من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

خردادی من....


یه روز گرم و داغ تابستونی درست مثل تن تو...

یه شب آروم  و مهتابی درست مثل نوازش های تو

یه سال پر از گریه وخنده ....خنده هاش بری خودمون و گریه هاش برای  اونی که بی خداحافظی برای  همیشه ترکمون کرد..

روزهای پر از بالا و پایین ...شب های پر از نجوا و ترانه...لحظه ای پر از آرامش و اضطراب ..همه و همه ثانیه هاش اومدن و رفتن و من موندم و تو موندی و ما موندیم با هم ..مثل روز اول..مثل روزی که به هم قول دادیم هیچی نتونه نگاهمون رو به هم عوض کنه.

گاهی تلخ شدم..گاهی تلخ شدی...بیشتر خندیدم و بشتر خندیدی..انگشت هامون همیشه موقع راه رفتن تو هم گره میخورد و چشم هامون یه وقتایی از هم باز نمیشد...

دلم گرم بود و دلت گرم..دست هام گرم بود و دست هات داغ درست مثل نیمه مرداد سال 83 ..نه دقیقا مثل اردیبهشت  سال 82  ...به داغی همون بوسه ای که غافلگیرم کردی و دزدی ازم...به داغی همون انگشتهایی که پشت گردنت سرید و چشم هات رو سنگین کرد اون روز ...

.

.

.

امسال اما مردادش یه جورایی گرم تره...با همه سوز زمستونی که دست های سرد روزگار دور دهنش گرفته و   از پشت  پنجره های  خونمون برامون هو هو میکنه باز هم به هم گره خوردیم..نه من تنهات گذاشتم و نه تو گذاشتی ثانیه ای  حس کنم تنهایی یعنی چی.. امسال گرمای بیشترش مال فرشته ای هست که یه خورشید گرم و داغ کوچولوست توی زندگیمون...امسال وقتی میبینم چطور بغلش  میگیری و باچشم های پر از ستاره ات به این خورشیدک نگاه میکنی دلم 15 مرداد همین امسال رو میخواد ...دلم میخواد بمونم توی تقویم همین روز.

.

.

.

بودنت ...هرم نفس هات...گرمی دست هات ..و نوازش  انگشت هات همه به من میگن این تقویم هیچ وقت ورق  نمیخوره و هر روز روی  15 مرداد میمونه حتی اگه 40 سال  تقویم روزهای  مردم    ورق بخوره و فحه به صفحه بگذره.....این روز های ما نمیگذره و تموم نمیشه.

 من هستم و تو..مثل دو تا درخت بلند روی تن پسرک سایه می اندازیم ونمیذاریم  تنش بسوزه و دلش داغ شه و چشم های نم برداره...بذار وقتی که وقتش شد دستاش داغ شه و چشماش برق بزنه و دلش تند تند ... اون وقته که من و تو دو تا درخت جوون رو توی چشم های پسرک  میبینیم که دور هم میپیچن و میرن بالا و من و تو محکم و باز هم بلند  سایه امون رو از تنشون دریغ نداریم....میدونم میمونیم تا اون وقت.....

.

.

تو از مرداد هم گرمتری  خردادی مهربون من ...

شب خاطره ها خوش باد....



پ.ن.

سالگرد عروسی

نظرات 53 + ارسال نظر
غمگین یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:45

کمک میخوام

مهیار جمعه 27 آذر 1388 ساعت 20:44

عالی بود منتظره پاسخ هستم

آرام دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 11:27

مبارکتون باشه عزیزم.
خدا تو و همسرت رو در کنار یونای عزیز برای هم حفظ کنه. انشاءالله همیشه شادی و آسایش و خوشبختی همنشین زندگی مشترکتون باشه و غنچۀ زندگیتون در سایۀ شما با عشق و محبتی که بینتون هست، با شکوه و افتخار قد بکشه، بزرگ بشه و ریشه های عشق و امید رو روز به روز تو وجودتون عمیق تر کنه.
مرسی که شادی هات رو با ما قسمت و روزمون رو عاشقانه تر می کنی. دوستتون دارم. می بوسمت.

عادله شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 10:35 http://aeko.blogsky.com

تبریک امیدوارم سالها در کنار هم احساس خوشبختی کنید

شیما شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 08:11 http://shima1985.persianblog.ir

سلام صمیم جان سالگرد ازدواجتون مبارک انشالا ۱۰۰۰سال با هم خوشبخت زندگی کنید ژسر ماهتو ببوس قلم قشنگی هم داری صمیم گل

محسن جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 22:00

سلام آبجی خانوم

۱۴ مرداد ۸۳ ازدواج کردین؟

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...

انشالله که سالهای سال با تن سالم و دل خوش به زندگی عاشقونه تون در کنار هم ادامه بدین...

آبان ۸۲ عقد کردیم و ۱۵ مرداد ۸۳ خونه خودمون رفتیم.

reihaneh جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 19:24

تبریک میگم عشق واقعی همینه

مهرگان جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 17:27 http://mehregan60.blogfa.com

خیلی مبارکه

محیا جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 17:09 http://www.mahighermez72.blogfa.com/

این وبلاگِ چه فکری با خودش کرده؟


خوشبختیتون هر روز پر رنگ تر :) مبارک باشه :*

حدیث جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 14:59

عزیزم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.عشقت پایدار..

میتیل جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 14:29 http://xenon777.blogfa.com/

فک کنم باید ۲ خط دیگه رنگی اون بالا اضافه کنی!!! البته ببین من اجازه گرفتما!!!

دختر زمستون جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 08:48 http://2khtarezemestoon.blogsky.com/

وای صمیم 1 مبارک باشه :) ایشالا یه روز سالگرد عروسی یونا جونمو هم همینطوری عاشقونه جشن بگیرین ( بوووووووووووووووووووس)

Shirin جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 05:07

che khanoome khojasteiiii ke be shoharesh in blog ro taghdim kardeee:)) badam neveshte ordibeheshtie mehraboone mannnn:)))))))) azizammm narahat nasho blog hat fogholadast man hamishe weblog hato mikhoonam:X:X:X asheghe neveshtehat va energy ke dariam:X:X:X hamishe barat behtarin haro mikhammm:X:X:X

سوگند ماندلتو جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 01:34 http://www.mandelto.blogfa.com/

نازی...چه قشنگ نوشتی...چه قشنگ حستو گفتی !
فکر میکنم اون خانوم هم میخواسته حسشو به همسرش نشون بده و به قلم خودش اعتماد نداشته و نوشته ی زیبای شما رو که خونده خواسته به همسرش نشون بده که میتونه همینقدر زیبا بنویسه...میدونی چیه صمیم خانومی گل فکر میکنم اون خانوم دلش خوش باشه کافیه...اما لذت نوشته ی شما واقعیه چون میدونی مال خود خودته...اون خانوم همسرش که شاد بشه مطمئن باش به اندازه ی تو ببخشید شما شاد نمیشه و همیشه حسرت میخوره که کاش قلم شما رو داشت...همین براش بهترین جریمه است ...
اونقدر قشنگ نوشتی و زیبایی حس الانتو بیان کردی که باید بگم به یه سوال همیشگی ذهنم یه جورایی جوابدادی!همیشه میگفتم بچه که بیاد حتما شیرینی زندگی کمتر میشه و زن و شهر حسرت روزای تنهاییشونون میخورد روزایی که خودشون دو تا فقط با هم بودن...اما وقتی نوشتت رو خوندم قشنگ شیرینی حضور یه فرشته ی کوچولو رو که عشق یه زن و مرد رو شیرین تر و عمیق تر ومحکم تر کرده رو حس کردم !
هنوز خیلی راه دارم به چشیدن طعم عشق و باقی ماجرا...اما یه جوری یه چیزی توی دلم برق زد و لبم خندید...امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت مامان صمیم مهربون...

مرسی ..مرسی..مرسی ..مرسی..منو پر از شادی و انرژی کردی ..ممنونم عزیزم.

پرنده خانوم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 17:16 http://purelove.blogsky.com/

صمیم جان
من الان از وبلاگای بروز شده گذرم خورد به یه وبلاگ که متن پستش خیلی برام آشنا اومد
یهو یادم افتاد که توی وبلاگ تو خوندم
این وبلاگ هم مال توئه؟؟؟http://ordibehesht.blogsky.com/

بابا رو رو برم!!! اینکه همش از من کپی برداری کرده!!!
ممنونم بابت تذکرت

نگین پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 16:46

امیدوارم همیشه کنار هم باشید و روز به روز خونوادتون گرمتر بشه. و امیدوارم از سرمای بیرون هیییییییییییچ نسیمی هم بهتون نرسه!
دعا کن منو همسری مهربونم هم از گزند سرما در امون بمونیم و ۱۵ مرداد سال دیگه هم خونه باشیم.

هفته پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 13:22 http://www.haftabi.blogfa.com

امیدوارم این سایه همیشگی بالای سر پسرک باشه و شادیتون بیش از پیش باشه . تبریک می گم.

مونس پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 12:50 http://moones.blogsky.com

عزییییییییییییییزم هوراااااااااااا
مبارک باشه ایشاللا. اون بالا رو هم که کردی ۵ سال. ایشاللا همیشه کنار هم مثل الان خوش باشینو واقعا خوشحالم که شوهرت همراهته

بهناز میم پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 11:48 http://narin86.persianblog.ir

صمیم جان تبریک میگم . ان شالله که همیشه خوشبخت باشید.

سمانه دانشجوی مترجمی تهران پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 02:54

سلام/بازم من اولمممممممممم

معرکه بود نثرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خوشبحالتوننننننننننننننننننن
اسفند دود کن واسه جمعتون

امیدوارم همیشه رابطتون مثل حالا گرم و عاشقانه باشه
راستی بازم اینجوری بنویس .عاشقانه هات زیباست دخترررر
در پناه حق

دنیا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:48 http://www.world-of-mine.blogfa.com

خوندمش /باورت میشه باهریه جمله ت اشکام سرازیر مشد!/
خوش به حالت دختر...
:)

لیلی و مجنون چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:47 http://faghatma.persianblog.ir

چقد قشنگه که بعد از گذشت چند سال اینقدر عاشقونه از اون خاطره یاد میکنین.
عاشقانه هاتون ابـــدی

دنیا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:43 http://www.world-of-mine.blogfa.com

سلام صمیم جان/قبل ازاینکه صفحه توبازکنم وپستتو بخونم توذهنم این بودکه سربع برم واسه صمیم تبریک سالگردازدواج بذارم . ۱۵مرداد سالگردازداجتون همیشه توذهنم هست !مث سایرتاریخ های مهم زندگیم/ همیشه عشقی که بین تووهمسرته واسه من قابل ستایش بوده وهست وواقعادوست دارم اگرروزی ازدواج کردم واقعایک همچین عشقی بین ماباشه/خلاصه بهت تبریک میگم خیلی زیاد. امیدوارم زندگی قشنگتون که ازامسال ۳نفره شده همین طورعاشقونه وسبزو اردی بهشتی باشه :) /راستی هنوزپستتونخوندم/تا تیتر رودیدم پریدم توکامنتدونی!/ به یونای نازسلام برسون. عکس بذارازش/دنبال کارمی گردم واسم دعاکن/ ساری اگه خیلی حرف زدم/کیس فوریو/ بای...

ممنونم عزیزدلم.

یلدا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:19

تولد عشق مبارک

یلدا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 22:16

خیلی ماهی بهت حسودیم میشه یه نفر هست یه گوشه ای نیاز به یه دل پاک ومهربون داره تا براش دعا کنه برام دعا کن...

پرستو چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 20:11

همشیه خوشبخت باشین...

دختر بارانی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 18:22 http://always-free.persianblog.ir

سلام خوبین؟
سالگرد پیوند عشقتون و تبریک میگم ...همچنین حضور یه فرشته توی زندگیتون و...
من یه عادت بد(یا خوب) دارم تا حرف دلم و به کسی که میخوام نزنم آروم ندارم برای همین اومدم کامنت بزارم
من خیلی وقته از شما دارم یاد میگیرم خیلی چیزارو
عشق ورزیدن-بخشش-امیدواری و...
همیشه وبتون و دنبال میکنم چند بار هم کامنت و ایمیل گذاشتم اما قابل ندونستین ...
تا وقتی در خونتون به روی منم باز باشه همیشه از خوانندهاتونم...
خوشحال میشم به منم سربزنین ...خونه کوچیکترا

همیشه موفق و شاد باشین
------------------------------------------

ماهی همیشه تشنه ام

در زلال لطف بی کران تو

می برد مرا به هر کجا که لطف اوست

موج دیدگان مهربان تو



زیر بال مرغکان خنده هات

زیر آفتاب داغ بو سه هات

ای زلال پاک

جرعه جرعه جرعه می کشم تورا

به کام خویش

تا که پر شود تمام جان من

ز جان تو



ای همیشه خوب !

ای همیشه آشنا !

هر طرف که می کنم نگاه ،

تا همه کرانه های دور ،

عطر و خنده و ترانه می کند شنا

در میان بازوان تو !



ماهی همیشه تشنه ام



X چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 17:54 http://stillness.blogfa.com

نگو این چیزارو! نمیگی امثال من دلشون بسوزه؟نیش!

دایی بهنام چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 17:28 http://daeebehnam.blogfa.com




. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ...
________________\.................../وبلاگ دایی بهنام(عمو باربد سابق)به روز شد
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:اگه قدم رنجه کنید...
________________/......__........\
_________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید...
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم...
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید...
________________(_____|_____)پس یادتون نره...
حتما تشریف بیارین! در ضمن لطفا نظر هم یادتون نره !
www.Amoobarbod.blogfa.com
[نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند]

نسیم مامان بردیا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 17:17 http://bardiajeegar.blogfa.com

صمیم جونم از صمیم قلب این روز رو بهتون تبریک میگم. امیدوارم سالهای سال در کنار هم این روز رو جشن بگیرید.

پویان و مامان چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 16:41 http://puyanemaman.persianblog.ir/

ما هم صمیمانه بهتون تبریک می گیم. امیدوارم همه سالها دلتون به همین گرمی باشه.

سپیده چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 16:26

سلام عزیزم سالگردتون مبارک ، نمید.نم چه سالگردی اما مبارکه چون با اب وتاب تعریفش کردی میشه فهمید سالگرد عشقتونه پس مبارکه . میبوسمت

ریحان چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 16:08 http://bamesabzelahijan87.persianblog.ir

همیشه شاد باشی و مبارکه. امیدوارم صد سال دیگه که این جا رو خوندم به همین گرمی باشه

آزاده چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 15:58

سلام صمیم جونم خوبی یونای گلم چطوره؟ دامادم میشه؟ راستی سالگرد عقدتون یا نامزدیدتون مبارک ایشالله که همیشه در کنار هم خوشبخت و سعادتمند باشین منم مرداد رو خیلی دوست دارم سالگرد ازدواج ما هم ۲۵ مرداد یونا رو ببوس

shakiba چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 15:42

salam samim jun,man HARRUZ weblogeto chek mikonam ta matlabe jadidi azat bekhunam,pesare goleto bebus,makhsusan dastaye keshideo khoshgelesho,arezuye aramesh barat daram.

ماریلا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:46

مبارک باشه خانوم ... امیدوارم آشیانه عشقتون همیشه سبز و پر از سایه عشق باشه ... یونا کوچولو رو ببوس

عسل اشیانه عشق چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:36

کامنت بی نام طبق معمول متعلق به ای کیو لیدی معروف به عسل بانو بود!

فدای اون آی کیوت بشم من!

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:36

اوفینااااااااا وروجک رو هم بزرگش کرد و ریش و سبیلش دراومد و عاشق شد و زنش هم داد و ...... دیگه چی؟!
ایشالله همیشه دلهاتون همینجوری گرم باشه و امپرش بالا. نیششششششش

پریزاد چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:29 http://zehneziba16.blogfa.com

سالگرد ازدواجتون مبارک باشه صمیم جان.
انشاالله همیشه خوشبخت وعاشق بمانید...

najma چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:12

هیشکی نمیتونه مث مو اولی باشه که تبریک گف! هیشکی نمیتونه!
با عرض تبریکات دوباره فراوان باید عرض کنم که...
ای بمیری صمیم که آخرش من عروس میکنم خودمو واسه این حرفا و تعریفات از زندگی مشترک، مسوولشم تویی!
بله، درست شنیدی!

غششششششششش خنده!!!

k چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:08

خیلی زیبا بود .ان شا الله همیشه زیبا بماند .مشهد بودیم.برامون دعا کنید

سمیرا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 14:05

وای صمیم جان چقدر قشنگ نوشتی منم این روز خوش رو بهت تبریک میگم و امیدوارم ۱۰۰ سال دیگه هم این روز ها رو جشن بگیرید از طرف من غنچه گل تون رو ببوسید

آیدا چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:56

بوسسسسسسسسس
تبریک میگم عزیزم 25 خرداد تولد من هست و25مرداد تولد مامانم و همینطور سالگرد عقدم!!! :))
خردادی ها همشون گل هستن...

شیرین چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:52 http://shirin-banoo.blogfa.com

بسیار زیبا و عمیق
خوشبختیتان پایدار و گرمای عشقتان جاوید.

هنگامه چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:48

سلام عزیزم
سالگزد ازدواجتون و تبریک میگم چقدر قشنگ توصیف کردی و با حرارت امیدوارم سالهای سال پشت و پناه هم تو سختیها باشید و بمونین برای هم و برای پسرکت یونا تا ابد
الهی امین

سودی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:46

سلام صمیم جان امیدوارم اشیانه عشقتون از این هم گرمتر بشه به خاطر وقتی که برام گذاشتی وجوابم رو دادی بی نهایت ممنونم با ارزوی خوشبختیت

پرند چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:44 http://gipsymoonn.blogfa.com

خوشحالم دوست جدید من...
همیشه شاد باشی...

شکلات تلخ چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:32 http://shocolatetalkh.blogfa.com

تبریک تبریک
صمیم عزیز امیدوارم که همیشه گرم و مردادی بمونین

پرنده خانوم چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 13:15 http://purelove.blogsky.com/

آخی
صمیم سالگرد ازدواجتونه
مبارکههههههههههههههههههههههههه
امسال خدا هم بهتون هدیه داده
از روی پسرک نازتون ببوس
آرزو میکنم این خوشبختی تا به ابد محکم و زیبا باقی بمونه
و زندگیتون تا همیشه گرم و مردادی باشه:*

رها(ستایش) چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 12:45

مردادتون جاودانه باد

بیطرف چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 12:17

عالیه عالی بود تبریک میگم تبریک میگم به هردوتون ...

خوش باد......

بسیارعالی! ۴۰سال که کمه ایشالا ۴۰۰۰سال دیگه هم پایدار وخوشبخت باشین

sanaz چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 11:36 http://alone111.blogsky.com

وبلاگ جالبی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد