من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

تو خودت نمره بیستی.....(چقدر از این آهنگه بدم میاد)

پسرک امروز 20 هفته ای شد...باباش که میگه باید بهش یه جایزه بده برای  بیست شدنش..اگه اون پدر سوخته ای که من میشناسم بخواد جایزه بده فک کنم در راستای منافع خودش خواهد بود...گناه من طفلکی چیه این وسط؟!!!! 

دیشب یهو دوتاییمون وسط خواب ناز با هم از خواب پریدیم و مثل قحطی زده ها همو بغل کردیم.فقط من نمیدونم این وسط این شکم چکاره بید که منو از شوشوجونم نیم متری این روزها دور میکنه....البته مغزمون به موقع فرمان داد: اوهوییییییییییی ..چه خبره...؟ باز خل شدین و یادتون رفت بار شیشه داره این خانم؟ و بعد با چشم گریون و دلی کباب  تو ایکی ثانیه بار خوابمون برد ...... اصلا فلسفه این بیداری بی موقع چی بود ما که نفهمیدیم....

به نی نی پدر سوخته: مگه من بعدا همه این ها رو سرت تلافی نکنم....حالا ببین نیم وجبی.

نظرات 73 + ارسال نظر
maryam یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 00:26

Slm kheyli mahi ishala hamishe khosh bakht bashid ninish o bebos

صبا و پرهام یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 13:50 http://anymoanyma.blogsky.com

واییییییییییییییییی


مرسی


باورم نمیشه که اومدی



با وجود اینکه خیلی سرت شلوغه


بیش از اون حدی که فکر کنی خوشحالم کردی


بوسسسسس

صبا و پرهام یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 13:04 http://anymoanyma.blogsky.com

سلام سلام


منم نی نی دار شدم


یادته وقتی باردار شده بودی گفتم وسط خیابون به پرهام گفته بودم نی نی میخوام


فکر کنم حدودا یه ماهمه

میای؟


الهیییییییییییییییییییی
ترو خدا؟ تبریک عزیز دلم.به سلامتی باشه انشالله.
بوووووووووووس

ساره یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 01:47 http://sareheh.persianblog.ir


ای بابا این نی نی تازه شروع کرده! شوخی کردم مطمئنم عشق صمیم و علی جونش محکمتر از این حرفاست و نی نی ای که حاصل این همه عشق باشه هم فقط محکمترش می کنه...
صمیم جان دلم نمی خواد ناراحتت کنم تا حالا هم ازت نخواستم اما حالا می خوام راستش به دعات خیلی اعتقاد دارم... می شه اگه رفتی حرم واسه بابایی من که 50 روزه تو کماست هم دعا کنی؟ دلم چسبیده به حرم اما جسمم کیلومترها دوره ازش... چقدر دلم می خواد گره زندگی ما هم به سادگی اون گره سبز که واسه تو باز شد واسه ی ما باز بشه... اگه گذرت پیش آقا افتاد من رو فراموش نمی کنی؟


ساره جان ممنوم از لطفت.
برای سلامتی پدر عزیزت هم دعا میکنیم..همه.....
انشالهه همه گره ها و غم هاتون به سرانگشت مصلحت خدا زودتر باز بشه .
فدات شم.

ریحانه شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 22:10

سلام ما دوشنیه از طرف دانشگاه میاییم مشهد...هووووراااا
من نگاه میکنم هرجا که دیدم یه خانم قدبلند سفید که حامله هم هست و در کنار یه شوهر عشقولانه مثل خودش قدم میزنن میگم صمیییییم.....
مواظب خودت و نی نی باش

به به میبینم که داریم ریحانه دار!!! میشویم.
یه خانوم بلند قد کمی تپل که خیلی هم معلوم نیست حامله است در حالیکه که داره وسط خیابون شلنگ تخته میندازه و شوهرش دنبالش میکنه و از لای ماشینا جمعش میکنه....منم..خود خودمم...

پیتی شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 15:33

یوزارسیف! :دی:دی

البته بدون گریمش!!

سمیه شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 14:22

صمیم جونم از وقتی عکس نی نی 20 هفته ایت رو قاب کردی گذاشتی بالای وبلاگت صفحه خیییلییییییییییییییییی دیر می آد بالا ولی ماشاله چه نازه (بووووووس )

آخییییییییییی
راهی داره کم حجم ترش کنم؟
مرسی.

میریام شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 12:54 http://bpanjare.parsiblog.com

سلام خاله کپلی
انقدر بهت گفتم کپلی که آخرش یه نی نی اومد تو رو کپلی کنه...

مام نی نی می خوایم خاله میای درس بخونیم؟ (نیششش)

راستی من تا سه روز دیگه از شرکت میام بیرون و اینترنتم خیلی خیلی محدود میشه شاید نتونم بیام ولی بیادت هستم

دوست دارم.

جیگرتو

یا علی!!

والله مادر ما این روزا داریم برای پلفسولی!!!! درس میخونیم بس که مشغول درس خوندنیم با اقامون!!!!!
ولی باشه چشم.
ممنوم از محبتت.

سمانه شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 10:15 http://nafasema.persianblog.ir

بابا مراقب هیجاناتتون باشین .
این بچه رو له نکنین

به ما چه!!!
لنگ و پاچه اش رو جمع کنه نره زیر دست و پا!!!!!

جودی ابوت شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 09:38 http://wheurnot.blogfa.com

یعنی من بگم چند میلیون بار اومدم اینجا و دستم به کلیک روی اون قسمت نظرات نرفت .. ؟
صمیم الهی همیشه سالم و تپل (‌ D: ) باشی که وقتی اومدم پستتو خوندم و بوی نی نی به مشامم خورد.
نی نی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صمیمممممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه خبر مارد شدن گیلاسی رو میشنیدم انقدر شوکه نمیشدم (چرا راستی ؟!)
باور کن هنوز باورم نمیشه
آخه نامرد قبلش یه هماهنگ میکردی دختر مردم اینجوری سنگکوب نکنه
نه این که خوشحال نباشم
خیلیییییییییی هم خوشحالم
ولی راستش هنوز شوکه ام
آخه فک کن دختره (صمیم رو میگم !!) تا دو روز قبلش میگه بچه چیه بچه کجا بود ما حالا حالاها بچه نمیخوایم، بعد یهو میاد میگه ایهاالناس من دارم مامان میشم
نه فک کن آخه جون من ؟!
نی نی عزیزم امیدوارم سالم بدنیا بیای و امیدوارم همیشه خوسحال و خوشبخت باشی عزیزم. خیلی خوشحالم که مامانی مثل صمیم و بابایی مثل علی رو داری. امیدوارم روزی برسه که خبر عاشق شدن تو رو هم بشنوم عزیزم . روز ازدواجت ... و همه روزهای قشنگ زندگیت ... (تریپ خاله‌ای !!)
نمره 20 که سهله نی نی عزیزم تو خودت نمره 100 ای (البته ایاشلا تو همون هفته 36 ام - درست میگم ؟ - بدنیا میای !)
کامنت پستای قبلی ات هم که خیلی وقت پیش خوندم باشه طلبت صمیم !!

الهیییییییییییی بمیرم برای خودم...تو چطور تونستی یه میلیون بار طاقت بیاری که برای من!!! کامنت نذاری!(گریهههههههههههههههه)
مقایسه جالبی ود ...دلم برای گیلی تنگ شده...داره درس میخون این روزا گویا...
بابا ما هم تصمیم گرفتیم ایکی ثانیه بعدش!!! توی بغلمو نبود انگار...شکرت خدا جون.
مرسسسسسسسسی

لی لی جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 20:37

سلام
بابت نی نی تبریک میگم

مرسی عزیزم.

حامی جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 20:28 http://www.p30data.com

با سلام
دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید و بسیار زیبا مینویسید قلم توانایی دارید.
در صورت تمایل خوشحال میشم تبادل لینک انجام بدیم و همچنین به سایت بنده سر بزنید و اگر دوست داشتید در سایت بنده در کنار دوستان دیگر فعالیت کنید.

موفق باشید.

ناهیده پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 19:21 http://talaasal.blogfa.com

سلام خانوم خوشگله.خوبی صمیم جون.من دوستیم که مدام وبتو دنبال میکنم خیلی دوست دارم خودتو ونوشته هاتو و زندگیه سرشار از عشقتو که خدا نصیب همه کنه.دیگه طاقت نیاوردم اینهمه عشقو و قدمه کوچولوتو تبریک نگم ایشالااه خدا زیر سایتون حفظش کنه .ادرسه وبمو گذاشتم برات البته من برا دل خودم مینویسم و عشقی که بهش نخاهم رسید ولی عاشقشم هرچند مشغلم زیاده و دیر اپ میکنم اما خوشحال میشم تشریف بیاری صمیم جون خیلی دوست دارم از تجربه هات استفاده کنم ایشالاه تو زندگیه اصلیم برا همه مجردا زندگیه با عشق بخواه منم جزو اونا قولبونت بلم.بوووووووس

محبت داری عزیزم..مرسی..
بهه م هچیز میشه رسید فقط اگه دقیقا بدونی چی میخوای و برای چی میخوای..
موفق باشی و بهش برسی...

. پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 16:53 http://adatmikonimm.blogfa.com/

چه با مزه ..من وقتی حامله بودم موقع خواب یک بالشتی که چه عرض کنم یک عروسک گنده داشتم که همسر گرای اسمشو گذاشته بود اقاهه چون اون باید کنارم میبود تا خوابم می برد یعنی راحتتر بودم با اتکا به اون بالشت ..خلاصه همسر گرای کلی به اون بالشته غر غر کرده ناراحتی کرد که این چیه و ..... بهش میگفتیم ببین به همین راضی باشیم ...گوش نداد ..وقتی نی نی دنیا امد خدایی ارزو میکرد اون بالشته بینمون باشه تا نی نی تازه دنیا امده چون مجبور شد مدتی اصلا پیشمون نباشه ...
خاطره خیلی قشنگ بود حداقل احساساتو نوشتی دیگه ...
مواظب بار شیشه باش .

حالا واسه چی با عروسکت خوابت میبرد؟ بخاطر نرمیش یا عادتت بود؟
نه بابا!!! ما ک نی نی رو از پنجره شوت میکنیم وسط حیاط مردم اگه بخواد او نوسط فضولی کنه یا مانع صحبت!! مامان باباش بشه!!( تریپ قلدر!!)

لیلی فراری پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 16:17 http://khaterateyekfarari.blogfa.com

عشق با تولد اغاز میشه همه چیز رو میشه کنترل کرد
به هم عشق بورزین فقط اونکارو نمیگم کلام خیلی موثر ونوازش شفاست
من از این روزها خیلی دور بودم

عشق ورزیدن ما هم بیشتر مواقع روز شامل همون ناز و نوازش و حرف های دلگرم کننده است...

ستاره پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 11:17 http://www.taahol.persiablog.ir/

سلام صمیم جان
ما هم تازه ازدواج کردیم و عاشقانه
اما یه وقتا مشکلاتی داریم
شما دعوا نمی کنین؟
راستی راز عاشق موندتان چیه؟
یه دو تا حرکت عاشقانه تو وبلاگت بندیس
به من هم سر بزن

دعوا به اون معنا که مثلا جر و بحث و از این حرفا که نه...خیلی خیلی کم پیش میاد..اگه از هم ناراحت بشیم من میرم بغلش و بهش میگم از فلان چیز دلخور شدم و بعدش گردنش رو میبوسم و اون مبرام توضیح میده...
فوق فوقش خیلی مساله حاد باشه دو تایی سکوت میکنیم تا یه وقت مناسب در مرودش حرف بزنیم.
خوشبخت باشی همیشه عزیزم.

خانم خونه پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 10:52 http://souzan59.persianblog.ir

خیالت راحت این شیکمه فعلا شیکمه نیم متر میندازه اون ور تر بعدن که به دنیا بیاد همینطور که بزرگ میشه هی از یه متر شروع می کنه میرسه به بیست متر اون ور تر انداختن !
از حالا استفاده کن که بدن پشیمون نشی ! (چشمک)

اوا خواهر مگه نمیدونی ما نیم متر و دو متر و اینا حالیمو ننیست..بچه کیلو چنده این وسط!

چای سبز پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 09:27 http://pisces.persianblog.ir

هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد! نی نی دار شدن این معذوریتها روهم داره دیگه! حالا بذار بدنیا بیاد! شرایط با هم بودنتون بدتر هم میشه

با بخش اولش موافقم و آمادگی برای همه چی رو دارم...ولی اون آخریش نه!!!! شاید سخت تر بشه ولی بد تر نمیشه فدات شم.مطمئن باش

شهره پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 01:25

سلام عزیزم(اینجا شکلک نداره اما میتونم با کلماتم بگم )(ماچ) (ماچ)(یعنی همون که میبوسمت)خوبی اینشالله؟نینی نانازت خوبه؟
افرین زود زود اپ کن خوشحالمون کن اخه تا میام اینترنت حتما یه سر به وبلاگت میزنم
ای جان بچه وای من عاشق بچه هام
این بزرگترین نعمته با عشق صاحب بچه میشید و با این عشق اقا پسر گلتون بزرگ میشه و این یعنی خوشبختی من معنی خوشبختی رو این میدونم که تو هیچ شرایطی حتی ذره ای از عشق کم نشه من که تو کلملاتت و حرفات عشق میبینم اونم عشق پاک
ای جان کوچولوتون داره از الان شیطونی میکنه
اخی نصف شب دوتایی با هم پاشدین؟ای جان چه رمانتیک
عزیزم اینشالله که همیشه این احساس زیبا که اسمش عشق و دوست داشتنه توی روح و جان و قلبتون بیشتر و بیشتر بشه
خدا پشت و پناهت(بازم بوس)

وای خدا چقدر با احساس مینویسی شهره
دقیقا تونستم تصورت کنم وقتی داری اینقدر ذوق از خودت ول نیکمی.
بوووووووووووس و مرسی عزیزم.

محسن چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 23:54 http://mohsen8585.blogfa.com

سلام صمیم خانم.می گم شک نکن که اسم این پسر ریلکس چیزی نیست جز( یونس) خان!
درسته؟

بوووووووووووووووووق
غلطه ای غلطه...غلط غولوطه غلطه!!!!!!

محسن چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 23:44

یه دختر کرمانشاهی چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 22:07

سلام مامان صمیم جونم
خوبی فدات شممممممممممممم
از دست این وروجک
بوس برا نینی و مامانششششششششششششششش

مرسی همشهری خوشگلم
فدات.

نارگل چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 16:34 http://zane30saleh.blogfa.com

اون قسمتی که بالای صفحه برای نی نی گوگولی گذاشتی خیلی خوشگله.

مرسی فدات شم.
خودمم دوسش دارم.

س چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 16:04 http://khanoomeaban.blogfa.com

تبریک میگم برای نی نی تون یه سوال خصوصی داشتم می تونم بپرسم چقدر وزنت رو اوردی پایین بعد باردار شدی؟

من بدون قصد بارداری رژیم گرفتم و از سال قبل تا حالا ۲۰کیلو کم کردم...دو تا مرحله ۱۰ کیلویی و تا الان که حدود ۵ ماه میگذره هنوز ۳ کیلو هم اضافه نکردم...
ولی شنیدم که کاهش وزن به آمادگی بدن برای بارداری کمک میکنه...

نارگل چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 14:41 http://www.zane30saleh.blogfa.com

احتمالا نی نی یه جفتک چارگوش قشنگ زده که هم به تو اصابت کرده هم به شوشوت. دوتاییتونو از خواب پرونده که بگه فعلا تا می‌تونین همدیگرو بغل کنید که بعد دنیا اومدن من فقط این منم که باید مورد بغل واقع بشم!

اون فعل مورد بغل واقع شدن بسی به ما چسبید.
ممنونم عزیزم.
شایدم همینطور بوده.ولی نه!! هنوز حرکاتش برام خیلی ملموس نیست.

مونس چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 14:19

نکنه اسم نینی رو گذاشتی یوها ها؟
جایزه هم داره درست حدس بزنیم؟

یوها ها ها ها!!!!!
گزینه بد ی نیست....
مرسی ای کیو جان!!!!

مونس چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 14:17

مرسییییییییییییییییییییییییییییی
۱۰۰۰۰۰۰تا ماچ آبدار برا خودت و نینیت به نام یو....

خواهش میکنم مونس جان.

نسیم مامان بردیا چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 14:01 http://bardiajeegar.blogfa.com

چرا اسمم نبود گریهههههههههههههههههههههه
من که اسمم رو نوشته بودم گریهههههههههههههههههه
اصلا این وبلاگت با من چپ افتاده گریهههههههههههههههههه
بوس برا نینی گوگولیه صمیم

الهیییییییییییییییی نسیم جون باور کن الان یادم اومد.....
فدات شم تو هر بار که بعد از این کامنت بدی الهی چوب شم اگه جواب ندم!!!
دلت راحت شد فدات شم...
مواظب خودت و دل نازک باش عسلی .

نسرین چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 12:35

سلام عزیزم .
این موقعه ها (بارداری )خیلی دعاتون می گیره نزدیک امام رضا هم که هستی برای من و رضا دعا کن ما بچه دار نمی شیم .دعا کن منم مثل خودت مامان بشم باشه .
آرزو می کنم همیشه شاد باشی و نینت هم سالم باشه .

الهییییییییییی
انشالله مصلحت خدا به دادن یه هدیه کوچیک و زیبا بهتون باشه....به زودی در آغوشش بگیرین...

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 09:45

صمیممممممم گریههههههههههههههههه.تو منو دوست نداری؟گریههههههههههههههه.ببین برا همه جواب نوشتی گریههههههههههههههههههه.فقط برا من ننوشتی.گریهههههههههههههههه.
بوس برا نینی گوگولیه صمیم.

فدات شم من یه وقتایی کامنت ها رو جا میندازم ولی عمدی نیست به اضافه اینکه حالا چرا اسمت نیست بدونم دل کی رو شکوندم؟
الهیییییییییییییییییییییی
گریههههههههههههههههه نکن دختر.

مونس چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 09:30

حالا ایشاللا که تا آخرش تهوع و اینا نداشته باشی. اما اگه داشتی و دیدی علی آقا هم حالش بده یاد حرف ن باش و خودتو زیاد ناراحت نکن.بوووووووووس

انشالله.
من که شنیدم ما هچهار که بگذره دیگه برطرف میشه چیز یهم اگه باشه

البته به جز استثناهایی که تا لحظه آخر تهوع دارن...
بوووووووووووووووووووس

عمویادگار چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 09:00 http://amooyadegar.blogfa.com/

سلام
خسته نباشی
خوشحالم اینجام
جاری باشی

همیشه شاد باشی.

مونس چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 08:41

دست گلت درد نکنه عزییییییییییییییییییزم. امیدوارم هیشه همینجوری رومانتیک بمونین برا همدیگه. گاهی هم به نی نی سر بزن تلف نشه از گشنگی طفلک:)

مرسی مونس جان
چکارش کنم بچه رو اخههههههههههه؟!!!!

قزن قلفی چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 02:24 http://afandook.blogsky.com

چیه میخوای بعدا زن گرفت شب عروسی بری زیر تخت شون بعد سر بزنگاه با نیش سی و دو دندونی بپری بیرون بگی : سوپرایز !!!!!!!!!!‌

اوووووووووووووووو
تا اون بزرگ بشه دیگه بچه ها تا تخت و عروسی و ..لفتش نمیدن ننه٬!!!!
بعدشم اون شب انقدر خودم و باباش کارداریم!!! که به سورپرایز بقیه نمیرسیم!!!!!!!!!!

ستاره بانو چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 00:42 http://www.mesetarehashegh.persianblog.ir

صمیم جون!رویای شیرین دیشب منم یه چیزی تو مایه های شما بود.منم صبح از اینکه مثل اینایی که ۶ سال از هم دور بودن رفتار کردم کلی هیجان زده شدم

شنیدم به حرف حافظ هم که گوش کردی...
آفرین.

خانم نقطه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 22:09 http://khoras.blogfa.com

چرا اینجا عروسک ماچی نداری؟

به ما رسید فدات شم.

فرشته ی دیوانه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:33 http://fereshte-divane.blogfa.com

امیدوارم همیشه عشقتون اینجوری بمونه.....
قدم نی نی مبارک خانومی.....

مرسی عزیزم.

بیگولی خانوم سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 21:12 http://bigooli.blogfa.com/

سلام
حالا اولشه به خاطر نی نی هی خودداری کنین ... بزرگم که شد یه جور دیگه ... امان از دست این نی نی ها
راستی اسمشو چی می ذارین ؟؟؟

خودداری!!! ما؟ بلا به دور..چه حرفا میزنی خواهر!!!!!!!!!!
قراره مسابقه ۱۱۰ برگزار کنم برای حدسش(ایکون لوس شدن در حد خفنگ!!)

نیلو سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 18:44

صمیم جونم من که خونده بودم با نینی تو شیمک هم میشه عشقولانه شد فقط یه مدل خاصیش رو نمیشه :) تازه بغل هم می شه فقط باید پشتت به علی باشه و هر دو تاتون رو پهلو باشین :)

ووووووووووی چه حرفایی میزنن ملت!!! نمیگی خونواده شاید از اینجا رد شه!!!!(بوووووووووووس)
منظورم عشقولانه از اون نظر نبود..همون عشقولانه ای شدن و نوازشش هم در مورد من چون به سبک خرکی!!!! انجام می شد خب صلاح نبود.وگرنه بقیه اش که حله فدات شم.

Oliera سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 17:53 http://olier.persianblog.ir/

چیزیش نمیشه
.................بابایی

(ایکون خجالت و از این صوبتا!!)

پریسا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 17:25 http://www.parisa.blogfa.com

سلام.کسب درامد تا ۹۰ میلیون تومان در ماه.باورکنید تا موفق شوید.پس عجله کنید.با تشکر

زن زمانه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 16:37 http://zanezamane.blogfa.com

از چک اول بهمن چه خبر؟؟؟؟

ظاهرا خدا رحم کرده و چک هامون توی سرپرستی گم و گور شدن و هنوز به بانک نرسیدن......
انشالله جور میشه...خدا تنها نمیذاره..

آنا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 14:20 http://annakhanoom.persianblog.ir

عزیزم به سلامتی ایشالا 20 سالگیش!!!!!!!!!! بعد تو و علی هم همین جورییییییییی عششششقولانه.مواظب ‏خودت باش.بوووووس

الهییییییییییییییییییی
یعنی پسرک ما ۲۰ ساله میشه؟
فداشششششششششششششششش

Asal سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 14:16 http://aksbelog.blogspot.com

ای جانننننننننننننننننننننننننننن به این نی نی نازی:-*
صمیم یه کم صبر کنین بابا 5 6 ما ه دیگه نهایتشه دیگه این بچه رو کاغذ نکنین بابا:(((((((((((

خندههه
کاغذ؟ فک کنم این بچه تا الان لام میکروسکوپ رو هم رد کرده طفلی!!!!

شیرین طلا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 12:48

صمیم جان
به به پس این نی نی شما از الان داره 20 تا رو جمع می کنه.
مامان صمیم بزن کنار ما اومدیم D:

چشمممممممممممممم

یه ندا !!! سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 10:52

صمیم جون واسه به دنیا اومدنش روز شماری میکنیم ....

من هم....
ممنون عزیزم.

یاس سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 10:00 http://www.hoorafarin.blogfa.com

واییییییی صمیم از دست تو.ببین کی گفتم اگه چند سال دیگه نیومدی تو وبت بنویسی همه بلاهایی که سر مامان و بابات دادی(همونایی که خودت گفتی)این نی نی گوگولو هم داره سرتون میده:)) همیشه عاشق بمونی دوستم:)

اوه اوه...خدا نکنه..من که اون دو تا رو دق دادم بابا!!!!!
فدات عزیزم.

مونس سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:51 http://moones.blogsky.com

من شنیدم افرادی که اینجوری با هم از خواب میپرن یا با هم نگران میشن و.....نشوندنده ی رابطه ذهنی و عاطفی بسیار بسیار نزدیکشونه. بعضیاشون که در این حد هستن که دل یکیشون درد بگیره دل اون یکی هم درد میگیره.(که احتمال زیاد میدم شما هم اینطورین)حتی بعضی مردا تو دوران حاملگی و بارداری خانماشون تهوع و...دارن.
خلاصه که حظ؟ مبسوطی بردیم ما را یادتان آمد بانو

همراهی زیادی داری تو احساساتم......ولی در حد درد زایما فک نکنم دیگه!!! یعنی نشون نمیده که.....
تو رو یادم نمونه بلا؟

نگاه مبهم سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:39

سلام

خیلی محشرین و عاشق.

دوست دارم استاد عشق.

نی نی جیگمل منو دعوا نکن. نی نی آرومه ناز. اونم دوست داره.

مث اردوان ملودی.

می بوسمت.

فدات شم عزیزم.
لطف داری.

مونس سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:24 http://moones.blogsky.com

مرسی که اومدی صمیم جون. اون موقع ها هم که درمورد رژیم اتکینز پرسیده بودم همینجوری غافلگیرم کردی:)))))
تاییدی کردم وبمو اگه میشه بیا جوابمو بده
بوووووس

دارم میام.این حرفا چیه عزیزم؟ خواهش.

آنیتا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:20

وای که چقدر دوست دارم صمیم قشنگم و چقدر نوشته هات آرومم می کنه.

میسپارمتون به خدا.

محبت داری فدات شم.
ممنون.

نسیم مامان بردیا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:59 http://bardiajeegar.blogfa.com

ای جانممممممممممممممم.این روزا وقتی میام اینجا همش حسای آشنا میبینم.حس هایی که همش برام خاطره شده.خوش باشید.نترس خانومی اتفاقی نمیوفته.البته اگه درست سوالاتو از دکتر حدس زده باشم اینو میگم.

یه مامان پر سابقه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:41

سلام.
حالا کجاش رو دیدی مادر اگه نی نیت به خودت بره که هنوز خیلی زوده معنی قحطی زدگی در زمینه خودتون رو بفهمی. بلایی این نیم وجبی ها سر آدم میارن که اصل آدم بودن خودت یادت میره.
قدر این روزها رو بدون.....

(ایکون گریهههههههههههه )
مگه من مردم ؟!!!!!!!!! میکشمشون بخوان زیاده روی کنن....(۵ تا بچه ام رو با هم منظورم بود!!!!)

راما سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:21 http://missymemol.blogfa.com

الهی قربون اون عشقولانت بشم که خورد توی پرش
اشکال نداره
نی نی که اومد یه روز تنبیهش میکنیم همه

میسی!!!
عزیزمممممممممممممم

الهه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:13 http://eli1985.blogfa.com

حالا اولشه صمیم جون . بزار تا چند ماه دیگه فاصله به ۱.۵ متر هم می رسه. اون لوگوی بالای وبلاگم خیلی نازه . من جای تو هیجان زده شدم و روز شماری می کنم. همیشه شاد و خوشبخت باشین.

۱.۵ متر؟ اههههههههههههههههههههههه چقدر زیاد؟
ممنونم.خودمم دوسش درم.

haleh سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 03:26 http://chekhabara.blogsky.com

akhey nini az alan beynetoono fasele anadakhte bayad movazeb bashi bade be donya oomadanesh az inkara nakonehaaa rasti samim jooon barnameye rejimet ta ghabl az bardariii be koja resiiid manaaaam mikhaaaaaaaaaam

هاله جان
نی نی به خاطر ابعادش فقط شکم ها رو دور کرد و ما برای اینکه به هم نردیک بشیم از سمت قلب به هم کشیده میشیم...
به ۸۵ رسیدم و خیلی راضی بودم.
از وبلاگ رژیمی من میتونی پیگیری کنی تا اخراش رو دارم اونجا.
بوس

ماری سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 01:41

salam. khubin?ninit khube?
man mari hastam osulan nazar nemizaram faghat mikhunam,vali alan khastam ke etelaati ke daram dar ekhtiaret bezaram;)
janin ya bache ya ninit az 16 haftegi mishnavan hame chizaro dava khande harfa hata ghahro ashti baraye hamin migan tu doreye bardari bayad movazebe raftar bud,
va inke tu ye postetun neveshte budin chi begin
az chiz haeei ke dust darin va ideal hastan begin mesle:
darskhun budan,moadab,bahush,tori ke hame dusesh dashte bashan
un inaro to khateratesh negah midare vaghti ke bozorgtar shod be halate fe'l dar mian va ejra mishan nakhodagah hata bedune inke bade be donya umadanesh gofte bashin
albate bayad chizhaeei ke mikhain begin ro chand bar tekrar konin masalan harvaght ke mikhain bahash harf bezanin yad avar shin albate na ziad
chon pishkesvatane mamaee darim va man ham motevaze pas migam fareghotahsile mamaee va dar hale khundan baraye edame va ertegha
dar zemn baba bozorg va babam hamshahrie pedar shoharet hasatan (zarandin) va maruf age begi mishnasan;) rahnamaee:avale familimun r va ta hududi bozorge un mahale
va inke man kheili vaghte mikham baratun benevisam be dalile kelasaye ziad va darsam natunestam
omidvaram mofid bashe age kari ya soali dashtin dar khedmatam
ino baraye khodetun neveshtam
bebakhshid farsi naneveshtam taipe farsim khub nist age khasti hesabi fosh bede eibi nadare :) ;)

سلام ماری جان
به به میبینم که همشهری از طرف شوهر در اومدیم!!!
برای اطلاعات خوبت ممنونم.حتما..و در مورد صحبت کردن با نی نی هم مرسی..اطلاعات زیبا و خوبی دادی....
برات آرزوی موفقیت و ارتقای بیشتر داریم خانوم مهربون.
بووووووووووس

فاطمه سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 01:27 http://www.maghzekhali.blogfa.com

سلام عزیزم...منم یه پسر ۵ ماهه دارم و کاملا احساساتت رو درک میکنم...پست های قبلیت رو هم خوندم...و خیلی خندیدم...راحت مینویسی.. در مورد احساست به شوهرت هم مطمئن باش بیشتر هم میشه...و سئالت از دکتر... فهمیدم چیه...نگران نباش ولی واسه احتیاط از دکتر خوب سوال کن...

نی نی نازت رو ببوس.
ممنونم.

سارا سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 01:25

سکس واست عادی نمیشه؟ندید بدید.مثله اینکه تو این شهرهای مشهدو قم مردم مخشون تو این موارد خوب کار میکنه!!!

نه عزیزم...چرا عادی..برای اونایی عادیه که تنشون رو روحشون رو میفروشن برای دو زار منافع مادی یا چیزای دیگه حتی تو زندگی مشترک....احتمالا تا حالا دلت با کسی نبوده توی ۶...برای همینه اینقدر محرومی از عظمتش....
در مورد این دو شهر از منظر تو نظری ندارم...تا حالا اینجوری همه مردم یه شهر رو زیر سوال نبرده بودم..یعنی اصولا اینقدر ذهنم در این مورد کشیده نشده بود..

بهناز سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 00:16 http://narin86.persianblog.ir

سلام صمیم جان
ممنون از نظرت در وبلاگم . وبلاگ قبلی ات رو که داشتم می خوندم رسیدم به پستی که درباره ی حریم شخصی بین خودت و علی نوشته بودی. راستش یه سوال داشتم در این مورد می تونی راهنماییم کنی ؟ من یه دوست خوب اینترنتی دارم که متاسفانه پسر هست ! و دوست دارم بعد از ازدواجم هم با او چت کنم . آیا به نظرت لازمه به همسر آینده ام در مورد این قضیه چیزی بگم ؟

اول باید ببینی نیازی که الان باعث میشه با اون آقا چت کنی چیه؟ و آیا او نیاز بعدا با حضور و وجود همسرت برطرف میشه یا هنوز جای خودش باقی میمونه...نیاز منظور وابستگی روحی و دلبستگی یا عادت و ....هست.
من خودم اگه جای تو بودم بعدا ادامه اش نمیدادم....اگر هم قبلا چت میکردم باز هم به همسرم نمیگفتم...البته باید ببینی همسرت کیه و چه روحیه ای داره ولی کلا برای خیلی اقایون حتی اونایی که ادعای اوپنی و روشنفکری دارن این قضیه میشه یه آتو و اجازه برای کارهای خارج از چهار چوب خودشون.....
اونجوری تو مجبوری در قبال برخی کارهای همسر آینده ات که اصلا مورد خوشایند تو نیست سکوت کنی...باج بدی....تا بتونی باج بگیری....و همخ اینها در سکوت و اروم اروم اتفاق میفته نه بصورت اشکار....
البته این نظر من هست با تفکرات و منش زندگی من....شاید در مورد تو چیز های دیگه ای درست و صحیح باشه
موفق باشی عزیزم.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 22:49

فک کنم اون نیم وجبی هم بعدها شما دوتا رو لو بده که چه کار میکردین ازتون اخاذی میکنه

دهنش رو گل میگیرم به مولا........
مگه جرات داره؟

اب معدنی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 22:46 http://abmadani3.blogfa.com/

ناززززززززززززززززززززززززززی
من می خوااااااااااااااااام
بغلللللللللللل می خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بلهههههههههههههه؟!!!!!
انشالله خدا قسمت کنه.......

مهسا مامان ملودی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 22:11

آِفرین که هنوز نیومده نمره ۲۰ آورده بووووووووس واسه تو ونی نی گولو خان ....شکم مبارکتون قراره فاصله رو بیشتر کنه اما مهم دلتونه که نزدیکه نزدیکه.مواظب خودت باش و سلام ما رو به امام رضا برسون و بگو خیلی به کمکش احتیاج دارم.بهش بگو قول میدم اومدم ایران برم پابوسش خونه تو هم میام صمیم!

مرسی عزیزم.
انشالله زودتر بتونی بیای..در خدمتیم بانو

مهسا دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 19:35

الهی بمیرم واسه نی نی باید به داشتن همچین پدر ومادری افتخار کنه (ایکون نیشخند)
به لطف خدا امتحانام به خوبی تموم شده البته بگم اون حرفت همچینی بهم انگیزه درس خوندن داد
بوسسسسسسسسسسسسس
مواظب خودت ونی نی باش

به به حاچ خانوم مهسا عتیقه میراثی !!!!!
تو هنوز با این سند و سالت!!!! امتحان میدی ننه؟
ماشالله به این همت..
زگهواره تا گور....شئی انگار....

ریحانه دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 19:08

این از خواب پریدن بی موقع نشون میده شما دوتا حتی با وجود بچه دار شدن هنوز هم عاشق هم هستید
فقط ممکنه بچتون نصف شب با ابراز احساسات شما به خاطر این عاشقی له !!!! بشه

نیشششششششششششششش!!!!
آخی!!!! پوره نی نی میشه اونوقت!!

مونس دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 18:54 http://moones.blogsky.com

سلام صمیم خانومی. شک دارم منو یادت بیاد. یه مدت با اسم هولو کوچمولو برات کامنت میذاشتم و یه مدت با اسم هستی. الان وبمو عوض کردم کلا. پریشب با جی پی آر اس کل پستایی که از اون موقع نخونده بودم رو خوندمو گاهی(مثل ۲ پست قبلت)گریه کردم(البته پست تو رومانتیک بودُ من الان حالم در این زمینه ها زیاد خوب نیست)و گاهی هم مثل جریان خواستگارت روده بر شدم. خب من الان هم سوال و هم جابایی که از دکتر پرسیدی و خودت جواب دادی رو میخوااااااااااام. میشه یه کم توضیحش بدی که ما هم بعدنا مثل اونروزت جلو دکتر قرمز و آبی نشیمن؟چرا بلاگ اسکای خصوصی ندارهههههه؟:(
یه سوال خصوصی بپرسم؟ اگه منو یادت اومده جواب میدی؟
یکی ازت پرسیده بود تو این ۵ سال روشتون چی بوده٬ بهش گفتی طبیعی. منظورت از روش طبیعی منقطع بود یا چیز دیگه ای؟
معمولا تو وبلاگای تاییدی الکی هم شده مینویسم اول و ذوقشو میکنم
بازم مرسی

سلام عزیزم.هلو رو یادم میاد وووپس خودتی.........
ممنونم که توجه داری به نوشت هام
جوابت رو توی وب خودت میدم.

خاتون دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 18:14 http://xatoun.blogspot.com

سلام صمیم جان
از اینکه وبلاگت رو دیدم خوشحال شدم و البته نوشته های قشنگت رو هم خوندی کلی لذت بردم
امیدوارم عشق به همسرت و نی نی 20 هفته ایت همچنان ادامه داشته باشه و هر روز پر انرژی تر از روز قبل بنویسی :)

بچه! تو چرا می ری پیش متخصص زنان و زایمان سوالات زیر 18 سال می پرسی؟ آخه مگه 18 سالته؟ مگه ازدواج کردی؟ مگه قراره مامان بشی؟ مگه اصلاً اون تو تخصصش هست که از این سوالا بهت جواب بده؟ مگه ...

هیچی بابا ولش کن
دیگه از کارا نکنی هااا :)

راستی؟ قضیه ی اون خواستکاری هم اند فیلمای کمدی بود دختر :)

ممنونم خاتون عزیز(خاتون شماره ۲ البته)
اون دکی هم که اندش بود به خدا...
چشممممممممم
خدا رحم کرد من بلاخره شوهر کردم دختر!!!!!!!!!

مونس دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 18:13

اوللللللللللل

مریم دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 17:53

سلام.
چکت پاس شد یا نه؟
اگه پاس شده بگو تا ببینم دعام چقدر میگیره خواهر!!!

والله نمیدونم حکمت خدا چی بوده که انگار سرپرستی چک رو نبرده بانک...ظاهرا گم و گور شده این وسط چک....

عروس دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 17:53 http://www.doostetnadaram.blogsky.com

خانومی سلام خداروشکر کمش مونده . ایشالا یواش یواش علی آقا رو کامل بغل کنی . خانومی میشه اینجا از خواننده هات بخوا واسه من دعا کنن ؟ ممنونت میشم یه دنیا

سمیه دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 15:22 http://http://roozhayeabiyeman.blogfa.com/

صمیم جون میبینم که شب و بغل و عشقولانه و این ورووجککککککک

ای خواهر!! چه شبی..چه عشقولانه ای.....ولی عجب ورووجکی.....

امیرحسین دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 15:02

اخی
چه وبلاگ قشنگی دارین
نازیییییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی خوشم اومد
موفق باشید و به نوشتن ادامه بدین....
[گل]

سحر دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 14:33 http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد