانوم گل . یونا جون رو هم ببوس .

مبتدی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:11

یعنی قراره امشب برین پس می بینمت

نگار چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 15:08

ما هم دلمان خواست !! هم لوبیا پلو ، هم رژیم ، هم کم کردن سایز ، هم پارک هم همه چی .
خوش بگذره خانومی

نسیم چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 14:09 http://bardiajeegar.blogfa.com

جیگرتووووووووو کدبانوی مانکن دودره بازززززززز(بووووووووس)

ندا چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:58

میشه بگی مرغ ترش رو که تو پست قبل گفتی چطور درست می کنی؟

دستورش تو نظرات همون پست نوشتم

در گوشی چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:36 http://shooikar50-50.blogfa.com

سلام صمیم جون خوبی یعنی من موندم تو چه جوری این همه کارواسه خودت می تراشی اینقدر دعوت نکن خواهر من خودتو خسته نکن فرسوده می شی هااااااااااااااااااااااااااا

باران مامان ترانه چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 13:05 http://www.tarlanak.persianblog.ir

اصلا من عاشق لوبیا پلو با مرغم
که یا میپزم و ریش ریش میکنم تو موادو میدم لای برنج و یا درسته با زعفرون میپزم و جدا سرو میکنم از گوشت خیلی خیلی خوشمزه تره
دیگه اینکه تبریک بابت رژیمت ام اینو بدون که اولهاش خیلی سریع وزن کم میشه چون اینها جدیده و زود اب میشه ولی کم کم به جایی میرسی که باید قدیمیها رو اب کنی و کمی دپرس خواهی شد ( گفتم زودتر بگم که امادگی شو داشته باشی)

اره میدونم.من تا ۲۰ کیلو کم کردم..هفته اول بیشتر بدن آب اضافی ررو از دست میده و بعدش فقط چربی خالص هست .برای هفته بعد گفته بین یک تا دو کیلو خوبه اگه کم کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد