من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

لحظه دیدار نزدیک است......

ای جووووووووووونم 

 

روی تخت دراز کشیدم و ژل سرد روی بدنم ریخته شد.آروم بودم و مطمئن...و خنده ام گرفته بود که این دکتر ها هم تا یه ذره آدم از مسافرت میاد و اب به اب میشه و ناخوش احوال زود برا آدم سونو تجویز میکنن .....با حرف پزشک مثل برق گرفته ها رو تخت نشستم و با تعجب بهش نگاه کردم..لبخند شیرینی زد و گفت دراز بکش بذار خوب چک کنم جوجوت رو....چی؟ با منه یا با منشی اش داره حرف میزنه...نه انگار با من بود...اولین تصویری که تو ذهنم اومد علی بود..علی با یه جوووووووووووون بزرگ جلوی اسمش و عشقی که یهو انگار صد هزار برابر شد توی اون لحظه.......گونه هام داغ داغ شد و دردی که تا چند لحظه پیش امونم رو بریده بود محو شد ...سرم رو به سمت دیگه برگردوندم و  تو دلم گفتم گفتم واقعا شیطونی جوجو.....تا ما تصمیم گرفتیم شیرینی داشتنت رو تجربه کنیم حتی یه هفته هم معطلش نکردی و خودتو به دنیای قشنگی که منتظرته چسبوندی..... 

با چشم هایی که به قول دکتر برق خاصی گرفته بود از تخت اومدم پایین و جواب سونو رو برای دکتر خودم بردم...خندید به قشنگی یه رنگین کمون  و کلی سفارش و توصیه و من فقط یاد خر بازی های!!! مسافرتم افتادم و بالا پایین پریدن ها و انگار یهو پرده ها از جلوی چشمم افتاد.پس اون تهوع های خفیف عصر..اون نگرونی هام بابت ثابت موندن وزن و دیر کم شدن هایاخیر.....اون دو روز روزه ای که گرفتم تا شکمم آب شه!!!!!!...... اون میل شدید به خوابیدن .....و اون سستی و بی حسی بعد از سفر...چرا به ذهن خودم نرسیده بود؟.....میدونی هیچ وقت باور نمیکردم به محض تصمیم گیری در مورد نی نی دار شدن به این زودی عملی بشه.وقتی فوق قبول نشدم خیلی خوشحال شدم...انگار یه باری از روی شونه ام برداشته شد ..خوب سه سال دیگه مگه میشه مطمئن بود که سن و شرایطم هنوز ایده آل  مونده باشه .....جالبه که موقع شروع برنامه  کاهش وزن اصلا به نی نی داشتن حتی فکر هم نمیکردم و چه خوب شد که خیلی از وزن اضافی ام کم شد.وقتی تصمیم گرفتیم ماه رمضون بود و من شب قدر از ته دل از خدا خواستم اگه قراره به ما نی نی بده اذیت نشم...از این دکتر به اون دکتر نشیم...منتظر و در انتظار نمونیم.....و چه خوب اجابت کرد..اونقدر زود که هنوز دوتامون تو خلسه موندیم از وقتی شنیدیم و باور نکردیم .... 

هفت هفته است که خدا امانتی رو دست ما سپرده که حتی با  فکر کردن بهش صورتم داغ میشه و چشم های علی برق میزنه...... 

از نحوه خبر دادن به علی و خونواده هامون و عکس العمل و ناباوری شون براتون مینویسم.خیلی زود. 

خبر زیاد دارم. 

هر گونه سر به زیر شدن و آدم شدن!!!!  نویسنده این سطور به شدت تکذیب میشود.....بابا افت داره بعد عمری آتیش سوزوندن حالا آخر عمری  بچه سوسول بازی از خود در بیارم.!!(نیشششش! به اونایی که درست حدس زده بودن!!!!)

نههههههههههههههه!!!باورتون میشه!!!!!صمیم!!!!!!! 

اونایی که خبردار شدن  اجازه دارن به اونایی که نمیدونن بگن!!!!جشن هسته ای یه بابا!!!!!مگه کمه!!!!!!! 

 

بعدا نوشت: وای بچه ها کشتین منو از ذوق مرگی!!! مردم از بس خوش خوشانم شد با حرفا و تبریکاتتون.جدا خیلی بهم روحیه میدین .قربون همه با معرفتای دوست داشتنی خودم بشم من.بوسسسسسسسسس  چاق و گنده برای همه

نظرات 169 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 04:36

وای منم تا گفتیم بچه و به قول مادر شوهرم جلوشو ول کردیم آقا گرفت سریع. ولی الان خیلی اذیتم خیلیییی. همش خسته و بی حال و حالت تحول!و گلاب به روتون و اینا. وای که کسلم کسسسسل. نزدیک 11 هفته مه. وای بی خوابیمو بگو که از ساعت کامنتم معلومه. برم زود بقیه پستارو بخونم ببینم چه کردیییی با حاملگیییی

به سلامتی باشه عزیزم ...
از دست مدل نوشتنت ... خیلی شیطونی..

یکی که دوست داره مامان بشه شنبه 25 آبان 1387 ساعت 13:28

خیلی بهت تبریک می گم خوووووووووووش به حالت .
ما هم سال دیگه اگه خدا بخواد

ممنونم عزیزم.
انشالله به سلامتی.

فوزیه شنبه 25 آبان 1387 ساعت 00:42 http://www.ganjineh.mihanblog.com

صمیم راست می گی؟؟؟باورم نمیشه!!!اخیییییییییییی!!!بهت تبریک می گم!!!

آرهههههههههههه
مرسی قربونت.

دیبا چهارشنبه 22 آبان 1387 ساعت 16:01 http://www.diba1365.blogfa.com

سلاااااااااااااااام صمیم جون/خیلی خبرهیجان انگیزی بودواقعا:) خیلی خیلی تبریک میگم به سلامتی:)

یاس سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 10:05

هنوز نی نی به دنیا نیومده کم پیدا شدیااااااااا دیگه وقتی بیاد که هیچی دیگه بابا بیا آپ کن دیگه دلمون ترکید:)

خانومک سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 08:14

سلاممممممممممم
وای صمیم جون مامان شدی؟
مبارکه مامان خانوم.جوجه دار شدی پس توام خانومی.حالا خوشبختیتون کامل تر میشه.بوس بوسی.

نلی سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 07:38 http://www.mehrsis.blogfa.com

خوبی مامان صمیم ؟??

خیلی .
ممنونم.

امید سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 06:54 http://omidddd.blogfa.com/

مبارک است انشا الله
با این مطلب به روزم
"زندگیش را به باد میدهد ولی ذره ذره"

ملیحه (Sev7en) سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 00:54 http://www.sev7en.blogfa.com

صمیم جونم
من خیلی نزدیکت هستم .
اگه کاری ، چیزی داشتی حتما بهم بگو . من دربست در خدمت تو و اون جوجو خوشگله هستم .

ملیحه (Sev7en) سه‌شنبه 21 آبان 1387 ساعت 00:52 http://www.sev7en.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای صمیم گلم
اینقدر خوشحال شدم که این خبر در مورد خودمه ... !
امیدوارم که سالم و سلامت بیاد این جوجوی ناز و تو و علی آقای گل حسابی خوش بحالتون شه .

علی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 22:23

این ویدئو رو نگاه کنین. ببینین ایرانمون چقد قشنگه
http://www.youtube.com/watch?v=54YIo9hRLjc

هنگامه دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 21:03

صمیم جان بهت تبریک می گم . امیدوارم به سلامتی دوران بارداریت را طی کنی و نی نی خوشگلت رو بغلت بگیری . خانومی خیلی مراقب خودت باش .

ملودی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 20:53

صمیم نمیدونم اون کامنت راجع به اردوان که تند تند برات نوشتم بهت رسید یا نه ببخشید به خدا اگه دیر جواب میدم گوگول داریه دیگه اونم از نوع زلزله قربونش برم.کلی باهات حرف دارم و اموزش دوران نی نی گوگولی درون داری میام برات مینویسم تو هم سوالی داری در خدمت حاضریم ها ودر بست چاکر مامان صمیم هم هستیم.بووووووس .هوای چشم نقطه رو داشته باش ننه بووووووس

ملودی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 20:36 http://melody-writes.blogfa.com

سلام صمیم جونم واااااای باورم نمیشه کامنتتو خوندم ذوق مرگ شدم الهی من قربون خودتو جوجوت برم مبارکه مبارکه هوار تا مبارکه عزیز دلم هم به خودت هم بابا علی .آخی نازییییییی الان صمیم جیگر من یه نقطه ی گوگولیییی داره جوووووون نمیدونم با چه زبونی تبریک بگم برای خودت جوجو نقطه و علی اقا ارزوی سلامتی دارم .حالا بذار قنبلی بشهههه بچرخه لنگ و لگد بندازه اون تو فوتبال بازی کنه بهت میگم عشششششقققق یعنی چی
با اجازه قصد ابروریزی داریم شدیییید نن جون.میگم تو ماه مبارک رمضون همه مشغول عبادت و اینا اونوقت تو در حال جوجو سازی بودی دییییییییی بله صد در صد میدونم سفارشی ساختینش ............اینا دیگه گفتنی نبود قربونت تو خودت حدیث مفصل بخوان از این نقاااااااط. بد نگذره تموم مدت تو اشپزخونه مشغول تهیه تدارک بودی (خنده) تقصیر خودت بود یادم دادی این نکته ی کنکوری رو فدات بشم من بازم مبارکه.مراقب خودت خیلی باش یادت باشه باید نی نی رو قنبلی کنی یه موقع مثل مارال ما خودتو اشتباهی قلنبه نکنی ها حواست باشه.میبوسمت ابدار و محکممممم.راستی میبینم که سونو گرافی خانوم خونه جون گفته پسره .سونوی خانوم خونه درسته اردوانو هم گفت پسره و پسر شد .ببین خانوم خونه برات تبلیغات هم کردم.واااای نمیدونی پسمل گووگولی چقد خوبه.دخمل گوگولی هم همینطور فرق نداره عزیز دلم بازم بووووووووووووووووووووووس فدات بشم خیلی خوشحال شدم خیلی ها.انگار دوباره خاله شدم قربون جوجو بره خاله ملودی الهیییییییی

جوووووووووووووووووووونم فدات شم من خاله گوگولی.اینجوری که تو تعریف میکنی از نی نی داری آدم دلش میخواد نی نی درونش رو زودی قورت بده از بس بچلونتش و ببوستش.ممنونم که اینهمه به فکر منی عزیزم.باور کن ماه رمضونی مردم از بس شام ووناهار(افطاری) پختم.
در مورد جنسیت بچه هم تصمیم دارم فعلا دلم رو به هیچی بند نکنم .نه دختر نه پسر و از خدا سلامتیش رو میخوام و صالح بودنش رو.
فداتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس خاله جونی.

چیلی (بهار سبز سابق) دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 18:33

تبریک صمیم جان
از خوشحالیت بی نهایت خوشحال و سژاسگزار درگاه خداوند هستم. امیدورام که فرزندت سالم و صالح باشه و همیشه زیر سایه پدر و مادر. صمیم عججیب است نه دیدمت نه تو من را می شناسی و من اینجا هزارها کیلومتر دور تر از تو برای خوشحالیت اشک شوق می ریزم. لبت خندون و دلت شاد دختر البته کنار همسر و فرزندت.

صبا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 18:32

صمیم تبریک

مهسا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 18:21 http://myfootstep.persianblog.ir

بنده آپم . تشریف بیارین . قدمتون روی چشم ما.

سارا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 16:45

سلام صمیمم نازه خودم
صمیمم خوبی؟ به خودت میرسی گلم ؟ صمیمم کوچولو من خوبه ؟ خوشبحال صمیم کوچولو که مامنی به این نازی داره.
هر دو تاتون رو دوست دارم
مراقب خودتون باشید
سارا

شقایق دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 16:09 http://shaghayegh.blogsky.com

مبارک
مبارک
مبارک

مهربانو دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 16:08 http://BARAN-BAHARI52.BLOGFA.COM

با کلمات خیلی سخته بخوام عمق خوشحالی و تبریکاتم رو برسونم

در پناه خدا

الهام مامان غزل دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 15:01 http://donyayerangin.blogfa.com/

سلام .
ایییی جانم .
مبارکه . خیلی خیلی مبارکه .
ایشا.. که دوران بارداری خوب و آرومی داشته باشی و نهایت لذتو ازش ببری . خیلی خوشحال شدم .
دومین خبر خوبی بود که امروز شنیدم . ((:

مریم پاییزی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 14:20 http://man0o-del.blogfa.com

راستییییییییی
امشب اگه کامنتات و چک کردی و اینو دیدی از اونجا سلام منم به آقا برسون . هرچی باشه تو همسایه شی بیشتر هوات و داره :)
قربونت :*

عزیزم شماها که از راه دور ارج و قربتون بیشتره که اینهمه دلتون پیش امام رضاست.

مریم پاییزی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 14:18 http://man0o-del.blogfa.com

مبارکههههههههههههههه
پس بالاخره شما هم آررررررره :)
تبریک میگم عزیزم
فقط حسابی مواظب خودت باش
بووووووووس

شیوا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 14:15

مامان صمیم
مامان صمیم
مامان صمیم

مرشیب دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 13:32

چی میتونم بگم جز..آرزوی سلامتی واسه هر سه تون...

رویا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 12:14 http://baraye-iliya.blogfa.com/

سلااااااااااااام
تبریک
تبریک ....
مواظب خودتو نینی گوگولی باش .
بوووووووووووووووووووس

مریم دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 12:06 http://www.sokut65.persianblog.ir

صمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
تبریییییییییییییییییییییییک

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بوس بوس

فرناز دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 12:03 http://bahane83.persianblog.ir

صمیم جون یه دنیا بهت تبریک می گم همچنین به بابا علی
=)

optimist دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:49

سلااااااااااااااااااااااااااام صمیم ناززززززززززززز!

چون ما هم از طرف خواهره نی‌نی داریم می‌دونم چقدر لذت بخشههههههههههههه
و من هم امیدوارم که سلامت باشه و کلی خوش به حالتون کنهههههههههههههههههه

نلی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:24 http://www.mehrsis.blogfa.com

وای باورم نمیشه صمیم ...
ما دقیقا با هم باردار شدیم ، منم دقیقا تو هفته هفتمم ، فقط واسم جالبه که این آپ آخری تو انگار درست از رو مال من ، نه ببخشید مال من انگار از رو مال تو نوشته شده بود ، باورم نمیشه ، ما تازه فکر می کنم همسن باشیم ، اگه بقیه وبلاگمو ببینی متوجه میشی که ما هم 5 ساله ازدواج کردیم ، میگم ، تو همزاد من نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟

سرو دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:22

واااااااااااااااااااااااای مبارکهههههههههههههههه
خییییییلی خوشحال شدم..ایشالا به سلامتی ...مواظب خودت باش

کارمند کوچولو دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 11:12 http://edarehyema.blogsky.com

سلام صمیم جون... بهت تبریک میگم... حالا برو کلاس آشپزی برای کودک

عسل دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 10:27

حالا فرزند مذکور ذکور است به سلامتی یا زبانم لال....... است؟ نیشششششششش!!!!!!!!
صمیم میدونی که من تبریزیم. از تبریزی جماعت بپرسی دختر میخوای یا پسر؟ میگه ای بابا فرقی نمیکنه که سالم باشه پسر باشههههه!!!!!!!! نیششششششششش

پریسا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 08:38

من هم که خواننده هرروزه وبلاگت بودم و هستم و تمام آرشیو قبلی و رو هم خوندم و ... ولی یک بار بیشتر کامنت نگذاشته بودم که اون هم یه سئوال آشپزی بود. انقدر ذوق زده شدم که انگار خودم بعد از 20 سال و دوادرمون دارم بچه دار می شم. این بچه هایی که حاصل و نتیجه ی عشقی پاک و قشنگند واقعا" خوشبختند و چنین پدر و مادری هم باعث افتخاره

گندمی دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 02:36 http://miss-delbarak.blogfa.com

مبااااااااارکه خوشگل خانوم ایشالله به سلامتیییی!مامان خوشگله

مهربان دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 02:35 http://mehrabo0on65.blogfa.com

سلام مامانش
تبریک میگم...ایشاله شاد و سلامت باشی
پس تو هم پیوستی به جرگه ی مامانا

غزال دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 02:08

تبریکی از تمام وجود از طرف یه خواننده‌ی بی سر و صدا

آیدا دوشنبه 20 آبان 1387 ساعت 01:54 http://ayneh68.blogsky.com

واییی داری مامان میشییی ... چه قشنگ ... خیلی وقت بود نیومده بودم اینجا ..خیلی خوشالم که بعد از مدتها اومدن با یه همچین خبر خوبی مواجه شدم ... بسیار بسیار تبریک میگم مامانی .. به قول شراره جون به علی بابا هم تبریک بگو ... واییی دقت کردی چه قدر این بچه امون خاله دایی دارهه .... الهیییی ... نی نیییییییییییییییییییییییییی ... خوچحااالللمممم عزییززمممممممممم ...

عزیزممممممممممم
مرسی .

زهرا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 22:49 http://777rosesorkh.blogfa.com

مبارکه صمیم عزیزم ....نمیدونی چه ذوقی کردم وقتی خوندم و فهمیدم ....امیدوارم روزای بی خطر و راحتی داشته باشی

امین یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 22:46

سلام
راستش ما اینجا بد میدونیم مردا در این زمینه ها تبریک بگن و دیدن نوزاد برن و اینکارا مخصوص محرمهاست اما چون اینجا محیطش واقعی نیست و تو هم دور وبر ما نیستی و مثل اطرافیان ما هم نیستی پس بهت تبریک میگم
راستی دیشب یادت افتاده بودم میدونی چرا ؟
بگم خودت کف میکنی
اقایی که خودم باشم یه مقدار سالاد الویه سس نزده از شب قبل مونده بود بعد یه تنبلی زورش اومد بره سر کوچه و سس بخره و گرفت ۲تا تخم مرغ زد داخل مواد سالاد الویه و تبدیلش کرد به کوکو
البته اعضای خانواده بدشون هم نیومدا(نیش)

ممنونم.اتفاقا اینجا توی بیمارستان آقایون نمیرن دیدن خانوم ولی تو یخونه بعدنا مشکلی نیست.حالا تو اول بیا اینجا توی خونه ولی بیمارستان رات نمیدم!!!!!!
بابا مخترع!!!حق کپی کوک!!!!
. هم بگیر براش. ممنونم.

ریحانه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 22:43

باور کن من از قبل میدونستم خبر داغت همینه
خیلی خوشحالم.بخصوص که میدونم تو و علی عاشق هم هستید واسه همین خوش به حال بچه ای که توی این حال و هوای عاشقی به دنیا میاد

فرزانه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 22:14 http://lahzehayezendegi.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااای من عاشقه نی نیم مبارک باشه عزیزم. آخی فکرشو بکن یه دختر کوچکولوی تپلو مامانی واااااااااااااااااااااای. می گم دختر چون بچه از نظر من مطلقا به معنای دختره.

اقلیما یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 20:09

من و این همه خوشبختی محاله محاله
صمیم و نی نی داشتن مثل خواب و خیاله

هوارتا مبارک همراه با بوس فراوان...تولد یک نوزاد یعنی شروع یک معجزه دیگه...می دونم با اومدنش شادی و عشقتون بیشتر میشه...مبارک باشه هزارتااااااا

مرسی عزیزم.
از شعرت هم ممنونم.

نغمه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 19:48

واااااااااای........قبل از اینکه این متن و بنویسی من همش حدس می زدم که یه خبرایی .............ولی وقتی که گفتی اصلا باورم نشد.............وقتی که عکس بچه دیدم چشام اینجوری OO شد

نهال یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 19:45

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هرچند من از پست قبلی ات فهمیدممممممممممم

مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

خدا کنه سالم و بی دردسر این دوران رو طی کنی......

تبریک می گم صمیم جون! حالا مامانی چی می خوای؟ ایشالا هر چی بخوای خدا سالم و صالح و باهوشش رو بهتون بده! خیلی خوشحال شدم انگار که خودم نی نی دار شدم. راستی مامانی می گن دعای شما زود می گیره برای ما هم دعا کن تا خدا یه جوجوی خوب مثل برا شما به من و محمد بده!

انشالله
من خیلی اعتقاد دارم هر وقت وقتش برسه و صلاح زندگیتون باشه خد میده.به همین زودی تو بغلت باشه ایشالله .

مهتاب یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 19:31 http://www.sokootesardema.blogfa.com

واااااااااای صمیم این ناراحتی چند روزم با این خبر دود شد رفت هوا ...

محبوبه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 19:03

آخی... نازی :) جیگرشو :) ایشالا خوشقدم باشه واستون:) هنوز معلوم نیست جوراباش صورتیه یا آبی D:

نوگل یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 18:24

سلام بهتون تبریک میگم امیدوارم نی نی کوچولوئ خوشگل و سالمی به دنیا بیارین و به نظر من نی نی شما یک دختر ناز مثل عکس اول صفحتونه

خانومی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 17:08 http://khoneye-ma.blogfa.com/

ای صمیم نامرد ! همچین پست قبل با قاطعیت گفتی خبری نیست که گفتم خاله ی هر کسی می تونم بشم جز تو :دی
خیلیییییییییییییییییییییی خوشحال شدم
خیلی بهت تبریک می گم
هم به تو هم علی
خیلی خیلی مبارکه و ایشالا قدمش خیر باشه
پسر و دخترم واقعا فرقی نمیکنه ! منم دختر دوست دارم ولی اول سلامتیش مهمه .... ایشالا هر چی که بود یه بچه ی سالم باشه و زندگیتون هر روز شیرین تر از دیروز بشه
راستی دیدی کنکور قبول نشدی حکمتش چی بود؟! چشمک
خدارو شکر
خیلی خوشحالم صمییییییییییییییییم
می بوسمت

سیرترشی متاهل یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 16:12

بهترینها، هدیه ی پروردگار برای نی نی نازنین و صمیم و علی گل باشه.
براش یه دنیا محبت ،یه دنیاآرامش ، یه دنیا سلامتی و عشق از خداوند آرزو میکنم.

قلمو یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 15:44 http://ghalamoo.blogsky.com/

تبریک فراوون صمیم جان.
انشالله با قدم مبارکش دنیای قشنگتون و قشنگتر کنه.

برفی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 15:01 http://snowlady.blogfa.com/

یه عالمه تبریک+ یه عالمه گل رز سفید و قرمز و صورتی+ یه جعبه شیرینی خوشمزه
شاد باشی مامان بعد ازین. مواظب خودت باش حسابی :::::::::)

مهسا مامان ملودی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 14:58

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا صمیم جونم مبارک باشه انشالا خیلی خیلی ذوق کردم از طرف من به علی آقا هم تبریک بگو مواظب خودت و سلامتی نی نی باش رژیم نگیر اما حواستو جمع کن که اضافه وزن پیدا نکنی!!!!!!!بازم هزارتا مبارک حدسم درست بود

خانومی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 14:57 http://khanoomi.blogsky.com

واییییییییییییییییییی
اصلا باورم نشد فکر کردم داستانه
خیلی مبارک باشه مامن خانوم

نگاه مبهم یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 14:48

سلام گلم.

اون تیکه ات رو که نوشتی نی نی نازت چجوری صدات می کنه و می گه مه شیر می خواد ، وقتی خوندم داشتم از خنده خفه می شدم.

ولی صمیم اگه پسر باشه خیلی خوبه ها.

من که خیلی پسر دوست دارم. همسرم هم دخمل وی دوسته.

مراقب خودت باش.

آهان راستی اینو هم بگم: می دونستی هنوز میلی ازت نداشتم؟!

بوس.

فرشته یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 14:16

سلام بهت تبریک میگم ان شاء الله خدا یه بچه سالم وصالح بهتون بده موفق باشید مواظب خودت باش

سمیه مامان هدی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:57

خیلی مبارکه صمیم جان... عشق تو به پدر این بچه بزرگترین و مهمترین هدیه ای که بهش خواهی داد. یه روزی اینو خودش به تو و به همه کسانی که ازش دلیل نرمال و سالم بودنش رو میپرسن خواهد گفت.
از امروز (روزی که این خبر رو شنیدی) طولانی ترین داستان عاشقانه عمرت رو شروع کردی... یه عشق عمیقا لذت بخش و باورنکردنی که آدم وقتی بهش فکر میکنه حس میکنه داره خفه میشه....

وایییییییییی این نوشته منو مسحور خودش کرد.ممنونم که اینقدر زیبا منو به یاد تموم عاشقانه های این ۵ سالمون انداختی.....به یاد تموم لحظاتی که مطمئن بودم و هستم هیچ کس حتی یه کوچولوی تازه وارد نمیتونه حس منو به همسرم کم کنه.....
ممنونم.خیلی زیاد .

شیرین مامان شمیم یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:49 http://myshamim.blogfa.com

سلام .. منم یکی از اونهام که آمار وبلاگتون نشون میداد کسایی میان اینجا و بدون ردی .... خیلی مبارک باشه . باور کن وقتی از سونوگرافی نوشتید یاد اولین سونوی خودم افتادم و اشک تو چشمام حلقه زد... یه کم هم از اون ژل سرد یخ کردم!
مواظب خودتون و نی نی نهفته باشید...

ساتین یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:48

تبریک! تبریک! تبریک!

من آزادم یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:45 http://www.man-azadam.blogfa.com/

وای صمیم جون تبریک می گم............چقدر خوشحال شدم.........چه خبر ناگهانی دادی................صمیم شیطونه و بچه دار شدن؟؟؟؟خیلی دور از ذهن بود.......

فیروزه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:40

وااااااااااااااااااااااای صمیم ... مبارک باشه ... خیلی خیلی مواظب خودت باش ... بوووووووووووووس

ساره یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:20 http://sareheh.persianblog.ir

وااااااااااااااااااااااای صمیم! هنوز متنت رو نخوندم اما عنوان و عکس اون نی نی ناز کفایت می کنه!!! باورم نمی شه یعنی داری مامان می شی؟؟؟؟؟ واااااااااااااااااای خیلی ذوقمرگ شدم... تبریک تبریک تبریک... خیلی خوشحالم خیلی... مبارکتون باشه... الهی یه نی نی ناز و دوست داشتنی مثل خودت به دنیا بیاری و علی جونت دو تا صمیم تو خونه داشته باشه و کلی دور هم خوش باشین...
آخ جووووووووووووووووووونم!

مهیاس یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 13:17

سلام عزیزم
خیلی وقته وبلاگتو میخونم
ولی راستیاتش روم نشده بود تا حالا کامنت بذارم
واقعا از این همه عشقی که بین تو و شوهرته لذت میبرم
و امیدوارم همیشه همینطور عاشق باشی
حالا که این خبر خوبو شنیدم دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرو
نمیدونی چقدر از این خبر خوشحالم
مبارک باشه عزیزم
به علی آقا هم تبریک بگو
قربانت
بای

الی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 12:36 http://ely58.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
مبارکه صمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم:)

نوشا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 12:10 http://mannosha.blogfa.com

وای صمیم جونم چقدر برات خوشحالم ..مبارک باشه

صحرا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 12:03 http://sahra87.persianblog.ir

من خیلی وقتا اینجا رو میخونم . اما کامنت نذاشته بودم . اما ایندفعه فرق می کنه . بهت تبریک می گم . یه حس خاصی دارم .راستش یه جوراییه . یه چیز بگم ؟ ناراحت نشی تو رو خدا ؟ یاد اون تیکه شرک ۳ افتادم که شرک تو کشتیه و فیونا از تو ساحل داد می زنه که شرک تو داری پدر می شی . باور کن ماهیت قضیه رو میگما . کاری به شخصیتها ندارم
بوس برای خودت و نی نی ات

ممنونم
چه بامزهههههههههه من عاشق این شرک و فیونا هستم.
مرسی خانومی.

نبات خانومی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 12:01

سلام واقعا خوشحال شدم
خدا حفظش کنه براتون

هدی یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:53

مبارک مامان صمیم ..خیللللللللللللللییییییییییییییییییییی

شهرزاد یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:45 http://www.angoftehayman.blogfa.com

صمیم عزیز یک سال هست دارم اینجارو می خونم و اذت میبرم یکی دوباری هم واست کامنت گذاشتم عزیزم خیلی خوشحالم کلی تبریییییییک .امیدوارم یه جوجوی سالم خوشگل و شیطون مثل مامانش بشه

خانم خونه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:38 http://souzan59.persianblog.ir

صمیم جان با این حساب مشتلق پرید ولی عیب نداره . اگه قراره سر به نیستم کنی همون بهتر که بپره . البته اگه به آقای خونه بگی میخوای من و سر به نیست کنی در اولین فرصت با اولین پرواز من و ورمیداره میاره مشهد پیش تو !
حالا خبر اصلی :
نی نی شما یه پسر گوگولی مگولی ماه و ناز و جیگر طلاست و اینم بدون پسر اینقدر خوبه . اینقدر خوبه . پسرا هم حسابی مامانی میشن از الان این قضیه رو به علی بگو بزار آماده باشه بعدن حسودی نکنه .
پسر بودنش و سونوگرافی گفت ولی خوشگل و مامانی بودنش و تو فالت دیدم.

نههههههههههههههههههههههههههههه!!!!
اصلا به من چه!!!!هر چی خدا صلاح بدونه.....
زود بگو شوهرت با اولین پرواز بفرستت مشهد کارت دارم..زود ..زود!!!!
نیششششششششش!!!

فینگیل بانو یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:29 http://thinkinloud.wordpress.com

صمیممممممم جونم خیلی تبریک میگم... دیگه جمعتون جمع شد... چه مامانی بشی تو :D

ندا مامان رادین یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:20 http://radin-eshghe-maman.blogfa.com/

مبارک باشه خانمی.
خیلی خوشحال شدم.
ایشالله دوران حاملگی خوبی داشته باشی.

آنا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 11:09 http://annakhanoom.persianblog.ir

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای صمیم جونم تبریییییییییییییییک .نمیدونم چه حسی بهم دست داد.ه سال بیشتره که بلاگتو میخونم با نوشته هات پیش رفتم تا حالا که نی نی اومد .خیلی برام جالبه که اون صمیم شیطون بلا داره مامان میشه.ایشالا که قدمش برات خیر باشه.بوووووووس

شراره مامان بردیا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:59

شدیدا از قول من به *علی بابا* تبریک بگوووووووووو :)))))

علی بابا!!!!!!!!!
غششششششششششش

شراره مامان بردیا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:57

شدیدا از قول من به *علی بابا* تبریک بگوووووووووو :)))))

عسل یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:50

در ضمن اون نوشته بالای وبلاک رو باید تغییر بدی. بچه مچه خبری هست!! خوبش هم هست

عسل یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:49 http://http://ashiyaneyeheshgh.blogfa.com/

واااااااااااااااااااااااااااااایییییی صمییییییییییییییییییم دیدیییییییییییییی؟ دیدی گفتم بند و به اب دادی؟؟؟؟؟؟ قربونت برم. بسی خوشحال شدم. چشمتون روشن...... پس ما خاله شدیم دیگه.
برم خبرشو بزنم تو وبلاگ. راستی عکسمو گذاشتم خواستی بیا. دیگه مامان شدی باید سنگین و رنگین باشی. دیگه نباید پیف پیفی باشییییییی. نیششششش!!

ممنونم عسلی.خیلی لطف داری.
این یک قلم سنگین رنگینی رو از من نخواه که عمرا بتونم!!!!
فک کن من واقعا میتونم مثل خانوم ها کنار علی بشینم و روش غلت نزنم و پرسش نکنم؟!!نه خدایی میشه؟!!!!!

دریا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:47 http://www.namakk.blogfa.com

صمیم جون یه عالمه تبریک . راستشو بخوای اصلا نتونستم حدس بزنم که خبر داغت میتونه نی نی باشه. خیلی تعجب کردم وقتی پستتو خوندم. خیلی برات خوشحالم. امیدوارم یه نی نیه تپل مپل گیرت بیاد. بوسسسسسسسسسس

شراره مامان بردیا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:45

مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ چ چ چ چ چ
بوووووووووووووووووووووووووووس س س س س س س
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ی ی ی ی ی
تبریییییییییییییییییییک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک ک
مامان صمیممممممممممممممممممممممممممممممم
تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
:((..........:((
البته واضح و مبرهن است که خیلی خوشحالیم و از شدت شوق اشک افشانی میکنیم بووووووووووووووووووس

الهیییییییییییییییییی فدای مهربونیت.
شرورو فک کن چشاش بشن دکمه ای و تو چشم آدم زل بزنه و بگه هوی ننه مو شیر موخوام!!!!! یالااااااا!!!!!!

خانم خونه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:44 http://souzan59.persianblog.ir

صمیم جان اول بگو ببینم ته ته دلت چی بیشتر دوست داری ؟ اگه اونی باشه که من میخوام بهت بگم باید بهم مشتلق بدی . فکر چگونگی گرفتن مشتلق رو هم کردم. به زودی میخوایم بیایم مشهد !
حالا زود باش بگو ببینم چی بیشتر دوست داری ؟

نازبانو یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:33 http://behnazghol.blogfa.com

هی! سلام صمیم. نمی دونی با وجود حال بدم چقدر خوشحالم برات. بی بی هامون تقریبا همسن هستن.
امیدوارم سالمو سلامت باشین هر دو!

سراب یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:31

وااااایییی...خیلیییی مبارکهه

سارا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:18

خیلی خیلی خوشحال شدم ... به شما و همسر عزیزتون تبریک میگم

رعنا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 10:17

سلام صمیم جان
همیشه اینجا رو میخونم و همیشه از زندگیتون درس میگیرم
امروز اومدم اینجا و با دیدن این خبر ... چشمام پر از اشک شد
براتون آرزوی سلامتی میکنم
انشاالله غنچه نازتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد
خیلییییییییییییی مواظب خودتون باشین
دوستتون دارم
خدا نگهدارتون باشه

تبریک عزیزم.امیدوارم یه نی نی سالم وخوشگل وخوشقدم داشته باشی

یک خواننده یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 09:50

تبریک می گم صمیم خانم :)
پس این عنوانی که اول وبلاگت نوشتی رو تغییر بده!

عزیزم توی پرانتز وسط خط اول توضیح دادم که!!!!!
یه بوهای میاد!!

sabokvazn یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:50 http://sabokvazn.persianblog.ir

تبریک خانم...

خانم خونه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:41 http://souzan59.persianblog.ir

وای صمیم جون مبارک باشه ! خیلی خوشحال شدم. هر بار میومدم وبت منتظر شنیدن یه همچین خبری بودم. عزیز دل توصیه برات زیاد دارم. اما فعلا بگو ببینم تاریخ اولین روز آخرین پریودت کی بوده ؟ تاریخ تولدت رو هم بگو تا من اول فالت و بگیرم ببینم این نی نی که قد یه هستس و الانم واسش جشن هسته ای گرفتن اصلان چی چی هست ؟ دخمله یا که پسمله ؟

میریام یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:40 http://bpanjare.parsiblog.com

سلام.
مبارکه خانومی!

خوبی؟
سلامتی؟
انقدر شیطونی نکن دختر بذار اون بچه آروم بخوابه


به همسرتم تبریک بگو
حالا هم تو رو هم نی نی ات رو دوست دارم!! بوس!

گوری یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:30

تبریک می گم عزیزم،

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:27

ای جانم صمیییییییییییییییم
از ته دل تبریک میگم عزیز دلم.وای خدا باورم نمیشه.این اول صبحی خبر از این بهتر نمیشد.قربونت برم مواظب خودت و اون گوگولی باش.من خاله مهساشم ها.وای به حالت صمیم بخوای رژیم و این قرتی بازیا بگیری.مگه خاله جونیش مرده؟
خاله فداش بشه.قربونش برم چه دختر باشه چه پسر.خیلی مبارکه.همین پستتو فقط خوندم.این ترم خیلی درگیرم.هیچکیو وقت نمیکنم بخونم.خداییش اول اومدم بخونمت فکرکردم داری اذیت میکنیبا عکس اون بچه.اما بعد.هزااااااااااااااااااااااااااااااار بار تبریک عزیزم.مواظب خودت و گل خاله مهساهه باش.
خاله مهسا ی خوش به حالش شده.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:26

ای جانم صمیییییییییییییییم
از ته دل تبریک میگم عزیز دلم.وای خدا باورم نمیشه.این اول صبحی خبر از این بهتر نمیشد.قربونت برم مواظب خودت و اون گوگولی باش.من خاله مهساشم ها.وای به حالت صمیم بخوای رژیم و این قرتی بازیا بگیری.مگه خاله جونیش مرده؟
خاله فداش بشه.قربونش برم چه دختر باشه چه پسر.خیلی مبارکه.همین پستتو فقط خوندم.این ترم خیلی درگیرم.هیچکیو وقت نمیکنم بخونم.خداییش اول اومدم بخونمت فکرکردم داری اذیت میکنیبا عکس اون بچه.اما بعد.هزااااااااااااااااااااااااااااااار بار تبریک عزیزم.مواظب خودت و گل خاله مهساهه باش.
خاله مهسا ی خوش به حالش شده.

سارا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:24 http://chistanzendegi.blogfa.com

دیدی چی شد(خجالت)
از بس واست ذوق از خودمون در وکردیم رفتم واسه پست قبلیه کامنت گذاشتم .هییییییییییییی
اینجا هم : مبارکهههههههههههههه مبارکه به سلامتی
بووووووووووووووووووووووووس

شکیبا یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 08:07 http://www.shakiba-a.blogfa.com

سلام :))

صمیم جان از صمیم قلب بهت تبریک میگم. امیدوارم که فرزندی سالم و صالح نصیبت بشه. از لحظه لحظه های این دوران لذت ببر . درسته که سخته ولی از اون سختی هایی که هر زنی با جون و دل می خوادش.
می بوسمت عزیزم.

فاطمه یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 07:59

enshallah ke mobarake samim jun, tabrik migam azizam.
take care of yourself and your little angle.

bavaresh hanozam sakhte ;) jomleye balayi dige bayad avaz she :)

فرنوش یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 07:11

تبریک به شما و مهربان شوهر و خانواده های عزیزتون.

nanazi یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 07:03 http://ab5648li@yahoo.com

مبارکه خانوم خوشگله ! حسابی مواظب خودت باش! گزارش لحظه به لحظه هم یادت نره !!

ساناز مامان دانیال یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 03:22 http://sanazdanialaria.blogfa

صمیم مبارررررررررررررررررررک تنبریک میگم از این به بعد کلی حس قشنگ میاد سراغت تازه میفهمی زندگی یعنی چی خدا رو شکر خیلی خیلی تبرررررررررررررررریک

مرجان یکشنبه 19 آبان 1387 ساعت 02:03 http://kavir-semnan.com

خیلیییییییییى مبارکه صمیم جااانننن

دیشب نصفه شب از زور بدن درد بلند شدم رفتم پایین قرص خوردم بعدش خوابم نمیبرد اومدم پاى اینترنت تازه این پستت رو آپ کرده بودى، جون کامنت گذاشتن نداشتم خوابیدم، دیدم یک نى نى پسر خوشگلللللللللل دارى، حالا تو خواب هى به زور بهت میگم آخى بمیرم که پسر شد میدونم دختر دوست داشتى !!!!!!!!!!! دیگه ببین شدت مریضى من چقدر بووودددددددددد!!!!!!!!!!!!

خیلى مواظب خودت باش، امیدوارم باردارى راحتى داشته باشى و بیبى هم به سلامتى بیاد

شاد باشى عزیزم، بووسسسسسسسسسسسس

ممنونم عزیزم.
الهیییییییییییی فدات شم که خوب یادته من دختری بودم ...هر چند الان به زور لنگه کفش بقیه منم میگم هر چی باشه سالم و خوب باشه.
ممنونم.خدا رو شکر تا الان که کویت!!بوده اگه خودمو چش نزنم.راحت تز اونی که حتی تو خیالم هم نبود.
قربون محبتت عزیز دلم.ممنونم.بوسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد