من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

مهرداد نامه

 این هم یک جور  تبلیغ  دوستان برای  ماست....اصلا فکر  نکیند که من ذوق  کردم ها  !! تازه  من فکر  می کردم  اینی  که بچه ها میگن  متعلق به همون قدیم  ندیم هاست و اینا بی خبرن طفلی ها!!! آخی  خودم طفلی  تر بودم که...

 

*************************************** 

دوستان از اونجایی که صمیم بانو قصد ندارن توی وبشون اعلام کنن من اینجا میگم:
لطفا به این آدرس بروید  و به صمیم بانو رای بدین.تا حالا امتیازشون با اینکه هیچ جا اعلام نکردن ،‌ خوب بوده ولی بازم کمه به نظر من و بیشتر از این حقشون هست
آدرسی که ثبت میکنین برای رای دادن باید دقیقا این باشه:
http://alisa50-50.blogsky.com  

 

با تشکر  از  مهرداد عزیز

نظرات 5 + ارسال نظر
سعیده شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 11:58 http://www.saeedehallahverdi.blogfa.com

من رای دادم ان شاا... که تو هم برنده شی

یاسمین جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:52 http://lovlynotes.blogfa.com

به وبلاگم بیا مشکل غزاله رو بخون.
شاید حرف تو مرهمی باشه برای زخم دلش.

دلارام چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 16:34

این حرفا چیه ریا میا کدومه
من همون اول رفتم به عشقم 5 تا رای دادم. دوسش دارم میخامش حرفیهههههههههههههه؟؟؟؟ هر کی حرف داره میدم پدر پدر پدر سوخته شو دربیارن (نیییییییییییییییییییییییییییییشششششششششششششششششش تا ته)

فاطمه چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 00:22

سلام.و من نیز...میخواستم نگم که ریا نشه...!!؟؟؟؟

نیلوفر دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 16:00

من قبل این حرفا رای داده بودم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد