من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

تیشه.....

بقیه کامنت ها  رو شنبه تایید میکنم.  

این روزها دلم بدفرم گرفته از دست کارهای ملت.آخه یکی نیست بگه عزیزم زنجیر زنی با تیغ  و داغون کردن پشت و بدنت چه نفعی برای تو و حسین داره؟ پنگول پنگول کردن صورتت و گل مالیدن به لباست چی رو نشون میده از اون روز؟ بدبختی و تحقیر رو؟ قلاده میندازی به گردنت و صورتت رو به کریه ترین شکل ممکن مغموم نشون میدی که چی؟ که سگ حسینی مثلا؟ پس کرامت انسانیت کو؟ غلت خوردن روی شیشه و خون پاشیدن روی زمین مثلا سمبل خون حسینه؟ یا عزاداری و شور حسینی بدون شعور حسینی؟ نمیدونم مردم ما کی میخوان یاد بگیرن که درد امام حسین بچه شیش ماهش نبود..من همیشه میگم (بعضی از ) این آخوندهای بد ذات همچین اشک مردم رو با واگویه کردن طفل شیش ماهه ووبچه سه ساله در میارن که مردم از روی عواطف انسانیشون گریه میکنن نه از روی شناخت حسین.....اگه به من هم بگن اکبر آقا قصاب بچه اش اینجوری شد و دشمناش فلانش کردن منم خون گریه میکنم...بابا یه کم از هدف بگین...یه کوچه اون ور تر از روز عاشورا حرف بزنین....یکم از شادمانی و برافروختگی و لحظه شماری حسین برای شهادت بگین....انقدر با این بازی ها مردم رو به گریه شرطی نکنین....طرف هنوز پاش نرسیده به مجلش زیارت عاشورا  چادرش رو میکشه روی سرش و هق هقش بلند میشه و یه دقیقه بعد داره با بغل دستیش گل میگه و گل میشنوه.....نمیشه آروم یه گوشه نشست و دلشکسته شد بدون هیچ روضه ای؟ نمیشه فقط اشک توی چشمت حلقه بزنه و بدون دادو فریاد و وا مصیبتا و هق هق سیمت به بالا وصل شه؟ نمیشه؟ چطور وقتی من درد دارم و از درد به خودم میپیچم خوندن یه جمله.....انی  سلم لمن سالمکم...و ...... دردم رو آروم میکنه نه هق هقی کردم و نه سینه ای چاک دادم و نه زنجیری زدم....نمیشه اینقدر پر سر و صدا و با هیاهو این مراسم ها برگزار نشه؟ من از این مدل به یاد حسین بودن ها و با دست خودمون  حسین رو غصه دادن ها مون  میترسم.....دوری میکنم ازش...و دلم بیشتر و بیشتر برای یک دقیقه گوش دادن به دو کلمه حرف  آگاهانه و معرفتی لک میزنه.....دیگه برای من اینا جذابیت نداره..همش دروغه و ادا و بی فکری و بی عقلی .... بد پیروانی هستیم ما.....بد .....خیلی بد.... 

 

میگم من که بعد از اون دعای دسته جمعی شب قدر (پست دوم مهر ماه) حاجتهام رو گرفتم و بیشتر و بیشتر به دعای گروهی ایمان آوردم...صبا روز تاسوعا نذری داره...شله زرد... میریم و با هم بیرون به مردم میدیم و پخش میکنیم.....من  برای همتون دعا میکنم.....  برای برآورده شدن حاجات همه شما و دو رکعت نماز حاجت به نیت هر کسی که حاجت داره چه من بشناسمش و چه نشناسمش براتون میخونم .....شما هم  ما رو فراموش نکنین... و برای سلامتی همه نی نی ها و مامان هاشون و خودتون دعا کنین...... ملتمسم.....

نظرات 63 + ارسال نظر
مریم گلی دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 22:38

چه معنی می ده زن حامله این فیلمارو ببینه آخه صمیمممممممممممممممممممم

ساره دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 01:10 http://sareheh.persianblog.ir

آقاهه ی من همیشه موقع این حرفا می گه خب حمله ی قوم مغول که مصیبت بزرگتری بود ( از لحاظ کشت و کشتار و وحشیگری )ُ نمی دونم ما کی می خوایم درک کنیم مصیبت بودن واقعه ی عاشورا فقط به خاطر اینکه آخی حسین (ع) آدم خوبی بود و تشنه بود و بچه ش رو جلوی چشمش کشتن و خودش رو کشتن و... مصیبت نیست...
خیلی خیلی التماس دعا دارمها...

مژده یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 23:46

درسته که جهالت بعضی ها دل آدم رو به درد میاره

اما از این صحبت های شما هم آدم بوی دلسوزی به مشامش نمی خوره

امیدوارم بینی من اشتباه کنه

گرچه با یک جستجوی کوچک تو وبلاگستان می شه متوجه شد که محرم امسال اینجور انتقادها مد شده، بالاخره نباید راضی بود باید جا برای روشنفکری و همیشه ناراضی بودن رو باز گذاشت

شاید لحنم تند بوده ولی من نه موافق ادای روشن فکرهایی که گفتین هستم نه جیگر و جسارت دارم بخوام برای حسین تز و نظر ارایه بدم فقط با افراط و کارهای دور از عقل سلیم مخالفم..همین...

اشک مریم یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 21:19 http://ashkemaryam2.blogfa.com/

سلام
وب خوبی داری
خیلی خوبه که عاشقی خوش به حال همسرت!
موفق باشی

حنا یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 15:16 http://www.doosjoon.blogfa.com

صمیم خانوم یادت باشه از وقتی نی نی دار شدی دیگه ماها رو دوست نداری. فقط میای داللی می کنی میری. ازبس اومدم سر زدم ُ‌دیگه نشستم آرشیوت رو دوباره خوندم. چی کار کنم دیگه!؟

باور کن گرفتاری کاریم خیلی زیاده و ایام امتحانات م هست این روزها..عزیززززززززززم

نلی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 15:06 http://www.mehrsis.blogfa.com

صمیم جون ،
منو یادته ، تو رو خدا واسم دعا کن من امروز سونو دارم ، دکتر واسم واژینال نوشته ، آخه می خواد بدونه نیاز به عمل سرکلاژ دارم یا نه ؟ دکتر سونو آقاس ، از فکرشم خجالت می کشم ، دعام کن ، تو رو خدا ...

مامان عسلک یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 12:37 http://http://assalakeman.persianblog.ir/

یادشون رفته اما حسین ادم میخواست بسازه نه سگ .... حیف ....

سمانه شنبه 21 دی 1387 ساعت 14:23 http://nafasema.persianblog.ir

من هم می ترسم از این کارامون
موافقم به خاطر این ناآگاهیمون .

اونجا که خوبه اینجا تو قلب لندن هم از این کارا میکنن ایرانیا هم از شهرای مختلف میرن اونجا تماشا میدونی یه جور شو آف شده دیگه به عزاداری نمیخوره !!
نیای طرف وبلاگم میدزدنت صمیم خانوم.بی بی چطوره؟

الهی !!!عزیزم
فدات شم بیزی بیزی بیزی اوری دی!!بیزی بیزی بیزی !!!
بوووووووس برای خودت و دخترک خوشگلت.

روابط عمومی جمعه 20 دی 1387 ساعت 09:25 http://sunday.blogfa.com/

بنا م خدایی که آرام دهنده دلهاست
با سلام وعرض احترام خدمت شما دوست عزیز
در ادامه سلسله جلسات نقد وبلاگها ، که هر هفته به طور منظم برگزار می شود ، در این هفته به بررسی و نقد وبلاگ بامایگانه باش پرداخته می شود .
لذا بدینوسیله از جنابعالی جهت شرکت در این جلسه دعوت بعمل می آید.
پیشاپیش ازحضور گرم و صمیمی شما تشکر و قدر دانی می شود .

وعده دیدار ما : یکشنبه 22 /10 / 1387... ساعت 17 الی 19

نشانی: خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان ۲۱ - بوستان شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب

امین آزاد پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 14:34 http://aminkhaan.blogfa.com/

نازه

پرستو پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 01:01 http://mp128.persianblog.ir

وقتی حرفهای دلم رو تو میزنی، خوب نه میتونم نظر بدم. نه میتونم تائید کنم، نه میتونم بخونم و بگذرم.
فقط خدا رو شکر میکنم که تنها نیستیم!
من هم یادت هستم و برای سه تاتون دعا میکنم...

اسفندیار چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 23:42 http://qarapapaq.blogfa.com/

صمیم عزیز
حرف شما کاملا" منطقیه. این بدعتها و اعمال ضد انسانی به هیچ وجه مورد قبول اسلام و خداوند نمی باشد ولی متاسفانه عده ای که در بین آنها روحانی هم وجود دارد این بدعتها را به نام اسلام به خورد مردم میدهند.

شیما چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 11:59 http://shima666.persianblog.ir

سلام صمیم مهربون. خوبی؟ نی نی گلت چطوره؟
مرسی که به یادهمه ما هستی. حرم رفتی کلی واسه همه ما دعا کن.
ایشالا سال دیگه با نی نیت بری مراسم عاشورا.
در پناه حق سالم و زنده باشی
(شیما)

الناز چهارشنبه 18 دی 1387 ساعت 02:49

سلام صمیم جون میشه خواهش کنم e-mail اتو چک کنی !

حتما.

shila سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 16:05

eltemas e doa samim joon

پریناز سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 13:23 http://www.gheelvaghal.persianblog.ir

سلام.
فکر می کنم خیلی وقت باشه که قمه (غمه)؟ زدن ممنوع شده باشه! نمی دونم والا!
ولی آره باهات موافقم که خیلی از این کارهایی که این روزها برای نشون دادن عذادار بودنشون انجام میدن بی معنیه!

natali سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 11:08

سلام صمیم جون.میشه واسه منم دعا کنی؟خیلی محتاج دعا و گرفتن حاجتام از خدام.

خانومی سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 01:42 http://khoneye-ma.blogfa.com

:( چی بگم ! مردم ما تو همه کارشون همین جورن متاسفانه ! تو یه کارشونو مثال بزن که از رو فکر و عقل و منطق باشه !!!

ما که همیشه واست دعا می کنیم عزیز دلم این شبا هم بیشتر ایشالا که نی نی سالم به دنیا بیاد و در کنار مامان بابای گلش خوب تربیت شه و همیشه شاد و خوشبخت باشین :-*
واسه ما هم دعا کن :x

نسیم مامان بردیا سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 01:29 http://bardiajeegar.blogfa.com

خصوصیهههههههه
در مورد تیکر صمیم جونم برو تو سایت www.lilypie.com و بعد اونجا تیکر رو بساز(با توجه به اینکه خودت استاد زبانی حتما از پسش برمیای;)))))) و بعد کدش رو بیار و تو قسمت ویرایش قالب وبلاگ پیست کن.البته من خودم با آزمون و خطا موفق شدم. اگه سوالی داشتی بازم بتونم در خدمتم.

نسیم مامان بردیا سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 01:23 http://bardiajeegar.blogfa.com

کاملا موافقم باهات. در مورد دعا هم ما رو فراموش نکن مامان کوچولو.

بهناز دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 23:56 http://narin86.persianblog.ir

عزیزم خوشحال میشم سری بزنی . با اجازت در باره ی شما و وبلاگت نوشتم . اگر نکته یا حرفی بود بگو تا به مطلب اضافه کنم . مرسی .

مینا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 23:03 http://minazz.blogfa.com

torokhoda vase manam doa konid,harki commentamo mibine, samim jan mano iadet nare,karam kheili gire

دریا پری دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:16

برای من هم خیلی دعا کن مامان صمیم.مرسی

شیرین دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 21:12 http://baranjan.persianblog.ir

سلام
التماس دعا گلم

آوا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 19:25

صمیم جان سلام من ازخواننده های همیشگی شمام اما اولین باره که نظرمی ذارم . (اینقدرکه تنبلم)
حتما حتما برای منم دعاکن عزیزم خیلی محتاجم راستی من شله شمارو هم خیلی دوست دارم مخصوصا اون قیمه های روش رو!یه کاسه جای منم بخور.ممنون ان شاءاله شماونی نی سالم باشین

آبجی جون دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 18:39 http://dearfreinds.blogsky.com

سلام صمیم خانوم. من یه مدته که وبلاگتو می خونم. از زندگی قشنگی که داری لذت می برم. یه مدت هم که غیبت داشتی حسابی کلافه شده بودم. منتظر آخر داستان سرنوشت بودم که بلاخره تمومش نکردی... از این حرفات هم خیلی خوشم اومد. تعجب می کنم از این نظر هایی که واست گذاشتن. آخه من همیشه فکر می کردم اینا فقط فکرهای خودمه. اما می بینم خیلی ها هستند که با من موافقن و این جور کارها رو تایید نمی کنند. سعادتمند و شاد باشی.

سلام
امیدوارم حال هر سه تاتون خوب باشه
با این پست کاملا موافقم و یه پیست تو همین زمینه داشتم که چرا مردم بجای شناخت حقیقی امام دچار بعضی خرافه ها شدن و بعضی ریاها که هر کسی رو از مذهبیتات دور می کنه

نازنین دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 17:54 http://man1360.blogfa.com

منم دلم می گیره از این حرفا
صفا جون من دستم از ایران و این چیزا کوتاهه
دعای زن بارداز مستجابه منم دعا کن
منم اگه خدا نظری کنه دعا میکنم خودت و علی و نی نی ات و همه اطرافیانت همیشه سالم و خوش بخت و دلشاد باشید
الهی امین

شیرین طلا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 17:29

صمیم منم التماس دعا زبادددددددد دارم.
اینجا در لندن ما یک مسجد داریم به اسم مجمع جهانی اسلام که فوق العاده هست و سخنرانهای بسیار خوب داره و از اون آخوندا که گفتی خبری نیست. اگر خواستی گوش کنی هر روز از ساعت ۱۱ شب برنامه داره از اینجا پخش میشه: www.arafeh.co.uk

الهه دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 16:58 http://eli1985.blogfa.com

سلام به صمیم جون و همه دوستایی که اینجا نظر میدن.
بچه ها من خیلی ذوق داشتم بعد واسه خودم تازه یه وبلاگ زدم. زیادم بلد نیستم . پیوندهامم خیلی خالیه . و این یعنی :
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم.
صمیم جونم ببخشید از وبلاگ تو سوء استفاده کردما. راهه دیگه ای بلد نبودم.

زیبای زندگی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:53 http://zibayezendegi.blogfa.com

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند، و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد!
شهید دکتر شریعتی

nima دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:40

shoma az koja midooni darde hoseyn chi boode?! pishesh boodi?! ham kalamesh boodi?! hamrahesh boodi?!i
vaghean fekr mikoni farghi beyne bachehaye hoseyn ba bachehaye akbar agha ghasab vojood dare?! khooneshoon rangintare? ya az nejade bartaran?! nakone to ham jozve mosalmoonaye nejad parast hasti?!i
to az koja midooni hadafe hosein chi boode?! khodesh bahat sohbat karde?! ya to ham hadafiro ke akhoonda vasat tareef kardan ghabool kardi bejaye hadafe hosein?i
shoma az koja fahmidi ke eteghadate khodet be haghe eteghadate oonayi ke azashoon neveshti na haghe?!i
khoda behet gofte?!i

hich vaght be in ferk kardi ke eteghadat, tafakorat va bavarhaye khodetam mitoone ghalat bashe? midooni ke age kasi bekhad ba mantegh bahat harf bezane tamame eteghadateto mitoone rad kone

inke afradi karaye kheyli ghalat anjam midan be in mani nist ke karaye shoma doroste

دوست عزیز
بحث سر رنگین تر بودن خون و نژاد امام حسین با بقیه نیست....من اگه پیش حسین نبودم و حتی ندونم درد واقعیش چی بود اینو مطمئنم که برای پاسداشت و نگهداری رمز درد امام حسین و انتقالش به گوش آدم های این نسل و عصر لازم نیست قمه وسط فرق سرم بکوبم..روی ذغال گداخته راه برم...روی شیشه غلت بزنم و صورتم رو ناخن ناخن بکنم!!!! همه اینا رو من توی دو روز تاسوعا و عاشورا دیدم ..با چشم همسرم..دوربینش همه رو ضبط کرد و مستند دارم بهت میگم....میدونی درد حسین نه شهادت بود نه خواهر و زن و بچه وسط بیابون و اسارت و نه بی ابی..از نظر من ..منی که خیلی کم شاید دینم رو بشناسم ولی همون کمش رو تحقیق کردم امام حسین از بی تفاوتی و نامردمی مردم عصرش و فراموشکاری عمدی شون غصه دار بود..چون میدونست این قافله بعد از اون به کجاها قراره بره...امام حسین شاید میدونست اگه اون موقع شمر و یزیید و ابن معاویه و ...حقیقت پدران بر حق اون رو معکوس نشون دادند و حق رو وارونه کردند و پسر پیغمبر شد مخالف اسلام و تفرقه افکن به سبک پدر ش علی!!!پس بعد ها هم هستند و میبینی که هستند کسانی که اون اسلام رو به چه روز زاری در آورند و به دست من و تو رسوندند....من مشکلم با اصل مراسم ها نیست..با اون آخوندهای بی سواد و مردم نادونیه که اسلام ما رو به اون مجارستانی که همسرم باهاش صحبت میکرد و از شدت ترس زبونش بند اومده بود وارونه و آدم کش و وحشی داریم نشون میدیم....پسره از مجارستان کوبیده بود اومده بود ایران تا ببینه این حسین حرف حسابش چی بوده که مسلمون ا اینمه سال خودشو رو کشتند برای عزاداریش ..و میدونی چی دید؟ قمه زدن و فرق شکافتن و خون جاری روی کفن های سفید شیعیان فلان محله مشهد...که ساعت ۳ صبح توی یه جای دور و پرت جمع شده بودند و کم کم جمعیت هم دورشون جمع شد و وحشیانه خودشون و بچه ها رو تیکه تیکه کردند از بس به سر و کله اشون تیغ زدند....حسین چه احتیاجی داره به این دیوانه بازی ها...واقعا نمیشه جور دیگه دل مولاشون رو راضی کنن؟ انا کلب الرقیه٬!!!!! یعنی چی روی گردن هاشون.....
یه ذره فکر کنین و بعد منو متهم به نژاد پرستی اسلامی و ..کنین...من همیشه جا برای اشتباهم میذارم و اگه یه روز بدونم مخالفت با این مدل عزاداری اشتباه منه همین جا مینویسم...مطمئن باش...ضمنا من نگفتم چکار میکنم که شما قضاوت کردین....
اسلام نرم تر و نازک تر و مهربون تر از این دست وحشی بازیهای ما قبل تاریخیه....حیفش...حیفش.....

شیدا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:27 http://www.doostetnadaram.blogsky.com

سلام خانومی واسه منم دعا کن علی اصغر دار بشم

عسل دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:26

صمیم جون اینکه حاجتت و گرفتی از صافی و پاکی دلت بود نه دعای دسته جمعی. مواظب خودت باش.

مهم نیست دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:11

با سلام من مطلب شما را خواندم با نظرات شما در مورد قمه زنی و کارهای نامعقول دیگر موافق هستم اما در مورد اینکه مراسم عزاداری حسین در هر سال اجرا نشود با ید بگویم همین مراسم عزاداری حسین است که اسلام را هنوز در دل مردم اخر زمان زنده نگه داشته است و اگر شما تحقیق کنید می بینید که چه بسیار افراد که در همین مجالس امام حسین حاجت خود را گرفته اند. با تشکر

من مخالف برگزاری مراسم نیستم و اتفاقا باید این جور مراسم برگزار شود ولی درست و صحیح نه هرج و مرجی و دسلام گریز!!
ممنونم.

گلی خانم دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 15:01 http://goli87.blogfa.com/

سلام
صمیم خانم من شب قدر هم برات دعا کردم خیلی ملتمس دعام منو هم دعا کن ! خدا حاجت همه حاجتمند ها رو بده !

نارگل دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:59 http://www.zane30saleh.blogfa.com

صمیم جان اولین پستی هست که دارم می خونم و واقعیت ها رو بدور از دین ستیزی بیان کرده. تا حالا هر پستی رو بر علیه عزاداری های حسینی خوندم پر بوده از نفرت و کینه و اهانت و ...
ولی نوشته تو نشون می ده که روحت با هدف امام حسین عجینه و ایراداتت تنها به سبک عزداری کردن و نداشتن معرفته که منم باهات موافقم.
مخصوصا که گفتی: مردم از روی عواطف انسانیشون گریه میکنن نه از روی شناخت حسین.....
مرسی که برای همه ما دعا می‌کنی. منم برای شما و نی نی نازنینت دعا می‌کنم و امیدوارم نذر خواهرتم قبول باشه.

آنا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:51 http://annakhanoom.persianblog.ir

صمیم جون خیلی التماس دعا.
فلسفه عاشوراهم خیلی پیچیده اس.شناخت امام حسین با این روزه ها و مداحی ها به دست نمیاد

حکیم باشی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:48 http://delikhoun.blogfa.com

منم کاملا باهات موافقم. متاسفانه یه سری از سر ناآگاهی و بعضی هم ریاکارانه این مدل عذاداری می کننن اما اگر از هدف اصلی حسین ازشون بپرسی جوابی برای سوالت ندارن

نگاه مبهم دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:44

سلام صمیم

ملتمسم

و

دعاگو.

ممول دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 14:07 http://memolejigholo.persianblog.ir

فکر کنم بد نباشه پست آخر منم بخونی .

سارا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 13:55 http://attitmani.blogfa.com

مرسی عزیزم
ایشالا تو و نی نی ات هم سالم باشین

ستاره بانو دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 13:29 http://www.mesetarehashegh.persianblog.ir

صمیم جان! منم روز عاشورا نذر شله زرد دارم. تو و نی نی رو هم دعا می کنم. تو هم منو ددی جونمو دعا کن.
در مورد امام حسین و دعا هم کاملا باهات موافقم.

آلما دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 13:24 http://almakhanoom.blogfa.com

صمیم جون تو رو خدا برای من هم دعا کن مرسی

نرگس دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 12:48 http://sevenpreti.blogsky.com

با سلام
منم با شما موافقم.و اصلا با این بدعتها که وارد دین کردند موافق نیستم

قزن قلفی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 12:03 http://afandook.blogsky.com

یعنی واقعا اینکارا رو میکنن ؟ باور نمیشه ! قلاده ؟ رو شیشه غلت میزنن .......... قمه شنیده بودم ولی اینا رو دیگه نه ! که چی ؟
برای دعا هم چشم ...... ما رو هم درنظر داشته باش که دعات الان بدجور میگیره ..

قزن قلفی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 11:54 http://afandook.blogsky.com

یعنی واقعا اینکارا رو میکنن ؟ باور نمیشه ! قلاده ؟ رو شیشه غلت میزنن .......... قمه شنیده بودم ولی اینا رو دیگه نه ! که چی ؟

جان خودم قزن..دیوانه ان بعضی ها انگار....من تا فیلمی رو که علی خودش گرفته بود ندیده بودم باور نیمکردم.

باران دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 10:59

سلام
ممنون به خاطر دعا
اما میشه به خاطر من ۲ کاسه شله زرد بخورین به جای من

فرزانه دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 10:14

سلام عزیزم یادت باشه اولین کسی که کامنت برات گذاشت تو این پست منم /تو رو خدا برام دعا کن /خیلی احیاج دارم بعد از کلی ناامیدی و غم ............!!/دیگه حاجت نمی خوام ولی دوست دارم خدا از این بلا تکلیفی رهام کنه برای قبولی تو ارشد هم برامون دعا کن /من به زیبایی و پاکی قلب تو ایمان دارم /ما رو فرامو ش نکن /بازم بهت سر می زنم /فدات

رها(ستایش) دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 10:05 http://setayesh07.blogfa.com

منم دعا می کنی؟!

ساتین دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:56

قربون دل مهربونت برم صمیم جون
من تو رو نمی شناسم اما صفای دلتو با این نوشته حس کردم
امیدوارم انشالله به سلامتی چند ماه دیگه فرزند عزیزتو صحیح و سالم در بغل داشته باشی
تو همیشه زن مهربونی بودی و الان هم که به سلامتی حامله هستی پیش همه مقدسی
می دونی که میگن دعای زن باردار مستجاب میشه
عزیزم خواهش می کنم برای شفای پدر منم دعا کن
منم برای خوشبختی و سلامتی خودت و کوچولوت و همسرت از ته دل دعا کردم

لطف داری عزیزم....
برای سلامتی همه مریض ها تو هم دعا کن.

یاس دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:49

راست می گی متاسفانه این اسلام عامی که رایج شده و فقط همه چی تظاهره و این خیلی بده یه چیزی بگم بخندی مادر همسر من از این مجالس زیاد می ره خانمی که براشون صحبت می کنه به جای اینکه همرو به گذشت دعوت کنه گفته هر کی اذیتتون کرد جوابشو بدین نکنه ضعیف باشین اگه عروستون کاری کرد حقتونو ازش بگیرین فککککککک کنحالا یه سری مادرشوهر که همه تمرکزشون رو عروس بدبخته چکار می کنن یا مثلا گفته غیبت کردن تبادل اطلاعاته من که فکم چسبیده بود حالا تحت تاثیر این حرفا مادر شوهر گرامی در حال گرفتن حقش از عروساشه:ی خدا عاقبت ما رو به خیر کنه .راستی منم دعا کن خانم گل مرسی از مهربونیات

اوه اوه اون دیگه کی بوده..چه روضه خونی بوده ....

ویدا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:45

سلام
صمیم عزیزم با حرفات موافقم.
اما اینو بدون هر چی که هست و هر چی که اتفاق میفته به خواست خود مردمه. تا وقتی خود مردم میخوان این چیزا رو بشنون و این کارا رو بکنن بدون اینکه بدونن امام حسین کی بوده و برای چی شهید شده ، کسانی هم پیدا میشن که بخوان با حرفای چرت اشکشونو در بیارن.
به قول معروف آدم خودش باید عاقل باشه.
التماس دعا دارم تو این ایام.
مواظب خودت و نی نی کوشمولوت باش عزیز جان

هیما دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:45 http://www.hima77.blogfa.com/

التماس دعا مامان صمیم
ایشالا مامانی و نی نی سالم و سلامت باشن

محبوبه دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:42

والا این روزا هر کسی واسه دل خودشه که گریه می کنه ... فرقی هم نداره تو روضه چی بگن ... همه دنبال بهونه ان که یه جوری سبک بشن ... این عزاداریا هم بیشترش ظاهریه ...
اینم واسه نی نی خوشمله : بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس :)

نوگل دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:41

سلام صمیم جون با حرفهات کاملا موافقم. ولی کو گوش شنوا .سال به سال دریغ از پارسال.امیدوارم خودتو نی نی وهمسرت سلامت باشین.

راما دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:25 http://missymemol.blogfa.com

نمیدونم تو هم اصالتا مشهدی هستی یا مثل من فقط ساکن مشهد؟
در هر صورت وقتی پست دوم مهرت رو خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم خانومی
فقط یه سوال؟
تونستی به قرارهایی که با خدات توی اون روز دوم گذاشتی عمل کنی؟اگر آره خوش به سعادتت
واقعا راست میگی از بچگی فقط شنیندیم که مظلوم حسین مظلوم ....
هیچ وقت علمی و به دور از شیون برامون نگفتن از امام حسین
مردم هم که قربونش برم...

رگ و ریشه کرمانشاهی..ولی از اول زندگی ساکن مشهد....
خیلی هاش رو تونستم..مرسی.

سارا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 09:21 http://chistanzendegi.blogfa.com

صمیم مهربون و دل پاک مرسی اگه منم دعا کنی
واسه آرزوهام و خواسته هام
ممنون

بهانه پاییزی دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 08:41 http://bahaneyepaeezi.blogfa.com

سلام. بنده هم با شما کاملا موافقم. همین چند شب قبل توی خونه داشتم به همین مسئله فکر می کردم که مردم واسه بدبختی های خودشون گریه می کنن نه واسه امام حسین. امام حسین که نیازی به اشک های ما نداره . این ماییم که به امام حسین نیاز داریم. این ماییم که باید بفهمیم چرا در حالیکه امام حسین میدونست شهید میشه اما بازم رفت به کربلا. این ماییم که باید بدونیم اگه حتی ۱٪ احتمال مرگ بدیم بازم میریم به اون سمت یا .... ؟؟؟؟؟؟
تا وقتی که طرز فکر ما همینه، تا وقتی که خودمون نباشیم و دورو باشیم همینی که هستیم باقی می مونیم.

نوشتید که میخواین واسه همه ما دعا کنید، واسه حاجتمون. تو رو خدا منو فراموش نکنید. خیلی به دعا احتیاج دارم. خدا خیلی باید کمکم کنه . منو خیلی دعا کنید.
واقعا از آشنایی با شما و وبلاگتون خوشحالم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.

صحرا دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 08:29 http://www.akhshabimajid.blogfa.com


" حمایت وبلاگ نویسان ایرانی از مردم غزه "
با سلام و عرض تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) به شما دوست عزیز.
از شما دعوت می شود برای اعلام حمایت از مردم غزه متنی که در وبلاگ زیر قرار داده شده است را در وبلاگ خود قرار داده و ما را در ایجاد یک حرکت بزرگ اینترنتی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری کنید.
به امید ظهور آقا امام زمان (عج) و رهایی همه مردم دنیا از ظلم و ستم دولتهای ستمگر.

با تشکر
آدرس وبلاگ:

www.akhshabimajid.blogfa.com

یه دوست دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 08:24

سلام خوبی
این سخن از استاد شریعتی است. حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود اما افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین درد اورا بی آبی معرفی کردند.
الان معضل جامعه ما اینه هیچ کی نمیگه حسین برا چی شهید شد. روضه که میری با 2 تا دونه کلمه می خوان اشک آدم رو دربیارن(حسین را آبش ندادند و شهیدش کردند).ولی آیا امام حسین به خاطر آب شهید شد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسم ما رو میشه گذاشت مسلمون و پیرو علی
مسلمونی که هیچ جا نمیره تحقیق کنه تا واقعیت رو بدونه؟
اسلام و مسلمونی ما چیزی هست که بهمون به ارث رسیده مثل تمام چیزهای دیگه ای که از خانواده ها به ارث میرسه.
آیا به نظرت اینجوری حق حسین رو ادا کنیم؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید چقد زیاد شد!!!!!!!!!!!!!!!!

الهه دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 08:15

صمیم جون اینا با این کارا 30 ساله دارن حکومت می کنن. هر سالم یه قصه جدید درست می کنن. تو حرص نخور. از بابت دعا هم دستت درد نکنه. همیشه شاد باشی. مواظب نی نی و مامانش باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد