من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

دست یاری تان را درازززززززززززززززززززز کنید.

بعدا نوشت

 ممنونم از دوستانی  که برام  در زمینه مترجمی دارن کامنت میذارن. بچه ها من اسم و عنوان همه دروس  مترجمی  ( همون چارت درسی چهار ساله ) رو کامل دارم و  حتی میدونم برای  هر درسی  چه کتابی داره تدریس  میشه.این دوستمون اینو لازم داره: هدف  هر درس  چیه؟ یعنی  توی  کتابچه ای  که وزارت علوم به گروه ها و دانشکده ها میده برای مثلا درسی  به اسم تجوید قرآن کریم!!!( داریم اصلا؟!!) اینطور  نوشته:  

هدف درس: اشنایی با اصول و قواعد صحیح خواندن قرآن مجید و نیکو ادا کردن الفاظ 

یا مثلا برای  درسی مثل زبان تخصصی رشته های  انسانی  نوشته:  

هدف درس: تمرین و تقویت رو خوانی - افزایش  لغات تخصصی - تقویت قدرت درک مطلب - تقویت قوه شنیداری و دیداری  از طریق کلاس های سمعی و بصری  

گرفتین چیو لازم داریم؟فک کنم این کار بیشتر  از عهده دانشجویان مترجمی  یا کارشناس های دانشگاه بر میاد..یعنی  امیدی هست؟!!! دوستمون کارش   گیره همینه  ظاهرا.

  خب بعدا نوشت تموم شد همین جا!!!  

***********

به تعدادی وبلاگ خوان با معرفت!!! که امکان دسترسی به سر فصل های دروس کارشناسی   رشته مترجمی زبان انگلیسی (آزاد یا سراسری) را دارند در اسرع وقت نیازمندیم!!! 

به خدا راه دوری  نمیره مادر!!!  دل یکی از همین دوستاتون شاد میشه به خدا.... 

منظور از سرفصل یعنی  اینکه هدف از  گذراندن هر درسی چیه و در پایان این درس  دانشجو قادر است چه کارهایی انجام دهد!!این سرفصل ها به صورت یک جزوه کوچولو توی  آموزش  دانشکده ها پیدا میشه ..... 

ببینم چکار میکنین.....میتونین تا من نزاییدم!!( اه اه باز یاد گربه افتادم!!) کار  این دوست گلمون رو راه بندازین؟ 

از حمیده عزیز ممنونم که لینکش رو برام پیدا کرد و گذاشت.از دوستانی  هم که دنبالش  بودن خیلی مرسی. چقدر  خوبه این اینترنت !!!

 

******* 

آخر هفته با دوستامون رفتیم بیرون واین دوستامون که میگم یکیشون قدر قدرت  ع ک ا س ی  مشهده و بقیه هم چیزی توی  همین مایه ها..این جناب  استاد خب خیلی رابطه خوبی با شاگردهاش داره و دختر و پسر اونجوری  که من دیدم به اسم کوچیک صداش  میکنن.توی  جمع اینا به خاطر زحمتهایی  که من برای نمایشگاه ع ک س علی و دوستاش کشیدم مهمون افتخاریشون بودم و خب  تقریبارسمی بودم نسبت به بقیه.اینا هی تو سر و کله هم میزدن و من هم که یه ور غش کرده بودم از خنده .ضمنا عمرا اگه حدس  میزدن این خانوم محترم چقدر خودش  دلقکه و آستینش پر از این مسخره بازی  هاست ولی خب نمیشد که جلسه اول رو کنم ذاتم رو!!خلاصه یه جا یه سوپه خیلی کوچولو و با نمک به اسم کفشدوزک داشت روی  گردن یکی از بچه ها راه میرفت و استاد اعظم سریع خودش رو انداخت وسط  تختی که همه روش  نشست بودیم و  با یک دقت خاص  لنز رو تنظیم کرد و حالا فکک ن ما هم هداریم به آسمون نیگاه میکنیم و سوت میزنیم و این پسرها  هم دارن با دست هی شلوار جناب استاد رو از پشت میدن بالا تا این شور   ت   قرمز کلوین کلین ایشون بیشتر  باعث خنده  و قهقهه این دخترا نشه...خلاصه که بنده خد اوقتی فهمید کلی قرمز شد و بیشتر  از  من خجالت کشید.چون توی  اون جمع تنها خانمی بودم ک هبه فامیلی صدا م میکرد و خلاصه کلی چشممون به چیزهای خوب خوب روشن شد اون وسط. مثلا داشتیم صبحانه میخوردیم همه و این وسط دو عدد م مه وسط سفره افتاده بود و نمیدونستیم ما ل کیه!!!!!!!بعععععععله درست حدس زدین ..اونقدر  خانوم طلا لباسشون باز یود که چاک که چه عرض  کنم خود می می  وسط افتاده بود و تو دست و بال آدم وول میخورد!!!!  

جالبیش  این بود که وقتی آقایو ن فهمیدن من  کمتر از دو هفته دیگه قراره نی نی  داشته باشم هیییییییییییییییییی میگفتن و تحسین و کف و سوت و هورا که ایول خانوم!!!! چقدر باحالین شما....  فلان کس  ما از یه ماه قبلش  رو تخت فقط  دراز میکشید و  میخوابید و ...و جالبه که استاد گرامی وقتی خوب  ما رو پیاده روی  برد و سر بالایی و سر پایینی کرد مارو و بچه ها هی با ایما اشاره بهش  گفتن هوای  منو هم داشته باشه آخرش  میگه اهههههههههههه نمیدونستم شما باردارین!!!!!! یعنی فک کن !!!!! 

تازه از بس  از همراهی  این صمیم خوششون اومده بود که قرار آخر هفته بعدی رو گذاشتن یه مسافرت دو روزه و اسکان توی  یکی از ییلاقات اطراف به صرف  دو روز ورق و عرق و ...!!!!!یعنی از الان یه نموره دلم داره میلرزه که اگه او ن وسط  این نی نی  فلک زده خواست یه ذره فقط  زودتر دنیا بیاد من چجوری  خودم رو به بیمارستان برسونم آیا!!!! ولی مطمئنم خواهم رفت و  مادر و خواهر بنده خدا که جوش  تمیز کردن خونه من ومیزنن این هفته هم  تو نم خواهند بود.!!! به علی میگم این گروه با حال مرد هبودن سه سال پیش ایا؟!!!!  جدا باید دم زاییدن ما پیداشون بشه و دل من بسوزه بعدش ؟!!!! 

خوش جنبه تر و  با مزه تر  از این گروه در و داف جوون خدایی ندیده بودم..میدونین که این تیپ آدم ها بیشتر  توی  دوران دانشجویی آدم سر راه من قرار داشتن و رابطه های بعد از ازدواجمون با دوستامون  بیشتر رسمی و  کمتر  دلقک بازی بود...خیلی خوش گذشت.. جوری  که دلم خواست نی نی  یه ذره بیشتر او ن توبمونه !!!!!!خیلی بد ذاتم ..نه؟

نظرات 60 + ارسال نظر
جودی ابوت چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 15:02 http://whenurnot.blogfa.com

یعنی الان نی نی صمیم داره به دنیا میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلااااااااااااااام نی نی
ببووووووووووسسسسسسسسسس

مرضیه جون یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 16:32

صمیم جونم کجاییییییییی پس؟ دلم برات تنگیده؟ چه خبر از نی نی کوچولو؟ خوبید ۳ تاتون؟(مامانی-بابایی-نی نی)
آپ کن دیگه

خوبیم عزیزم.

ماری یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 13:51

سلام
من خیلی وقته که برات کامنت نذاشتم ولی این دفعه گفتم اگه کامنت نذارم نامردیه دیگه بسکه خندیدم.
راستی اون قدر قدرت عکاسی کیه؟؟

بگم که آبروش با تصویر سازی من از شورتش بره؟!!!!
بگم؟!!! نه بگم؟!! بگم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سارا یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 12:25

سلام صمیم نازززززززز!
خوبید؟؟؟؟

از ۱۲خرداد به بعد تاییدی ندارید» همه چی خوبه؟؟؟؟

۸ تااااااااااااااااااااا» هوووووورااااااااااا

عزیزم به شدت مشغول رتق و فتق امورم!!!

آرزو یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 12:17

آخی....
الان خوندم که پسر داری...ای جانم
ایشالا سلامت و با پدرمادر بزرگ شه

ممنونم.

حنا یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 11:58 http://WWW.DOOSJOON.BLOGFA.COM

صمیم جون کجایی؟ نکنه نی نی بدنیا اومده!

نه هنوز نیومده فدات شم.

Oliera یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 09:34 http://http://olier.persianblog.ir/

دو هفته دیگه...
دو هفته دیگه خیلی اتفاقا میفته،
دو هفته دیگه نگاهت به زندگی عوض میشه.
دعا می کنم خدا کمکت کنه که راحت بگذره.
..........بابایی

واییییییییییییییی مرسی بابایی.امید دادن های تو برام دنیا دنیا ارزش داره.
مرسی و به کوچولو و بانو سلام برسون.

لیلی و مجنون یکشنبه 17 خرداد 1388 ساعت 08:48 http://faghatma.persianblog.ir

وای فقط هشت روز دیگه مونده...نمیدونی من چقد ذوق تو رو دارم. حالا واسه چی نمیدونم. همش میام و روزشمارتو نیگا میکنم...ما هم منتظریم

الهی قربون ذوقت بشم..

مونس(هلو کوچمولو) شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 18:10 http://moones.blogsky.com

همگی یکصدا.... ۹...

هوراااااااااااا

سارا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 10:40

سلاااااااااااام!
۹ تایی‌هاااااااااااااااااااااااااااااا
:*)

منا شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 10:18 http://www.man-o-del.blogfa.com/

۸ روز مونده بود که چرا شد ۱۴ روز اخه؟

هنوز تیکر رو درست نکردم ...نمیدونم چرا؟

سوگل شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 08:34

صمیم جان شمارش معکوست برای اومدن نی نی تک شماره ای شده عزیزم برات بهترینها رو آرزو می کنم یه نی نی خوشگل و توپولی و یه مامان سرحال
پیشاپیش قدمش مبارک خانمی

قربونت عزیز دلم.

پریزاد شنبه 16 خرداد 1388 ساعت 08:08 http://zehneziba16.blogfa.com

وای....۹ روز.شاید الان که دارم این کامنتو می نویسم نی نی کوچولو به دنیا اومده باشه.نمی دونم....اما به هرحال بدون که دعای ما همراهته.

نه هنوز نیومده.مرسی فدات.

مونس(هلو کوچمولو) جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 21:59 http://moones.blogsky.com/

وای وای وااااااااااااااااااییییییییی من یه مدت نبودم ببین چه خخبرههههههههههه؟(برگرفته از آهنگ بیا بریم تو ببین چه خخبره:دی)
خدا نکشتت صمیم سر اون پست افتادنت رو صندل علی آقا انقدر خندیدم مامانم اومد گفت جوکشو بخون منم بخندم(با موبایل داشتم میخوندم)
صمیییییییییییییمممممممممم شمارش معکوسو با هم میریم. همه دوستان با هم و یکصدا ۱۰....
نفس گوگولی رو بگو چقدر هواخواه داره الهییییییی ایشاللا که سلامت باشه و با مامان گلی و باباییش کلی خوش بگذرون با هم. خوشگله میری کوه مواظب حاج خانوم ما هستی دیگه؟ عزیزم سنگینی الان مواظب خودت و تعادلت باش٬ هرچند میدونم همسرت خیلی خیلی هواتو داره.
گل خانومی سزارین یا طبیعی؟ دکترت هنوز نگفته؟ من همش فکر میکنم زایمان تو آب میری یه پست باحال هم درمورد اون میذاری:)
همینجا درخواست یه پست مغفصل درموزرد جزئیات زایمانت رو دارم چون تنها کسی هستی دور و بر من که میبینم انقدر با قضایا راحت برخورد میکنی. بوووووس برا خودت و نینی گوگولیت:*
هنوز لازمه اون هولو کوچمولو رو کنار مونس بنویسم؟

قربون تبشم من کوه نرفتم که رفتم پیاده روی و ولگردی..همین منتهیس تو دار و درخت ها بودیم...
احتمال زیاد سزارین.بنا ب تشخیص د کتر.
زایمان تو اب رو فعلا بیمارستان من صلاح نمیدونن .شنیدم یه جورایی کنترل از دست دکتر در میاد و میزان پارگی بیشتره چون نمیشه کاریش کرد و خود خودتی و اب ..دکتر و تیمش از بیرون فقط میتونن راهنمایی کنن و حتی برش هم نمیتونن بزنن چون ممکنه یهو بچه دچار شوک تنفسی بشه.

چششششششششششششششم حتما.
ولی در کل بارداری مثل آب خوردنه...خیلی خیلی خوب و راحت و بی دردسر هست.
فدات شم.

به آئین جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 21:53 http://najin2.blogfa.com

سلام
سه ساعته میخ شدم تو مانیتورم دارم وب تو رو می خونم دختر چه می کنی ؟
از اینکه ADSL دارم واقعا خوشحالم ...
وب تو رو امروز از لای کلی نی نی بلاگ پیدا کردم نمی دنم چه جوری پیدا کردم این جار و در کل جالبه
خوشمان آمد ...
به منم سر بزن شاد میشویم

مرسی از محبتت.شرمنده میکنی ها .

نینا جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 16:14 http://poshte-in-panjere.persianblog.ir/

ای جانم فکرشو کن تا چند روز دیگه این نینی گوگولی مگولی میاد ش بیرون
عزیزم

وایی چه شود..جونم.

نینا جمعه 15 خرداد 1388 ساعت 16:13 http://poshte-in-panjere.persianblog.ir/

وای صمیم خیلی دوست دارم به خدا یه مدته خیلی کلافه م و فقط با خوندن وبلاگ تو روحیه م عوض میشه مرسی از این همه انرژی خوبی که بهم میدی

انشاالهه زود روبراه بشی قربونت بشم غصه هیچی رو نخور..ارزش نداره .

حدیث پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 15:45

صمیم کم مونده هاااااااااااااا.راستی به کی رای میدی؟ -چشمک-

سبز سبزم...ریشه دارم......( چشمک)

. پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 13:03

http://www.youtube.com/watch?v=_4h2vpeC4_M

از این انتخاباتی هاست ..ن؟

نوشین پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 12:17

samimak salam
man oomadam
migam ke kheili del o jorat dari ke hafteh ye digeh mikhay monfajer beshi vali hamchenan kooh o damaneto miri. afarin be to
booos

سلامممممممممممممممم ن ش نوشک
کجایی تو

محیا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 21:48 http://www.mahighermez72.blogfa.com/

دیشب خواب دیدم نینیت به دنیا اومدن صمیم جونم...انقد ذوق کردممممممممممممم که خدا می دونه :)

اسمش چی قراره بشه این آقاکوچولو؟

آخییییییییییییییییییی
انشالله اسمش رو وقتی اومد میگه خودش.
بوس.

سیرین طلا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 20:27

صمیم ۱۲ روز دیگه مامان میشیا *:

تاپ تاپ توپ توپ..
صدای قلب منه ها...

منصوره چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 09:36 http://ashpazierangin.blogfa.com

سلام با اجازه لینک شما را در بلاگم گذاشتم . موفق باشی

ممنونم.

سارا چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 08:28

سلام صمیم خانم ناز!
خوبید ؟؟؟؟
قبل از این‌که امروز صفحه‌ات را باز کنم، با خودم گفتم اگر امروز هم کامنت‌ها را تأیید نکرده باشه، احتمالاً نی‌نی جان تشریف آوردن اما می‌بینم که فعلاً قصد کرده که مامان خانومش خوش بگذرونه آخر هفته را ! ;)
به سلامتی و دل خوش.
12 عدد تا!

مرسی.نه هنوز نیومده.اره خوش گذشت.

مهرو چهارشنبه 13 خرداد 1388 ساعت 02:25

این خطرناکه حسن!
این کارارو نکن حسن!
پشیمون نشی یهو حسن!
حسن!!!!؟؟؟؟

وایییییی نمیدونی چقدر خوش گذشت..خدا خودش مواظبمه.

مهسا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 22:01

اوا چرا بالای کامنتم اسمم نیست این مال من
عمر عجب میگذره من باورم نمیشه کتر از دوهفته دیگه فارغ میشی راستی تا چند وقت بعد از زایمان نمیای؟
مامانت اینا و نی نی باید به این کارهات عادت کنن

نمیدونم والله .من نخوردمش.
!!!!
انشالله مهمون زیاد نیاد زود میام.

سپیده سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 17:09

راستی تنها وبی هستی که جواب میده واین عالیه

ممنونم.

سپیده سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 17:08

سلام مامان شدنتون به زودی مبارکه
تنها وبی هستی که خیلی شاد وسرحاله واززندگی شکایتی نداره .خوشحالم که باهات اشنا شدم .
یه جمله ای هست که میگه شادبودن تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت .
همیشه شاد باشی

میدونی سپیده جان با غر غر زدن مشکل حل نمیشه باید فکر کرد و یه راهی پیدا کرد برای زندگی قشنگ تر..ممنونم از محبتت و مرسی که منو خوشحال میکنی.

سمیه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 14:58 http://lahazateasheghaneh.blogfa.com/

سلام صمیمی
بابا مردم از بس گشتم تا وبت رو پیدا کردم آخه یه نموره گمت کرده بودم
دختر این چه کاریه میخوای بکنی به عواقبش فکر کن حالا نمیشه این هوست و بزاری برای بعد از اومدن نینی آخه گناه داره حیونکی بابا جان بی خیال شو

نیشششششششششششش

حمیده سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 13:13

آخییییییییییییییییییییشششش
خدا رو شکر
خوشحالم که خوشحالی

ممنونم حمیده جان.محبتت خیلی برام ارزش داشت.فدات.

صبا و پرهام سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 11:13 http://anymoanyma.blogsky.com

سلام

این چیزی که میخوای در واقع سرفصل رشته است. که در اختیار هر گروه آموزشی قرار می گیره. و اگه درست و استاندارد بخوای باید بری از گروه بگیری یا معمولا در برخی دانشگاهها این سرفصل رو در اختیار کتابخونه همون دانشکده هم میذارن.

در غیر اینصورت قابل استناد نیست.

واییی

نی نی گل پسرت داره میاد

خوش بحالت

من تازه 5.5 هستم

کو تا 9 ماه

صبا جون اتفاقا حمیده جان برام پیدا رکد لینکش رو..دقیقا مال وزارت علومه و همننی هست که تو میگی.
وایییییییییی تو هم چه زود شدی ۵.۵..به سلامتی عزیزم.

سارا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 08:43

سلام صمیم ناز!

۱۳ روز، فقط!

بووووووووس

بهناز میم دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 22:15 http://narin86.persianblog.ir

صمیم جان من مترجمی می خونم ولی شرمنده دیگه داشنگاه نمی رم که آموزش هم سر بزنم .
واقعا می خوای هفته ی دیگه هم با هاشون بری ؟

ممنونم.پیدا کردم.
آره میخوام برم.مطمئنم خوش مگیذره.

nima دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:33

are vaghean

وحید دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 16:05

خوشا بحالت ای روستایی
چه شاد خرم چه با صفایی

[ بدون نام ] دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 12:42

عمر عجب میگذره من باورم نمیشه کتر از دوهفته دیگه فارغ میشی راستی تا چند وقت بعد از زایمان نمیای؟

من انشالله از خونه وقت کنم زود مینویسم.فقط میمونه مامانم اینا که با چشمهای گرد نگام میکنن و نمیدونن این دختره با بچه بغل پای کامی چکار داره اونوقت!!!!!

گل پونه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 11:30 http://golepooneh.blogfa.com

اینجا تمام سرفصل ها در تمام مقاطع و تمام رشته ها با توضیحات کامل هست
http://motaleat.sanjesh.org/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=27

ممنونم از محبتت ولی نمیدونم چرا باز نشد برام.
دوباره تلاش میکنم.

حمیده دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 11:00

http://www.iausep.com/Silabes/13101.pdf
فکر کنم این یکی خیلی به دردت بخوره

ممنونم عزیزمممممممممممممم
دقیقا همونیه که لازم بود.
قررررررررررررررررربونت بشم که اینقدر خوشحالم کردی.

حمیده دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 08:45

http://kanoongonbad.blogfa.com/post-27.aspxیه نگاه به این بنداز

سارا دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 08:34

سلام صمیم مهربان!

بد ذاتی که نیست، ولی کاش ذات اصلی را جلوی بقیه روو می‌کردی، می‌دونی چرا؟؟؟؟
چون اون وقت اون‌ها هم مشغول دعا می‌شدن که نی‌نی هفته‌ی آینده نیاد!!
14 عدد موجود می‌باشد!

نیششش

حمیده دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 07:24

سلام
کتابخونه "خانه کوچک ما " حتما یه سری بزن
فلکه سراب
واسه نی نی کتاب زیاد داره
البته اگه تا حالا سر نزدی.
من دانشگاه کار می کنم سعی می کنم واست پیدا کنم

ممنونم عزیزم.
خیلی لطف داری به من.

حدیث یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 23:33

عجب کلکی هستیااااااا.نی نیو بچسب.بمون بعد یا هم میرین گردشششششششششش مادرررررررجان....نیششش

اتفاقا الان بیشتر حال میده.
دیدی قبل از اذون ماه رمضون چقدر حرص اب خوردن داره آدم؟!! منم همونطوریم الان.

شادی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 19:42

سلام مامان صمیم
خوبی؟
نی نی چطوره؟
اگه روز گل به دنیا بیاد میشه مثل داداش من اونم ۲۵ خرداد به دنیا اومده
یه خانوم تپل تو آموزش دانشگاه هست هر وفت میبیتمش یاد تو میوفتم خیلی ناز و دوست داشتنیه
گفتم بدونی که همیشه یه یادت هستم

قربونت .لطف داری به من

زیبا یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 16:07

هااااااااان؟!؟!؟!؟!؟

دختر آبی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 15:09 http://www.ma-do-nafar.blogfa.com

سلام صمیمممممممممم وای که چقدر انرژی مثبت داری تو باورم نمی شه 2 هفته دیگه می خوای نینی بیاری خوش باشی شیکمتم ببوس از طرف من

[ بدون نام ] یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 14:32

*‌واقعاْ مامان گلی هستی
* امیدوارم شازده کوچولو به سلامتی و دل خوش دنیا بیاد:)

جومونگ یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 12:58

جومونگ رو دیدی؟

north یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 12:27

اکی افتاد اما از روی اسم درسا می شه تا حدودی حدس زد واز همه مهمتر نحوه تدریس استاد میلا درس اصول و رووش ترجمه فبل از واحداهای ترجه باید گرفته بشه و هدفش هم اینه که بگه اصلا ترجمه چیه و فرق یه ترجمه آزاد با غیر ازاد چیه . 2- ترجمه سیاسی که از اسمش معلومه یه سری متون سیا سی هست که تو کلاس ترجمه می شه و اگر استاد خوب باشه نقد هم می شه و همچنین تو این کلاس لغت و اصطلاح سیاسی هم باید حفظ بشه 3-ترجمه اقتصادی هم مثل سیاسی 4- تر جمه ادبی بیشتر رو تر جمه رمان و متون ادبی هست یادمه ما یه متن 10 خطی1هفته روش کار می کردیم . ترجمه آثار اسلامی تو این واحد قرار نیست چیزی ترجمه بشه بلکه باید رو تر جمه ها کار و همچنین حفظ بشه به نظر من مزخرف چیزی که وقت دانشجو رو می گیره - تر جمه اسناد که خیلی مهم و به درد بخوره واسه کسایی که دوست دارند تو دارو الترجمه کار کنند تو این درس رو اسناد رسمی کار می شه نحوه تر جمه که این درس اختیاریه دانسجو بعد اتمام این درس باید بتونه اسناد یا مثلا مدرک درسی تر جمه کنه. موفق باشی

ممنونم از توضیحاتت.
همون طور که گفتم من اسم همه دروس کارشناسی رو دارم و دنبال سیلابس و هدف درس میگشتم که شکر خدا یکی از دوستان برام آدرسش رو گذاشت.
ممنونم عزیز دلم.

آذر یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 12:26 http://kuchehdusti.blogfa.com

سلام نه خیر خیلی هم خوش ذاتی.

عسل اشیانه عشق یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 11:42

ای بابا صمیم جون به نی نی چیکار داری. اونم که بیاد با خودت میبریش و همون امورات گازیه و گوزیه کلی باعث خنده میشه....

عسسسسسسسسسسسسل؟!!!!!!!!!!!!!
قربونت بشم که اینقدر با نمکی.

ز یبای زندگی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:27

در مورد مترجمی چون رشته خودم بوده می نویسم برات صمیم جان.
دو سال اول همه تمرکز روی گرامر و ریدینگ کامپری هنشن هست....
از سال سوم تا انتهای سال چهارم انواع ترجمه شروع میشه.مذهبی.خبری.سیاسی.ادبی. و...که همه یک و دو دارن یعنی دو جلدی هستن در دو ترم تدریس میشن.و..روش تدریس در چهار واحد...زبان شناسی که شیرین ترین بخش این رشته است و البه بسیار مشکل....چند واحدی هم به زبان فارسی می خوانند که مربوط به ترجمه میشود............رشته بسیار زیبا و دوست داشتنی است...

ممنونم عزیزم.

north یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:25

من لیسانس متر جمی دارم درسای اختصاصی تا اونجا که یادمه می نویسم. 1. ترجمه نوار و فیلم (بعد از گزراندن گفت و شنود 1و 2) این کلاس تو از مایشگاه بیشتر فیلم و نوار می زارن ماله ما VOA, BBC بود بعد دانشجو ها باید باید نوارو پیاده کنن و تر جمه 2.اصول وروش ترجمه1و 2 3- اصول ومبانی نظری تر جمه 3- ترجه سیاسی و اقتصادی و ادبی 1و 2 4- برسی ترجمه متون اسلامی 5- ترجمه اسناد رسمی اینا یادمه اما حالا قرار چی کار کنه بستگی به خدو طرف داره بعضی ها می رن تدریس می کنن بعضی ها هم ترجمه اونایی هم که خیلی واردن مترجم شفا هی می شن

متشکرم ازت عزیزم.

آسمان یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:23

سلام
تقدیم با عشق:
http://www.takshare.com/pictures/3ee5f4bcf024cfa5340e5c895b5afcd0.jpg

بین اون عکس ها و واقعیت...فاصله هست..خیلی...

صبا و پرهام یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:24 http://anymoanyma.blogsky.com

شادیهای کردنات رو دوست دارم


البته از شرت قرمز هم خوشم میاد


شاید خنده ات بگیره

ولی شرت قرمز با خطهای سیاه برای مرد رو دوست دارم

مخصوصا اگه با زیرپوشش ست باشه

الان اینو تایید کردم..مشکلی که نبود؟
بابا سلیقههههههه

مهسا مامان کورش یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:17 http://myfootstep.ir

خب بچه زیادی اون تو بمونه می گنده که . (:

تپل تر میشه
نگووووووووووووووووو

ایران عکس - فقط عکس یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:25

با عر ض سلام خدمت شما وبلاگ خوبی داری نظرتان درباره با تبادل لینک چیه؟ منتظر هستم باتشکر

پریزاد یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:09 http://zehneziba16.blogfa.com

من قضیه اون م مه رو نفهمیدم.مال کی بود آیا؟
خوشحالم که بهت خوش گذشته صمیم جونم.اما خواهش می کنم به این مسافرته نروو.تو نمی گی ما از نگرانی نضف میشیم؟

الهی قربونت بشم....نگرا ن نباش
اون مممم هم مال یکی از خانوم هابود که دستش رو وسط سفره اورده بود تا نو ندر بیاره و خب همه چیزش از یقه اش داشت شالاپی میافتاد بیرون!!!!!!

محدثه یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:06

سلام صمیم جون حال نی نی چطوره من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و تقریبا تمام آرشیو شما را تا الان مطالعه کردم می خواستم خواهش کنم آدرس پزشک تغذیه ای رو که برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردید برام ایمیل کنید ممنون می شم

عزیزم من برای کاهش وزن پیش سبحانی چها راره آزاد شهر رفتم. دو تابرادر هستن. اون یکی که دکتر تغذیه هست وحشتناکه کارش!!!! این یکی کارشناس تغذیه است و فوق ا لعاده کارش خوبه و راحت کم میکنی. فک کنم اسمش رضا باشه. دقیقا سر چها رراه آزاد شهره جای محضرها.

سانیا یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 07:59 http://banuye.blogsky.com/

سلام صمیم جون
نه هیچم بد ذات نیستی خانوم
خوب پس فکر کردی اون نی نی چرا این قدر خوشبخته که تو مامانشی ؟ خوب برای همینه که معلومه تو قراره دوستش بشی در کنار این که مامانش باشی
این که تو باز هم با وجود این که شاید وضعیت جسمیت کمی خوشگذرانی معمول و لذت رو حداقل توی عرف ما کم می کنه تو همچنان شاد و سرحال می مونه (ماشالله هزار ماشالله )
عزیزم خیلی خوشحالم که از روزهای بارداریت لذت می بری و اونا رو به ماههای کسالت و ........تبدیل نمی کنی...
می بوسمت خانوم گل...

قربونت.
آره واقعا هم این روزها دیگه بر نمیگرده و باید نهایت لذت و شادی رو برد.

سید محمد یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 07:55 http://Sazedel.Com

سلام حال شما؟
خوبید خوشید سلامتید؟
عشقتون رنگین تر.

می شه قالب وبلاگ و برام ایمیل کنید؟
همچنین نظراتش رو؟
ممنون می شم ازتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد