من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم.

صمیم-۲۹و اندی سن!- 12ساله ازدواج کرده-همسر و پسرکش رو میپرسته- عاشق تر از اونا کسی هست؟

مثلا کباب فلفلی!!!!!!

من آخر یه روز خودم رو تو آشپزخونه همین خونه مون دار میزنم!!!!! اومدم کباب فلفلی درست کنم وسط راه نصفه شون جانباز شدن و کباب هاش  از فلفلاش جداشد و به لقالله پیوست و منم ترکش هاشون رو در اوردم و گذاشتم بالا سرشون و به جاش تو شکمشون رو سبیب زمینی چپوندم و دوختمش!!!!!

.

.

.

خدایا آدم با شوهری که برنج و پلو رو متعلق به  اقوام بورکیناپاسوف!!!!!! میدونه و هفته ای هشت شب از آدم غذای نونی  وسیب زمینی دار!!!!! حتی شده برای تزیینش میخواد!! باید چکار کنه؟!!! خدایا من چه معصیتی کردم که اینطوری باید از خودم غذا اختراع کنم و نذارم همسایه دست راستی ودست چپی و حتی مادر خودم بفهمه که این ها من در آوردی بوده!!!!!! خدایا به جوونیم رحم کن و به این شبهای عزیز  ازت میخوام مهر این پلو خورشت رو تو دل این مرد بنداز!!!!!!! مگه چقدر  میشه غذای نونی خورد و تو تنهایی  شبهای بی پلویی!!!!! اشک ریخت!!!!؟ میفهمی خدا جان!!! میفهمی؟!! آره انگار یه صداهایی داره میاد.پس رسید بهت دعاهام؟!!!آمینش با خودت!!!

آهای بچه!!!!! تو هم نیشت رو ببند و به جاش اون دستای  کج و کوله ات رو ببر بالا و بگو آمین!!!!! ازت کم نمیشه که!!!!  واقعا که!!

اینایی که دارین میبینین رو یه زن نگون بختی!!!  درست کرده  که از کله صبح تا ساعت 7 شب سرکار بوده و الاغ گازش گرفته از زور حماقت!! و در اوج ناباوری خودش  درحالیکه فقط  پودر ازش باقی مونده سر راهش یه دسته ریحون و جعفری تازه و سبزی آش  خریده با فلفل و از این دست قرتی بازیها!! و اومده خونه و تالاپی روی  تخت افتاده و بعد که شوهر خود شیرینش  یکم قربون صدقه اش شده و گفته تو بخواب شام مهم نیست!!! باز اون الاغه بود که چند خط قبلش  اون خانومه رو گاز گرفته بود دوباره عر عر کنان سر و کله اش پیدا شد و این بار خانوم با میل و رغبت و بدون اینکه کمی استراحت کنه بلند شد و از تو کیفش چند تا کاغذ در آورد  و گذاشت رو اپن!! دستور غذایی بود از   مطبخ خاله خانوم عزیز  در مورد نحوه درست کردن کباب فلفلی و این خانوم چون هیچ چیزیش به آدم نمیره  باز اومد دستور  خاله خانوم رو یکم انگولک کرد و شد آنچه شما میبینید.یعنی مواد و مقداراش رو از اونجا نوشت ولی  روش درست کردنش رو من درآوردی باز انجام داد و بلاخرخ ساعت 12 شب با سلام و صلوات دوباره تالاپی افتاد و خوابید و صبح هم دیر رسید سر کار!!!! هی خناققققققق بگیری زن که آدم بشو نیستی!!!

قبل از سرخ شدن

یه سالاد کلم هم زدم تنگش و جاتون خالی  دو لقمه خوردم و به بقیه اش با حسرت و در حالیکه داداش برادر این دکتر رژیمی رو میجنبوندم نگاه کردم!!!

نوش جان.

نظرات 19 + ارسال نظر
مریم جمعه 8 شهریور 1387 ساعت 15:15

قربون شو هر شیکموم برم سوئ تفاهم نشه با شما نبودم

Sev7en چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 19:06 http://www.sev7en.blogfa.com

درود بر صمیم عزیز
دوست گلم ، من همیشه البته تا قبل از خوندن این پست دست به دامن خدا بودم که خدایا نذار من بمرم و نبینم روزی رو که این شوهر جان کمی احساس شکمویی کنه و ازم غذاهای جدید بخواد .
البته فکر می کنم باید از این به بعد به خدا بگم که خدایا جونی کردم و خامی ، همین توری شوهرم رو برام نگه دار .

من آزادم چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 14:27 http://www.man-azadam.blogfa.com

من کباب فلفلی تو لوکس طلایی خوردم اما این شکلی نبود...گوشتش تکه ای بود و قلنبه.........این استعداد مادرزادیت در آشپزی باعث شده همسرت این توقعات رو داشته باشه

نگاه مبهم چهارشنبه 6 شهریور 1387 ساعت 10:29

سلام مهربون

خسته نباشی.خیلی مشتاق شدم که این غذا رو درست کنم اما من کلن از بوی فلفل بدم می یاد اگه بشه با یه چیزی بوش رو گرفت...

فک کنم غذای معرکه ای باشه. منم عاشق تنوع تو درست کردن غذام.

خوش باشی گلم.

دکی جون سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 22:41

بابا ای ولله /
حالا چه اصراری داری غذا متنوع باشه؟
اهل آش هم هستی یانه؟آش شوربا یا جو خیلی خوبه.
از سیب زمینی های نیمه سرخ شده تا حالا استفاده کردی؟
من که دوست ندارم ولی تو رستورانا خوشمزه میشند.
اگر می خوای عادت سرخ کردنی را از سر علی بندازی چند کتاب درباره اترواسکلروز و روش صحیح تغذیه بر اش بخر و با آب و تاب مخصوص خودت آن را تفهیم کن. نه این که بگم بد جنسی کنی ها نه! واقعا این همه چربی خوردن و گوشت قرمز خوردن خیلی بده. در ضمن برید یه آزمایش چربی هم بدید.

ممنونم از توصیه هات دکی جون
میدونی اینجوریا هم نیست که همش سرخ کردنی باشه مثلا عشق ماکارونی هم هستند ایشون!!! ولی حداقل کاری که میکنم روغن مخصووص سرخ کردنی استفاده میکنم(چقدر زحمت میکشم من!!)

غذای تکراری ما رو از خوردن بیزار میکنه......تنوع اصل اصلی غذا توی این خونه است!!(گریهههههههه))
متشکرم.چکاپ شش ماه یکبارمون اوکی بود.
جاتون خالی دیروز آش داشتیم(آش رشته)
سیب زمینی رو هم تو سرخ کن دوست داره آماده که اصلا.

قزن قلفی سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 20:40 http://afandook.blogsky.com

وای صمیم تو چه حوصله ایی داری .... خدا صبرت بده با ذائقه شوهرت ..... تو خونه ما تنها چیزی که مهم نیست غذاست . هرچیزی که یه خورده از سنگ نرمتر باشه میخوریم ! :))
وقتی نیم ساعت قبل از شهید شدن از گشنگی من یادم بیوفته که : ااااااااا باید یه چیزی بخوریم اصولا تا نمیریم تو خودت بگیر دیگه چه غذایی میخوریم ما !

خببببببببب تو حالا اینقدر شلوغش نکن...خوبه عکس های مهمونیت و میوه هات رو خودم دیدم وگرنه باورم نمبشد قزن تنبل وانمود کن!!!! از اینا بلت باشه.
اوهههههههههههه!! راس میگی؟

مینالایف سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 16:59

سلام صمیم جان..
میشه بگی چطوری از این شکلک ها تو بلاگفا استفاده می کنند... من هیچی نمی دونم..... یه توضیح لطفا...
یه چیز دیگه هم اینکه اگه ممکنه یه توضیح کامل هم در مورد تزیین غذاهات بده... از چه موادی استفاده می کنی و چطوری... برای اینکه خیلی غذاهات خوشکله.......
ممنونم

من قبلا از اینجا کپی پیست میکردم برا خودم:
http://www.pic4ever.com/
یه سرچ بکنی راحت پیدا میکنی.

والله من با هر چی دم دستم باشه تزیین میکنم ولی کلا جعفری تازه کنار غذا رو خیلی دوست دارم.رنگ های متنوع با سبزیجات رنگی همه غذاها رو قشنگ میکنن.
ممنونم.لطف داری.

Oliera سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 14:51 http://olier.persianblog.ir/

بابا سرآشپـــــــــــــــــــز
من هم کلی غذای من دراوردی بلدم. اما حال ندارم بنویسم.
همین موادی که آماده کردی رو بزار لای کله دو تاقارچ و بزار تو فر.
....................بابایی

باباییییییییییییییییییییی
اولیرا جان ما کماکان در محضر شما شاگردی میکنمی
ولی اون قارچه رو خوب اومدی...هر چند این شوهر ما با استاف مستاف کلا مشکل داره و اولین بار توی عمرش کوفته دستپخت خودم رو خورد.دلمه هم همه رقمی ردن از نظر ایشون...مگه چی باشه!!(عمق فاجعه رو گرفتی؟)

رها سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 13:31

چقدر خوشگل درست کردی میتون دستورش رو بذاری

لینک خاله خانم که دادم وسط متن دستورش رو کامل نوشته عزیزم.

عسل سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 12:49

تو هر شب این همه غذا تزیین میکنی صمیم؟ پس واجب شد یه بار بیایم خونه تون مهمونی.به نظر من سیب زمینی سرخ کردن سختترین کاره آشپزیه. به همین خاطر هم سالی یه بار قیمه درست میکنم اونم به شرطی که همسری خودش سیب زمینیهاشو سرخ کنه.
شوهر تو پلو دوست نداره شوهر منم سرخ کردنی. نه کتلت و نه کوکو و نه خیلی غذاهای ساده دیگه رو نمیخوره.بعضی وقتا میخوام کله خودمو بکنم

قدمتون روی چشم.
هر شب که نه ! ولی چهار شب در هفته حتی اگه نون پنیر گردو باشه حتما از این قرتی بازی ها دارم مادر.....میدونی این شوهر من عادت داره غذا رو خوشگل ببینه تا بلکه اشتهای خوردنش هم بیاد.براهمین خودم به این بهانه ها مجبورم کلکی سوار کنم تا غذا بخوره.کلا خیلی بصریه!!
خوششششششششششششششش به حالت.بابا پلو خورشت که خیلی راحته.کلی هم تنوع داره توش.برا قیمه هم از این چیپس خلالی های آماده بگیر ههچینم بد نیست.
شدی مثل الان من!!!!

شکیبا سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:56 http://www.shakiba-a.blogfa.com/

صمیم جان سلام

چند روز من نبودم چقدر غذای خوشگل و خوشمزه اینجا گذاشتی. فکر کنم اون رولت گوشت باید خیلی خوشمزه باشه . جمعه درستش میکنم :))

قربانت.

نوش جونت عزیزم.

mona سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:55

mashalah ham ba salighee ham hoseleye ziadi dari bara ashpazi

لطف داری مونا جان.
آدم شیکمو همین ها رو هم میخواد دیگه!!!

رها(ستایش) سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:16

عاشقی هم بد دردیه ها

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 11:13 http://www.eham.blogfa.com

:)) سلام جیگملم !!!

رو کم کنی چیه دختر ؟؟؟ احساس کردم تنها کاری که میشه ازت تشکر کرد درست کردن و عکس گرفتنه غذا بود !!!

حداقل ببینی هنرجو هات چی دارن میکنن :دی
آشپزی مجازی هم عالمی دارد :دی
یه تشکر مخصوص هم واسه خمیرش !!! معرکه در اومد. راحت راحت‌!!! مرسی که اینقد با حوصله برامون توضیح میدی:*
--

این کباب چقد خوشکله !!! فقط این دم هایی که داره بعد از سرخ شدن نمی افته ؟؟؟


--

وبلاگ رو بستم ... چون همه میخوندن !!! تمام فک و فامیل !! حالا قراره یه جا دیگه بنویسم !!!‌:*


بازم تنکس سو مااااااااااچ :*

تمام فکککک و فامیل!!! چه بددد!!!
دراون مورد رو کم کنی هم شوخی کردم باهات عزیزم.ولی خداییش خیلی خوب درست کردی.خوشگل و آب دار!!
میدونی این کباب من مشکلش این شد که وسط کار فلفل ها جدا شدن از ش وای در اصل این سر فلفل سبزاست که بیرون باید باشه مثل عکس مواد قبل از سرخ شدنشون.
عکس ازش بگیری و بذاری ها تا ببینم!!!

الی سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 10:22 http://www.ely58.blogfa.com

سلام صمیم جون.از اینکه منو راهنمایی کردی که چه جوری عکس آپلود کنم ممنوم.بالاخره موفق شدم.کاش منم اینقدر مثل تو اکتیو بودم.من ساعت ۳ بعد از ظهر میرسم خونه ولی بازم خیلی خسته ام و شب هم هنوز ساعت ۱۰ نشده باید بخوابم.خوش به حالت.راستی میشه منو لینک کنی .ازت ممنون میشم.

خواهش میکنم بابت راهنمایی الی جون.خوشحالم موفق شدی عکس بذاری.

سراب سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 09:52

چه خوشمزه ست!

یاس سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 09:34

به به هر روز بهتر از دیروز.بابا به خدا بدآموزی داره خوبه که همسرمن گذارش اینورا نمی افته والا کارم ساختست:)) با این کارت عزیزم خیانتی بس بزرگ در حق نسوان می کنی:ی موفق باشی واقعاً بهت تبریک می گم که اینقدر پر انرژی هستی باور کن هروقت وبلاگتو می خونم اون روز علاوه بر اینکه کلی شادو شنگولم شام هم یه غذای خوشمزه درست می کنم فکر کنم وبلاگت مهره مار داره:) راستی چیلی چیکن خیلی خوشمزه بود رولت گوشتم گذاشتم سالگرد ازدواجمون همسر گرامی رو سورپرایز کنم بازم از این غذاهای گوگولی مگولی یادمون بده؛)

نوشین سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 09:31

سلام
صمیم جان بهتر است دو کیلو سیب زمینی آب پز کنی و در یخچال بگذاری یک شب با سس مایونز یک شب با جعفری و گوجه و یک شب با تن ماهی یک شب با نون لواش و پنیر پیتزا و گوشت چرخ کرده یک شب با تخم مرغ آب پز و... حسابی هم تزیین کن با زیتون و نخود فرنگی و کنسرو ذرت و قارچ و گو جه و ... خلاصه یا کار تو راحت می شه یا آقاتون نظرش بر میگر ده برای مهمونی هم جواب می ده اما باید مرغ سرخ کرده هم پاش بگذاری با یک سس من در آوردی اگه بخواهی دستو ر آن را هم به تو می دهم این روش تجربه شده و کاملا مجرب است موفق باشی

فدات شم این شوهر من فقط سیب زمینی سرخ کرده دوست داره نه اب پز!!!
اگر دردم یکی بودی......

ارم سه‌شنبه 5 شهریور 1387 ساعت 09:03 http://www.eramgroup.blogsky.com

سلام.مهم قیافه غذا نیست.مهم مزه خوب آن است که دست پخت همسر آدم است.البته با تمرین بیشتر موفق میشی.برات آرزوی داشتن لحضات شاد و خندانی را در کنار همسرت داریم.به ما هم سر بزن.منتظر نظراتت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد