من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

نوروز مبارک

امسال سال  سنگینی بود برای  من ..وقتی.بیشتر  فکر  میکنم میبینم نه..سنگین  نه... سال  وزینی  بود .سنگین کمه..روزهای  خوب  هم  بود ..روزهای  قشنگ و پر از  خنده ولی  ته همه اون خنده ها یک تصویر ثابت  چسبونده بودند که تا یادش  می افتادم خنده ه از لب هام می ریخت  پایین..امسال  شب هایی رو داشتم که  انگشت هام رو زیر  پتو  توی هم گره میکردم و فکر میکردم و  ساعت ها فکر  میکردم..امسال روزهایی رو داشتم که  یک تلفن می تونست من رود قیقه ها روی  مبل تلفن بنشونه  و نگاهم به دیوار روبروم بمونه...امسال ترکیبی بود از  خوبی و اون چه من  هنوز حکمتش رو نمیدونم .. کنار  همه این ها من امسال و روزهاش که گذشت رو با ارزش  میدونم..من صبور بودن رو بیشتر  از  قبل یاد گرفتم..صبوری  در  مادری ..در  همسری  کردن...در زندگی  کردن... وقتی به داشته هام فکر  میکردم کفه اشون از نداشته ها م سنگین تر بود..کدوم ترازویی  میتونه وزن نگاه گرم مرد مهربون خونه رو..شیرینی  خنده های  پسرک سالم و شادابم رو.. سلامت والدینمون رو ... تعهد  من و همسرم به هم رو  با چیزی  برابر بدونه؟  امسال علی  خیلی تلاش  کرد  من تفاوتی  حس  نکنم..من شاد باشم مثل همیشه .. خیلی  تلاش  کرد بعضی  مسایل  که به ما و رابطه  امون ربطی  نداشت ولی  مستقیم روی  زندگیمون تاثیر داشت  روی  حس  خوشبخت بودن من تاثیر نذاره .. تلاش هاش  واقعا قابل تحسین بود..کارهای  کوچیکی که من  میدیدم و  بابتش  دلخوشی  های بزرگ  می اومد توی د لم...اینکه مدت های  طولانی هر روز  که از سر  کار بر میگردم خونه ، ببینم در  حد توان و  وقتش  ظرف ها رو شسته و  وسایل پسرک رو کمی  مرتب  کرده.اینکه حواسش  هست  وقتی  خوابم  پتو از  روی  من کنار  نره ... وقتی  پسرک مریض  می شد کنارم بشینه و  با محبت به من نگاه کنه و  مادری  کردن هام رو با تحسین ببینه..وقتی  میخوام کمی  مطالعه کنم با وجود خستگی هاش  پسرک رو مشغول کنه و وقتی  میبینه برنامه مورد علاقه من شروع میشه از  من در  اون فاصله چیزی  نخواد و مراقب  باشه بتونم دنبال کنم برنامه رو ..شاید شما به این دلخوشی ها بخندید ولی  هم هاین ها رو که کنار هم میذارم میشم صمیمی که همیشه به روزهای  خوش  بعد یو لحظات الان فکر  میکنه و میخواد  فردا روز  دلش  نگیره از  روزهایی که نفهمید کی رفتند و  نموند هیچی  ازشون..

همین الان که داشتم این هارو   می نوشتم یک نفر  اومد تو اتاقم  و روبروم ایستاد .سرم پایین بود . من موقع نوشتن نگاه می کنم به کیبورد..خلاصه تا نگاه کردم فکر  میکنین کی بود؟ خورشید من  ..خود خودش  بود.عجب  این مرد حلال زاده است..اومده بود دیدنم  و برای  من  اب میوه و  بیسکوییت و مدل شکلات هایی که دوست دارم خریده بود.. یک دونه هم برای  یونا..از  طعمی  که دوست داره..من عاشق  مرد هایی  هستم که میدونند ادم های  زندگی شون چی  دوست دارند و چی  ندارن..با محبتی  عمیق  نگاهم کرد..دلم یک ان لرزید..نه ...من امسال  روزهای خیلی  خوب  داشتم..بیشتر فکر  میکنم...روزهایی  که فقط دست های  گرم و بازوهاش  به من ارامش  می داد ..روزهایی که اصرار  میکرد یونا رو جایی بگذارم و  من رو به زور  تئاتر میبرد .. از  اتفاقات کلاس های هنریش  با من حرف  میزد.از  حرف های کارگردان با سوادی که باهاش  اشنا شده  و  توجه اون رو به سوی  چیزهای  کوچک ولی  بارزش  زندگی هدایت میکنه

نگاهش  میکنم..گرم و  مهربون..جلوی همکارم  نمیتونم بیشتر از یک فشار دست چیزی  از احساسم رو بهش  نشون بدم... میره ..و چند لحظه بعد دوباره برمیگرده و یک چیزی  روی  میز  من میذاره و موقع رفتن چشمک میزنه.... گرم میشم و  به این فکر  میکنم که  خوشبختی  توی  ذهن منه..توی  چشم من..نه توی  روزهای  تقویم و اتفاقات  دور و برم... و تکرار میکنم:عده ای  هستند که همین الان  در  ارزوی  همین  روزهای سخت تو اند...   

من میرم تا از فردا کارهای  عید خودم و خواهرم رو شروع کنم.فقط  4 روز وقت دارم. ..اگر صمیم تون زنده موند!!  قبل از  تحویل سال باز هم مینویسم براتون..وگرنه به تک تک شماها..به همه اون هایی که برام نوشتند چقدر  من و  این نوشته ها رو دوست دارند..به همه اون هایی که با من موندند در  لحظات سخت ..با من خندیدند  در خوشی هام وبارها و بارها  به من قوت قلب دادند..من رو تحسین کردند..ایرادهام رو گوشزد کردند...به همه و همه  تبریک میگم سال جدید رو..

امسال هفتم فروردین ..روز  تولدم ..دلم میخواد یک کار خاص برای  خودم  بکنم.. باید بیشتر فکر  کنم و به خودم یک هدیه خوب بدم چیزی که تا مدت ها شیرینی  اش  ته دلم بمونه.  باید  اول فروردین یک هدیه تولد  زیبا برای برادرم بگیرم..یک هدیه زیبا برای  نی  نی  خواهرم ویکی هم  برای  پسرک  دوست داشتنی  جاری  مهربونم. این بچه ها اونقدر با هدیه شاد میشن که هیچی  نمیتونه لذتی  مثل اون رو به آدم بده.

من یک دعا اول همه دعاهام هست : سلامتی ..سلامتی  ..سلامتی .

بعد از  خدا میخوام چشم های  ما رو روی  محبت های  پدر مادرهامون بیشتر باز  کنه نه اونطوری که ما  دوست داریمشون ..بلکه اونطوری که او نها  ما رو دوست دارند و برای  ما زحمت کشیند.برای  روح همه  عزیزانی  که نیستند بینمون  شادی و  ارامش میخوام..برای  همه مون  از خدا وجدان بیدار و درایت و تدبیر توی  کارهامون میخوام..دعا میکنم همه از  تصمیمات زندگی مون راضی  باشیم....کارهایی رو که  از  دستمون بر  نمیاد به خدا واگذار  کنیم و ازش  چیزهای بزرگ و خوب و موندنی بخواهیم ..من برای  همه  آدم های  خوب زندگیم..ادم های  خوب  دنیا... ادم های  خوب  خدا..رویاهای   زیبا و سپید   و زندگی های  خوب و مفید ارزو میکنم.برای  همه اون هایی که  مادر و پدر هستند  تربیت سالم و درست و خوب  برای  فرزندهامون و  اموزش  زندگی  کردن و زیبا دیدن   رو ارزو میکنم.... برای  همه اون هایی که منتظر  تولد فرزند هستند دوره بارداری  با سلامتی  کامل و  دل خوش و زایمان خوب  و راحت و خاطره انگیز ارزو می کنم..برای  همه اون هایی  که منتظر  داشتن یک گل خوشبو هستند براورده  شدن حاجت و صبوری و سپردن همه چیز به خدا  و امیدوار بودن و  دست از  تلاش  برنداشتن رو طلب  میکنم..ارزو میکنم اگر  قرضی  داریم..بدهکاری  هامن با تلاش  خودمون و درایت بیشتر  برطرف شه و  مدیون کسی  نباشیم. از  خدا میخوام  بچه های کنکور بتونن با برنامه ریزی بیشتر  تو هر  مقطعی که هستند موفق بشن و به اون چه که لایقش  هستند برسن..برای  او نهایی که میخوان زندگیشون رو شروع کنن  از  خدا میخوام اول محبت عمیق و بعد  چشم های  باز و  توان تصمیمات درست  بهشون بده .از  خدا میخوام   کسانی که به انتهای  زندگی  مشترک رسیدن و  میخوان راهشون رو از  هم جدا کنند با ارامش این کار رو بکنند و حرمت ها رو نشکنند و هر  کسی اون  راهی رو بره که  الان دیگه وقتش رسیده و مسوولیت  این تصمیم  رو بر  عهده بگیرن و  در  انتخاب بعدی راضی  تر و خوشبخت تر  باشند..برای  او نهایی که تنها زندگی  می کنند دوستی های  موندگار  و عمیق و شکیبایی  ارزو میکنم و امیدوارم بتونند فرد مورد نظر رو که یک گوشه این جهان منتظر  روبروشدن با اون ها هست رو پیدا کنند و تنهایی شون با  دست هایی گرم و  مهربون و مطمئن  پر بشه و لحظه هاشون لبریز از  خوشی و صدای خنده اشون همه خونه رو پر کنه....عشق  این سرمایه بزرگ و موندنی رو  برای  همه طلب  میکنم و امیدوارم بهترین لحظه ها برای  همه مون  با شروع  سال جدید شروع  بشه و  شب هایی راحت  و روزهایی پر از  امید  و شادی و برکت  داشته باشیم.... مراقب خودتون و خونواده اون باشید ..از  درست کردن کیک یا شیرینی  دست پخت خودتون در  این ایام غافل نشید .

کام همگی  شیرین 

روزگار  همگی  خوش

نوروز همگی  مبارک 

                                         صمیم 

 

بعدا نوشت:  ۲۸ اسفند ساعت دوازده شب

الان روح من داره تایپ میکنه چون خودم چندساعته که ارتحال یافتم!! تازه از  خونه جا نی نی برگشتم..دو روز و نصفی  اونجا بودم و  وقتی دونه دونه کاشی های حمام رو می سابیدم فقط به برق چشماش فکر میکردم که چقدر  از دیدن این حمام نو و تمیز و سفید خوشحال میشه..اشپزخونه یک روز و نصفی طول کشید و وقتی تک تک وسیله هاش رو برق انداختم به خنده مهربونش  فکر میکردم و اینکه چقدر  جلوی  همسرش غرور میاد توی دلش که همچین خواهری دارم..خوشحالم که خونه خواهر باردار عزیزم دسته گل شد اون هم تنهایی و توسط  یک عدد صمیم از جان گذشته!!! 

 ..خوشحالم حتی با وجود این که خودم مجبور هستم توی  تعطیلاتم خونه  خودمون رو تمیز کنم و اولین سالی هست که توی زندگیم تمیز کردن خونه به بعد از  تحویل سال می افته...خداوندگار  نوروز  خوشحال تره این طوری ..تازه ارایشگرم که فردا کله ام رو بابت این همه تاخیر میکنه هم خوشحال تره که روز  اول عیدی یک خانوم محترم تاپ تاپ در  خونه اش رو نمی کوبه و نمیگه مریییییییییییییییم خانوم!!!! صمیم هستم....

 

            

نظرات 71 + ارسال نظر
نجمه شنبه 11 آبان 1392 ساعت 22:47

از آخر که خوندم الان رسیدم اسفند 89 بابا دختر چقدر نوشتی که تمومی نداره شوخی کردم میخونم و لذت میبرم دوست خوبم البته اگر ما رو به عنواندوستی قبول کنید و لایق بدانید

جاوید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 16:07 http://www.mmgflower.com

سلام
من جاوید هستم.
مسئول وبلاگ رز و ریحان
از سایت شما و مطالبش لذت بردیم.کلا دنبال افرادی هستیم که خوش فکر هستند
ما یک گلخانه تولید گل رز و آلستر هستیم که از طریق سایت:
www.mmgflower.com
گل خودمونو به صورت دسته گل ، سبد گل ،گلدان گل و ... می فروشیم.
برای ما افتخاریه که با شما تبادل لینک داشته باشیم.
لطفا اگر شمام متمایل بودید مارو با نام گلخانه مادشت لینک بفرمایید.
موفق باشید

عسل اشیانه عشق شنبه 13 فروردین 1390 ساعت 10:54

صمیم جونم هم سال نو و هم تولدت با تاخیر مبارک. ایشالله سال جدید پر باشه از این روزای خوب

دخملی چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 17:11

تولدت مبارک صمیم جان

سعیده چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:58 http://www.saeedehallahverdi.blogfa.com

سال نود مبارک!صمیم جونم.
شاد و پولدار و سلامت باشید .
بوس بوس
خوش به حال صبا کاش منم یه خواهر داشتم مثل تو

مریم چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:35 http://e-hadieh.blogfa.com/

خانم یه چیزی بگم بهم نمی‌خندی؟
من داشتم قالب‌های وبلاگ می‌دیدم، یه قالب دیدم که به نظرم خیلی به درد شما می‌خورد. یعنی وقتی دیدمش یاد وبلاگ شما افتادم. گفتم برات بفرستم شاید دوست داشته باشی. حالا اگر هم خواستی بخندی بخند ولی آدرسش اینه:
http://nightmelody.com/f/view/vnm1/view034.htm

آرام چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 01:45 http://adasak.persianblog.ir

صمیم جان سال نو مبارک
یونا رو ببوس
امیدوارم سلامت و شاد باشید
شما که ما رو قابل نمی دونی ولی ما خیلی ارادت داریم خانوم

پری ناز سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 22:53 http://parinaznazi.blogfa.com

صمیم جان از همه ی دعا های زیبایی که کردی ممنونم و امیدوارم سال نو واسه ی تو و خانوادت بهترین باشه ... راستی تولدت هم مبارک عزیزم
ممنون که انقدر قشنگ می نویسی :)

ساغر سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 09:39 http://ssaagghhaarr.blogfa.com/

تو معرکه ای . سال نو مبارک صمیم عزیز

مبتدی دوشنبه 8 فروردین 1390 ساعت 13:13

صمیم جون تو کجایی؟

مریم یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 17:44

سلام صمیم جان
سال نو مبارک - سلامتی بهروزی و خوشبختی و آرامش دل و جان را برای شما و خانواده محترمتان آرزو دارم .
تولدت مبارک با آروزی بهترین ها برای شما در سال 1390

سمیه یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 14:13 http://mon-amour7073.blogfa.com/

سلام سال نوتون مبارک

من و امیر هم همو خیلی دوس داریم.ایشالا به پای هم پیر شین و همیشه خنده بر لبانتون باشه و دلتون شااااااااااد شاد

بدرود

یه دوست یزد یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 12:05

تولدت مبارک

پریزاد یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 09:51 http://zehneziba16.blogfa.com

اوه...اون کامنت بی نام ونشون مال من بود...

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 09:50

دقیقا امروز تولدته .پس تولدت مبارک باشه صمیم عزیز.عیدت هم مبارک و سال خوبی داشته باشی.

وصال شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 17:54

ای صمیمی ای دوست دلمون واست تنگ شده.بیا دیگه.گناه داریم.هی غصته میخوریم.

مثل هیچکس شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 17:05 http://arameshekhiali.blogfa.com/

سلام صمیم جان.
سال نوتون مبارک. امیدوارم سال خوبی رو در کنار علی آقا و یونا جان داشته باشین.
صمیم جان امروز ۶ فروردین و فردا ۷ فروردین ٫ روز تولد شماست.
تولدتون مبارک. ۱۲۰ سالگی تون رو جشن بگیرین ان شاالله.
ناقلا خانم٫‌چند ساله میشی؟ همون ۲۹ و اندی دیگه؟

نکته توی همون اندی هست دیگه..

م.متین شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 12:28

انشاءالله همه دعاهات برای همه مردم برآورده بشه
و برای خودت هم همینطور
به قول یه دوستی:
دنیا را برایت شاد، شادی را برایت دنیا دنیا آروزمندم.

نینا شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 01:30 http://poshte-in-panjere.persianblog.ir/

تولدت مبارک

نینا شنبه 6 فروردین 1390 ساعت 01:29 http://poshte-in-panjere.persianblog.ir/

میدونستی روز تولدت همزمان میشه با روز جشن جهانی نوروز در ایران

;)

مهدخت پنج‌شنبه 4 فروردین 1390 ساعت 00:43 http://mamanomaral.persianblog.ir/

سال نو برای همتون مبارک.به خاطر چیز هایی که تا حالا از شما یاد گرفتم ممنون.همیشه شاد و خوشبخت باشید .

مریم سه‌شنبه 2 فروردین 1390 ساعت 19:36

سلام عزیزم

سال نو مبارک. سالی سرشار از عشق و صمیمیت و سلامتی برات آرزو می کنم

مهرداد دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 12:42 http://liveforlove.blogfa.com/

سال نوتون مبارک بانو :)

آزاده دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 00:39

سال نود مبارک!
شاد و پیروز باشید،
بوس بوس

مریم دوشنبه 1 فروردین 1390 ساعت 00:06 http://d177.blogfa.com/

سلام صمیم جان... سال نو مبارک[گل]... این پستت عالی بود با اینهمه آرزوهای زیبا. براتون سالی پر برکت ارزو میکنم

دکتر مینا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 15:43 http://minapharm.blogfa.com/

صمیم جان سال نو پیشاپیش مبارک ...سالی پر از شادی و امید رو برات آرزو میکنم ...شاد باشی

پریا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 11:51 http://www.blogme.blogfa.com

عیدت مبارک صمیم عزیز
بووووووس

هانی یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 11:38 http://www.limooshirin.blogfa.com

سلام صمیم خانوم سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک می گم . آره خداوندگار نورزو اینطوری خوشحال تره .
شاد باشید و زندگی به کامتون

مریم بانو یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 01:11 http://zemzemehayehavva.blogfa.com/

اومدم کامنت گذاشتم ولی نمی دونم چرا از خودم نشونی نذاشته بودم :) همه ی روزهای زندگیت سراسر عشق و آرامش صمیم عزیز . سال خوبی داشته باشی در کنار علی و پسرک نازنینت .

سپیده شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 01:46

آمین.دوستت دارم صمیم.واقعا دوستت دارم دل آدم رو قرص میکنی.بوسسسسسسسسسسسسسس

اتوسا جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 19:08

صمیم جونم ! سال خیلی خوبی رو برات آرزو می کنم و قبل از همه چیز از خدا می خوام که این روحیه شاد و بهاری رو تا همیشه در تو نگه داره و به بچه ات هم بده !

دریا... جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 18:56

سلام
بهتون تبریک می گم
من اولین باری هست که به وبلاگتون سر می زنم
امیدوارم همیشه همیشه همین طور عاشق بمونید و علاقتون روز به روز بیشتر بشه برای همه دعا کنید ...
دعا کنید برای کسایی که فکر می کنن احساسشون پاکه و از خدامیخوان روز به روز این احساس پاک بیشتر بشه و سر انجامی داشته باشه .... خدایا کمکمون کن...

مریم و علی جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 15:16 http://alidelam.blogfa.com

چه دعاهاو آرزوهای خوشجا مشجلی
عید تو و علیت و یوناتونم مبارک
برات آرزوهای شکلاتی دارم
خوش بگذره
بوس

پیشی جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 12:40 http://nadun.blogfa.com

صمیم عزیز تازه با وبلاگتون اشنا شدم امیدوارم همیشه شاد باشین وقتی فهمیدم ساکن مشهد هستین خدا دنیا رو بهم داد ازتون خواهش می کنم اگه سال تحویل مشرف شدین حرم ما رو هم یادتون نره لصفا

علی جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 12:13

سلام
امسال اولین سالی بود که با وبلاگتون اشنا شدم.خوندن مطالبتون برام خیلی جذاب بود.
براتون ارزوی سلامتی در پناه حضرت حق رو دارم و امیدوارم زندگیتون همیشه پر از لحظه های دوست داشتنی و خوب باشه.
پیشاپیش سال نو مبارک

[ بدون نام ] جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 10:05

همه ی روزهای زندگیت سراسر عشق و آرامش صمیم عزیز . سال خوبی داشته باشی در کنار علی و پسرک نازنینت .

استوا خاتون جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 01:21 http://bootejeghe.blogsky.com

صمیم عزیز و دستداشتنی
بهترین هار و اول در سلامتی و بعد برکت و شادی و آرامش برای خودت و یونای عزیز و شوهر گلت آرزومندم.
راستی یادت موند سلام منو به امام رضا هم برسون.

مموشی پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 18:21 http://jirjirakeman.blogfa.com

از خدا برای تو عزیزم و خانواده ی گلت سلامتی سلامتی و سلامتی می خوام و امیدوارم بهترینها رو تو سال جدید براتون رقم بزنه ...
امیدوارم سایه ی مهر و محبت بزرگترا همیشه بالا سرتون باشه ...
امیدوارم شادی و خوشبختی رو به معنای واقعی تو این سال در کنار عزیزات تجربه کنی ...
و از خدا می خوام همیشه مراقب قلب مهربونِ تو باشه و خودش از عشق قشنگتون محافظت کنه ...
عیدت مبارک بانوی مهربون ...

فرزانه پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 17:40

پیشاپیش عیدت مبارک صمیم جون....
امیدوارم سالی پر از عشق و شادی و سلامتی و موفقیت و... داشته باشی.
((( بلی بلی منظور ما همان عصاره بود! {خجالت})))
خوش باشی
جیبت هم پر از عیدی .....!
راااااستی یه سوال من توی عقدم مامانم اینا به شوهرم چی باید عیدی بدن ؟!
پیشنهاد بده لطفا ...!

سکه (از هر نوعش) شیکه...به دردش هم می خوره..من چون خودم این مدل کادو رو دوست دارم گفتم..ولی ببین تو خونواده خودشون رسم چی هست..خیلی گنده نباشه که نشه برای عروسی از اون بیشتر داد!! بعد هم یک گفتمانی بکن ببین چی میخوان بدن به تو..در همون حد و حدود باشه..نه خیلی بیشتر ...

پرستو پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 16:39

سلام صمیم جان من اکثر پست هاتو می خونم اما جزو اون خواننده های خاموشم
عید تو هم مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشی
و اینکه از کسایی که اینجا رو می خونن یه درخواست دارم:
http://www.parisa-rahimi.blogfa.com
این آدرس وبلاگ یکی از هم دانشگاهی های من هست که این آقا 9سال پیش با خانومش آشنا می شه و خیلی عاشقانه با هم ازدواج می کننن
اما...
اما...
اما...
توی آذر ماه خانومش که 29 سالش بوده توی یک تصادف فوت می کنه...من و بقیه دوستام تازه فهمیدیم که دلیل دانشگاه نیومدنش چی بوده و چه اتفاق بدی افتاده و متوجه شدیم که این مرد با احساس یک وبلاگ به اسم همسرش درست کرده و درد دلهاشو می نویسه و یک آهنگ فوق العاده زیبا به مناسبت عید برای همسرش گذاشته
از همه خواهش می کنم بهش سر بزنند و یک حرف تسلی بخش بهش بکن چون این لحظه های آخر سال خیلی واسش سخته من هیچ راه دیگه ای برای کمک کردن بهش پیدا نکردم جز اینکه این کامنت رو واسه همه کسایی که وبلاگشون رو می خونم بدارم شاید کسی بتونه با حرفاش اون آقا رو آرومتر کنه
خودتون بعد از شنیدن آهنگ و خوندن پستاش متوجه حال و روزش می شید
نمی خوام شادی کسی رو خراب کنم اما خواهش می کنم تنهاش نذارید و برای آرامش روح همسرش دعا کنید
ممنون می شم اگه بهش سر بزنید و همگی بهش آرامش خاطر بدیم
خدا خودش عشقتون و لحظه های قشنگتون رو حفظ کنه...
بهترینها رو برای تو علی و یونای عزیز آرزو می کنم

روحش شاد

Naeimeh پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 16:21

kheili ziba bood, mamnoon

ندا مامان نهال پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 15:16 http://www.neda.yasgig.ir/

عیدتون پیشاپیش مبارک
امیدوارم همه آرزوهاتون برآورده بشه
منم برای شما بهترینها را آرزو میکنم

سمااااا پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 14:00

سلام صمیم . نوروزت مبارک نوشتهات به دل نشست مثل آب تو رودخونه جاری شد و برد همه آن چیزهایی بدی که هستن ولی کمن. نوروزت مبارک عزیززززززززززم

ملودی پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 12:53 http://melody-writes.persianblog.ir/

سلام صمیم گلم که اشک منو در اوردی با این نوشته ت و دعاهایی که کردی.قربونت برم الهی همیشه و همیشه سایه ی خوشبختی روی زندگی گرم و عاشقونه و دوست داشتنیتون باشه .صمیم گلم دلخوشی هات به نوبه ی خودشون انقدر بزرگ هستن که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیستن این خوشبختی های به ظاهر کوچولو و روزمره مثل یه سر زدن و آوردن یه آبمیوه با نگه داشتن یونا برای اینکه تو مطالعه کنی یا مراقب بودن برای اینکه پتو از روت کنار نره یا همه ی اونایی که نوشتی ؛ همه ی اینا خوشبختی های کوچولویی هستن که در کنار هم بزرگترین خوشبختی زندگیتو میسازن در کنار علی آقای خوب و مهربون و یونای گل و گوگووولی و فرشته . صمیم برام تو همه ی لحظات بهترین دوست بودی بهترین همراه بودی بهترین حرفها رو ازت یاد گرفتم و تو شادی و غم کنارم بودی و همیشه منو شرمنده ی مهربونی هات کردی.نمیدونی چقدر دوستت دارم از ته ته قلبم و برات همیشه دعا میکنم تا در کنار همسر مهربونت و پسر گلت و خانواده ت بهترین روزها و شادیها رو داشته باشی.
امیدوارم امسال برای تو مهربون و گل و دوست داشتنی و بینطیر؛ سالی باشه همراه با سلامتی و شادی و خوشبختی و موفقیت .یه عالمه میبوسمت هم خودت هم یونا رو برای این سال نو و تبریک میگم بهت .پیشاپیش خسته نباشی.یه تبریک سال نو هم برای علی آقا که همیشه با مهربونیهاشون و همراهی هاشون در کنارت صمیم خوب و گل و دوست داشتنی ما ( یا بهتر بگم صمیم گل و دوست داشتنی خودش )هستن . آرزوی سالی خوب برای ایشون همراه با موفقیت .بوووووووووووووس گنده برای صمیم خودم که بهترین همسر بهترین مادر و بهترین دختر و حتی بهترین خواهر و بهترین عروسه .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 12:50

آیکن فک ها برای چه به صدا در می آیدن و بعد می افتند
(توجه:آیکن به میزان شدیدی استفاده شده است)
فکر کردم وبلاگو اشتباه اومدم
تو چقدر خانووووووم شدی صم صم بابا
سال خوچحال سلامت باحال پولداری رو برات ارزو می کنم!
یونایی رو ببوس.از طرف من براش یه دونه خرس 2000000000000 تومنی بخر که شبا بغلش کنه.
کم خواهر و مادر و مادر شوهر و مهم تر از همه شوهرتو گول بزن.
کم خون به جبگر من کن.
خلاصه اینکه کلی متحول شو.
تو رو به محول الحول والاحوال میسپارم
سال نانازی داشته باشی.
ایشالا دارچینتونم زیاد شه که از سر نداری و فقز نری به جاش کاکاییییییییو بدی به خورد سیسترت.
میقات فرهنگی هنری

صم صم بابا.....

یعنی نصفه شبی مردهههههههههههههههههه بودم از خنده..ای خدا خفه ات کنه با این دعاهات...

چششششششششششششششششششششششم کمتر روباه مکار میشم..تو هم اینقدر دعاهای دور از ذهن نکننن!!!!
مهسا عاشقتم
میفهمی یا هنوز نفهمی؟!!!!!!!!!!!!

سها پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 11:01 http://donyaye-shirine-man.blogfa.com

واااااااای صمیم تو هم فروردینی هستی منم ۱ فروردینم عاااشق همه فروردیی ها هستم

آرامیس پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 11:01 http://nightday.blogsky.com

سلام.بخاطر خنده هایی که با خوندن مطالبت گهگاه روی لبام میشینه و شادی بهمون میدی سالی پر از شادی برات آرزو دارم

بلوطی پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 10:42 http://number13.blogfa.com

عید تو هم مبارک صمیم خانوم امیدوارم سال نو سال خوبی واستون باشه همیشه خوشبخت همیشه سالم باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 08:18

ما هم واست روزای خوب با تصمیمای بزرگ آرزو میکنیم همیشه خوش و خرم کنار پسرک و حاج اقا باشی و هیچوقت طعم سختی رو نچشی عزیزم

laleh پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 07:17

mesle hameye neveshtehat ziba o delneshin bood. adam ba khoondane harfat labkhand roo labash mishine. ishalla ke sale jadi por bashe barat az etefaghaye kheili khoobe koochik o bozorg hamrah ba hamin ghadr-danie hamishegit

سیلوئت پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 04:29 http://silhouette.blogfa.com

اینقدر پر و پیمون دعا کردی صمیم جون و از همه چی گفتی که من فقط می تونم بگم آمین و امیدوارم همه اش در مورد خودتم اتفاق بیفته.
عیدت مبارک خانم گل

فرزانه پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 01:12

من هم آرزو میکنم همه ی این آرزوهایی که کردی برآورده شه و خوشبختی تو و همه ی کسانی که قدر زندگی و سلامتی و عشق رو میدونن تداوم داشته باشه...
امیدوارم سال جدید بهتر از سال89 باشه و همیشه لبخند رو لبات باشه :-)

وصال پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 01:10 http://ahmadi1227@yahoo.com

الهی آآآآآآآآآآآآآآآممممممممممین.ایشالا توی یه چشم به هم زدن خونه تو و صبا جون تکونده بشه و بدرخشه.این وسط یونا رو چکار میکنی؟

عمویی(شوهر خاله جون) نگهش می داره.

مینا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:30 http://tavalodydigar89.persianblog.ir/

صمیم عزیزم واقعا خوشبختی همین هاست
امیدوارم که همیشه خوشبخت بمونی و برای خوشبختی دیگران دعاکنی
آمین برای همه ی دعاهات
عاشقتم صمیم جونم

اطلس چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:11 http://www.daky.blogfa.com

وااای چقدر دعای قشنگ! چقدر این پستت پر از انرژی مثبت بود! خیلیییی خوشحالم که خواننده ی وبلاگت هستم.
برای تو و علی زندگی پر از سلامتی و عاشقی و موفقیت آرزو می کنم. برای یونا کوچولو هم سلامتیی و لب پر خنده از خدا می خوام. نینی صبا هم خوب باشه و خودش و همسرش هم سالم و عاشق. خدا سایه ی پدر و مادرت و مادرجون و پدر جون رو هم رو سرتون نگه داره. برادرت و خانمش هم سالم باشن. و ...
توی این سال جدید سپهر هم شاد باشه از شادی شماها.
لبت پر خنده و دلت عاشق صمیم جونم. بووووس

اردشیر بابکان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 22:33 http://avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره اخلاق و اصول اخلاقی از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز

نوروز باستانی را هم پیشاپیش به شما شادباش میگویم[گل]

امی ( آدرس جدید ) چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 21:20 http://weineurope.blogsky.com

صمیم جان، عزیزم چه پست قشنگی بود پر از عشق، پر از محبت پر از پاکدلی.
محبت متقابل تو و همسرت رو که می خونم دلم از شوق لبریز می شه و خوشحالم برات که اینقدر زندگی مشترکت عاشقانه است، ان شاالله همیشه دل هاتون با هم باشه و روزگارتون به کام.
اون پاراگراف آخرت که اونهمه دعای زیبا کردی خیلی به دلم نشست، دیگه من چیزی ندارم بهش اضافه کنم فقط می تونم بگم خیلی خوش قلبی عزیز دلم، دوستت دارم و منم سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک می گم، امیدوارم بهترین تعطیلات رو داشته باشی و سال جدید برات پر باشه از رضایت و موفقیت و سعادت.

شیرین چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 20:08 http://baranjan.persianblog.ir

مثل همیشه عالی بود عزیزم
من که چشمام و صورتم خیس اشک شد
سال نو پیشاپیش مبارک
سال خوبی داشته باشی
التماس دعا

ماریا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 19:44 http://zendegi1388.blogfa.com

میدوارم سال خوبی داشته باشی و سایه شوهر وپدر و مادرت همیشه بالای سرت باشه
رفتی حرم حتما حتما حتما برای مادر من دعا کن
دعا کن خدا دلشو شاد کنه و غم بزرگی که باهاشه از دلش برداره
تو رو خدا یادت نره
خیلی دوست دارم
عیدت مبارک
میبوسمت

امیر چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 17:42

سلام
خدا گوید :
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم ...
تو ای والاترین مهمان دنیایم ...
شروع کن ، یک قدم با تو
تمام گام های مانده اش با من ...

ایشالله سال پر خیر و برکتی داشته باشین و همه ی دعاهاتون در حق همه ی مردم خوبمون به اجابت برسه
***** عیدتان مبارک *****

ماهنوش چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 17:22 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

از خدا تمامه ارزوهای خوبو برات میخوام از ته دلم . عاشقتم دختر! خیلی خیلی خوش بگذره بهت

آیدا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:18 http://1002shab.blogfa.com/

امیدوارم سال نوی خیلییییییییییییی خوبی داشته باشی.

خاتون چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:12 http://nargesdailyprog.persianblog.ir

سال نو رو پیشاپیش به شما و همسرتان و گل پسر تبریک می گم. دعای آخر پستتون رو خیلی دوست داشتم. شاد و سلامت باشید

ن ح چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:10

نوروز مبارک صمیم جان. بسیار دلنشین بود.

در پناه حق

الهام چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 15:04 http://contact.blogfa.com

سال نوی تو هم مبارک صمیم خوش دل عزیزم. همه ی آرزوهای خوبی که کردی رو آمین گفتم. برای تو و خانواده ات هم سلامتی آرزو میکنم.

مادرخانومی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:39

سلام ، پیشاپیش سال نو را تبریک می گم صمیم خانم گل

منم برای شما و خانواده گرامی سالی سرشار از روزهای خوب و موفقیت آرزومندم، مواظب یونای عزیز باشید!

فروغ چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:35 http://frooq.mihanblog.com

صمیم عزیز امیدوارم همیشه شاد باشی و همینقدر پر انرژی .
عزیز دلم قشنگ ترین لحظه ها رو برای تو و عزیزانت آرزو میکنم.

مهرداد چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:34 http://liveforlove.blogfa.com/

چقدر شما ماهین آخه
منم برای شما و خانواده تون سلامتی و شادابی و آسایش و آسودگی خاطر و آرامش و شور و شعف و عشق و پایداری رو آرزو میکنم
و دعا میکنم هر آرزویی که توی قلب مهربونتون هست برآورده بشه صمیم عزیز
لحظه تحویل برامون دعا کنین اگه یادتون بود

باران مامان ترانه چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:26 http://www.tarlanak.persianblog.ir

عید شما هم مبارک ک ک ک ک

خوش باشی

بهناز چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 14:22 http://narin86.persianblog.ir

صمیم عزیزم این درگیری فکری که نوشتی رو میشد تو نوشته های امسالت حس کرد . نمی دونم چیه ولی امیدوارم تموم بشه .
دو سالی هست که تو و نوشته هات رو می خونم و خواهم خوند و بدون که دوستت دارم هم تو رو هم علی رو هم یونا رو .
انشالله سال جدید پربارتر از قبل باشه برات .

امین چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 13:44 http://aminmarmulak.blogsky.com

سلام
ایشالا که سال نو برای شما و خانواده محترمتون سالی پر بار و پر از شادی و سلامتی باشه
من شما رو لینک کردم اگه شما هم دوست داشتین منو لینک کنید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد