من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

زیر پوست شیطان!!!

نوشتنم نمیاد..نه اینکه بی حال و حوصله باشم ها!! نهههه!!! فقط نمیدونم چرا این صفحه پست جدید که باز میشه من یه جوریم میشه... فعلا مدارا کنین با این آدم تنبل تا خودم درستش کنم  

.

حال و روز هممون خوبه به سلامتی شما.امروز مامان قراره بیاد و برام ناهار بیاره!!  دیروز رفته بودم بیمارستان کلاس های آمادگی زایمان که مامان زنگ زد و منم گفتم بیمارستانم و البته نوبت سونو هم برای عصرش میخواستم بگیرم...طفلک مامان انگار اب سرد ریختن روی سرش...گفت چییییییییی!!! بیمارستان برای چی؟!!!! نمیدونم این زبون لال شده چش شد که از طرف من با صدای رنجور و لبخند شیطانی به لب گفت هیچی!! دو شبه درد دارم و اومدم ببینم چرا بچه تکون نمیخوره این دو روز!!!!!!  جاننننننننننن خودم اصلا من نبودم که حرف میزدم..اون دختره حامله لوس توی وجودم انگار یهو شیطونیش گل کرد!!! خلاصه از عصرش تلفن های دم به دقیقه بابا و داداشی و خانومش و مادر شوهر و بقال محل و گربه کوچه بغلی!! و ...شروع شد...ساعت ده شب نوبت من شد برای سونو و البته یه ذره دردی که توی پهلوم داشتم و ایضا شیطنت های نی نی که کم تر شده بود هم بررسی شد و دکتر گفت چیزی نیست و برو خونه لالا کن با خیال راحت!!! جانن خودم حالم خیلی هم روبراه نبود ولی اونجور که گنده اش کردم برای مامان اینا هم نبود..خلاصه که امروز مامان داره ظهر میاد که برام غذا بیاره..استامبولی مورد علاقه من!!! و  تازه گفته شنبه یکشنبه هم بریم یه کم خورده ریز برای نی نی بخریم با جیب ایشون!!!!! تا من حالم زودتر خوب شه!!!! آخه در جریان خرید درمانی برای موارد مریضی من هستن همه دیگه!!!!!

علی که همش داره تشویقم میکنه  که چه عجب!! سر عقل اومدی و یه ذره  آدم شدی و به توصیه های خواهرت گوش کردی!!!!و صبا هم هی تو گوش مامان میخونه که بابا!!! این دختره حالا هیچی نمیگه و اخ و واخ نمیکنه شوما حداقل هواشو داشته باشین بیشتر و همه عوامل طبیعی و ساختگی دست به دست هم داد تا ما دوباره تیتر اول اخبار خانواده شویم!!!!!! 

حالا فک میکنین دیشب جواب هول و استرس های بندگان خدا رو چی دادم؟ گفتم چون سر کار خیلی سرم شلوغه و کارم زیاده و خسته شدم این چند روز نی نی  اومده پایین!!!! و به پایین دلم فشار میاره و دکتر گفته فقط دراز بکش و بخواب تا وضعیت بچه دوباره طبیعی بشه!!!!! تازه صبا هم بهشون گفته این دختر اگه مرخصی میگرفت و تو خونه استراحت میکردکه این کارا پیش نمیومد..ولی خب خرج و برج زندگی و تهیه سیسمونی که نمیذاره آدم آب خوش از گلوش پایین بره و یه جورایی دل ملت رو کباب کرده بود با پیش زمینه هایی که داده بود.... 

حالا مامان خانوم دیشب زنگ زده به مامان جون و گفته شما سابقه زایمان هفت ماهه که نداشتین توی خونواده یا خودتون؟!!!!!( جدیدا عروس ها از مادر شوهر زاییدنشون رو ارث میبرن نه از مامان و خاله و عمه خودشون!!!!) اونم گفته نه!!!! سابقه نداریم  و مامان خانم هم فرمودند ما هم هفت  ماهه نداشتیم و پس منتفیه حدس من!!!!!! یه موج مکزیکی هم به تن و بدن اون بنده خدا انداخته و مامان جون امروز با خند ه برام تعریف میکرد که دیشب  تا مرز سکته همشون پیش رفتن!!!! خنده از این جهت که باز من هول نکنم.... 

میدونم خیلی پست فطرت و شیطان صفت و ظالم و آدم سکته بده هستم!!!! قربونتون که بهم دارین توی دلتون میگین!! ولی خب ظاهرا شیطون یه وقتایی توی جلد آدم میره و خدا نکنه آدمش هم بی جنبه باشه!!!!!!! حالا شوما ببخشین به بزرگی خودتون!!!! 

. میگم خوبه  حالا حرف زدنم نمیومد ها!!!!!!!خدا به چشم شما و انگشت من رحم کنه !!!

نظرات 66 + ارسال نظر
شادی شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 15:13

فقط ۵۸ روز مونده صمیم!‌چه حسی داری؟؟

مثل بالا رفتن از یه بلندی توی یه دشت سبز..الان از اون بالا دارم هم هه چیز رو نگاه میکنم..باد خنک میخوره لای موهام و قلقلکم میده... حسم من شبیه اینه...

حمیده شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 14:29

سلام
پس کجایی مامانی دلمون واست تنگ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین دور و برا میلولم...
قربونت.

همیشه شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 12:13 http://rima-34.persianblog.ir

مامی من ۳ماه و اندی است که نی نی دار شده . واسه همین من هی از ماجراهای بارداریش برات می گم عزیزم .

بهاربد شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 01:43 http://baharbod.persianblog.ir

سلام ... به قول مامانم که به همه خانم های باردار می گه زانوی خیر به زمین بزیند شما هم همینطور ... ادرس وبتونو گم کرده بودم کلی گشتم تا واسطون یه لینک بذارم البته شما که آخراش هستید ولی خوب بخونید جالبه
http://zatun1.persianblog.ir/
درمورد تغذیه در دوران بارداریه ...

ممنونم.
انشاالهه همه خانوم های باردار بارشون رو به سلامتی بذارن زمین.
مرسی .میرم ببینم.

حدیث شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 01:24

سلام صمیم گلی.خیلی کیفری جوا همه رو دادیا.انشالله همیشه شاد باشی..دیگه کم مونده آخی...اسم انتخابیدی مامانی؟؟؟؟؟

چیزی نمونده..خیلی هیجان داره..عین این بازی های شهر بازی ...
اسم هم داره نی نی مون..هشت ماهه اسم داره.

لبـخند پنبــه ای جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 20:43 http://www.viv2.blogfa.com

صمیم خیلی کم مونده ....!!!
مواظب خودت هستی که ؟!!

هومممممممممممممممم؟؟؟!!!
------

به بازی دعوتت کردم !!
موضوع بازی اینه که چیزی رو که تا به حال واسه کسی تعریف نکردی رو روو کنی !!

:*

آره عزیزم.مرسی خوبیم.
سعی میکنم کمتر خودم رو به در و ودیوار بکوبم.!!!!!
وووی چه مسابقه آبرو بری میشه!!!!!

نینا جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 04:00 http://poshte-in-panjere.persianblog.ir/

ای جانم
فکرشو کن کمتر از ۲ ماه دیگه بچه بغل داره جیغ می زنه
آخی عزیزم من که دلم ضعف رفت واسش

نی نی ما انشالله اونقدر آرومه که اصلا جیغ بلد نیست بزنه...من که اینطوری فک میکنم.
قربونت.

مونس پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 20:38

پس کامنتی من این وسط چی میشه؟:((((((((
ایول به صمیم با سیاست و البته با دوتا شاخ و یه دم که سرش فلش داره و قرمزه:)))
کلاساتون چه طوریه؟

مونس پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 20:34

پس کامنتای من این وسط چی میشهههههههه؟:((((
ایول به صمیم با سیاست و البته با دو تا شاخ و یه دم که سرش فلش داره و قرمزه:)))))
کلاس آمادگی زایمان چجوریه؟

آمادگی روحی و جسمی برای زایمان (طبیعی و یا سزارین با تاکید بر زایمان طبیعی )

یه دوست تازه پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 10:07

سلام خوبی مامان نی نی ؟
بالاخره بعد از یه هفته آرشیو ۲ تا وبلاگتم خوندم
میتونم بگم عاشق طرز نوشتنت شدم
کلی روحیه میدی به آدم
خصوصا کارای مامانت که ۹۹ درصد شبیه مامانه منه
کارایی که برای عروسیت کردی همه و همه شبیهن
یکم هم مهربونی شوهرامون
یکم حسودیم شده بهت دوست دارم منم مثل تو بتونم اینقدر شارژ و پر انرژی باشم
متولد ۶۰ هستم و پارسال ازدواج کردم
منتظر نوشته هات هستم
ان شاء ا... خودت و نینی و بابای نی نی همیشه شاد باشین

راراز پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 09:56 http://WWW.RAZIEH.BLOGFA.COM

تحلیل دبی شهر شیشه ای عسل را در وبلاگ راراز بخوانید و نظرات را اعلام کنید بسیار مهم

خاطره پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 08:16 http://www.khatere84.blogfa.com/

سلام،
هر روز سری می زنم تا ببینم تازه چکار کردی ، با وضعیتی که داری واسه منم دعا کن ..خواهش می کنم...دوست دارم اگه وقت کردی خاطرات منم که دارم تو وبلاگم می نویسم بخونی تا شاید بتونی تو زندگیم یه جورایی نظری بدی کا کمکم کنه ...

بهناز پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 01:42 http://narin86.persianblog.ir

سلام
صمیم جان مواظب نی نی باش و بدون که یادتم و دارم برات تبلیغ می کنم .

مرجان چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 23:14 http://www.coral-life.blogsky.com

سلام صمیم جون خیلی جالب مینویسی
به منم یه سری بزن خوشحال میشم

یه دوست چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 14:56

سلام
خوبی
حالا اسم این نینی گوگولی چی می باشد؟
بگو خواهشا!!!!!!!!!!!!
بووووووووووووووووس مامان و نی نی

سمیه چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:51 http://Www.hosniye.blogfa.com

خدا بگم چی کارت نکنه ترکیدم از خنده!!!

فاطمه چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 01:53

سلام خوبی؟ سال نو مبارک.وبلاگت رو اتفاقی دیدم .به تازگی. اما آرشیوتو از اول تا آذر ۸۶ فعلا خوندم .جالب بود ویه پیشنهاد دارم: کاش این نوشته هارو طوری که خودت میدونی سرو سامون میدادی و میکردی کتاب!!! دلیل من برا این حرف اینه که: دیدین بعضی سریال های خانوادگی خارجی گاهی وقتا با وجود سادگی موضوع چقدر به دل آدم می نشینند..آخه روابط انسانی رو همون طوری که هست بدون اغراق (تا حدی) و ساده نشون میدن.البته اونا صد درصد نیستنو نمی خوام معیارشون کنم ....فقط یه نمونه برای دیدن و قدری تاملند .وگرنه عیب هایی دارن که قابل چشم پوشی شاید نباشن.منم فکر میکنم شما می تونید این لحظه های زندگیتونو به همین سادگس و صمیمیت نشون بدین...من کتاب زیاد میخونم اما گاهی یه کتاب اونقدر جذب میکنه که تاصبح هم براش بیدار می نشینم...وبلاگ شما هم منو تا چند در صد بیدار نگه میداره در حالی که اصلا اهل وب گردی نیستم...خوشبخت باشین و شادو صمیمی به امید خدا...

ممنونم فاطمه جان
برای بار چندم این پیشنهاد به من شده ولی راستش تصمیمی به این کار ندارم... به نظرم .... اصلا الان نظر خاصی ندارم.
باشه.روش بیشتر فک میکنم.
قربون محبتت.

لینکدونی آزاد .:. سنجاق طلایی ما
دوست و همکار گرامی برای معرفی سایت یا بلاگ خود به دیگران و فهمیدن نظر سایرین راجع به مطالب ونوشته خود، لینک های خود را به لینکدونی « سنجاق طلایی ما » ارسال نمایید.
جایی که شما می توانید لینک های مورد نظرتان را در آن ثبت نموده و بدین وسیله هم موجودیت خود را به دنیای وب اعلام نمایید،هم مطالب جالبتان را به اشتراک بگذارید و هم از مطالب مفید دیگران استفاده کنید.
دوست عزیز لطفا دقت فرمایید که وبگاه سنجاق طلایی ما یک لینکدونی روزانه است بدین شرح که شما می توانید هر روز با قرار دادن لینک مطالب جالب خود (فقط صفحه ای که مطلب شما در آن قرار دارد مثال: http://sanjagh.mihanblog.com/post-1.aspx ) هم از نظرات دیگران در مورد مطالبتان آگاه شوید ، هم آمار بازدید خود را بالا ببرید وهم به دیگران امکان استفاده از مطالب مفید خود را بدهید. برای آگاهی بیشتر از قواعد سنجاق طلایی ما قسمت قوانین سنجاق شدن را مطالعه فرمایید.
لینک دادن به صفحات اول سایت و یا وبلاگ ممنوع است و هر لینک می بایستی به صفحه اصلی همان لینک منتهی شود
آدرس : http://www.sanjagh.mihanblog.com
[گل]

مریم گلی سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 12:11

سلام صمیم جان نی نی خوبه؟ آقای پدر خوبن؟ راستی عزیزم وبلاگ ملودی از دیروز واسه منم دیگه وا نمی شه. ازش خبری نداری؟

من هنوز با قبلشی باهاش ددر تماسم.فیلتر شکن دارم.

من آزادم سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 11:37 http://www.man-azadam.blogfa.com/

خیلی حال کردی نه؟؟؟؟؟؟؟اما دلم واسه مامانت سوخت طفلکی؟؟؟؟چه مادر شوهر بی زبونی هم داری؟؟؟

هم مامانم خیلی خوبن هم مادر شوهرم...

حمیده سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 10:35

سلام صمیم جون
من یه رژیمی رو شروع کردم می خواستم با رژیم تو مقایسه کنم مطالبت رو خوندم ولی آخر نفهمیدم بلاخره چقدر کم کردی؟اصلا واسه قد 69 وزن باید چقدر باشه؟دکترم گفته همون 69 خوبه ولی من فکر می کنم باید تا 60 برم آخه منم قصد دارم نی نی دار بشم و از اضافه وزن اون موقع می ترسم که دیگه برنگردم ,کمکم می کنی؟
ممنون

من کلا ۲۰ کیلو کم کردم با قد ۱۷۰ سانت به وزن ۸۴ رسیدم که البته باید به ۷۰ تا ۷۵ میرسیدم...
استخون بندی ظاهرا مهمه ...
فک کنم به دکترت اعتماد کی و خیلی پاییین نیای بهتر باشه.

نوشین سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 08:35

migam samim junam
emailam resid????

رسید نوشین جونم.

نوشین سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 08:13

migam ke samim janam man barat email e bala boland ferstadam gerefti khanoom khoshgelam? migam ke nakoneh chon toolaniyeh nemireseh haaa? mishe ageh gerefti behem khabar bedi?

میل زدم برات.

نوشین سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 06:40

samim e azizam
ba inkeh midoonam to kheili adam e ghavi o hooshmandi hasti vali samimakam moragheb e khodet makhsoosan va niniyeh azizetoon bash ke to noor e cheshm e hamammooni.

آخیییییشششش بلاخره خبری شد ازت....
قربونت عزیزم.چشششششششم مواظب هستم.بووووووووووس

وحید دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 23:42 http://www.havanava.blogfa.com

سلام نوشته هایتان خیلی جالب است نکته های کوچکی هست که در زندگی همه وجوددارد ولی کسی توجه نمی کند وشما بصورت طنز آنرا مطرح می کنید بهر صورت از اینکه با وبلاگتان آشنا شدم خوشحالم
به ما هم سر بزنید خوشحالیمان را دوچندان می کنید

ممنونم از لطف شما.

محبوبه دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 20:50

ایوول:) گاهی لازمه آدم شیطون بره زیر جلدش:D کلی حال می ده;) راستی حال نی نی چطوره؟
هنوزم میای بیمارستان سینا؟ من یه خورده دارم واسه آزمون ارشد آماده می شم کمتر میام ... یعنی ییهوویی میام همه پستا رو با هم می خونم ...
بووووووووس

سلام خاله...نی نی گوش به فرمان شماست ها!!!
سر میزنم و یه وقتایی برای کلاس های کلینیک میام.
انشالله با موفقیت و خیر امتحان بدی.
قربونت.بوس.

غزل دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 19:04

اتفاقا به نظر منم طبیعی خیلی بهتره دورو بر من که انگار سزارین مده و همه تو مایه های چشم و هم چشمی سزارین می کنن طبیعی افت کلاس داره از نظرشون
حالشو می بریم چجور....
نی نی گولوم سلام می رسونه واسه پسلیه شما

من این روزا فک کنم روزانه دویست سیصد تا خاطره از زایمان میخونم و محکم تر از قبل مصمم میشم برای طبیعی.
دوتامون رو عشق است..
بوس.

عسل اشیانه عشق دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 16:20

مرسی ایران هم بد نبود.فقط نشد که به وصال گوجه سبز برسم. حالا یکی دو ماه دیگه باید بازم بیام.فقط به خاطر گوجه سبز! کم پیدا وشدی.

آخ دختر که تو اب دهن من که گوجه سبزی نیستم رو هم با این انتظارت راه انداختی!!!
نمیشه برات بفرستیم؟ جدی میگم اگه راهی داره بگو برات بفرستم.فقط نمیدونم چقدر توی راهن گوجه ها ...آلو از اب در نیان آخر ش!!!

مینا دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 15:25

صمیم جان
خوشم اومد خیلی باحالی دختر
مواظب خودت باش عزیزم

ممنونم.
چشم.

مینا دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 10:51

صمیم جان
مادرشوهر من یه کم بی جنبه تشریف دارن
من که الان بچه ندارم. موقعی که جاری من باردار بوده و سونوگرافی گفته پسره, از اونجایی که مادرشوهرم میگه دختر دوست داشته, برای ما تعریف میکرد که جاری من جرآت !! نداشته بهش بگه جواب پسره و برداشته مادرشوهرمو برده با خودش سونوگرافی تا اونا بگن که بچه پسره!!
من که فکر نمیکنم جاری من انقدر ترسو بوده باشه ولی خوب مادرشوهرم از ایناییه که دلش میخواد خودشو خیلی بزرگ و قدر نشون بده و بگه همه از من حساب میبرن.

پیچوندن این مدل مادر شوهرها راسته کار خودمه!!!! من کلا اه اینایی که در عین ضعف میخوان قدر نشون بدن آلرژی دارم...
مگه اون دسته گل رو پسر خودشون نساخته؟ پس چرا جاریت باید لرزه بیفته تو تنش..اتفاقا باید از همون اول به این مدل آدمها بگن که نظر من و همسرم مهمه نه هر کی از راه رسید!!!
من طفلی یه بار مامان علی وقتی فهمید نی نی ما پسره من باب همراهی و تایید گفت که بلاخره پسر یه چیز دیگه است!!!!! همچین داغ کردم و گفتم از شما بعیده این حرفا و ایا مال شما نیست که ..مال صد سال پیشه و جایی نگین دیگه و .. اتفاقا من ووعلی عاشق دختریم که بنده خدا از خجالت آب شد... مگه نه اینکه ما خانوم ها خودمون باید فرهنگ و باور جوون پسندمون رو جایگزین باورهای قدیمی کیم؟
انشاالهه سر شما از این صحبت ها نمیشه ...

آزی دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 10:07 http://nariman.blogspot.com

الهی من فداش بشم که یه پسمل کاکل زریییییییه! عزیزم! وای نمیدونی چه حسی دارم نسبت به این فندقیه شما که! انگار جدیه جدی دارم از نزدیک لمسش میکنم! (آخه به این پسمله خوشگله ما بگین خاله آزیش خیلی دوسش داره حتی قبل اومدنش به این دنیا ها)
بازم بوووووس واسه مامان صمیم نازم.

قررررررررربونت آزی جون.
لطف داری.
همین الان نی نی شازده برای خالش یه تریپ بندری اومد اون تو...

برفین دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 01:48 http://baanuyebarfi.blogsky.com/

سلام صمیم قشنگ و مهربونم ..
ای کاش ای کاش .. ای کاش که بهم لطف کنی و اولین نوشته ام رو بخونی .. ازت تا بینهایت ممنون میشم گل نازم .. یعنی میشه ؟

دارم میام.

حاج خانوم یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 22:50 http://hajkhanoum.persianblog.ir

سلام . سال خوبی پیش رو داشته باشی.
دربارهِ نی نی هم امیدوارم که همه چی به خوبی و همونطور که باید، پیش بره.

قربونت عزیزم.انشاالهه برای همه خوب و شیک پیش بره همه مراحلش...

هلیا یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 16:39 http://bargriz.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوش میگذره می دونم.منم خوبم ممنون.همه چی خوبه.
می گم یه سوالی دارم ازت؟؟ شما رفت و آمد با فامیلا و دوست و آشناها دارین؟؟یا فقط آمد دارین و شما جایی نمی رید؟؟
خب اگه همش من بیام و همش تو نیای ممکنه منم دیگه نیام بعد توام دیگه نمیای بعد منم دیگه نمیام بعد قهر قهر تا روز قیامت.دوست داری اینطوری؟؟
خلاصه مرام ما تو محیط وب اینگونه نیست یعنی هر کی اومد لطف داشت زحمت کشیده وقت گذاشته پس منم میرم وقت میزارم و به هرکسی هم که زحمت دادیم و بهش سر میزنین اونام یه حرکتی سمت ما بر میدارن و خلاصه سلام تمام رفقا یه علیکی داره حتما.اما ظاهرا مرام تو یه چیز دیگس.بگو باهاش آشنا شیم؟؟؟
قربانت.

هلیا جان
دفعه قبل نه ادرس ایمیل گذاشته بودی و نه آدرس وبلاگ...در مورد اون دوستت هم اگه تمایل داشته باشه من حاضرم ..فقط به شرطی که بهش یه جورایی بر نخوره که این دیگه از کجا پیداش شد.
من معمولا جواب کامنت ها رو همین جا میدم. ما بیشتر خونمون مهمون میاد و تو بند کی چند دفعه اومد و ما چند دفعه رفتیم و کی رفت نیستیم!!!! دور هم بودن برامون مهم تره حالا چه اونجا چه اینجا...
ممنونم از لطفت و خوشحال میشم بنا به تمایل خودت بیای و زحمت زیادی نیفتی.

همیشه یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 16:16 http://rima-34.persianblog.ir

این ویاره عزیزم . مامان من موقع حاملگیش به لب تاپش که قبلش خیلی دوسش داشتُ ویارداشت. این شیطنت ها هم اشکالی نداره . فقط مواب باش چوپان دروغگو نشی عزیز جان !

چه مامی با کلاسی ...اون موقع ها لپ تاپ اختراع شده بوده؟ البته فک کنم مامان ایران نبودن ..درسته؟

مینا یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 15:50

آفرین به مامانت با اون حرفی که به مادرشوهرت گفته خیلی بامزه بود.
داشتم فکر میکردم اگه به مادرشوهر من همچین حرفی رو بگه اون دق میکنه از عصبانیت. آخه خوراک خودش از این تیکه هاست.

البته مامان کلا منظور نداره تو حرفاش....
چرا؟!!! از اون گیر سه پیچ هان؟

جودی ابوت یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 15:31 http://whenurnot.blogfa.com

سلاااااام صمیم بازم عیدت مبارک
تولد گذاشته ات مبارک
من فقط نگران اون نینی ام که از تو هم بلاتر میشه !! از الان داره آموزش مجانی می بینه !!
خوشحالم دوستت رو پیدا کردی
امیدوارم خودت و دوستت همیشه موفق باشین
بووووسسسسسسسسسسسسس

مررررررررررسی گلی.
نیششششششششش
به من بره کافیه برای خرابی کل دنیا!!!

عسل اشیانه عشق یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 14:19

به نظر من که بهترین کار ممکنه رو میکنی.تا میتونی عشوهههههههه بیا ولی وای به روزی که بفهمن و تیکه بزرگت گوشته. اونوقت سیسمونیها رو هم میان پس میگیرن ازت

اههههه مگه کشکه...بعدشم من با همین فیلم کردن هام شوهرکردم و زندگی درست کردم آهااااااا!!!!
نییییشششش
خوبی تو عسلی؟ ایران خوش گذشت؟

پریزاد یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 11:27 http://zehneziba16.blogfa.com

سلام خانمی.خوشحالم که خوبی.
یه خواننده ی کامنت نگذار.

پیتی یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 10:34 http://piti.blogsky.com

قربون اون صمیم ناناز خودم.. خوب کاری کردی.. اشکالی نداره همه اونایی که میبینی آخ و اوخ می کنن همون چیزایی رو جلوه می دن که از نظر تو معمولیه و تحمل می کنی عزیزم..
مراقب خودت باش عزیزم..

غزل شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 18:45

سلام صمیم جون نینی گولو های ما تقریبا همسنن خیلی وقته نوشته هاتو می خونم وکلی حال می کنم نینی من فکر کنم دختره زایمان خوبی داشته باشی راستی چه نوع روش زایمانی رو انتخاب کردی؟

منم بهت تبریک میگم عزیزم...
طبیعی انتخاب اصلی خودمه انشاالهه اگه مشکل خاصی پیش نیاد.
کیف و حالش رو میبرم دختر...من از مدافعین سرسختشم.

سمیه-روزها شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 15:51 http://roozhayeabiyeman.persianblog.ir/

ای وای شمیم جون چه با حال.کلی به کارت خندیدم.اما لازم بود یه کم خودتو واسشون لوس کنی.مواظب گوگولیه لپ کشونی ما باش.

ممنونم.
لپ کشونی!!! چه بامزه

ساز خدا شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 15:49 http://sazekhoda.blogfa.com

با مسافر آسمانی زمین به روزم.......خوشحال می شوم قلم رنجه کنید!

دختره شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 15:12 http://likepoison.blogfa.com

مردم چه کارا که بلد نیستن ای بدجنس:* ایشالا نینی و مامان باباش همیشه سالم باشن

قربونت.

خانومی شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 14:30 http://khanoomi.blogsky.com

سال نو مبارک
وای منم خیلی حال میکنم بعضی وقتا الکی خودم رو برای قوقول لوس کنم

کلا لوس شدن کیف داره یه وقتایی...

admin شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 13:18 http://admin-user.blogfa.com

سلام
من خیلی وقته اینجا رو میخونم ولی خوب بیشتر خواننده هستم تا کامنت گذار
ولی این پستت اینقدر قشنگ بود که نتونستم کامنت نذارم و تشکر نکنم
به هر حال خیلی عالی و فوق العاده مینویسی
(جدیدا عروس ها از مادر شوهر زاییدنشون رو ارث میبرن نه از مامان و خاله و عمه خودشون) این قسمت محشر بود.
دستت طلا.

ممنونم عزیزم.
لطف داری.

افرا شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 12:48 http://salamafra.persianblog.ir

سلام.. آدم شیطون شیطونی می کنه دیگه.... مشکلی نیست ... اونا فقط این جوری کمی هشیار می شن..

دقیقا
چشمک!

سارا شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 11:20

صمیمم سلام
آفرین کار خوبی کردی بهار نارنجم . از بس که مظلومی این کارا رو نکنی همه یادشون میره نینی داری
دوستون دارم
مراقب خودتون باشید
سارا

قرررررررررربون تو سارای گلم.
اتفاقا علی هم همینو میگه...
فدات خاله گوگولی...
بوووووس

آزی شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 09:55 http://narimaz.blogspot.com/

سلام صمیم جونمو. احوال خودت و نی نی چطوره؟! راستی هنوز مشخص نیس دخمله یا پسمل؟! وای که دلم میره واسش!
بابا چرا انقدر شیطون شدی تو دختر؟! نمیگی این مامانای ما یک حرف رو هم میکنن ۱۰۰ تا و تحویل بقیه میدن و شورشی به پا میکنن؟! ایشالله که حالت خوبه خوب باشه خانومی! میبوسمت.

پسمله ای ن نی نی گوگولی ما....
ممنونم.خوبیم. مرسی از محبتت.

سبرینا شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 09:20

سلام مامان صمیمی گل . خواهشا وجدان درد نگیر . چون طی این هفت ماه یه بار عاقل شدی حرف خواهرت و علی آقا رو گوش کردی تا مامانت یه خورده نازت روبکشه . نگران نباش چیزیشون نمیشه. به فکر خودت و نی نی گوگولی باش. اگه جای من بودی که ۹ ماه تموم تو خونه مامانت بودی و یه مدتش رو چون استراحت مطلق بودی برات لگن هم میذاشت چی میگفتی ؟ باور کن هرموقع یادم میافته تو اون ۹ ماه علاوه بر خستگی جسمی که رو تنش گذاشتم چه نگرانی و فشار روحی بهش وارد کردم شرمنده میشم و میگم چه جوری باید اون همه زحمت رو جبران کنم . امیدوارم خدا همه بابا مامانا رو برامون حفظ کنه. مواظب خودت باش.

آخخخخخخخخخخ همچین جیگرم با این کامنت خنک شد..
دستت طلا.....

بهناز شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 09:07 http://bghahremani.blogfa.com/

آفرین به تو آفری به صبا

مرسی.

نگاه مبهم شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 07:51

سلام

خوب بود. خوشحال شدم از اینکه تیتر اخبار خونه بودی.

مواظب خودت و نی نی گل باش.

من 4 شنبه شدم زن دایی.

خیلی از کلمه هایی که توشون زن داره بدم می یاد.

=(

قراره این نی نی هم به من بگه: خاله!

حالا ببینیم خودش بعدن تر ها چی می خواد.

اوه اوه عین منی...زن دایی..زن عمو.. انگار زن این آدم ها بودن به تو هویت میده نه خودت!!!!!
تبرییییییییییییک زن دایی جان!!!!!
قربونت.بوس.

سانیا جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 22:36 http://banuye.blogsky.com/

حالا نی نی خوبه حالش صمیم جون؟

خوبه .ممنونم.

Lucifer جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 21:40

چه چیزا؟!
بدین سیاق

زیبا جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 20:17 http://www.delo-din.blogfa.com

جسارتا! شما باید مراقب خودتون باشین
هر چی باشه الان دیگه تنها نیستین ژس باید دو برابر گذشته مواظب باشید
امیدوارم هم خودتون هم نی نی تون سالم و سر حال باشید و این همه هم دیگرام رو سکته ندید!

گلامور جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 20:03 http://mrsglamour.blogfa.com

آخی نازی امیدوارم نی نیتون به سلامتی به دنیا بیاد.

مهسا مامان ملودی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 19:31

صمییییم من که نمیدونم اسم واقعیت چیه خوشکل که ادت کنم !
میگم بدجنسیااااااا ولی هر سال که قرار نیست حامله شی پس این دفعه اشکال نداره.منم ۶.۵ ماهه دنیا اومدم و الان هم در خدمت شما هستم هه هه

Reihaneh جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 18:18

سلام
بیشتر استراحت کن.مواظب خودت باش

hossein جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 17:24

hala be ma che to o shoooaret hamdigaro chejooori doos darin? ahmaghe oghdei

پوزخند.....

غریبه جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 14:53 http://tadaee-to.blogsky.com

اولللللللل
سلام صمیم خانم. ایول خوشم اومد منم همیشه پایه این شیطونیها هستم. ایول
به منم سر بزنید
موفق باشید

X جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 13:36 http://stillness.blogfa.com

جواب کامنتی که واسه پست قبلیت گذاشتم رو نمیدی؟

عزیزم سوال خاصی بود؟
کامنت ها رو در زمان های مختلف تایید میکنم و اگه وقت باشه به همه جوب میدم...

مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 11:52 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 11:45 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 11:45 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 11:45 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 11:44 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد