من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

اگر بار گران بودیم....قراره زود برگردیم...

وایییییییی  کمتر از  چند ساعت بیشتر به اومدن نی نی  ما نمونده..میدونی  حسم چیه؟ مثل رسیدن شب عروسیمونه...از یکماه قبل همش  اضطراب خوب برگزار شدنش رو داری و  هر روز  که میگذره  یه جورایی دلت قیلی ئیلی میره و بلاخرخ فقط یه شب و چند ساعت میمونه و اونوقته که دیگه دلت یه جورایی  پر  میکشه برای رسیدن موعدش...و بعد یه نفسی میکشی و میگی آخیشششششششششش..تموم شد.....

پسر کوچولوی  ما هم فردا صبح( البته الان پنجشنبه هست ظاهرا)  انشالله به دنیا میاد..میدونی  هیجانم بابت چیه؟  اینکه بدونم چی  شکلیه؟  چطوری  لباش رو باز میکنه و  چشماش چطوری به من نگاه میکنن... مثل کسی  میمونم که میره رستوران و همش  منتظر اون سس خوشمزه اش  هست...نه خود غذای  اصلیش!!!!! این مدت انقدر  خوب و راحت بود به شکر  خدا و اونقدر من زندگی  عادیم رو داشتم که هنوز باورم نمیشه واقعا من باردار شدم و نه ماه تموم شد و ساعت ۷ صبح یعنی  کمتر از ۶ ساعت دیگه یه بچه..یه موجودی  که از  گوشت وخون من و همسرمه و  حضورش  بهمون یادآوری  میکنه چه زیبا هم رو دوست داریم..داره میاد و مال ماست...راستش رو بخوای هنوزم نمیدونم واقعا از نوزاد خوشم میاد یا نه..من کلا بچه های  ۶ ماه به بالا رو دوست داشتم همیشه ولی  از همین الان مطمئنم این کوچولو هم زندگی  من و پدرش  میشه....

 تو تموم این مدت شماها اونقدر به من محبت داشتین و بهم امید میدادین که هیچی نمیتوته جبرانش  کنه ..من فردا برای همتون بخصوص برای اونایی که آرزو دارن کوچولوشون رو زودتر بغل کنن دعا میکنم ..برای  خوشبختی و خوشحالی  همتون..برای  قشنگی روزها و شب  های  همه شماها..برای باریدن بارون عشق  توی  خونه هاتون و  برای پیدا کردن اونی  که کنارش  ارامش  دارشته باشین همیشه....

 من فردا دو تا عمل دارم همزمان.... یکیش سزارین هست بنا به تشخیص  پزشکم  و او ن یکی  هم توی  همون مایه ها!!!!! امیدوارم سالم بمونم و بتونم بازم براتو نبنویسم...ولی  عمله دیگه....به قول داداشیم آمار غیر رسمی ولی واقعی  نشون میده!!! از  هر صدت ازن فقط  ۱۰ تاش  از زیر اینجور عمل ها زند ه بیرون میان!!!!خب  منم انشاله جزو اون ده نفر باشم..ماها با هم گریه کردیم اینجا و پا بهپای  هم خندیدم... زندگی  من رنگ قشنگی  داره که شماها پر رنگ ترش  کردین برام..از همین جا از همتون حلالیت میخوام و دعا کنین برای من و همسرم و پسرکمون... دوستتون دارم  و  امیدوارم خیلی خیلی زود دوباره بنویسم براتون..فعلا....


بعدا نوشت:

ساعت شش صبح روز پنجشنبه

من دارم میرم بیمارستان....دیشب  رفتم ارایشگاه و خوش  خوشانم شد و سشوار قشنگی  کشیدم تا حداقل جیگر این دکترم  حال بیاد دم صبحی....ساعت دو  خوابیدم دیشب و  سه...چهر و بیست دقیقه و  پنج ..از  خواب بیدار شدم  و سعی کردم!!! دوباره بخوابم....

ممنونم از دوستگلی  که گفت برام نماز  میخونه و امروز رو برام روزه میگیره و صدقه میده..نمیدونین این چیزا چقدر  منو آروم و مطمئن میکنه...مرسی  عزیزم و مطمئن باش  برای  سلامتی همتون دعا میکنم.....

خب ظاهرا دارن از بخش مردان!! من وپیج میکنن که زودتر راه بیفتم.. برم وضو بگیرم و بریم دنبال مامانم و سه تایی نه ببخشید چهار  تایی( با نی نی  ) بریم بیمارستان ببینیم از توید ای لپ لپ  قراره چی  در بیاد!!!!

ممنونم از دعاهای  خوب  همتون و برسم همه رو تایید میکنم....

نظرات 130 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 17:57

سلام صمیم جان الن دیگه نی نی به دنیا اومده .اومیدوارم پاقدمش واست خوب وپر برکت باشه . مارو هم دعا کن حالا که مامان شدی ، ازتمام گناها پاکی پس مارو فراموش نکن .امیدوارم همیشه خ.ش بخت باشی.بوسسسسسسسسسسس

الهام یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:48

سلام صمیم خانم قدم نورسیده مبارک باشه امیدوارم به سلامت فارق شده باشی من منتظر نینی هستم هشتم تیر به دنیا میاد اونم سزارینی خیلی میترسم اما چاره نیست باید عمل کنم لطفا برای من وبچم هم دعا کنید

برفین یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:40 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

صمیم یه حال خوبی دارم که باعث و بانی ش تویی .. نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم .. وای عزیز قلبم .. یه عالمه می بوسمت .. الان اینقدر پر از احساسم که فقط دلم می خواد بغلت کنم ..

برفین یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 23:38 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام به روی ماهت الهی من فدات بشم .. وای خدایا شکرت .. وای صمیم جانم .. وای صمیم جانم .. خدا رو هزار مرتبه شکر .. خیلی خوشحالم خیلی زیاد .. الهی من قربون خودت و نی نی کوچیکه بشم .. صمییییییممم دارم از خوشحالی می میرم .. خیلی دوستت دارم .. خیلی عزیزی .. برای همه چی ازت ممنونم .. واااای صمیم .. وای عزیز دلم ..

سیندریلا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 18:48 http://www.sendrela209.blogfa.com

maman khanoom kojayin pas :(

من آزادم یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 14:17 http://www.man-azadam.blogfa.com/

الان حتما نی نی جونت به دنیا اومده تبریک می گم و امیدوارم روزهای خوشی داشته باشین

سانیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 13:27 http://banuye.blogsky.com/

صمیم جون سلام خانوم
ایشالله که حالت خوبه و نی نی هم سالمه و داره حسابی دلت رو می بره....
باز هم تبریک عزیزم که ثمره زندگی عاشقانت رو داری می چشی
می بوسمت عزیزم

طوطیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 12:53 http://shababi58.blogfa.com

ایشالا به سلامتی.قدمش مبارک باشه صمیم جون

سمیه-بندرعباس یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:15

سلام صمیم جونننننننننننننننننننننننننننننننننن
پس کی می ای خونه؟
حتما عکس نی نی رو بذار
مواظب خودت و نی نی باش عزیزم

shakiba یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:11

salam,man tazegia daram weblogetuno mikhunam.shoma aali minevisi.sale 86 ro tamum kardamo be 87 residam.harruz montazeram biaio yechizi az nini jan begi
shado salamat bashin

میریام یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 11:00 http://bpanjare.parsiblog.com

سلام خانوم گل
انشاالله به سلامتی

مبارک باشه

راستی من شنیدم عرق زیره برای شیردهی خوبه
یه سر برو عطاری برات خوبه

قربون تو
نی نی رو ببوس!

یا علی!!

صبا و پرهام یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 10:10 http://anymoanyma.blogsky.com

واییییییییییی

خدا پشت پناهت


لیلا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 10:01

وای... ایشالله سالم و سرحال بیای بنویسی.... هم خودت هم نی نی گولو... مواظب خودت باش :*

آرزو یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 09:06

سلام صمیم جان
امیدوارم سالم و سلامت باشی و پسر گلت هم تو سالم بغلت باشه با لب خندون

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 04:18 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام صمیم جون. منم این دوران رو گذروندم.هم اظطراب داره هم خیلی شیرینه. مطمون باش چشم به هم بزنی میبینی سه چهار سالش شده.میدونم میگی حالا کو تا اون موقع.ولی باور نکردنیه.مثل باد میگذره.منم وقتی لیاسای پسر کوچولومو که سایز ۱ هم براش بزرگ بود رو میدیدم همینو میگفتم ..کو تا اون موقع
الا داره میره تو چهار سال.ایشالا سالم و سلامت باشید هر دوتون و زودتر به خونه برگردید.امسال باید کپن سه نفره بگیرید:))

هلیا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:05 http://www.bargriz.blogsky.com

صمیم جونم درسته یه چند وقتی برات کامنت نزاشتم ولی همه ی نوشته هاتو دنبال کردم
میدونم دل مهربونی داری٬و مطمئن باش به خاطر این دل پاکته که زندگی آرومی داری.
من از بچه خیلی خوشم نمیومد ولی تواین مدت تو اینقدر قشنگ از احساساتت گفتی که منم علاقه مند شدم.
خلاصه که سزارینی و تا ۲-۳ هفته نمی تونی حرکت کنی البته این برای عمومه مردمه در مورد تو همه چی فرق می کنه چون خاصی٬ بالاخره دیگه وقتی بارداریت به این راحتی بوده حتما ۱ساعت بد سزارین پا میشی تا خونتون مسابقه دو میدی میدونم دیگه(شوووووووووخی بود)
خلاصه من و بقیه ی دوستات اینجا منتظریم تا تو بیای و یه عالمه خبرو عکس پسر کوچولوتم واسمون بزاری .
من از الان اومدنش و بهت تبریک میگم
ایشالا قدمش خوبه واستون.
---------
امیدوارم تا وقتی بر گردی این درگیری ها تو تهران و جاهای دیگه تموم شده باشه ٬من که تو میدون جنگ دارم زندگی می کنم.دلم کبابه واسه اونایی که کشته شدن و واسه اونایی که کتک خوردن.
---------
بهر حال این هلیا خیلی دوست داره و برات آرزوی بهترینهارو داره.بووووووووووووووس بووووووووووووووس ٬یکی تو ٬یکی نینی.

مریم شیرازی یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:00

سلام صمیم جونم
تبریک می گم.امیدوارم زود زود خوب بشی بیای از پسر گلت برامون بگی
تبرییییییییییییییییییییک و بوس برای خودت و پسر گلت

یاسی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 23:19

سلام خانوم خانوما
از راه دور بهترین آرزوها و دعا ها رو برات دارم

ادویه خانم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:55 http://daily-rb.blogfa.com

قدمش مبارک.....

امیدوارم هردوتون سالم و سلامت باشید.
بهترین ها رو براتون آرزو دارم....


بووووووووس

اب معدنی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 19:39

صمیم چی شدی خانومی
خوبی؟؟
نی نی؟

برفین شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 15:46 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام به روی ماهت صمیم جان .. شنبه شد .. من هنوزم منتظر یک خبر از تو هست .. خیلی دوستت دارم .. می بوسمت

محبوبه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 15:19

صمیم عزیز ازت ممنونم که تو این روزای بد زیباترین خبر دنیا رو به من دادی ...

بهناز میم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 15:04 http://narin86.persianblog.ir

سلام
واقعا نمی دونم چی بگم.....اونقدر قشنگ نوشتی و این لحظات رو توصیف کردی که واقعا نمی دونم چی بگم....از ته قبلم دعا می کنم خودت و نی نی ت سالم باشین .

نگاه مبهم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 14:20

به سلامتی عزیز دلم!

برات دعا می کنم. فراوان.

زیبا پسرکت رو هم ببوس.

نازنین شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 14:02

شری شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:31 http://sherryundwein.blogfa.com

سلام صمیم جون.نی نی به دنیا اومد؟خودت خوب و خوش و سلامتی؟ یه عالمه تبریک عزیزم.همیشه وبلاگتو می خوندم اما الان دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم!حس کردم حتما باید یه چیزی بگم:ِ

پریزاد شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 13:21 http://zehneziba16.blogfa.com

به سلامتی.بی صبرانه منتظر خبر سلامتی خود گلت وپسر کوچولوی نازت هستم.

شادی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:59

قدم نو رسیده مبارک

الهام شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:23 http://eligoli.blogsky.com

مبارک باشه قدم این گل نو رسیده ی شما

هنگامه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 12:04

هورا اومدددددددددددددددددد
الان بغل مامانی گلش است و پیش علی
قدرشو بدون عزیزم
بوس بوس هزار تا
از طرف منم لپشو ببووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سارا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:56

سلام
سلام
سلام
سلام
هزار و چهل و هفت تا سلام و امیدوارم همه‌اش هم سرشار از سلامتی باشه واسه هر سه تای شماااااااااااااااااااااااااااا

خیلی خیلی خیلی و خیلی خوش‌حالم، و بی‌صبرانه منتظر شنیدن و خوندن سلامتی‌تون هستم و این‌که بدون شک یه نی‌نی قولی تا آسمون‌ها زیبا از لپ لپ اومده باشه!
ماچ فراوان!

north شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:13

وای صمیم بیا بگو دیگه نگرانتم

سبرینا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 11:11

وای صمیم جان این نوشتت منو برد روز زایمان خودم . کاملا درکت میکنم عزیزم . انشااله هردوتا عملت با موفقیت انجام میشه و بزودی زود با گل پسرت میای خونه عشقت . توروخدا فقط زودتر خبر سلامتی خودت و گل پسرت رو به ما هم بده.
از دور میبوسمت وبرات دعا میکنم.

سلام.
امیدوارم نی نی تون به سلامتی به دنیا اومده باشه و خودتون هم صحیح و سلامت باشید .حس قشنگ مادرشدن رو بهتون تبریک میگم.می بینی چقدر احساس قشنگیه .آدم احساس می کنه قشنگترین عروسک دنیا و با ارزشترین گنج عالم رو توی دستاش داره.احساسی رو که اکنون داری از الان تا آخر عمر مبارک بادت.

سارا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 10:15

سلام سمین جون. من امروز بعد از ماه ها اومدم به وبلاگت سر بزنم. راستش به خاطر حضور یک نینی خیلی ناز از اینترنت به دور بودم. و حالا که اومدم اولین چیزی که توجهم رو جلب کرد او تیکر بالای وبلاگت بود که نشون دهنده وجود یه نینی تو این وبلاگ بود و این خیلی خیلی منو هیجان‌زده کرد اونقدر که شاید از حد تصورت خارج باشه. نمی دونم چرا اینقدر خوشحال شد. قبل زایمانم هر روز به وبلاگت سر می زدم و پستهات رو می خوندم. حالا که متوجه شد امروز یا شاید هم دیروز نی نی شما هم به دنیا میاد خیلی خوشحالم. امیدوارم صحیح و سالم از اتاق عمل خارج بشی و یه نینی سالم و صالح خدا بهت بده. وجود این نی نی به زندگی گرمی که من از نوشته‌هات سراغ داشتم گرمی بیشتری می ده. امیدوارم خدا ابهتون بچه سالم و صالحی بده تا در زیر سایه شما و پدرش زندگی آرام و بی دغدغه ای رو شروع کنه.
تولد نینی کوچولویی که هنوز اسمش رو نمی دونم مبارک.

شکیبا شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:30 http://www.shakiba-a.blogfa.com/

خوبی صمیم جان؟
قدم نو رسیده مبارک.
امیدوارم که زیر سایه مادر و پدرش همیشه خوشبخت باشه.
می بوسمت.

یاس شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:28

قدم نو رسیده مبارک مامان صمیم.الهییییییی بالاخره لبای کوچولوشو دیدی؛) امیدوارم هر دوتون سالم و خوشحال زودی برگردین خونه و عکس این گوگولی رو زودتر ببینیم.مواظب خودت باش

هستی شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:28 http://goddess-note.blogfa.com/

مبارک باشه مامان کوچولو، امیدوارم نی نی به سلامتی به دنیا بیاد و یه پسره ناز و خوشگل و دختر کش سالم و جیغ جیغو و اراذل باشه

یک زندگی تازه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 09:09 http://www.1zendegitaze.blogfa.com/

* امیدوارم نی نی نازتونن به سلامتی دنیا اومده باشه . برای شنیدن اسم قشنگش و دیدن روی ماهش لحظه شماری می کنیم.
* امیدوارم زایمان خیلی خیلی راحتی داشته باشید.
* منتظر هر دو تا تون هستیم*

ساناز شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:59

سلام عزیزم
قدم نورسیده مبارک
حال خودت چطوره ؟ خوبی ؟

نیایش شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:51 http://www.niayeshmehr.blogfa.com

سلام خاله جون
من اولین کسی هستم که تولد نی نی شمارو تبریک گفتم.من عاشق بچه ها هستم اما مامان به من یکی قناعت کرده و ...!
اما با این همه کلی مقاله و کتاب و ...می خونه و توی وبلاگم میاره.
همه مقاله ها تقدیم به نی نی دوروزه شما.

شبنم شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:45

صمیم ان شاا... که موفق باشی و سلامت
ما منتظر اومدنتیم ها
برات دعا می کنم

یه کارمند شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:40 http://edarehyema.blogsky.com

سلام.. قدم نو رسیده مبارک.. عکس یادتون نره

aanita شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:32

samim joon kojaayi delam hamash shooreto mizane. ey kaash migofti ali agha biaad khabar bede behemoon.
inshala ke har setoon saalemid :)
miboosamet, har rooz doaat mikonam azizam.

باران شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 08:17

سلام مامان صمیم عزیز الان دیگه نی نی خوشگل باید به دنیا اومده باشه عزیزم برای خودت و نی نی ات بهترین آرزوها رو دارم روزهای طلایی در انتظارته خانمی بازم قدمش مبارک باشه

برفین شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 03:50 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام صمیم جانم هنوز بی صبرانه منتظرتیم ..

افسانه شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 02:01

جدول نتایج انتخابات ریاست جمهوری
http://jjtvn.ir/files/kharej.pdf

سیندریلا جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 23:22 http://www.sendrela209.blogfa.com

الان حتما بچه ات تو بغلتونهههههه:X

ریحان جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 22:16 http://bamesabzelahijan87.persianblog.ir

فقط میتونیم دعا کنیم. ت. ر. خدا زودتر یه خبر با عکس از قند عسل بابا بذار.مبارکه عزیزم. دیدی چه زود گذشت !میگفتی: بچه مچه خبری نیست!! ولی حالا تو بغلته
انشاللاه

نونوش جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:53

salam azizamm
be salamaty ensha alah
zod bar migardi ba nini barat doa mikonim hamegyyyy negaran nabashhh vayyyyyyy ninito bebos che khompalakai beshe in nini
doset darim zode zod bargarddd

اب معدنی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 21:04 http://abmadani3.blogfa.com/

با این اینترنت ذغالی این چند وقت مملکت با ذوق هر بار اودم سر زدم ببینم نی نی به دنیا اومد یا نه
کاش یکم زودتر رسیده بودم می گفتم واسه منم دعا کنید
ان شالله نی نی هم سالم به دنیا می اد
قدمش مبارک:)

سارا (دو نفر و یه کوچولو ) جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 19:14

وووووووووااااااااااااااای صمیم از خوندن مطلبه پاستوریزها نخونن
انقدر خندیدم که نگو دل درد گرفتم دختر
الهی همیشه دلت شاد شاد باشه

سارا جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 19:04 http://saaramatin.blogfa.com

صمیم جانم امیدوارم زایمان راحتی کرده باشی و حاله هر ۳تایی تون خوب باشه از خدای بزرگ برای هر ۳نفره شما سلامتی میخواهم به من سر بزن عزیزم

برفین جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 18:56 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام صمیم جانم .. چقدر انتظار سخته ..
عزیزم برات آرزوی سلامتی دارم .. یه عالمه می بوسمت

مونس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 18:40

صمیم یه عالمه دیروز برات دعا کردم. اومدم همون دیروز برات کامنت بذارم احساساتی شدم نتونستم بنویسم!
وای یعنی الان بیمارستانی یا خونه؟ اگه طبیعی بود زایمانت هی گیر میدادم بیا بنویس اما الان که ۲تا عمل باهم داری استراحت کن گلم. بیای بشینی بهت فشار میاد. اسم این شازده رو هم لو بده خانوم خانوما. صمیم انقدر این مدت دقیق برامون نوشتی الان فکر میکنم خودم زاییدم!!!(چون این فعل رو خیلی دوست داری نوشتما نیشششششششششش)

شیرین طلا جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 17:28

صمیم عزیز
انشا الله به سلامتی بارتو زمین بزاری. یه نینی خوشگل و سالم.
خانمی قدم نورسیده مبارک
عکساشو برامون بزار

خرس کوچولو جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 15:06

مامان مهربون تولدش مبارک! امیدوارم الان نی نی به بغل در حال م م دادن به شازده کوچولوی خوشگلت باشی! بابا علی ژدر شدن مبارک! مامان صمیم مهربون مادر شدننت مبارک! امیدوارم همیشه همین قدر و بیشتر عاشق بمونین!

هستی جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 14:39

سلام صمیم جون من همیشه وبتو خوندم ولی شرمنده نظر نمیدادم ولی ازین به بعد همیشه نظر میدم
واااااااااااااااااااااای نمیدونی عزیزم چقدر حس قشنگ وخوبی دارم هم ازینکه دارین مامان بابا میشین هم بخاطر حس قشنگتون
وقتی انقدر با احساسات قشنگت میحرفی ادم حس میکنه واقعا چقدر دنیا قشنگه امیدوارم همیشه این احساس قشنگ براتون بمونه
از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم

آیلار جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:51

مبارکه مبارکه مبارکه مبارکه
مامان خانوم قدم نورسیده مبارک

نگین جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:49 http://l3aroon.blogfa.com

صمیم جونی منم می خوام ببینمشا

مریم جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:27

salam azizam .man yekii az khanandehaye khamooshe webwt boodam.barat negaranam .omidvaram va barat hatman doa mikonam hame karat khoob pish bere ham khodet va ham ninit salemo khoshhal bashin.zoode zood ham bia benvis.barat hatman doa mikonam samim j0o0on.man maryam hastam 18 salame az shomal.tonekabon.

یاس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:27

صمیم جون سلام
امیدوارم خیلی زود با یه بچه توپول موپول برگردی و ما رو هم از عکسای نی نی بی نصیب نزاری هر چی باشه ما هم 9 ماه انتظار کشیدیم .
ایشالا که هر چه زودتر خوب شی

به آئین جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 12:02 http://najin2.blogfa.com

سلام صمیم جون
الان حتما نی نی خوشگلتونبه دنیا اومده هم تولد نی نی و هم تولد بابای نی نی و تبریک بگم آخه امروز دیگه بابا نمی تونه اول صبح می می ی صبحگاهی بخوره چون دیگه صاحاب داره ...
همیشه خوش باشی به یادتون هستم

شیوا جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 11:38

آخ جونننننننن سلامممممممممممم مامان صمیممممممممممممممممممممممممم

پگاه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:51

منم برات دعا می کنم عزیزم.الان چشمام پر اشک شده.نمی دونی چه نعمتیه که فرزندت رو از کسی داری که عاشقش هستی.ایشالا که سالم و تپلو باشه.ببوسش اون فرشته رو.وقتی بوش می کنی می بینی انگار بوی بهشت می ده.

فری جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 09:30 http://feryjey.blogfa.com

صمیم عزیز
خیلی وقته نوشته هاتو میخونم ولی نظر نمیدادم
خیلی خوشحالم واست خیلی
میبوسمت

محبوبه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 06:31

به سلامتی :) قدمش مبارک باشه واستون

محبوبه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 06:28

واست دعا می کنم

سمیه-بندرعباس جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 01:19

عزیزم تا حالا باید نی نی به دنیا اومده باشه
مبارکت باشه صمیم جان
برات آرزوی موفقیت می کنم
بوسسسسسسسسس.....باییییییییی
خوشحالم اولین نفرم که توی نت بهت تبریک گفتم

برفین جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 00:57 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

صمیم جان .. امروز هم تمام شد .. در چه حالی عزیز دلم .. امروز مدام به تو فکر کردم و برات دعا کردم .. امیدوارم امشب هم بهت سهل و ساده بگذره ..
می بوسمت ..

خانوم زیگزاگ جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 00:52 http://Daily.30n.ir

الان که اینو می‌نویسم ۱۹ ساعت از عملت گذشته... امیدوارم حالت خوبه خوب باشه و هم تو و هم پسر کوچولوی ۱۹ ساعته‌ت خوب و سالم باشید

هدیه جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 00:41

خیلی خوشحالم براتون...

مهسا مامان کورش پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 23:41 http://myfootstep.ir

الان حتما نی نی به دنیا اومده . امیدوارم جفتتون سلامت باشید که حتما هستید . برای سفتتون (سه تایی تون) دعا می کنم . زود بیا با عکس های نی نی .

مریم پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 22:57 http://yohoho.blogfa.com

وووی...یعنی الان پسر گلت بغلته؟ :)

ساتین پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 22:53

صمیم عزیز و مهربون و نازنین
منتظرم با پسر خوشگلت هر چه زودتر برگردی و برامون بنویسی
برای سلامتی خودت و کوچولوت دعا می کنم
با وجود اینکه هیچوقت ندیدمت انگار سالهاست می شناسمت و مثل خواهرم دوستت دارم

راما پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 21:23 http://missymemol.blogfa.com

دوست داشتم میدونستم کدوم بیمارستانی تا به نمایندگی از همه بچه های وبلاگی میومدم دیدنت
ولی تنها کاری که ازم برمیومد امروز جلوی حرم برای خودت و نی نی نازت چند دقیقه رو به امام رضا دعا کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 19:46

سلام غزیزم
مواظب خودت باش صمیم جونی.
مواظب نی نی هم باش.
پسره دیگه نه؟
من امروز کلی به اسمش فکر کردم.به نظر من اسمشو بذارین آقا مهسا!!! کلی هم بهش میاد.خیلی هم جیگر و ماه و باحال میشه.روی ادبشم تاثیر داره.
همه هم می پسندن.
از ما گفتن بود.
زودی بیا بنویس.
تنبلی نکنی.
برای تو و نینی آرزوی سلامتی دارم.
ایشالا شبیه باباش بشه.شبیه تو بشه که کلی آبرو ریزیه .

مهسا جیگر

سارا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 19:21


salam
Samim jaan
man hamishe miam weblogeto mikhunam ama comment nemizaram,bebakhshid:">vali emruz dige comment nazashtanam naiumad!
az khoda mikham ke movazebe to va kushulut bashe va bezudi biai va axe naazesho bezari ke delemun ghili vili bere.ishallah
rasti ruze maadaram ba takhir mobarake!!!@};-

برفین پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 18:30 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام به مامان کوچولوی نی نی به بغل خودم
وای صمیم جانم الان دیگه باید یه کم حالت بهتر شده باشه عزیز دلم .. چند ساعتی می گذره از نی نی دار شدنت .. ای جانم ای من فدات بشم من ..
خیلی خوشحالم و مطمئنم که تو حالت خوبه ..
منم منتظر اذان هستم تا به شکرانه ی امروز تو ، روزه ام رو افطار کنم .. می دونم که تو همیشه برای همه ی ما دست به دعا بودی .. حالا دستهای همه ی ما برای تو به سمته آسمونه
می بوسمت

نسیم مامان بردیا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 18:04 http://bardiajeegar.blogfa.com

صمیم جونم قدم نورسیده مبارک باشه. ایشاا... که هر دوتون سالم و سلامت باشین. خیلی خیلی خیلی منتظر خبرهای خوبت هستیم.ببوس اون کوچولوی مامانی رو.

سمیرا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 18:03

صنم جان اولین باره که وبلاگتو میخونم ولی برام خیلی جذاب و دوست داشتنی بود امید وارم سالم و سرحال با یه نینی به زیبایی تمام فرشته ها برگردی و به نوشتن ادامه بدی

اعظم پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 17:59

سلام بر صمیم خانم عزیز که الان مامان یه پسمل خوشگل شده. خودمونیم چه خوش به حالشه ها...مامان به این با حالی...
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی. اردیبهشت و خرداد فصل امتحاناست واسه همین نتونستم برا نوشته هات نظر بدم،تابستون که از نی نی تون بیشتر برامون می نویسی منم سرم خلوت تره بیشتر می نویسم. خیلی دوستت دارم،متعجبم چطور اینقدر با روحیه و مهربون هستی،چطور ممکنه یه زن باردار انقدر ریلکس باشه،چطور میشه که انقدر شجاع هستی؟؟
اینم بگم رفع زحمت کنم،شما که به ما شیرینی ندادی،عیب نداره ولی ما میگیم قدم نو رسیده مبارک صمیم خانم.
اعظم(نوشته شده از بولوار فرامرز مشهد)

حمیده پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 17:57

سلام عزیزم
الان که من اینو می نویسم تو حتما کنار نی نی کوچولوت راحت خوابیدی .واست دعا می کنم زودتر خوب شی و اسم این نی نی رو به خاله هاش بگی.
واسه هممون خیلی عزیزی صمیم جان.

سارا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 17:04 http://www.saramohammad.blogfa.com

ایشالا به سلامتی بر میگردین تو و پسر نازنازیت
برات دعا میکنم مامان خوشگل

سپید پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 16:30

سلام صمیم جان... خیلی وقته اینجا رو میخونم اما برات نمی نوشتم.. امیدوارم سلامت و خوشحال آقا پسر گلتون رو در آغوش بگیرین.. انشالا که خدا خودش مواظبتونه و حسابی هوای خوشبختی تون رو داره... به سلامت خانوم!

س پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 16:27

ندا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 16:05

سلام عزیزم
الان دیگه 15:51 مامان شدی. قدم نورسیده مبارک .انشاالله زایمان و دردو بچه داری هم برات راحت بگذره.
حتما حتما از نی نی و اتاقش عکس بذار.
نینی رو ببوس.

محبوبه پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 15:52 http://tapeshesaniyeha.blogfa.com

اون موقع کع من میومدم اینجا رو میخوندم هنوز نی نی نبود یعنی ۹ ماه شده که من اینجا نیومدم...قدکش مبارک باشه

وای مبارکه مبارکه اومدنش به زندگیت مبارکه .

محسن پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 14:55

سلام آبجی

خیلی برام جالبه که فقط چند ساعت مونده به زایمان میای اینجا از احساست میگی و انقدم بامزه مینویسی که آدم کیف میکنه...

انشالله که به سلامتی دوتا عملت رو با موفقیت انجام میدی و خودت و نینی صحیح و سالم برمیگردین خونه پیش بابای نینی...
توکل بر خدا...

من هم دعاگو هستم...

فرشته کوچولو پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 13:15 http://www.paniz123.blogfa.com

لابد تاحالا زایمان تموم شده گلم
امیدوارم سالم و سلامت باشی!!!!
نی نی و از طرف ما ببوس!!!
مواظب خودتون باشین!!!

عسل اشیانه عشق پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:48

صمیم جونم الان ساعت ۱۲:۱۵ هست و حتما نی نی گوگولی اومده. فکر میکنم خودت هم تونستی بگیریش تو بغلت و بوی بهشتیش رو استشمام کنی.
امیدوارم حال هر دو تون خوب باشه. فکر میکنم علی بابا!! فقط این وسط حالش خوش نباشه!! چون قطعا از خوشحالی پس افتاده!!!!! من که فکر میکنم نی نی شبیه باباشه!
منتظر خبرای خوب هستیم.
لپ تو رو میبوسم ولی نی نی رو نه! اخه میترسم جوجه یه روزه رو بوس کنم!

هنگامه پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:48

اومد نیومد اومد نیومد ........
اومد هورااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اومد بالاخره
عکسش و بذار به سلامتی ان شا اله قدمش مبارک باشه
بوس بوس هزار تا

شکلات تلخ پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:28 http://shocolatetalkh.blogfa.com

از ته دلم واست دعا میکنم صمیم عزیز و امیدوارم که هرچه زودتر با نی نی گلت بیاین توی وب و ما رو از حال خودتون با خبر کنین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:12

الهی قربونش برم که الان فرشته کوکولوی مامانی اومده تو این دنیاااااااااا.ای جانمممممممممممم

اعظم پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:12 http://www.yass1980.blogf.com

به سلامت صمیم جان به زودی برگردین دو تایی

سانیا پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:06 http://banuye.blogsky.com/

سلام صمیم نازنین
ایشالله این کوچولوی ناز سالم و سلامته و قلب تو و همسر خوبت پر از شادیه....
صمیم خوشحالم از ته قلبم
خوشحالم که نظاره گر یه زندگی شاد و آروم و عزیزم
صمیم می بوسمت و به خاطر زندگی از خدا ممنونم

بهناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 11:51

قربونت برم حتمن نی نی کوچولو به دنیا اومده تا حالا مبارک

سارا ک پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 11:10

سلام صمیم جون
امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و بچه ات صحیح و سالم باشه.

من ۴روزه با وبلاگت آشنا شدم شاید باورت نشه اما تمام وبلاگ قبلیتو خوندم و الان اواسط این وبلاگتم.

امیدوارم همیشه شاد باشی صمیم جون.

s.kh پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 11:08

عزیزم برات دعا می کنم
امیدوارم نینی تپل مپل برامون بیاری و عکسشو با اسمش بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد