من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

بهارتون باقلوا

 قول داده بودم یه پست بهاری  بنویسم ...نوشتم ها ولی  سنجاق  پیدا نکردم !!!! ( ا ا ا   اون چغوکه!!(گونگیشکه) رو نیگا..چه دمبی!!  داره لامصب!!!) 

 

خوشبختانه من هنوز زنده ام!!!  

این مامان خدا خیرش بده الان دو هفته ای  هست که من و علی و پسرک رو  تو خونه اشون گروگان گرفته و درها رو قفل کرده و صبح به صبح منو دست راننده آژانس  تحویل میده که برم سر کار و  بهش سفارش  میکنه که بیاد دنبالم ظهر تا من در نرم یه وقت خدایی  نکرده  و بعد  از  تلفن خونه به موبایل خودش  زنگ میزنه و میگه اگه  گروگان ها رو آزادشون کنی  همشون رو میکشم!!!کلا  من هم در این مورد خودم رو به دست سرنوشت سپردم و  اینقدررررررررر خوشحالم که دو هفته است رنگ خونه امون رو ندیدم که حد نداره!!!تازه اگه بهتون بگم که من  تلویزیون نگاه نمیکنم معمولا و آنتن هم تو اتاق  اختصاصی  بابا هست و یعنی  اونم بی خیالش  بشو صمیم خانوم دیگه  دق  میکنن همه از  حسودی!! تنها چیزی که منو به ادامه زندگی  امیدوتار میکنه تو این شرایط  اینه که هی  از  یخچال  و فریزر  مامان مواد اولیه بر میدارم برای آزمایش غذاهای  اختراعی  جدید و اون بیچاره ها هم هیچی  نمیگن و قورت میدن به زور همه رو...مامان میگه تو همین جا باش  هر  کار  دلت خواست بکن! آخه میگه تو  میر ی  خونه خودتون و بچه رو سرما میدی  دم عیدی!!!( من موندم این دم عیدی که هوا اینقدر گرمه پس  مامان چرا تو زمستونش  از  این اینده نگری ها نداشت او وقت!!!) و تازه آخر  هفته ها میگه داداشی و  صبا هم بیان دیدن  زندانی!!! تا یکم دل ما هم باز شه. در  مورد کارهای  خونه هم  آره خواهر ( کجاست گیلی؟)کلا قبل از  اینکه بیام خونه مامان  یه نفر  اومد کمک کرد  خونه رو برام تکوند و قرار شد  دوباره دو روز آخر سال بیاد  بقیه رو انجام بده که طفلک مریض  شده و تا سیزده به در  باید  استراحت کنه...هر  کی  هم فک کنه که مشتری  چرب  تر گیرش  اومده مدیون شکمشه!!! من هم دیدم امسال عذر  موجه دارم و  کسی  از  من بچه دار خونه دار زنبیل و بردار بیار!!!! که نباس  توقع خونه تکووونده شده داشته باشه که..دهه!!! و این شد که در  اقدامی  انتحاری - اجتماعی  - فرهنگی به نام گل پسر سبزه انداختم و آی  خوشگل شد..ای سبز شد..آی  ناز شد ..فقط  یه ذره شیمی  درمانی  کرده کله اش رو این  سبزه   و  موهاش  انشالله سال دیگه قراره در بیاد دوباره!!! 

 

راستش  خونه مامان دسترسی به نت ندارم و  سر  کار  هم نمیتونم از  بیت المال  استفاده کنم!!!!!! پقققققققققققققققققق!! کوفت!! این کی بود خندید!!! ؟  اون دنیا جواب دادن به این چیزها سخته  برادر ! خلاصه که خونه هم نیستیم  فعلا و تازه باشیم هم اینترنتمون قطعه..پول هم نداریم بدیم بیان دوباره وصلش  کنن! تازه اگر  هم داشته باشیم میریم میدیم دو دست لباس برای  بچه ننه مرده میخریم ک...ن لخت نمونه شب  عیدی!!!!  چرا درک نمیکنی  مادر  جان؟!!! حتما باید رازهای  مگو رو عنوان کرد اینجا!!!!همش  آدم رو تو معذوریت اخلاقی  میذارین شماها!! تازه  مهم تر  از همه این مسایل   یه جعبه   بیست ماه منتظر  ارسال به خارجه !!!هست که او نهم به دلیل مشابه هنوز  تو انتظار  مونده و  ما هم از  خجالت هی  عرق از رو پیشونی  پاک میکنیم.تو جدی  نگیر نوش  نوش..دریا موج بود کاکا و بطریه هی  بالا و پایین میره تا بلاخره در ساحل شما آرم گیرد!! 

 

خب بریم سر دعای سال تحویل: . 

 من قلبا و با تمام وجود از  همه  اونایی که دلشون با کلمات من ..با زبون من..با  حضور من..با نوشته های  من مکدر شده  عذرخواهی  میکنم..از  همه دوستای گلی  که به من انرژی میده همیشه ممنونم..اگه باعث شدم فک کنین من خیلی  خوشبختم و شما نیستین بازم عذر  میخوام..باور  کنین همه ما خوشبختیم چون زنده ایم..چون نفس  میکشیم..چون میتونستیم این بهار ر و نبینیم و انشالله همه میبینیمش  دوباره..چون میشد یه چیزی بدتر  سرمون بیاد و نیومد..چون  خدا عاشقانه دوستمون داره ..میدونم..میدونم من هم مثل همه آدم ها بالا و پایین دیدم تو زندگیم...من ه مروزهایی  بوده که خسته شدم و برای یه ساعت خواب بدون بچه!! اتظار میکشیدم..ولی  تو اوج همه این خستگی ها و  درموندن ها میگم  چقدر بزرگی  خدا که اینطور  هوای  منو داری. 

من ممکنه تو تعطیلات یه عمل داشته باشم و برگشتنم با خداست..(شاید هم بیفته برای  دو ماه بعدش).این عمل باید موقع زایمان انجام میشد که به دلایلی  امکان پذیر  نشد.(خیلی  مهم نیس نگران نشین..حاجیتون رو توپ هم نمیتونه تکون بده الا توپ اقای  عزراییل!!!)دلم میخواد بهم قول بدین هیچی از  من توی  دلتون نمونده باشه که بهم نگفته باشین..دلم میخواد اگه کسی  جایی  از  من بدی  دیده بهم بگه و ازش  خواهش  میکنم منو ببخشه .ممکنه ناخودآگاه  من تیرهایی رو به سمت شماها پرتاپ کرده باشم که خودم هم از  تیزی و نیشش  خبر نداشته باشم..بذارین با این  بزرگواری  ها در  حق  همدیگه شب  که سرمون رو روی  بالش  میذاریم خوشحال باشیم که در  حق  یکی  لطف بزرگی  کردیم و روزی  به ما هم لطف  خواهد شد.  

من امسال ممکنه حرم نباشم چون توی  شلوغی  با پسرذک سخته ولی اگر  انشالله نزدیک حرم بودم  چند تا خواسته برای  همه میخوام  و  وقتی  همه با صدایی که از  شادی  میلرزه و اشکی  که گوشه چشم بازی  بازی  میکنه  بلند دعای  تحویل سال رو میخونیم  بگم:   

خدایا امسال تو دست  یکی  از فرشته هات رو  گرفتی  و  تاتی  تاتی  آوردیش  خونه کوچیک ما..امسال تو به من و علی  نشان لیاقت پدر و مادر شدن رو دادی ... درست روی  سینه امون و روی  قلبمون  نشوندی اون نشان رو و به ما فرصت دادی  نگهدار فرشته ای  باشیم که حضورش تو رو به یادمون میاره...ممنونم خدا و ازت میخوام به همه اون هایی  که دوست دارن یه فرشته سالم و صالح تو خونه اشون داشته باشن این نشان رو بدی و دلشون رو از شادی  لبریز  کنی  البته شرط   هم داره خدا جون..شرطش  هم اینه که مامانی ها دوران بارداری  خوب و راحتی  داشته باشن و بابایی  ها عاشقانه از  مامانی  ها حمایت کنن..خدایا اول خونه رو آماده ورود فرشته بکن و  محبت بین مامانی  و بابایی رو  یه عالمه کن بعد امانتت رو پست کن تو دل مامانی...خدایا همه   اون فرشته هایی که بالشون شکست وسط  راه یا نتونستن به خونه مامانی  ها برسن رو هم تو بغل خودت بگیر و محکم فشارشون بده و بگو دوباره..دوباره تلاش  کن فرشته من..خدایا برای او ن فرشته هایی  هم که اومدن ولی  تو ی  این دنیا  یه جایی از بالشون شکست و تو صلاح دیدی  اون ها رو امتحان کنی  با اشک چشم و  دعای  شب و  نذر ونیاز  ..خدایا او نها رو هم سلامتی  بده بهشون دوباره و اینقدر  این مامانی  بابایی ها رو آب  نکن...خیلی  از  ماها طاقت  نداریم ها خدا جون.... میذرایم میریم از  خونت ها....دانیال ( علی ) رو که لازم  نیست یادت بیارم خدا جون؟  

خد ایا  اون هایی که تلاش  میکنن زندگی  سالمی  داشته باشن و عشق رو تو وجودشون خودت گذاشتی   به اون ها هم کمک کن همسفر زندگیشون رو زود پیدا کنن ..همسفری  که تو  هر شرایطی  دستش  دور  شونه اشون باشه و  صورتش  روی  گونه اشون..خدایا عاشق  کن  همه رو و عاشق  نگه دار همهشون رو و هممون رو...بذار محبت توی  زندگی  هامون  مثل نور جاری  بشه و پر بشیم از  حس  قشنگ داشتن یه همسفر با معرفت و  همراه.  

خدایا به همه اونایی که دلشون تورو بیشتر  میخواد خودت رو بیشتر بده!! خدایا حرف بد نزدم ها..خب  خودت رو بیشتر تو دل ما جا بنداز..ای  ببا بازم خراب  کردم؟ منظورم اینه که بیشتر  مارو یاد خودت بنداز..میدونی  خدا جون من ازت برای خودم میخوام که کمکم کنی این نمازه رو به وقتش و مرتب  بخونم و اینقدر  بامبول سرت در نیارم!! خیلی  خرم خودم میدونم ولی  تو که میدونی  من چقد بهت اعتقاد درم همه جوره...خب  ازت کم که نمیشه که ظاهر  این  اعتقاده رو هم درست و درمون کنی و یه ذره اون ظاهر  کاهگلیش  رو گچ مالی  کنی  امسال.تازه اگه رنگ روغن بزنی  که دمت حسابی  گرم..خیلی باحالی  به مولا. برای  بقیه هم میخوام اونطوری  که باهات راحتن و  تو هم اون دنیا باهاشون راحتی!! اوضاع رو راست و ریس  کنی .  

خدای برای  همه اونایی که به دلایلی  دیگه با همسفرشون آرامش  نداشتن و ترجیح دادن یه ذره از  را ه رو فعلا تنهایی بیان  ارامش بیشتر و  شادی  افزرون تر و اراده قوی  تر  میخوام.تو که دلت نمیاد آدم کوچولوهایی که با عشق  ساختی  و افریدی  غصه دار باشن.پس زود زود یه فرشته مهربون حالا چه مذکر  چه از  اون لطیف  مطیفاش رو  روبراه کن براشون و کاری  کن اصلا باورشون نشه  و یادشون نیاد یه روزی  هم بوده که   غصه داشتن ... 

  

 خدایا هر چقدر  میتونی  از  اون صندوقچه های  پر از  برکت و  نعمتت خالی  کن توی  زندگی  هامون .هم معنوی  و هم مادی.این دومی بین بانکی و  تراول و اینا هم باشه  ما زیاد سخت نمیگریم . میدونی که قانعیم فدای  او مرامت بشم. 

 

خدایا ابروی  هممون رو حفظ  کن توی  سال جدید و اگه یه وقت شیطون وجودمون خواست پدر سوختگی  از  خودش دربیاره  و نتونستیم جلوش  رو بگیریم تو یه چادر  از جنس  ستار العیوب بودنت بکش روی  سر ما  و نذار  همین یه ذره آبرومون هم بره از کف...خیلی  با معرفتی  توی  این زمینه...تا حالا هم میدونیم همین طور بوده .  

 

خدایا سایه  مامان بابا های  مهربون رو از سرمون کم نکن و اگه  بعضی  هامون بی سایه شدیم خودت همیشه مراقبشون باش و بهترین هات رو بریز  جلوی پاشون هر  کجای  این کائنات بزرگ تو که باشن.خدایا کمکون کن جبران کنیم  همه لحظه هایی  که برای  ما زحمت کشیدن ..حتی یه ثانیه اش  رو ه مبتونیم کامل جبران کنیم هنر  کردیم.  

 

خدایا من همین الان هر  چی  دلخوری و توقع براورده نشده و ناراحتی وکدورت و  ..از کسی دارم میذارمش  پشت آخرین ثانیه های  سال ۸۸ و با خودم فقط آرامش و محبت میارم توی  سال جدید.تو هم کمک کن هر  کی  از  من دلش  کدر  شده صاف بشه و صیقلی و اینه...مثل خود خودت.

 

خدایا من هر  چی بگم  کمه تو که خودت بهتر  میدونی  چی  صلاحه برای  هممون..خوب ردیفش  کن دستت طلا .خیلی با معرفتی ..اونقدر  که تو لحظه های نفس گیر  امسال با همه وجودم میدونستم کنارمونی و به علی  میگفتم چقدر  خوب که تنها نیستیم...ممنونم اقای  خدا بابت همه مهربونی  ها و  محبت ها و سلامتی و عشقی  که توی  وجود من و دوستانم گذاشتی.   

 

برای  علی: ..عزیز دلم...میدونم سال بالا و پایینی داشتیم..میدونم شب هایی بود که دست های  هم رو میگرفیتم و امیدمون فقط به خدا بود و بس..میدونم روزهایی رو پشت سر  گذاشتیم که سال بعد وقتی بهشون فکر  میکنیم لبخند روی  لبهامون میاد از  جون سختیمون!! گل قشنگم...برای  تو  و خودم اول از  همه سلامتی  بعد آرامش بیشتر و زندگی شادتر کنار  پسرکمون  ارزو میکنم.  

برای  یونا : ..هر چی  ارزوی  خوبه مال تو.... 

برای مامان باباهامون : سلامتی ..توانایی..سالاری...عاقبت به خیری...قدرت و در  اخر عذرخواهی بابت همه دلنگرونی هایی  که بهتون وارد کردیم امسال 

برای  خواهر و برادرهامون...سالی پر از آرامش...شیطونی و خنده و قهقهه روی لبهاتون و دل های  مهربونتون  

برای شادی عزیزم ...برای  نوشین مهربونم ..برای مرجان دریا دلم ..برای  عسل شوهر دوست و عاشق ....و همه دوستای  گلی که نیستن ایران ولی  توی  دل منن هر روز و هر ثانیه براشون برکت..ارامش..بودن کنار  عزیزان و  پله های بالاتر و بالاتر آرزو میکنم در سال جدید. 

برای سارای بهار نارنج  عزیزم که میدونم دلش  ترک خورده از  من..خوب  که فکر  کردم دیدم بهتره  محبت تو مثل همیشه واقعی و  ملموس باشه توی  دلم..باور  کن بند اسم گوشه این صفحه نیستم و دوستای  صمیمیم توی  دل منن سارا جان..کله شقی  منو ببخش و هر وقت بهت زنگ زدم  گوشیت رو جواب بده و ناز  نکن اینقدر !!!(بوس). 

اینجا رو با لهجه بخونید :

 

خب روله جان همتان را  به دست های  مهروان خدا میسپارم و  سال نو رو بشتان تبریک وگویم...( این مثلا تقلید مهمون های کرمانشاهی آقا جان   بود!!) انشالله تو سال ببر یه بیشه ارام داشته باشید و خورشید به دشت زندگیتون گرم و پرفروغ بتابه همیشه.   

 

************************

یا مقلب القلوب و الابصار  

یا مدبر اللیل و النهار  

یا محول الحول و الاحوال 

حول حالنا الی  احسن الحال...  

تیک تاک تیک تاک تیک تاک...     بوووووووووووووووووووووووم 

دری  ریدیری  دیری ریدیدری  دیری  (آهنگ تحویل سال  بود این الان!!) 

سال ۱۳۸۹ مبارک  

نظرات 72 + ارسال نظر
ایدا جمعه 13 فروردین 1389 ساعت 13:46 http://kapta.blogfa.com

سلام صمیم جون.مطالب زیادی ازت تا حالا یاد گرفتم.سال نو هم مبارک.با اجازت لینکت هم کردم.

منو شرمنده نکن...قربونت.

طیبه دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 12:14

بهترین ها رو برات آرزو می کنم صمیم جان!
خوشبختیت روز افزون

ممنون.شما هم همچنین.

یه دوست-یزد شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 08:32

موهای پسرک رو تراشیدید؟!

نهههههههههههههههه
طفلی کچله خودش ..مو نداره که هنوز..

Noonooshet پنج‌شنبه 5 فروردین 1389 ساعت 06:08

Samim e nazanin e mehraboonam
sal e 89 va salhayeh ayandeh behtarinha ro az khodaye mehraboonam mikham baratoon. miboosamet azizam
Noosh noosh e khaleh

وفا سه‌شنبه 3 فروردین 1389 ساعت 04:06

سلام
منم یکی از خواننده هاتون شدممممممممممممممممم ...عیدتون مبارک ...سال خوبی داشته باشین
از دعاهاتون منو بی نصیب نکنین..التماس دعا

ممنونم.
سال خیلی خوبی داشته باشی.

اسما دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 13:08

سلام صمیم جان
سال نو مبارک صد سال به از این سال ها
انشالله سال خوب و خوش و پر از برکتی برای شما و همسر و گل ژسرتون باشه
به امام رضا خیلی سلام برسونین

محدثه دوشنبه 2 فروردین 1389 ساعت 02:40 http://www.khodam19.persianblog.ir

دعاهاتون خیلی به دلم نشست... آمین
سال نو مبارک!

حدیث یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 23:46

http://amadekhori.blogfa.com/
ادد میکنی؟

سارا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 14:58 http://sedayebiseda.blogfa.com/

صمیم عزیز امیدوارم امسال در کنار همسرت و یونای ناز بهترین سال رو داشته باشی.
سال نو پیشاپیش مبارکت باشه عزیزم

الیس در برره شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 13:18 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام صمیم جون . اومدم بگم رفتی امام رضا برای من و همه اونایی که حسرت بوی تن بچه رو دارن دعا کنی . ممنون

دل پریشون شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 01:15 http://delparishoon.blogsky.com

از وب یکی از دوستان مزاحم می شم
اسم خشگل منگولیش جذبم کرد...
سال خوب و قشنگی داشته باشید... سه تایی همیشه پیش پیش هم... تو قلب هم

زهرا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 00:49

صمیم جون سال نو رو به تو و خانواده ات تبریک میگم برام دعا کن به عشقم برسم دلم براش یه ذره شده

سارا شنبه 29 اسفند 1388 ساعت 00:37 http://zibayeirani.blogfa.com/

صمیمم
نمی دونی چقدر ازت ممنونم
دوست دارم
به یونا بگو من براش میمیرم
دوست دارم

سمیرا جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 20:18 http://negin-e-eshgh.blogfa.com

سلام

صمیم ایندفعه رو هم چون کوچیکتر بودم قهر نکردم و اومدم اگه بهم سر نزنی باهات قهر میکنننننننننننننننننننننم .
این چندمین باره که میام و بهم سر نمیزنی بی معرفت.

عطر نرگس، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوتران مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار

سال نو پیشاپیش مبارک[گل]

مامان هستی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 16:02

عزیزم برات سلامتی آرزو میکنم ایشالله که سال خوبی داشته باشید.باورت نمیشه اونقدر زلالی که قشنگ از نوشته هات بیداست و الان یه نم کوچولو رو مهمون چشمام کردی.

حسن جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 15:50 http://dasteneh.blogfa.com/

عیدت مبارک
یه مطلب خنده دار گذاشتم ببینش

محبوب جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 13:36 http://myrules.blogfa.com

نشستم یه دل سیر با دعاهات گریه کردم.
شاد باشی صمیم جتان و خونتون هم پر برکت باشه.
سال نوت هم مبارک:*

مهسا جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 09:56

فوق العاده می نویسی.
بهار خودتم باقلوا.

فرزانه مامان آراد جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 08:46 http://niniarad.persianblog.ir/

صمیم جان این توفیق نصیب من شد اولین نفری باشم که تو آخرین یست سال ۸۸ برات نظر میزاره
امسال اولین سفره هفت سین سه نفرتونه
امیدوارم همیشه شاد و سرحال و موفق باشی هم خودت هم خونواده ات
عاشق وبلاگتم
عیدت مبارک

سمیرا مامان سپهر جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 07:44 http://sepehrjoonam.blogfa.com

پسر ...لخت باشه اشکالی نداره . مواظب باش مامانش ... لخت نشه .
اگه میخوای از دستت ناراحتی نداشته باشم یک نظر هم توی وبلاگ من بده . من ۸۰ درصد وبلاگت و از اول تا حالا خوندم و لینکتم کردم .

دعای تحویل سالت خیلی عالی بود .

اگه عمل هم داشتی زود سالم برگرد که این پسریت منتظرت نشسته .

دیگه فقط سال خوبی داشته باشی .

خیلی بامزه و شیرینی

لاله جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 02:58

فوق العاده نوشتی. سال نو مبارک صمیم جان

مهسا مامان ملودی جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 02:10 http://lovelymelody.blogsky.com

صمیم جان سال نو را پیشاپیش به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم و امیدوارم که امسال سالی سبز و سرشار از شادی و موفقیت در پیش داشته باشید

زهرا - ف جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 00:43

صمیم جان
منم سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم. امیدوارم بهترینها رو در این سال به دست بیاری .
بوس برای یونا

پرنده خانوم پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 23:25

سال نو مبارک باشه صمیم خانوم:)
مرسی از دعاهای خوبت

سمانه دانجشوی مترجمی تهران پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 21:50

سلام.این یکی از شاهکارهای ادبیت بود خصوصا قسمت راز و نیاز با خداش.عالی بود تمام حرفاش.

امیدوارم همه دعاهای زیبات مستجاب شن.موفق باشی.سال جدید حتما بنویس چون امکان نداره من تونت بیام و سر به تو بزنم. خدایارت

lilium پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 21:38

سلام
امیدورم سال89 سال خیلی خیلی خوب وپر از اتفاقای
قشنگ برای همه باشه
اتفاقای سال88 رو بتونم فراموش کنم

پالتو پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 20:26 http://paalto.blogfa.com/

سالتون خوش و پر از سلامتی و خوشبختی! ما رو هم دعا کنید.. و حلال.. درسته که شما منو نمیشناسید ولی همین که من مدتها وبلاگ شما رو می خونم بهانه ی خوبیه برای حلالیت خواستن

هی ... پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 19:53

دمتون گرم !!!!!! ای ول !
حالا حالاها یه همچین دعایی ندیده بودم ! فقط از خدا می خوام همشو مستجاب کنه که بدجوری محتاجشیم !!!!

دستت درد نکنه صمیم خانم !

سمیرا پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 17:43 http://sepehrjoonam.blogfa

سال نو مبارک

مهرا پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 16:42

دعاهاتون رو دوست داشتم و اشک رو به چشمام آورد و دلم رو صیقل داد.کاش بدونیم که به گفته ی مسیح:ببخشید تا بخشوده شوید...پشت ثانیه های سال ۸۸ تمام دلگیری ها و کدورتها رو بزاریم و با دل صاف و قلبی پرازحضور حق تعالی به استقبال سال نو بریم که بی شک دست هدایتگرمهربان همیشه دستای ناتوانمون رو گرفته و همیشه آنچنان مدبرانه همه چیز رو پیش میبره که آخرکار توی تدبروحکمتش حیرت میکنیم.برای شما و خانوادتون و پسرنازنینتون سلامتی و دلخوشی از خداوند میخام و امیدوارم عشق به خداوند زیبا تو دلتون همیشه روشنایی کنه.
خداوند نگهدار و حافظ دلهای همه ی موجودات باشه.
بدرود

شیرین پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 15:32 http://life-lines.blogfa.com

سال نوی خانواده صمیم جونم مبارک باشه ...

نوروزتان همراه با شکوفه های شادی و عشق
بوووووووووووووس

بهار پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:42

(یه نظر داده بودم مطمئن نیستم ارسال شد یا نه.برای همین دوباره مینویسم)

1-من باقلوا میخوام!

2- درمقابل این همه دعا و آرزوهای قشنگ منم یه عالمه دعا میکنم برات لحظه تحویل سال.
خدا سایه تو رو از سر یونا کم نکنه.امیدوارم تو و علی آقا سالهای سال در کنار هم خوشبختتر و خوشبختتر بشین و دانشگاه رفتن و ازدواج و بچه دار شدن و حتی نوه و نتیجه دار شدن یونا رو هم ببینین(یه عروسی بیاره برات که حظ کنی!)
آرزو میکنم عشقتون هر سال پررنگتر و زنده تر بشه و خدا تا آخرین لحظه عمرتون سلامتی و آرامش رو از هیچکدومتون نگیره.

سال نو مبارک عزیزم.

بهار پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 11:37

من باقلوا میخوام!!!

در مقابل این همه دعا و آرزوی قشنگ منم یه عالمه آرزو برات میکنم لحظه تحویل سال.
خدا سایه تو رو از سر یونا کم نکنه و امیدوارم تو و علی آقا دانشگاه رفتن،ازدواج،بچه دار شدن و حتی نوه و نتیجه دار شدن یونا رو هم ببینین.(یه عروسی برات بیاره که حظ کنی!)
خدا عشقتونو هر سال پررنگتر و زنده تر کنه و تا آخرین لحظه عمرتون سلامتی و آرامش رو از هیچکدومتون نگیره.

سال نو مبارک عزیزم.

آتی پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 10:17 http://paeize83.persianblog.ir

سال نو مبارک باشه عزیزم
سال خوب پر از سلامتی عشق و خوشبختی رو برات آرزومندم
و بهترین آرزوها برای یونای گلم

نازنین پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 03:38 http://divarekhaterat.blogfa.com

واییییییی چقده زیاد نوشتید.خدا قوت.سال نوتونم مبارک

بنر چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 23:08 http://zendegiesanjabi.persianblog.ir/

سلام صمیم جان
سال نو رو پیش پیش به خودت و خانواده‏ات تبریک میگم.
اولین بار که میآم اینجا. اینطوری که مشخصه از وبلاگ‏های قدیمی هستی و محبوب.
با اجازه‏ات لینکت میکنم. خوبه آدم توو نت هم دوستای پرُانرژی‏ای مثل تو داشته باشه.
دعاهات خیلی به دل نشست :)
سال خوبی داشته باشی عزیز.

بلوطی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 22:51 http://number13.blogfa.com

سلام
عیدتون خیلی مبارک باشه صمیم خانوم
شما هم حلال کن هرچی ما نوشته هاتو خوندیم و کامنت نذاشتیم:)
خیلی مراقب خودتون باشید...پسر گلتون رو ببوسیدو وامیدوارم ر روز خوشبخت تر و خوشحالتر از دیروز باشید...من از شما خیلی چیزا یاد گرفتم...ممنون

ماریا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 21:50 http://amin-maria.blogfa.com

الان یه کامنت گذاشتم یادم رفت اسممو بذارم
همونی که نوشتم بقیه اشو تو سایت نشون نده

لیلی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 18:34

صمیم جان سال فوق العاده ای برای تو و خونواده 3 نفره تون و همه عزیزانت آرزو می کنم .

*pegi چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 18:21 http://pegasus-gh.blogsky.com

آمیــــــــــن
سال خوبی داشته باشید

سحر چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 16:59

سلام خیلی ناز نوشتی من میخوندمت ولی خاموش منم برات ارزوی موفقیت میکنم انشااله همیشه شادو سلامت در کنار پسر گلت و همسر مهربانت باشی سال نوت مبارک یه خواهش هم داشتم اینکه لحظه تحویل سال من و فراموش نکنی مرسی

آهو چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 16:41 http://ahoye73.blogfa.com

^-^-^-^-^-^-^-^-^-^*^-^-^-^-^-^-^-^-^-^

مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک

مریم چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 16:20

سلام صمیم جان مدتهاست وبلاگت رو می خونم ولی دفعه اولی که کامنت می ذارم (شرمنده کلا در نوشتن کامنت خیلی تنبلم) امروز هم بعد از خوندن پست جدیدت از آرزوهای خیلی خوبی که برای خودت و بقیه داشتی و دعاهای قشنگی که کردی واقعا خوشم آمد امیدوارم برای تو و خانواده مهربونت سال بسیار خوبی باشه و خدا تمام آرزوهات را برآورده کنه.

همشهریت چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 14:03

واست ارزوی موفقیت می کنم. امیدوارم عملت موفق باشه و دوباره بنویسی ماهم بخندیم

.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 13:47 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]علی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 13:42 http://www.atrine.com/

عطر ماه تولد شما
http://www.atrine.com
کتاب و سی دی راز و رمز شیک پوشی
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده
حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
http://www.atrine.com
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی
فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن
به قدرت جذابیت شما
هر شیشه عطر به همراه 1 کتاب و 1 سی دی ارائه می شود.
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com
رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد
این عطرهای بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی
بر اساس روانشناسی
عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها
برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی
متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی
طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان
این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود
و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر
به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب
با سلیقه های افراد متفاوت
تهیه شده است این محصولات جزو
پرفروش ترین عطرها در جهان و
بویژه در ایـران بوده است
فقط و فقط در این سایت
http://www.atrine.com
به این کیفیت عطر درجه 1 دنیا را تجربه میکنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com

سراب چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 13:33

دلم با خوندن نوشته هات لرزید،برام دعا کن اگر نزدیک حرم بودی.
برات بهترینها را آرزو میکنم

دکتر مینا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 13:25 http://minapharm.blogfa.com/

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
با آرزوی بهترینها برای صمیم عزیز

آذر چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:46 http://kuchehdusti.blogfa.com

سلام صمیم جون بامزه سال نوی شما هم مبارک.

راما چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:22 http://missymemol.blogfa.com

سال خوبی داشته باشی صمیم جون در کنار شوعر و پسر دوست داشتنیت
من حتما میرم حرم و دعات میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 12:18

ای جانم که تو اینقدر بامزه می نویسی خیلی با احساس و قشنگ بود من برای تو و علی و یونا بهترین ها رو آرزومندم ایشالا عملت هم خوب باشه و همیشه سلامت باشی

مونا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:55

عید تو هم مبارک صمیم عزیزم.برات آرزوی بهترین ها رو تو سال جدید دارم.امیدوارم امسال دل همه گرم تر و مهربون ترو عاشق تر از سالهای دیگه باشه.برای تو و خانوادت هم آرزوی سلامتی و عشقی بی پایان دارم.

مژگان چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:42 http://ninijon.persianblog.ir

lمنم آرزوی سالی خوب وتوام با سلامتی وبرای تو وخانواده ات خواستارم

لردولدمرت چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:37 http://mani11.Persianblog.Ir

سال نو شما هم مبارک.
امیدورام به اونچه که صلاحته برسی

شیرین چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:27 http://life-lines.blogfa.com

ایششششششششششششششالله ...

صمیم جون .. به سلامتی انشالله که عملت هم چیزی نیست قربوووووونت برم ...

من از دل پاک تو خیلی چیزا رو یاد گرفتم .. من از نوشته های تو خیلی چیزا یاد گرفتم ... یاد گرفتم مهربونتر باشم ..

یاد گرفتم اول برای بقیه دعا کنم بعدش برای خودم ...

خدا امسال هدیه کوچولو رو توی دلم جا داده .. اینقدر از بودنش خوشحال شدم .. امسال من هم با شما توی ماه رمضون صلوات فرستادم ...
صمیم جون میشه خیلی اختصاصی در موقع تحویل سال با اون دل پاکت به یاد منم باشی و برای نینی همه و من دعا کنی ..

خیلی مممممممنوووووووووووونننننننم عزیزم .

خاطره چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:10 http://www.khatere84.blogfa.com/

الهی امین واسه همه

واسه تو

واسه خودم

...

دختر مهربون چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:04

صمیم عزیزم امیدوارم امسال سال خوبی برای تو و خانواده محترمت باشه....سال نو مبارک گلم

حنا دختری در مزرعه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:58

سلام صمیم جون،
خیلی دعاهای قشنگی بود، ممنون
امیدوارم همشون واسه همه و بخصوص خودت برآورده بشه و سالی سر شار از عشق، سلامتی و شادی در کنار همسرت و یونای عزیز داشته باشی همشهری

حدیث چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:48

اول عرض ادب بعدا خوندن پست
______________
عزیز دلم برات سالی سرشار از بهروزیو سلامتی در کنار خانواده ات آرزومندم.ینی که عیدی ما نمیشد یه عکس خوجل و جدیدی از یونا می بود؟؟؟

خیلی دوست دارم وبرات بهترینها رو در سال جدید آرزو می کنم...

خانمه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:24 http://aghahehkhanomeh.wordpress.com/

بهار تو هم نقل یاس.
آرزومند شادی و سلامتیتون هستم.
ایام به کام . نوروز مبارک صمیم جان

رها-ستایش چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 10:20

سال نو شما هم بمارک

ساتین چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:57

عیدت مبارک صمیم
سلامتی و خوشبختی و خنده و شادی برای خودت و همسرت و پسر گوگولوت!

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:55

خواستم بیام اینجا سبیلامو تابش بدم و بگم دااااااااااااااش عید شد این پست بهاری ما چی شد پس؟!! که دیدم عههههه سنجاق شده!
بابا مبروک عید سعید! کل عام و انتم بخیر!
ممنون حبیییییبتی بابت اینهمه مهربونی. اینهمه حسهای خوب. اینهمه اروزهای قشنگ. من یه آینه گرفتم دستم اینجا وایستادم که بازتاب این ارزوها بیاد صاف بخوره تو سرت!! (ایکون غش کرده از خنده) ایشالله برای تو و علی بابا و یونا کوچولو هم سال خوبی باشه و همچنان بغ بغو کنان و شاد و شنگول و منگول و حبه انگور در کنار هم باشین.که شنگول همون علی باباست( با داشتم همچین زنی) و حبه انگورم که یونای کوشولوی خودمه. میمونه این وسط یه منگول!!( با ضمه م)!! که اونم خب دیگه.... (ایکون عسل در حال فرار و جیغ جیغ)
دیگه اینکه مرده اون اهنگ تحویل سالت شدم. کاش لاقل امسال پخش بشه. میبوسمت عزیزم.

دنیا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:53

صمیم جان همه خوبیهای دنیا رو واست ارزو میکنم.
با وجود اینکه خیلی خندیدم اما تمام مدت اشک چشمم هم جاری بود از دعاهات خدا براورده کنه! آمین

ماندی چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:35

خو روله جان همتانه و ِ دسا مهروان خدا میسپارم و سال نو ِ بشتان تبریگ وگو ِ م
هااااا ما کرمانشاییا ایجوری تبریک عید می تقانیم صمیم مِشَدی!

بابا ما لنگمون رو انداختیم...ممنونم.مشدی هستم دیگه!

معصومه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 09:32 http://masoom-hadi.blogfa.com/

صمیم جان من هم پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم
امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و برکت برای شما و خانواده محترم باشه
خوشحالم که اولین نظر رو در این پست میذارم ...ههههه
بوووووووس
انشالله که همیشه لبت خندون باشه عزیز

سمیه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:58 http://golkhanoom27.blogsky.com

سلام خانمی
همیشه شاد و سربلند باشید زیر سایه حق ان شاالله عملت هم بخوبی و سلامتی انجام بشه و یه پست عالی با خبرهای خوب بیایم اینجا توی سال ۸۹ ازت بخونیم
به خدای مهربان میسپارمت

پرطلا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:54 http://www.todayisours.blogfa.com

امیدوارم همیشه با هم و در سایه هم خوش و سلامت باشید.

ترانه چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:52 http://yakamous.blogfa.com/

صمیم جان برات از صمیم قلب آرزوی روزهای خوب و روشن دارم
**********
دعاهات اونقدر قشنگ بود که با اجازت بخشی از اون رو تو وبلاگم می ذارم
**********
هوارتا بوس

زهرا چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:33

من از خواننده های خاموش وبلاگت بودم صمیم خانمی
امیدوارم سالی همراه با موفقیت و بهروزی در پیش داشته باشی
سال نو مبارک

منصوره چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 08:29 http://ashpazierangin.blogfa.com

سلام
سالی سرشار از سلامتی و شادی و موفقیت برای شما آرزو میکنم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد