من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

تو ترکم

ترک اعتیاد یعنی  ۱۷ روز  تمام کامپیوتر جلوی  چشمت باشه و هی بری تو اتاق و زیر چشمی  به فیس بوک و صفحات اقای  همسر نگاه کنی و آب  دهنت رو قبورت بدی و  زیر لب  بگی  لا اله الا الله و بیای  بیرون


ترک اعتیاد یعنی هی  بشینی  پشت کامپیوتر و هی  به صفحه نگاه کنی و هی  بخوای  بنویسی و هی بگی  صمیم جان! جون ما  دو هفته به این چشمات استراحت بده..را دوری  نمی ره به خدا...


ترک اعتیاد یعنی  هی  توی  ذهنت شب ها دنبال سوژه واسه نوشتن باشی و هی  بگی آخ که اگه اینو بنویسم بچه ها از  خنده غششششششش  میکنن و بعد تو دلت بگی  نههههه..من قراره خیلی  وقتم رو به این کار  ندم...و با بغض! خوابت ببره


ترک اعتیاد یعنی بعد از  این همه دوری وقتی وارد صفحه میشی دیگه مثل قبل ببای  انگشت هات ر و  در نمیاری و از  همه تشکر  میکنی و میگی  مرسی که تولدت رو تبریک گفتن..


ترک اعتیاد یعنی  هی با خودت بگی  صمیم خانم! ترک عادت موجب مرض  است...آخ آخ من برم که خیلی  کار  واجبی  پیش  اومد... 

 

ده دقیقه بعد:  

یعنی  داشتم میمردم ها..این وسط  توی  سالن به هر کی رسیدم من رو سی  ثانیه نگه داشت بری  تبریک و اخرش  داخل سرویس  هم همکارم یک ساعت از  جلوی  در  کنار  نمیرفت و داشت از  تعطیلاتش  برام حرف  میزد..گاهی  ابروی  ما که بیست و نه سال و اندی  براش  زحمت کشیدیم میتونه به سه ثانیه بر باد بره...اوففففففف..به خیر  گذشت..


نظرات 16 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 11:22 http://royayeshirin.persianblog.ir

آخ که منم خیلی معتادم.
به نت معتاد شدم.
باید منم برم تو ترک.

مهتاب پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 15:19 http://osian.blogfa.com

سلام
همینطوری اتفاقی به وبت برخورد کردم
قشنگ مینویسید
موفق باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 01:32

نههههههههههههه ترک نکنی بابا . ترک بر میداره دلمون . ما به

این وبلاگ خوش خوشان شما دلمون خوشه بابا ... واسه خانواده کوچیکت آرزوی بهترین خوشبختی هارو دارم ...

بهناز سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 21:31

یعنی اینقدر ارزش نداشت که هر وقت تونستی بژرسی چه مشکلی؟

قربونت بشم الان تایید کردم..حذف که نشده بود

طاطا سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 19:14 http://manvafarzandanam.blogfa.com/

سلام دوست من. سال نو مبارک .وبلاگت خیلی جالبه . چون هم دست به قلم خوبی داری و هم دل پاکی . برایت آرزومند لحظاتی ناب در کنار خانواده و همسرت دارم . به مادر شوهر مهربونت سلام برسون
اگه دوست داشتی به وبلاگ منهم سری بزن .

soroush سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 18:23 http://0osorousho0.blogfa.com/

بابا بی خیال ترک.
تک ماله موتوره.
فقط یه دود،جون من،جنسش جوره ها،نعشگی رو طولانی میکنه.بابا جون من زدم هااااااااااا
(اینا رو از تو فیلما یاد گرفتم) :)
ترک کن،چیز خوبیه.
ولی نگفتی چرا؟

مدیریت زمان...اختصاص زمان به هر چیز مناسب با اهمیتش در زندگی
منظورم از ترک کم کردن وقتی بود که کلا برای نت میگذارم..

فرزانه سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 17:54

به سلام علیکم ... احوالات چطوره؟
وای چی سخته!(اعتیاد منظورمه!)
۱۵ فروردین اولین سالگرد ازدواجمون بود !
جات خالی انقدر خنک برگزار شد !
راستی از اولین سالگردت بگو چطور برگزار شد!
خوش باشی عزیز

ای جانم...چرا خنک عزیزم؟ حتما که نباید جشن و اینا باشه .سورپرایزی مثل نوشتن روز سالگرد و یک جمله عاشقانه روی یک کاغذ و سنجاق کردنش به بالش همسری موقع خواب هم میتونه بهش جون بده...بهش روح بده تا خنک برگزرا نشه...

سمانه-لیسانس مترجمی تهران سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 17:25

سلام
با خوندن پست نوروز مبارک ت گریستم،بینهایت عالی بود.صمیم جان قدر این زندگیتو زیاد بدون.من مطمنم بسیاری از ما غبطه میخوریم به زندگیت.من یه دختر بیست وشش ساله ی شاعر و بسیار با احساس و تحصیلکرده ام.نمیدونی چطور حسرت همچین ازدواجی رو دارم.نمیدونی چطور اتیش میگیرم از خاستن . تو خودتم ماهی و حقته این خوشبختی خانوم.واقعا پاداش کارات، همسرداریت و حتا محبتت به خواهرت رو فقط خدا میتونه بهت اعطا کنه. نمیدونم اگه دعاهات مستجاب میشه برای من یکبار دعا کن که یه همسرعاشق و اقا و خداشناس نصیبم شه.کسی که لایقم باشه.امیدوارم زندگیت هروز بهتر شه/امیدوارم فرزندصالحی تحویل بشریت بدی/امیدوارم سالم و شاد باشی. واقعا از معدود کسانی هستی که ادم با خوندن شادی و غمت شاد یا غمگین میشه. دوست دارم

از همه مهمتر این که من هم متولد هفت فروردینم.میبوسمت

تولد تو هم مبارک عزیزم
ارزوهایت براورده و دستانت لبریز از عشق

سما سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 15:21

سلام عزیزم
سال نوت مبارک و ایشاله سال خوب خوب خوب داشتع باشی

صمیم جان ژست بعدیت چی شد؟
دیروز اولشو خوندم امروز اومدم بقیه اش رو بخونم نیست

نمی دونم چرا به هم می ریزه ..
پست جدیدتر نوشتم ولی کلا همه چیز و بالا و پایین صفحه رفت

puzzle سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 09:31

یه درصد فکر کن بتونی ترک کنی!!!! :))

ماهنوش دوشنبه 15 فروردین 1390 ساعت 11:35 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

خوشگل خانمه شیطون بلای ماه صفت (چه لقب گنده ای شدا ؛) )
با تاخیر تفلدت مبارک . ان شالله امسال عشقتون قااار برابر تا بشه . اندی سنتم قار تا بشه p: . ایشالله به تمام لرزوهات برسی خوججججججججججججججججججججگلم . دل دلیااا ؛) بوس لپولیه من .. راستی از اونا چه خبر ؛دی

حاشیه یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 14:41 http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

دلم می خواهد عزیزم

دلم می خواهد

تمام تلفن های جهان را

تو برداری

برداری که نگویم خسته ام

یا نگویم که جهان

چمدانیست روی دوشم

بی که در ایستگاهی زمین گذاشته باشم اش

بگویم که:ای ‏،به لطف شما

هستیم،زنده مانده ایم

اصلا میان ((ماندن ))و ((در ماندن))

یک ((در ))بسته مگر فاصله نیست؟

دلم می خواهد عزیزم

دلم می خواهد

به هر دری که می کوبم

پشت اش تو منتظر ایستاده باشی.

ندا یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 11:59

میدونی اسم وبلاگت منو یاد چی میندازه؟alisa? آلیسا.آلیسا. جینگیلی آلیسا.بازی بچگی.

بازیش چی بود؟

مبتدی یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 11:44

چه عجب اومدین با این همه ترکیات نترکیدی دارم میرم سفر مکه حلالمون کن

[ بدون نام ] یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 11:10

سلام
هپی نیو یر
ماسا

نیو یییییییییییییییر یو هم هپی مپی بادا...
اسمش تو شناسنامه دختر بسه بعد اینجا مهسا مهسا میکنه برای من!! جمع این بساطتت رو بچه جان
بوووووووس روی صورت زشت و آبله ایت!!!

وصال یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 10:53

(با جییییییغ خوانده شود) سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. (بسه دیگه آرام خوانده شود)
چقدر دلتنگت بودم.تو که میری توی ترک فکر ما طفلکیها رو هم بکن که معععععععععععتاد حرفها و نوشته هاتیم.ببخشید ها ولی الان دارم تو دلم عشقولانه و دلتنگانه فحشت میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد