من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

قرارمون : شب جمعه ساعت 10 تا 12 شب

پاسخ کامنتها رو زیر  هر کامنت نوشتم. برید تو نظرات و ببینید. ممنونم از همگی.

آتوسا منم برات دعا میکنم .توکل کن. ( ساعت 8:40 دقیقه شب  جمعه اضافه شد. )



کی باور  میکرد به نیت یک ختم قرآن بیاییم جلو و به چهار بار ختم برسیم؟ واقعا فکرش رو میکردیم؟ من خیلی وقته فهمیدم ته دل هممون توی  همچین قول وقرارهایی میلرزه..میگیم نکنه ما عقب بمونیم از  اینهمه نیروی  مثبت..میگیم نکنه  بهره ای نبریم از اینمه مهربونی  خدا توی  این شب ها..من خود اینطوریم...میدونم خیلی ها بزرگواری کردن و دست های تنهای ما رو گرفتن برای این ختم.

بچه که بودم همیشه از این خانوم هایی که دوره راه می افتادن توی روضه ها و میگفتن خانوم جان! سفره بی بی یا حضرت ابوالفضله یه کمکی تو نخود لوبیاش!! بکن بدم میومد.به مامان میگفتم خب اگه نذر رو این کرده موادش رو هم خودش بخره دیگه...و مامان همیشه کمک میکرد و میگفت یه وقتایی این جور  گدایی کردن به دلشون بیشتر میشینه ...گدایی نیست بچه! دست هم رو گرفتنه ..هر چند من هنوزم با پول دادن برای نذورات مشکل ندارم ولی با خود اون نخود لوبیاهه مشکل دارم ولی من نه خجالت کشیدم و نه سرم رو پایین انداختم وقتی  کاسه خالی  دست هام رو به طرفتون گرفتم و گفتم کسی  هست؟ باور کنین اصلا فکر نیمکردم اینهمه دست بیاد و دست های خالی منو بگیره.اصلا دست های  من گم شد توی  اونهمه دست مهربون..

قرارمون باشه شب جمعه  ( شب قدر  دوم)  ساعت 10 تا 12 شب  چون من خودم چند روز پیش توی یکی از این ختم های ساعت دار!!! شرکت کردم و از صبح استرس داشتم که حالا اگه فلان شب راس  ساعت 9 نتونستم  چکار کنم؟ بی فایده میشه قران خوندنم؟

برا همین من دو ساعت در نظر  میگیرم.

اون دوست های گلی  که قبلا خوندن که واقعا لطف کردن

اون هایی که این متن رو از محل کارشون روز شنبه میخونن ناراحت نباشن چون شب  قدر سوم  همون ساعت  10 تا 12 شب  اونا بخونن من هم هستم باهاتون دوباره.

توی  این دو شب ساعت 10 تا 12 شب قرارمون این باشه که هر کجا هستیم برای  هم دعا کنیم ..برای  همه اون هایی که توی این ختم چهار مرتبه ای شرکت کردن.. و یا نتونستن   نبودن بین ما .برای  همه اونایی که دلشون نی نی  میخواد سالم و صالح و راحت و خوب..برای  همه اونایی که خونه میخوان..همه اونایی که خونواده دور  هم میخوان...صحت و عافیت برای  همه ..عاقبت به خیری برای  همه...سلامتی پدر و مادرهامون و اینکه واقعا زیر دست ما بچه ها نشن و تا اخرین لحظه زندگی  پر برکتشون  رو پا باشن و سربلند.برای آرامش خونواده هایی که این روزها جوون هاشون رفتن و بر نگشتن..برای آرامش  دل همه اون هایی که عزیزی رو از دست دادن توی زندگی..برای  موندن همیشگی خنده روی  لبهای  همه ...برای  زیر بال و پر گرفتن بچه هایی که پدر یا سرپرست ندارن ..برای بزرگ شدن روح خودمون دعا کنیم ..برای  رضایت خدا از  خودمون که من معتقدم اگه از  خودت راضی بودی و وجدان توی  دلت تاییدت کرد بدون خدا هم راضیه ...برای  همسایه ها مون دعا کنیم ..برای  همه اون هایی که اذیتمون کردن ودوستشون نداریم..بذار یه بار  هم تو خدا رو خجالت بدی!! برای کسانی که به ناحق  بهمون صدمه زدن و نفهمیدن یا حتی فهمیدن و رفتن و نگفتن چه کردیم با تو...برای  ازدواج هم سن و سال های خودمون و همه جوون ها دعا کنیم ..برای موندگاری  عشق توی قلب آدم ها و تپیدن مشتاقانه قلب زن و شوهر ها برای  هم ..برای اومدن خنده روی لب بچه هایی که تو خونواده های متارکه کرده بزرگ شدن و آسیب دیدن احیانا..برای  خودمون و هر کی  میشناسیم دعا کنیم

برای  شفای  این کوچولوی  مریض  و  همه مریض  ها دعا کنیم.

برای  زنده موندن  همیشگی این حس و حال مهربونی هامون  دعا کنیم

 ما با هم قران رو چهار بار  ختم میکنیم انشالله

هر کس بعد از این نوشته باز  هم متقاضی بود بگه من اسمش رو بذارم توی  گروهمون . برای  اونا  جزء  30 رو در نظر میگیرم  دوست دارن کامل بخونن و یا فرصت ندارن  حتی یه حزب از جزء 30  رو اگه دوست داشتن بخونن باز هم اینجا توی  این  گروه دست های بلند شده به اسمون تو شب های  قدر  هست اسمشون....من اسم های  قشنگتون رو اضافه میکنم به لیست.

باز هم ممنونم از همگی.. 


پ.ن. 


 موافقین  همه با هم مثل سال قبل  توی شب  قدر سوم ( شب بیست و سوم ماه رمضان)   ساعت  10 شب  تعداد 14  صلوات برای  سلامتی امام زمان بفرستیم و آرزوهامون  رو به زبون بیاریم؟.

نظرات 167 + ارسال نظر
غمگین یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:46

خیانت کردم به نامزدم

باقر افخمی یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 09:43

سلام
خدا قوت وبلاگ زیباتونو دیدم.
اگه میشه با من تماس بگیرید یا به ایمیلم شماره تلفن بذارید تا تماس بگیرم.
افخمی

میتونم بپرسم تماس بابت چی؟

h_p چهارشنبه 22 مهر 1388 ساعت 21:10

با سلام خدمت شما

میخواستم بدونم شما فقط شبهای ماه رمضان قران رو میخونین یعنی اینطوری جز جز تقسیم میکنین؟

یا بیازم میشه یعنی میشه الانم یه باردیگه با هم بخونیم؟

بهاره چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 13:25 http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com/

سلام صمیم

دیدی گربان چی نوشته ؟؟
یعنی جوجه چی میشه؟؟؟

آسمان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 08:47 http://www.skyradio.blogfa.com

صمیم جونم سلام.
من آسمون هستم، من رو یادت میاد؟ همونی که می خواست وسایلشو بفروشه و مهاجرت کنه. حالا دیگه همه چیز رو فروختیم و اومدیم. یه مدت حدودا سه ماهه متاسفانه نتونستم آپ کنم چون شرایطش نبود ولی الان که امکانش مهیا شده 2 تا پست گذاشتم. یکی در مورد شرایط و خاطرات روزهای اول مهاجرت و دومی هم ... یه ذره ناجوره و اینجا نمیتونم بگم چیه. راستش پست دوم رو خصوصی کردم. البته اگر کسی دوست داشته باشه که بخونه و با من همفکری بکنه من پسورد رو براش ایمیل می کنم. البته برای دوستانی مثل شما که می شناسموشون، پسورد رو توی یه کامنت خصوصی می فرستم (البته برای شما ایمیل می کنم چون این پایین نمی تونم انتخاب کنم که کامنتم خصوصی باشه یا عمومی).
راستی خانومی تولد آقا یونای گلمون مبارک باشه. توی ماه خرداد خیلی به یادت بودم و مدام از خدا می خواستم که زایمان راحتی داشته باشی. مطمئن هستم که یونای عزیز از برگزیدگان خدا هستش چونکه خدا بهش این موهبت رو داده که توی خانواده خوشبخت شما به دنیا بیاد و تحت تربیت پدر و مادری خردمند و دانا بزرگ بشه.
در ضمن امیدوارم که تمام عبادت هات هم (مخصوصا توی ماه رمضان) مورد قبول حق قرار بگیره (که حتما اینطور هست). این کاری که کردی واقعا کار فوق العاده و قشنگی بود.امیدوارم که من هم سال بعد عمر و سعادت این رو داشته باشم که بتونم توی این برنامه شرکت کنم.
دوست دارم.
منتظرت هستم.
یونای عزیز و توپولی رو هم ببوس
خدا نگهدارت باشه.

آسمان

هنگامه الهی چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 07:59

سلام عزیزم
خودت و همسری گلت خوبید ؟ یونا خوبه ؟
چرا دیگه نمی نویسی؟ دلم ترکید از بس اومد م ننوشته بودی می دونم سرت شلوغه ولی حداقل از خودت یه خبری بده گلم

لیلیوم چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 00:17

سلام
چقدر حیف شد که نتونستم تو دورهای ختم قران شرکت کنم
مگه این امتحانای دانشگاه می زاره ۰

golbarg سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 16:56 http://golbarg24.blogfa.com

up kon khanume gol

حمیده سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 13:42

سلام صمیم جان
کجایی؟نگرانت شدیم؟خوبی؟نی نی خوبه؟
هرجا هستی و هر کاری می کنی ان شاله خوش و خرم باشی
ما رو از دلواپسی در بیار.

yasi یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 20:13

salam
omadam ie nazar bedam.albate man ki basham ke bekham nazar bdam vali khob ma niz baraie khod kasi hastim belakhare ma ham az in daneshjohaie darepite bisavad ke hastim
dafe aval ke omadam inja goftam bebin che adami az khod razie ah ah ah negah dare chetori alaki ie mosht... mige (injasho be bozorgvarie khodeton bebakhshin poshte sareton harf zadam)
ama hala fek mikonam chera harfaton dorgh bashe ia sare kari khastam bahaton dost besham albate age
khastin agaram na ke hichi
tanha moshabehate ma ham ine ke kasi ke be ebarati mikham bahash ezdvaj konam mashhadie,khodamam shirazi hala che dar biad in ezdevaje nemidonam

سلام خانومی .چقدر این قران خوندن چسبید بهم . حس اینکه الان از همه جا دارن با تو بقیه هم قران میخونن و واسه همدیگه دعا میکنن یه حس خوبی بود . خانومی یه خواهش داشتم . میشه یه پست مفصل در مورد مشهد بنویسی ؟ ما قراره 21 مهر بیاییم مشهد فقط 3 روز . البته قبلا مشهد رفتیم اما نه تو پاییز. میخواستم ببینم کجاها الان خوبه ؟ مثلا شاندیزو طرقبه هوا چطوریه ؟یا مثلا اون رستوران سالاری که گفتی میشه الان هم رفت ؟ بعد هم مرکزخرید مناسب کجاست ؟ من خودم پاساژ جنت و شاندیزو میدونم اما قیمتاشون بیخودی بالاست . تو خودت جایی رو میشناسی ؟ خلاصه که میدونم سرت شلوغه با یونا کوچولو اما اگه یه پست مینوشتی ممنون میشدم

mreza یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 06:43 http://www.tamweb.ir

با سلام چنانچه مایل به تبادل لینک هستید لینک ما را با عنوان طراحی وب سایت
و آدرس http://www.tamweb.ir در سایتتان قرار دهید و به ما اطلاع دهید
تا لینک شما را قرار دهیم.
خوشحال میشیم وب لاگ شما را به بازدیدکنندگان وب سایتمون معرفی کنیم

پانیذ شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 09:28

سلام صمیم جون خوبی
من قبلا وبلاگ ملودی رو می خوندم ولی چند ماهه برام فیلتره.میتونی آدرس وب جدیدشو بهم بدی.راستی میدونی چرا فیلتر شده؟ممنونم عزیزم

طلامامان مانی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 00:26 http://niniyeman.blogfa.com

سلام صمیم جان ...........
چقدر دیر باهات آشنا شدم .......اما خوشحالم که همشهری خوبی مثل تو دارم .........
پسر عزیزتو از طرف من ببوس.......
امیدوارم ...هر حاجتی که داشتی با این کار قشنگی که کردی برآورده بشه .......

بهاره جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 12:33 http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com

سلام صمیم جان
ممنونم که واسم پاسخ نوشته بودی

من خیلی نگران دانیال کوچولو هستم... کاش بتونه عمل رو تحمل کنه و سلامتیشو به دست بیاره

پرنده خانوم پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:06 http://purelove.blogsky.com/

صمیممممممممم
سه ماهگی یونای کوشولو مبارک باشههههههههههه
خدابراتون حفظش کنه
صمیم خیلی بدجنسیییییییییی
خب یه عکس بذار ببینیمش دیگهههههههههههه
نیست که ما همون روزای اول سعادت داشتیم یونا کوچولورو ببینیم(ااای جااااااان:*)حالا اگه عکس بذاری میگیم: وااااااااااااو صمیم پسرت چقدر بزرگ شده خاهر!ماشششششششششششااللللللاااااااااااااا

فرزانه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:36

می شه من رو هم شرکت بدین؟

هنگامه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 16:14 http://taravoshatedelam.blogfa.com

صمیم جان خسته نباشی خانمی . دستت درد بابت این ختم قران . امیدوارم مشکلات همگیمون حل بشه مخصوصا اون بچه کوچولو . صمیم عزیز توی پست قبلی برای من جز ۲۷ حزب ۴ رو در نظر گرفته بودی که خواندم . فقط یک سئوال جلوی اسم من نوشتی هنگامه الهی !! منظورت من بودم یا یکی دیگه ؟!!

بهناز میم پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 07:12 http://narin86.persianblog.ir

سلام
من یه روز دیر رسیدم .
ولی صلوات رو فرستادم

rexaniar پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 00:13 http://koolaak.ir

سلام همشهری
خیلی ذوق زدم یه همشهری با ایمانی مثل شما پیدا کردم
ای کاش منم تو ختم قرآن بودم...ای کاش
یاعلی

سارا چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:29

با ختم قرآن و نذر ونیاز اوضاع ما بهتر نمیشه خدا به ما فکر داده
بد نیست گهگاه ازش استفاده کنیم .

کودکی که ما براش دعا کردیم همزمان از امکانات پزشکی و تجربه متخصین هم داره استفاده میکنه و توی چادر نذاشتیمش .. اگه منظورتون از فکر کردن انکار نیروی برتر در دنیاست باید بگم با آدم بیفکری طرف هستید.چون من نیروی بزرگ برتر رو قبول دارم در کنار همه حوادث طبیعی و غیر طبیعی دنیا...

مرسده چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 20:05

به نام خدا:
خیلی وبلاگت رو دوست دارم . میتونی بری از خوشحالی بمیری !!!!!!! گاهی دلم می خواد از نزدیک ببینمت حداقل از پشت صفحه مانیتور دوست دارم دوستی مثل تو داشته باشم .
یونای کوچولو رو ببوس خدا همیشه حافظتون باشه .

محبت داری

ستاره چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 12:48 http://setare-1385-saeed.blogfa.com/

سلام صمیم خانوم
این نظر خصوصیه لطفا عمومیش نکن !
همیشه بلاگت رو میخوندم ولی نظر نمیدادم رسید تا اونجایی که دیدم بارداری اواخر بارداریت مصادف بود با اواسط بارداری من اومدم ازت یه سری سوال پرسیدم که جوابمو ندادی گفتم راهنماییم کنی راجب ورم دوران حاملگی (آیکون گریه در حال غش) ولی دریغ از یه جواب حالا خوب شد بچم ۷ ماهه بدنیا اومد !!! هان !!! تو نصف این ماجرا جنابعالی مقصری (نیشخند)
از طرف من یونای عزیز و ببوس راستی بابت این ختم قران هم ازت تشکر میکنم خیلی ثواب کردی خدا مراد دلت رو بهت بده ان شالله (بوسه)

شیرین سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 23:23 http://kissodestiny.persianblog.ir

سلام
میشه بگین چطور میتونم تو ختم قرانتون شرکن کنم ؟
امیدوارم نگین دیگه احتیاجی نیست

هر وقت تونستی به نیت مریض های کوچولو جزء ۳۰ رو بخون ...

سونیا سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 13:28

میشه برا منم دعا کنید صابخونه بیرون نندازتم بخاطر بی پولی...

تنها هستی سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 11:11 http://kaktoseman.tebyan.net

سلام
لیاقت نداشتم تو این ختم قرآن شرکت کنم ایده قشنگی بود امیدوارم همه مریضا خصوصاً اون مریض کوچولومون مورد لطف خداجون قرار بگیرن و به زودی زود سلامتیشونو بدست بیارن
خدا غم بزرگی رو رو دلم گذاشت و یکی از عزیزانمو ازم گرفت تحملش خیلی سخته اما .........خدایا شکرت
دعا کنین**
نمیدونم این غم خیلی بزرگه یا دل من خیلی کوچیکه

ترانه دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 23:41

صمیم جان این روزا خیلی یادت میافتادم.به عنوان کسی که تو شب قدر خیلی با خدا حال کرده و خداجون هم یکی از حاجتهای مهمش رو براش براورده کرده.یادم بود که گفتی شب قدر از خدا یونا(بچه) خواستی....خداجونم بهت داده. خدا برات حفظش کنه( آمین). امسال که شب قدر رو مشهد بودم بیشتر یادت بودم....جالبه نه؟!

ثنا دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 15:19 http://www.zibatarinzendegi.persianblog.ir

صمیم جون من خیلی خیلی واسه این نینی کوچولو دعا کردم جویای حالش توی وبلاگش هستم ولی خواهشا اگه خبری ازش به دستت رسید به منم بگو آخه من خیلی نگرانشم
می بوسمت عزیزم

خدا رو شکر بهتره

[ بدون نام ] یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 19:00

سلام صمیم خانوم /من دیر رسیدم به قران خوانی شما وگرنه شرکت میکردم.عزیز 16 بار خواندن جز 9 توسط 16 داوطلب رو با نیتهایی که در کامنت قبلی عرض کردم یادت رفت انگار اعلام کنی تو ژست جدید و خلاصه جوابی ندیدم صمیم خانوم اگه شما این لطف رو انجام بدیم بنده ی حقیر هم دعا میکنم به جان شما و خانواده یگلت/البته لطف میکنین این وظیفه ی شما نیست /گرچه:مازیاران چشم یاری داشتیم

مطمئن باش خونده شده

رویا (خاطرات یک زندگی) یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 15:04 http://mfkhaterat.persianblog.ir

سلام
من دیشب به همراه شوهرم سهمیه خودمونو خودیم و تازه من از دعاهایی ه توی این پستت نوشته بودی هم چون خوشم اومده بود پرینت گرفتم و بعد از تموم شدنش و ۱۴ تا صلواتمون خوندیم و برای خودمون هم کلی دعا کردیم البته برای گیلاسی عزیز هم دعا کردم یاد
و برای شما
مواظب خودت باش

رعنا یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 12:50

سلام صمیم جان
دیشب دیر رسیدم ولی جزء ۳۰ رو کامل خوندم، فرصت نشد بهتون خبر بدم
خیلی خیلی خیلی ممنونم به خاطر این کار قشنگتون
التماس دعا

از تو هم ممنون.

شکلات تلخ یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 12:08

من خوندم عزیزم همون روز.
بازم اگه خواستی دوره ختم قرآن بذاری هستم !

متولد ماه مهر یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 09:53

سلام صمیم جان
من تونستم شب قدر سوم جزء 21 قران رو بخوانم و 14 صلوات.
منتظر خبرهای خوب خوب از سلامتی عزیزمون هستم.

احسان یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 08:10 http://crosslessbridge1985.blogsky.com


صمیم خانوم من جزء ۳۰ رو خوندم

مرسی

به قول قدیمیا انشالا یوناتو داماد کنی!!

راستی پیش منم بیاین

خوشحالم می کنید

سبز باشید و سلامت و موفق و خوشبخت و عاشق

صفورا یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 02:21

سلام صمیم جان، عبادتهایتان قبول درگاه حق. کامنت من جوابی نداشت؟ بابت شروع کردن دور 5 ام ختم قرآن پرسیده بودم. ولی حالا که دارم کامنت ها رو می خونم، ظاهرا برای بعضی ها جزء 30 شامل دور 5 ام میشه!درسته؟ منم می خوام سهم کوچیکی داشته باشم. لطفا برای دور بعدی 2 حزب برای من تعیین کن.

از جزء ۳۰ دو حزب بخون عزیز دلم.

بئاتریس یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 01:23 http://baghe-ma.blogsky.com

سلام.بهم سر بزن.لطفا. من دلم می خواد با شما دوست شم! منم دلم می خواد مثل تو احساس خوشبختی کنم. ما تازه داریم هم خونه می شیم. دلم می خواد تو راه زندگی دستمو بگیری.

بئاتریس یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 01:11

سلام.بهم سر بزن.لطفا. من دلم می خواد با شما دوست بشم!

بهار یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 00:48

http://www.sahra87.persianblog.ir/
بخونین

برای بهبودی کامل پروانه دعا میکنم.

سلام صمیم عزیز و دوست داشتنی
منم توی صلوات ها همراهتون هستم.
التماس دعا

منتظرت هستیم.

بهار شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 18:57

سلام
مرسی برای این فکر قشنگ.امشب همراهتون هستم با صلوات و جزئ 30 هر مقدار که بتونم.دلم میخواد امشب شما برام دعا کنید .امیدوارم خوش و سلامت باشی زیر سایه امام زمان.

همچنین.

دنیا م شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 18:23

کل جزئ ۳۰ رو؟

هر چقدر تونستی..یک حزب ۲ حزب ۳ یا ۴ حزب ..بستگی به خودت داره عزیزم.

من و تو شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 16:47

میخونم جز 30 رو ایشالا. منم دعا کنین.

ممنون.

سپیده شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 14:51

سلام منم هستم تازه اومدم خیلی ناراحتم که نبودم من باید چه حزب وچه جزئی رو بخونم؟

ناراحت نباش ..جزئ ۳۰ حزب ۳ و ۴

دنیام شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 14:20

صمیم کامنت منوهنوزتاییدنکردی!/منم یه قسمتی ارختم قرآن مییخواستم پیلیز

جزء ۳۰ رو میشه بخونی امشب؟

بهاره شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 14:12

سلام

من جا موندم و هر روز به اینجا سر می زدم ولی این چند روز اینترنت نداشتم کلی عقب افتادم . من چه جزء رو بخونم امشب ؟

جزء ۳۰ رو بخون عزیزم.

زهره کریمی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 13:41

سلام عزیزم خیلی خوب بود من تو ختم قرانها هستم اگر چیز دیگه ای مونده از جزء ۳۰ به منم بدید لطفا؛ مرسی عزیزم

مرسی زهره جان.
جزء ۳۰ دو حزب دیگه اش رو بخون .به انتخاب خودت

aseman شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 13:24

سلام
طاعاتتون قبول حق ... ایشالا ههم شرکت کننده ها حاجت روا باشند ... صمیم جان منم می تونم توی این ختم امشب شرکت کنم؟
التماس دعا

بله حتما . جزء ۳۰ حزب ۱ و ۲

سوده شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 13:15

سلام

لطفاْ اسم من هم برای جزء ۳۰ شب بیست و سوم در نظر بگیرید.

حتما.مرسی.

مهتاب شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 11:12

سلام.
من خیلی دیر رسیدم.البته نه خیلی.
امشب جزء ۳۰ رو میخونم.امیدوارم من رو از دعاهای خیرتون محروم نکنید.
امشب به یاد تمام دوستان مجازی هستم.مخصوصا این کوچولوی مریض.امیدوارم که خدا تمام مریضها رو شفای عاجل بده.
صمیم جون به خاطر این زحمتی هم که متقبل شدی ممنون.راستی با ۱۴ صلوات هم موافقم.

پریزاد شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 10:52 http://zehneziba16.blogfa.com

ممنون از کار خوبت...انشاالله به زودی خبرای خوبی از اون کوچولو بشنویم...

بیطرف شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 10:15 http://taranomedeltangi.blogfa.com

سلام /من دیر رسیدم ولی میخوام جز 12 رو بخونم /ولی همیشه زود دیر نمیشه حداقل این بار /راستی چند تا صلوات هر کدوم باید بفرستیم؟

جزء ۱۲ با ۱۴ صلوات برای شما

ثنا شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 09:29 http://www.zibatarinzendegi.persianblog.ir

سلام
میشه برای منم یه جایی توی حزب ۳۰ باز کنی عزیزم . منم صلوات رو باهاتون می فرستم. ممنونم

جزئ ۳۰ حزب ۳و ۴

پَ پَ شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 09:19 http://khanoomepapa.persianblog.ir/

صمیم گلم من قسمت خودم رو کنار دریا خوندم... من اهل نماز خوندن و روزه گرفتن نیستم... اما خوندن این حزب خیلی بهم چسبید... یه جورایی حالم عوض شده... منم تو صلواتا شریکم... میدونی؟ این برنامه ای که تو گذاشتی نه تنها برای اون کوچولوی دوست داشتنی بود بلکه برای صفای دل همه ماها هم بود... مرسی گلم...

کارت عالی بود.

دیوار به دیوار شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 09:11

من و مامان جزء سی
ممنون

عالیه.

سارا-ف شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 08:43

صمیم مهربون سلام
من سارا هستم و از خواننده های خاموش وبلاگت شاید 6 ماهی باشه که میخونم . عزیزم منم میخواستم اگه قابل بدونید توی ختم قرآن شرکت کنم . من از قم هستم و امشب(شب 23) حرم حضرت معصومه هستم . اگه میشه بگو چه جزئی رو من بخونم . ممنون میشم خانومی . منتظرم . شرمنده وبلاگ ندارم .

جزئ ۳۰ ...ما رو هم اونجا دعا کن ..

نگار شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 08:21

توی این ثواب شریک بودم صمیم و این رو مدیون شمامی دونم. فقط صمیم جان ، منو دعا کن. خیلی دعا کن. خیلی داغونم و حمایت کسی روندارم جز خدا. منو دعا کن

آتی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 07:53

صمیم جان مرسی که به یادم بودی و اسم منو اول متنت نوشتی نمیدونی وقتی دیدم چقدر خوشحال شدم .ان شاءالله امشب همه به آرزوهامون می رسیم و اون بچه معصوم هم مشکلش حل میشه .
دوستتون دارم با اینکه نمی بینمتون .

زیبا شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 03:51

وااااااااااای
چقدر بد شد که من جا موندم!!!!

نه زیبا جان.جزء ۳۰ منتظر خوندن توست. هر چقدر که بتونی.

الهام شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 01:19 http://manvaroozhayam.blogfa.com/

سلام صمیم جان. منم برای صلوات و جز۳۰ هستم. مرسی از نیت خوبت و اینکه بقیه رو هم سهیم می کنی.

خواهش میکنم.

شیوا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 23:32

سلام صمیم جونی اگه شب سوم ختم داری واسه منم بذار نمی دونم شیوای دیگه ای هم داری یا نه بهم بگو شیوا معلم زبان

جزء ۳۰ هر چقدرش رو تونستی. شیوا جان.

بهاره جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 23:26 http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com/

صمیم جان
من همیشه میام و میخونمت اما به کامنتهام توجهی نمیکنی
گاهی وقتام اصلا تاییدش نمیکنی ...


این کار .. کار خیلی قشنگیه ... ختم قران

نههههههههه
همه کامنت ها تایید میشن مگر اینکه توش چیز خصوصی باشه که نویسنده گفته باشه تاییدش نکنم یا درد دلی که بهتره چون مشخصات وبلاگ نوشتین من تایید نکنم.
باور کن اینطور نیست بهار ه جون.
ازت ممنونم که کمکمون میکنی.

بهاره جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 23:18 http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com/

خدا اجرت بده صمیم خانوم

سمانه دانجشوی مترجمی تهران جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 23:03

سلام صمیم عزیزم.من یک نذری برگردنمه/16بار خواندن جز نه قران/صمیم جان یک تعدادی هستند که هرهفته 1بار قران را کامل می خوانندوهر کس تلاوت یک جز را برعهده گرفتست وحال من 16 بار عقب ماندم.نیت انها اول برای تعجیل در ظهور امام عصر و سلامتی ایشان و بعد براورده شدن حاجات مسلمانان و مومنان و جمع تلاوت کننده است و ثواب ان تقدیم به روح 14 معصوم میشودوکه ثواب انرا چند برابرمیکند برای قاریان.عزیزم این نذر برگردنم سنگینی میکنه خواهش میکنم اگه میتونی به مردم اطلاع بده و ببین ایا 16 نفر داوطلب میشن جز 9 را بخوانندبا همین نیت که عرض کردم.من سئوال کردم میشود جای کسی نذری را ادا کردوجواب مثبت بوده.خیلی ممنونت میشم اگه از محبوبیتت جهت گره گشایی استفاده کنی عزیز/خداخیرت بده

اب معدنی جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 22:39 http://abmadani3.blogfa.com/

من اولش که اسممو دیدم تو چندتا پست پایین همون موقع خوندم بعد دیدم نه مث که ساعت مشخصی داره خلاصه ۲ بار خوندم:دی
صلوات هم می فرستیم:)
التماااااااااااااااااااااااس دعا
واسه پایان نامه و عاقبت به خیری من(ببخشید خودخواهانه شد) دعا کنید لطفا

خیلی خوب هم شد.
انشاالهه

پرین جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 22:34

سلام
موافق طرح اخری هستم
بعد من جزء 28 رو دیشب خوندم همون ساعت 10 به بعد بود
اگه باز هم حزبی هست بهم بگین بخونم
دعا هم یادتون نره
خیلی زیاد
نمیدونم چی بگم

ممنونم.

سپید جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 20:58

سلام صمیم جان
دوست دارم منم باهاتون تو این کار قشنگ سهیم باشم .لطفا شماره جزء بهم بگو
صلواتم که حتما می فرستم
ممنون

جزء ۳۰

مایی جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 19:02

ممنونم ازت صمیم عزیز ... و از همه که مارو تنها گذاشتن ... شاید خودتون ندونین که چقدر دعاها و وجودتون دلگرمی بوده برای ما ... ممنونم بخاطر مهربونیاتون ... ایشالا عاقبت به خیر بشین ...
و همیشه سلامت ... بازم ازتون میخوام دعامون کنین ... تا حالا هیچ وقت اینقدراحساس درموندگی نکرده بودم ...

خدا یونای گلتو براتون حفظ کنه صمیم جان ... می دونستی ما اول قرار بود اسم دانیالو بذاریم یونا ؟؟
منم میخوام شرکت کنم ... لطفا بگو که کجارو بخونم ...

انشالله خدا دانیال کوچولوتون رو در پناه دست های مهربون خودش سلامت نگه داره همیشه ...
خوشحالم که دلگرمیتون بعد از خدا بودیم...
جزء ۳۰ منتظر تلاوت شماست.

من و تو جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:36

صلوا ت رو هستم ولی برا ی قران فکرکنم دیر رسیدم تموم شد!!!

نه عزیزم. جزء ۳۰ رو هستی؟

شیقین جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:21

سلام صمیم جان.میشه به منم یه حزبو بگی که بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی عزیزم.راستی شما از برفین خبر ندااری؟

جزء ۳۰ ..
نه خودش که قبلا گفته بود میخواد به خودش استراحت بده و مشغله های دیگه ای داره ...منتظر نوشتنش هستم.

ملیکا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 17:07

صمیم عزیزم
این روزها اشاره هایی دارم از خدا میبینم که دلم میلرزه. یکی ازونها هم آشنایی با اینجا و پیشنهاد زیبای تو بود.بعد از سالها امسال تو غربت شب احیا برای خودم گرفتم ولی ته دلم دوست داشتم ای کاش در جمعی میبودم که دعای من هم هم انرژی و هم سو با جمع میشد.
اینجا پیداتون کردم .
من شب سوم با هاتونم .
چه قسمتی رو باید بخونم صمیم جان؟

جزء ۳۰ حزب ۳ و ۴
خوشحالم.

سمیه جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 16:44 http://www.hosniye.blogfa.com

من رو هم توی این برنامه های خوبت سهیم کن. من هم هستم.

جزء ۳۰ حزب ۱ و ۲

زهره جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 15:47

صمیم جان ارزش معنوی کاری که کردی اینقدر بالاست که حتما حتما به زودی برکاتش رو توی زندگیت میبینی .
ممنونم که منو هم شریک کردی نمیدونی چه حس قشنگی داشتم اون لحظه . اول و آخر دعای دیشبم تو بودی باعث شدی از صمیم قلبم برای دوستای وبلاگیم و همه اونائی که دوستشون دارم و حتی ندارم دعا کنم

مامان سعاد جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 15:16 http://s380380.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون از این دعاهای قشنگی که کردی و اصلا یادمون می ره که برای بعضی هاش هم می شه دعا کرد و بعد از خوندن هرکدوم آمین از ته دلی گفتم و اشکی هم ریختم من هم تو صلواتها هستم . با آرزوی بهترین لحظه ها برای زندگیت

بهاره جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 15:00 http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com/

سلام صمیم جان
شرمنده ام که نتونستم تو ختم قران شرکت کنم
صلوات رو حتما هستم

بهار جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 15:00

سلام صمیم جان
ببخش من با اجازه حزبی که بهم داده بودی رو عوض کردم آخه اون حزب سوره ای داشت که سجدهی واجب داشت و من نمیتونستم بخونمش به کسی دیگه هم نمیتونستم بدم بخونه انشالله اونو هم میخونم ولی خوب دیشب نشد متأسفانه
برای اون صلوات ها منم هستم
راستی نمیشه ختم دیگههم بذاریم بازم بخونیم ؟؟؟
امیدوارم خدا خیلی زود جواب این دلای پاک رو بده

ممنونم .ایرادی نداشت.مرسی که بعدا میخونیش.

دنیا م جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 14:00

سلام صمیم جان/انگاردیررسیدم به ختم قرآن/واسه این دور(شب۲۳) یه چیزی هم واسه من کناربذارلطفا/ با۱۴ تاصلوات هم فک می کنم همه موافقن.

جزء ۳۰ حزب ۳ و ۴ رو میخونی؟

سارا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 13:45

صمیم عزیزم سلام
ازت ممنونم به خاطر فکرقشنگت به خاطر کار قشنگت .فقط من جمعه صبح خوندم .عیبی نداره؟؟؟خیلی به یادت بودم . برات دعا کردم که به تک تک آرزوهای کوچیک و بزرگ زندگیت برسی.برای من هم دعا کن. هم مریض دارم .هم حاجت .

نه خیلی هم خوبه.
ممنونم. التماس دعا

منا جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 12:17 http://www.man-o-del.blogfa.com/

:) ۴ دور ختم قران کار اسونی نیست
اما تو مسببش شدی
خوش به حالت

amir جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 11:27

salam samim jan..
taat va ebadatetoon ghabool..ishala ke hameye doostan in khatme ghoraan ro faramoosh nakarde bahsan va baraye hamdige doa karde bashim...
eltemase doa..ya hagh...ratsi samim jan baraye man baz ham kenar bezar baraye shabe ghadre 3...

جزء ۳۰ حزب ۴

زهره gimini جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 03:00

سلام با اجازه منم حزب 4 جزء30رو بر میدارم.راستی من سهم دور 4 رو الان دیدم شنبه 10_12 میتونم بخونم؟

بله.ممنونم.

مریم جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 00:30

من همین الان ساعت را دیدم خوب از زمان تعین شده هم گذشته حالا من چه کار کنم؟
روز اول اعلام کردید که تا پایان ماه رمضان می تونیم بخونیم پس چطور نظرتون عوض شد؟

مریم عزیزم شب قدر سوم هنوز نرسیده...ساعت ۱۰ تا ۱۲ اون شب هم هست...من که میگم این تعیینساعت برای فرستادن دعا و انرژی بصورت گروهی هست وگرنه خودت میدونی که هر وقت بخونی غنیمته.

محیا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 22:53 http://www.mahighermez72.blogfa.com/

صمیم جان قران رو که خوندم کلی ازت ممنون شدم... یونای عزیز رو ببوس... صلوات هم حتما" بفرستیم...
بعد از خوندن اون دو حز بصلوات فرستادم و به نیت سلامتی دانیال قرآن رو باز کردم و آیه ی 40 سوره حج اومد... خوندم و خوندم تا رسیدم به جایی که "و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد که خدا را منتهای اقتدار و تواناییست..."

تداعی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 22:38

یک دنیا ممنون بابت زحمت زیادی که کشیدی گلم

منم با صلوات ها موافقم.اگه خواستی برای شب قدر سوم هم ختم قران بزاری حتما منو هم شرکت بده برای هر دور ۱ حزب برای من بزار.بازم ازت ممنونم

مهسا (نازیلا 15 ) پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 22:18 http://www.nazila15.blogfa.com

سلام.
100% .

سبز باشی و پایدار

مرسی.

الهام فیاضی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 22:14 http://contact.blogfa.com

سلام صمیم. من هم جزء ۳۰ رو تا هر جا که تونستم میخونم و برای صلواتها هم هستم. ان شاءاله با نیروی مثبتی که دست جمعی میسازیم به آرزوهامون برسیم. ممنون بابت این فکر زیبا. یونا رو ببوس.

farzane پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 22:08 http://suryanamaskar.blogfa.com

salam
man alan motevajeh shodam!
pas manam joze 30....

باشه منتظرم بخونی امشب.

صفا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 21:45

سلام عزیزم
من هم واسه 14 تا صلوات هستم.
لطفا یک حزب هم واسه من تعیین کنید. ممنون
به امید شفای همه بیماران.

جزء ۳۰ حزب ۳

ملیحه پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 21:40

خوشحال میشم این سعادت نصیب منم بشه . واسه ذکر صلوات من پایه ام هموجور.

مرجان پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 20:25 http://kavir-semnan.com

باشه فدات بشم من، جز 30 مال من، امشب و شنبه هم به امید خدا میرم مراسم احیا مسجد تورنتو.

مرسی مرجان گلم.

سحر پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 20:21 http://www.sahar_lovestar.persianblog.ir

سلام صمیم جون
من سحر هستم و می خوام توی این ختمت شرکت کنم عزیزم و خواستم بگم که اگه می شه اسم من رو بگذار توی گروهت مرسی

جزء 30 منتظرته عزیزم. ممنونم.

رها پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 18:00

تروخدا ببخشید هل کردم تا آخر پست رو نخوندم من جزه ۳۰ رو کامل میخونم اشکال نداره که ؟ میدونم دیر رسیدم احتمالا دیگه اسم من تو لیست نمیاد ولی امیدوارم قبول بشه

اگه نتونستی 30 رو بخونی 25 هم عالیه .مرسی.

رها پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 17:52 http://sm143.blogfa

من جزه ۲۵ رو میخونم منو یادت نره صمیم ها

خیلی خوبه .ممنونم و انشالله به زودی در لباس سپید عروسی.

رها پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 17:49 http://sm143.blogfa

من هستم برای منم دعا کنید زودتر ازدواج کنم

الیس در سرزمین عجایب پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 17:46 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

سلام خانومی . خیلی التماس دعا . من با اینکه خودم تو ماه رمضون قران رو ختم میکنم اما با دیدن اینجا یه حس خوبی بهم دست داد میشه اسم منم اضافه کنی؟‌

الیس جزء 30 رو هر چقدرش رو میتونی بخون. کاملش هم عالیه.

صحبا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 17:20 http://saye-sahba.blogfa.com/

سلام.با اجازه لینکت کردم.

نیکی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:40 http://www.nikin.blogfa.com

صمیم جان معذرت من فکر کردم اون کوچولو پسر شماست. ممنون بابت این لطف بزرگ عجرتون با حق

خواهش میکنم.

نیکی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:35 http://www.nikin.blogfa.com

سلام دوست من اول از همه بگم که من برای پسرتون خیلی دعا کردم بسپارید دست خدا . بعد از اون من و پسرتون تو یه ماه و یه روز یه دنیا اومدیم ۲۸ خرداد. تو همه شرایطی خدا رو فراموش نکن. دوست دارت نیکی

ممنونم. پسرک دوستمون مریضه .اسمش دانیاله. براش دعا کن عزیزم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:34

shab jomeh yani 5 shanbeh shab ke besheh. doroste?

بله .شب جمعه ساعت 10 تا 12 شب

نیلوفر پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:09 http://everything2.blogsky.com

چه ایده ی با مزه ای . خوشم اومد. من شرکت می کنم گلی جونم

مانیا پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:08

سلام صمیم جان
لطفا حزب ۱.۲ جز ۲۲ برای ختم دوره اول
حزب ۳.۴ جز ۲۲ برای ختم دوره دوم
حزب۱.۲ جز۲۷ برای ختم دور سوم
حزب ۳.۴ جز۲۷ برای ختم دوره چهارم
رو برای من کنار بزار
خواهشا تغییر نکنه چون من دیگه نمیتونم بیام چک.
مرسی عزیزم

همین هایی که گفتی رو بخون مانیا جون. دقیقا همین ها رو . ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد