من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

آهههههههههه....بدورد ای دنیا

این پست را در حالی مینویسم که دیگر تعلق خاطری به این دنیای بی وفا ندارم!!! و چشمانم آلبالو گیلاس میچیند و فشارم به حد نبوغم رسیده است.(یعنی کلا فشار بی فشار!!!).از شما خواننده احتمالی!!!! در خواست میکنم اگر احیانا با خواندن اینجا اعضا و جوارح داخلی یا خارجی تان دچار جر خوردگی مزمن  شد از زورخنده یا عصبانیت!! مرا حلال و محلول و محلل و حلول کنید.نویسنده این سطور دیروز برای اولین بار در عمر کوتاه 30 ساله اش !!! زیر سرم رفت و آنقدر از خودش ادا و اطوار در آورد که پرستار اورژانس می خواست محتویات سطل پاراوان بغلی را روی وی چپه کند!! حالا از محتویات آن سطل بگذریم چون حاوی مقادیری امعا و احشاء در آمده بود.....راستی صبحانه که میل کرده اید؟ خب پس خیلی حالتان با خواندن محتویات این سطور  روم به دیفالی!!! نمی شود!!! 

باری میگفتیم که این دو سه روز ما یه اتاق خالی!! اجاره کرده بودیم.مبلمان و اثاثیه داخلی اش شامل شلنگ و یک عدد افتابه پلاستیکی  وبود.اجاره ناچیزی داشت و ریاضت و دل گسستن از دنیا و زرق و برقش را تمرین کردیم..ساعتی هفت الی  هشت بار به این  مکان  بی ریا سر میزدیم و فارغ از دنیا و غمش به آخرتمان و توشه ناچیزمان فکر میکردیم.و البته جانمان هم به لبمان می آمد.نمیدانیم چه بر سرمان آمده بود که در خواب هم حس میکردیم الان است که بخیه های جای زشتمان!!! در برود و تخت و ملافه نقاهتمان به گند کشیده شود....نمیدانم تا به حال دچار رقت قلب شده اید؟!!! ما دچار رقت از نوع داخلی و شکمبه ای اش شده بودیم....خلاصه که محلول کنید ما را .....حالمان خراب است و فشارمان روی 8 است......از ترس جانمان سریع آزمایش هم دادیم و فهمیدیم مخلوق بی گناه دیگری هم در کار نیست.....ویروسی شده بود این سیستم بی عرضه مان!!!! 

در پایان این سطور از شما خواهش میکنم دردمندی مان را درک کرده و برای شادی روح تف به گورمان و برای سلامتی از دست رفته مان دست به دعا بردارید.....خدا را چه دیدید.......شاید خوب گشتیم و عقلمان نیز هم......

نظرات 33 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 08:45

صمیم جون چرا دیگه دستورات آشپزی های خوشمزه ات را آموزش نمی دهی به ما ها :(

یه کم کمبود وقت دارم این روزا...چشم.

ساچلی یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 00:43 http:// sacheli.blogfa.com/

خوش به حال علی که تو رو داره.
ما خیلی دووووووووووووووووووووووست داریم زود خوب شو

گلاب شنبه 20 مهر 1387 ساعت 19:44

یره خداییش ۲ماه خوندم ولی همه چی تعطیل!!
از ۷میرفتم کتابخونه تا ۸ .البته ۱ساعت تلف میشد(ناهار و چای )
صمیممممممممممم رو درسهایی که قویتری بیشتر متمرکز شو که ٪ شو ببری بالا.
از حالا شروع کن میتونی تا ۲۳ بهمن!

گلاب میشه بپرسم رشته ات چی بود؟

سارا شنبه 20 مهر 1387 ساعت 18:53

صمیم نازم سلام
صمیمم پس کجایی ؟ دلم برات یه ذره شده . اونقدر هر شب کل ارشیو رو خوندم همه رو حفظ شدم . نمیگی اینجا کسی منتظرته ؟ یکی که کامپیوترشو فقط به یاد تو روشن میکنه
دوست دارم
سارا

مهسا مامان ملودی شنبه 20 مهر 1387 ساعت 18:38

چی شده دخترک عاشق؟؟؟؟؟؟انشالا زودتر خوب شی.کلی خندیدم به این پستت باحال بود

صمیم شنبه 20 مهر 1387 ساعت 02:47 http://never20.blogfa.com

سلامی به وسعت آبی ها به شما که سبز هستی و دوست و البته صمیم !!!!!!
جدا خوشحالم که یه دوست هم نام پیدا کردم !
خوشحال می شم اونورا ببینمت ...
به امید بهبودی

چه جالب!!!یک صمیم دیگه.....

یه دختر کرمانشاهی شنبه 20 مهر 1387 ساعت 00:36

بمیرم الهی ابجی صمیم
ایشالله که زودی خوب شی ............راستی این باره هزارمه که برات کامنت میزارم ولی نمیدونم چرا ثبت نمیشه

عسل جمعه 19 مهر 1387 ساعت 20:57 http://http:/ashiyaneyeheshgh.blogfa.com

سلاااااااام. من برگشتم. میبینم که رو به قبله شدی عززززیییییییزم. بلا به دور. البته نگران نباش که من خدای این حالاتم و فشارم تا حالا روی سه هم اومده ولی طوریم نشده یا شایدم شده و خودم خبر ندارم!!!!!!!
از بس که هله هوله میخوری تو دختر.ولی خداییش تهوع و فشار پایین بد دردیه ننه صمیم

عسل جون میدونی یه ویروس گوارشی بود که داشت منو به خدا میدوخت!!!

منا جمعه 19 مهر 1387 ساعت 14:29 http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام چطوری خانم
اخی بدرووووووووووووووووود
حالا که تصمیم خودتو گرفتی بدرود

منا جمعه 19 مهر 1387 ساعت 14:28 http://www.man-o-del.blogfa.com

تربچه نقلی پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 22:55 http://torobchenoghli.blogfa.com

--------------------------------------------------------------------------------

_____¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤----------------------------------------------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------------------------------------------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤--------------------------------------------------------------------------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------------------------------------------------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------------------------------------------------------------¤¤¤
__¤¤¤------------------------------------------------------------------¤¤¤
____¤¤¤-----------------------------------------------------------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------------------------------------------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤---------.—_--.----------¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤---------------¤¤¤
___________________¤¤----------¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________________¤¤¤
_______________________¤

نانا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 21:11 http://nana2.persianblog.ir

سلام صمیم عزیز
این میشه دومین وبلاگی که اسم نویسنده اش صمیمه و من باهاش اشنا میشم..
خوبه که عاشقانه زندگی میکنی عزیزم
همیشه عاشق و مانی
و اینکه این ویروس زود تر خوب میشه البته به کمک اینترفرون هااااا
منتظر رویش گلواژه هایت در کلبه ام می مانم
بدرود

م پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:57

سلام صمیم جون .
حالت چطور شد بهتری ؟من وبلاگتو خیلی دوس دارم مخصوصاً اینکه همشهری خودمی . راستی یک سری توی یکی از پستهات (دومادی سهیل) گفته بودی آرایشگاه خوب سراغ داری راستش عروسی من فروردینه میتونی برام آدرسهاشو بنویسی تا برم کاراشونو ببینم؟ قیمت نجومی نمی خوام ها. آتلیه هم همینطور چون من خورهء عکس دارم.

ممنونم ماری جون
آرایشگاه که زیاده ولی من خودم کار یکی از دوستای خانمی که میرم پیشش (ارایشگر خودم) رو خیلی قبول دارم برای عروسی.مناسب و جدید کار میکنه.محلش هم توی قاسم اباده بذار بپرسم آدرس و تلفنش رو بهت میگم.فقط یادآوری کن عزیزم.
آتلیه هم من نوید خیام ۱ رو پیشنهاد میکنم.کارش خوبه.برای چاپ عکس هاتون هم گنجعلی تو فلسطین ۲۰ کار چاپ عکساش عالیه.تو مشهد تکه.

حنا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:55 http://www.doosjoon.blogfa.com

خوب میشی عزیزم ، خوب میشی. ببینم نکنه دست از توکل برداشتی . . !
جدتی از شوخی ، ایشاء ا.. زود خوب شی.

غریب آشنا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:43

خیلی وبلاگ بامزه ای دارین موفق باشین

ماری پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 12:40

سلام صمیم جون .
حالت چطور شد بهتری ؟من وبلاگتو خیلی دوس دارم مخصوصاً اینکه همشهری خودمی . راستی یک سری توی یکی از پستهات (دومادی سهیل) گفته بودی آرایشگاه خوب سراغ داری راستش عروسی من فروردینه میتونی برام آدرسهاشو بنویسی تا برم کاراشونو ببینم؟ قیمت نجومی نمی خوام ها. آتلیه هم همینطور چون من خورهء عکس دارم.

ریحانه پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:26

سلام صمیم جان!
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی جذاب و دلنشینه.یه روزه همه آرشیو خوندم .منتظرم تا زودتر خوب شی ان شالله و بنویسی.

مانا پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:23

بلا دوره صمیم جون .

بهار سبز چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 21:04

اوا صمیم جون چی شد؟؟؟؟؟ چشم که دعا می کنم چرا که نه

ساره چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:18 http://sareheh.persianblog.ir


آخی نازی الهی زودتر و زودتر خوب بشی صمیمی...

شروین چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 19:00 http://iran-patriot.blogfa.com

یکم اسفند بخور خوب میشی
از دست نمیری حداقل
اسفند شدیدا بند میاره
۱۰۰ برابر قوی تر از همون ا آر اس
فعلا

شوشو چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 17:33 http://habaibi.blogfa.com

سلام!
خوبی الان؟
خوب میشی غصه نخور...............

ساناز چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 14:01

سلام صمیم جان
چی شده عزیزیم ؟ مریض شدی ؟
نبینم مریض بشی

شکلات تلخ چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 12:37 http://shocolatetalkh.blogfa.com

کسی اینجا نیست؟

پونه چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 12:11

بوس! امیدوارم زود خوب شی... مردم از خنده... تاحالا سعی کردی یه داستان طنز بنویسی... سعی کن یه فیلم نامه بنویسی... مطمئنم موفق می شی....

سارا چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 11:43

صمیمم سلام
سارا برات بمیره که حال نداری . انشالاه زود خوب شی . صمیم ۱۵ مهر تولدم بود . موقع شمع فوت کردن نمیدونم چرا یاد تو افتادم . اصلا کلا خیلی یاد تو می افتم . کاش کسی به خوبی تو اینجا پیشم بود .
دوست دارم
سارا

الهام چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 11:28 http://spicylife.blogfa.com

شمیم جون این ویروسه خیلی شایع شده

منم چند روزی انداخت

مواظب خودت باش عزیزم

یه دوست چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 11:21

سلام
چی شدی خانومی؟ بلا بدور الآن که خوبی؟
چرا اینقدر کم می نویسی؟

نگاه مبهم چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 09:56

سلام بانوی خوچکل

خدا بد که نمی ده! تو چرا بد دیدی؟!

حدس می زدم حال خوبی نداری که غیبت زده.

دوست داشتم بنویسی پای موجود بی گناهی در میان است!!!

=))

خوب شو.

سبرینا چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 09:35

سلام خانوم. بلا بدور. امیدوارم هرچه زودتر صحت وسلامتی خود را بدست بیارید و با پستهای جینگیل مستونتون مارا بسی شاد فرمایید. می بوسمت.

مینا لایف چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 09:35

خداااااااااااااااا من از دست این صمیم چه کنم؟
کشت منو از خنده...
----------
خوب بشی زوده زود...
خدا به علی صبر جزیل عنایت کنه....
بابا ادبیااااااااااات...

سیندخت چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 09:02 http://sindokhtane.blogfa.com

آخی...مریض شدی؟ای جونم...الهی زود خوب بشی عزیزم...

پرنسس جنی چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 08:25 http://hastie.blogsky.com/

خدا بد نده صمیم جان . بلا به دور. ایشالا زود خوب میشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد