من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

حال من خوب است...جدی جدی باور بکن!!!!

من خوب و سر و مر و گنده ام..تازه مرخصی  هام شروع شده..میبینی ترو خدا؟ تا لحظه آخر باید میرفتم...تازه اونم با تاکید و تجویز دکتر که  ورم مچ پام به خاطر آویزون بودن پا از میز کمتر بشه و مشکلی پیش نیاد...

خدا رو شکر همه چیز روبراهه..هنوز ساک زایمان رو نبستم..خریدنی  های یخچال رو نخریدم..وسایل نی نی رو نچیدم ومهم تر از همه اینکه دلم طاقت نداره دو دقیقه بشبنم توی خونه..همش  میخوام برم بیروم و پرواز کنم!٬!!!!!

میگم ها شماها جوش  نزنین انشالله تا آخر های  خرداد که موعدشه ( دو سه روز  اینور اون ور  تر  داره ها) کارا ردیف  میشه.امروز یه کارگر آوردم خونه رو تمیز کنه فک کنم  اونبه جای  من زایید از بس  گفتم لکه داره...محکم بشور... درست بشور..نه تمیز نشد... و پا به پاش  ۹ ساعت تموم کار کردم و الان خسته و کوبیده اومدم اینجا. راستش  علی  میگه راضی  نیستم مامان و خواهرت بیان برای کارایی  خسته بشن که از  عهده کارگر هم بر  میاد..بذار زحمت ها برای بعدش باشه براشون...  برای تو بیمارستا ن و پذیرایی  های بعدی.و من هم موافقت کردم وامر.وز دهنم رسما سرویس شد...

راستی من دنبال خوراکی  ها ومواد مقوی برای  تقویت بنیه ام  بعد از زایمان هستم.میدونم برنج و نون زیاد و اینا خوب نیست ولی دلم میخواد یه دستورهایی هم داشته باشم رو برنامه که بدونم مثلا صبحانه چی خوبه ووبرای تقویت شیر و بیشتر شدنش چی  لازمه و من که گرمایی  هستم و پخته میشم وسط زمستون!! چی بیشتر بخورم و از این چیزا.لطفا دستورش  رو هم بذارین برام.

میگم این بارداری  واقها چیز جالب و بامزه ای  بود برای  من.اصلا  دردسر زیاد نداشت همش  خوب و خوشی بود و اگرم چیزی بود صبوری من خیلی زود حلش کرد. منم  برای همه دعا  میکنم انشالله بارداری راحتی داشته باشن. کلا  داره خوش  میگذره و دلم میخواد زودتر ببینم نینی  شکل کی شده!!!!!!!!!!!!!! اوج محبت مادرانه خرکی  منه!!! میبینین؟!!!!! وای تصور اینکه مامان واقعی یه نی نی بشم هنوز برام عجیبه...مثلا بغلش  کنم و بوسش  کنم و بگم چیه مامانی  گلم؟ فدا تشم که اینقدر اروم و خوبی عسلی من...و ..... جدا به من میاد این حرفا؟

نظرات 75 + ارسال نظر
اوامین جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 13:01

آخی...نازی...به سلامتی یعنی امروز بچه به دنیا میاد؟!
مبارک باشههههههههه...امیدوارم حال مادر و نی نی هر دو خوب باشه...نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
در پنا ه خدا...

سمیه دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 00:04 http://Www.hosniye.blogfa.com

این شیره یا عصاره گوشت مرده رو زنده میکنه. ازش غافل نشو.
می توی گوشت خوب رو چرخ کنی و تو شیشه بریزی تا بهتر و زودت اون آبش در بیاد. یادت باشه اصلا نباید توش آب بریزی.
خیلی خییل خوشمزه است.
به سلامتی اشنالله فارغ می شی و از تجربیات با مزه جدید برامون تعریف می کنی.

مونس شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 00:52 http://moones.blogsky.com

صابخونه نیستی؟ ما بشمریم برا خودمون؟ دستا بالا همه با هم: سههههههههههه...

سپید جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 18:54

دارم وبلاگ قدیمیتو می خونم هرهر می خندم. خدا خیرت بده. چند وقتی هست اینجا رو می خونم. ایشالا نی نی تون هم مبارکتون باشه و سه تایی تون سلامت و خوش باشید. ایشالا

مهسا جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 15:52

صمیم کجایی ؟نکنه نی نی اومده ؟هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یه دوست جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 11:35

نکنه نی نی دنیا اومده باشه؟!

سمیه جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 01:47

سلام صمیم جان. امیدوارم از اینجا به بعدش هم به خوبی و راحتی بگذره
آرزو میکنم در ابتدای ورود بچه که بسیار ضعیف و نق نقو هست (نمیتونه شیر بخوره، همش گرسنه است و نمیتونه به محبت و احساس شما پاسخ بده و برای همین کمک نمیکنه که گریه های بیش از حدش رو تحمل کنین) همینطور صبور باشی و منتظر روزهای بسیار خوشی که در آینده خواهی داشت (بعد از چهل روزگی) باشی.
چند تا نکته خیلی مهمه... البته میدونم خودت استادی
1- به حرف دیگران که میگن بذار بچه گریه کنه و بغلش نکن چون بغلی میشه و لوس میشه توجه نکن. تماس شما با بچه، توجه به گریه هاش، نوازش مرتبش (گرچه اون هیچ پاسخی نمیده و ممکنه شما احساس کنید هیچی از حرکات شما و لحن شما نمیفهمه) بسیار در افزایش هوش مادرزادش اثر داره. این ثابت شده است و من چند تجربه خیلی جالب در این زمینه دارم. اون صدای شما را میشنوه و احساس شما را میفهمه ... اگر ازش گله کنید یا با عصبانیت برخورد کنید دقیقا پیام رو میگیره... دانشمندان میگن کودکان آفریقایی (یادم نیست کدوم کشور آفریقا بود) تا یکسالگی باهوش ترین کودکان دنیا هستند چون مادرانشان اونها رو عریان به پشتشان میبندند. یعنی تماس پوست بدن شما با پوست بدن اون به شکل نوازش یا ماساژ به طور مرتب تا این حد اثر داره
2- هر چیز دارای ویتامین ب شیر رو زیاد میکنه متأسفانه مثل برنج و نون. اما پرخوری اصلا شیر رو زیاد نمیکنه بلکه مصرف مرتب مایعات (هر یک ساعت و نیم یک لیوان) در افزایش شیر بسیار موثره
3- کله پاچه... سبزیجات آب پز مثل هویج- ماء الشعیر در شیر بسیار موثرند
4- قرصهای کلسیم، آهن و مولتی ویتامین که حتما دکتر خودش بهت میده. آهن صبح، کلسیم ظهر و مولتی ویتامین شب
5- اوایل (5 یا 6روز اول) شیر خیلی کمه... بعد خودش خوب میشه... به حرفای دیگران که ممکنه بگن شیر نداری توجه نکن و روحیه ات رو نباز . امکان نداره مادری شیر نداشته باشه. اگر کسی برات تعریف کرد که شیر نداشته مطمئن باش اشتباه از خودش بوده که پایمردی نکرده. به هیچ وجه بعلت خستگی از گریه بچه شیر خشک بهش نده مگر با تجویز پزشک
6- ظرف 5-6 روز اول بعد از تولد بچه رو پیش یک متخصص اطفال حاذق ببر که از سلامتش در زمینه دررفتگی استخوان لگن، وضعیت آلت تناسلی و داشتن زردی مطمئن بشی. این موقع معمولا بچه چیزی حدود 10% از وزن اولیه اش رو از دست داده. این موضوع طبیعی هست و اصلا نگران نشو. این مربوط به ورم ابتدای ورود کودک به دنیاست که حالا برطرف شده.
7- اگر زردی داشت روحیه ات رو نباز و نگران نشو. کودکان خیلی زیادی زردی دارن و این وسط شما هیچ تقصیری نداشتی و کودک خیلی زود خوب میشه ولی نگرانی و عصه در دوران اول شیردهی برای شما سمه و شیر رو کم میکنه.
8- در شیر دادن تمام تلاشت رو بکن. تمام هنر شما اینه که خسته نشید و مرتب شیر بدید تا بچه عادت کنه و خوب وزن بگیره. شب بیداریها و شیر خوردنهای منقطع بچه کلافه ات نکنه. صبور باش مثل همیشه و استقامت کن. مطمئن باش نتیجه اش رو در آینده با داشتن کودک باهوش و آرام میبینی.
9- مایعات مایعات مایعات
10- سعی کن موفق باشی که مطمئنم خواهی بود.

مرررررررررررررررررسی.
اینا رو برای خودم پرینت بگیرم بذارم جلوم یادم نره..قربونت عزیزم.

راستی بگذار بیاید تازه می فهمی عشق یعنی چه و مارد بودن چه مفهومی داره

خودت هم هرچی که میلت کشید بخور هر چی که توانستی و خواستی
جون معمولا خانومها بی اشتها هستند و اجبار شان برای خوردن غذا ممکن اثر بدی داشته باشه
اما من فکر می کنم شاید هم توهم است هر وقت جوجه کباب می خوردم دیگه شیرم سرازی می شد و چکه چکه می کرد می گویند پاچه گوسفند خوبه فکر کنم شما بدت می اید نه ؟؟؟؟

ممنونم.چه چیزهای خوبی...نه بدم نمیاد از پاچه ولی راستش بلد نیستم بخورمش!!!

سلام من خیلی منتظر خبر طایمانت هستم ها یادت نره بنویسی و عکس نی نی را هم بگذاری
در ضمن روزهای اول شیر نخور چون نفخ داره خودت و بچه را اذیت می کنه
اب انگور می دانم الان نیست انگور یاقوتی که هست و دوغ تا می توانی بخور اصلا همه اب میوه ها و به جای شیر ماست و دوغ
همه مایعات برای افزایش شیر خوبند یک قطره شیر افزا هست که اون هم خوبه من استفاده نکردم گوش شیطان کر انقدر شیر می دادم دوبرابرش را دور می ریختم در ضمن با نی نی برای شیر خوردن مخالفت نکن هر وقت خواست هر چقدر خواست بهش بده
در ضمن یادت نره با خواب خداحافظی کنه حلالش کن که حالا حالا ها سراغت نمی اید

خرس کوچولو پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 22:28

صمیم جان موقع زایمان دعا یادت نره ها! میدونم تو اون شرایط به خاطر آوردن این همه اسمی که بهد گفتن دعامون ک سخت اما لطفا یادت بمونه :دی! میدونم که اینقدر دلت پاکه دعات زود برورده میشه که اگه شد یه شیرینی گنده پیش من داری ماااااااااااااااااااااااااااااااااچ:*:*:*:*:*:*:*
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی :*:*::*:*:*:*:*:*فقط ۴ روز مونده:دی

حتما.

لیلی و مجنون پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 20:53 http://faghatma.persianblog.ir

چهارروز دیگه....در چه حالی صمیم؟

خوووووووووووووووب

لنگدراز پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 18:44 http://DERAZLENG.BLOGFA.COM

صمیم جون ماهی دیگه حسابی به دمبش رسیده. منم که این روزشمارتو میبینم هیجان زده میشم٬ دیگه وای به حال خودت. بلاخره اینکه ایشالله پست آینده بچه به بغل از خونه ی شوهر!

بوووووووووووووووس
میگم از قدیم میگن گاو ( گوساله)به دمبش رسیده!!!!!!!!! تحریف نکن مثل ه ارو عزیزم..راحت باش!!!

آلیس پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 15:44 http://www.2baleparvaz.persianblog.ir

آخی من چند روز سفر بودم گفتم حتما زایمان کردی . خانومی زودباش بچین دیگه عکسشم بذار . موقع زایمان واسه همه ارزومندای نی نی دار شدن دعا کن خوب ؟

عسل اشیانه عشق پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 15:05

ولی صمیم خیلی دهن قرصی داری. هنوز اسم نی نی رو لو ندادی؟ اسمش یوناست؟

اندکی صبررررررررررررررر کن ای شهد و عسل!!!!

هنگامه پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 13:07

اومد یا نه کشتی ماا رو
نا سلامتی خاله ایم ها
میکشمت جون به لبمون کردی بگو دیگه اسمش و چی گذاشتی عکسش کوووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟

شب تاب پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 11:39 http://shab-taab.blogfa.com

صمیم جان برات یه زایمان راحت و بی دردسر و نی نی سالم و انرژی مثبت آرزو میکنم.

هنگامه پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 07:28

سلام
مبارکه قدم نور سیده نری ما رو تو کف نی ین بزاری اسمش چی بود ؟ ی

لیلی چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 23:42 http://www.manosoroush.blogsky.com

وااااای صمیم جون قدم کوچولوت پیشاپیش مبارک . من هیجانزده ام که اعلام کنی اسمش رو چی گذاشتی !! حسابی باهاش خوش بگذرون و از طرف ما هم ماچ مالیش کن

آنیتا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 21:56 http://www.ozahir.blogsky.com

سلام
من چندین ماه هست که وبلاگ شما رو می خونم
اما نظر نگذاشته بودم
الان دیدم قسمت نظرات شما شکلک نداره
خواستم بهتون بگم اگر یک ایمیل به آدرس template@blogsky.org بزنید و ازشون بخواین کد شکلک رو در نظرات وبلاگتون بگذارند این کار رو انجام میدن
من خودم هم این مشکل رو با نظرات وبلاگم داشتم که از این طریق رفع شد
فکر میکنم بعد از به دنیا اومدن نی نی تون نیاز به این شکلک ها برای ابراز احساسات خاله های اینترنتیش بیشتر احساس میشه!
امیدوارم پسرتون به سلامتی دنیا بیاد و صحیح و سلامت باشه
آدرس ایمیلی هم که دادم مربوط به قسمت قالب های بلاگ اسکی هستش

خرس کوچولو چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 17:36

صمیم خوبی؟؟؟ ۵روز مونده ها! نکنه ناغافل بیاد همه مون رو سورپرایز کنه!:دی خبری از خودت بده! مواظب خودت باش! امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی با یه نینی تپلوی خوشمزه:*

محبوبه چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:58

چرا؟ آقا یا خانووم؟

مهستا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 16:17 http://mahasta.com

مامان صمیم گل این لینک ها رو برات می ذارم شاید به دردت بخوره قربونت
http://www.iranmania.com/nutrition/nutrition/pregnant/after_pregnant.asp

غزل بانو چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 12:09

سلام عزیزم.میدونم روزای آخر بارداریته.امیدوارم سالم فارغ بشی
مدتیه بلاگتو میخونم.تو بلاگت چیزی از شکوه و ناراحتی ندیدم
واسم یجورایی عجیبه.آخه مگه زندگی بدون دغدغه میشه؟
خیلی دوس دارم راهنماییم کنی.اما سر فرصت.چون الان سرت خیلی شلوغه
آرزوی بهترین هارو برات دارم

دغدغه های زندگی انقدر ناچیزن که ارزش غصه خوردن و نوشتن هم حتی ندارن.... ذهن من اون ها رو میریزه دور و ابن ه رو تو خاطرش نگه میداره...
قربانت عزیزم.

میریام چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 11:29 http://bpanjare.parsiblog.com

خصوصی:

سلام خانومی
خوبی؟

منم مثل تو بارداری راحتی دارم یعنی تا اینجاش که داشتم
الان حدودا توی ۱۴ هفته هستم و هیچ گونه ویاری هم تا حالا نداشتم

امیدوارم زایمان راحتی داشته باشم
همینطور تو هم امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی

قربونت برم
می بوسمت
یا علی!!

سارا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 08:51

سلااااااااااااااااااااااام صمیم خانم!
خوبید؟؟؟؟

۵ تایی‌هااااااااااااااا

لیلی و مجنون چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 07:18 http://faghatma.persianblog.ir

ای وای صمیم زودی دست به کار شو تا نی نی نیومده اتاقشو بچین. دهه چه معنی داره همه کاراتو میزاری واسه دقیقه نود!! یهو دیدی نی نی زودتر اومد...فقط ۵روز دیگه باقی مونده.

فدات شم قراره امروز فردا برسه...خب بدقولی سازنده اش رو من چکار کنم آخه!!! گریهههههههههه

زهرا چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 05:37

امیداورام همیشه زندگیتون لبریز از محبت باشه...
خوش به حال اون نی نی که مامانی مثل شما داره...
پیشاپیش تبریک...

ممنونم عزیزم.

مونس چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 00:21

میشماریمممممممممممم.........

اجازه خانوم! چند تا شد خانوم؟

زیبا سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 23:08

سلام
من توی یه وبلاگی خوندم رانی هلو برای شیر دهی خیلی خوبه... به همسر محترم بگو توی بیمارستان که بودید خواستی به بجه شیر بدید براتون بخره!

وایییییییییییییییییییییی من عاشق رانی هلو ام..آخ جون...

نونوش سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 18:39

salam samimjan
man ahle weblog nevisi va weblog khoni nabodam aslan ashena nabodam
ama tazegiha yek moshgele bozorg behtar begam ghame bozorg tamame zehnamo dargir karde va oumadam va webloge u ro etefaghy peyda kardam vahamasho moshtaghane khondam
kheili jaleb samimi va bamaze minevisi vaghean mese romman mimone adam delesh nemiyad baghiyasho nakhone kheili az rohiyatet khosham miyad dost dashtam mesle to bodam ama nistam dost daram bishtar behet nazdik sham va azrohiyate khobet tasir begiram.rasty man esfahaniyam harchand midonam engar azashon kgoshet nemiyad vali man az oun badashon shayad nabasham.omidvaram ninito be salamaty donya biyary vashadtar az hamsishe bashy khoda negahdar

سلام عزیزم.
وایییییییییییی کی گفته من از اصفهانی ها خوشم نمیاد..اونا که ماهن با اون لهجه شیرینشون....
قدمت روی چشم من..امیدوارم شادی بیشتری هر لحظه توی دلت جریان پیدا کنه فقط کافیه به قشنگی های دور وب رت و خودت نگاه کنی تا ببینی اینهمه چیز خوب نعمت هست وشادی و رضایت تو شکرانه او ن ها...بوس

الینا سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 14:22 http://changemyview.blogfa.com

صمیم عزیز
امیدوارم زایمان راحت و خوبی داشته باشی با یه نی نیخوشگل.
یه خواهشی ازت داشتم موقع زایمان واسه من هم دعا کن بچه دار شم .
ممنون

نسیم مامان بردیا سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 10:12 http://bardiajeegar.blogfa.com

خوب ببین ننه جون خیلی چیزا شیر رو زیاد میکنه ولی معمولا برا هر کسی یه چیزی موثر تره. مثلا دلستر - شیر- ماش(پلو ماش)- نخود(آبگوشت)- ماهی-کلا مایعات زیاد تر بخور. بعد اگه تو هم مثل من خیلی گرمایی هستی از الان بهت بگم که پخته خواهی شد موقع شیر دادن. من که زیر کولر هم به بردیا شیر میدادم حسابی عرق میکردم و حتما حتما باید تند تند دوش میگرفتم.
ولی من کشته ی اون جملات خانومانتم. همونا که گفتی خریدنیای یخچال مونده و .... . ولی الان تندی میای یه پست جینگولی میذاری که خدایی نکرده ملت فکر نکنن صمیم عوض شده.
صمیممممممم نری دیگه پشت سرتو نگاه نکنی. بابا تندی بیا دوکلوم بنویس یو ... بدنیا اومده. اینم عکسش!!! خوب؟ مام خاله ایم دیگه. توقع داریم !!!

عسل اشیانه عشق سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 10:00

تو هنوز اتاق اون طفلک معصوم رو نجیدی. عیب نداره البته. بذار خودش میاد میچینه....... والله عجله واسه چی؟
خانمی من شنیدم مائالشعیر شیر رو زیاد میکنه. میتونی از خود دکترت بپرسی که چیا باید بخوری خب.

عزیزم عجله زیاد شیر آدم رو خشک میکنه!!!!!!!!!!!!
بووووووووووووس

محبوبه سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 07:45

سلام عزیزم :) نی نی خاله چطوره؟
وااااااای ... فک کن ... چند روز دیگه می تونی بغلش منی ...
خب ... دلستر باید زیاد بخوری .. کمپوتم بهتره گلابی باشه ( واسه قندش) ... بالاخره دکترت کی شد؟

وای روم نمیشه بگم خواهرررررررررررر!!!!!!

نگاه مبهم سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 07:44

سلام

خوشحالم که خوبی.

خدا همراه این زوج خوشبخته و هیچ کاری عقب نمی مونه.

من از طرز فکر مهربون همسرت خیلی خوشم اومد که باقی کارهای بعد از اومدن نی نی رو با بقیه قسمت کنین.

امروز 6 روز مونده به اومدن نی نی.

خیلی دوستش می دارم.

یه دوست سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 07:34

سلام میگن موقعه زایمان هر دعایی بکنی براورده میشه
لطفا برای اونایی که ارزوی به نی نی دارن دعا کن
مرسی

ندا سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 01:23

سلام صمیم جون
چطور طاقت اوردی هنوز اتاق نی نی رو نچیدی؟ من که از ماه 6 دیگه اتاق رو کامل می چینم.
انشاالله زایمان خوبی داشته باشی و نی نی گوگولی نازی گیرت بیاد واسه ما هم دعا کن. و به همه کارات تا قبل از زایمان برسی.
در مورد زیاد شدن شیر هم اینجور که از اطرافیان شنیدم ماهی عالیه و گندم برشته شده هم خوبه. بعد از زایمان هم که کاچی با روغن حیوانی و ادویه مخصوص زایمان (عطاریها دارن) مامانت حتما میدونه مقویه.
ننه جونی شدم واسه خودم
در ضمن بعد از زایمان نر ی پیدات نشه
بوس

عزیزم سرویس چوب تازه چهار شنیه میرسه..خب من چیش رو میتونستم بچینم؟!!( نیشششششش)

حدیث سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 00:35

صمیم من با اینکه مجردم اهی این فکرو میکنم تو که دیگه راستی راستی هفته دیگه این موقع فارغی.میگم منم یه روزی مامان میشم؟من عاشق بچه ام و تو تربیت بچه یه سری اول دارم و اصلا قبول ندارم واییش بچه مو تنبیه نکنی قلبش گنجایش نداره.بگذریم .خنده ام میگیره که بخوام منم یه روزی نی نی بغل کنم که من مادرش باشم.اول باباش پیدا بشه نی نی هم خودش میاد....نیشششششششش..

ساتین دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 23:43

صمیم عزیزم
برای تقویت زائو و مخصوصا ازدیاد شیرش حتما و حتما از آش ماست پر از سبزیجات و حاوی آب و عصاره گوشت غافل نشو. البته اصلا این آش حبوباتی مثل نخود نداشته باشه چون برای بچه نفخ میاره. حداکثر عدس و ماش داشته باشه.

این آش ها معجزه می کنه
از میوه هم که غافل نشو
نیازی هم نیست زائو دو بشقاب پلو بخوره که هیچ اثری رو شیرش هم نداره فقط چاقش می کنه
غذا های تازه و سالم
کباب حتما
آب گوشت و مرغ هم حتما حتما
مایعات فراوان
ماست بسیار
سبزی خوردن و غذاهای سبزی دار
آب میوه و کمپوت
ضمنا صمیم جان بعد از انشالله زایمانت به سلامتی احتمالا بزودی حس می کنی حالت خیلی خوبه و می تونی همه کارتو انجام بدی
اما توصیه میشه که تا وقتی زائو هستی و دور و برتو فامیل گرفتن و کارهاتو انجام میدن پهلوونی نکنی.
بنیه فوری ترمیم نمیشه
تا می تونی در هر فرصتی از شبانه روز بخواب و استراحت کن حتی شده یه چرت کوتاه
زیاد فعالبت نکن
مخصوصا که بچه به احتمال قوی نمیذاره خواب شبهات درست باشه و واقعا به انرژی احتیاج خواهی داشت.

دنیا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 23:35

سلام دنیا هستم .حدود یک سال میشه هر روزبهت سر می زنم .زندگیمون خیلی عجیب شبیه زندگی شماست. تا یک ماه دیگه نی نی ما هم به دنیا میاد .خیلی دوست داشتم زودتر از اینا واست بنویسم اما نمی دونم چرا نمی تونستم اما امشب احساس کردم دیگه داره دیر می شه این بود که مزاحمت شدم.
در مورد سوالت هم اینطور که به من گفتن خوردن انگور هندونه شربت خاکشیر و انواع آبمیوه می تونه مفید باشه .عرق نعنا به مقدار کم که نی نی نفخ نکنه روبعد از خوردن هر چیزی بخور.
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و بتونی با آرامش نی نی تو نودر آغوش بگیزین هم تو هم علی.

مهسا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 19:17

کمتر از یه هفته صمیم خانمی که از زمان خاطرات عاشق شدن وازدواجش میشناسیم مامان میشه

غزل مامان قصیده دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 18:12

سلام صمیم جون من غزلم یادت هست ؟ نینی ما هم تا آخرای تیر به دنیا میاد خدا رو شکر تا الانش خیلی خوب بوده و حالیم نشده اینقدم ورجه ورجه می کنم بعضی اوقات دلم واسه نی نی می سوزه احساس می کنم من دارم اذیتش می کنم ... امیدوارم هم تو و هم خودم زایمان راحتی داشته باشیم فعلا هم گزینه اول طبیعیه تا خدا چی بخواد

حکیم باشی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 16:00 http://delikhoun.blogfa.com

صمیم جان آرزوی زایمانی خوب مثل بارداری برات می کنم .
مواظب خودت باش

یه خواننده دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 15:33

عزیزم ماالشعیر شیر رو خیلی خیلی زیاد میکنه و کلی هم ویتامین داره روزی ۲- ۳ تا بخور هیچ ضرری ندااره

لیتیوم دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 14:53 http://rabbitlike.persianblog.ir

عزیزم
زیاد خودتو خسته نکن
شاد باشی همیشه

آذین دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 14:10

صمیم عزیز نمی دونم چند وقته نوشته هات رو می خونم!فقط خواستم قبل از فارغ شدنت واسه تو و کوچولوی نازت آرزوی سلامتی کنم!

سپیده دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 13:53

سلام عزیزم خوشحالم که حات خوبه وهیچ جور ناراحتی ای نداری خیلی مراقب خودت باش چون ما همون صمیم قبل اززایمان رو میخواهیم ها... واسه منم دعا کن تا هرچه زودتر مامان شم اخه خدا نخواست ما یه فرشته داشته باشیم واین سعادت رو ماه پیش ازما گرفت . دوست دارم خیلی زیاد امیدوارم بهترین لحظات رو داشته باشی.

لیلا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:56

ایشالللللااااا که اصلا نفهمی بچه کی اومد چی شد... و خلاصه همه چی راحت باشه...
.
خانوم صمیم خانوم شما به عنوان یه مادر نمونه رای یادت نره بدی؟؟؟!!!! آفرین! p:

الهام دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:53

سلام صمیم جان خوشحالم که خوب وسرحالی ایشاله این چندروز هم به خوبی سپری میشه ونی نی خوشگلت به سلامت به دنیا میاد خوش بهحالت من خیلی نی نی دوست دارم اما هنوز نتونستم تصمیم بگیرم خیلی سخته می ترسم
از پسش برنیام یا دیگه بعدش نتونم کار کنم راستش وقتی نوشته هاتو میخونم امیدوار میشم ممنون عزیزم مواظب خودت باش

ماریلا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:00

صمیم جانم
خوشحالم که دوران بارداری خوبی داشتی و امیدوارم به همین راحتی هم زایمان کنی و نی نی آروم و خوشگلت رو تو بغل مهربونت بگیری ! عزیزم لطفا سر زایمان، برای من خیلی دعا کن ... برای اینکه منم بتونم یه زندگی راحت و آروم و عاشقونه داشته باشم و یه نی نی ! مطمئنم که دعای تو حتما بهترین نتیجه رو برای من داره
برات دعا می کنم راحت زایمان کنی :*

آتی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 10:29

صممیم جان خواهر خدا رو شکر......
من 7 ماهه که استراحت مطلقم !!
یه کتابی هست به اسم من و کودک من..مترجم : جواد فیض
این کتاب راهنمای خوبی برای اکثر دوستهای من بوده.
.................
برای بیشتر شدن شیر هم وافر شیر بد نیست
اما بقیه مواد غذایی بستگی به بدن طرف داره.

نگاهی نو دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 09:44 http://wwwblogestan. blogspot.com

اینقده بهت دوران بارداری خوش گذشته فکر کنم به زودی خبردار دومی هم بشیم. منتظر ورود این بچه خوشبخت هستیم

دومی رو خوب اومدی!!!!!!!!!!!!!!!!!

سارا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 08:53

سلام بر یک مامان واقعی یک نی نی واقعی!
خوبید؟؟؟؟

رتق و فتق ! امورتون را هم هستیمممممممممممم!

خوش بگذره، جای نگرانی هم نیست البته، بیشتر کارها انجام شده خوب، بقیه‌اش هم درست می‌شه.

و امروز فقط و فقط 7 تا! امیدوارم به سلامتی و شادی همگی‌تون 7 سالگی‌اش را تبریک بگیم.
:*)

آرزو دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 08:31

صمیم جان امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی..

نه فدات شم.فقط گفتی تایید نکنم من نذاشتمش.دلت همیشه شاد عزیزم.

north دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 08:20

کلا داره خوش می گذره.....این جمله منو یاد مسعود شصتچی انداخت کلی خندیدم انشا الله زایمان راحتی داری با این پیاده روی که تو رفتی حتما زایمانت راحته. بوسسسسسسس

سمیه دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 08:10

سلام صمیم
خوشحالم که خوب و سلامتی
این کارو نکن دختر
اون نی نی تو دلت دائمأ داره میگه
مععععععععععععع، مادرررررررررررررجان .

پریزاد دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 07:59 http://zehneziba16.blogfa.com

ما یه چیز خیلی مقوی درست میکنیم که بهش میگیم عصاره.
مقداری گوشت ترجیحا تاره رو به قطعات خیلی خیلی ریز خرد می کنیم.بعد می ریزیمش تو یه شیشه مثلا شیشه خالی سس ویه ذره آب ویه ذره نمک وآبلیمو بهش می زنیم.بعد توی یه قابلمه آب میریزیم وشیشه در بسته رو میذاریم توش.آب واسه خودش می جوشه وعصاره این گوشته درمیاد.چیز خوشمزه وبسیار مقویه که ما هر از چندی می خوریم.فقط یادت باشه که گوشت خیلی باید ریز باشه.بعد از نیم تا یک ساعت حاضره.وترجیحا با ابلیموی تازه خورده بشه که آهنش بیشتر جذب بشه.
بووس.

آیتا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 06:57

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

یه دوست دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 06:15

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

فرید دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 05:26

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
www.parmis-corp.mihanblog.com

سیندریلا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 03:33 http://www.sendrela209.blogfa.com

خوش بحالتون که اینجوری شادی..
اوج محبت مادرانــــتو برم من D:

اینجا چرا اسمایلی نداره؟؟؟؟

یه دوست دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 02:38

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

s.kh دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 02:00

سلام
یهو امروز یاد وبلاگ شما افتادم
یادم افتاد که نینی باید کم کم به دنیا بیاد
عزیزم برات آرزوی سلامتی دارم و دعا می کنم که نینی تپل مپل و خوشگل و سالم به دنیا بیاری
خدا به همراهت مامانی

میبوسمت

فاطمه دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 01:55

سلام خوبین ؟ایشالا با نی نی گلت سالم باشین ..ما شیرازی ها برای زیاد شدن شیر فالوده به همراه آب لیمو رو توصیه می کنیم...زاستی کنجد هم عالیه....

وینا دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 00:50

صمیم جان هیچ چیز مثل هندوانه شیر رو زیاد نمیکنه. برای زید شدن شیرت تا میتونی هندوانه میل بفرمایید.

مهرو دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 00:48

دلم ضعف رفت. قربون خودت و نینیت برم الهی.
اگه کاری داشتی فقط سوت بزن.خوب؟

لیلی و مجنون یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 22:37 http://faghatma.persianblog.ir

صمیم جون نی نی شکل هرکی شده باشه مهم نیست. مهم اینه که ثمره یک عشقه و این ارزشش از همه چی مهمتره. انشاالله که خوش قدم باشه و خوشبختی تون رو تکمیل کنه :ط

مهسا مامان کورش یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 22:31 http://myfootstep.ir

آخی نازی . عکسش رو بذار ما هم ببینیم .

وحید یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 22:24

سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
فقط یه قولی به ما بده که انشالله که از بیمارستان مرخص شدین عکس این کوچولو رو توی سایت بذارید ببینیم این شادوماد گردن کلفت کیه ؟
ماهم نه ماهه انتظار کشیدیم دیگه خسته شدیم !!!
زود باش بیا

آرش یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 22:06

سلام دوست خوبم.وبلاگت رو دیدم خیلی قشنگ بود.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com
ما هم علاوه بر داشتن قسمتهای متنوع یک گروه تولید نرم افزار ایرانی هستیم.از سایت ما دیدن کن.اگه میخواهی فقط نرم افزارهای کاربردی روببینی از لسیت موضوعات نرم افزار کاربردی رو انتخاب کن.
منتظر حضورشما هستم.
آرش مدیریت سایت زاویه

[ بدون نام ] یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 21:53

مواظب خودت و نینی باش صمیم جان
مهسا

بهناز یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 21:18 http://narin86.persianblog.ir

وای صمیم ...پستتو خوندم یه جوریم شد...فکر کن نی نی بیاد چی میشه....دو خط دوم رو خیلی خوشگل نوشتی ...هنوز ساک زایمان رو نبستم..خریدنی های یخچال رو نخریدم..وسایل نی نی رو نچیدم ......

آرش یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 21:02

سلام دوست خوبم.وبلاگت رو دیدم خیلی قشنگ بود.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com
ما هم علاوه بر داشتن قسمتهای متنوع یک گروه تولید نرم افزار ایرانی هستیم.از سایت ما دیدن کن.اگه میخواهی فقط نرم افزارهای کاربردی روببینی از لسیت موضوعات نرم افزار کاربردی رو انتخاب کن.
منتظر حضورشما هستم.
آرش مدیریت سایت زاویه

sun9 یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 20:31 http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد